česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  254  255  256  257  258  259  260  261  262  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
cau lidi je normalni ze babetta na neutral troubi krasne a pri jizde klakson jen kratce piskne? nebo by to melo jit krasne stale? Díky. Popř. odstranění poruchy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: babetar      IP: uživatel15083    
moze to byt tym ze na volnobehu vyraba menej elektriki ako pri pridávaní plynu, to je jeden z dôvodov preco to pípa, ide do toho moc elektriki proste ide na maximum, aj mne ide pri volnobehu krásne a v maximálner rýchlosti uz vydáva iný zvuk, :-) skus stabilizator napetia
 
 
Datum: 12. srpna 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
mě babetta normalně troubí i za jízdy,jinak nevim proč ti to za jízdy jenom pískne je to divné
 
 
Datum: 12. srpna 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: rychlopal      IP: uživatel4620    
Zdravím draci,mám velký problém který mě trápí snad měsíc a půl když nastartuju bez plynu zdechne musím ho točit do neuvěřitelných otáček aby nezdechl jinak když zdechne nenakopnu ho a sotva ho roztlačím někdy ani to se nepovede máte někdo prosím nějaký důvod nebo postřech proč to dělá jezdil jsem s ním snad 3 měsíce bez vážnéjší poruchy do školy a ani jel jak má předstih dobrý kladívko dobré kondík taky ok cívky taky co by se na ní pokazilo když je nová a karbec netknutej vše jsem zkoušel vyčistit jak trisky tak filtr kladívko a celé zapalování jen mi to pořád zdechá výfuk jsem vyškrabal a vyčistil tak že v něm nění skoro nic je průchozí téměř 100%.. může to být podfukující hlava nebo gufero u zápalka? nebo zrovna počítat s přidřetím a nebo s nějakým defektem pístu? moc vám děkuju za rady radši teď jezdím autem ale štve mě to v létě jezdit po 4řech když je teplo ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 2:24
 
 
 
 
Jméno: rychlopal      IP: uživatel4620    
Dobře skusím to gufero a válec skouknout.. jinak svíčka je mokrá to je to divné na tom, no děkuju za rady asi to stejně budu muset celé rozhodit a skouknout jinak to nejde vidím :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2013 2:24
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel5546    
a mas vzdy mokrou svicku??? jestli ne tak je problem v benzinu
 
 
Datum: 12. srpna 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: l      IP: uživatel5546    
jestli se jedna o pionyra tak vymen gufero pod zapalkem a gufero na klice ze strane spojkovych lamel.. kdyztak zkus vymenit indukcni civku, shod kdyztak valec a kukni na pist, ja osobne ho mam docela cernej aji zboku a jede krasne, pak jeste zalezi jak mas poskrabanej valec, kdyztak to znovu pretesni, pod valcem a popr. i hlinikovej krouzek hod pod hlavu.. a co sestelovani odtrhu a predstihu zapalovani?
 
 
Datum: 12. srpna 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: l      IP: uživatel5546    
ten mogul tsf na to sem ted najel 250 km na babette a bez potizi je dobrej no, pak sem koupil jakysi m2t drahy a stalo to za ho.vno, ted budu jedine kupovat oleje pres net ty znackovy, olej se nepromichal a natekl do karburatoru a musel jsme ho vycistit kompletne :/
 
 
Datum: 12. srpna 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: rychlopal      IP: uživatel4620    
jinak svíčka cihlová teda spíš hůř cihlová a závit černý od oleje.. olej 1:30 a je to MOGUL TSF ještě jednou moc děkuju za odpovědi! :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2013 2:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci chci se zeptat jestly přidřenej motor de nastartovat popřípadě jak se pozná že je přidřenej ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
sundáš 4 matice sundáš hlavu a válec a skoukneš jestli to někde nejni lízlí popř že se klika tocí volně
 
 
Datum: 12. srpna 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar draci má být u čz 125/453 mezi teleskopem a krytem plechu na osce nějáká podložka ? já tam žádnou nemám a teleskop dře o plech.. zde foto: http://img1.rajce.idnes.cz/d0101/8/8594/8594207_d67d20c3d33caa692ec71aa2f9583e84/images/2013-08-1119.36.05.jpg?ver=0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
možná sem slepej ale v tom teleskopu ti chybí tozříznuté futro..podelně rozříznutá tubicka ta by ti měla tošku rozpíra a tomu zabranovat..puvodně byla bronzová nyní koupíš ocelovou.... a nebo vyrobit ale musíš jí říznout aby ti to zajitlo osu proti otáčení
 
 
Datum: 12. srpna 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, trochu opožděně odpovídam na tenhle dotaz od BEDYho. http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/tuning/id249304.html?odpovedet=1 . Ano, tohle je pozink :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dával jsem to galvanovny OMEGA v Praha. Je to hned vedle Kolbenky. Umí zinek, nikl atd, ale chrom nedělaji. Ten jsem dával Hudečkovi do Přezletic u Prahy. Jinak cena těch věcí co leží na stole byla cca 250kč. To mi přijde jako zanedbatelná cena, a tak jsem na nějaký stříbřenky rezignoval...
 
 
Datum: 12. srpna 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kolečko kam si to dával? Potřeboval bych někam dát/poslat nějaký drobnosti z J555, jak pozink tak chrom...
 
 
Datum: 12. srpna 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji já tě totiž obdivuju. BEDY
 
 
Datum: 12. srpna 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci dneska sem koupil jawu 350/640 a chci se voptat jakej a kolik voleje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo pokud nejedíš max 5km na jeden zátah a jen do čtvrt plynu tak se ti výfuky nikdy nezanesou ;-)
 
 
Datum: 13. srpna 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
no ale laufy to lepí spolehlivě....jinak jestli mohu poradit mogul garde alfa 2 takt je v akci v mounfildu za 60 korun litr .....jestli ma zakladatel dotazu zajetý motor jawka by ho schroupala a je o 20 lacinejší než m2 t
 
 
Datum: 13. srpna 2013 8:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak koupl jsem si trysk M2T v domění že to ve stadionu a jawettě bude krásně modře dýmit a ono nic... trochu do zadymuje až když sem dal 1:25
 
 
Datum: 12. srpna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
1 ku 40 a radej horší m2 t či mogul ts...moderní oleje tak čistí staleté nanosy karbonu že se mužou ucpat laufy a motorka sotva jede.... pokut chceš modernu udělej aspon dekarbonizaci výfuku....jinak m2 t 1 40 či malinko víc apohoda
 
 
Datum: 12. srpna 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo koho voleje? :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: Květoš      IP: uživatel14157    
Dotaz pro Sesu :-) budou teda tady na fichtlkramku zase k mani ty plaště fortuny? diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: Květoš      IP: uživatel14157    
Byly to 2,75
 
 
Datum: 12. srpna 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz nejake jsou,,, jake potrebujes,sesa
 
 
Datum: 11. srpna 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Jawak555      IP: uživatel14541    
Zdar draci, vím že je tu většina témat o Pionýrech a motorkách ČZ-Jawa ale občas se tu vyskytne taky dotaz mimo motorky. Tak i já bych se potřeboval zeptat jestli někdo nevíte jaký má být odtrh a předstih u sekačky (agrostroje) MF 70 . Sekačka se totiž z ničeho nic začala vytáčet do otáček jakoby to mělo samozápaly.. Ale ve strašně vysokých otáčkách na plyn to nereagovalo vůbec.. Vyměnily jsme přední i zadní gufera, mysleli jsme si že to podfukuje, a teď i kondik. Dneska to přestalo házet jiskru, tak si právě myslim že to bude buď tím že je to rozštelované, nebo tím že je tam špatná cívka na házení jiskry.. Díky moc.. nevěděl jsem kam tento dotaz napsat a tak mě napadlo že tu bude někdo šikovný i v tomto směru. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      E-mail:      IP: uživatel15512    
Zdar do vyhledávača dej motorova sekacka MF 70 a tam jsem nasel také Fórum na téma těchto sekaček. Ty vysoké točky mohlo zapříčinit prasklé těsněni pod karbecem a může přisávat luft.rnA nebo vyhledat manuál na internetě. Tak hodně úspěchu.
 
 
Datum: 12. srpna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
nemá to už bezdotyk??? a spíš by mě to vedlo k té cívce
 
 
Datum: 12. srpna 2013 8:50
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to lazení :-D Kluci by neměli důvod kecat :-D je to kluků od ostravy...
 
 
Datum: 12. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      IP: uživatel14899    
Barva, photoshop nebo autogen :-D lazení to nebude...
 
 
Datum: 11. srpna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm o tohle se spálit :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
To spíš někdo nahřál hořákem ne ? :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v tomhle okamžiku můžeš ten vejfuk třeba zauzlovat ne :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: Premysl      IP: uživatel13452    
Zdravím, sorry že sem skůtry nepatří ale nemá někdo zkušenost z jejich elektrikou? mám doma motor od skútru suzuki a potřebuju dát do kupy elektriku schéma jsem žádná nenašel, opravárenskou příručku k tomu nemám. Potřebuju vědět co chybí a případně nějaké schéma jak to zapojit. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1098317_644672902212548_1107715572_n.jpg , https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1146558_644672962212542_1524827950_n.jpg , https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1151042_644673095545862_573276898_n.jpg . Předem Díky za jakoukoliv pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 8:41
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
co to je za typ skutra
 
 
Datum: 17. srpna 2013 8:41
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Ahojda.. Příde mi že mi karburator na fichtloj dává moc benzínu. Hladinu mám správnou jehlu na druhým od spoda. Asi 100km jsem najezdil na novou svíčku Brisk N15C a jezdilo to v pohodě. Jedu si jedu pohodu pak dám plnej plyn najednou to začne kuckat a konec. Mám doma dvě svíčky Pal N8 zkoušel jsem je vyměnit házej pěkně. Nastartuju chvíli to běží když přidám tak to vynechává po 10s to chcípne a nejde nastartovat. Svíčka uplně pochcaná tak jsem jí utřel hadrem dal z5 a zase to chvíli šlo pak chcíp. Ventil provákovky mi taky zavírá.. nevíte o s tím prosím ?:-( svíčky jiny tep. hodnoty jsem taky zkoušel.. PS: když si šáhnu k přírubě karbce všechno to tam stříká :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: jantep      IP: uživatel15981    
Směs nesmí být příliš bohatá: jehla musí být na druhém zářezu seshora, na dobře zajetém motoru je někdy potřeba dát jehlu dokonce až na první zářez od shora... Ještě to může být ve velikosti trysky - optimální je č. 68. Pokud nepomůže ani toto, chce to zkontrolovat čistotu filtru a výfuku - ikdyž to dělá jiné problémy... Tož ať to jezdí!
 
 
Datum: 17. srpna 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Chci se zepta jestly někdo jede myslim 29.8 fichtlcup v Rovný u strakonic ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      IP: uživatel14899    
http://www.jawa50zavody.wz.cz/rovna.htm
 
 
Datum: 11. srpna 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mam krosku s motorem jawa 21. dal jsem to do kupi ale nechce to nastartovat nereaguje na plyn alektrika je seřízená občas to brobulá ale nechytne potřebuji poradit co stímrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 8:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
skus gufero pod zapalkem a řádně utěsnit spoje od kaburace
 
 
Datum: 12. srpna 2013 8:52
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15959    
Vím že to sem nepatří a proto velkej soráč. Vyhlašuju pátrání po Octavii Combi I. zlatá metalíza 1,9TDi rz. 2SF 3330 ,v noci nám ukradli auto (Nová Studnice,Kladno). Za informaci vedoucí k nalezení se štědře odměním. Jsme tu přece fichtlaři z celé ČR,tak třeba někdo něco uvidí. Auto žádné zvláštní znamení nemá,krom toho že je v TOP stavu a má tmavě zlatou metalízu která není moc častá. Dík všem kdo aspoň okem koukne z paneláku na parkoviště. Standa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4620    
Promiň nechci nic říkat ale podle mě se to auto asi už nenajde octavia je jedno z nejkradenějších aut a moc se jich už nenašlo jestli se nenajde tak bude už rozebraná na díly nebo někde v zahraničí :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar draci, už delší dobu se snažim naladit pincka aby měl klasickej TDI zátah :-D povedlo se to už někomu ? potřeboval bych mustanga lehce poladit aby táhnul líp ve spod a středních než ve vysokejch kompresi mám cca.5tisíc km na výbrus Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Řešily sme těch mrtvejch 5 sec. po zařazení a jestly je možne karburátor nějak naladit či upravit abych to táhlo líp od spoda
 
 
Datum: 11. srpna 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Prostě si to seřídil,klasika,pio jede pěkně už odspoda. To sme tu celou dobu řešili ? Tak dobrý no...
 
 
Datum: 11. srpna 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Nedalo mi to dal jsem níž jehlu zalepil díru ve filtr boxu a nádherně se motor probral rozject se dá jak s dieslem skoro bez plynu a krásně zatáhne ve středních se porbere a letí až do vysokejch po zařazení si to krásně veme další kvalt převod mám 12-55 vážim metrák a ujel jsem simsonovi :-D díky stando :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2013 16:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Moc benzínu. Pokles o kterym si mluvil je bohatá směs + vysoká hladina. Pokud je vše seřízené ok tak je přechod hladký. Muže bejt i moc uškrcenej airbox.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kujda díky ale nechám to tak jak to soudruzi udělaly :-D ale dík za snahu :-) Standa doplním o pár poznatku po sundání filtru to v otáčkách jede jako nikdy jako ďas ale v nízkej a ve středních je to ještě větší býda a ještě zmyzel ten neduh kdy po zařazení na jakej koliv kvalt a přidání plneho plynu poklesne víkon a po cca. 5 sec motor zase sebere dech ale nemužu přijít nato tím jestly to je že tam jde moc vzduchu nebo moc benzínu
 
 
Datum: 11. srpna 2013 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Tudy cesta nevede. Seriovej motor nedonutíš jet jinak,než je dělanej,max to rozešteluješ že pojede blbě.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys ses potom rozhodl přestavbu na 555 tak mam doma valec novej 3 krouž. píst opískovanou hlavu i zapaloví
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Pujdu si ještě ted pohrát se sáním skusim tam pustit víc benzínu a mín vzduchu
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jawa 555 měla menší spotřebu než jawa 23
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Můj terminus technicus pro úpravu sání a výfuku,bez vrtání nad 40mm nemá význam. Hlava je právě relativně měkká,žádnej vyšší kompresní poměr-proto píšu hlavu z j05 ...
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:30
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Nerad bych to takhle vrtal a snižoval nejde mi o výkon ale spíše o tu spolehlivost a spotřebu,na 555 sem jel vím že táhne krásně od spoda..stando co znamená otevřít do síly ?
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15959    
Otevřít do síly a vrtnout 60ccm ,hlava j05-snížit na 6,6-6,8ccm, dva těsný kruhy... Mužu udělat.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
cau hele poradim ti jel jsi už na jawa 555? sežeň si motor nebo zapalovani hlavu a valec z jawy 555 a budeš to mít dobrý
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: mvd      E-mail:      IP: uživatel15960    
ahoj, je zde nekdo s VESPA CIAO ?mam starsi typ 1968.potrebuji rady a zkusenosti ,moc mi to nejede.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: mvd      IP: uživatel15960    
uz to jede,bylo moc oleje v palivu a mala roztec elektrod na svicce...diky
 
 
Datum: 27. srpna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Měl jsem nějakou tu starší,ještě měla řidítka do "V" a světlo jak stará babeta. S čim máš problém? To je bezúdržbovej stroj :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
zdar chci se zeptat jestli nevíte jak mám sundat řetěz ,když je snýtovaný (nemá rozebíratelnou spojku) napadlo mě vzít flexu? a jestli je potřeba kupovat delší řetěz ,když dám vepředu o zub víc na kolečku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj teldo! No gdyž sem si gdysi udělal spátečku na J350/360 a rozpojil se mě řetěz tak sem ho potom dycky nýtoval a spojku nepoužíval! A ešče by mě zajímalo co potom uděláš s tym odbrúšeným čepem?
 
 
Datum: 12. srpna 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
nebo tak to mě nenapadlo a to těch pionýrů mám 6
 
 
Datum: 12. srpna 2013 7:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Sundej zadní tlumič,pak jde řetěz vyndat i bez flexy
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
jedině flexou odbruš jeden článek a podle toho jesli jsi ho měl vyšponovanej v puli nebo až do konce tak ho kupovat nemusis
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:13
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12656    
Chlapy cemu by vadilo dat na pist pro dva kruhy jen jeden ? Nez zvlast kupovat jednokrouzek.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
A jestli to nemáš do motoru co točí přes 9000 ot/min tak je lepší dvoukroužkovej píst.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Prázdnou drážkou se propojí přefuky s výfukovým kanálem.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Portřebuju poradit s ČZ 125 b, střílí z výfuku a dusí se a zjistil sem že se furt opalují kladívka a když je očistím šmirglem a pak to chvíli jede, když zapnu světla začne to dělat hodně brzo, jinak ujedu tak 700m, díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Jo je to v pořádku ale teď mi to už nechce chytit vubec :-( , já už to nechápu zkusím sehnat druhé zapalování kdyby byla nějaká rada která by pomohla, jo a jiskru to dává nádhernou, prostě to roztláčím a jen to párkrát žblechtne a jinak nic :-( jakákoliv rada by mi pomohla :-(
 
 
Datum: 12. srpna 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15963    
A to kladívko jsi prověřil? Izolace dobrá ?
 
 
Datum: 12. srpna 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Cívka vypadá dobře a VN kabel taky, jo a už to blbne i za studena prostě na volnoběh to jde ale jak přidám tak střílí a dusí se :-( nejde do otáček, díky za rady.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Izolace kladívka? Stav VN kabelu ?
 
 
Datum: 11. srpna 2013 12:13
 
 
 
 
Jméno: cervik      IP: uživatel10353    
A jak je na tom zapalovací cívka? Občas se stává, že po zahřátí začne probíjet - to by vysvětlovalo jiskření i střelbu.
 
 
Datum: 11. srpna 2013 11:14
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15813    
Boužel už sem ho měnil a nepomohlo to. :-(
 
 
Datum: 10. srpna 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: cervik      IP: uživatel10353    
Tipuji vadný kondenzátor
 
 
Datum: 10. srpna 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci, chci se vás zeptat, jestli můžu dát tohle jehlové ložisko na na ojnici na Jawu 90 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/jehlove_lozisko_c_k_r.html Jawa 90 má čep 14 mm díru, v ojnici je 18 mm a šířka ojnice 13 mm. Původně 90tka měla tam na ojnici jenom jehly. A ještě chci se vás zeptat, jak vám dlouho trvalo doručení balíku z fichtl krámku, za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2013 18:00
 
<  254  255  256  257  258  259  260  261  262  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:55:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu