Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Myslím, že by se to tady objevit mělo a fandím takovým magorům! A kdo nechce jen fandit, může pustit kačku  https://www.startovac.cz/projekty/babettou-napric-islandem/
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2017 13:12
 http://www.startovac.cz/projekty/babettou-napric-islandem/ komu se to nechce kopírovat.
Datum: 11. května 2017 13:12
 Čau chtěl bych se zeptat jaké nejlevnější motoservisy byste mi doporučily,: potřebuju opravit: tachometr, volnoběh, dát lepší řadící páku, taky novou svíčku. A to co nejlevněji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2017 21:15
Jméno: kuba
IP: uživatel19160
 podle toho na kterym stroji... a jaka je predstava o cene ??? a kde se motorka nachazi??
Datum: 26. června 2017 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel19122
 Zkus to tady,zaručeně nejlevnější a nejrychlejší : garage@home.com
Datum: 12. května 2017 11:58
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 takový dotaz, kolik vám spolkne čz 175/450 na 100km při točení-normální jízdě? ovlivnuje taky spotřebu otevřené/uzavřené sání??? na internetu jsem se dočetl že 2.5l/100km při 60 km rychlosti ale moc tomu nevěřím
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2017 23:19
 175/487, vše origo, při uhánění za dalšíma 5 kouskama panelek olomouc-grossglockner a zpět za 2,6L/100km, kluci na 250 měli až jednou takovou spotřebu než já
Datum: 13. května 2017 23:19
Jméno: standa
IP: uživatel19124
 Karbec,sání,vejfuk + správný nastavení ( karb+el. ) dělaj polovičku spotřeby. Druhá půlka je jízdní styl,převod,terén atd... a stačí mít bohatší směs a žere to o litr víc. Je to o citu pro nastavení motoru a o citu pro "defenzivní jízdu" ... to a samé je v autě. Já jsem spíše takový defenzivní řidič,zbytečně neakceleruju ani nebrzdim,když mi to bere tak jedu tajnej závod,dálnice v levym,město tak,aby jela čtyřka nepodtočená,držim konstant 60-65. Manželka mi neustále nadává že jezdim jak prase. Dlouhodobou spotřebu po dobu 6 let jsem měl 5,7-5,8L. Má drahá polovička jezdí vzorně a předpisově,rozvážně,opatrně, až zbytečně brzdí a zbytečně zas akceleruje a tim stejnym autem jezdí za 6,3-6,5L. Octavia 1.9TDi původně 81kw (asi 100kw). 50%okrsky 10%dálnice 40%město. Takže ono to neni ani tim jestli jedeš 60 a nebo 80,ale jak jedeš
Datum: 13. května 2017 20:26
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 sem si říkal.. 175 při točení na polní cestě si vzala přes 5l. a o 250 ani nemluvě když jsem měl 250/353 po go motoru v cross rámu tak nekecám 1L na 5km ale asi by tolo neorigo výfukem
Datum: 13. května 2017 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel19124
 Zdar. Mam péráka (otevřený sání,karb 26mm) a spotřeba je reálně 4-5 litrů. Jezdim normálně,lidsky vzhledem k povaze a stáří motorky. Na pěkný rovince to otevřu klidně na 80 i vo fous víc. Při klidný jízdě se dá jet i pod 4 litry,ale zkuš jet v současnym provozu jentak kadle kadle... 50... to asi ne .... za 2,5 litru nejezdí ani fichtl natož 175 ... tam bych věřil reálný spotřebě pod 4 L a nebo přes 4.
Datum: 13. května 2017 6:44
Jméno: Ventil
IP: uživatel18398
 Nazdar drajveri...Mam mustafa na kterym mi blbne trojka... Jednicka a dvojka taha paradne ve dvou po prasny ceste do kopce za dva a neubiral (ja mam cca 75kg a kamos takovej metrak ma)...Ale kdyz dam na rovine trojku tak nema tah, skube a nemuze se chytnout...Ale co s tim?? Motor jsem rozebral a vsechno v poradku... Nic mi neprislo co by to mohlo zpusobovat... Nejde mi do hlavy ze jednicka s dvojkou tahaj tak pekne at je tocim jak je tocim a po zarazeni trojky nezrychluju spis naopak... Jedine z kopce se rozjede ale to strasne skube... Prevodovka ok, spojka ok, retezovka ok, zapalovani ok...Mustang pred dvouma rokama po GO (klika, vybrus, loziska, gufera, spojka, dily v zapalku a karbecu, retezovka nova a spoustu drobnosti....) Znamej co delal celej zivot Jawy se prej s timhle nesetkal...Uz taky nevi...Tak prosim o radu vas jestli vite co by to mohlo byt...Budu opravdu rad kdyz nekdo bude vedet ja uz se s tim patlam pres rok....Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2017 21:35
Jméno: ventil
IP: uživatel18398
 Super diky...ja ten motor nastavoval uz kolikrat...ale asi se to porad radne nezdarilo....parkrat se mi povedlo ze se ta trojka trochu chytala ale skubala stale a jednicka s dvojkou zase nemeli takovy tah....takze uz jsem rozebral motor a jdu na to vsechno od zacatku....
Datum: 12. května 2017 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel19123
 Jo dobře,přehodil kolečka,na dvojku to jede jak raketa a trojka se nechytá,jen rovina a z kopce,to je klasika,ale to škubání nemá nic společnýho s převody. Šel bych po tom,zda dotéká benzin,zda je správně nastavený karburátor a zapalování,dobrá svíčka,zda se ti neucpává víčko u bandy atd... klasika u škubajícího motoru.... u dvojky o problému nemusíš ani vědět,protože převod do síly tě nenutí jet max otáčky. Pokud citelně ztrácí do sebemenšího stoupání na rozjetym motoru tak bych šel po kompletnim nastavení všeho,motor muže být totál rozhašený a ta silná dvojka tě mate a ty si nesprávně myslíš,že motor je ok. Každopádně bych tu dvojku prohodil nazpátek a raději bych dal o zub dva menší kolečko do motoru. Určitě se to zlepší v celkové dynamice. Kdysi jsem taky zkoušel rychlou dvojku. Nemá to naprosto žádný reálný výhody,naprostej nesmysl. Často se k tomu uchylujou lidi právě proto,že jim motor jede "blbě" a kvalty se jim nechtěj sbírat odspoda. Přitom je to jen o seřízení. A při přehozený dvojce se problém s nastavením právě nejvíce prohloubí a projeví při jízdě na trojku....
Datum: 12. května 2017 18:48
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Já si je jednou přehodil omylem prostě den blbec. Jen co jsem se rozjel bylo mi jasno a tak znova rozborka,to jsem si dával jména.
Datum: 12. května 2017 18:09
Jméno: Marquee
IP: uživatel19120
 Jsem si vědom, že je mám obráceně..... No tvl... Já už tady z toho nemůžu. Hlavně, že je v motoru vše ok
Datum: 11. května 2017 7:46
Jméno: ventil
IP: uživatel18398
 Diky...tim by to mohlo byt? Toho jsem si vedom ze mam prohozene. Jenomze kdyz tu trojku rozjedu z kopce tak stale se mnou skube ikdyz ma otacky celkem fajn ze by se chytla.... Prijde rovinka tak se jeste drzi ale jakmile je jen lehky stoupani tak jdou otacky dolu.... Ale diky zkusim je prohodit zpet do originalu...
Datum: 10. května 2017 14:18
Jméno: fgvhbj
IP: uživatel19118
 Podľa mňa máš prehodené 2 kolečká v prevodovke.
Datum: 10. května 2017 14:00
Jméno: Jara
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 09. května 2017 20:59
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdravím fictlaře. Mám dotaz na Margueho nebo Standu nebo všechny co dělaj motory. Mám válec upraven-Sání 54-69 od HU, výfuk pomocné okna. Jde mi o váše názory na jednokroužek píst. Jak velkej bude rozdíl co se týče tahu oproti dvoukruhu. Karbec bude origo i filtr. Výfuk se bude dělat tak ještě jaký vnitřní pruměr trubičky? Mám v práci trubičku s pruměrem 14 mm a 25 cm dlouhou.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2017 6:46
Jméno: standa
IP: uživatel19124
 Zkus kužel. Bude pro tvuj setup odpovídající.
Datum: 13. května 2017 6:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak to jo, protože jinak by to trochu nevycházelo
Datum: 12. května 2017 8:47
Jméno: Vašěk
IP: uživatel18111
 Margue sory já se překlep myslel jsem šířku saciho kanálu. Jinak vejfuk řeším v práci chci vevařit kužel do origo starýho vejfuku.
Dík za konzultaci.
Datum: 11. května 2017 16:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tak podstatné bylo zodpovězeno. Jen k tomu výfukovému kanálu, to jako máš šířku 28 a ještě pomocná okna?
Datum: 11. května 2017 8:29
Jméno: standa
IP: uživatel19117
 Zkus a uvidíš. Dává se min.15mm. Rozhodující bude tvar a délka výfuku. Délkou kolena vykompenzuješ rezonanční délku výfuku,to jak to "pojede" ovlivní rozměry těla výfuku,trubičkou doladíš průběh. Teorie je krásná a v praxi si to často dělá co chce,kolikrát jedou naprosto nesmyslný kombinace. Známej co dělá metylový staďáky mi řiká "dvoutakt je prostě debil , nehledej tam furt nějakou logiku"
Datum: 09. května 2017 21:26
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Tu trubičku mám na mysli výletovku.
Datum: 09. května 2017 16:38
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Ještě jsem zapoměl napsat že výfukový kanál má šířku 28 mm.
Datum: 09. května 2017 16:36
Jméno: cezeta22
IP: uživatel18608
 Ahoj, jezdíte někdo na seriaku rychlej 3 Q 17/21 ??? Přemýšlím o něm. Potřeboval bych pár postřehů jak se s tím jezdí. Jinak okolnosti: Válec je lechce upraven, hlavě co se týče šířky sacího a výf.kanálu k hraně jsem se netlačit  píst 2 K.\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nPoměrně dost vážím + když beru bagáž na výlet tak je to cca 110 - 120 kg celkem. Většinou jezdím 11/55 (jsem z kopcovité oblasti), hlavu od stejskyho, aby mi to nevadlo. Na tomhle převodu to maže po rovině okolo 63 - 67, z kopce až 72, digitálních, víc to už roztočit nejde. Motor má poměrně sílu i s mou vahou jede solidně. Láká mě ta dlouhá 1ka protože nyní 1 rs skoro nepoužívám a takhle bych měl další kvalt pro jízdu  \\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2017 12:35
Jméno: cezeta22
IP: uživatel18608
 Díky
Datum: 07. května 2017 12:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Ona neni jenom delsi jednicka ale i dvojka, takze i tady je mensi dira. Jezdim to i na "seriaku". Rozjezdy jsou slabsi, ale pak uz odpadnou ty okamziky, kdy si rikas: Mam podradit nebo radsi ne? K origo prevodovce bych se uz nevratil.
Datum: 05. května 2017 16:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jezdím jí celý roky. No problém, když si zvykneš že na rozjezd tomu musíš trochu naložit přes spojku
Datum: 05. května 2017 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel19115
 Ahoj. Asi by ti pomohla. Je to jako 4 kvalt bez jedničky,takže rozjezdy do kopce počítej horší,ale jízdní dynamika o mnoho lepší.
Datum: 05. května 2017 9:38
Jméno: čzták
IP: uživatel19109
 Zdravim mám problém s kývačkou čz 175 450 bohatost směsi jsem utáhl na max a povolil o 1,5 otáčky ale furt nemá takové zrychlení jako dřív mám ještě povolit o 1/4 ? má i špatný starty.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2017 20:43
Jméno: čzták
IP: uživatel19116
 díky všem za rady
Datum: 06. května 2017 20:43
Jméno: standa
IP: uživatel19112
 Zved bych o zub jehlu a doupravil bohatost dle potřeby.
Datum: 04. května 2017 21:25
Jméno: čzták
IP: uživatel19114
 Tak jsem to naladil a po jízdě jsem se kouknul na svíčku jakou má barvu a má docela světlou cihlovou ještě to není ono mám tedy o trochu povolit šroub směsi (vodorovný) ?
Datum: 04. května 2017 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel19112
 Tak platí to co píše LK dole. Základní nastavení s odpovídajícíma tryskam a doladit. Jinak těsnění ok? Sání sedí dobře? Neni v něm něco zapadlýho atd? Filtr průchozí? Kolikrát jsou to úplný kraviny a člověk s tim už ztrácí nervy
Datum: 04. května 2017 16:37
Jméno: čzták
IP: uživatel19113
 karbec jsem celej kompletně vyčistil
Datum: 04. května 2017 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel19112
 Mě takle začal blbnout před 3 lety pérák. Karbec tam mam stejnej asi jako ty (26mm z kejvy). Smítko bordelu a chlup ve volnoběžný trysce. Nedokážu pochopit jak se tam vzal ten chlup. Blbě to chytalo a když už to udrželo volnoběh tak mizerně a při jízdě to bylo takový tupý. Zkus vyčistit karbec.
Datum: 04. května 2017 10:19
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 *samozřejmě ne doladit předstih, ale volnoběh
Datum: 03. května 2017 22:00
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 no základní nastavení je jasný (tzn. velikost příslušných trysek+poloha jehly) a šroub směsi s volnoběhem je nutný nastavit individuálně dle projevu motoru... takže +- nastavit směs a volnoběh tak, aby bylo možný moto nastartovat, pak dle reakce na plyn nastavit volnoběžnou směs a nakonec doladit předstih stavěcím šroubem šoupátka,,, nějaké udávané otáčky jednotlivých šroubů jsou dobré tak pro to základní nastavení, ovšem konečný výsledek může být podstatně jiný...
Datum: 03. května 2017 21:59
Jméno: čzták
IP: uživatel19111
 Takže řikáte že směs mám regulovat jenom podle jízdy a pak volnoběh seřídit jenom šroubkem ? jinak jehlu mám na druhém zářezu zhora.
Datum: 03. května 2017 21:53
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 máš dobře otryskovanej karburátor? ... jinak dle mejch zkušeností je u tohodle motoru 1,5 otáčky moc... většinou se pohybuju kole 3/4... každopádně to nastav tak, aby to šlo za plynem, tady není třeba nějak striktně dodržovat tabulkové hodnoty,,,, jde jen o to, kolik vzduchu na volnoběh pustíš k palivu, který je dávkovaný volnoběžnou tryskou...
Datum: 03. května 2017 21:30
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 zdravim chcem sa informovat idem kupit cez net 2ks svetelne cievky /mam 20w zapalko/ no nemaju tam info ci su na 20w zapalko ci na 30w zapalko je tam nejaky rozdiel?ak by aj boli na 30w a ja ich nespojim moze to tak byt budu fungovat???dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2017 17:05
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 momentalne to mam tak ze jedna cievka 55 ide do sinacky a ta je na bzucak a red svetlo a druha 58 spinacka zadne svetlo a ak sa redavaju iba tie ktore musim spojit cize mi ojdu od zapalovanie nie 3 kable ale 2 kable t z ze musim prerobit novo natiahnutu elektriku ze ano.....
Datum: 08. května 2017 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel19115
 Já nechápu jak to myslíš. To co se teď prodává jsou dvě světelné cívky,které se MUSÍ spojit za sebou do serie jako u mustanga. Jiný cívky se neprodávaj. Jestli máš stator označenej 05 a nebo 20 je snad šumák,jen musíš zachovat správnou polohu zapalovací cívky a pak zachovat zapojení světelných cívek jedna za druhou. I když je pravda,že při použití 05 (20W) statoru by nemusely být světelné cívky ve fázi. Nemužu si teď vybavit jestli jsou od sebe stejně daleko u starýho zapojení i u novýho zapojení. Snad jo.
Datum: 05. května 2017 13:44
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 takze v nich neni rozdiel ???to chapem ze v 30w sa spajaju a v 20w su kazda zvlast len chcem vediet ci do 20w idu ine ako do 30w dakujem
Datum: 04. května 2017 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel19110
 Jsou to dvě cívky,které se zapojí jedna za druhou a seriově se spojí. Vývod první dospod vinutí druhé.
Datum: 03. května 2017 21:09
 nema nekdo obrazek kde je vypustak, nalejveni a kontrolka oleje na prevodovce trabant ja na to nemam cas to hledat po netu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2017 12:32
 zdravím draci,prosím o radu.NAMONTOVAL JSEM ZAPALOVÁNÍ Vape. Startuje prostě v pořádku,ale.... Na starém zapalování jsem měl zelený kábel který vedl od něj do spínací skříňky,teď ho mám plonkovní,protože nevím kam ho dát.Spínaci skříńka rosvíci světlo v poloze kde před tím nesvítilo,nejde přepnout dálkové,a ani klakson nejde,prostě ten zelený kábl někde chybí,zkoušel jsem ho přidávat k jiným ale bez reakce,prosím radu,moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2017 10:03
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar chlapi. Stando já to mám dozadu natažený ze svorky 56. V zadním světle jsem zrušil sufitku, dal jsem tam patičku jaká je třeba u škodovek na obrysovky,žárovku celosklo takovou tu baňku a je po praskání už je tam rok.
Datum: 30. dubna 2017 10:03
 moc děkuji Stando,tak takhle už to chápu,aasi už vím,moc ti děkuji
Datum: 30. dubna 2017 0:03
Jméno: standa
IP: uživatel19107
 Nebuď jalovej a podivej se už konečně na to schéma na sesa moto a čti co ti píšu. Kostřící vodič z vape na sv.1 v přepínači-původně černej kabel co šel na indučku (doleva chcípání), žlutý kabely spojit a na svorku 55 (původní kabel byl zelenej) do přepínače,tamodtud vede i klakson. Při otočenim přepínače doprava na světla se spojí 55 a 56 a proud jde do světel na jednotlivý vlákna podle přepnutí. Zadní žárovka se zapojí na vlákna přední žárovky jako je to u mustanga,aby nepraskala. Pokud ti přesto přebívá nějakej kabel(červenej) tak ho ustřihni,je navíc. Pokud nechceš tahat na zadní světlo drát navíc (místo kostry druhý vlákno přední žárovky) tak to nezapojuj jako u mustanga,vytahni zadní světlo rovnou ze svorky 56 ale budou ti praskat žárovky (při přepnutí potkávačky/dálkový praskne zadní žárovka - v otáčkách,pak i přední). Podrobnějš už to napsat neumim. Podivej se konečně do toho schematu a do svejch kabelů .... tvl u fichtla jsou dva dráty ze zapalování a přesto je problém je správně zapojit .... simsona na vás
Datum: 29. dubna 2017 23:08
 jsem z toho jalovej,v návodu píšou zapojit světla každé zvlášť,ok. Ale z čeho mám přivézt eleproud z původního zapalování,ke byl zelenej kabel do spínačky,kam zapojit ten zelenej
Datum: 29. dubna 2017 20:38
Jméno: standa
IP: uživatel19106
 Najdi si to schéma a zkontroluj co ti kam vede a zda se vše správně přepína. Spínačku mam ok,zapojení vape na původní eletriku mi trvalo asi 2 minuty a z toho jsem dalších 5 minut hledal malinkej šroubovák do malý čokolády a vše fungovalo hned.
Datum: 29. dubna 2017 20:28
 Chcípak funguje jako jedinej
Datum: 29. dubna 2017 20:17
 Moc děkuji,zítra zkusím
Datum: 29. dubna 2017 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel19106
 Budeš mít špatně zapojenou spínačku. Najdi na sesa moto schéma oprav to. Zelenej kabel byl origo ze světelný cívky (teď žluté kabely) na svorku 55 v přepínači. Chcípací kabel od vape na svorku 1 v přepínači (černej kabel co šel ze spínačky na indučku). Zadek napojenej na předek jako u mustanga. Žárovky 15w a 5W/6V
Datum: 29. dubna 2017 18:34
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 zdar ake trysky sa hodia na fichtla seriovka 38 valec 3kruzky piest???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2017 16:53
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Já mám valec upravenej, vrtání 40,- zětšený sání a pomocný výfukový okynka a nakonac to jede nejlíp na origo trysku 68 a volnoběžnou 35.
Datum: 28. dubna 2017 16:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Větší tryska se nerovná automaticky větší výkon, většinou je tomu spíš naopak
Datum: 28. dubna 2017 9:56
Jméno: standa
IP: uživatel19104
 Horšie
Datum: 27. dubna 2017 21:06
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 kupil som nove 38/72 ako to pojde na 72 hlavnu??
Datum: 27. dubna 2017 19:10
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar na seriovku hlavní tryska č.68 a volnoběžná č.38.
Datum: 27. dubna 2017 19:04
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar fichtlaři, hlavně vy zkušení. Chci se zeptat renovujem mustanga ten první typ a jde mi o to jakej koupit výfuk jestli doutník nebo zkosenej. Jakej je rozdíl ve výkonu s ohledem k rozsahu otáček. Většinou jsem měl pionýry se zkoseným výfukem a když nějakej měl doutník tak už byl motor vyrachtanej taže to nebylo možno posoudit. Dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2017 19:02
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Stando dík. Už jsem koupil zkosenej a je navíc o 3 stovky levnějši než doutník.
Datum: 27. dubna 2017 19:02
Jméno: standa
IP: uživatel19100
 Patří tam samozřrjmně doutník,ovšem ten zkosenej z mustanga jede víc. U seriovky bych neřešil. Pokud máš nějaký úmysly tak určitě zkosený
Datum: 26. dubna 2017 20:48
Jméno: H
IP: uživatel16502
 Nikdo nepřidává foto do galerie na kalendáře tak začněte ať je z čeho vybírat
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2017 10:18
 Mužete mi nekdo poslat nakres na mezikus na přestavbu jawa/čz na bezkontaktní zapalování z babety
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2017 20:28
Jméno: karbec
IP: uživatel10357
 Zdar lidi mam problem nejedna se sice o jawu ani cz ale treba nekdo poradi, mam cagivu 125 elefant 2t a hrozne se mi lepi spojka olej jsem dal pp90 asi tam ma byt jinej, co byste tam daly vy? Diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2017 11:06
 mám v Cagivě 125 olej 10W50 od Panolinu (podle příručky) a celkem ok. Při delším stání je první zařazení trochu rána do řetězu, ale jinak v pohodě. Lij tam to, co je doporučeno v příručce, přecejenom je to italský a tedy docela choulostivější
Datum: 04. května 2017 11:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Skoro libovolný olej pro motocykly, jedno jestli 4T nebo Transoil od Motulu. A pred startem vdycky zaradit jednicku a se spojkou cuknout, alemely se utrhnou a radi to bez pocitani zubu.
Datum: 24. dubna 2017 15:24
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar fictlaři. Jelikož scháním origo kliku na repasi tk jsem projížděl bazoš. Našel jsem inzerát tohoto znění. Prodám klikovku v origo stavu téměř bez vule. Při prohlíženi fotek bylo vidět jak jsou oba čepy dokonale rozmlacený, závit na primár měl tvar hlavičky hříbku- tak to jen tak pro pobavení. Zase jeden co se nebojí použít dobrýho kladiva.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2017 16:23
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Stando moc dík ale už jsem kliku sehnal docela dobrou, kužele neprojety a dokonce s minimální vulí, nezvoní. Za 200 Kč slušnej kup. Ale jinak fakt dík za ochotu.
Datum: 24. dubna 2017 16:23
 Podivam se ti doma,válej se mi tam nějaký rezavý v kýblu co jsem našel někde v kravíně na půdě. Všechny určitě ko a rezavý,ale některý by nemuseli bejt projetý s ok kuželama a závitem. Cena šrotu....
Datum: 23. dubna 2017 22:41
Jméno: petr
IP: uživatel19092
 zdravim chci se zeptat mnenil jsem u pionyra spojkove lamely po te mne nechce spojka vypinat nevite cim to je za odpoved dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2017 13:36
 pravděpodobně máš otočený lamely
Datum: 21. dubna 2017 13:36
Jméno: Biggl
IP: uživatel18455
 Tak jsem dal dohromady tachometr na 21. A už chápu draky co tvrdí že jejích seriovka jezdí v pohodě 75km/h! Doufám že ten tachometr aspoň dobře měří vzdálenost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2017 13:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 standa: si ho podám hned jak ho uvidím
Datum: 26. dubna 2017 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel19097
 marquee: Když si se na toho mustanga podival,viděl jsi naprosto čistou seriovku. Koleno vypadalo origo,mohlo bejt o 1-2cm kratší,ale výfuk byl cca na svém místě. Jestli to koleno třeba nebylo nějaký extra slabostěný zvenku 29mm a díra třeba 27-28mm to prostě nebylo poznat. Celá ta skupinka měla tenkrát výkonný válce,to na "upravenou seriovku" jelo moc . Kebl jezdil na seriovce ve špičce s prvníma třema speciálama. Vytahni z něj něco. Jestli měl ve vejfuku kužel,tak to měl udělaný moc pěkně.
Datum: 25. dubna 2017 10:26
 takže můj odhad že stagnuju na výfuku je asi správnej... no je na čase nakoupit pár odřezku leštěného nerezu a něco vytvořit
Datum: 24. dubna 2017 22:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak to se schválně Pavlika zeptám  ten je docela sdílnej. Hlavně měl určitě kratší koleno. to taky dělá divy
Datum: 24. dubna 2017 9:50
Jméno: standa
IP: uživatel19096
 Ještě když byl venkovskej šampionát tak Kebl jezdil na výfuk z mustanga až 100km/h .... co a jak v něm měl nevim,zvuk to mělo cca normální
Datum: 24. dubna 2017 9:30
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 To je fakt, ten výfuk je trošku děravější. Originální výfuk má totiž při zvýšených otáčkách už hodně velký protitlak. Ale i tak je těch 9000ot spíš na mírně se svažující rovině. Na druhou stranu na 20ce s revmaplechama
Datum: 24. dubna 2017 8:11
Jméno: standa
IP: uživatel19095
 To odpovídá. Marek s nějakym víc děravym nějak spešl vrtlym pořádnym vrtákem k 9000ot/min  ale to on má jeden takovej záhadnej válec,kterej se vymyká běžný praxi
Datum: 23. dubna 2017 22:46
 tak tak, nikdy jsem ze sériovky nevytáhl víc jak 69km/h  a chci se zeptat jaký máte maximální rychlosti s origo výfukem? já stojím na 86 a víc leda z kopce
Datum: 23. dubna 2017 11:10
Datum: 23. dubna 2017 7:45
Jméno: standa
IP: uživatel19093
 Pravděpodobně již vylítaný čtyřhran na lanku nahoře a nebo dole,spíš dole,lanko muže být někde i špatně ohlé,skříplé,roztažený bowden atd...muže být i vyčochtaný šnek a nebo tacho. Případně všechny možnosti najednou. Začal bych výměnou lanka.
Datum: 22. dubna 2017 18:04
 Mě třeba ručička tachometru líta,jako by se zbláznila,nevíte čím to je?
Datum: 22. dubna 2017 14:14
Jméno: Biggl
IP: uživatel18455
 Jo je to sranda...\r\nGPS mi nepřijde zas tak marný. Jo je jasné že na úseku kde budu přidávat a ubírat to nebude \r\npřesné,ale na dlouhé rovince to dá docela odpovídající výsledek.\r\n
Datum: 20. dubna 2017 18:04
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar je to tak jak píšete mně to ukazovalo 90 a za mnou jel syn autem a tam to bylo 78 takže skutečnost je asi 75 na lehký cestovní upravě kterou mi poradil Standa.
Datum: 20. dubna 2017 16:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 je to jak říká Standa, já mám tedy štěstím, že mě tachometr vážně nekecá. Je to jeden ze sta možná z tisíce. Většina jich totálně kecá. Každou chvilku potkám někoho kdo tvrdí jak mu to jede 80 a pak mu v 65 ujíždím. Ideální na měření je dobře seřízený tachometr na kolo. Na to je spolehnutí. Měřit to za pomoci GPS navíc aplikací v mobilu je rovněž nefunkční, protože GPS měří rychlost na základě vzorkování poloh a díky nepřesnostem umí hodně kecat.
Datum: 20. dubna 2017 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel19091
 Zdar. Je to tak. Ten kdo má špičkově seřízenýho fichtla tak mu jede tachometrových 78-80km/h. Bohužel v reálu je to přesně deklarovaných 65km/h(vyjimečně 68km/h) ,které uvadí výrobce jako maximální rychlost. Hodně lidí tachometru věří a bude se s tebou dohadovat,že má vyjímečnej tachometr,kterej nekecá. Odchylka se s rostoucí rychlostí zvyšuje. Při 80km/h ukazuje hodnotu co by odpovídala 95km/h,při 85km/h začne lezt ručička do počitadla kilometrů,při 90km/h začíná lézt k nule zespoda , při 92km/h mi prasklo lanko.... ujeté kilometry budou zhruba se stejnou odchylkou ... 10-15%
Datum: 20. dubna 2017 10:07
Jméno: sovisko
IP: uživatel19087
 Ahoj vespolek.
Namontoval jsem si zapalování Vape na mustanga,ale moc se mi nelíbí uchycení cívky pod nádrží. Rád bych se Vás "kolegů" zeptal, jak jte to vyřešili?
Na to původní oko,co je navařené na rámu jsem dal úhelníček a na něj nastojato cívku a k ní ještě omezovač napětí. Vypadá to nepěkně, i když to nádrž zakrývá...
Díky za inspiraci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2017 7:56
|



|