česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  264  265  266  267  268  269  270  271  272  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Zdravím draci, dokáže někdo z vás poradit jak v domácích podmínkách sundat kyvku z jawy 175 ? dík za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
dík moc zkusím to a co takhle to vylisovat přez závitovku a trubku?? to by mohlo jít taky ne ?
 
 
Datum: 28. července 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15888    
tlumiče odpojit jasne zadní kolo s krytem řetězu tež... pak vytočit trubku s maznicí z osy vydloubnout 2 plechová víčka..opatrně nová neseženeš.. z boku čep protí vysunutí jistí 2 červici po jejich demontáži to prolij olejem a skus vybušit
 
 
Datum: 27. července 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci chic jse zeptat jestli je lepší yuki quick 50 nebo babeta 210. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10444    
Pepa: dokonce aj 190ccm :-D.. ale to už je otázka novýho motoru :-)
 
 
Datum: 27. července 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15888    
já vím že sem na jawa foru ale ta jukina.. 4 takt tahá pěkně a jestli máš na novou tak ti i něco odjezdí...ona 210 taky má svá uskalí... u te juky si akorát hlídej olej v motoru a pravidelně kontroluj a musý to být ok..nehledě že časem jí mužeš vytunit na 125 150...
 
 
Datum: 26. července 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: rocky      IP: uživatel15071    
zdravim draci jedu na mustangovi a na volnobeh a na jednicku to vytaci bez problemu dam za 2 a porad to vynechava svicka,odtrh,predstih,benzin tam tece dobre, kondik vsechno v poradku uz nevim cim to muze byt... diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 14:31
 
 
 
 
Jméno: zdeněk      E-mail:      IP: uživatel606    
mě to dělala jednička na plný plyn ,spojka byla nová a musel jsem pulit motor a ihned po pulení šel do šrotu :-( , ložiska na převodovce velmi špatné a na klice to samé protáčela se v karteru ,a celá převodovka byla na výměnu... naštěstí mám ještě jeden motor po GO. , možná budeš pulit motor..Zdenda
 
 
Datum: 03. srpna 2013 14:31
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel14157    
Co spojka? Nemaš ji moc sjetou?
 
 
Datum: 26. července 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám spešl dotaz. Zaslechl sem, že se dá černit železo ( šrouby matky různé díly ) ve vroucim vyjetym oleji. Má stím někdo skušenost nebo zaslech něco podobného? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: Matějka Alois      IP: uživatel15370    
zdravím, používám černění v oleji /vyjetý motorový/ a to tak že drobné kusy ohřeji v peci na cca. 400 st.C a po té dám na síto, které je na nádobě a to přeliji chladným /normální teplota/ olejem . Na 5 kg výrobků cca. 5 litrů oleje. pozor na oheň. po přelití olejem přikryji nádobu poklicí. Výrobky by se neměli totálně přelitím vychlsdit. Ještě jednou pozir na ohen v oleji může být větší obsah benzínu.!!!!!! Celý systém mám vyrobem z plechovek /10kg/ od barvy. M.
 
 
Datum: 27. července 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Filip: V oleji se kalí ocel, to je pravda...tvrdost se tam ale nezískává pomocí nasycení povrchu uhlíkem, to by totiž trvalo dlouho (cementace se provádí při teplotě třeba 850-900st po dobu několika hodin, mechanismem cementace je difuze). Při kalení jde hlavně o schopnost oceli vytvářet jiné strukturní složky - martenzit, ten vzniká při ochlazování oceli nadkritickou rychlostí atd...Jinak ocel lze černit pomocí různých chemických sloučenin, kdyby byl zájem tak ofotim návody. Černění železa v oleji je také možné, používal jsem na to směs klasického stolního a olivového oleje a povedlo se to parádně...
 
 
Datum: 26. července 2013 1:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15885    
jo nouzově to jde akorád že radej než vařit olej kterj prská je lepsí tu součast ohřáta a hodit ji do oleje..nemusíš tak etremě aby s to zakalilo..pozor sežen si štit a rukavice ...prská to hoří je to take divoke....
 
 
Datum: 25. července 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no myslím že tenhle způsob černění používají spíše v kovárně , něco vykovají a namočí do oleje a předmět se zbarví do černa,třeba já jsem si ve škole takhle vyráběl svícen.Jinak technologie černění bude podobná ale určitě na to bude nějaký speciální olej
 
 
Datum: 25. července 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar vím akorát že vyjetým olejem jde kalit železo... daný předmět se nažhaví do ruda... spíš do bíla a hodí se do oleje. Nahřátý předmět začne pohlcovat uhlík s oleje a tím se stane předmět tvrdší ale krechčí
 
 
Datum: 25. července 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
My s tím natíráme trámy :-D ale s tím železem se mi to nějak nepozdává
 
 
Datum: 25. července 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar . ta moje 555 je snad za trest .odtrh dam 0,45 nastavim predstih 2,8-3,1 zrovna se mi to podari jiskra krasna . nakopnu vzdy to chyta ale furt tam sou stejny otacky maly jakkoli hejbu s soupatkem motor netoci vubec po 5 nakopnutí to udela psst vyleti z vyfuku pod tlakem neco. prosim poradte . jeste zkusim predstih podle zarovky. prosim proc to strili z vyfuku.mam to spravne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Jestli ti to střílí do výfuku je to špatný předstih
 
 
Datum: 26. července 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik motor je po generalce ale nak ho potrebuji doladit jinak uz to po generalce jelo http://www.youtube.com/watch?v=kbEltQsLaFw
 
 
Datum: 26. července 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to nejde nakopnout tak co to zkusit roztlačit?
 
 
Datum: 25. července 2013 23:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15885    
555 má těšnění pod hlavou když to netěsní delá to todleto..máš ho tam vubec? jinak stžikni benal pod svíčku a uvidíš zda slíbí...
 
 
Datum: 25. července 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a není ten vejfuk ucpanej?a co kladívka očištěný?
 
 
Datum: 25. července 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15837    
Prosím Vás nemáte někdo vzorník originálních barev na Jawa 50/20 mám rok 1980 a dělám kompletní Go a chci to dat do originálu takže i barvu a vuebc nevím které barvy su originál a čísla tych barev.Díky moc za pomoc! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: mustanger      IP: uživatel15871    
Tohle jsou odstíny které se používaly: https://www.google.cz/search?hl=cs&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1241&bih=584&q=odst%C3%ADny+ral&oq=odst%C3%ADny+ral&gs_l=img.3..0l2j0i24.1223.4415.0.5599.11.6.0.5.5.0.133.534.4j2.6.0....0.0..1ac.1.20.img.7U0MRS95IRU#hl=cs&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=odst%C3%ADny+ral&oq=odst%C3%ADny+ral&gs_l=img.3..0l2j0i24.38629.39118.2.39567.3.2.0.1.1.0.66.117.2.2.0....0.0..1c.1.20.img.G5ThpLigMQ8&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.49784469%2Cd.Yms%2Cpv.xjs.s.en_US.MpiVkF51mpA.O&fp=df751699dffd7716&biw=1241&bih=584&facrc=_&imgdii=_&imgrc=-A_e1VxwRSo-gM%3A%3BGuJxSTwxyx-dhM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nejlevnejsiautolaky.cz%252Ffotky18256%252Ffotos%252Fd_d_d_d_d_d_d_d__vyrd12_1ral.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nejlevnejsiautolaky.cz%252Fcpcolorskralpy%252Feshop%252F20-1-Barvy-na-kov%252F0%252F5%252F341-Alkyton-RAL-5002-5L%3B705%3B641 jinak jsou to RAL odstíny :-)
 
 
Datum: 27. července 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel15490    
zdravim chlapy mam otazku viděl jsem videa a někdo měl na seriovce 9 zube primarni kolečko chci se zeptat je pravda že se pionyr zrychly a zvetši tah a taky jestli to třeba časem nebude vadit převodovse a primarnimu řetezu :-) diik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa46 ® to vypadá na ferodo lamely, tam se nejni čemu divit ty zuby jsou tam takový divný v porovnání se starýma poctivýma lamelama
 
 
Datum: 27. července 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel14157    
Nevim proc sems davals tu fotku. S 9Zzubovim koleckem se ti tohle jentak nestane protože ti de spojkovim košem točit o dost volnějc. To bys musel pochopit :-) Prostě si ten motor připadá že na něm mysto 100kg řizka sedi 70kg chlapek.
 
 
Datum: 27. července 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Az na to, ze tohle se mohlo stat i s origo 14z. koleckem. Protoze slo o nekvalitni plechy lamel. Proc na motoru, ktery toci k 11 000ot/min s 9z. koleckem zadny zralok neni? U naslapanejsich motoru muze spojka (kor s nekvalitnim olejem) klouzat, ale prevodovka si "odpocine".
 
 
Datum: 26. července 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. července 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel14157    
Tomu že spojka dostane větší záhul nevěřim.
 
 
Datum: 26. července 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15885    
ubrousíš ti roztemovane konce tyček vyklpneš zas spojíš a tyčny natavíš svařečkou
 
 
Datum: 25. července 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkrátíš řetěz o článek.. tady je to samej inženýr jak se tak dívám :-D
 
 
Datum: 25. července 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel15837    
jak jste řešily zkrácení řetězu na 9z primárko?
 
 
Datum: 25. července 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15880    
primár je třeba zkratit... lepší je si pohrát se sekundarním poměrem vše je vratný
 
 
Datum: 25. července 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo na závoďákách je to běžný.. origo s tím potáhne o hodně víc, ale už nemůžeš čekat že to 70 pojede. Taky spojka dostane větší záhul, o klice ani nemluvím
 
 
Datum: 25. července 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapy potreboval bych si udelat novy stefty s tim ze na jedny strane bych mel m8 zavit,ale nevim z jakyho materialu aby se nenatahly..mate nekdo zkusenost? A pak cim zajistit zavit steftu v kartrech? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2013 14:53
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co jsem to docetl tak sem letěl pro původní štefty, do garáže dát je nekam kde nepozernou, řikal jsem si že je koupim nový, když stojej prd ale jestli jsou ty starý lepší tak je schovám, chci se ještě zeptat jakou zkušenost máte s těma tady na fichtlkrámku?
 
 
Datum: 26. července 2013 14:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na výfuku mám taky M8 ve válci a ven mi trčí M6, mám to normálně z hlazenky 8mm :-) zajištěný Loctitem
 
 
Datum: 25. července 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15881    
Já měl u 05 stejný problém, prvně jsem si to nechal stočit z vratovýho šroubu, nějaký čas to vydrželo, ale po čase mi ten závit M6 prdnul při dotahování hlavy. Tak mi to známej vytočil ze šroubu hlavy motoru, myslím, že to bylo ze škodovky a to bylo ok.
 
 
Datum: 25. července 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to takhle asi neřešil. Pokud by se poškodil ten závit M6 v karteru, tak bych si tam říznul závit M7 a vytočil bych si příslušný svorník. Případně říznout závit M8 a udělat do karteru vložku. Tu uděláš třeba tak, že do toho závitu M8 v karteru zašroubuješ M8 šroub, dotáhneš, pak přečnívající část uřízneš, zapiluješ do roviny s dosedací plochou, vyvrtáš do středu šroubu díru a řízneš do něj závit M6. Takhle třeba opravuju stržené závity pro výfukové štefty na válcích...
 
 
Datum: 25. července 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic no vemu origo,necham ovarit zavit,stocit na soustruhu a vyriznu 8ku..uz jsem to jednou mel,fungivalo to..je to nejjednodusi a nejlevnejsi reseni a lepsi jak kupovat ty nahrazky..je to stejny jak tycky ke spojce:-/
 
 
Datum: 25. července 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třídu asi jen tak nepoznáš. Je na to například jiskrová zkouška, kdy máš sadu ocelových kulatin známé třídy, přikládáš je k brusce a vznikající jiskry porovnáváš s jiskrama které vytváří tvůj "neznámý" materiál. Tvrdost neni v tomhle případě na prvnim místě, důležitější jsou trochu jiné mechanické vlastnosti než tvrdost. Hlavu musíš dotahovat s citem, pokud bys chtěl nějaké konkrétní hodnoty utahovacích momentů tak se podívej třeba do téhle tabulky http://www.briol.cz/utahovaci-kroutici-momenty . Jak je vidět tak je to hodně závislé na materiálu...Nicméně řešit tady momenty je zbytečný, prostě to dotáhni s rozumem a je to. Rozměry šteftu nevim...
 
 
Datum: 25. července 2013 15:33
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde ta trida nejak poznat? Mam po ruce 10ku a 6ku kulatinu tvrda je dost ale muze se mi to jen zdat..aby pravda nebyla potom jinde. Jaka je selka steftu a zavitu? Nemam je zrovna u sebe ze bych to z toho zkusil a pak uvidim..Jak moc utahuhete hlavu? Na doraz?
 
 
Datum: 25. července 2013 15:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Použij na to normál konstrukční ocel třídy 11. Třeba 11 343, 11 500 atd...A závitové spojení svorníku a karteru je zajištěno pomocí tolerance závitů...zjednodušeně řečeno uděláš ten závit na svorníku o chlup větší, čimž bude zajištěn v karteru...
 
 
Datum: 25. července 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím, jestli je to jen můj problém, a problém okolních mototechen, ale ty štefty co se u nás prodávají, mají nejen krátký závity, ale jsou i hrozně měkký a podléhají korozi. Já to vyřešil koupí nerezové, závitové, pevnostní tyče a nařezal si jí na potřebnou délku. Netahá se, nerezne, drží závot na věky. http://www.exte.cz/
 
 
Datum: 25. července 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dodam ze stefty valce...
 
 
Datum: 25. července 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: Adkof      E-mail:      IP: uživatel15882    
Zdravím chlapi ... potreboval by som poradiť vždy, keď som na pionieri robil defekt zhodil som koleso a bubnová brzda v zadu, čo ide dnu mi vždy pasovala ... o teraz ma tam niečo drží, nejde zasunúť dnu neviete mi poradiť, vopred ďakujem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15886    
Zkus povolit šroubek na lanku u bubnu, podle mě máš moc otevřené brzdové čelisti.
 
 
Datum: 26. července 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co třeba se zkusit podívat co tam vadí když to zasouváš ??? my ti asi moc neporadíme
 
 
Datum: 25. července 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
čus draci, nví někdo čím by mohlo být že když jedu na babettě 210a jedu z kopečka a uberu třeba jen trošku plyn tak z ničeo nic přestane táhnout jakoby chcípala a až zpomalím na cca rychlost 15-20km/h tak přidám plyn a zase táhne? a někdy když jí chci nastartovat tak se jí nechce musím chvíli držet pořádně plyn aby se jakoby "rozjela a pak teprve můžu jet. díky už si fakt nevím rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2013 9:55
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
udává se všude že má být N 17 a já ji měl,pak jsem dal Brisk 15 a lítá............
 
 
Datum: 27. července 2013 9:55
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Míro a jaká tam patří svíčka? Je lepší Brisk N15C nebo N17C ?? Teď tam mám N15C . :-)
 
 
Datum: 26. července 2013 17:03
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
měl jsem ten samej problém...ubral jsem a dusila se,jen jsem vyměnil svíčku a lítá jak prdlá......stará svíce měla cca najeto 1800 km
 
 
Datum: 26. července 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
hele mam samej problem,jinak babetta jede perfektně cca 55km/h tak sem sundal valec a všiml sem si že tam ma ryhy tak je zatim na vybruse,a nejde mi vubec seštelovat karbec jede to stále stejně aj když vytahnu šroubek bohatosti směsi a když to dam na 1/4 otačky tak zdechne,tak ještě zkusim vyměnit gufera na klice a tobě bych to asi taky doporučil ale taky nevim je to moje uvaha, doufam že to bude lepší, a byl bych rad kdyby taky někdo poradil
 
 
Datum: 25. července 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj chlapi, renovuju a potřeboval bych kdo jste to už dělal kod tyhle bítý barvy, modrá je snad ral 5015 ale tu bílou nemůžu najít moc dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa! :-D :-)
 
 
Datum: 27. července 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, půlim motor na jawě 175/356 a nemůžu sundat primární kolečko. Zkoušel jsem to nahřát, vyrobil jsem si takovej primitivní stahovák a furt nic. Máte někdo nějakej nápad jak to sundat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusim, díky..:-)
 
 
Datum: 24. července 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: harry_      IP: uživatel14880    
pujc si od nekoho universalni triramenej /dvouramenej stahovak a postupne utahuj pokud nepujde trosku poklepni a uvidis jak vyskoci :-)
 
 
Datum: 24. července 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny draky. Potřebuju repasovat krček na moji jawě 250, ale chci poradit jakym zpusobem bude nejlepší sundat "brejle" abych mohl vidlice komplet vysunout. Jsem v této fázi. (Tento příspěvěk zařazuji do kategorie Tuning jelikož do jiné kategorie se myslím nijak nehodí.) http://dealerslife.rajce.idnes.cz/Vidlice_350_634-repas_krcku_jawa_250_353 Děkuju předem za rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vidlice jsou dole. Teď bych se chtěl zeptat co všechno si mám teda koupit, napřiklad tohle tam nikde nemám, nebo aspoň jsem tam na to nenarazil. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_pr_vidlce_jawa.html a staré misky mám z krčku dostat jak? Vyrazit nejspíš nepujdou jelikož jsou v krčku výstupky. Tak vyřezat?
 
 
Datum: 27. července 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
noo mám jeden nápad co to jít zkusit?bacha na kuličky...
 
 
Datum: 24. července 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přemyšlel jsem nad tím jestli stačí fakt jen vybouchat ty vrchní brejle. Díky.
 
 
Datum: 24. července 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a nad čim jako přemejšlíš? Prostě sundej vrchní brejle a vidlici vytáhni ne?
 
 
Datum: 24. července 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci davam do chodu babettu 207 ale uz si vazne nevim rady , stala delsi dobu v kulni , vycistil jsem palivovej system , karburator, dal nove gufero pod zapalkem , vypalil lauf , nova svicka .... babetta chytne ale neudrzi volnobeh , po pridani plynu a rychlem ubrani otacky padaji dost pomale , a kdyz se zkousim rozjet tak babeta ma snahu ale nerozjede se , temer vubec nezabira , nema vykon . diky za vase rady ( napada me jeste vymenit gufero z leve strany klikovky co vy na to ? ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15880    
jestli máš stahovák vytoč tan prostřední 6 hran na spokjce stahni jí a udělej gufero i z druhý strany...nechodí v olejiak u fíka a muže brat faleš tudma
 
 
Datum: 24. července 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo jestli se dají někde sehnat lité kola na babettu? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Na Sbazaru nyní bílá a žlutá kola.
 
 
Datum: 25. července 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Motoinzerce,Bazoš,Sbazar,Aukro,+trpělivost,nejlépe podzim ,zima.
 
 
Datum: 25. července 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15880    
nejsou tam z nějakyo itala? a víš o tom že je jine uložení na ramu...
 
 
Datum: 24. července 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, chtěl bych se zeptat kolik tak padne barvy na jawu 555 ? chci ji zrenovovat a ješte čím jdou nejlíp vyleštit kartetry někde sem četl že to de docela dobře filcovým kotoučem do vrtačky. předem díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na lesteni nejspis pastu brownmax + filc a potom to vzit pastu whitemax a hadrovym kotoucem, da se to nalestit celkem pekne
 
 
Datum: 25. července 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stačilo mi 0,5l... stříkal jsem to akrylátem, vnitřky jednou, venek 2x, ale bylo to tip ťop... s cca 0,6-0,7l, bys neměl mít problémy... motor jsem nechtěl leštěnej, takže jsem ho jenom brousil papírem, konečná tušim 1500 pod vodu...
 
 
Datum: 24. července 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: Frosty      IP: uživatel15879    
Čau. Jezdil jsem normálně na svém mustangovi a chytal na první. Docházel benzín, tak jsem dolil skoro plnou nádrž. A teď už nechytá ani na roztlačení. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: Cobolak      IP: uživatel14449    
Nezapomels na olej? Ted uz nechyta je sirokej pojem, napis co to dela a jestli mas fakt nadrz zasranou tak si kup na benzince filtr kazdopadne to neresi problem proc to nejede
 
 
Datum: 25. července 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co ten benzín třeba vylejt :-D
 
 
Datum: 24. července 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: Frosty      IP: uživatel15879    
Karboš jsem čistil před týdnem. Zkusím trysky. Díky. A nádrž fakt teď ne, když tam mam 6l benzínu.
 
 
Datum: 24. července 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky by neuškodilo vyčistit tu nádrž když už budeš v tom aby se ti to nestávalo pořád do kola
 
 
Datum: 24. července 2013 11:57
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti trysky a když to nepomuže tak karburátor protože kdyžs tam měl málo benzínu tak ti to bralo usazenej bordel ze dna nádrže
 
 
Datum: 24. července 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel15511    
ahoj chci převrtat orig. karburator nasel sem si na to stavitelnej výstružník ale nevím si rady jak mam vytáhnout tu směsovací trubici co do ní zapadá jehla! pokousel sem se o to na špatném karbecu a docela sem ji zdeformoval dekuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel15511    
to néé az tak brutálne jo???
 
 
Datum: 25. července 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13621    
je pod ní takovej nálitek nebo jak bych to nazval, ten se trochu prehladí do rovna vyvrta se do nej dirka pro 4ku závit, pak se ta trubice něčim vyťuká (já to vyťukal ňákym malym imbusem) a do tý díry jak tam zůstala se udělá závit a dá se tam 4ka šroubek
 
 
Datum: 24. července 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: janda      IP: uživatel12485    
čau draci, můžu na pincka dát indukční cívku 12V? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15875    
Odpověd zní mužeš. Jezdim na indučku 12V kterou mam pro 12V bezkontakt CDi a když vyhodim elektroniku a vrátim origo zápalko tak je to bez problému,nebyl žádnej problém s ničim. Origo zapalování mam v šílenym stavu a furt to chodí :-D
 
 
Datum: 25. července 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jneže indučka ze stodváci je ve skutečnosti na 8V ;-) .... ty 4 volty navrch jsou pres předřaný odpor.
 
 
Datum: 24. července 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a tak na svíčce nemám :-D mám tam cívku ze 120 a když povytáhnu kabel cca 1cm z cívky tak jiskra skáče mezi cívkou a kabelem a motor pořád běží
 
 
Datum: 24. července 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: pol252 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
öér a jak velkou máš svíčku, když máš 1cm jiskru?
 
 
Datum: 24. července 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mám na jednom pionýru 12v indukčku a jiskra je 1cm dlouhá
 
 
Datum: 24. července 2013 10:12
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel15667    
Můžeš to skusit ale nebude ti to házet tak velkou iskru
 
 
Datum: 24. července 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Zdar draci, kolik vám pincek tak žere? je normální že mi to vychází cca skoro 4L/100km??? Díky a jinak čím docílím co nejmenší spotřeby? Vím že fichtl si něco veme takže myslím jako jen co třeba zbytečně zvyšuje spotřebu dik.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdím za 2,7L na 100km, po rovině, pod 60km/h jsem nejel :-)
 
 
Datum: 24. července 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel15667    
Máš tam výbrus ? Pokud jo tak se nediv že to trocha víc žere :-D
 
 
Datum: 24. července 2013 9:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
4 na 100 neni hrozný ..... záleží jak a kde jezdíš.... jestli okolo komína furt plnej,furt řazení a nebo pohodová jízda ... hodně dělá taky únik paliva... a pak seřízení všeho ...
 
 
Datum: 24. července 2013 8:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15878    
no nevím, jezdím za 2,5l na sériovce, a na cestovní úpravě to nežere o moc víc a to je to u nás samej kopec a vážím skoro 90kg,
 
 
Datum: 24. července 2013 7:47
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4/100? to je krásný...
 
 
Datum: 23. července 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na stylu jízdy jestli to furt točiš v otáčkách tak to bude žrat víc ale ty 4 litry jsou celkem normální podlě mě
 
 
Datum: 23. července 2013 23:12
 
<  264  265  266  267  268  269  270  271  272  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:40:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu