česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2340  2341  2342  2343  2344  2345  2346  2347  2348  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: manuchaos      E-mail:      IP: uživatel2294    
Zdarec Jawaři a Čezeťáci! mám třindu 638, a klouže mi spojka, chtěl sem vyměnit lamely, ale jak poznám že mám vyměnit i ty plechy??....dík Poldík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 8:20
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2198    
to asi nebude potrebne vymenit
 
 
Datum: 28. února 2008 8:20
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel2068    
mel bych jeste jeden dotaz.nemá nekdo schéma čz 150?mam jenom cívku připojenou na svíčku,a to spatne chytá.jak tam mám zapojit baterku.nebo dve poché4,5v?moc dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 15:13
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Hele sory já mám tu 175 a myslel sem si že je to stejný ale otec mě vyvedl z omylu a prej to je podobný jako u fekala takze zadna baterka
 
 
Datum: 28. února 2008 15:13
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
tak jestli se nemylim tak by mela bejt civka prez inducku a pak do svicky. tak zkus propojit dve civky aby ti davaly vetsi proud do inducky
 
 
Datum: 27. února 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: Petrik      IP: uživatel2159    
Máte tady nekdo Jawu 250 nebo 350, samý fichtly nebo mustangy to je k zblazneni!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
zatim jen 175 a stádo fichtlů... časem bych rád doplnil stádo o 640, 593 a devadesátku ;-)
 
 
Datum: 28. února 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: karc      IP: uživatel803    
mám panelku 250 a fichtlíka:-)
 
 
Datum: 28. února 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
A skůtra ČZ 175 501/03 r.v.1959 a mustanga no...:-)
 
 
Datum: 28. února 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Mám Hondu 125 CLR....:-D
 
 
Datum: 28. února 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel2267    
Já mám ČZ 175/502 a panelku 250
 
 
Datum: 28. února 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2290    
mam jawa 175kyvačka a 250/353
 
 
Datum: 28. února 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2198    
mam 350
 
 
Datum: 28. února 2008 8:21
 
 
 
 
Jméno: tomulik      E-mail:      IP: uživatel825    
jn! a víš proč protože to je fichtl kramek!!
 
 
Datum: 27. února 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: wowowowowow      IP: uživatel2255    
hosi ste mi total nekde ja jezdim na mt2 uz rok a pul a zadne problemy tak co tu haldite za lolkoviny tak se sklidnete odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel1917    
moje čz 30 let na M2T a porád sqelá.
 
 
Datum: 28. února 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2290    
jezdím na m2t strašne dlouho a mnel sem možnost jezdit aj na olej stihl-do 555 nic moc nebilo to origo. tak sem se vrátil k m2t-je best
 
 
Datum: 28. února 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel1692    
Já už na M2T jezdim taky dlouho a je to v pohodě.Stojí asi 40Kč/0,5L.
 
 
Datum: 28. února 2008 8:11
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Přesně tak. lejt do sériového motoru na pinckovi olej pro vysokootáčkové motory je blbost pionýr to nespálí.
 
 
Datum: 28. února 2008 7:31
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2292    
já už jezdim strašně dlouho s mt2 a v poho
 
 
Datum: 27. února 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: aldark      IP: uživatel1201    
wow?pičovina!!
 
 
Datum: 27. února 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: Vlastimílek      IP: uživatel2291    
Nevíte prosím někdo kde bych sehnal tu lepší spojku na jawa 21? Nechci tu korkovou. A má někdo s tou spojkou nějaký zkušenosti? Praha a okolí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel1917    
já mám v čz ty ferodové lamely a spokojenost nejvyžší. už jsou tam víc jak 7 let a pořád jako nové...asi se vůbec nesjíždí
 
 
Datum: 28. února 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Můžu potvrdit že i v maximální zátěži neklouže...ale je pravda že ji jedu na super dobrej olej...! A mám na ni najeto je pár stovek KM...ale spokojenost...! Taky dvě potřebuju už se těšim až bude..:-)
 
 
Datum: 28. února 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel2267    
Super už se těšim, taky bych si ji chtělobjednat
 
 
Datum: 28. února 2008 11:38
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Jen ty nejlepší, neklouže, nelepí funguje výborně - po měsíce přijdu k motrce šlapnu a pustí s korky sem běhal 5 minut po zahradě, něž začala vystavovat. Sesa říkal, že by měla být snad v březnu... Doporučuji.
 
 
Datum: 27. února 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2290    
nechcu byt tvrdej ale ty vaše témy jak jakej je rychlej tuning na fichtla,jak mam udelat predstih,jak zvýšit výkon,jakej je prumner toho a toho a jak mam udelat tohle je to ubíjející číst ty samé dotazy furt dokola stačí odlepit prdel od kompu a vzat tužku papír šupleru a proste delat a vymýšlet ale komp vám fichtla neudelá najednoduchši je sednut ke kompu a napsat dotaz doufáte ze se nejkej blbec najde co to už predvami vymyslel a dá vam svuj nápad.A ješte jedno už se naučte psát I,aY.lebo mám takovej pocit ze motorkáry sou jenom debily,negramoté radsi se zeptejte nekoho kdo vam poradí.Ked to citam je to trapas trak si vstupte do svedomia plne souhlasím s Fikulín-Vix-Team odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Já když sem začínal tak sem koupil zbastlenýho fichtla se zadřenym motorem, a první co sem udělal stáhnul sem si dílenskou příručku a katalog ND a všechno to přečet, pak už mě nezaskočily základní věci na který se tu lidi ptaj každej den.... tím chci říct, že většina lidí když se mu něco rozbije, tak bez toho aby o tom přemejšlel nebo se nejdřív kouknul do příručky tak sem hodí dotaz a spousta lidí mu radí blbosti (naštěstí ne všichni), jinak plně souhlasim s Frikulínem PS:já jel na fichtlovi kterej měl přesně seštelovanej motor (dobře, předstih byl s přesností asi tak +-0,1mm)
 
 
Datum: 28. února 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: Krulda      IP: uživatel79    
Frikulín má pravdu... Ale ty, co s fichtlem začínaj, třeba jako já, tak se raději zeptaj než aby něco podělali... I to starý přísloví říká: Líná huba, holý neštěstí.... Některý dotazy opravdu sou přiblblý, ale někdy prostě člověk skusí všechno, co je napsáno v tabulce poruch a stejně se nepodaří..... Pokud vám vadí, že tyto dotazy sou přihlouplé, tak na ně prostě nereagujte a nečtěte je.....
 
 
Datum: 28. února 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
budte radi ze sem vubec nekdo pise a vy muze te poradit taky by to mohl sesa vymazas te chat kcemu to asi tady je aby se tu radilo ne prudilo !!!!
 
 
Datum: 28. února 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: Krulda      IP: uživatel79    
Frikulín má pravdu... Ale ty, co s fichtlem začínaj, třeba jako já, tak se raději zeptaj než aby něco podělali... I to starý přísloví říká: Líná huba, holý neštěstí.... Některý dotazy opravdu sou přiblblý, ale někdy prostě člověk skusí všechno, co je napsáno v tabulce poruch a stejně se nepodaří..... Pokud vám vadí, že tyto dotazy sou přihlouplé, tak na ně prostě nereagujte a nečtěte je.....
 
 
Datum: 28. února 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Sááákra kluci....asi sem rejpl do vosího hnízda....! Ale abych řekl svůj názor... Je mi 21 na fichtlovy jezdím všeho všudy prakticky od 13 ti let. Na všechno co sem kdy dělal a co sem kdy zkoušel tak sem si přišel sám vyčtl zkusil a podobně. Vůbec nechci nikoho urážet a vůbec se nechci povyšovat. Rád poradim a pokud si všímáte snažim se radit. Ale dotazy speciálně ....2 neb o 3 kroužky na pístu dávám vidle ze síma na fichlta jakej je nejlepší olej. Proberte se. Vidim to sám ve svym okolí. Sem na strojní vejšce a absolvoval sem strojní střední. Bohužel ty kluci i moji spolužáci nevědí nic. Nevědí nic o fungování 2 taktu nevědí nic o poměru vzduchu k benzínu nevědí jak se správně montujou ložiska neuměj využít dilataci ve svůj prospěch. Je to hrůza. Fichtlaření neni záliba ale DIAGNOZA. Řeknu Vám že když sem četl příspěvek mrazilo mě nechci aby si někdo moje rejpání vykládal špatně. Ale ono opravdu stačí otevřít oči. Co je na fichtlo složitýho...nic....zapalko nastavit hladinu nastavit čistej vejfuk čistej filtr a jede. Pak je otázka jak...jede málo schodim válec sundám kroužek strřčim kroužek do válce změřim zámkovou vůli. Větší než 0,5....hmm to je divný vezmu šupleru změřim na 20 místech válec...sakra sakra....hodnoty se lišej válec už je asi projetej.....VÝBRUS....a hele válec mám v pohodě koupim kroužky popřípadě píst nový futro novej čep 14,1 výstružník sesadim a jedu. Každej tady chce tunit ale vsadim se že nikdo z vás nejel na absolutně přesně seštelovanym fíkovy. Jak si myslíte že dělám předstih...úchylkoměr stroboskopem...nespokojim se s předstihem -dobrý jede to...chci vědět přesně na desetinu kde sem. Pak vim kam se můžu dál hnout. A pozor. eště vůbec nemluvim o závodnim motoru. Tam je člověk o pár dimenzí jinde. Na druhou stranu...nikdo učenej z nebe nespadl. Ale opravdu reágovat na dotaz...FIChtl se dusí co stim....(ok neni problém uživatelská příručka nejčastější poruchy a přičiny řešení...máš všechno správně....AHA nemáš tak studuj MÁŠ-sakra teď si budeme lámat hlavu) Omluvám se všem koho sem pohoršil....nechci dělat problémy ale na druhou stranu maličko vychovávat je třeba.....:-) Sem zvědavej na reakce kluci....
 
 
Datum: 28. února 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Mě internet hodně pomoh poznat jak všechno pracuje, kdybych si pořád něco nečet tak vůbec nevim jak co pracuje a k čemu to je dobrý. A vždycky když mi můj stroj nějak nefachal napsal sem sem a vždycky sem se dočkal odpovědi takže ted jezdim zase :-) To jaký někdo píše hrubky mě někdy rozesměje ale co se dá dělat. Hlavně nesnášim když někdo likviduje fichtli, haranti co si toho nevážej! Je to na zabití, já jezdim zásadně po silnicích, po každý jízdě naleštim a ted se na mě pionýr nikdy nevykašlal. Jen škoda že nemůžu mít papíry. Jen na sebe nebudte hnusný, je lepší se zeptat než udělat nějakou blbost
 
 
Datum: 28. února 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: yxc      IP: uživatel1946    
ještě do nedávna sem neměl net a taky sem to musel ňák opravovat sám vúbec sem tomu nerozumě a taky mi nikdo neporadil a furt sem se v tom hrabal a furt to nechtělo jet ale jednoho dne když to poprví zaškytalo tak ani nemúžete vědět jakou sem měl radost že sem to opravil sám bez nikoho rady a vy ktrý sem píšete ty dotazy co a jak tak nemúžete to nikdy spravit někde na cestě kdyby vám to vydechlo pač by ste byli bez toho netu uplně v řiti .
 
 
Datum: 28. února 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2290    
ani ja sem toho nic moc o jawe nevedel pak sem to našel na netu a četl sem to jak sesa rika furt dokola proste normal ale rikam čtete i staré dotazy nepište furt ty samé a pořát dokola.....
 
 
Datum: 28. února 2008 10:06
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
no ja osobne,,bez compu sem se v jawe vrtal rok nez sem prisel na to jak to vubec funguje,,,ale kdyby byl comp,,,, a ja to porad dokola cetl ,,tak by to urcite trvalo o pl roku min,,,,,,,,, at si kazdy dela po svem,,,,-)
 
 
Datum: 28. února 2008 9:19
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2198    
nevim proc bi sem mjel pisat spravne i,y.je to jedno ne?precitasto aj tak jako i.:-D..A co sa nech sem pisu bar co aj debilini sak to su zacatecnici a nikomu to nic nemoze udelat kdis tak neco je spatniho tak to preskocim a je to.
 
 
Datum: 28. února 2008 8:31
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Kašlat na to. Nejlepší by bylo kdyby tu sesa udělal nějak počitadlo přístupu počítačů podle IP adres a každej měsíc vyhlásil kdo tu seděl nejvíc. Pak budeme mít důvod tvrdit že ten a ten je víc nalepenej na compu než aby jezdil a opravoval.
 
 
Datum: 28. února 2008 7:35
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
chvili
 
 
Datum: 28. února 2008 7:31
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja kdyz jsem nasel fichtl kramek tak v tej dobe sem mel 4 dachly zadnej nechtel ject pak jednou prisel kamos jestli nechci mustanga zadaco tak jsem sli votah sem to domu i nahradnima dilama motor byl na nic tak ten zustal bedne oak jsem hvili jezdili dokud se nerosekala klikovka a valec ty sku.jehli z valce jsem u delal 4 kanal cekam na pist
 
 
Datum: 28. února 2008 7:31
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2292    
ale asi jsi to zkurtunování trochu přehnal radši se v tom neštourej.
 
 
Datum: 27. února 2008 23:33
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2290    
ja sem našel fichtl krámek ked ty si este nevedel ani co je spojka len sem sa snažil to tu troch skultúrnit
 
 
Datum: 27. února 2008 22:59
 
 
 
 
Jméno: milanje      IP: uživatel2295    
Pokud se ti to nelíbí tak sem nelez
 
 
Datum: 27. února 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2292    
no nevim i můj děda říkal jak si zvyšovali různě výko....zmenšovali rozety ,do benzínu lily ricínový olej atd. chápu že některý otázky jsou trošku hloupé ale lepší je se dvakrát zeptat než něco pokazit a rozbít. Ale lidi budme na sebe hodní dyt přece nás jedno spojuje a jsou to naše stroje měli by jsme se radovat a předávat zkušenosti je strašné kolik negativních lidí se tu najde co třeba poradí špatně. pojdme už prdet na urážky a nadávky tohle sem nepatří.
 
 
Datum: 27. února 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: ďedek      IP: uživatel2290    
debily ked sa bude vtom vrtat tak aspon bude neco vedet za našich času nebil internet a podobný somariny prosete ked sem chtel jezdit tak sem se vrtal a nemnel sem chrapy jak vy dat dole plechy a je kros.Zvýšt výkon to nebilo za našich času mozne ani nebila dostupnost vybrusu jak včil, všechno bilo podpultovka v mototechne lukawe555 ma pravdu
 
 
Datum: 27. února 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: reest      IP: uživatel2058    
lukawe555 ty si normalne debil i dkyž to nemužu psat ale to je jedno tak přece nebudu týden drbat do focha at zjistim jestli tam neco de tak to se radši zeptám a jestli tě to nebaví číst tak to nečti ty chytrolinku di si radši skoumat neco na fochovi jak říkaš
 
 
Datum: 27. února 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel Majsner      E-mail:      IP: uživatel2289    
Ty debile a k čemu by byla tahle stránka aby si lidi radily a né machrovaly na sebe že ten druhej sedí furt u compu a nejde se hrabat v fichtlovi .......................................se poroučim pane mistře
 
 
Datum: 27. února 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2290    
chapu zacatecniku aj my sme zacinaly chapu ale nechapu dotazy tipu zvýšit výkon a pod.ked chceš vetší výkon kup si silnejší motorku
 
 
Datum: 27. února 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2292    
to jo některý totazy jsou fakt hloupé ale třeba fakt o něčem někdo nemá páru pochopte to.
 
 
Datum: 27. února 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2293    
v tom stebou uplne suhlasim, ked nevies robit svetla - pozri si schemu...najviac ma bavia dotazy tipu proc mi nejede pionir??
 
 
Datum: 27. února 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2292    
nekdo to třeba neví a neumí to radši se zeptá než aby se v tom jen tak štoural a pak to posral. jestli ti to vadí tak sem nechod.
 
 
Datum: 27. února 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2290    
nemachruju nevim všechno nevím delat svetla na fichtlu takze nejsu mistr sveta
 
 
Datum: 27. února 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: acoj      IP: uživatel288    
a co jako , nemachruj ze sy mystr sveta ......
 
 
Datum: 27. února 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
zdarec. nevíte někdo, jak zapojit na fichtla baterku, aby se mi dobíjela??? prošlo by mi to potom u stk? (pokud by to šlo teda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2008 14:02
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
jj...295705390
 
 
Datum: 29. února 2008 14:02
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
jo, nemáš icq, nebo tak, že bys mi to mohl někdy pak eště doříct?
 
 
Datum: 28. února 2008 14:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
jj, diky moc
 
 
Datum: 28. února 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
Musíš si vyrobit vyrobit regulátor (omezovač) napětí, návod je tady http://www.jawa-50.cz, nebo ho koupit (je to vlastně integrovaný obvod), a usměrňovač (graetzův můstek), dá se koupit v každé elektroprodejně, konstrukce je jdnoduchá tak ho zvládneš vyrobit i sám (jawa-50.cz).až budeš mít toto,zeptej se dál.....tohle si udělej jesltli chces abys to měl pořádně a baterka ti vydržela dlouho, jinak prostě zapoj jeden pól baterky na světelný pól zapalování, a druhý pól baterky ukostři
 
 
Datum: 28. února 2008 5:58
 
 
 
 
Jméno: milanje      IP: uživatel2295    
Už se to tu řešilo - to jsi mu teda pomoh chytráku
 
 
Datum: 27. února 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
nj, ale já právě to tady nikdde nevidim, tak esli to nemá někdo na netu nebo tak... moc by mi to pomodlo,..... tak pls, kdo ví, tak napište, diky moc...
 
 
Datum: 27. února 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: Acer      IP: uživatel1651    
Už se to tu řešilo !
 
 
Datum: 27. února 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: Pepa310      IP: uživatel1201    
čau.když dam dratěnky do vyfuku nezačne to ubirat na vykonu?nebo spotřeba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
vraj to ubere vykon.Ale nevidim dovod ich tam davat.Ak tam mas vsetky tlmice,ktore tam maju byt a vyfuk je dobre utesneny na spoji koleno-vyfuk,tak neni problem.
 
 
Datum: 28. února 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Drátěnky se tam dávaj třeba pro tlumení nebo když to ja takovej vyřachtanej zvuk ale myslim si že se to může i dusit ale nevim
 
 
Datum: 27. února 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: Alexandr Tichý      IP: uživatel1201    
dobrý den.Potřeboval bych nákres Rozety na Jawa 21 pionýr.Potřebuji nutně a jelikož tady nikde doma rozetu nemám tak bych potřeboval nákres,šířku,délku,počet zubů atd.. (jsem amatér,nedokážu to sám udělat)Předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: alex      IP: uživatel1201    
Miro:stačí pravě to sem chtěl
 
 
Datum: 28. února 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
2-3
 
 
Datum: 28. února 2008 7:41
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja bych koupil novou od sesy jestli ji tady ma vydete to levnejc a i min casu do toho vlozis pockas 2 3 dni a mas to doma
 
 
Datum: 28. února 2008 7:41
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
A stačí ti vyfocená rozeta u který bude udělané po okrajích pravítkem stupnice.
 
 
Datum: 28. února 2008 7:37
 
 
 
 
Jméno: ghost89cz      IP: uživatel195    
ve strojnickych tabulkach to je jako Gallův retez?
 
 
Datum: 27. února 2008 23:09
 
 
 
 
Jméno: alexandr      IP: uživatel1201    
no jo ale já nevim ani co jsou to ty strojnické tabulky a co se tam vubec děla.
 
 
Datum: 27. února 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: mara      E-mail:      IP: uživatel426    
myslim ze uz to tu bylo tak znova vem strojnicky tabulky a nakresli si to pokud to nekde kreslil urcite jin tak neda vykres va vokopceni asi ani nevis co je s tim prace
 
 
Datum: 27. února 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: alex      IP: uživatel1201    
ano
 
 
Datum: 27. února 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: alex      IP: uživatel1201    
ano
 
 
Datum: 27. února 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
k cemu chces vyrobyt novou nebo co
 
 
Datum: 27. února 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel2068    
nazdar lidi,mam motokáru s motorem čz 150.nemam tam žadnou baterii ani nic takovýho,je to připojené rovnou na svíčku.když ji chci ale nakopnout nakopávač. svíčka neházi skoro jiskru-i když je nová.chitne to jedině skopce,když ji roztlačíme na velikou rychlost.nevíte co mam prosím udelat aby to slo normalne nastartovat?treba zapalko z pincka.nebo tam dat baterku?moc dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Ja mam motokaru s motorem z 175 a muzu ti na 100% rict ze je to tou baterkou ale jestli chceš startovat a baterku se ti nechce kupovat tak si kup 2 plochý( jak sou ve vnitř 3 menší) a napoj je na sebe, dej draty do motoru misto normalni baterky jo a dej tam vypinac a az nastartujes tak je vypoj a jedes... ale bacha na to vypinani ja ji nechal zaplou a jak to do ni dobijelo tak mi bouchla pod kulkama :-)
 
 
Datum: 27. února 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel2257    
zdar pojede stejně čz 175/477 když tam dam zapalko z pincka ????????, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
jo ja ho tam mel a bylo to v pohode musis si nechat stocit diru v magnetu na (myslim 6 stupnu) a musis si ze staryho motorkoviho zapalovani nechat utocit konc toho zapalovani do toho das fichtl zapalovani a das to do motorky ten krouzek je kvuli vystezeni
 
 
Datum: 28. února 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: Vepřus      IP: uživatel721    
zdar draci mam zaletovanej plovak a protoze je tezkej mam problemy ( nebudu psat jaky protoze to je bezpredmetny ) ale chcu se zeptat čím ho mám nadlehcit ale nesmi se to rozpustit v benalu musi to drzet. dik za odpovedi uz si nevim rady a štastnou cestu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 8:35
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2198    
jj kazdi nema tolko penez co ty
 
 
Datum: 28. února 2008 8:35
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
lukawe555 resis vsechno novejma dilama???? normalne do plovaku udelej dirku vylej z toho ten benzin a zaletuj
 
 
Datum: 27. února 2008 22:51
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2290    
neni jednoduchší napsat trapnej dotaz jak odlehčit plavák než koupit novej????????
 
 
Datum: 27. února 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: Woslik      IP: uživatel2273    
No hele není tak drahej tak si kup novej.Já tam měl asi na měsíc tzv.kamenné lepidlo které smícháš s vteřiňákem a šlo to ale pak rupl úplně.
 
 
Datum: 27. února 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
musis s teho plovaku vychvachtat ten benal a pak ho zaletuj pajkou ale lepsi by bylo si koupit novej
 
 
Datum: 27. února 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2286    
kum si novej plovák :-)
 
 
Datum: 27. února 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Zdravim chtěl sem se zeptat jestli je normální když zastavim a držim spojku tak to chcípa tak že ani nestihnu zasunout neutrál? Není to vždycky, ale stane se to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Tak jo vyzkoušim díky :-)
 
 
Datum: 28. února 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: jakub11      E-mail:      IP: uživatel1826    
jestli je nova spojka tak se musi trochu obehat jinak když neni nova tak ji seřid
 
 
Datum: 27. února 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: rstb      IP: uživatel417    
pod tim jak je zapojena dole na motoru je sroubek tak tan trochu utahni ale jen trochu
 
 
Datum: 27. února 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
A jak jí mam nastavit? Ona vypíná normálně, jen to prostě neudržim bez tůrování. Volnoběh drží jinak pěkně na neutrál.
 
 
Datum: 27. února 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Ta spojka a nebo volnobeh a nebo spatna smes ale to je krajni moznost
 
 
Datum: 27. února 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
spatne nastavena spojka skontroluj to
 
 
Datum: 27. února 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: Pavel Majsner      E-mail:      IP: uživatel2289    
potřeboval bych poradit ja udělat pionýr 21 míň hlučný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 14:18
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Dej všude těšnění, hlavně mezi válcem a kolínkem to pořádně utáhni, chce to mít v pořádku výfuk a mělo by to těšnit mezi kolýnkem a výfukem, pořádně stáhni hlavu a válec. Jestli je to možný stáhni trochu volnoběh. To ali_gi: strašná sranda, kdyby si radši poradil
 
 
Datum: 28. února 2008 14:18
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2293    
zabal celeho pioniera do vzduchotesnej folie...:-D:-D:-D
 
 
Datum: 27. února 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
strc tam dratenky pak to nedela takovej hluk
 
 
Datum: 27. února 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
kup si ten od sesy jestli ho tady jeste ma myslim ten za 700kc
 
 
Datum: 27. února 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
strc tam bramboru :-D
 
 
Datum: 27. února 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.m      IP: uživatel111    
zdarec ..... svařil jsem vidlici aby sebou tak neházela do boku hlavně když jsem zmačkl brzdu , a ted je to v pohode myslite že jsem udelal dobře a že nemuže nic stát ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2008 22:53
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
myslim ze stacilo koupit novy pouzdra:-) nez aby si ji svaroval;-)
 
 
Datum: 27. února 2008 22:53
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
vubec nevim kde jsi to svaril ale neco varit je podle me posledni moznost
 
 
Datum: 27. února 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: asd      IP: uživatel2287    
chtel ybch se zeptat jak maji by pistni krouzky nya pistu kde ma byt ten jejich spoj....piset i na ICQ 248-454-678 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2286    
Dají se dát brzdové čelisti z jawa 555 na jawa 23??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
pudou tam
 
 
Datum: 27. února 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jenom celisti jo
 
 
Datum: 27. února 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: Franc      E-mail:      IP: uživatel2125    
Zdar, chci se zeptat jestli bude mít vliv na výkon nebo na spotřebu, když si upravím trochu výfuk, ale ne koleno jenom výfuk? DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Thompson      IP: uživatel1829    
S výfukem je to věda, např.: u auta si musíš spočítat jak ti ktera vlna pomuže při vyplachovani kteryho valce kazdej vyfik potřebuje svuj tlak aby rezonančni vlny dobře šířily takže vybrakování výfuku ti fakt nepomuze ( teda pokd to neni jak psal manuchaos)
 
 
Datum: 28. února 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: manuchaos      E-mail:      IP: uživatel2294    
to ondrova : restovi je zbytečné to vymlouvat, neboť to klidně mohla býti pravda, jelikož pokud mu to pořádně nejelo z důvodu ucpaného výfuku(o čemž asi nevěděl)a pak vyndal tlumič, tak mu to konečně jelo tak jak mělo....:o)
 
 
Datum: 28. února 2008 0:50
 
 
 
 
Jméno: ondrova      IP: uživatel1201    
ty debile reste:to je jenom optický klam,iluze že to jede rychleji.ty si male ditě nebo co? :-D jaaaj
 
 
Datum: 27. února 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: reest      IP: uživatel2058    
hiši jak vydim tak asi BO nikdy nejezdil bez tlumiču ve vyfuku pravě že to jede uplně paradně sice to je rachot jak byk ale jede to paradne
 
 
Datum: 27. února 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: Petrik      E-mail:      IP: uživatel2159    
TAK to zkus a uvidis ne??
 
 
Datum: 27. února 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
a huř to pojede nebude to mit spravny tlaky = špatne vyplachovani = blbě to pojede
 
 
Datum: 27. února 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Bude ale original je original... kdyz tam nechas jenom kolinko a nebo vejfuk vybrakujes tak ti to bude vic zrat ...
 
 
Datum: 27. února 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Udělá něco když seberu z pistu na kterym ma byt 3 krouzky ten posledni? Pojede lip? diky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2293    
preco nedas prec radsej prec vsetky tie kruzky? ved ked jeden tak uz nebudu vadit ani ostatne jeden za vsetkych vsetci za jedneho:-D
 
 
Datum: 27. února 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Proč provokace.. se jen ptam ne?
 
 
Datum: 27. února 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
TY vole to je snad provokace...:-D
 
 
Datum: 27. února 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
pojede to hur
 
 
Datum: 27. února 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
lip to 100% nepojede
 
 
Datum: 27. února 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
nechto bejt
 
 
Datum: 27. února 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Myslim že to bude úplně stejný, rozdíl jen tak nepoznáš
 
 
Datum: 27. února 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ZDAR kdyz pridelam chlazeni z kompu na hlavu bude to lip chladit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2008 8:39
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2198    
je to na 12v
 
 
Datum: 28. února 2008 8:39
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
tak dik
 
 
Datum: 28. února 2008 7:22
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Myslim, ze to tam bude spis zavazet, domluv si to s tim azmarekem, možná ti to vyjde i levnějc... cela nabidka je na nejakejch strankach o jawach 50...
 
 
Datum: 27. února 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ma dovolenou !!!!
 
 
Datum: 27. února 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Hele hoši napište na azmarek@email.cz .Tenhle kluk dělá všechny možný ůpravy válců a hlav (výbrusy,...).Mimo jiné taky navařuje na žebra una válci ještě takový hliníkový pásy,které zvětší plochu pro chlazení.
 
 
Datum: 27. února 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
pokud by jsi to přidal jako prodloužení žeber tak by to kapku opodstatnění mělo, jinak větráček je na 12V ale ten by tam byl zbytečný
 
 
Datum: 27. února 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
myslim ze ma nick OndraJ21
 
 
Datum: 27. února 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
kua za se dvakrat
 
 
Datum: 27. února 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
to asi neprojde tak to udelej ty a uvidime jestli to dokazes
 
 
Datum: 27. února 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
teoreticky ano. čím větší plocha tím víc tepla to odvádí. ale stojí to zato. nevím jak by se to líbilo na technický, jak zajistit kvalitní přestup tepla? Nevím chce to zkusit nebo se zeptat toho manika z těch stránek.
 
 
Datum: 27. února 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
to asi neprojde tak to udelej ty a uvidime jestli to dokazes
 
 
Datum: 27. února 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel1917    
* ne majku ale matku-navařit n ani klínek
 
 
Datum: 27. února 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel1917    
kdybys byl šikovný tak si upravýš levý karter a majku na primáru a přes řemenici si natáhneš chlazení přes vrtuly jak má cezeta skůtr
 
 
Datum: 27. února 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel1917    
kdybys byl šikovný tak si upravýš levý karter a majku na primáru a přes řemenici si natáhneš chlazení přes vrtuly jak má cezeta skůtr
 
 
Datum: 27. února 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
 
 
Datum: 27. února 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
 
 
Datum: 27. února 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Myslíš ten pasiv pod větráčkem. takový to hlíníkový co se dává na procesor nad teplovodivou pastu.
 
 
Datum: 27. února 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
pokud by jsi to přidal jako prodloužení žeber tak by to kapku opodstatnění mělo, jinak větráček je na 12V ale ten by tam byl zbytečný
 
 
Datum: 27. února 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
malej vetracek by byl na nic to by si potreboval tak 5x silnejsi a vetsi
 
 
Datum: 27. února 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2286    
ale já nemyslim větráček prostě to jsou chladící žebra žádněj větráček!!!!!
 
 
Datum: 27. února 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
nojo chapu ale nemyslim ze to bude lepsi nez vitr primo do zeber... myslim ze to ten vetracek mozna spis zbrzdi otackama ale netusim ... mozna by to pomohlo ale kdyz to soudruzi udelali takhle tak to asi postaci....sory za ten projev vo 230V ja nevedel ze tam je trafo... sorry
 
 
Datum: 27. února 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
videl jsem to na netu tak se ptam
 
 
Datum: 27. února 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2286    
no jo ale kdo nám na to odpoví když to nikdo nechápe
 
 
Datum: 27. února 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
konecne se nekdo nasel
 
 
Datum: 27. února 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2286    
já tě chápu weaponmane vim co myslíš je to takový hliníkový a taky by mě to zajímalo jestli by to pomohlo
 
 
Datum: 27. února 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
tak tu byl nekdo rychlejsi no
 
 
Datum: 27. února 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
omg pridat myslim je to z hliniku jsou na to zebra ten vetracek by tam byl stejne na prd ale v kompu je trafo ktery to napeti snizuje tak ze si myslim ze by tam slo
 
 
Datum: 27. února 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: ghost89cz      IP: uživatel195    
vetrak v PC je na 5V
 
 
Datum: 27. února 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
rikam ze ti to nepobere civkA
 
 
Datum: 27. února 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
j, to mě taky napadlo, tak co, šlo by to? jak by se to tam ale přidělalo??
 
 
Datum: 27. února 2008 19:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Aha tak koukám že sem narazil na velkýho technika.... Jestli myslíš chlazení jako VĚTRÁČEK S EL.MOTORKEM tak ten musíš zapojit do zdroje.. nehcceš tahat za sebou prodlužku jak tady naznačil AXEL tak by bylo dobry abys to napich na něco ve fekalu a jelikoz je komp na zastrcku na 230v a fekal ma 6v tak se ti to asi nepovede a jestli mas na mysli neco jinyho tak se neumis vyjadrovat!
 
 
Datum: 27. února 2008 19:03
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jj ja myslim ne chlazeni vodou myslim jak na tom jsou ty zebra tak to
 
 
Datum: 27. února 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: AXEL      IP: uživatel939    
to chceš za sebou tahnout prodlužku???!!!
 
 
Datum: 27. února 2008 18:56
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
mas icq?
 
 
Datum: 27. února 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jaka civka myslim na hlavu valce
 
 
Datum: 27. února 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Je to mozny ale nepobere ti to civka...
 
 
Datum: 27. února 2008 18:48
 
<  2340  2341  2342  2343  2344  2345  2346  2347  2348  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:00:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu