Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Prosím NEVKLÁDEJTE INZERCI DO POKECU. BUDE VYMAZÁNA. A kdo uhodne důvod proč se sem nemá dávat inzerce, dostane zlatého bludišťáka...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 13:34
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Protože se tu má kecat, diskutovat, radit, pomáhat a abychom se zlepšili v psaní na počítači a NE KŠEFTOVAT!!!!!! Musíme si vzít příklad z našich politiků oni taky nekšeftují s naší důvěrou. Oni na nás ser..
A mám dva bludišťáky a nebo zas nic cha,cha Čau
Datum: 02. září 2013 13:34
 asi se sem budu muset podívat častěji aby na to nebyl fůrik sám  )))))))
Datum: 01. září 2013 12:17
Datum: 30. srpna 2013 23:29
 ok zkusil sem to
Datum: 30. srpna 2013 23:23
Datum: 30. srpna 2013 23:16
 kolecko: takže když napíšu Inzerát: daruji koleckovi svého pionýra...., tak to neprojde?
Datum: 30. srpna 2013 23:14
 ale když jsem sem dával poptávku na víčko kastlíku tak to není inzerát já se chtěl poradit protože jsem si už nevěděl rady (stále platí)
Datum: 30. srpna 2013 23:14
 Inzerát je to, co já vyhodnotím jako inzerát...
Datum: 30. srpna 2013 23:08
Datum: 30. srpna 2013 23:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 co je to vlastně ten ,,inzerát,, ?
Datum: 30. srpna 2013 22:59
Datum: 30. srpna 2013 22:45
Datum: 30. srpna 2013 22:15
 Je to tam, Konny má zlatýho bludišťáka!!!
Datum: 30. srpna 2013 22:12
 Inzeráty patří do inzerce a ne do pokecu, protože by tu byl za chvíli takový chaos, že by se v tom nikdo nevyznal a spíš by případné zájemce o pomoc odrazoval  , tak co mám bludišťáka?
Datum: 30. srpna 2013 22:05
 Taky uplně ne  Spíš bych se měl zeptat, co by se stalo kdybych tady ty inzeráty toleroval a každý den by se jich tu objevilo 5 kusů a k tomu 10 kusů normálních dotazů
Datum: 30. srpna 2013 21:17
 sekce na inzeráty je jinde.Mám?
Datum: 30. srpna 2013 21:15
 Né, nemáš  Ten důvod opravdu není ten, že by sesa přicházel o kšefty, to je milná představa protože 95% inzerátů je na věci, které se už ani nevyrábějí. Skutečný důvod je taky jednoduchý, ale jiný...
Datum: 30. srpna 2013 20:48
 Protože je to jako donýst si do hospody vlastní flašku... a mám bludišťáka !!!!
Datum: 30. srpna 2013 20:35
Jméno: maso44
IP: uživatel13393
 zdar draci mám problém na fechtlovi mi nekope fajfka nevíte čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 22:07
 Zkoušel jsi dát jinou fajfku? Kdyžtak můžeš zkusit přiložit jen VN kabel bez fajfky k motoru a pokud přeskočí jiskra, tak je KO fajfka a budeš muset koupit novou
Datum: 30. srpna 2013 22:07
Jméno: maso44
IP: uživatel13393
 jojo že to neháže jiskru
Datum: 30. srpna 2013 17:31
 Nekope fajfka znamená co? Že to neháže jiskru?
Datum: 30. srpna 2013 13:57
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdar draci, davam do šavlí u mustanga nové pouzdra. Kolik cm je tam mam zatlouct? Myslim tim ty vrchní. Na navod sem koukal a tam píšou 16 cm ale nevim jestli to je takspravně. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 20:57
Jméno: vita
IP: uživatel16733
 16cm je to od spodku nosné trubky po spodek pouzdra
Datum: 12. ledna 2015 20:57
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Tak diky
Datum: 30. srpna 2013 12:48
 Tak to záleží odkud to měříš, ale pokud to má být o 16cm výše než spodní futro, tak těch 16cm se bere od spodní hrany spodního futra ke spodní hraně horního futra...
Datum: 30. srpna 2013 12:37
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Diky moc za radu  a jak těch 16 cm myslej? To myslej jako 16 cm na spodek futra nebo na vrch futra? Diky
Datum: 30. srpna 2013 12:02
 Je to tak...a zatloukat opatrně, ať nerozklepeš hrany, pak bys tam nedostal kluzák...a nejspíš budou chtít vystružit...
Datum: 30. srpna 2013 11:50
Jméno: regi
IP: uživatel16046
 Ahoj lidi chci se zeptat jestli jsou v motoru u simsona naky maly kulicky sou asi velky jako v rizeni a nevim jestli mi zustali z motoru nebo z rizeni tak diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 8:57
Jméno: pepa
IP: uživatel16047
 no to doopracdu nee jsou z řadícího válce ptz symson automat nemá....
Datum: 31. srpna 2013 8:57
 nejsou to Venušiny kuličky?
Datum: 30. srpna 2013 21:16
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel14899
 Jo v řadícím automatu těch kuliček je
Datum: 30. srpna 2013 18:29
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau mám takovej problém jak je plováková jehla tak sem strhnul závit nevíte jak to opravit? je škoda vyhodit celej karbec je to ještě origo jikov dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 13:59
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 tak opraveno vypadá to dobře vzal sem přibližně stejně dlouhej šroub M8 a do něj vyvrtal díru přesně na jehlu ze starýho sem uříznul jehlu a lepidlem na ložiska přilelpil do díry a vypadá to ok
Datum: 30. srpna 2013 13:59
 Jako šlo by to opravit, to nepopíram. Ovšem vzhledem k dostupnosti a ceně jiného karburátoru je pro spoustu lidí oprava naprosto bezpředmětná. Tam je origo závit M6? Tak by to šlo říznout na M7 a jak řikáš, do šroubu vyvrtat díru a do toho vsadit jehlu...
Datum: 30. srpna 2013 11:53
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 tos mě nepotěšil vyhazovat se mi to teda nechce  a zrovna ja v okolí nemůžu ty karbce sehnat  napadlo mě vzít osmičku šroubek vyvrtat do něj díru a nalepit tam tu jehlu..
Datum: 30. srpna 2013 11:21
 Těch karburátorů je jak sraček, nejjednodušší řešení je za pár korun koupit jinej karburátor a případně si do něj přeházet svoje věci. Tohle tělo se strženym závitem bych asi rovnou vyslal do koše, ale můžeš si ho nechat, až to jednou za 50 let bude vzácný tak se to může opravit...
Datum: 30. srpna 2013 10:06
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 zdarec chci se zeptat co si myslíte o tomhle videu http://www.youtube.com/watch?v=IPX_coXkaaE myslíte ,že má serii a jen 9z primár? nebo ještě něco? pokud má serii a 9z primár a třeba 11z sekundár tak ten výkon je mazec ale stejně mě nejde do hlavy jak může ten primár ovlivnit výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 22:31
 Ano, přesně tak to je. S motorem jako takovým nic neděláme. My akorát měníme točivý moment a otáčky dodané do převodovky a poté na zadní kolo...Už z logiky změny převodu a řazení obecně plyne, že nám jde právě o změnu točivého momentu a otáček...a převodový poměr nám neříká nic jiného, než jak se konkrétním převodem změní točivý moment a otáčky...
Datum: 30. srpna 2013 22:31
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 takže neměníme výkon ani krouťák motoru ale pouze převodový poměr kterým je výkon přenášen na zadní kolo
Datum: 30. srpna 2013 22:08
 Tome stále si nerozumíme. To, že se výkon, moment a otáčky udávají na klice je pravda, s tím souhlasím. To nás ale v tomhle případě opravdu nezajímá, my totiž měníme převod až za klikou a s hodnotama na klice jako takové nic neuděláme, to je dané konstrukcí motoru. Takže dejme tomu že na klice máme k dispozici nějaké otáčky, moment a tim pádem motor produkuje určitý výkon. S výkonem nic nenaděláme, to je prostě práce za čas. Co ale měnit můžeme pomocí převodů, to je točivý moment a otáčky, opět zdůrazňuji - né na klice, s těma prostě nehneme. Nicméně...pomocí menšího primárního kolečka získáme na hlavní hřídeli převodovky vyšší točivý moment za cenu nižších otáček hlavní hřídele převodovky. Když použijeme větší primární kolečko, tak se nám bude sice hlavní hřídel otáčet rychleji, ale za tu cenu, že na ni bude působit menší otáčivý moment. Je to uplně to samé jako jízda na kole s přehazovačkou, prostě vhodně volíme poměr mezi otáčkama a točivým momentem...
Datum: 30. srpna 2013 20:28
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 výkon a točivý moment se až na výjímky udavají na klice, to je totiž hodnota co nás zajímá. Dám příklad, když budu měřit motor na brzdě s ruzným primárem, tak výkon i krouťák bude vždy stejnej.
Datum: 30. srpna 2013 20:05
 Ještě možná jedna rada pro lepší pochopení situace. Nezaměřuj se na výkon, otáčky a moment na výstupu z motoru, ale na vstupu do převodovky. To je totiž to, co nás při změně primárního převodu zajímá...
Datum: 30. srpna 2013 15:37
 Tome jdeš na to dobře, výkon je skutečně funkcí točivého momentu a otáček. A to je právě ono. Ty změníš převodový poměr, čímž se změní točivý moment, a nepřímo úměrně tomu se změní otáčky. Výkon motoru jako takový je stále stejný a převodovka ho nemůže zvýšit ani snížit, vyjma ztrát vzniklých třením. Ale točivý moment naopak převodovka měnit může, to je totiž její základní funkce...
Datum: 30. srpna 2013 15:13
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 kolecko ®: jak to může změnit točivý moment a výkon ne? výkon je přeci přepočet krouťáku a otáček. Nejsem odborním, ale troufnu si tvrdit, že to změní jen převodový poměr a s výkonem a kroutícím momentem motoru to nic neudělá
Datum: 30. srpna 2013 15:05
 protože mi v krosu potřebuje co nejvetší akceleraci a využitelnost všech kvaltů a 14 primárem toho nedosáhneš
Datum: 30. srpna 2013 11:49
 Ano, něco to skutečně změní...to co to změní se nazývá točivý(krouticí) moment. Výkon je však určen "motorem", né převodovkou...Zjednodušeně...jestliže má fichtl výkon 3,5k, tak po montáži jiného převodu bude mít stále 3,5k...
Datum: 30. srpna 2013 11:40
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 něják sem vás nepochopil proč si to teda dávaj všichni do upravenejch fichtlu někde jsem četl .že to jde rychlejc do otáček a je to do síly ...
Datum: 30. srpna 2013 11:30
 Tunere, zřejmě sis nedočetl muj příspěvek do konce...
Datum: 30. srpna 2013 10:21
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 Kolečko, 9z primární pastorek výkon snižuje vzhledem k malému počtu zubů a zvýšení mechanických ztrát v řetězovém převodu!
Datum: 30. srpna 2013 10:10
 Primár v žádném případě výkon neovlivňuje. Když samozřejmě pomineme ztrátu v řádu jednotek procent, kterou má ale defakto každý převod...
Datum: 30. srpna 2013 9:35
Jméno: Dan
IP: uživatel10446
 Zdravim, nevíte, zda je ve výfuku jawa dandy 50 vata? nebo jestli tam není a můžu ho tedy normálně vypálit? Jinak bych ho musel rozříznout, jak myslíte že je to nejlepší rozříznout, máte někdo nějaké zkušenosti/foto? Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 9:34
 vata tam určitě není, já jsem ho už vypaloval, dandyna je na ten výfuk hodně háklivá tak je lepší si tu zadní část rozřezat a potom to vyčistit a zpátky přidělat třeba nýtkama pro časté čistění
Datum: 30. srpna 2013 9:34
Jméno: misak
IP: uživatel15378
 Čau draci nevíte někdo kde by se nechala sehnat kulisa řazení na ČZ 175/477 protože jí nikde na netu nemají.
díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:41
 Zdar, chtěl jsem se zeptat z čeho by se dalo použít uzamykatelný víčko pro nádrž na ČZ 175/477. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:23
Jméno: láda
IP: uživatel11657
 Ahoj, prosím o radu. Proč mi pionýr špatně startuje ? když je studenej musím ho držet ve větších otáčkách a jakoby vynechává (když vynechá tak chcípne). Jak se zahřeje jede moc pěkně, volnoběh drží a za plynem jde parádně ale jak ho chcípnu, nastartuju ho jedině na rozlačení tak po 10m.
Děkuji za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:58
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Nastav si odtrh a vyčisti zapalování , nebo si vyčisti karbec a zvedni jehlu o jeden zařez a musí jezdit
Datum: 29. srpna 2013 20:58
Jméno: Babetak
IP: uživatel12231
 Ahoj mám možnost koupit babetu typ s nakopávačkou bez šlapaček s kartičkou . motor je mrtvej prej žere olej newsaje benzín a sou prý rejhy ve válci a kostrou taky nic moc povolení vyplety vymlácení ložiska prostě vrak . mám v plánu si jí zrenovovat mám nějake díly . a má utrženej šroub od vačky v klice jak to co nejlíp vyndat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 23:02
Jméno: Babetak
IP: uživatel12231
 tak jediní co tam je noví spojky ale komplet prochcaní olejem takže odmastění . prej to startoval vrtačkou asi expert  to ten šroubek nemuže vydržet asi jí koupím a uvidím co dál . na tu renovaci se celkem teším snad se vše povede všem moc děkuju .
Datum: 29. srpna 2013 23:02
 200 bych za to dal možná ani to ne jestli to potřebuje kompletní repasi tak se ještě plácneš přes kapsu
Datum: 29. srpna 2013 22:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16045
 pulka věcí co píšeš že je robytých tam nejni.. 1500 ta zmrd..klika ....jeprušvih za 2000...1000 díly a 5 hodin prace.... já bych sehnal spíš zachovalou klidně za 5000 a se šlapkama ..tomudle navařit spojku na pevko a jezdit s tim do hospody.....
Datum: 29. srpna 2013 22:47
Jméno: Babetak
IP: uživatel12231
 kolik byjste za to dali nejvíc ?
Datum: 29. srpna 2013 20:40
 Čau draci, žádám si vašich rad. Mám doma nějaký věci, který bych potřeboval ocenit. Prosím, na kolik byste si toho cenily v korunkách? Karburátor na stadiona je po repasi, s novým šoupátkem a plovákem. Zapalování je z 05ky, vyčištěné, vinutí v naprostém pořádku, nový kondík, nové kladívko. Moc díky za názor. http://prasiq.rajce.idnes.cz/Vecicky/
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:26
 Řekl bych že za to zapalko bys mohl dostat aji kolem 1000 Kč.. Ale záleží komu bys to prodával.. Kdybych to sháněl tak za 700-800 v cajku
Datum: 29. srpna 2013 21:26
Jméno: jawa_21
IP: uživatel6152
 Ahoj Draci, spojku jsem měnil jak jste mi poradili, ale stále nemohu vyřadit, nemohu najít neutrál. Předem dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 21:09
Jméno: jawa_21
IP: uživatel6152
 jj to jde, motor jsem nepůlil, je možné že by to přeskočilo samo ?
Datum: 29. srpna 2013 21:09
Jméno: Standa
IP: uživatel16044
 A jedničku,dvojku,trojku to řadí ? není přesazenej řadící automat nahoře v tisícihranu ?
Datum: 29. srpna 2013 20:57
Jméno: jawa_21
IP: uživatel6152
 nejde
Datum: 29. srpna 2013 20:38
Jméno: pepa
IP: uživatel16043
 a bez nastartování ti tam zařadit jde? ...skus nastavit spojku šroubkem aby klouzala a po častech se vracet
Datum: 29. srpna 2013 20:20
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 Fichtl se postavil na hlavu! Když chci vyjet kopec, přirozeně začnu "přidávat plyn" a zahltí se---> musím jet na půl plynu, taže mě to uveze jenom na jedničku. Závadu nejde odstranit téměř ničím- jakékoliv seřízení karburátoru( nebo výměna), zapalování... jede jen když sundám kompletně filtr- ale bez filtru jezdit nemůžu, to je risk... filtr vypadá takto: na gumovou hadici na mustanga je napasovaná klasická vložka na Pionýra- čistá, nová- logicky to musí sát lépe než orig. bakelit. airbox--- a i přesto to nestačí??? spotovní filtry z číny jsou zlo, to nemá cenu utrácet- nebo snad by se mi to vyplatilo? Nějaké zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 12:52
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 A právě pro ten případ, kdy ani s airboxem to nechodí, je tam nejlepší dát klasické sluníčko s pilinami- potíž je v tom, že sluníček s průměrem odpovídajícím karburátoru na j 20-23 je strašně málo a nikdo ho neprodá
Datum: 31. srpna 2013 12:52
Jméno: lukis
IP: uživatel12231
 airbox nasazen jelo to líp ale furt tam lehký přidušení bylo . po krátce projíždce my začali z ničeho nic padat kvalt 3 . tak se asi vratim k Babetě  a mojí MZ 150 tam tohle neřeším  tak hodně zdaru
Datum: 30. srpna 2013 23:10
 Takže se to nezlepšilo, tohle řešení s izolepou nikam nevede. Budu vděčný každému, kdo by mi mohl jeden použitelný airbox prodat. Děkuji
Datum: 30. srpna 2013 11:34
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 já si stím pohraju, vezmu izolepu a zkusím vyrobit ten odpor uměle olepením okolo vložky.. třeba se to zlepší...
Datum: 30. srpna 2013 10:10
Jméno: lukis
IP: uživatel12231
 prohrabu nahradní díly mám 2 bedny  tak uvidím snad najdu kdyžtak dám vědět co a jak tak zatím a hodně zdaru .
Datum: 29. srpna 2013 22:54
 jj na fichtl karbec leda originál filtr jinak to nebude správně fungovat
Datum: 29. srpna 2013 21:10
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 Shrek: výfuk je kompletně vyčištěný. A zápalko kondice 100%. Jinak v klidu, Lukis má stejný problém, takže to evidentně není náhoda. Buď seženu sluníčko, nebo origo airbox, a mělo by se to zlepšit. Tak jak to bylo původně vymyšlený, by to mělo fungovat bez problémů. Akorát škoda, že se to dneska tak špatně shání....
Datum: 29. srpna 2013 21:10
Jméno: lukis
IP: uživatel12231
 Ahoj mám stejní problém motor má kompresi hezkou to všechno předstih dobrej . ale furt mi to fluše benzín airbox na fichtlu nebyl byla tam hadice napíchla do vložky z filtru a ta černá schránka tam nebyla asi předchozí majitel  taky se dusí vše vyčišteno . co stím skusit sehnat airbox ? a pohrát si s ucpávkama na něm ?
Datum: 29. srpna 2013 20:34
 to že to fluše benzín ven může způsobovat chybějící odpor sání, kterého docílíš airboxem, btw: nemáš ucpanej výfuk že se ti to dusí?
Datum: 29. srpna 2013 20:11
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 Dobrá, děkuji za rady, seženu originální airbox. (Ten starý tam nemůžu dát, jelikož spodní trubice co přisedá na karburátor je prasklá a saje falešný vzduch- asi dědictví po předchozím majiteli...kdyby byl ok, už tam dávno je) To ale pořád nevyřeší tu skutečnost, že karbec zepředu ze sání fouká benzín. Kamarád má na j21 místo airboxu orig. pasující sluníčko- a to má na spodu dírku, kterou ten vyfouklý benzin může odkapat. V airboxu žádná dírka není, pak se to vrací a zalejvá to trysky. Z tohoto pohledu bylo lepší to sluníčko. PS: guferama to není
Datum: 29. srpna 2013 19:50
Jméno: Bear
IP: uživatel7552
 Bacha, na airbox je fichtl opravdu velmi citlivej! Dej ho do origo stavu včetně origo manžety a pak si pohraj s dírama na airboxu (přidat, ubrat) a musí to jet!
Datum: 29. srpna 2013 18:44
 dej tam airbox tak jak má být...
Datum: 29. srpna 2013 18:29
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a co gufero pod zapalkem anebo pod primarem? mrkni na ně  viděl bych problém v tomto, jinak měl sem ten samy problém
Datum: 29. srpna 2013 17:22
 takovou tu krabičku černou plastovou a to že tam bude víc vzduchu nezmanená lepší přísun vzduchu do motoru
Datum: 29. srpna 2013 16:16
 dej tam filtr originál a pojede to dobře
Datum: 29. srpna 2013 16:15
Jméno: Dan
IP: uživatel13644
 A z jakýho důvodu tam nemáš airbox ? .. Myslíš, že to jako konstruktéři vymysleli špatně a když se jako sundá, tak se to začne stavět na zadní, protože to bude mít lepší přísun vzduchu ? .. Šel bych právě po tom boxu ..
Datum: 29. srpna 2013 15:55
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 to by bylo prosté řešení, ale věnuju se tomu asi dva tři dny a celá palivová soustava je vyčištěná a benzin dotéká krásně. Též hladina plovákovky je all right. Spíš potřebuju vědět, jestli to může být v délce filtru( hadice na Mustanga) Je to ale velmi záhadné, když to na jinejch motorkách funguje v pohodě...
Datum: 29. srpna 2013 15:42
Jméno: Honza
IP: uživatel16041
 nejspíš ti nedotéká benzín do karburátoru
Datum: 29. srpna 2013 15:36
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16040
 čau mám babettu koupil jsem nové obložení a chci se zeptat jestli by nepomohlo do něj vypilovat zářezy kvůli lepšímu brždění dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 12:57
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Pro lepší účinek se zmenšuje plocha ÚBĚŽNÉ čelisti.
Datum: 08. září 2013 12:57
 To se naklepává do úchytů motoru na karterech. Do předního a do spodního zadního. Funguje to jako středící pouzdro...
Datum: 30. srpna 2013 11:56
Datum: 30. srpna 2013 11:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No já gdyž sem neco dělal s brzdama, tak sem ubral obložení na úběžnej čelisti. A tam to určitě pomohlo k lepšímu brždění v jízdě dopředu! Toš tak.
Datum: 29. srpna 2013 22:03
 Pokud nastavíš brzdný systém správně, nebude taková úprava třeba. Bude jen kontraproduktivní. Jinak úprava paken se dělá jinak... odebírá se určité množství pakny na její náběhové straně...
Datum: 29. srpna 2013 18:57
Jméno: Petr
IP: uživatel14383
 Ahoj, mam takovej dotaz? jak je možný že jsou vidět babetty s popisy JAWA když firma jawa nikdy babetty nedělala.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2013 16:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 no jeho strojírenske vítvory jsou opravdu známé a vzduzují fandovstvý přec jenom babeta pionír škoda 1203 a motor pro letadla dv 2 jsou opravdu produkty bez kterých by naše strojírenství nebylo........jsou kultovní záležitosti....
Datum: 06. září 2013 16:39
Jméno: jirí_cz
IP: uživatel15512
 Zdar, aji pionýr se vyráběl na Slovensku a má nálepku Jawa a první Babety jak by smet. Podívej se na historii výroby a uvidíš. Ale motor byl navržen v Jawě. Poláci vyráběli svoje 50. Rám měli svůj, ale motor
s pionýra.
Datum: 02. září 2013 12:41
 K těm milníkum...je to jedna a ta samá firma. Akorát se měnil název, nicméně stále jsou to strojírenské závody v Považské Bystrici, případně v několika detašovaných výrobních závodech. Akorát od roku 1980 se to jmenovalo ZVL Považské Strojárne, a pak po roce 1992 už zase Povážské Strojárne. Třeba fichtl je vyráběnej ještě za názvu PS, pak jsem měl doma tu novější babettu se štítkem ZVL. On to byl docela velkej podnik, jestli se tu někdo zajímá o zbraně a střelivo tak mu název Považských Strojáren rozhodně nemůže být neznámý...
Datum: 30. srpna 2013 8:40
 na googlu si zadejte považské strojírny a tam určitě najdete jeji historii
Datum: 29. srpna 2013 21:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16044
 Pozor ! Babetu vyráběl "Závod pre Výrobu Ložisok" neboli ZVL,ne Strojírny Povážská Bystřice .... když už milníky,tak milníky
Datum: 29. srpna 2013 20:51
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 No, dneska jawa plácne svojí samolepku na kdejakou motorku z číny třeba na yuki kterou pod názvem jawa prodává v argentýně.
Datum: 29. srpna 2013 16:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16042
 značka prodává a cokoliv se samolepkama jawa má renomé kor když vroce 58 byla každá 3 motorka na světě jawa ..... proste jawawa babeta byla prodejnější než strojírvny povážská bystrica..... nebo zvl...
Datum: 29. srpna 2013 16:36
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Muj táta si nedávno koupil babettu 207 a na nádrži je samolepka jawa.
Datum: 29. srpna 2013 16:13
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 Zdar,hele pojede fík rychlejji když udělam výbrus nebo dám novej válec vrtaní 40.00mm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 6:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tak to můžu potvrdit.
Datum: 03. září 2013 6:17
 Všichni,kdo hledají chybějící výkon ve válci,ho právě ve válci nenajdou. Je to divný takle napsat,ale je to tak,motor ať je sebelepší jede podle stavu a seřízení....mužeš mít šedesátku (třeba i ode mně) a dokud prostě nedáš motor do stavu OK a prostě a čistě ho neseřídíš,tak pojede blbě furt !
Datum: 29. srpna 2013 20:54
 Nezáleží pouze na výbrusu. Záleží na celkovém stavu motoru, stavu podvozku... Perfektně seřízená a namazaná sériovka bez úprav umí jet i 70 - 75km/h.
Datum: 29. srpna 2013 19:44
Jméno: Dan
IP: uživatel14833
 Zdar, mam dotaz, mam jawa 50 dandy, hazi jiskru, benzin tam jde, ale proste nechytne, ani pri roztlaceni, svicek jsem uz vyzkousel nekolik, proste nejede, nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 14:04
 seřid si předstih a odtrh
Datum: 29. srpna 2013 14:04
 Ahoj chlapy, chtěl bych se zeptat na mojí jawa 555 mám vyštíplej kousek karteru kde je spodní uchyt kříže a stojaku je vyštíplej pouze v pravé pulce levá je ok jak bych to mohl spravit abych měl kříž rovně ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 11:42
 MMA by navíc mělo být pro svařování hliníku usměrněné. Kde sehnat hliník ti asi moc neporadim, já si hliníkový věci odlejvam ve škole na slejvárně hliníku...
Datum: 30. srpna 2013 11:42
 no mám doma MMA neboli elektrodu a kde bych sehnal stejně silnej kus hliníku a jestly by to drželo
Datum: 30. srpna 2013 10:42
 Ahoj mám takto 5 bloků na 555 a uplně mě to sere
Datum: 29. srpna 2013 21:05
 Elektrodou(MMA), TIGem, MIGem...záleží jaký máš možnosti...
Datum: 29. srpna 2013 12:43
 no jo ale čim to zavařit elektrodou bych to propálil
Datum: 29. srpna 2013 12:35
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus nech tam navařit kus stejně silnýho hliníku a pak to provrtej podle origo díry a nebo dej podložky jenom ale to ne prasárna a za chvilku to odsere i ten druhej držák no pak jiný kartery
Datum: 29. srpna 2013 11:13
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 12:54
Jméno: fichtlmage
IP: uživatel15917
 seber stare lanko roztrep ho a tim vycisti koleno..vyfuk vypal
Datum: 29. srpna 2013 12:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Nebo hledej, řešilo se to tu naposled myslím v pondělí a před tím asi milionkrát, k..va lidi nebuďte líný hledat a neptejte se furt dokola na pí....ny
Datum: 29. srpna 2013 7:57
 Přečti si návod k obsluze...
Datum: 28. srpna 2013 23:03
|



|