Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdar draci, jak je u pionýra klakson, musí tam kněmu být zapojéná ta usměrňovací dioda? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2013 14:38
 bez diody mi to taky netroubilo
Datum: 15. září 2013 14:38
 mi to bez ní netroubilo
Datum: 14. září 2013 15:37
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Vadilo by hodně kdybych ji tam nedal? Nepoškodil bych nějak te klakson?
Datum: 14. září 2013 11:07
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16106
 Jo musí - jinak to nebude tak dobře krákat. Ale stejně je klakson na dvě věci - musíš mít rozsvícené světlo i ve dne a a tím pádem - podle manuálu - pro jízdu v noci - tj. jak jinak něž se světly máš dávat výstražný signál ostaním přepínáním dálkového a potkávacího světla. Hoj
Datum: 14. září 2013 9:21
 čus kolik se leje oleje do jawy 21 mám 1L tak doufám že to postačí
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 23:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vejde se tam něco kolem půl litru.
Datum: 13. září 2013 23:44
 myslim že 0.75l jak sem lil naposled, začlo to tect z kontrolniho sroubku tak sem dal jeste o trochu víc pro jistotu
Datum: 13. září 2013 23:18
Jméno: pepa
IP: uživatel16105
 stačí pul litru ..proste lej dokut to nebude vytejkat kontrolní dirkou
Datum: 13. září 2013 23:09
 Zdravím chlapi, chtěl bych se zeptat jak se řeší to, když si koupím motorku bez papírů.Vždycky sem si přál si koupit jawu 250 ale jak se dívám tak většina je už bez TP.Dá se to nějak řešit?na internetu jsem viděl něco jako přihlášení na veteránské značky.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:18
 registrace na veterána- peníze, známí, trpělivost. rozhodně to nefunguje tak že si řekneš a ted si koupim veterána! to jde v německu, francii, anglii, číně, laosu, kocourkově, ale v čechách NE!
Datum: 02. října 2013 23:18
 hlavně musí být původní krásný, nezbastlený stav a nebo 100% renovace
Datum: 13. září 2013 22:56
 dá se to registrovat na veterána ale je to drahý
Datum: 13. září 2013 22:37
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, čim prosimvás je, že u mustanga s 30W zapalovanim, odchazej přední žárovky? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 10:46
 Asi blbá otázka, ale máš tam danou silnější 25/25W žárovku?  , pokud ano, tak máš hodně silný rotor a mohlo by pomoct dát dozadu jinou sufitku třeba 6V/10W, aby byl větší odběr proudu
Datum: 14. září 2013 10:46
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Jo, poživam, zapojeni mam podle schematu.
Datum: 14. září 2013 9:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16105
 použínáš i zadní svetlo?? má to jít i přez nej a pokut ti zadek nesvítí tak tam jde moc proudu
Datum: 13. září 2013 23:11
Jméno: martin
IP: uživatel16107
 zdur draci nedavno sem si koupil motorku jawa 250/559 a potreboval bych jaky pomer ma mit s benzinem a olej pouzivam castrol 2T a ojnicni pouzdro je bronzove
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 23:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16105
 1 ku 33
Datum: 13. září 2013 23:07
Jméno: martin
IP: uživatel16107
 Zdar draci chtěl bych se zeptat na kolik vyjdou veternasky papiry
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 10:06
 cus kámoš je dělal a prej kolem 4 500 ale motorka musí být bud hodně zachovalá nebo na 100% zrenovovaná a vše původní
Datum: 14. září 2013 10:06
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16106
 Mám Jawu 350/639 - když jsem hledal důvod proč mi vynechává levý válec - pomohla výměna zap. cívky - nechal jsem motor běhat delší dobu(tentokrát na dva válce) před samotnou jízdou a k mému překvapení začal vytékat olej z převodovky přes spojkovou tyčku u kolca sekundárního řetězu - až byl pod strojem flek. Povolil jsem pro jistotu uzávěr nalévání oleje a pak zkontroloval zda jsem nenavalil do převodovky více oleje než je zdrávo. Přesto se olej kolem tyčky dere ven i když tak jako před tím. Máte s tím také takou zkušenost? Jeden problém vyřešen a druhý je na obzoru.Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 19:43
Datum: 14. září 2013 19:43
Jméno: pepa
IP: uživatel16109
 měl by tam být kroužek s 5 gumy a 5 mm dírou uprostřed a pruměrem kolem hřídele.... jinak nvm jak to má 639 ale někake ovzdušnění převodovky
Datum: 14. září 2013 9:27
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16106
 Jo a které těsnění ? spojková tyčka nemá těsnění.
Datum: 14. září 2013 9:24
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 vyměnit těsnění
Datum: 13. září 2013 19:24
 Zdravím všechny.
Prosím o radu a hned několik.
Mám Babettu 210 r.v. 1984 a chtěl bych vědět:
- jaké je označení elektronického zapalování, které má už zabudovanou indukční cívku
- jaké svíčky lze použít od firmy Champion, Bosch, NGK
- JAKÝ DOPORUČUJETE MOTOROVÝ OLEJ, KTERÝ SE PŘIDÁVÁ DO BENZINU A V JAKÉM POMĚRU (VÝROBCE UDÁVÁ 1:33, ALE MYSLÍM SI, ŽE JE TO ZBYTEČNĚ MOC)
Používal jsem svíčky Brisk Super NR 17 C, ale v poslední době jsem jich vyměnil asi 5.
Na jedné jsem najel asi 300 km, na druhé asi 100 km a na těch zbývajících 3 svíčkách, jsem neujel ani 10 km.
Svíčky jsem vždy očistil, ale nepomohlo to.
Chci ještě dodat, že svíčky jsem si kupoval všechny naráz a v jednom obchodě, takže jestli nedošlo k nějakému zádrhelu při jejich výrobě.
Ani po důkladném očištění, i uvnitř, stále neházely jiskru.
Dal jsem novou svíčku a ejhle, jelo to.
Na druhý den jsem ale opět nenastartoval.
Karburátor mám seštelován od profíka, který mi doporučil, abych si koupil svíčku Champion, ale nevěděl její přesné označení.
Najde se někdo, kdo mi poradí, jestli mám hledat závadu v případné chybě při výrobě svíček Brisk nebo jestli hledat závadu v elektronickém tyristorovém zapalování?
Koupil jsem novou indukční cívku, abych eliminoval možnosti závady a zbývá mi ještě koupit nový, ale starý typ (originální) tytistorového zapalování se 4 kulatými vývody: červená, žlutá, bílá, modrá.
Kdo má zkušenost s novým typem zapalování, sdělte mi, prosím Vás, kdo ho vyrábí a jaká je spolehlivost.
Nedej Bože, aby to bylo Made in P.R.K. (Čína).
Děkuji za Vaše rady předem.
S pozdravem Jiřátko z Přerova
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 11:54
 Stando, díky za radu.
Za chvíli jedu k jednomu odborníkovi, přímo na Babetty, takže příčinu už dnes budu vědět.
Datum: 14. září 2013 11:54
Jméno: standa
IP: uživatel16108
 Zdravím tě. Vždy když odchází jedna svíčka za druhou tak to nikdy není svíčkou. Tipoval bych to na bohatou směs a nebo jiný problém v motoru. Svíčky jsou po vyndání černé co? To že "odborník" tvrdí že je to ok vůbec nemusí znamenat že tomu tak je. Možná vyměníš polovinu elektroinstalace a pak zjistíš že tam odněkud tek olej a nebo to prostě bylo bohatý... To můj názor...
Datum: 14. září 2013 9:08
 Jinak Pal Magneton, jako takový už neexistuje.
Jsou v něm různé společnosti, které se nadále zabývají výrobou různých elektronických zařízení (nezávisle na sobě).
Jsou to vlastně konkurenční firmy v bývalém společném závodě.
Potřebuji zjistit typové označení toho nového elektronického zapalování, které mají vyrábět v jedné z těch firem, ale nemůžu se toho dopátrat.
Datum: 14. září 2013 7:42
 Pepo, díky za radu, ale karbec je podle profíka O.K.
Datum: 14. září 2013 7:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16105
 pal kroměříž eště sna nedávno existoval ..ps co jinak nemáš moc bohatou směš od ucpaneho laufu či nětesne plovákovky?
Datum: 13. září 2013 23:14
 Martine děkuji za radu.
Když už ho budu kupovat, tak bych si koupil už to, co má zabudovanou indukční cívku.
Stojí o 100,- víc, ale je údajně spolehlivé a dá se říci, bezporuchové.
To jsem zjistil od známého, který ho má, ale taky z hlavy nevěděl, jaké má označení.
Čína to není, mají ho vyrábět v bývalém PAL Kroměříž.
Datum: 13. září 2013 19:59
Jméno: martin
IP: uživatel14559
 ve svickach to nebude zkus koupit tu novy tyristor
Datum: 13. září 2013 19:43
 Sháním čep silenbloku přístrijového panelu J634 (dvoujbudík). Našel jsem na eshopu 2 provedení (1T2010, 1T2011). Jak se tyto čepy liší?rnZměřil jsem jeden, co mám: celková délka 39mm, délka závitu 7mm (na obou stranách stejná).rnrnDěkuju za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 13:21
 můžete mi prosím poradit kde najdu převod náhonu tachometru? (tu celou věc co je na rozetě zadního kola) na F. krámku ji nemůžu najít. A ještě bych se rád zeptal k čemu je u toho náhonu ten šroubek co je zespoda. A případně kdybych kupoval jen hnací kolo a šnek toho náhonu, jestli je to potřeba opatlat vazelínou či nějak upravit než to smontuju dohromady. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 12:10
 on ten šnek vypadal celkem v pohodě... ohoblované bylo kolečko náhonu. Ale koupil jsem pro jistotu oboje
Datum: 14. září 2013 12:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16105
 ona se ta maznice často urazí jak směřuje dolu je tam závit a je možný že tam místo ní někdo dal šroub...
pokut chceš vše nove nezbyde než si koupit tu sadu a vše rozdělat a při montaži vše umít a namazat pokut si línej šneku sou na burzach mraky starych ohřeju si polívčičku 2 starší tu sám mám měly by byt funkční.....jinak sou toho mrtěna netu....
Datum: 13. září 2013 18:32
 jo.. tohle jsem jako jediné našel a mám v plánu to koupit  a díky za info
Datum: 13. září 2013 14:16
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hnaci_kolo_snek_tachometru2.html je to tohleto a pri výměně je potřeba to cely zapatlat vazelínou. ten šroubek ze spoda jak píšeš, je ve skutečnosti maznice, přes kterou se takovou speciální mazničkou tlačila k tomu šneku vazelína při udržbě- u většiny strojů to ale nikdo nedělal
Datum: 13. září 2013 13:56
 Zdarte potřeboval bych poradit mám čz 175 487 a jedna strana blinkrů mi bliká víc než druhá a poblikává mi kontrolka dobíjení při zapnutém blinkru je tam stará elektrika břez zimu bych udělal novou na kolik by to tak vyšlo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 14:08
 jo natáhni novou elektriku, asi tam vznikaj odpory v zkorodovaných drátech. Podle toho jestli chceš dělat celou elektriku, nebo jenom k blinkrům a zda bude potřeba měnit přeručovač atd. Natahat new dráty k blinkrům tě vyjde kolem 50 kč, celou eletriku na moto( dráty a konektory) bych viděl kolem tech 300 Kč.
Datum: 13. září 2013 14:08
Jméno: b
IP: uživatel16101
 Zdar draci, kde nakupujete díly v Olomouci? Je tam někde něco? Potřebuji čelisti na spojku k babetě a něco malo na pionýra. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 10:49
 MZ-Simson má jen ve středu otevřeno, jinak v Brodku u Přerova je taky mototechna..
Datum: 14. září 2013 10:49
Jméno: pepa
IP: uživatel16105
 at žije internet za 150 poštovního to máš až dom a nepletvajš usilím
Datum: 13. září 2013 23:17
 V olomouci (u hornbachu) je prodejna MZ-Simson-Pionýr ale šel jsem tam asi 3 krát a bud má otevřeno jen ve středu nebo měl dovolenou defakto nevím jestli to ještě funguje. v mobilu jsem vyštrachal číslo do prodejny tak tam zkus třeba brnknout. 585-351-185
Datum: 13. září 2013 12:07
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Ahoj SESO, dokázal by jsi sehnat/nechat udělat píst+kruhy na ČZ 175/487 - dvoukroužkový ve vrtání okolo 63 mm ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 9:09
 drajz napis mi mailika,,zkusim ale cekacka mesic
Datum: 13. září 2013 9:09
 pri renovacií mojej 05 som narazil na problem, demontoval som takmer celu vidlu zostal mi na reme iba spodný drziak noh predného perovania a neviem ako ho demontovať a nechem použivat nasilie zišlo by sa mito vedieť ulachčí mi to lakovanie rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 9:49
Jméno: Standa
IP: uživatel16103
 Povolit matici v krku a vytahnout
Datum: 13. září 2013 9:49
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, dělam na mustangoj novou elektroinstalaci, je jedno jaký průměr drátů použiji? Nebo kolik musí být minimum?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 9:56
Jméno: standa
IP: uživatel16108
 Stačí 0,5 - 0,75 ... Vždyť to vede pár ampér ...
Datum: 14. září 2013 9:56
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Diky za info
Datum: 13. září 2013 20:40
 Na celou elektroinstalaci jsem použil 1mm kabely a vše funguje tak jak má, tato tloušťka je na pionýra dostačující
Datum: 13. září 2013 12:53
 čau, hele já použil na mustanga kabely 1,5, ale jsou už celekem silný. Myslím, že oroginál byly taky 1,5tky, ale měli nějako slapší izolaci, tekže se s nimmi pracovalo líp. Kdyby jsi použil 1 tak by to taky ničemu nevadilo. Já jedničku použil do přepínače světel a klaksonu, aby s to tam dobře srounalo, 1,5tku tak daš sakra težko.
Datum: 13. září 2013 11:04
 zdravim niak mi netaha moja 05 tak som sa pustil do renovace, chcel by som spraviť prepal výfuku neviete nahodou ktora horlavina je na to ideálna ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2013 22:21
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Benzín
Datum: 12. září 2013 22:21
 Ahoj neví tady někdo kde v Jihlavě sehnat filcovej kotouč na rozleštění karteru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 6:20
 Mno mam doma silichrom ex tak bych to chtěl použít s tim kotoučem
Datum: 13. září 2013 6:20
 zdravim odpoved neviem ale chcel by som sa opýtať, čo použivaš na leštenie karteru ? niaku tuhu pastu
Datum: 12. září 2013 21:51
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosím vás chtěl bych vědět výhody a nevýhody vape ? přemejšlel sem že bych si to dal na třindu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 20:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Najeto kolem 8000km.
Datum: 13. září 2013 20:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Od té doby, co mám na ČZ 250/471 VAPE, tak jsem se nehrabal v elektrice. Nehledě na to, že můžu použít vepředu 55W halogenku a mašina výtečně svítí... Výhoda/nevýhoda je jiskra přesně každých 180°, pokud je klika slisována správně, je to super, pokud ne, tak se to může v závisslorti na "nepřesnosti" hádat. Taky nejsem závislý na baterce, když se s ní něco stane, můžu v klidu dojet. Jinak používám rozpínací relé, takže chcípu normálně boshákem nebo chcíp tlačítkem (chcípe se přikostreným jendnoho modrýho kabelu).
Datum: 13. září 2013 20:25
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 polož si otázku: mám moto na koukání, nebo na ježdění? jezdění = vape. spolehlivé, bezúdržbové, nepotřebuje baterii, vysoký výkon třeba pro světla, perfektně sladěné válce - je to poznat v přímém srovnání s kladívky. vape potřebuje něco na vypnutí (vypínač, tlačítko, relátko),......
Datum: 13. září 2013 19:33
Jméno: Seboh
IP: uživatel14260
 Ahoj draci, po dlouhe době jsem vytahl babetu 207 a jel jí projet. Jela OK a najednou zdechla. Vyměnil jsem svíčku, vyčistil trysky, vyzkoušel jsem ventil u plováku (byl OK) zkusil jestli teče benzín z nádrže (tekl  ) a ona ne a ne chytnout. Ani svíčka nebyla zalitá. Co se tam mohlo ještě ucpat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 21:38
Jméno: Seboh
IP: uživatel14260
 Ahoj, uz to jede. Tryska byla i po profouknuti ucpana. Mam ted spis problem ze spojka jak startovaci tak rozbehova je porad sepnuta. Druhy problem je ze babete se nechce do kopce. Po rovince jede paradne. Diky
Datum: 13. září 2013 21:38
 Babetty jsou na svíčky potvory, zkusil bych jich vic a jestli háže jiskru a i tak svíčka muže hažet jiskru venku ale pod tlakem ne. a kdyz to bude v pohode, zkus injekcni stirkačkou ci jinak poslat tak jedem mililitr benzinu rovnou pod svíčky a jestli ji pak rozšlapeš (lepší ji rozlapat při jízde, nez na sotjanu) tak bude chyba v karbci, kdyz benzín teče, komplet rozdelat a profoukat. Já takhle babettu nejčastejc spravuju. Rozdelam karbec, ic ucpaneho nezjistím, složím a zase jezdi- i kdyz tam mam paliv, filtr.
Datum: 13. září 2013 14:11
 Zdar draci  hele jak se pozná že je rozbitej poloautomat na jawě 250/590.Díík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 12:39
 proč půlit? ty dvě pérka jdou vyměnit bez půlení. Sundá se pouze víko a startovací ozubený měsíc. Maximálně spojkový koš pro lepší přístupnost
Datum: 13. září 2013 12:39
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 V tom případě asi bude třeba rozpůlit motor a vyměnit řadící pružiny v kulise řadění.
Datum: 13. září 2013 0:42
 No jde mi to to že když mačkam spojku no vlastně spojka se nedá vubec umáčknout.A na poloautomatu je vidět že je vyběhaný a nevrací se.
Datum: 12. září 2013 22:11
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Hmm tak tohle bude oříšek..  Pozná se to tak, že nefunguje.  . Když zařadíš za 1 bez spojky a přidržíš řadící páku nohou nahoře a pomalu pouštíš, tak byses měl rozjet stejně jako se spojkou. Pokud to nebude možný tak je "rozbitej".
Datum: 12. září 2013 20:02
|



|