česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  262  263  264  265  266  267  268  269  270  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
čau mam doma jawu 555 a koupil jsem si karbec na 20,21 a 23 a chci ho dát na 555,ale ta trubice,jak propojuje karbec s válcem nepasuje na šrouby,které jsou na válci.Potřebuju nějakou redukci a nevím jak ji udělat.Nějaké nápady??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude ti pasovat ani průmer karbecu na origo koleno a i kdybys dal koleno co k tomu karbecu patří tak ti nebude pasovat na průmer sacího kanálu .. napřed ses měl zeptat ;-)
 
 
Datum: 30. července 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
kdyby jen na šrouby :-)
 
 
Datum: 30. července 2013 6:11
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci nevíte z čeho to může bejt ? http://jirksenta.rajce.idnes.cz/jawa,cz_prodej#DSCN2048.jpg vedle další fotka dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
zdar, hele mujfík ma nějakou vadu. kdzž jedu tak jako vynechává jako kdyby se dusil a někdy i chípne a špatně startuje. Normálně sem jel a vystřelilo my to oba tlumiče z výfuku ak poraďte co s tím díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15900    
protože se ti tam nažene tolik směsi že to bouchne v laufu.arad todle dělal se 120 šade to byli mrdy.. kam
 
 
Datum: 30. července 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Měl jsem stejný problem je to v odtrhu a předstihu řádně nastav zapalování,ale do dnes mi dělá to že když jedu mám zařazenou rychlost a vypnu zapalování a pak ho zapnu tak mi to taky vystřelý tlumící přepážku z laufu :-D
 
 
Datum: 30. července 2013 13:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15900    
uchcava se ti to .... bud povoenej netěsnej ventilek anebo hladnina extremě zanesenj vzducháč či lauf.....
 
 
Datum: 30. července 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, slyšel jsem že od tohoto roku je možný si skupinu A1 rozšířit na A omezený za cca 1500,- a dělají se jen jízdy ne testy. Je to pravda a opravdu to je tak jednoduché a poměrně levné? Děkuji mnohokrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
když předělávat převodovku u fíka tak rovnou 6q :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15906    
Mě by zajímalo,jak je to dnes s rozšířenim z 25kW na neomezenou. Tenkrát sem se na to vykašlal,ale dnes mi to někdy štve.... Děda má Virago (vim že je to nic extra ) a vim,že když se na tom pudu svezt a drapnou mi,tak jsem papírově v prdeli o jen pár kilowatt.... A sám si chci do budoucna koupit něco lepšího až se oklepu z výdajů co padli na reko baráku... žádnej raketoplán,spíš chopera... Nejspíš Dragstar 1100 ... to je takový pohodový jezdítko ... a pak pětikvalt do fichtla :-D Možná napřed 5Q do fichtla :-D
 
 
Datum: 31. července 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě od tohoto roku jde snad rozšířit i 125 na 35kw tak jako dřív šlo 25kw rozšířit na neomezenou...
 
 
Datum: 30. července 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A1 určitě ne, musíš mít A2
 
 
Datum: 30. července 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čoveče mě to tenkrát stálo 2700 ale je pravda že je to otázka pár týdnů 2-3 dojdeš parkrát na teorii 2x se svezeš a jdeš k závěrečkám
 
 
Datum: 30. července 2013 14:53
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na ceně autoškoly, ale mě to vyšlo zhruba na 1400 ;-) uděláš jízdu a máš to
 
 
Datum: 29. července 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
Ahojte, mam jawu 21.jezdím na ní už tak rok(po polnačkách) +- najeto tak 700Km od vybrusu....mažu pořád více,ale když jedu v plnych otáčkách tak mi něco začne praskat v motoru.Dělá to jen ve vyšších otáčkách a to na všech kvaltech.Nevíte co by to mohlo být? Díval jsem se na valec bez rýh a škrábancu.Píst jsem očistil od karbonu. kroužky byly volne nezapečené.Píst vypadal taky dobře.Jen pod kroužkama byly trochu škrábance. děkuji za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 18:30
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
Pist je sipkou k vyfuku.prevodovka pochybuju jde to z motoru.
 
 
Datum: 30. července 2013 18:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15902    
Otočenej píst ?převodovka ?
 
 
Datum: 30. července 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemůžeš mít náhodou vyběhaný bronzový futro u pístního čepu? to je jediný co mě zatim napadá, teda pokud vše ostatní máš v pořádku a seřízené
 
 
Datum: 30. července 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
jede docela rychle :-)
 
 
Datum: 29. července 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, před čase jsem zde prezentoval své video Jawa Pionýr ve filmech >( http://www.youtube.com/watch?v=lzUAenvxt_U )<. Chystám výrobu druhého dílu, takže pokud znáte film, kde se nějaký Pionýr objeví, prosím napište. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar draci co říkate na tohle video :-) mě se líbí ale nebude dělat bordel ta rozříznutá přepážka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
http://www.youtube.com/watch?v=p9GVRpZl9OU
 
 
Datum: 29. července 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, prozradil byste mi tu někdo jak jsou na tom s kvalitou šrouby válce tady na fichtlkámku, někdo tu psal že z některejch mototechen se časem natáhnou nebo dokonce prasknou v závitu, mám doma origoš ale jsou trošku porezlý a tak jsem si řek že když stojej čtyři stovku koupim nový, ale aby to teda nebyly vyhozený peníze, dík moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Kam jezdíš na burzu? Já jezdim nejvíc Chotusice :-D
 
 
Datum: 31. července 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík, na příští burze je vemu útokem :-D
 
 
Datum: 30. července 2013 0:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty nový praskají :-/
 
 
Datum: 29. července 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: klimke      IP: uživatel14895    
Zdarec, je mi 15 let a chtěl bych vědět kdy bych si mohl začít dělat papíry na fichtla ten je od 16 let, někdo mi říkal že teď nově je to že mě musí být 16 abych mohl začít dělat co je na tom pravdy děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: klimke      IP: uživatel14895    
Tak vám tedy moc děkuji :-)
 
 
Datum: 29. července 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
až závěrečné zkoušky musíš dělat po dosažení 16 let...začít to můžeš kdykoli
 
 
Datum: 29. července 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hned
 
 
Datum: 29. července 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: klimke      IP: uživatel14895    
Tak kdy bych si mohl začít dělat řidičák tedy ?
 
 
Datum: 29. července 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravdy na tom není nic...
 
 
Datum: 29. července 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: oilmaster      IP: uživatel13546    
Zdravím, je tu někdo, kdo by mi dokázal poradit s babettou 210? Nechce se jí mco do jízdy. Když jedu na půl až třičtvrtě plynu tak to někdy jede ale když tomu dám víc, tak to začne zdechávat a někdy zdechne úplně a jindy se to vzpamatuje a potom to zase jede. První sme si myslel, že je to prázdnou nádrží, protože jsme na rezervu jezdil již 2 den ale stejně se mi nezdálo, že by vydržela jenom tak málo. Dal sem tomu plnou nádrž a stejně nic naplat. Svíčka měněna před 5 dny (Brisk N17C). Po zimě jsme s ní jezdím cca 7 dnem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
to samí mě dělalo ,dal jsem 15 místo 17 a paráda,v tomto teple je teplá svíčka k prdu
 
 
Datum: 30. července 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta 17 svíčka v tomto horku toho bude mít dost... aspoň 15 si příště kup :-)
 
 
Datum: 29. července 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15895    
vyčisti si lauf ale spíš ti nedotejká benzín,,,vyčisti kohoutek a asi neunikneš vyplachování nadrže
 
 
Datum: 29. července 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
zdar draci ;-) chci si dát do motoru,jedná se o Pionýra 21 podkovu chtěl bych ze silonu nic jiného po ruce nemám šlo by to i z toho ? :-) Jinak jak sou ti míry kolik mám stočit tu kliku a tu podkovu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15899    
Se ti z toho silonu zkroutí,otočí a rozrazí ti píst
 
 
Datum: 29. července 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když chceš silou mocou podkovu tak si udělej mezi setrváky.... pokud i trochu poupravíš válec tak bude přínosná
 
 
Datum: 29. července 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
ještě jsme se nedozvěděli na co to vlastně chceš??? Jestli jen proto že máš soustruh a že jsi o tom slyšel, tak ti radím vykašli se na to. Utočit kliku je jedna věc, pak jí správně slysovat, vyvážit a vycentrovat věc druhá. A třetí věc, možná by bylo dobré vědět, proč se taková úprava dělá než se do toho pustíš
 
 
Datum: 29. července 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
a ty rozměry sou teda jaký ?
 
 
Datum: 29. července 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
chci to vyzkoušet,mám možnost k soustruhu tak bych si to chtěl tu podkovu udělat ;-) :-)
 
 
Datum: 29. července 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně.... co od toho čekáš? Jinak silon ne-e, když už tak hliník, levněji železo.
 
 
Datum: 29. července 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co od stočené kliky očekáváš?
 
 
Datum: 29. července 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak na silon klidně zapomeň, kliku můžeš stočit kolik chceš, záleží na co to máš a jestli to pak dokážeš vyvážit :-D
 
 
Datum: 29. července 2013 8:43
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel13925    
Myslel si pri tom na teplotu?
 
 
Datum: 29. července 2013 7:49
 
 
 
 
Jméno: x.bart.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nevíte jak je možné že v TP nemam napsané číslo motoru a jestli tam teda mohu dat jakýkoliv motor s výrobním číslem (mám Jawu 23) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš novej TP že jo? v nich už číslo motoru neni... pokud bys měl ale starej TP, ve kterém číslo motoru je a nebyl přitom provedenej výmaz, pak ti to musí souhlasit!
 
 
Datum: 29. července 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15895    
tak tak někdo měnil motor a aby nemusel řešit čísla tak nechal udělat výmaz protože motorky a auta se dnes evidují podle vin čísla ramu či kasle..... pozor ale motorka musí mít stejný typ motoru.... ale čísla a to jestli ti sedí v tp u tebe už nikdo řešit nebude....
 
 
Datum: 29. července 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Nejspíš někdo udělal výmaz , samozřejmě tam můžeš dát jiný a u pionýra je motor myslím braný jako náhr. díl , takže i kdybys to číslo v TP měl, tak se nic nestane .
 
 
Datum: 29. července 2013 1:18
 
 
 
 
Jméno: Audacious      IP: uživatel15829    
Zdarec draci, chci koupit motor z cz 175/501 (prase) no a chybi k nemu kryt zapalovani a tak by me zajimalo jestli je nutne ho mit nebo ne... motor bude v motokare takze by mi nevadilo kdyby tam ten kryt nebyl to ze by k zapalku sel bordel apod bych vyresil.. ovsem nevim jestli to nebude necemu vadit a jak je tam udelana spojka ci nejde nejak pres kryt neco jako u fichtla nebo tak neco... je to pro me takrka rozhodujici vec pred koupi motoru diky za kazdou odpoved rnrnE: kryt jsem zkousel sehnat bohuzel marne.... takze proto ma otazka jestli nebude nicemu vadit jestli tam nebude (pokud by ho nekdo mel a byl by ochotny ho prodat za solidni cenu tak bych ho klidne koupil) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: Audacious      IP: uživatel15898    
jo jo viko ze 356 tam nevleze kvuli zapalka jsem zkousel... jinak diky vsem za pomoc urcite na to neco vyrobim nez schanet to viko..
 
 
Datum: 29. července 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15895    
tak y mám za to že na motor se starterem patří jinej dekl než 175... jinak to jede i bez něj a pokut si šíkovnej vybušíš tam nějakou krabici z plechu ..či překlišky.....
 
 
Datum: 29. července 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustaf: ten dekl je uplně jiný a mnohem větší než na 356 ;-)
 
 
Datum: 29. července 2013 0:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
spojka bude fungovat i bez krytu , slouží tam opravdu jen ke krytý, jinak v sobotu na burze bylo spoutu krytů
 
 
Datum: 28. července 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      E-mail:      IP: uživatel4095    
čau, kdyby jsi chtěl tak mám doma kryt sice je z 356 ale mělo by to být stejné,kdyžtak se ozvi na mail.
 
 
Datum: 28. července 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel15896    
zdar, mohly byste my prosim poradit co by mohlo by s nim mustangem kdyz prokluzuje spojka a nakopavacka?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: Venca644      E-mail:      IP: uživatel15901    
diky za rady. (budu kupovat lamely)
 
 
Datum: 30. července 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě už taky párkrát odletěli ted už přes to dávám pro jistotu hadru vždy když to vytahuji
 
 
Datum: 29. července 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokustón...
 
 
Datum: 29. července 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo ještě se mi nikdy nestalo že by mi segrovka, podložka nebo pružinka lítala po dílně.. asi jsi kouzelník :-D
 
 
Datum: 29. července 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15895    
jinak nakopavačka klouže protože ti prokluzuje spojka.... skus to nějak naladit tím šroubkem a jestli budeš měnit lamely kup s nima nove segrovky a podložky pod ně ..šíleně to líta po dílně....
 
 
Datum: 29. července 2013 11:39
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel15897    
skus ju naladiť,alebo ešte jedná možnosť.Vymeniť lamely spojky.
 
 
Datum: 29. července 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
tož tu spojku pošteluj na pravém víku motoru ten šroubek, jestli ti to prokluzuje tak bys to měl trochu povolit a pak zakontrovat matkou
 
 
Datum: 28. července 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel14254    
ahoj potřebuju poradit s 21čkou. ona mi totiž docela blbě startuje. za studena je to docela fuška ho nahodit ale po několikerého vyčištění a přehození svíček to nakonec chytne (jen když přechlastam) a za horka to vubec nedrží volnoběh (kyž vypnu motor tak to tak 10 vteřin drží ve správných otáčkách ale pak to začne chcípat) ale pak při přidání plného plynu se to na chvíli zadusí a pak rozběhne. ale když to nechám chvíli chcíplé tak to pak nemůžu nastartovat (i když to nahnu do prava) jen když to startuju s plným plynem tož se uráčí naskočit. karbec mám čistý tož nevim, prosím prosím poradte mi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív si vypucuj vejfuk a pak uvidíš. A jinak volnoběh nastavíš tim prostředním šroubkem na karbecu jestly sou svíčky uchlastaný tak několik metru před dojetím domu vypni benzín aby si vyjel to co ti zbylo v karbecu pak to muže prochcávat
 
 
Datum: 29. července 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
skus vyměnit gufera na klice :-)
 
 
Datum: 28. července 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel14254    
tož filtr tam mam pul roku nový, předstih štelovaný profíkem před cca 1 rokem a plovákovka by měla být v poho (nepřetěká a v plných dotěká)
 
 
Datum: 28. července 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel14188    
a co vzduchový filtr? Muže to být i hladina plovakovky, zkoušel si štelovat ten předstih?
 
 
Datum: 28. července 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zdarec draci. Mám dotaz ohledně přední vidlice na pionýru (20 a 21). Ty vrchní brejle byly 2 typy? Jedny měly jak vede ta trubka se závitem do řidítek takový díry po stranách pro aretaci brejlí? Našel jsem doma brejle který nemaj ty zuby pro aretaci. Zkrátka ty brejle maj samotnou díru bez zubů tzn. že ta tubka k tomu by měla být bez děr. Který byly starší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Desperado ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim teď co máš na mysli, ale horní kluzáky tlumičů, jak se zvrchu šroubujou k brejlím, tak byly 2 typy (možná i víc), každopádně buď máš klasickej šroub, kterým je odendáš od kluzáků, nebo starší provedení, kdy tam jsou hliníkový pokličky a pak šroubuješ ven takový matice, vypadá to takhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/1422.html teď záleží na tom, co máš..
 
 
Datum: 29. července 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel14188    
ahojte,mám jawu 05...chtěl bych upravit trochu kanaly...dost jsem o tom četl že se jen přeleští nerovnosti a tak...máte nějake zkušenosti?Nebo nějake rozměry sacího a vyfukoveho kanalu? tak aby to jelo s origo karburatorem a vyfukem (doutnikem) pokud možno děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 0:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud chceš jen něco ligh tak se prvně podívej jestli jsou přefuky symetrické a né každý jinak a jinší... když budou tak jak mají být tak ohledni na hrany kanálů a přefuků... budou tam schody... vylisuj vložku a ty schodky zaprav a slícuj s přefukama... totéž udělej se sacím a výdukovým kanálem a taky slícuj kanály válce a kartrů aby byly bez schodů... vyleštit mužeš výfukový kanál... sací kanál a kanály k přefukům byl neleštil ;-)
 
 
Datum: 29. července 2013 0:30
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Tak tam dej rovnou 4K válec :-D
 
 
Datum: 28. července 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
Zdur draci, chtel bych si koupit babettu, ale nevim kterou, jestli 207 nebo 210???? Nejde mi moc o rychlost, jenom ktera je znich lepsi. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15895    
když má 207 vyběhanejší výbrus tak mě neuveze a musim do kopce šlapat a tahnot celej kram.... u 210 no problema.... jedeš 20 furt.... trošku občas zazlobí ta atoumatická převodovka ....proto sem poradil kompromis 215.... a máš pokoj na 20 let....
 
 
Datum: 29. července 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Podle mě je taky 210 lepší , 207čky jeli akorát rychleji až se dostaly do otáček ,ale neměly takovou sílu.
 
 
Datum: 29. července 2013 1:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15895    
za mě 210 do kopce nemusíš přišlapovat..pokut se ti zdá poruchová převodovka byla 215 s nakopávačkou a jednorychlostní..
 
 
Datum: 28. července 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Mám dotaz, je povinná výbava mít u sebe motolékarničku když jezdím s Babettou po pozemnich komunikacich? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Mě bylo řečeno od zkušebního komisaře, že bych ji na mopedu vozit měl, stejně jako pojistku.. Ale v zákoně je napsáno, že na mopedu být nemusí.. Nicméně já osobně na to seru, protože ba babe to stejne neni kam dat..
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Na mopeda být nemusí , ale nechci kecat , možná už je to jinak ;-)
 
 
Datum: 29. července 2013 1:16
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, mám jawku 125 dakara a mám najetý 750 km.. a je to furt takový líný... ideální rychlost těch 65-70 mám tam 16 zub. kolečko. Myslíte že se ta rychlost ještě zvedne? a celkový výkon také..? Děkuji za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15895    
zajíždej zajíždej ale myslím že o moc rychlejší to nebude nejni to TM
 
 
Datum: 28. července 2013 18:13
 
<  262  263  264  265  266  267  268  269  270  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:10:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu