Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 cau lidi je normalni ze babetta na neutral troubi krasne a pri jizde klakson jen kratce piskne? nebo by to melo jit krasne stale? Díky. Popř. odstranění poruchy
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 15:45
Jméno: babetar
IP: uživatel15083
 moze to byt tym ze na volnobehu vyraba menej elektriki ako pri pridávaní plynu, to je jeden z dôvodov preco to pípa, ide do toho moc elektriki proste ide na maximum, aj mne ide pri volnobehu krásne a v maximálner rýchlosti uz vydáva iný zvuk,  skus stabilizator napetia
Datum: 12. srpna 2013 15:45
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 mě babetta normalně troubí i za jízdy,jinak nevim proč ti to za jízdy jenom pískne je to divné
Datum: 12. srpna 2013 13:41
Jméno: rychlopal
IP: uživatel4620
 Zdravím draci,mám velký problém který mě trápí snad měsíc a půl když nastartuju bez plynu zdechne musím ho točit do neuvěřitelných otáček aby nezdechl jinak když zdechne nenakopnu ho a sotva ho roztlačím někdy ani to se nepovede máte někdo prosím nějaký důvod nebo postřech proč to dělá jezdil jsem s ním snad 3 měsíce bez vážnéjší poruchy do školy a ani jel jak má předstih dobrý kladívko dobré kondík taky ok cívky taky co by se na ní pokazilo když je nová a karbec netknutej vše jsem zkoušel vyčistit jak trisky tak filtr kladívko a celé zapalování jen mi to pořád zdechá výfuk jsem vyškrabal a vyčistil tak že v něm nění skoro nic je průchozí téměř 100%.. může to být podfukující hlava nebo gufero u zápalka? nebo zrovna počítat s přidřetím a nebo s nějakým defektem pístu? moc vám děkuju za rady radši teď jezdím autem ale štve mě to v létě jezdit po 4řech když je teplo
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 2:24
Jméno: rychlopal
IP: uživatel4620
 Dobře skusím to gufero a válec skouknout.. jinak svíčka je mokrá to je to divné na tom, no děkuju za rady asi to stejně budu muset celé rozhodit a skouknout jinak to nejde vidím
Datum: 14. srpna 2013 2:24
Jméno: L
IP: uživatel5546
 a mas vzdy mokrou svicku??? jestli ne tak je problem v benzinu
Datum: 12. srpna 2013 12:38
Jméno: l
IP: uživatel5546
 jestli se jedna o pionyra tak vymen gufero pod zapalkem a gufero na klice ze strane spojkovych lamel.. kdyztak zkus vymenit indukcni civku, shod kdyztak valec a kukni na pist, ja osobne ho mam docela cernej aji zboku a jede krasne, pak jeste zalezi jak mas poskrabanej valec, kdyztak to znovu pretesni, pod valcem a popr. i hlinikovej krouzek hod pod hlavu.. a co sestelovani odtrhu a predstihu zapalovani?
Datum: 12. srpna 2013 12:38
Jméno: l
IP: uživatel5546
 ten mogul tsf na to sem ted najel 250 km na babette a bez potizi je dobrej no, pak sem koupil jakysi m2t drahy a stalo to za ho.vno, ted budu jedine kupovat oleje pres net ty znackovy, olej se nepromichal a natekl do karburatoru a musel jsme ho vycistit kompletne :/
Datum: 12. srpna 2013 12:33
Jméno: rychlopal
IP: uživatel4620
 jinak svíčka cihlová teda spíš hůř cihlová a závit černý od oleje.. olej 1:30 a je to MOGUL TSF ještě jednou moc děkuju za odpovědi!
Datum: 12. srpna 2013 2:26
 zdar draci chci se zeptat jestly přidřenej motor de nastartovat popřípadě jak se pozná že je přidřenej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 8:47
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 sundáš 4 matice sundáš hlavu a válec a skoukneš jestli to někde nejni lízlí popř že se klika tocí volně
Datum: 12. srpna 2013 8:47
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 12:51
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 možná sem slepej ale v tom teleskopu ti chybí tozříznuté futro..podelně rozříznutá tubicka ta by ti měla tošku rozpíra a tomu zabranovat..puvodně byla bronzová nyní koupíš ocelovou.... a nebo vyrobit ale musíš jí říznout aby ti to zajitlo osu proti otáčení
Datum: 12. srpna 2013 12:51
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 16:05
 Dával jsem to galvanovny OMEGA v Praha. Je to hned vedle Kolbenky. Umí zinek, nikl atd, ale chrom nedělaji. Ten jsem dával Hudečkovi do Přezletic u Prahy. Jinak cena těch věcí co leží na stole byla cca 250kč. To mi přijde jako zanedbatelná cena, a tak jsem na nějaký stříbřenky rezignoval...
Datum: 12. srpna 2013 16:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kolečko kam si to dával? Potřeboval bych někam dát/poslat nějaký drobnosti z J555, jak pozink tak chrom...
Datum: 12. srpna 2013 15:38
 Děkuji já tě totiž obdivuju. BEDY
Datum: 12. srpna 2013 10:50
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci dneska sem koupil jawu 350/640 a chci se voptat jakej a kolik voleje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 21:07
 pepo pokud nejedíš max 5km na jeden zátah a jen do čtvrt plynu tak se ti výfuky nikdy nezanesou
Datum: 13. srpna 2013 21:07
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 no ale laufy to lepí spolehlivě....jinak jestli mohu poradit mogul garde alfa 2 takt je v akci v mounfildu za 60 korun litr .....jestli ma zakladatel dotazu zajetý motor jawka by ho schroupala a je o 20 lacinejší než m2 t
Datum: 13. srpna 2013 8:00
 jinak koupl jsem si trysk M2T v domění že to ve stadionu a jawettě bude krásně modře dýmit a ono nic... trochu do zadymuje až když sem dal 1:25
Datum: 12. srpna 2013 21:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 1 ku 40 a radej horší m2 t či mogul ts...moderní oleje tak čistí staleté nanosy karbonu že se mužou ucpat laufy a motorka sotva jede.... pokut chceš modernu udělej aspon dekarbonizaci výfuku....jinak m2 t 1 40 či malinko víc apohoda
Datum: 12. srpna 2013 11:48
 kdo koho voleje?
Datum: 11. srpna 2013 22:41
Jméno: Květoš
IP: uživatel14157
 Dotaz pro Sesu  budou teda tady na fichtlkramku zase k mani ty plaště fortuny? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 16:37
Jméno: Květoš
IP: uživatel14157
 Byly to 2,75
Datum: 12. srpna 2013 16:37
 uz nejake jsou,,, jake potrebujes,sesa
Datum: 11. srpna 2013 22:25
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Zdar draci, vím že je tu většina témat o Pionýrech a motorkách ČZ-Jawa ale občas se tu vyskytne taky dotaz mimo motorky. Tak i já bych se potřeboval zeptat jestli někdo nevíte jaký má být odtrh a předstih u sekačky (agrostroje) MF 70 . Sekačka se totiž z ničeho nic začala vytáčet do otáček jakoby to mělo samozápaly.. Ale ve strašně vysokých otáčkách na plyn to nereagovalo vůbec.. Vyměnily jsme přední i zadní gufera, mysleli jsme si že to podfukuje, a teď i kondik. Dneska to přestalo házet jiskru, tak si právě myslim že to bude buď tím že je to rozštelované, nebo tím že je tam špatná cívka na házení jiskry.. Díky moc.. nevěděl jsem kam tento dotaz napsat a tak mě napadlo že tu bude někdo šikovný i v tomto směru. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 15:48
 Zdar do vyhledávača dej motorova sekacka MF 70 a tam jsem nasel také Fórum na téma těchto sekaček. Ty vysoké točky mohlo zapříčinit prasklé těsněni pod karbecem a může přisávat luft.rnA nebo vyhledat manuál na internetě. Tak hodně úspěchu.
Datum: 12. srpna 2013 15:48
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 nemá to už bezdotyk??? a spíš by mě to vedlo k té cívce
Datum: 12. srpna 2013 8:50
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 20:19
 je to lazení  Kluci by neměli důvod kecat  je to kluků od ostravy...
Datum: 12. srpna 2013 20:19
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel14899
 Barva, photoshop nebo autogen  lazení to nebude...
Datum: 11. srpna 2013 21:12
 hmm o tohle se spálit
Datum: 11. srpna 2013 20:43
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 To spíš někdo nahřál hořákem ne ?
Datum: 11. srpna 2013 20:24
 v tomhle okamžiku můžeš ten vejfuk třeba zauzlovat ne
Datum: 11. srpna 2013 19:46
Jméno: Premysl
IP: uživatel13452
 Zdravím, sorry že sem skůtry nepatří ale nemá někdo zkušenost z jejich elektrikou? mám doma motor od skútru suzuki a potřebuju dát do kupy elektriku schéma jsem žádná nenašel, opravárenskou příručku k tomu nemám. Potřebuju vědět co chybí a případně nějaké schéma jak to zapojit. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1098317_644672902212548_1107715572_n.jpg , https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1146558_644672962212542_1524827950_n.jpg , https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1151042_644673095545862_573276898_n.jpg . Předem Díky za jakoukoliv pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 8:41
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 co to je za typ skutra
Datum: 17. srpna 2013 8:41
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Ahojda..
Příde mi že mi karburator na fichtloj dává moc benzínu. Hladinu mám správnou jehlu na druhým od spoda.
Asi 100km jsem najezdil na novou svíčku Brisk N15C a jezdilo to v pohodě. Jedu si jedu pohodu pak dám plnej plyn najednou to začne kuckat a konec. Mám doma dvě svíčky Pal N8 zkoušel jsem je vyměnit házej pěkně. Nastartuju chvíli to běží když přidám tak to vynechává po 10s to chcípne a nejde nastartovat. Svíčka uplně pochcaná tak jsem jí utřel hadrem dal z5 a zase to chvíli šlo pak chcíp.
Ventil provákovky mi taky zavírá.. nevíte o s tím prosím ?  svíčky jiny tep. hodnoty jsem taky zkoušel..
PS: když si šáhnu k přírubě karbce všechno to tam stříká
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 20:21
Jméno: jantep
IP: uživatel15981
 Směs nesmí být příliš bohatá: jehla musí být na druhém zářezu seshora, na dobře zajetém motoru je někdy potřeba dát jehlu dokonce až na první zářez od shora... Ještě to může být ve velikosti trysky - optimální je č. 68. Pokud nepomůže ani toto, chce to zkontrolovat čistotu filtru a výfuku - ikdyž to dělá jiné problémy... Tož ať to jezdí!
Datum: 17. srpna 2013 20:21
 Chci se zepta jestly někdo jede myslim 29.8 fichtlcup v Rovný u strakonic ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 17:07
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel14899
 http://www.jawa50zavody.wz.cz/rovna.htm
Datum: 11. srpna 2013 17:07
 Ahoj mam krosku s motorem jawa 21. dal jsem to do kupi ale nechce to nastartovat nereaguje na plyn alektrika je seřízená občas to brobulá ale nechytne potřebuji poradit co stímrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 8:52
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 skus gufero pod zapalkem a řádně utěsnit spoje od kaburace
Datum: 12. srpna 2013 8:52
 Vím že to sem nepatří a proto velkej soráč. Vyhlašuju pátrání po Octavii Combi I. zlatá metalíza 1,9TDi rz. 2SF 3330 ,v noci nám ukradli auto (Nová Studnice,Kladno). Za informaci vedoucí k nalezení se štědře odměním. Jsme tu přece fichtlaři z celé ČR,tak třeba někdo něco uvidí. Auto žádné zvláštní znamení nemá,krom toho že je v TOP stavu a má tmavě zlatou metalízu která není moc častá. Dík všem kdo aspoň okem koukne z paneláku na parkoviště. Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 19:52
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Promiň nechci nic říkat ale podle mě se to auto asi už nenajde octavia je jedno z nejkradenějších aut a moc se jich už nenašlo jestli se nenajde tak bude už rozebraná na díly nebo někde v zahraničí
Datum: 11. srpna 2013 19:52
 Zdar draci, už delší dobu se snažim naladit pincka aby měl klasickej TDI zátah  povedlo se to už někomu ? potřeboval bych mustanga lehce poladit aby táhnul líp ve spod a středních než ve vysokejch kompresi mám cca.5tisíc km na výbrus Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 16:28
 Řešily sme těch mrtvejch 5 sec. po zařazení a jestly je možne karburátor nějak naladit či upravit abych to táhlo líp od spoda
Datum: 11. srpna 2013 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Prostě si to seřídil,klasika,pio jede pěkně už odspoda. To sme tu celou dobu řešili ? Tak dobrý no...
Datum: 11. srpna 2013 16:18
 Nedalo mi to dal jsem níž jehlu zalepil díru ve filtr boxu a nádherně se motor probral rozject se dá jak s dieslem skoro bez plynu a krásně zatáhne ve středních se porbere a letí až do vysokejch po zařazení si to krásně veme další kvalt převod mám 12-55 vážim metrák a ujel jsem simsonovi  díky stando
Datum: 11. srpna 2013 16:12
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Moc benzínu. Pokles o kterym si mluvil je bohatá směs + vysoká hladina. Pokud je vše seřízené ok tak je přechod hladký. Muže bejt i moc uškrcenej airbox.
Datum: 11. srpna 2013 15:56
 Kujda díky ale nechám to tak jak to soudruzi udělaly  ale dík za snahu  Standa doplním o pár poznatku po sundání filtru to v otáčkách jede jako nikdy jako ďas ale v nízkej a ve středních je to ještě větší býda a ještě zmyzel ten neduh kdy po zařazení na jakej koliv kvalt a přidání plneho plynu poklesne víkon a po cca. 5 sec motor zase sebere dech ale nemužu přijít nato tím jestly to je že tam jde moc vzduchu nebo moc benzínu
Datum: 11. srpna 2013 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Tudy cesta nevede. Seriovej motor nedonutíš jet jinak,než je dělanej,max to rozešteluješ že pojede blbě.
Datum: 11. srpna 2013 14:37
 kdybys ses potom rozhodl přestavbu na 555 tak mam doma valec novej 3 krouž. píst opískovanou hlavu i zapaloví
Datum: 11. srpna 2013 14:35
 Pujdu si ještě ted pohrát se sáním skusim tam pustit víc benzínu a mín vzduchu
Datum: 11. srpna 2013 14:33
 a jawa 555 měla menší spotřebu než jawa 23
Datum: 11. srpna 2013 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Můj terminus technicus pro úpravu sání a výfuku,bez vrtání nad 40mm nemá význam. Hlava je právě relativně měkká,žádnej vyšší kompresní poměr-proto píšu hlavu z j05 ...
Datum: 11. srpna 2013 14:30
 Nerad bych to takhle vrtal a snižoval nejde mi o výkon ale spíše o tu spolehlivost a spotřebu,na 555 sem jel vím že táhne krásně od spoda..stando co znamená otevřít do síly ?
Datum: 11. srpna 2013 14:23
 Otevřít do síly a vrtnout 60ccm ,hlava j05-snížit na 6,6-6,8ccm, dva těsný kruhy... Mužu udělat.
Datum: 11. srpna 2013 14:19
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 cau hele poradim ti jel jsi už na jawa 555? sežeň si motor nebo zapalovani hlavu a valec z jawy 555 a budeš to mít dobrý
Datum: 11. srpna 2013 14:10
 ahoj, je zde nekdo s VESPA CIAO ?mam starsi typ 1968.potrebuji rady a zkusenosti ,moc mi to nejede..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 16:30
Jméno: mvd
IP: uživatel15960
 uz to jede,bylo moc oleje v palivu a mala roztec elektrod na svicce...diky
Datum: 27. srpna 2013 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Měl jsem nějakou tu starší,ještě měla řidítka do "V" a světlo jak stará babeta. S čim máš problém? To je bezúdržbovej stroj
Datum: 11. srpna 2013 14:33
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 zdar chci se zeptat jestli nevíte jak mám sundat řetěz ,když je snýtovaný (nemá rozebíratelnou spojku) napadlo mě vzít flexu? a jestli je potřeba kupovat delší řetěz ,když dám vepředu o zub víc na kolečku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 19:48
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj teldo! No gdyž sem si gdysi udělal spátečku na J350/360 a rozpojil se mě řetěz tak sem ho potom dycky nýtoval a spojku nepoužíval! A ešče by mě zajímalo co potom uděláš s tym odbrúšeným čepem?
Datum: 12. srpna 2013 19:48
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 nebo tak to mě nenapadlo a to těch pionýrů mám 6
Datum: 12. srpna 2013 7:36
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Sundej zadní tlumič,pak jde řetěz vyndat i bez flexy
Datum: 11. srpna 2013 14:50
 jedině flexou odbruš jeden článek a podle toho jesli jsi ho měl vyšponovanej v puli nebo až do konce tak ho kupovat nemusis
Datum: 11. srpna 2013 14:13
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Chlapy cemu by vadilo dat na pist pro dva kruhy jen jeden ? Nez zvlast kupovat jednokrouzek..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 A jestli to nemáš do motoru co točí přes 9000 ot/min tak je lepší dvoukroužkovej píst.
Datum: 11. srpna 2013 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Prázdnou drážkou se propojí přefuky s výfukovým kanálem.
Datum: 11. srpna 2013 12:08
Jméno: Dan
IP: uživatel15813
 Portřebuju poradit s ČZ 125 b, střílí z výfuku a dusí se a zjistil sem že se furt opalují kladívka a když je očistím šmirglem a pak to chvíli jede, když zapnu světla začne to dělat hodně brzo, jinak ujedu tak 700m, díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 14:29
Jméno: Dan
IP: uživatel15813
 Jo je to v pořádku ale teď mi to už nechce chytit vubec  , já už to nechápu zkusím sehnat druhé zapalování kdyby byla nějaká rada která by pomohla, jo a jiskru to dává nádhernou, prostě to roztláčím a jen to párkrát žblechtne a jinak nic  jakákoliv rada by mi pomohla
Datum: 12. srpna 2013 14:29
Jméno: Standa
IP: uživatel15963
 A to kladívko jsi prověřil? Izolace dobrá ?
Datum: 12. srpna 2013 9:24
Jméno: Dan
IP: uživatel15813
 Cívka vypadá dobře a VN kabel taky, jo a už to blbne i za studena prostě na volnoběh to jde ale jak přidám tak střílí a dusí se  nejde do otáček, díky za rady.
Datum: 11. srpna 2013 14:22
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Izolace kladívka? Stav VN kabelu ?
Datum: 11. srpna 2013 12:13
Jméno: cervik
IP: uživatel10353
 A jak je na tom zapalovací cívka? Občas se stává, že po zahřátí začne probíjet - to by vysvětlovalo jiskření i střelbu.
Datum: 11. srpna 2013 11:14
Jméno: Dan
IP: uživatel15813
 Boužel už sem ho měnil a nepomohlo to.
Datum: 10. srpna 2013 22:59
Jméno: cervik
IP: uživatel10353
 Tipuji vadný kondenzátor
Datum: 10. srpna 2013 22:41
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, chci se vás zeptat, jestli můžu dát tohle jehlové ložisko na na ojnici na Jawu 90 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/jehlove_lozisko_c_k_r.html Jawa 90 má čep 14 mm díru, v ojnici je 18 mm a šířka ojnice 13 mm. Původně 90tka měla tam na ojnici jenom jehly. A ještě chci se vás zeptat, jak vám dlouho trvalo doručení balíku z fichtl krámku, za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2013 18:00
|



|