Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar draci dnes jsem doskladal motor čz 250/455 dal ho do ramu a nejde protočit je kousnutý... bez válce protočit šel krásně po nasazení valce nejde roztlačit ani kopnout. V motoru je nova klika nove ložiska nove gufera pružiny radiče těsnění labyrint a je na něm vybrus.
Je možné že se kousnuly pístní kroužky? nebyly sražené hrany...
PS: píst je dobře. šipka=vyfuk
Děkuji za rady co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:09
 je pěkný že hlavu a válec nasazuješ až na motorce ale tož tím sakra protočím rukou ne...
Datum: 29. srpna 2013 20:09
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 hold asi nějaká nedokonalost nových pístů....ikdyž se docela divím, že ten píst vydržel ty pokusy o roztlačení a nastartování...no hlavně že to jede
Datum: 29. srpna 2013 18:31
Jméno: Filip
IP: uživatel15070
 válec jsem daval až na motorce i hlavu tak se sklidni.. jinač napadlo mě podívat se dolu jak píšeš a ubrousil jsem to naražel totiž do karteru a říkal jsem si jakou to dělám prasečinu a když čtu že jsi to udělal taky tak mi spadl kémen ze srdíčka  jinač píst (ALMET)  ubroušeno a fachčí
Datum: 29. srpna 2013 15:07
 pokud ti natvrdo nejde protočit motorem a ty to zkoušíš kopnout nebo nedejbože roztlačit tak jsi chuj.to sis nezatočil motorem po montáži hlavy a válce?
Datum: 29. srpna 2013 12:25
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 mě se u tohoto typu stalo, že když jsem vyměnil píst za nový, tak se sekal v DU o kliku nebo kartr....spodek pístu se trochu ubrousil podle původního pístu a fachčí to....ovšem jestli ti to šlo v poho protočit už bez válce tak nevím...no rozeber to, a zkoušej to.....to s těma kroužkama mě přijde nepravděpodobné.....
Datum: 29. srpna 2013 10:22
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 píst prošel krásně volně ... bez kroužků samozřejmě..
Datum: 28. srpna 2013 22:05
 vyzkoušel sis jak chodí píst ve válci?
Datum: 28. srpna 2013 19:05
 čau, prosim poradte mi s 21čkou. za studena mi chytne tak na 5 šlápnutí ale za tepla musím roztláčet nebo startovat s plným plynem, dále,když jedu pustím plyn na 10 metru a pak zase přidám tak se to na chvíli zadusí ale pak rozjede, při nízké rychlosti i chcipne, potom, nedrží volnoběh ten šroubek mám na doraz a pořád to tak po 6 vteřinách chcípne a nezachrání to ani přidání plynu,prosim pomozte mi, jsem v koncích, karbec čistý, svíčka cihlová, s tímhle mám problem už měsíc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:55
Jméno: Standa
IP: uživatel16044
 Ulitý
Datum: 29. srpna 2013 20:55
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 nebo máš v háji gufera na klice
Datum: 28. srpna 2013 21:37
Jméno: pepin
IP: uživatel16036
 ahoj, ti skřítci si dělají co chtějí  asi bych zkontroloval předstih, ten motor moc koní nemá a když polovina pochcípá vlivem špatnýho nastavení předstihu...
Datum: 28. srpna 2013 21:32
 ahoj, budu mít ještě jednu triviální otázku. Na netu jsem koukal že ráfek na pincka je 1.50 a tady je 1.60 proč? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 15:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mám za to, že pionýr (20-23) má ráfek 1,6". 1,5" má pařez apod.
Datum: 29. srpna 2013 15:47
 ahoj, jak má tendle ráfek velký díry na nyple 3 nebo 3.5? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 18:50
Datum: 28. srpna 2013 18:50
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1523.html
Datum: 28. srpna 2013 18:49
 Zdravím draci,poradil byste mi někdo prosím? Mám ČZ 175/477 chytne pomalu na 1 našlápnutí na volnoběh taky jde,jakmile jde do vyšších otáček tak mi chcípne. Čím to muže bejt a co se stim dá dělat? Dík za odpověd Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 22:37
Jméno: Anton
IP: uživatel16038
 Vyměn kondik
Datum: 28. srpna 2013 22:37
 Už to běží Děkuju,karbecbyl trošku horší a šlo tam málo paliva.
Datum: 28. srpna 2013 21:36
Jméno: roman
IP: uživatel15968
 Skus vičistit celém karbec potom by to melo jít
Datum: 28. srpna 2013 18:57
 A zkoušel si s tim něco dělat?
Datum: 28. srpna 2013 18:48
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Neví někdo jak nastavím spojku na čz 150 ? je to ta co ma 6 vystupku na lamelách prostě ani za boha nejde naladit, dnes to přestalo fungovat uplně jedu se projet a po chvíli nešlo řadit se spojkou, prostě zmáčknu spojku chcci zastavit a moto pořád jede . kdyb někdo věděl byl bych rad kdyby poradil diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16043
 no bez spojky je docela vražda řadit u týdle motorky nemá poloautomatická řazeníjako zbytek modelu čz a včechny poválečný jawy...
spojka ti pořád tedy unáši štelování je ve spodě na motoru a štelovák bys měl vyšrobovat k přednímu kolu,,,,
když si měnil lameli neměl na sobě koš otlaky od toho jak zabíraj?
Datum: 29. srpna 2013 20:14
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Čago draci, nevíte náhodou kdo dělá v Českých Budějovicích repasy klik? Potřebuju zrepasovat kliku na 250  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 14:28
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Jak rozpoznam čz 150c a čz 150T,B ? Motorově! Mám jen motor. DIky a Origo lamely s 6 výstupky se dělali korkové nebo laminátové? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 13:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16034
 150 byla jen motor c po válce se dělali jen 125 c t b verze 125c byla jen s jiným vrtáním valce pístu a hlavou... a ano 150 je silnejší ale ten motor je tahoun který dokáže natřít i udělaný pionír...ale jizda na zetce je krasná zvuk zatah posed ....
lameli měli tyto čz vždy ferodové i dnes jsou k dostání za cca 700 korkove jsou repliky co tam z výroby nebyli a převzali je až 175 .....podle velkych jaw...
prostě 125 byli první s ruznými modifikacemi rámu motor měl karburaci venku a byl inspirován nsu zdokonalení přinesl až model c který byl nabýzen i se 150 ccm motorem spojka byla v TCB stejná a vždy ferodo....
Datum: 28. srpna 2013 13:32
Jméno: Daniel
IP: uživatel10446
 Zdravim, jaká patří svíčka do jawa 50 dandy? A olej s benzínem se míchá v poměru 1:50 nebo jak? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 17:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 pavel: a teď mi vysvětli, proč je nejlepší svíčka NGk. Fakt by mě to zajímalo...
Datum: 28. srpna 2013 17:12
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 já mám v dandyně brisk n15c a jezdím, nejlepší je do ní NGK a poměr 1:50
Datum: 28. srpna 2013 14:24
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 9:26
Jméno: filip
IP: uživatel16039
 do takovyho prditka muzes nalejt cokoliv..
Datum: 29. srpna 2013 9:26
 klidně to tam nalej,michal neumí číst...
Datum: 28. srpna 2013 15:48
Jméno: Michal
IP: uživatel16035
 Nie! je tam pisane urcene do nizkych teplot
Datum: 28. srpna 2013 14:58
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 zdarec co se stane když dám hlavu z 05 do jawy 21 klesne výkon? to bych musel snížit né? aby byla stejná komprese?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 17:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jen taková úvaha, nebylo by lepší sehnat 21-kovou hlavu?
Datum: 28. srpna 2013 17:13
 pepo mluvíš jako odborník ale pouze teoretik.hleava se na silikon nedává,otisk můžeš udělat plastelínou a startpákou si myslím že ojnici neohneš
Datum: 28. srpna 2013 15:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16034
 dej to tam jestli jinou nemáš ...výkon nejni ufíka zas to nej a škoda aby ti ležela v regalu nevyužitá..jen pozor mě se u 05 hlavy často dělo že mi do ní narzil píst a nešlo točit motorem ... pod válcem či hlavou musý být těsnění 21 na to háklivá nebyla....prostě jí tam dej namatlanou silikonem bez svíčky na 2 štefty dotáhni a otoč zapalkem abys při nakopnutí neohnul ojnici pokud narazí....
Datum: 28. srpna 2013 13:47
 startovačka ti pujde lehněji, výkon ti trochu klesne, 05 má menší kompres a tudiš i jiný předstih tak na to mysli
Datum: 28. srpna 2013 11:11
Jméno: kemos
IP: uživatel16033
 Chlapy existuje nejaky zamykaci vicko nadrze na fika? Nebo nejakej typ jak zabezpecit nadrz. A pak mam dotaz po kolika km davate jehlu pri zajizdeni zpet na 2 zarez?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 12:29
 budeš přemrdávat nádrž a nakonec zjistíš že nezavřeš sedlo.jednodušší je vyřešit uzamykání sedla.
Datum: 29. srpna 2013 12:29
 koupit nějakou dorasenou nadrž ze simsona uřezat z ní hrdlo nalevání navařit na pinckovou nádrž a koupit uzamykatelné víčko na simsona a hotovo
Datum: 29. srpna 2013 10:11
Jméno: kemos
IP: uživatel16037
 Me ani tak nejde o to ze nekdo vypusti benzin ale neco tam nehodil,nenasypal cukr.. lidi jsou ruzni. Bylo by dobry vicko co by z nej pri zamykani vyjizdely z boku naky jazycky..aby se zaprely pod hrdlem.Nekdd jsem to videl..
Datum: 28. srpna 2013 21:56
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 mam pod sedlem na plechu sedla pasovinu a ocko z co vychazi z plechu pod sedlem po zavreni sa prekriji a zamkne se podobne jak jawa 634 -350
Datum: 28. srpna 2013 21:23
 a co zkusit do hrdla navařit L profil. třeba 2cm širokej, dole ohnout jako doraz a třeba naproti přivařit svisle třeba 5mm drát. pak koupit výčko o dobrém průměru se zámkem a udělat do něj zářez, at se nedá pootočit. ale je to jen taková idea. P.S. asi to bude k ničemu, páč vezmeš za hadičku, škubneš a benál vytočíš přez kohoutek...
Datum: 28. srpna 2013 17:51
Jméno: kemos
IP: uživatel16025
 Presne tohle me napadlo ale nedokazu si predstavit nejaky vkusny reseni.. tohle by bylo jak petlice a zamek
Datum: 28. srpna 2013 13:16
 Nádrž zabezpečíš víčkem jen těžko. Není tam žádný zub nebo rantl, za který by se to dalo zamknout. Napadá mě jediná a možná trochu humpolácká metoda - k zadnímu madlu a zespod na sedačku namontovat nějaké plechové výstřižky, a ty k sobě zamykat zámkem, což by mělo zabránit odklopení sedačky a tím zabránit k přístupu k nádrži...A jehlu jsem vracel asi po 1000km
Datum: 28. srpna 2013 10:37
 čau draci,mám dotaz kupuji již druhého fichtla,má stk ale potřeboval by výbrus neznáte někoho v okolí mladé boleslavi kdo se tím zabývá?? a pokud je někdo z okolí boleslavy tak můžem někdy provést nějakou vyjížďku
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 13:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16034
 vytvoř dřevěnou bednu aby se do ní vešel vale tak akorád a někam to počli poštou např padalíkovi ze šartic a on ti to pošle z 5 na dobírku hotove.... cca 700 ale padalíka radím proto protože dělá dobře používá kvalitní písty atd takže než dostat za 450 bobtnající píst a ještě projet benzín je lepší si počkat kor ted když už je hnusně
Datum: 28. srpna 2013 13:52
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 čus draci, jak co nejvic snížím spotřebu na mustangu? Mám něco přes 4 L /100km . Co závisí na spotřebe? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 23:54
Jméno: víťa
IP: uživatel11601
 jen předávám radu měho dědy ( fichtlař historie ) v karbci máš jehlu nastav pozici v tom plíšku
Datum: 27. srpna 2013 23:54
Jméno: pejsek
IP: uživatel15971
 lukas: to má vliv spíš na tah (a to velký)  jinak spotřebe to moc nepřidá.. respektive neubere
Datum: 27. srpna 2013 23:13
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 a hlavne váha řidiče
Datum: 27. srpna 2013 23:08
Jméno: pejsek
IP: uživatel15971
 a pěkně cihlová svíce 
(správná směs)
Datum: 27. srpna 2013 22:39
 čisté palivové ústrojí, dobře seřízená elektrovýzbroj, nafouknout gumy, čistý výfuk a taky zkušenosti... a hlavně za to netahat za 3plná (nevytáčet) - to to pak žere - najdi si optimální rychlost (bude v manuálu).
P.S.: ptal si se Co závisí na spotřebe? - na spotřebě závisí velikost hotovosti ve tvojí peněžence... asi si se chtěl zeptat na čem závisí spotřeba. lidi, formulujte dotazy aspoň trochu kloudně
Datum: 27. srpna 2013 22:31
 Čau draci jak poznam jak mám sjetej fibr na kladivku kolik to tak ma mm di za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 21:52
 Dokud jde normálně nastavit odtrh tak je to OK...
Datum: 27. srpna 2013 21:52
 zdar draci o kolik se dá nejvíce snížit hlava na pincku.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 21:43
 tak jsem si to nechal sníži o ty 2,5mm a musel jsem trochu zbrousit i tu ledvinku jinač mi narážel píst do hlavy ale ted už to jede jak sviňa
Datum: 30. srpna 2013 21:43
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Po této reakci jen doplním toto - nesnižuj nic,to asi nemá význam... stejně by ti to nejelo...
Datum: 29. srpna 2013 9:56
 a to se musí zbrousit aji ta ledvinka nebo ta muže zustat zároven
Datum: 28. srpna 2013 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Zhruba 2,5mm
Datum: 27. srpna 2013 22:20
 na tolik aby byla antidetonacni sterbina a aby pist neklepal do svicky
Datum: 27. srpna 2013 21:53
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jesli tady někdo zkoušel upravit válec na pařízka 550. Šel by na něm šel upravit jenom výfukový a saci kanál. Mě by totiž zajímalo, když upravím výfukový a saci kanál například na tovární hodnoty jako má třeba mustang jestli by potom motor trochu ožil a měl pořád traktoroidní průběh, nebo by ztratil spodek a musel se točit do bezvědomí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 22:23
 Dělali jsme něco na moravě,vejfuk 29,sání origo(je dolu protahlý až dost) jen roztažený do šířky a dorovnaný nahoru,hlava j21 snížená....jelo to cca 80....chovalo se to jak živější j21
Datum: 27. srpna 2013 22:23
 Zdravím, nanašel by se někdo kdo má stejskyho úpravu na válci na stadíka? třeba úpravu na moped cup? jak vám to jede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 16:45
Jméno: tomas
IP: uživatel4888
 Čau, mám napiš mi na jawa46@seznam.cz
Datum: 28. srpna 2013 16:45
Jméno: dragon
IP: uživatel15467
 Čus chlapy, koupil sem simsona a chlap od kterýho sem to kupoval mi řek že je to napsaný na strejdu kterej je ted v nemocnici takže to odhlasej a daj mi velkej technicak až přide (malej mi dali) ted sem jim volal a zvedla mi to asi manželka a řikala že to ten strejda odhlasil hned jak jim to daval a oni že to nepřihlašovali takže je to celou dobu odhlášený a že VELKEJ mi dali a když řikam že mi dali malej tak mi řekla že papíry sou v mezi přepisu a že si mam dojít na policajty... nemáte nějaký rady ? díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 7:31
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Je krávovina řešit jiný papíry. Legální cestou to asi nepůjde. Pokud pán velkej TP ztratil a teď se ho snaží zapřít, tak si můžeš zkusit požádat o novej velkej TP. Horší to bude s pojištěním atd... Ale to by tě vcelku nemuselo zajímat, protože ty to musíš mít pojištěný až od data zakoupení a to je na kupní smlouvě - co se dělo předtím už je věc předchozího majitele.. Takže si tam zajeď a normálně se s nima domluv.
Datum: 28. srpna 2013 7:31
Jméno: dragon
IP: uživatel15467
 zkusim ještě napsat o kontakt předchozího majtele... takže je blbost aby to bylo někde na uřadě atd. takže to maj doma bud oni nebo on ? jako kdyby náhodou jestli to je legální ke mi udělaj novej štítek atd.. jinak dík moc
Datum: 27. srpna 2013 21:31
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 proč by sis kupoval nový papíry?normálně to řeš.. volej jim at ti ten tp pošlou, nebo tam radši zajeď...
Datum: 27. srpna 2013 21:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 bejt tebou tam zajedu znovu a ten velkej tp si vezmu, je li v polopřevodu, ať na kohokoliv, můžeš si to na sebe dohlásit na svém úřadě bez problémů.. to že to maj policajti (spíš na úřadě) je pěkná kravina a to proto že velkej tp je vždy tvým majetkem a nikdo si jen tak nemůže nechat... je to celý takový divný. asi to nebude s tim tp úlně v cajku.
Datum: 27. srpna 2013 21:22
Jméno: dragon
IP: uživatel15467
 já nevim  a co by to všechno obnášelo si koupit papíry ?
Datum: 27. srpna 2013 21:20
 No na policajtech rozhodně nejsou, co by tam taky dělaly...pokud myslí že jsou na úřadě, tak i to je píčovina, co by tam dělaly? I když je to v polopřevodu, tak techničák má doma buď minulý nebo současný majitel. Na úřadě si ho rozhodně nechávat nebudou...
Datum: 27. srpna 2013 21:14
Jméno: dragon
IP: uživatel15467
 jenže oni mi řekli že sou papíry (velkej techničák) na policajtech a at si tam dojdu...
Datum: 27. srpna 2013 21:09
 I v rámci polopřevodu to lze přepsat dál. Takže ať ten, na koho je to v současné době odhlášené, veme velký TP a zajde na obecní úřad s rozšířenou působností a tam to na tebe odhlásí. Pak ti předá velký TP a ty si to na sebe dopřihlásíš.
Datum: 27. srpna 2013 21:00
Jméno: Filip
IP: uživatel15971
 Zdravím ve spolek.
Co může zapříčinit takovýto nepěkný zvuk motoru ? Myslím to chrastění. Jinak todle není můj fichtl (s prominutím fuj) já mám najeto asi 1000km po G.O a přiznám se, že tomu nakládám 
Nevíte co to může být ? díky předem 
http://www.youtube.com/watch?v=9kZfKzmWJeg
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 11:06
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 mě takovejto zvuk dělala povolená odkapávací miska.
Datum: 28. srpna 2013 11:06
Jméno: hh
IP: uživatel16029
Datum: 27. srpna 2013 22:15
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 mě ten odkaz nejde, jak udělat aby šel, když ho zkopíruju, tak nic. dík
Datum: 27. srpna 2013 21:27
 Vytahanej primární řetízek?
Datum: 27. srpna 2013 21:24
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Podobnej zvuk mi to dělalo když jsem tam neměl olej , ale může to bát něco jinýho..
Datum: 27. srpna 2013 20:59
Jméno: Filip
IP: uživatel15971
 Pardon ne od G.O ale od výbrusu
Datum: 27. srpna 2013 20:45
|



|