Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ZZZdravím pánové, rozhodl jsem se nově vyplést kolo na Mustanga. Jak tay koukám na nabízené ráfky, tak jsem znejistěl v tom jak široký koupit. Jsou tadfy nabízené šíře 1,50X16 a 1,60X16. Jaký doporučujete koupit? Je to přední kolo na mustanga a budu obouvat origo barumku 2,50 na 16. V TP (knížečce) mám 1,50, tak asi koupím ten, ale chci se ujistit. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2013 18:41
 Díky pánové
Datum: 10. září 2013 18:41
 Teď jsem se byl podívat do TP od mé 21 a mám tam ráfek 1,50, takže kup ten užší
Datum: 10. září 2013 10:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 1,5 je bez problémů
Datum: 10. září 2013 10:02
Jméno: Lukyn564
IP: uživatel10310
 Zdar draci, moje Babetta 210 s karburátorem dell orto má takový problém, že při delší jízdě asi 50 km/h rychlostí, přestane táhnout, motor se dusí dokud rychlost neklesne pod 40 km/h, tenhle problém se objeví jenom když jsou zapnutá světla. Budu vděčný za každou dobrou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2013 19:13
Jméno: Lukyn564
IP: uživatel10310
 ahoj mezi I a 1 jsem naměřil 900 ohmů místo v návodu uvedených 60-400 ohmů (Je to teda jasná chyba tyristoru??)
Datum: 11. září 2013 19:13
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
 zdar jde ten tyristor proměřit najdi si návod k obsluze nebo něco takovýho k babete a je tam zkouška funkčnosti tyristoru já mám na babetě taky ten standart ale doma mám i ten GYT a když mám babetu an opravu nasazuju GYT a tím vyloučím závodu cívky nebo tyristoru
Datum: 10. září 2013 22:10
Jméno: Lukyn564
IP: uživatel10310
 Ahoj, je nějaký způsob jak ověřit, že je to stoprocentně ten tyristor? Nemáš náhodou zkušenost s tímhle typem (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tyristor_gyt22.html), teď tam je standard, kdyby byla i špatná cívka vyřeší to tenhle?
Datum: 10. září 2013 17:24
Jméno: ondra
IP: uživatel16082
 Vymnen tyristor a babeta pojede jak vitr
Datum: 10. září 2013 12:41
 To by mohl být problém v eletrice.. zkus si proměit regl nebo magneto..
Datum: 10. září 2013 9:06
 nevíte někdo o gumách na pincka co na mokru nekloužou? takovou tlamu jsem ještě nehodil
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2013 9:54
 Zadní brzdu si nastav tak, abys to i dostal do smyku, jinak tam budeš mít vždycky rezervu. A píšeš trochu protichůdně...napřed napíšeš že to neni o tom umět nebo neumět brzdit...a pak napíšeš že si instinktivně zahamtnul brzdy. A to je právě ono. Umění brzdit na motorce v krizovkách spočívá právě v tom, abys udržel při brždění kola těsně před hranicí smyku a né na to "instinktivně" dupnout. Pokud to takhle zamáčkeš, kolo se ti dostane do smyku a ty to včas nepustíš, tak samozřejmě následuje nepříjemný pád. Pokud zachováš chladnou hlavu, tak máš daleko větší šanci že regulovánim brzdné síly udržíš kola na hranici smyku a že tu krizovku nějak rozumně dobrzdíš. Já samozřejmě netvrdim že zvládnu na silnici vybrat cokoliv, to rozhodně ne. Ale věnoval jsem dost času a úsilí tréninku na parkovišti, a musim zaklepat že se mi to v provoze už mnohokrát osvědčilo. A v té gumě to opravdu nehledej. Samozřejmě jak píše Marquee, jestli je ta guma stará několik desítek let, tak je prostě v prdeli a její vlastnosti se rovnaji lisované tmě. Takže trénovat pořád do kola brždění, zkusit si dostat přední i zadní kolo do smyku a hlavně, naučit se ten smyk rozpoznat a brzdu hned mírně uvolnit...Jinak přeji brzké uzdravení a taky ať dáš fichtla dohromady
Datum: 10. září 2013 9:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 u fichtla jde hodně často o stáří gumy než o kvalitu, s 30-40let starou gumou na mokru nic neubrzdíš, já na fichtlech, který mám na jěždění dávám Continental Conti Go, dobrý poměr cena/výkon
Datum: 10. září 2013 8:18
 MNO.. Konkrétně zadní brzdu mám nastavenou tak aby mi nešlo kolo do smyku. Jinak Kolecko myslím že to neni o tom umět nebo neumět brzdit... vjel mi tam, tak abych se vyhnul kolizi, tak jsem instinktivně zašláp zadní a zmáčknul přední... a bohužel přední mi ujelo... a mám pocit že kdybych se pokusil o nějakej zběsilej úhybnej manévr, tak bych taky lehnul... bolí rameno a kyčel, ale víc mne sere odřenej lak.. je to ještě origoš. Jen jsem se chtěl zeptat zda neexistujou gumy třeba na mokro
Datum: 09. září 2013 22:38
 kubacz mám to stejně, taky cítím takový klepotání na fichtlu .. normálně brzdím přední, sice není kdovíjak účinná, ale stačí, v nouzovkách zadupnu i zadní, nebo když se stojí do kopečka delší dobu ..
Datum: 09. září 2013 22:11
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 kolečko má pravdu jenomže bohužel třeba na babettě mám strach brzdit přední brzdou, protože pak klepe a ničí se předni vidlice, ale nedělá to jenom mě, kámoš tak oddělal uplně ko vildici
bohužel na babettě brzdit předni je o držku
Datum: 09. září 2013 21:34
 Já používám na motorce tu brzdu, kterou mám zrovna v lepším technickým stavu  Ale obecně reflexivně skáču spíš po zadní.
Datum: 09. září 2013 21:13
 filip: To že neumíš brzdit neznamená že přední brzda neni bezpečnější...dostat zadní kolo do smyku jde velice lehce, dostat přední kolo do smyku jde dost blbě...navíc přední kolo má více než dvojnásobný brzdný účinek oproti zadnímu kolu, a už jenom kvůli tomuhle je přední brzda pro provoz a pro řešení případných krizovek bezpečnější. Zadní brzda prostě nedokáže motorku bezpečně zastavit na potřebné vzdálenosti...
Datum: 09. září 2013 21:09
Jméno: filip
IP: uživatel14454
 Kolecko - že je bezpečně bych netvrdil teda pro někoho kdo brzdit neumí párkát jsem mněl problém s jízdou po předním kole
Datum: 09. září 2013 20:59
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Kolecko -- máš pravdu každej by se měl naučit brzdit obouma brzdama né jen zadní. Kdo se to nenaučí může stím mít někdy problémy. Nechápu jak může někdo brzdit jen zadní brzdou.
Datum: 09. září 2013 20:13
 A ještě dodam že zadní brzdou, kor na mokru, ubrzdíš leda velký hovno. Na motorce se brzdí hlavně přední brzdou, protože je to bezpečnější a účinnější. Kdo se to včas nenaučí a bude furt brzdit zadkem, tak bude mít problém...
Datum: 09. září 2013 18:31
 Každá guma na mokru klouže, tak to prostě je. Já si teď koupil gumy na motorku, který maji mít perfektní vlastnosti i na vodě, dal jsem za ně 6500kč a stejně když mi tam někdo vlítne tak přední kolo neni problém dostat do smyku...v těhle krizovkách tě prostě žádná guma nepodrží...takže spíš se nauč správně brzdit...
Datum: 09. září 2013 17:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16078
 brzi zadkem ....jinak na fichtla by ti měla stačit i obyč čína pokud nebude sjetá ....vždyt to jede 50....
Datum: 09. září 2013 17:22
 jízda přizpůsobená byla, ale něakej magor s felckou mi tam vjel, tak jsem začal brzdit a podjelo mi přední kolo...
Datum: 09. září 2013 14:24
 Pořiď si pásy z tanku, nebo přizpůsob jízdu stavu vozovky a povětrnostním podmínkám.
Datum: 09. září 2013 12:19
 Musím sebou na pinckovi vozit "protokol o nehodě" - to lejstro od pojišťovny kam se zaznamenává nehoda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 18:01
 Ne, do povinné výbavy vozidla to nepatří. Žádný zákon ti nenařizuje, abys ten protokol s sebou vozil...
Datum: 09. září 2013 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel16078
 ano patří to k poviné výbavě vozisdla ...máš to mít u sebe je otázka jestli to prakticky někdo kontroluje
Datum: 09. září 2013 17:18
 no měl bys... Já to k fichtlu nedostal pouzek když jsem pojištoval 125ccm ale sebou to nevozím..
Datum: 09. září 2013 11:06
 Dneska jsem hledal u otce ve sklepě šroubek, abych upevnil plechy na mé Jawě 50/20 Při hledání jsem našel knížečku s názvem: "lahký oskútrovaný motocykel - návod na obsluhu a udržiavanie" Docela hezké čtení
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo taky občas objevím nějaký poklad
Datum: 09. září 2013 21:50
Jméno: Pavel
IP: uživatel12836
 Jo to jo taky jí mám je to tam pěkně všechno popsaný bezva knížečka
Datum: 09. září 2013 21:06
Posl.aktualizace: 08. září 2013 21:35
 Díky
Datum: 08. září 2013 21:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Klidně ho použij...
Datum: 08. září 2013 20:00
Jméno: Petr
IP: uživatel14383
 zdarec, chci se zeptat kolik tak stojí novatechnicka, techničák a SPZ na fíka....a jaký davaj tvary SPZ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 20:08
 technická kolem 300 .... techničák když od někoho koupíš tak záleží kolik si za něj řekne a značka je samozrejme k tomu když to od někoho kupuješ..... ale já mám tkaový pocit že ty si myslíš že se dá pořídit nový techničák a značka ale to bohužel nejde  ... leda by sis nechal udělat veteránskou testci.. ale n ato je potřeba bud krasny puvodni stav a nebo renovace která je naprosto shodná s tím co vyjelo z fabriky... a Včka stojí mnohem víc
Datum: 08. září 2013 20:08
 Ahoj, chtěl jsem se zeptat jaký průměr má čep stojanu na 21 a jaký na 20. Jestli jsou stejné. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 19:15
 Heh, tak pozdě, už jsem to byl změřit a mám 10mm čep, ale bude to asi jak říkáš podle roku výroby. Jinak já mám 21 z roku 1972..., třeba se to bude někomu hodit
Datum: 08. září 2013 19:15
 To nemusíš, na jiném to zase může být uplně jinak, asi podle roku výroby.
Datum: 08. září 2013 19:02
 Když jsem měl origo stojan, tak jsem měl šrouby, po koupi nového stojanu (starý se mi rozpadl) jsem místo šroubů dal čep a vše funguje perfektně, jen nevím jak tlustý čep mám použitý, ještě dneska ho půjdu změřit a pak dám vědět
Datum: 08. září 2013 18:39
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Já mám 20ku a mám tam ten šroub. Taky jsem to viděl na krámku, že prodává čepy. Možná mají čep ty novější a to nevím.
Datum: 08. září 2013 16:41
 Ptám se proto, že tady na fichtlkrámku jsou čepy 10mm u kterého je napsané typ 20 a 11mm u kterého je jen 21, proto se ptám
Datum: 08. září 2013 14:07
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Teď jsem našel na straně 54 a 55 řídítka, plechové kryty a kříž na 21(pro rýpaly pouze vyobrazené) a stojan tam není. Takže to bude stejný. Ahoj
Datum: 08. září 2013 13:55
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau mám před sebou katológ náhradných dielov Jawa 50 typ 20, 21 z ruku 1971 a u obou typů je šroub a ne čep. Při tom má 20 má jiný kříž než 21 a tady v katalogu je pouze 20. Šroub je M 8x1. Délka tu není.
Datum: 08. září 2013 13:43
Jméno: Pawel
IP: uživatel15795
 Ahoj ve spolek,
musí mít podle zákona motorka i pravý zrcátko, nebo stačí jen levý?
díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 13:13
 Stačí jedno, a to levé zrcátko...
Datum: 08. září 2013 13:13
 SESO, bylo by možné sehnat pružinku kohoutu na benzín z Fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 22:05
 Když bych ti to hodil do vzkazu až budu kupovat dálší díly tak bys to tam hodil?
Datum: 09. září 2013 22:05
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Jestli jí chceš tak ti jí dám, dej adresu a pošlu ti jí poštou , stálo by tě to asi 50 kč za poštovné...
Datum: 08. září 2013 20:38
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 zdravím chci kupovat zapalovací cívku a chci se zeptat která to je já si myslím že je to ta nahoře v levo ta největší pokud je to jinak napište která je která díky 
viz foto.http://www.img.tpx.cz/uploads/c%C3%ADvky.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 18:03
 Mam jawu 21 rv. 1976 mam v levo nahoře zapalovaci v pravo nahoře svetelnou ktera je propojena se spodni civkou taky svetelnou
Datum: 08. září 2013 18:03
Datum: 08. září 2013 18:00
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 u té nahoře v levo mám zelený drátek a ten je k přednímu světlu.asi to bude ten spodní napravo páč černý dratek je k zapalování ne ?
Datum: 08. září 2013 16:46
 Je v tom trochu bordel .. to zapalování je zapojené tak jako 30w - tedy tak jak máš znázorněno - dvě světelné propojené v pravo a vlevo nahoře zapalovací. Ovšem zapalování 30w se mimo zapojení liší i rotorem označeným číslem 20-xxxx .. pokud to tak je tak je to ok, ale pokud je rotor 05-xxxx , musíš upravit pozici cívek na 20w, tedy vlevo nahoře světelná, vpravo nahoře malá světelná a vpravo dole zapalovací ..
Datum: 08. září 2013 16:42
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 nahoře v pravo je přeci světelný pol a né zapalovací ne ?
Datum: 08. září 2013 16:21
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 haloo
Datum: 08. září 2013 15:26
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 jsem z toho nějak zmatenej
Datum: 08. září 2013 11:34
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 počkat není to ta nahoře v levo ?
Datum: 08. září 2013 11:33
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 díky
Datum: 08. září 2013 11:32
 Jojo to je přesně ona v pravo nahoře
Datum: 08. září 2013 11:19
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar draci mam na svém pincku mám 20w zapalování a když dám zapalovácí cívku do leva nahoru tak nejede sem tam střelí do výfuku ale když jí dám do prava dolu tak chytá našlápnutí.Někde jsem četl a viděl če cívka má být v levo nahoře jakto že mi to tam nejede?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 7:48
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 podle příznaků bys potřeboval jiný typ rotoru abys mohl mít zapalovací pól na požadovaném místě. Pro 20W verzi má rotor označení začínající "05" a pro 30W verzi začíná na "20"
Datum: 09. září 2013 7:48
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 a jakou cívku tam mám dát mě se tam totiž ta nová nevleze
Datum: 08. září 2013 7:49
 Je to tak, u 20W zápalka je zapalovací cívka vpravo dole a u 30W zápalka je vlevo nahoře, když to umístění přehodíš aniž by jsi vyměnil i rotor, tak ti to zapalování nebude fungovat nebo spíš hodně blbě
Datum: 07. září 2013 22:20
 u 20W zapalování je zapalovací cívka v pravo uprostřed.... nahoře je cívka pro 30W zapalování
Datum: 07. září 2013 22:16
Jméno: Radek
IP: uživatel16011
 Čus draci, potřbuju poradit. Složil jsem motor do stadiona s11. Když nastartuju tak jede, ale když zmačknu spojku tak se to začne sekat a chcípne to. Nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 21:34
 ten mosazný váleček na vypínání spojky máš v jakém stavu? a lamely se nezasekávají v koši? spojkové lanko máš dobře vyštelované?
Datum: 07. září 2013 21:34
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 potreboval bych poradit jak vymezit vuli ojnice ckr v pistu mne se totiz vubec nelibi ze tam muze to jehlickove lozisko jezdit dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2013 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 To co se stalo Frikulínovi se stalo i mě. Akorát on na to jezdil roky a dobrý,mě se to rozletělo po prvním startu motoru při přidání plynu. Měl jsem zúžený podložky z babety vystružený dle čepu. Z vlastní zkušenosti radím nic tam necpat,nepatří to tam. Možná sem je vyrobil špatnym postupem,možná byly kazový...nevim...každopádně sem tenkrát musel rozhodit motor abych vyčistil kliku,klikovou skříň,ložiska a válec kterej nenajel ani 1km šel hned na výbrus... Od tý doby už nikam podložky a CKR mam v obou motorech i jsem jich asi 5 nechával dávat známejm do klik a cajk... Každej má tendenci tam dobastlit nějaký vymezení,ale je to kravina,ojnice je vymezená už dole,nahoře ať plave,plovoucí uložení jako plovoucí uložení....
Datum: 10. září 2013 15:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mně motor točí přes 10 000ot/min a ložisko drží. Nic tam nedávej... Někdo (mám za to, že Frikulín?) s nima má blbou zkušenost.
Datum: 09. září 2013 21:55
Jméno: Standa
IP: uživatel16077
 Nic tam nedávej,to jehlový pouzdro má plavat a plave. Jakékoli příložky mohou prasknout a nadělat paseku.
Datum: 09. září 2013 9:29
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 existují kalené příložky
Datum: 09. září 2013 7:34
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, mám jeden dotaz, když jezdím s mojí Jawou 90 tak mi motor točí (hučí) pouze v otáčkách a nezrychluje prostě jede třeba 80 furt, tak uberu a rychle přidám plyn,tak se motor chytne a jede 108 km/h a pak mi už rychlost nabírá .tak se vás ptám jestli je to předstihem,protože se mi vačka na té hřídelce hýbe moc do stan. Nebo jestli je to něčím jiným ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 15:45
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar Stando, máš pravdu s tím rotačním šoupátkem aj tohle by to mohlo být,ale já myslím že šoupátko je v pořádku, nebylo nijak poškozeno ani opotřebováno. Jediné co mě napadá je ta vačka + předstih,Když jedu s 90tkou prostě nějakou rychlost 60, 80, 100 tak letí krásně než potká nějaký hrb, tak motor spadne z otáčet a jede třeba 80km/h a 90tka nezvyšuje rychlost, tak musím rychle přidat plyn a tím motor začne zase točit otáčky a 90tka zrychluje, pište co vás napadá, zatím moc dík.
Datum: 08. září 2013 15:45
Jméno: Standa
IP: uživatel16075
 Nejsem odborník na J90,ale napadá mi jedna věc. Je tam rozvod sání rotačním šoupátkem - neni možný,že má šoupě nějaký vakl v uložení a tím jak ostře ubereš a přidáš se hne šoupě od hrany k hraně,saní dostane správné časování a moto ožije ?
Datum: 08. září 2013 14:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16072
 aha ja se v tom nějak ztratil pístní čep pokut je na jehlách muže jít rukou viz dočkal a stat o 634...pístní kroužky mač ojete řádně mění se při vuli 06 asi nevím zda u tebe už nehrozí že je to sežere...nove nedavej mrháš usilím bude křivý valec dej to na brus....teda jestli si nedal nove kroužky ale na špatnej brus
Datum: 07. září 2013 23:28
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 to můžou, hlavně jde o to že to pak už nemá kompresy a trošku víc to žere
Datum: 07. září 2013 23:07
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, Klika je v pořádku nemá vůli i jehličky jsou v horním oku, jenom jedna závada je tam a to že pístní čep mi šel zatlačit do pístu pouze rukou,a ještě pístní kroužky mají mezeru velikosti pístního zámku. Můžou ty kroužky s tým pístní čepem způsobovat klepání ve válci.
Datum: 07. září 2013 22:06
Jméno: pepa
IP: uživatel16072
 nemá roadster mít místo futra pod pístním čepem jehličky?? a když se vysipou a nějaký dobrak nechce ztratit píst...... ..anebo to má klikovku v p....
Datum: 07. září 2013 21:53
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, mockrát dík zkusím ten tvůj nápad s tou vačkou, uvidím možná by to nějak šlo, a ještě jedna věc mám doma jeden polo motor na 90tku, když otáčím zapalováním ( magnetem, rotorem) zprava dolovena asi tak 5 mm tak se mi točí klika a pohybuje se mi ojnice ale píst stojí je tam nějaká vůle v tem horním oku ojnice,tak se vás ptám co by to mohlo být?
Datum: 07. září 2013 21:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 nešlo by to udělat jako na motorce místo šroubu dát imbus a vačku trošku dotáhnout na krev? 90 neznám tak dobře ale z rouzných home crosu se zapalkem z pincka či baby to funguje dobře
Datum: 07. září 2013 20:52
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec Pepi, moc dík já si myslím že by to mohlo být taky tou vačkou, prostě motor točí otáčky,ale 90tka nezrychluje, kdysi mě napadlo, že se mi může něco protáčet v motoru a, že se z motoru nepřenese síla na zadní kolo, ale to asi není pravdou, protože motor je asi 3 měsíce po GO. Kromě vačky tu už jsem neměl do náhrady. Klidně pište co vás napadne, za odpovědi děkuji.
Datum: 07. září 2013 20:43
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 za mě to tím muže být vačku řadně upevni ptz jak se to vaklá pálí to jak chce a vlastně máš omezovač do plnejch
Datum: 07. září 2013 20:25
Jméno: mailend
IP: uživatel16070
 Seso, kdy budes mit primar 11/34 na pionyra. Potrebuju 4 kusy. Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 22:46
 drak uten vyrobce je totalne neschopny,to je jeste na mesice,,sesa
Datum: 07. září 2013 22:46
Jméno: Karel
IP: uživatel10693
 Čau potřeboval bych poradit jak zapojit dvocivkový rélé a spinačku s ampermetrem nemate nejakej navod, schéma ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 7:57
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 napiš si: martin.miarka@c-box.cz
Datum: 09. září 2013 7:57
 čau draci potřebuju nutně poradit s 21čkou. startuje mi na 10-15 šlápnutí a za tepla jen když přidám plyn, a je tu problem že když jedu v plných otáčkách třeba do kopca na 1 (ale dělá to i na jiné hvalty) a v těch plných to začne něco bouchat cinkat klepat řachtat prostě rámus. a přestane to táhnout a zpomalí to. myslel sem že to bude primárním řetazem ale ten o kartery nedře tak nevím, motor má po kompletní generálce 2 000 Km. prosim poradte mi, jsem v koncích, protože se s tím nedá jezdit předstih a odtrh v poho svíčka cihlová
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 16:35
 docela jo, asi to bude to
Datum: 07. září 2013 16:35
 jehlové ložisko na ojnici je OK ? nedělá to takovej zvuk jako by bouchal plech ?
Datum: 07. září 2013 16:27
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 zdravím chci se zeptat jak oravit u fichtla pření vidlice když jedu tak pokaždé když zabrzdím tak mě kolo uhne do strany(je to tak na rozbití držky) navíc když fichtla tlačím a zatočím tak mě kolo drhne o přední blatník.četl jsem že by se měly vyměnit silon.pouzdra. tak se chci zeptat co mám teda udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 20:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
Datum: 07. září 2013 20:08
 Pružiny měnit nemusíš, ty se mění jen když už jsou unavený, čili vidle jsou moc měkký. Tvůj problém vyřeší výměna silnových pouzder. Budeš potřebovat celkem 4ks (do každé vidle 2ks). Starý pouzdra musíš vytlouct ven, pak nové pouzdro natlučeš přes prkýnko do vidle, vystružíš 22 výstružníkem (musíš si ho půjčit od nějakýho soustružníka), vystružené pouzdro pomocí třeba dřevěné hůlky zatlučeš 16cm do vidle a pak vtlučeš další nové pouzdro na kraj vidle, to opět vystružíš a máš hotovo. To samé uděláš i u druhé vidle
Datum: 07. září 2013 12:01
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 díkrn
Datum: 07. září 2013 11:25
 Jojo vymeň pouzdra a ty pružiny a před výměnou vytluč ty starý puzdra
Datum: 07. září 2013 11:19
 Zdravím draci,máte někdo ČZ 175/477 s blinkrama? Trošku mi zlobí,chci se zeptat jak správně mají fungovat když mám ve startovací skřínce polohu klíčky 0 v pohodě mi jdou na poloze č 1 mi jdou taky ,ale jen s parkovačkou na poloze č.2 s tlumenými nebo dálkovými nejdou vůbec. Poradil byste mi někdo,čím by to mohlo bejt? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 12:05
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 blinkry se mají zapnout při zapnutém zapalování. když tahám novou instalaci, blinkry zapojím na 15, nebo 54, nebo 15/54
Datum: 09. září 2013 12:05
 Musí jít ve všech režimech a to jak s natočenym motorem, tak bez. Jestli nejdou, tak může být chyba v lecčems...základem je dobře nabitá baterie v dobrém stavu, pokud ani poté nejdou, tak bude problém někde v elektroinstalaci...buď kabely, přerušovač, špatnej kontakt atd...
Datum: 06. září 2013 23:27
|



|