Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Miuda555
IP: uživatel15391
 čau mam doma jawu 555 a koupil jsem si karbec na 20,21 a 23 a chci ho dát na 555,ale ta trubice,jak propojuje karbec s válcem nepasuje na šrouby,které jsou na válci.Potřebuju nějakou redukci a nevím jak ji udělat.Nějaké nápady???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 13:21
 nebude ti pasovat ani průmer karbecu na origo koleno a i kdybys dal koleno co k tomu karbecu patří tak ti nebude pasovat na průmer sacího kanálu .. napřed ses měl zeptat
Datum: 30. července 2013 13:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 kdyby jen na šrouby
Datum: 30. července 2013 6:11
Posl.aktualizace: 29. července 2013 22:38
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 zdar, hele mujfík ma nějakou vadu. kdzž jedu tak jako vynechává jako kdyby se dusil a někdy i chípne a špatně startuje. Normálně sem jel a vystřelilo my to oba tlumiče z výfuku ak poraďte co s tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 17:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 protože se ti tam nažene tolik směsi že to bouchne v laufu.arad todle dělal se 120 šade to byli mrdy.. kam
Datum: 30. července 2013 17:06
 Měl jsem stejný problem je to v odtrhu a předstihu řádně nastav zapalování,ale do dnes mi dělá to že když jedu mám zařazenou rychlost a vypnu zapalování a pak ho zapnu tak mi to taky vystřelý tlumící přepážku z laufu
Datum: 30. července 2013 13:37
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 uchcava se ti to .... bud povoenej netěsnej ventilek anebo hladnina extremě zanesenj vzducháč či lauf.....
Datum: 30. července 2013 10:39
 Ahoj draci, slyšel jsem že od tohoto roku je možný si skupinu A1 rozšířit na A omezený za cca 1500,- a dělají se jen jízdy ne testy. Je to pravda a opravdu to je tak jednoduché a poměrně levné? Děkuji mnohokrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 14:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 když předělávat převodovku u fíka tak rovnou 6q
Datum: 01. srpna 2013 14:14
Jméno: Standa
IP: uživatel15906
 Mě by zajímalo,jak je to dnes s rozšířenim z 25kW na neomezenou. Tenkrát sem se na to vykašlal,ale dnes mi to někdy štve.... Děda má Virago (vim že je to nic extra ) a vim,že když se na tom pudu svezt a drapnou mi,tak jsem papírově v prdeli o jen pár kilowatt.... A sám si chci do budoucna koupit něco lepšího až se oklepu z výdajů co padli na reko baráku... žádnej raketoplán,spíš chopera... Nejspíš Dragstar 1100 ... to je takový pohodový jezdítko ... a pak pětikvalt do fichtla  Možná napřed 5Q do fichtla
Datum: 31. července 2013 11:13
 právě od tohoto roku jde snad rozšířit i 125 na 35kw tak jako dřív šlo 25kw rozšířit na neomezenou...
Datum: 30. července 2013 19:24
 A1 určitě ne, musíš mít A2
Datum: 30. července 2013 17:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čoveče mě to tenkrát stálo 2700 ale je pravda že je to otázka pár týdnů 2-3 dojdeš parkrát na teorii 2x se svezeš a jdeš k závěrečkám
Datum: 30. července 2013 14:53
 Záleží na ceně autoškoly, ale mě to vyšlo zhruba na 1400  uděláš jízdu a máš to
Datum: 29. července 2013 21:59
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 Ahojte, mam jawu 21.jezdím na ní už tak rok(po polnačkách) +- najeto tak 700Km od vybrusu....mažu pořád více,ale když jedu v plnych otáčkách tak mi něco začne praskat v motoru.Dělá to jen ve vyšších otáčkách a to na všech kvaltech.Nevíte co by to mohlo být? Díval jsem se na valec bez rýh a škrábancu.Píst jsem očistil od karbonu. kroužky byly volne nezapečené.Píst vypadal taky dobře.Jen pod kroužkama byly trochu škrábance. děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 18:30
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 Pist je sipkou k vyfuku.prevodovka pochybuju jde to z motoru.
Datum: 30. července 2013 18:30
Jméno: standa
IP: uživatel15902
 Otočenej píst ?převodovka ?
Datum: 30. července 2013 16:46
 nemůžeš mít náhodou vyběhaný bronzový futro u pístního čepu? to je jediný co mě zatim napadá, teda pokud vše ostatní máš v pořádku a seřízené
Datum: 30. července 2013 16:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 jede docela rychle
Datum: 29. července 2013 22:26
Posl.aktualizace: 29. července 2013 19:56
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Zdar draci co říkate na tohle video  mě se líbí ale nebude dělat bordel ta rozříznutá přepážka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 19:43
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 http://www.youtube.com/watch?v=p9GVRpZl9OU
Datum: 29. července 2013 19:43
 ahoj draci, prozradil byste mi tu někdo jak jsou na tom s kvalitou šrouby válce tady na fichtlkámku, někdo tu psal že z některejch mototechen se časem natáhnou nebo dokonce prasknou v závitu, mám doma origoš ale jsou trošku porezlý a tak jsem si řek že když stojej čtyři stovku koupim nový, ale aby to teda nebyly vyhozený peníze, dík moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 16:18
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Kam jezdíš na burzu? Já jezdim nejvíc Chotusice
Datum: 31. července 2013 16:18
 ok dík, na příští burze je vemu útokem
Datum: 30. července 2013 0:01
 ty nový praskají :-/
Datum: 29. července 2013 20:57
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
 Zdarec, je mi 15 let a chtěl bych vědět kdy bych si mohl začít dělat papíry na fichtla ten je od 16 let, někdo mi říkal že teď nově je to že mě musí být 16 abych mohl začít dělat co je na tom pravdy děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 20:08
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
 Tak vám tedy moc děkuji
Datum: 29. července 2013 20:08
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 až závěrečné zkoušky musíš dělat po dosažení 16 let...začít to můžeš kdykoli
Datum: 29. července 2013 19:23
 Hned
Datum: 29. července 2013 18:50
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
 Tak kdy bych si mohl začít dělat řidičák tedy ?
Datum: 29. července 2013 18:41
 Pravdy na tom není nic...
Datum: 29. července 2013 18:35
Jméno: oilmaster
IP: uživatel13546
 Zdravím, je tu někdo, kdo by mi dokázal poradit s babettou 210? Nechce se jí mco do jízdy. Když jedu na půl až třičtvrtě plynu tak to někdy jede ale když tomu dám víc, tak to začne zdechávat a někdy zdechne úplně a jindy se to vzpamatuje a potom to zase jede. První sme si myslel, že je to prázdnou nádrží, protože jsme na rezervu jezdil již 2 den ale stejně se mi nezdálo, že by vydržela jenom tak málo. Dal sem tomu plnou nádrž a stejně nic naplat. Svíčka měněna před 5 dny (Brisk N17C). Po zimě jsme s ní jezdím cca 7 dnem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 9:27
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 to samí mě dělalo ,dal jsem 15 místo 17 a paráda,v tomto teple je teplá svíčka k prdu
Datum: 30. července 2013 9:27
 ta 17 svíčka v tomto horku toho bude mít dost... aspoň 15 si příště kup
Datum: 29. července 2013 15:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 vyčisti si lauf ale spíš ti nedotejká benzín,,,vyčisti kohoutek a asi neunikneš vyplachování nadrže
Datum: 29. července 2013 11:30
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdar draci  chci si dát do motoru,jedná se o Pionýra 21 podkovu chtěl bych ze silonu nic jiného po ruce nemám šlo by to i z toho ?  Jinak jak sou ti míry kolik mám stočit tu kliku a tu podkovu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel15899
 Se ti z toho silonu zkroutí,otočí a rozrazí ti píst
Datum: 29. července 2013 21:48
 když chceš silou mocou podkovu tak si udělej mezi setrváky.... pokud i trochu poupravíš válec tak bude přínosná
Datum: 29. července 2013 21:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ještě jsme se nedozvěděli na co to vlastně chceš??? Jestli jen proto že máš soustruh a že jsi o tom slyšel, tak ti radím vykašli se na to. Utočit kliku je jedna věc, pak jí správně slysovat, vyvážit a vycentrovat věc druhá. A třetí věc, možná by bylo dobré vědět, proč se taková úprava dělá než se do toho pustíš
Datum: 29. července 2013 19:35
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 a ty rozměry sou teda jaký ?
Datum: 29. července 2013 18:56
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
Datum: 29. července 2013 18:55
 Přesně.... co od toho čekáš? Jinak silon ne-e, když už tak hliník, levněji železo.
Datum: 29. července 2013 18:42
 co od stočené kliky očekáváš?
Datum: 29. července 2013 10:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak na silon klidně zapomeň, kliku můžeš stočit kolik chceš, záleží na co to máš a jestli to pak dokážeš vyvážit
Datum: 29. července 2013 8:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Myslel si pri tom na teplotu?
Datum: 29. července 2013 7:49
 Čau draci nevíte jak je možné že v TP nemam napsané číslo motoru a jestli tam teda mohu dat jakýkoliv motor s výrobním číslem (mám Jawu 23)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 20:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš novej TP že jo? v nich už číslo motoru neni... pokud bys měl ale starej TP, ve kterém číslo motoru je a nebyl přitom provedenej výmaz, pak ti to musí souhlasit!
Datum: 29. července 2013 20:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 tak tak někdo měnil motor a aby nemusel řešit čísla tak nechal udělat výmaz protože motorky a auta se dnes evidují podle vin čísla ramu či kasle..... pozor ale motorka musí mít stejný typ motoru.... ale čísla a to jestli ti sedí v tp u tebe už nikdo řešit nebude....
Datum: 29. července 2013 11:34
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Nejspíš někdo udělal výmaz , samozřejmě tam můžeš dát jiný a u pionýra je motor myslím braný jako náhr. díl , takže i kdybys to číslo v TP měl, tak se nic nestane .
Datum: 29. července 2013 1:18
Jméno: Audacious
IP: uživatel15829
 Zdarec draci, chci koupit motor z cz 175/501 (prase) no a chybi k nemu kryt zapalovani a tak by me zajimalo jestli je nutne ho mit nebo ne... motor bude v motokare takze by mi nevadilo kdyby tam ten kryt nebyl to ze by k zapalku sel bordel apod bych vyresil.. ovsem nevim jestli to nebude necemu vadit a jak je tam udelana spojka ci nejde nejak pres kryt neco jako u fichtla nebo tak neco... je to pro me takrka rozhodujici vec pred koupi motoru diky za kazdou odpoved rnrnE: kryt jsem zkousel sehnat bohuzel marne.... takze proto ma otazka jestli nebude nicemu vadit jestli tam nebude (pokud by ho nekdo mel a byl by ochotny ho prodat za solidni cenu tak bych ho klidne koupil)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 15:57
Jméno: Audacious
IP: uživatel15898
 jo jo viko ze 356 tam nevleze kvuli zapalka jsem zkousel... jinak diky vsem za pomoc urcite na to neco vyrobim nez schanet to viko..
Datum: 29. července 2013 15:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 tak y mám za to že na motor se starterem patří jinej dekl než 175... jinak to jede i bez něj a pokut si šíkovnej vybušíš tam nějakou krabici z plechu ..či překlišky.....
Datum: 29. července 2013 11:37
 mustaf: ten dekl je uplně jiný a mnohem větší než na 356
Datum: 29. července 2013 0:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spojka bude fungovat i bez krytu , slouží tam opravdu jen ke krytý, jinak v sobotu na burze bylo spoutu krytů
Datum: 28. července 2013 23:42
 čau, kdyby jsi chtěl tak mám doma kryt sice je z 356 ale mělo by to být stejné,kdyžtak se ozvi na mail.
Datum: 28. července 2013 22:37
 zdar, mohly byste my prosim poradit co by mohlo by s nim mustangem kdyz prokluzuje spojka a nakopavacka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 15:18
 diky za rady. (budu kupovat lamely)
Datum: 30. července 2013 15:18
 mě už taky párkrát odletěli ted už přes to dávám pro jistotu hadru vždy když to vytahuji
Datum: 29. července 2013 19:48
 Pokustón...
Datum: 29. července 2013 16:30
 pepo ještě se mi nikdy nestalo že by mi segrovka, podložka nebo pružinka lítala po dílně.. asi jsi kouzelník
Datum: 29. července 2013 14:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 jinak nakopavačka klouže protože ti prokluzuje spojka.... skus to nějak naladit tím šroubkem a jestli budeš měnit lamely kup s nima nove segrovky a podložky pod ně ..šíleně to líta po dílně....
Datum: 29. července 2013 11:39
Jméno: milan
IP: uživatel15897
 skus ju naladiť,alebo ešte jedná možnosť.Vymeniť lamely spojky.
Datum: 29. července 2013 10:39
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 tož tu spojku pošteluj na pravém víku motoru ten šroubek, jestli ti to prokluzuje tak bys to měl trochu povolit a pak zakontrovat matkou
Datum: 28. července 2013 20:47
Jméno: Pavel
IP: uživatel14254
 ahoj potřebuju poradit s 21čkou. ona mi totiž docela blbě startuje. za studena je to docela fuška ho nahodit ale po několikerého vyčištění a přehození svíček to nakonec chytne (jen když přechlastam) a za horka to vubec nedrží volnoběh (kyž vypnu motor tak to tak 10 vteřin drží ve správných otáčkách ale pak to začne chcípat) ale pak při přidání plného plynu se to na chvíli zadusí a pak rozběhne. ale když to nechám chvíli chcíplé tak to pak nemůžu nastartovat (i když to nahnu do prava) jen když to startuju s plným plynem tož se uráčí naskočit. karbec mám čistý tož nevim, prosím prosím poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 11:37
 Nejdřív si vypucuj vejfuk a pak uvidíš. A jinak volnoběh nastavíš tim prostředním šroubkem na karbecu jestly sou svíčky uchlastaný tak několik metru před dojetím domu vypni benzín aby si vyjel to co ti zbylo v karbecu pak to muže prochcávat
Datum: 29. července 2013 11:37
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 skus vyměnit gufera na klice
Datum: 28. července 2013 22:43
Jméno: Pavel
IP: uživatel14254
 tož filtr tam mam pul roku nový, předstih štelovaný profíkem před cca 1 rokem a plovákovka by měla být v poho (nepřetěká a v plných dotěká)
Datum: 28. července 2013 20:24
Jméno: radek
IP: uživatel14188
 a co vzduchový filtr? Muže to být i hladina plovakovky, zkoušel si štelovat ten předstih?
Datum: 28. července 2013 20:15
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdarec draci. Mám dotaz ohledně přední vidlice na pionýru (20 a 21). Ty vrchní brejle byly 2 typy? Jedny měly jak vede ta trubka se závitem do řidítek takový díry po stranách pro aretaci brejlí? Našel jsem doma brejle který nemaj ty zuby pro aretaci. Zkrátka ty brejle maj samotnou díru bez zubů tzn. že ta tubka k tomu by měla být bez děr. Který byly starší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 18:31
 nevim teď co máš na mysli, ale horní kluzáky tlumičů, jak se zvrchu šroubujou k brejlím, tak byly 2 typy (možná i víc), každopádně buď máš klasickej šroub, kterým je odendáš od kluzáků, nebo starší provedení, kdy tam jsou hliníkový pokličky a pak šroubuješ ven takový matice, vypadá to takhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/1422.html teď záleží na tom, co máš..
Datum: 29. července 2013 18:31
Jméno: drak
IP: uživatel14188
 ahojte,mám jawu 05...chtěl bych upravit trochu kanaly...dost jsem o tom četl že se jen přeleští nerovnosti a tak...máte nějake zkušenosti?Nebo nějake rozměry sacího a vyfukoveho kanalu? tak aby to jelo s origo karburatorem a vyfukem (doutnikem) pokud možno děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 0:30
 pokud chceš jen něco ligh tak se prvně podívej jestli jsou přefuky symetrické a né každý jinak a jinší... když budou tak jak mají být tak ohledni na hrany kanálů a přefuků... budou tam schody... vylisuj vložku a ty schodky zaprav a slícuj s přefukama... totéž udělej se sacím a výdukovým kanálem a taky slícuj kanály válce a kartrů aby byly bez schodů... vyleštit mužeš výfukový kanál... sací kanál a kanály k přefukům byl neleštil
Datum: 29. července 2013 0:30
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Tak tam dej rovnou 4K válec
Datum: 28. července 2013 22:49
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 Zdur draci, chtel bych si koupit babettu, ale nevim kterou, jestli 207 nebo 210???? Nejde mi moc o rychlost, jenom ktera je znich lepsi. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 11:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 když má 207 vyběhanejší výbrus tak mě neuveze a musim do kopce šlapat a tahnot celej kram.... u 210 no problema.... jedeš 20 furt.... trošku občas zazlobí ta atoumatická převodovka ....proto sem poradil kompromis 215.... a máš pokoj na 20 let....
Datum: 29. července 2013 11:42
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Podle mě je taky 210 lepší , 207čky jeli akorát rychleji až se dostaly do otáček ,ale neměly takovou sílu.
Datum: 29. července 2013 1:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 za mě 210 do kopce nemusíš přišlapovat..pokut se ti zdá poruchová převodovka byla 215 s nakopávačkou a jednorychlostní..
Datum: 28. července 2013 21:49
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Mám dotaz, je povinná výbava mít u sebe motolékarničku když jezdím s Babettou po pozemnich komunikacich?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 10:23
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Mě bylo řečeno od zkušebního komisaře, že bych ji na mopedu vozit měl, stejně jako pojistku.. Ale v zákoně je napsáno, že na mopedu být nemusí.. Nicméně já osobně na to seru, protože ba babe to stejne neni kam dat..
Datum: 29. srpna 2013 10:23
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Na mopeda být nemusí , ale nechci kecat , možná už je to jinak
Datum: 29. července 2013 1:16
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, mám jawku 125 dakara a mám najetý 750 km.. a je to furt takový líný... ideální rychlost těch 65-70 mám tam 16 zub. kolečko. Myslíte že se ta rychlost ještě zvedne? a celkový výkon také..? Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2013 18:13
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 zajíždej zajíždej ale myslím že o moc rychlejší to nebude nejni to TM
Datum: 28. července 2013 18:13
|



|