Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 Zdar draci potřebuji poradit mam ČZ 175/477 asi jsem přišel že to cukání na trojku způsobuje špatně vymezená vůle v převodovce ale nevím jak se to pozná a jak to mam popř. vymezit. Jediné co jsem slyšel že se vymezuje směrem ke spojkovému koši je to pravda ? Čím se to vymezuje normální podložkou? a dává se to někam pod ty kolečka?
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 16:40
 Ne
Datum: 20. září 2013 16:40
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 kecám zmenčil průměr futra
Datum: 20. září 2013 16:34
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 Takže se to v podstatě dává dovnitř futra a by se zvětšil průměr toho futra?
Datum: 20. září 2013 16:33
 Dává se mezi bronzové futro a hřídel. Je to taková planžetka, normální podložka je pro tohle nepoužitelná....
Datum: 20. září 2013 16:28
Jméno: glolby.cz
IP: uživatel13743
 cus draci mam problem na motoru z pio. delam tam go a nejak mi nejde nasunout gufero na retezovy kolecko uz sem znicil 3 a to 4 tam zase nejde mezi loziskem a guferem je asi 2mm. mezera uz fakt nevim co ale myslim si ze se to zasekne o pojistnou zavlacku na lozisko a dal nejde skousel sem davat veci rany ale nic dal to proste nepude prosim poradte.... ale znamej mi rikal ze je prej spatnej karter nebo at to gufero nahreju trochu.. ale motor mnel otvor tochu ohryzanej od kolecka a to sem spiloval do rovna ..... dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2013 12:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ach bože to se pak nedivim že to je tak zmrvený , kdo ví jak jste to dojebali
Datum: 21. září 2013 12:44
Jméno: glolby.cz
IP: uživatel13743
 to jo fakt to tam nebylo normoš se přes to jezdilo roky až sem to pak rozdělal a teď si stím lámu hlavu
Datum: 20. září 2013 22:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jak to tam nemohlo bejt? jak jsi potom teda utáhl matici?sakra prober se chlape
Datum: 20. září 2013 21:30
Jméno: glolby.cz
IP: uživatel13743
 no jo kurva. na to sem uplně zapoměl sorry alle na všech fichtlech co sem měl tak to tam nebylo a žádnej problém jako olej atd...
Datum: 20. září 2013 21:28
 a jakou ta segrovka má tlouštku? 1,5mm ? že by to byla ta mezera ?  jen tak mimochodem, když jsi to zkoušel, měl jsi tam vymezovací podložku pod sekundáro?
Datum: 20. září 2013 21:24
Jméno: glolby.cz
IP: uživatel13743
 tak asi takle!.. to gufero je tam nabušený dál už nejde ani hovno! ale mezi ložiskem a guferem je asi 1mm nebo 2 dírka skoušel sem tam dávat kolečko s nábojem a olej.. co se asi stalo. vykapávalo to s toho
Datum: 20. září 2013 20:59
 hochu jestli nemůžeš pochopit že se opře to gufero o segrovku a olej ti tama nepoteče, tak silně pochybuji že celkově ten motor nějak pojede...
Datum: 20. září 2013 20:50
Jméno: glolby.cz
IP: uživatel13743
 to taky je na ty segrovce ale mezi ložiskem a tim guferem je asi 2mm. díra takže kape olej
Datum: 20. září 2013 17:35
 Tak se podívej o co se to gufero zasekne, ne? Má dosedat na tu seegrovku...
Datum: 20. září 2013 17:04
Jméno: glolby.cz
IP: uživatel13743
 eee jak podíval a nebo kam??? díval sem se a asi to je tou závlačkou na ložisko nebo už nevím když sem vytlokl ložisko a dal ven závlačku tak to tam nádherně šlo...
Datum: 20. září 2013 17:00
 Čoveče teď mě napadlo...co kdyby ses podíval proč to tam nejde?
Datum: 20. září 2013 16:50
Jméno: glolby.cz
IP: uživatel13743
 to je jen malinko strhly ani ne o mm ale to gufero tam proste nedam tak aby ten olej nevitikal nejde o to ze ten kraj je trohu sthlej ale de o to ze to tam proste vic nedam to gufeto
Datum: 20. září 2013 15:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co by jsi jako chtěl?aby se to gufero narvalo až na ložisko?prostě máš karter KO omletej od řetězu a ten domek je semletej proto tam to gufero drží jen za 2 mm
Datum: 20. září 2013 15:25
 zdravím na fichtlu mi kape olej a chci se zeptat co tam dát za těsnění anižbych musel něco kupovat dal jsem tam folii ale ta je na prd.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 17:00
 šrouby mám dotáhlý pořádně
Datum: 20. září 2013 17:00
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Ja bych nejdřiv zkusil dotahnout šrouby.
Datum: 20. září 2013 16:54
 Stačí samotnej motorovej silikon pokud máš...
Datum: 20. září 2013 16:32
 celá sada těsnění na motor stojí 45 korun to není zas tak hrozný
Datum: 20. září 2013 16:05
 a stačilo by jen kdybych tam dal trošku silikonu a ta folie+starý těsnění ?
Datum: 20. září 2013 15:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím kam ale já těsním motory těsnícím papírem + silikon
Datum: 20. září 2013 15:26
 Zdar, nevíte jestli je tady na prodej nějaký zámek na sedlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 14:37
Datum: 29. září 2013 14:37
 Chlapy strejc mi rikal ze na 21cce z roku 1975 ma byt vetsi predni svetlo.. Koukal sem po netu a fakt ze jo,vypada to jako svetlo z mustanga. Takze se to montovalo pred mustangem ?  Maska pry je jina a prave me obycejny svetlo do ni moc nepasuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 23:02
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 No mam 20 vzhledove 21.. To si je sezenu  vypada to i mnohem lip
Datum: 20. září 2013 23:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a svítí víc proto , protože pionýry měli od roku 76 nebo tak nějak zapalování 30w narozdíl od starších který měli 20w
Datum: 20. září 2013 15:28
Jméno: MARQUEE
IP: uživatel13627
 Tohle světlo se montovalo od roku 1977, vzhledem k tomu že v roce 1976 byla výroba 21 ukončena tak na ní tohle světlo nikdy originál nebylo, ale občas se objevuje, vzhledem k tomu,ž e hodně lidí právě 20 na 21 přestavělo.
Datum: 20. září 2013 12:38
 No před Mustangem se nemontovalo, když Mustang se začal dělat 1968, 69. Jinak na 21 se vůbec nedávalo a na 20 se začalo dávat kolem roku 1977.
Datum: 20. září 2013 11:53
Jméno: ondra
IP: uživatel16144
 Jojo svítí trochu víc , navíc tam mám estě modrou B9s žárovičku
Datum: 20. září 2013 10:57
 Pry o hodne vic sviti.. a je celkove vetsi. Spozorovals neco ?
Datum: 20. září 2013 9:56
Jméno: ondra
IP: uživatel16144
 Taky mám takové světlo na 20 ce rv. 1976..
Datum: 20. září 2013 9:53
Jméno: ondra
IP: uživatel16143
 Čau draci, potřeboval bych poradit jak vyčistit kliku od karbonu aniž bych půlil motor. Já myslel třeba sundat motor a do kliky nalejt ředidlo třeba...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 0:28
 Už jsem viděl klikové ložiska i samotnou kliku zakarbonovanou 100x víc než spalovací prostor. Když někdo jezdí s vylítaným válcem kde už ty kroužky prostě netěsní tak to spálené černé svinstvo profukuje por kroužkama ke klikovce
Datum: 24. září 2013 0:28
 kolecko: OK, tak jsem málo znalej  , myslel jsem, že se karbon usazuje jen ve spalovacím prostoru, protože když jsem měl před měsícem shozenej válec, tak jsem se sice díval jen na ojnici, ale ta byla čistá
Datum: 20. září 2013 17:33
 Karbon tam být může. Osobně bych to moc neřešil, takový množství ho tam zas být nemůže. Pokud to ale stejně chceš vyčistit, tak to prostříkni pořádně konkorem a nech působit, a pak to mechanicky dodělej. Samozřejmě pak je notné klikovou skříň pořádně vypláchnout...
Datum: 20. září 2013 16:53
 Nevím, možná nejsem tak znalý, ale kde by se vzal na klice karbon? Ten je přeci jen ve spalovacím prostoru ne?
Datum: 20. září 2013 16:43
 ředidlo asi spapá gufera
Datum: 20. září 2013 13:47
 Zdarec hoši.Začínám na fichtlu tak bych se chtěl zeptat.Nastavení volnoběžnych otáček se provádí při zapnutém motoru,nebo při vypnutém kdy třeba pootocite šroubkem volnoběhu,nakopnete to a uvidíte jestli je to ok nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 21:57
 Jak už je tu napsáno, motor musíš ohřát na provozní teplotu a při zapnutém motoru pak šteluješ volnoběh. Co ti ještě poradím, tak než otočíš šroubkem, tak si přidej trochu plynu, aby šoupátko nesedělo na tom štelovacím šroubku, aby se zbytečně to dosedací místo neopotřebovávalo, pak bys mohl točit šrobkem a nic by to nedělalo...
Datum: 19. září 2013 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 volnoběh se seřizuje na motoru ohřátém provozní teplotou takže 4km projet , potom seřizovat
Datum: 19. září 2013 21:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 já to dělám tak že motor ohřeju tak že na valci neudržím ruku žašroubuju šroub aby šel motor v otáčkách a postupně snižuju sotva se drží....proto tam je cucak abys studená start obohatil o benzín co se ti vysraží v motoru
Datum: 19. září 2013 21:24
 Zdravím, chtěl bych se vás zeptat, zda někdo máte zkušenosti s tímto plovákovým ventilem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ventil_plovaku.html ? Koupil jsem to tady v krámku a zaboha jsem nemohl seřídit hladinu. Buď byla nízká a když jsem plíšek ohl asi o 1-2 desetiny mm, tak už mi ten ventil nezavřel a benzín začal přetékat z karbecu. Hrál jsem si s tím asi hodinu a bez výsledku. Vrátil jsem zpět ten původní ventil a hladina byla během několika minut seřízená, čili opravdu to není rukama  . Když jsem oba ventily porovnával (starý a nový), tak jsem zjistil, že ten nový má tu zavírací osku asi o 1mm delší než má starý ventil. Je možné, že to má na to takový vliv, že by ta hladina nešla seřídit? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 22:00
 Díky za odpověď, teď tam mám danný ten starý a až na to budu mít náladu, tak zkusím tu osku u nového ventilku ubrousit a snad to potom bude OK
Datum: 19. září 2013 22:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 logicky když je ta oska delší tak je to zmetek teoreticky by to mělo být furt chude a le jak to ohneš moc zasekne se a ulije..ventilek upravit či sehnad funkční
Datum: 19. září 2013 21:17
 Ahoj co mi může způsobovat velkou spotřebu u pincka ? Mám spotřebu 2,95l/100km. I přes to že mám karburátor seřízený a zapalování taky. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 21:05
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 ja mam na pionyr spotřebu neco okolo 6 litru  D
Datum: 24. září 2013 21:05
 Adiz: Tak to je hodně zlý  Já jezdil příšerně rychle a na takhle špatnou spotřebu jsem se nedostal snad nikdy  leda tak v terénu
Datum: 20. září 2013 16:33
 Zlatej fichtl... mě ČZta 175/477 žere 8 l/100 km
Datum: 20. září 2013 12:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jenom na 3 desetinný místa?
Datum: 19. září 2013 22:13
Datum: 19. září 2013 21:45
 Nevím co řešíš, protože spotřeba 3 litry je krásná, hodně taky záleží jak moc taháš za heft. Já mám spotřebu asi 3,5 litru a jsem spokojenej, protože vím, že za ten heft hodně tahám, mohlo by to být i horší
Datum: 19. září 2013 20:46
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 kurna chlape to máš krásné, já mám asi 4 litry a moc to neřeším, možná to budeš mít vyhoneným motorem ale nevím
Datum: 19. září 2013 20:39
 Hoj. Mám problém s mojí Babettou 210. Normálně nastartuju, motor jde dobře, ale po ujettí asi 1 km nechce jít do otáček a po pár desítkách metrů zdechne úplně a už nejde ani rozšlapat. Svíčku mám novou (Pal, ještě z prvovýroby), indukční zapal. GYT (letos už druhý), zapalovací pól je přeletovanej a proměřenej od kamaráda a v pořádku. Svíčka je mokrá a venku háže normální sytou jiskru (stará byla pěkně cihlově hnědá). Ještě mě napadá čidlo na nosníku statoru, nebo novej zapalovací pól, ale nevím, abych pořád neměnil další věci a nevrážel do toho zbytečně a pak se mi to neválelo doma. Zatim cokoliv zkoušim, tak to vypadá nadějně, ale pak jí stejně tlačim po městě domu.  Moc děkuju za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 17:47
 Benzinem to neni, svička je mokrá, měl jsem i schválně povolený víčko.Dneska jsem ji zkoušel projet kolkem komína a po 200 metrech konec. Sundal jsem pravej dekl u zapalování, tam byl trošku povolenej šroubek na zapal. cívce, ten jsem dotáhnul a znovu nastartoval, což jindy nešlo, když byla ohřátá a zdechla. Nevim, jestli to bylo tim, nebo jsem zahejbal tim drátkem na snímači za tou cívkou. Ujel jsem pak asi 3 km a začala se dusit, dokud jsem nepustil plyn na doraz. Pak zase kousek jela a tak pořád dokola, dokud nezdechla úplně. Pak už jsem jí ani nerozšlapal.
Datum: 20. září 2013 17:47
Jméno: baly
IP: uživatel14122
 mě to dělalo to samí a příčina byla v nedotékání benzinu z nádrže,prostě zátka nádrže nepustila vzduch a nastal v nádži podtlak......
Datum: 20. září 2013 9:27
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 Čau prosím o radu.Mám fíka a ten je v cajku ale! na 1ku jede pěkně ale jak dám 2ku tak najednou stratí otáčky začne se dusit. jede ale pomalu. dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 18:24
Jméno: glolby.cz
IP: uživatel13743
 skus třeba tu jedničku víc vytáhnout do otáček
Datum: 20. září 2013 18:24
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 chci se zeptat jestli muzu dat rozetu z pionyra na simsona
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak o tom vůbec nepřemýšlej , u pionýra je ta rozeta úplně jina takže odpověď zní - ne nemůžeš
Datum: 20. září 2013 21:31
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 protoze je znicena ta rozeta ze simsona
Datum: 20. září 2013 18:03
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 ježiš takoví prace vždyt včechno dneska koupíš i dost atipické převody a todle akorad ti muže jít řetez šejdrem a bude po pákách jmenovitě zubech
Datum: 19. září 2013 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zatím nemám protože si mi ještě neřekl proč tam chceš rozetu z pionýra??
Datum: 19. září 2013 21:28
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 a mate nejaky napad
Datum: 19. září 2013 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čeho tím chceš docílit?třeba by se to dalo i jinak vymyslet
Datum: 19. září 2013 19:32
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 kdyz dam cep z rozety ze simsonu a dam to do pionyrske rezety tak by to mohlo pasovat ne?
Datum: 19. září 2013 19:22
 ne
Datum: 19. září 2013 18:12
 Zdravím potřebuju poradit na úpravu výfuku, problém je v tom že potřebuju užší výfuk zajímalo by mě zda když ho zůžím ale prodloužím aby měl stejné cm3 jestli to něčemu bude vadit (rapidně znatelná ztráta výkonu,atd.) plus posunutí tlumivky směrem dozadu. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 12:57
Jméno: jawak
IP: uživatel16191
 Když ho zůžíš tak teoreticky kdyby si měl dobrou resonanční komoru a konec by byl uzkej a delší tak motorka by měla lítat (od "spoda" horší ale v otáčkách jako drak) ale záleží taky jakou trysku máš a na plno jinejch okolností  je to spíš takovej hokus pokus
Datum: 26. září 2013 12:57
 Zdravím, možná se to tady někde psalo, ale sháním primár 9z kolečko na fichtla nejlépe i s řetězem. Tady v oblíbeném krámku sem to nikde nenašel a doufám, že drak se nebude zlobit, zda by někdo nedal tip kde to koupit? Sem googloval jak prorvanej a nikde sem vůbec nenašel, že by to někdo prodával. díky za tipy. Klokan
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 0:33
Jméno: Klokan
IP: uživatel16138
 No tak sem si chtěl objednat 9z primár a kolečko nikde. Nenarazil jste na to někdo prosím někde jinde? Odkaz nefunguje. Dík
Datum: 11. listopadu 2013 0:33
Jméno: Klokan
IP: uživatel16138
 jj, už sem to taky objevil
Datum: 28. září 2013 22:13
Datum: 28. září 2013 18:35
 Chlapy chci se optat,mam lehce upravenej valec,hlavu od stejskyho 5,4.. porad premyslim nad hikone ale nekdo na nej hazi spinu,druhej zas chvali.. Takze nevim jeslti ho mam shanet nebo se na to vykaslat. A jaka je zivotnost jednokrouzku ? Mam to jako cestaka+naky blbnuti.. Abych kazdej mesic nemenil kruh  Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 10:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 tim ze jenom zvetsis sani neudelas skoro zadnej vykon , rezonancni vyfuk na tyhle uprave je taky skoro k nicemu
Datum: 20. září 2013 10:56
 Sani 68,5 od HU+zarovnana spodni hrana,slusne aby nezrala koruzky..,vyfuk 1mm do stran a 1,5 k hlave + tu hlavu
Datum: 19. září 2013 20:02
 To záleží, co máš za upravenej válec
Datum: 19. září 2013 17:50
 Takze jeste navarit vyletovku a na ni hodit tlumic.. to by slo  Jak tak cca dlouhou ?
Datum: 19. září 2013 13:59
 Mám to napojený stejně jak říkáš... uříznutý hikone koleno a navařená objímka... Jinak ta výletovka je docela dost důležitá, jak jsem zjistil, tak její dýlka dost ovlivnuje otáčky motoru... ale když tam ten tlumič necháš, tak ono se to taky nepos**
Datum: 19. září 2013 13:51
 Tak prave planuju ze bych koleno na hikone urizl a napojil na original.. Nejlip navarit na hikone trubku prumeru aby sel nasadit na koleno. Tedka pres to mam gumovou hadici,stahlou svorkama. Neni to extra pekny pro oci ale funguje to asi nejlip jako tesneni. Takze bych to chtel resit uplne stejne kvuli rychlejsimu rozpojovani nez sundavat komplet vyfuk. No a s tou vyletovkou by to byl ale slusnej rachot...Po meste a na cestach by to asi nebylo lepsi uz jenom kvuli nasim kamaradum PCR
Datum: 19. září 2013 12:43
 Řešil jsem to samý... Hikone mám, chtěl předělat. Ideální a základní co je ta je bud vyrobit jiný kolínko, nebo výfuk napojit na originál, nejlíp svařit. Pak sundat tlumič, navařit výletovou trubičku. Záleží, co máš za válec... O kroužek se neboj, já mám na upravným válci dvoukroužek a lítám taky...
Datum: 19. září 2013 9:29
 Valec mam svuj..jak sme to spolu resily  Kruh urcite chrom.. A co to obnasi to prekopani hikone ? Vypada to ze pres zimu tam ten jednokruh dam
Datum: 19. září 2013 0:46
 On ti dal přece skicu vejfuku ne? Hikone doporučuju,ale překopat...případně ti ho nakreslim...kruh budeš měnit po 1000km s vejfukem i bez vejfuku... je to měkká litina 1,5mm silná ... Dej chrom kroužek a budeš mít pokoj na dva roky minimálně a k vložce válce je šetrnej...
Datum: 18. září 2013 23:03
Jméno: Tom
IP: uživatel16137
 Neví někdo kolik tak stojí box na vzduchoví filtr ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 16:51
 hele já ho koupil na burze i s původním filtrem a hliníkovou trubičkou za 30 korun
Datum: 19. září 2013 16:51
 Čau draci měl by tu někdo odkaz na Stejskyho diplomku?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 13:16
Jméno: karlos
IP: uživatel14642
 Stando, sám stejsky tam píše, že je to pouze hodně hrubý základ a vše další, co by asi zajímalo kdejakýho ladiče ohledně porovnání kanálů, různých válců atd. tam není z jednoho prostýho důvodu, protože by to tuhle práci minimálně ztrojnásobilo. Na druhou stranu, to čím se stejsky zabývá přesahuje všechny normální meze
Datum: 19. září 2013 13:16
 Nehledal jsem ji kvůli kontrétní úpravě,ale jen kvůli teorii jen jsem si chtěl doplnit jak co funguje např.různé typy rozvodů sání,vlivy něčeho na něco atd.Díky
Datum: 19. září 2013 7:36
Jméno: standa
IP: uživatel16136
 Ten 3K co tam testuje je popsanej včetně rozměrů,ale asi záměrně tam dost věcí chybí,takže nepoužitelné... Jinak pokud nejedeš na levelu 2T jako on,tak nebudeš ani z poloviny vědět o čem píše. Já na tom byl podobně. Ale jako zdroj základních informací pro vyšší level úprav slušný...dočteš se tam věci na které bys jinak přicházel zdlouhavě stylem pokus/omyl ... Jednou jsem si to přečet,něco vstřebal a usoudil,že už je to mimo muj soudek....navíc jsem postupem času narazil na případy některých popsaných záležitostí které vyvrací některé jeho závěry...takže bych to nebral jako nějakej absolutní mustr všeho...spíš se vše motá okolo jednoho konkrétního motoru a neplatí to obecně...poznatky i závěry.... To jen tak pár slov ode mě,teoretik nejsem,zajímá mi jen praxe... Každopádně nevim o podobné práci v CZ na tomto levelu ...
Datum: 18. září 2013 21:57
 Tohle smrdí copyrightem nebo při nejmenším nápadem pro objevení zázračné úpravy motoru
Datum: 18. září 2013 21:14
Jméno: Nakapalakaputa
IP: uživatel14449
 Auau boli me rucicky z toho jak sem zadal do guglu "stejsky diplomova prace jawa" https://dspace.vutbr.cz/bitstream/handle/11012/7676/2012_DP_Stejskal_Miroslav_107575.pdf?sequence=1
Datum: 18. září 2013 20:53
 Ahoj Draci, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jaká se dává usměrňovací dioda na 21 ke klaksonu ? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 20:30
 ze střídavého proudu to udelá jen jednu kladnou půlvlnu za jednu periodu a tím pádem se to třese a vytváří zvuk jestli jsem to správně pochopil, možná je to špatne
Datum: 18. září 2013 20:30
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Na co sem tam dava ?
Datum: 18. září 2013 20:11
Datum: 18. září 2013 20:07
 já jsem si odpájel z rozbyté nabíješky na mobil a neřešil jsem jaká je a šlape to
Datum: 18. září 2013 19:57
Jméno: Hafis
IP: uživatel16019
 Čau. Mam helmu TORNADO T1 a hledám plexi. Prosím pomozte. Už jsem hledal 2h a prostě nevim... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 22:09
 kup si pořádnou helmu a né takového šmejda jako tornado
Datum: 18. září 2013 22:09
 Na tuto helmu seženeš plexi asi jen na nějaké burze. Taky jsem měl helmu Tornado a plexi jsem sehnal jen na burze. Uděláš líp, když si koupíš nějakou lepší helmu, protože to plexi na Tornado navic není vůbec tvrzený a lehce se poškrábe nebo praskne
Datum: 18. září 2013 20:00
Jméno: Jirka
IP: uživatel15276
 Zdar chci se zeptat kolik má bejt vůle ojnice do stran v klice u pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 těžko soudit takhle ale asi OK
Datum: 19. září 2013 19:36
Jméno: Jirka
IP: uživatel15276
 Mám motor na závody proto se ptám,mám asi 1 až 2 mm
Datum: 18. září 2013 22:00
 Axiální vůle v rozumné míře není na závadu a v podstatě netřeba ji řešit...
Datum: 18. září 2013 16:41
|



|