česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  244  245  246  247  248  249  250  251  252  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci dnes jsem doskladal motor čz 250/455 dal ho do ramu a nejde protočit je kousnutý... bez válce protočit šel krásně po nasazení valce nejde roztlačit ani kopnout. V motoru je nova klika nove ložiska nove gufera pružiny radiče těsnění labyrint a je na něm vybrus. Je možné že se kousnuly pístní kroužky? nebyly sražené hrany... PS: píst je dobře. šipka=vyfuk Děkuji za rady co s tím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pěkný že hlavu a válec nasazuješ až na motorce ale tož tím sakra protočím rukou ne...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
hold asi nějaká nedokonalost nových pístů....ikdyž se docela divím, že ten píst vydržel ty pokusy o roztlačení a nastartování...no hlavně že to jede :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel15070    
válec jsem daval až na motorce i hlavu tak se sklidni.. jinač napadlo mě podívat se dolu jak píšeš a ubrousil jsem to naražel totiž do karteru a říkal jsem si jakou to dělám prasečinu a když čtu že jsi to udělal taky tak mi spadl kémen ze srdíčka :-D jinač píst (ALMET) :-) ubroušeno a fachčí :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ti natvrdo nejde protočit motorem a ty to zkoušíš kopnout nebo nedejbože roztlačit tak jsi chuj.to sis nezatočil motorem po montáži hlavy a válce?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:25
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
mě se u tohoto typu stalo, že když jsem vyměnil píst za nový, tak se sekal v DU o kliku nebo kartr....spodek pístu se trochu ubrousil podle původního pístu a fachčí to....ovšem jestli ti to šlo v poho protočit už bez válce tak nevím...no rozeber to, a zkoušej to.....to s těma kroužkama mě přijde nepravděpodobné.....
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
píst prošel krásně volně ... bez kroužků samozřejmě..
 
 
Datum: 28. srpna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyzkoušel sis jak chodí píst ve válci?
 
 
Datum: 28. srpna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, prosim poradte mi s 21čkou. za studena mi chytne tak na 5 šlápnutí ale za tepla musím roztláčet nebo startovat s plným plynem, dále,když jedu pustím plyn na 10 metru a pak zase přidám tak se to na chvíli zadusí ale pak rozjede, při nízké rychlosti i chcipne, potom, nedrží volnoběh ten šroubek mám na doraz a pořád to tak po 6 vteřinách chcípne a nezachrání to ani přidání plynu,prosim pomozte mi, jsem v koncích, karbec čistý, svíčka cihlová, s tímhle mám problem už měsíc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16044    
Ulitý
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
nebo máš v háji gufera na klice
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: pepin      IP: uživatel16036    
ahoj, ti skřítci si dělají co chtějí :-) asi bych zkontroloval předstih, ten motor moc koní nemá a když polovina pochcípá vlivem špatnýho nastavení předstihu...
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, budu mít ještě jednu triviální otázku. Na netu jsem koukal že ráfek na pincka je 1.50 a tady je 1.60 proč? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Mám za to, že pionýr (20-23) má ráfek 1,6". 1,5" má pařez apod.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, jak má tendle ráfek velký díry na nyple 3 nebo 3.5? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1523.html
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel Bartoš      E-mail:      IP: uživatel14530    
Zdravím draci,poradil byste mi někdo prosím? Mám ČZ 175/477 chytne pomalu na 1 našlápnutí na volnoběh taky jde,jakmile jde do vyšších otáček tak mi chcípne. Čím to muže bejt a co se stim dá dělat? Dík za odpověd Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Anton      IP: uživatel16038    
Vyměn kondik
 
 
Datum: 28. srpna 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Pavel Bartoš      E-mail:      IP: uživatel14530    
Už to běží Děkuju,karbecbyl trošku horší a šlo tam málo paliva.
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel15968    
Skus vičistit celém karbec potom by to melo jít
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A zkoušel si s tim něco dělat?
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Neví někdo jak nastavím spojku na čz 150 ? je to ta co ma 6 vystupku na lamelách prostě ani za boha nejde naladit, dnes to přestalo fungovat uplně jedu se projet a po chvíli nešlo řadit se spojkou, prostě zmáčknu spojku chcci zastavit a moto pořád jede . kdyb někdo věděl byl bych rad kdyby poradil diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16043    
no bez spojky je docela vražda řadit u týdle motorky nemá poloautomatická řazeníjako zbytek modelu čz a včechny poválečný jawy... spojka ti pořád tedy unáši štelování je ve spodě na motoru a štelovák bys měl vyšrobovat k přednímu kolu,,,, když si měnil lameli neměl na sobě koš otlaky od toho jak zabíraj?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Čago draci, nevíte náhodou kdo dělá v Českých Budějovicích repasy klik? Potřebuju zrepasovat kliku na 250 :-) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Jak rozpoznam čz 150c a čz 150T,B ? Motorově! Mám jen motor. DIky a Origo lamely s 6 výstupky se dělali korkové nebo laminátové? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16034    
150 byla jen motor c po válce se dělali jen 125 c t b verze 125c byla jen s jiným vrtáním valce pístu a hlavou... a ano 150 je silnejší ale ten motor je tahoun který dokáže natřít i udělaný pionír...ale jizda na zetce je krasná zvuk zatah posed .... lameli měli tyto čz vždy ferodové i dnes jsou k dostání za cca 700 korkove jsou repliky co tam z výroby nebyli a převzali je až 175 .....podle velkych jaw... prostě 125 byli první s ruznými modifikacemi rámu motor měl karburaci venku a byl inspirován nsu zdokonalení přinesl až model c který byl nabýzen i se 150 ccm motorem spojka byla v TCB stejná a vždy ferodo....
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10446    
Zdravim, jaká patří svíčka do jawa 50 dandy? A olej s benzínem se míchá v poměru 1:50 nebo jak? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
pavel: a teď mi vysvětli, proč je nejlepší svíčka NGk. Fakt by mě to zajímalo...
 
 
Datum: 28. srpna 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
já mám v dandyně brisk n15c a jezdím, nejlepší je do ní NGK a poměr 1:50
 
 
Datum: 28. srpna 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: mark123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci koupil jsem tento olej http://www.obchod.hekra.sk/hekra/eshop/1-1-Hekra/2-2-Prevodove-oleje/5/46-PP80-1-L do převodovky simsonu. Je to dobrá volba ??? Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16039    
do takovyho prditka muzes nalejt cokoliv..
 
 
Datum: 29. srpna 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně to tam nalej,michal neumí číst...
 
 
Datum: 28. srpna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel16035    
Nie! je tam pisane urcene do nizkych teplot
 
 
Datum: 28. srpna 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
zdarec co se stane když dám hlavu z 05 do jawy 21 klesne výkon? to bych musel snížit né? aby byla stejná komprese? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jen taková úvaha, nebylo by lepší sehnat 21-kovou hlavu?
 
 
Datum: 28. srpna 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo mluvíš jako odborník ale pouze teoretik.hleava se na silikon nedává,otisk můžeš udělat plastelínou a startpákou si myslím že ojnici neohneš
 
 
Datum: 28. srpna 2013 15:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16034    
dej to tam jestli jinou nemáš ...výkon nejni ufíka zas to nej a škoda aby ti ležela v regalu nevyužitá..jen pozor mě se u 05 hlavy často dělo že mi do ní narzil píst a nešlo točit motorem ... pod válcem či hlavou musý být těsnění 21 na to háklivá nebyla....prostě jí tam dej namatlanou silikonem bez svíčky na 2 štefty dotáhni a otoč zapalkem abys při nakopnutí neohnul ojnici pokud narazí....
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
startovačka ti pujde lehněji, výkon ti trochu klesne, 05 má menší kompres a tudiš i jiný předstih tak na to mysli
 
 
Datum: 28. srpna 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16033    
Chlapy existuje nejaky zamykaci vicko nadrze na fika? Nebo nejakej typ jak zabezpecit nadrz. A pak mam dotaz po kolika km davate jehlu pri zajizdeni zpet na 2 zarez? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budeš přemrdávat nádrž a nakonec zjistíš že nezavřeš sedlo.jednodušší je vyřešit uzamykání sedla.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupit nějakou dorasenou nadrž ze simsona uřezat z ní hrdlo nalevání navařit na pinckovou nádrž a koupit uzamykatelné víčko na simsona a hotovo
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16037    
Me ani tak nejde o to ze nekdo vypusti benzin ale neco tam nehodil,nenasypal cukr.. lidi jsou ruzni. Bylo by dobry vicko co by z nej pri zamykani vyjizdely z boku naky jazycky..aby se zaprely pod hrdlem.Nekdd jsem to videl..
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
mam pod sedlem na plechu sedla pasovinu a ocko z co vychazi z plechu pod sedlem po zavreni sa prekriji a zamkne se podobne jak jawa 634 -350
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co zkusit do hrdla navařit L profil. třeba 2cm širokej, dole ohnout jako doraz a třeba naproti přivařit svisle třeba 5mm drát. pak koupit výčko o dobrém průměru se zámkem a udělat do něj zářez, at se nedá pootočit. ale je to jen taková idea. P.S. asi to bude k ničemu, páč vezmeš za hadičku, škubneš a benál vytočíš přez kohoutek... :-(
 
 
Datum: 28. srpna 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16025    
Presne tohle me napadlo ale nedokazu si predstavit nejaky vkusny reseni.. tohle by bylo jak petlice a zamek:-D
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádrž zabezpečíš víčkem jen těžko. Není tam žádný zub nebo rantl, za který by se to dalo zamknout. Napadá mě jediná a možná trochu humpolácká metoda - k zadnímu madlu a zespod na sedačku namontovat nějaké plechové výstřižky, a ty k sobě zamykat zámkem, což by mělo zabránit odklopení sedačky a tím zabránit k přístupu k nádrži...A jehlu jsem vracel asi po 1000km
 
 
Datum: 28. srpna 2013 10:37
 
 
 
 
Jméno: víťa      E-mail:      IP: uživatel11601    
čau draci,mám dotaz kupuji již druhého fichtla,má stk ale potřeboval by výbrus neznáte někoho v okolí mladé boleslavi kdo se tím zabývá?? a pokud je někdo z okolí boleslavy tak můžem někdy provést nějakou vyjížďku ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16034    
vytvoř dřevěnou bednu aby se do ní vešel vale tak akorád a někam to počli poštou např padalíkovi ze šartic a on ti to pošle z 5 na dobírku hotove.... cca 700 ale padalíka radím proto protože dělá dobře používá kvalitní písty atd takže než dostat za 450 bobtnající píst a ještě projet benzín je lepší si počkat kor ted když už je hnusně
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
čus draci, jak co nejvic snížím spotřebu na mustangu? Mám něco přes 4 L /100km . Co závisí na spotřebe? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 23:54
 
 
 
 
Jméno: víťa      IP: uživatel11601    
jen předávám radu měho dědy ( fichtlař historie ) v karbci máš jehlu nastav pozici v tom plíšku
 
 
Datum: 27. srpna 2013 23:54
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel15971    
lukas: to má vliv spíš na tah (a to velký) :-D jinak spotřebe to moc nepřidá.. respektive neubere :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
a hlavne váha řidiče :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel15971    
a pěkně cihlová svíce :-D (správná směs)
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čisté palivové ústrojí, dobře seřízená elektrovýzbroj, nafouknout gumy, čistý výfuk a taky zkušenosti... a hlavně za to netahat za 3plná (nevytáčet) - to to pak žere - najdi si optimální rychlost (bude v manuálu). P.S.: ptal si se Co závisí na spotřebe? - na spotřebě závisí velikost hotovosti ve tvojí peněžence... asi si se chtěl zeptat na čem závisí spotřeba. lidi, formulujte dotazy aspoň trochu kloudně ;-)
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel15968    
Čau draci jak poznam jak mám sjetej fibr na kladivku kolik to tak ma mm di za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dokud jde normálně nastavit odtrh tak je to OK...
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci o kolik se dá nejvíce snížit hlava na pincku.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem si to nechal sníži o ty 2,5mm a musel jsem trochu zbrousit i tu ledvinku jinač mi narážel píst do hlavy ale ted už to jede jak sviňa
 
 
Datum: 30. srpna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Po této reakci jen doplním toto - nesnižuj nic,to asi nemá význam... stejně by ti to nejelo...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to se musí zbrousit aji ta ledvinka nebo ta muže zustat zároven
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Zhruba 2,5mm
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tolik aby byla antidetonacni sterbina a aby pist neklepal do svicky
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Zdravím, chtěl bych se zeptat jesli tady někdo zkoušel upravit válec na pařízka 550. Šel by na něm šel upravit jenom výfukový a saci kanál. Mě by totiž zajímalo, když upravím výfukový a saci kanál například na tovární hodnoty jako má třeba mustang jestli by potom motor trochu ožil a měl pořád traktoroidní průběh, nebo by ztratil spodek a musel se točit do bezvědomí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Dělali jsme něco na moravě,vejfuk 29,sání origo(je dolu protahlý až dost) jen roztažený do šířky a dorovnaný nahoru,hlava j21 snížená....jelo to cca 80....chovalo se to jak živější j21
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, nanašel by se někdo kdo má stejskyho úpravu na válci na stadíka? třeba úpravu na moped cup? jak vám to jede? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel4888    
Čau, mám napiš mi na jawa46@seznam.cz
 
 
Datum: 28. srpna 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: dragon      IP: uživatel15467    
Čus chlapy, koupil sem simsona a chlap od kterýho sem to kupoval mi řek že je to napsaný na strejdu kterej je ted v nemocnici takže to odhlasej a daj mi velkej technicak až přide (malej mi dali) ted sem jim volal a zvedla mi to asi manželka a řikala že to ten strejda odhlasil hned jak jim to daval a oni že to nepřihlašovali takže je to celou dobu odhlášený a že VELKEJ mi dali a když řikam že mi dali malej tak mi řekla že papíry sou v mezi přepisu a že si mam dojít na policajty... nemáte nějaký rady ? díky! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 7:31
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Je krávovina řešit jiný papíry. Legální cestou to asi nepůjde. Pokud pán velkej TP ztratil a teď se ho snaží zapřít, tak si můžeš zkusit požádat o novej velkej TP. Horší to bude s pojištěním atd... Ale to by tě vcelku nemuselo zajímat, protože ty to musíš mít pojištěný až od data zakoupení a to je na kupní smlouvě - co se dělo předtím už je věc předchozího majitele.. Takže si tam zajeď a normálně se s nima domluv.
 
 
Datum: 28. srpna 2013 7:31
 
 
 
 
Jméno: dragon      IP: uživatel15467    
zkusim ještě napsat o kontakt předchozího majtele... takže je blbost aby to bylo někde na uřadě atd. takže to maj doma bud oni nebo on ? jako kdyby náhodou jestli to je legální ke mi udělaj novej štítek atd.. jinak dík moc :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
proč by sis kupoval nový papíry?normálně to řeš.. volej jim at ti ten tp pošlou, nebo tam radši zajeď...
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
bejt tebou tam zajedu znovu a ten velkej tp si vezmu, je li v polopřevodu, ať na kohokoliv, můžeš si to na sebe dohlásit na svém úřadě bez problémů.. to že to maj policajti (spíš na úřadě) je pěkná kravina a to proto že velkej tp je vždy tvým majetkem a nikdo si jen tak nemůže nechat... je to celý takový divný. asi to nebude s tim tp úlně v cajku.
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: dragon      IP: uživatel15467    
já nevim :-( a co by to všechno obnášelo si koupit papíry ?
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No na policajtech rozhodně nejsou, co by tam taky dělaly...pokud myslí že jsou na úřadě, tak i to je píčovina, co by tam dělaly? I když je to v polopřevodu, tak techničák má doma buď minulý nebo současný majitel. Na úřadě si ho rozhodně nechávat nebudou...
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: dragon      IP: uživatel15467    
jenže oni mi řekli že sou papíry (velkej techničák) na policajtech a at si tam dojdu...
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I v rámci polopřevodu to lze přepsat dál. Takže ať ten, na koho je to v současné době odhlášené, veme velký TP a zajde na obecní úřad s rozšířenou působností a tam to na tebe odhlásí. Pak ti předá velký TP a ty si to na sebe dopřihlásíš.
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel15971    
Zdravím ve spolek. Co může zapříčinit takovýto nepěkný zvuk motoru ? Myslím to chrastění. Jinak todle není můj fichtl (s prominutím fuj) já mám najeto asi 1000km po G.O a přiznám se, že tomu nakládám :-D Nevíte co to může být ? díky předem ;-) http://www.youtube.com/watch?v=9kZfKzmWJeg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
mě takovejto zvuk dělala povolená odkapávací miska.
 
 
Datum: 28. srpna 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
dwein: http://www.youtube.com/watch?v=9kZfKzmWJeg , ale mě to fakt stačilo jen zkopírovat
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
mě ten odkaz nejde, jak udělat aby šel, když ho zkopíruju, tak nic. dík
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vytahanej primární řetízek?
 
 
Datum: 27. srpna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Podobnej zvuk mi to dělalo když jsem tam neměl olej , ale může to bát něco jinýho..
 
 
Datum: 27. srpna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel15971    
Pardon ne od G.O ale od výbrusu
 
 
Datum: 27. srpna 2013 20:45
 
<  244  245  246  247  248  249  250  251  252  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:55:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu