Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: blind
IP: uživatel1732
 ahoj chtěl jsem se zeptat jestli nemá někdo skušenosti s laděným výfukem od TK moto na čz 175/477. A jestli zvýší výkon, jestli má dobrý zvuk atd.
Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2008 19:31
 caute chtel sem se zeptat ja sem rupnul vyfuk u kolena nevite jak to zalepit nebo tak nejak ke to asi 10 cm dlouhe nevite diky čaute
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2008 13:02
A nebo taky existuje bandáž na opravy výfuků ale vydrží. Známej s tím spravoval výfuk i na Avii a už je to přes rok a furt drží.
Datum: 15. března 2008 13:02
Jméno: bn ,
IP: uživatel692
dvousloskovim lepidlem na kovy kterej vydrzi kolem 100 stupnu
Datum: 14. března 2008 21:40
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
Zkus CO2
Datum: 14. března 2008 19:56
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
skus to pořádně vodmastit, dát kolem toho silikon, vystřihnout si štvereček z plechu, a přinej to k tomu, třeba to pude..
Datum: 14. března 2008 19:49
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
 Zdar draci, chci se zeptat jestli je nějakej rozdíl mezi motorama 21,22,23 např ve výkonu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2008 13:05
Motory sou stejny. Do 70.roku meli 15W zapalovani a hladke kartery. Od roku 70. Meli 25W zapalovaní a takový výstupek na karteru a deklu od zapalovani kvuli druhe svetelne civce(predtim tam byla jen mala klaksonka). Ale jinak sou totozny...
Datum: 20. března 2008 13:05
Jméno: tobi
IP: uživatel14
měnily se jenom drobnosti. Na jawe 20 se davaly 3 pistni krouzky, bylo tam 20W zapalování a další drobnosti, myslím že trochu jiný kolínko od karbecu. vic si nevzpomenu
Datum: 14. března 2008 20:22
Jméno: CJ
IP: uživatel1874
Datum: 14. března 2008 20:03
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
no já taky 20 neznám, jenom sem se upsal tak soráč
Datum: 14. března 2008 19:52
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
motory jsou stejné,22ku neznám
Datum: 14. března 2008 19:41
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jawy 20, 21, 23 mají úplně stejný motor. Jawu 22 neznám, ale prej nějaká byla.
Datum: 14. března 2008 19:27
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 cus chci se zeptat jestli de udelat vybrus u fika normalne nekde v dilne treba v zamecnicky a vo kolik to zbrousit a jak presne , predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2008 18:36
Jméno: magor
IP: uživatel1412
Posl.aktualizace: 15. března 2008 20:35
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
Jak jsi prisel na to, ze se na mustangovi radi? To je automat D   ........
Datum: 15. března 2008 20:35
Datum: 14. března 2008 22:18
Datum: 14. března 2008 21:24
Jméno: ty blbe
IP: uživatel417
na motorkach se naradi
Datum: 14. března 2008 21:10
Jméno: RAK
IP: uživatel1772
Kdo ti řekl že se tam dá taky řadit 
Datum: 14. března 2008 21:02
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
přezdívka je výstižná..
Datum: 14. března 2008 19:56
Jméno: ales
IP: uživatel2425
nejlepe radici pakou
Datum: 14. března 2008 19:42
Jméno: Jirkat
IP: uživatel2350
Datum: 14. března 2008 19:23
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
hej, ty si masér..    stejně jako u fíka.
Datum: 14. března 2008 19:05
Jméno: fichtlnista
IP: uživatel2424
Datum: 14. března 2008 18:31
Jméno: fichtlnista
IP: uživatel2424
 cau chci se zeptat jestli by sel dat na fika jinej pistni cep treba plnej a ne dutej nekde sem slysel ze to pry prida vykon co je na tom pravdy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2008 21:19
Jméno: fichtlnista
IP: uživatel2424
HM TAK TO NA TO SERU RADSI
Datum: 14. března 2008 21:19
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Jestli máš sériový motor bez úprav- nemá to význam. Jestli máš alespoň oblehčenou kliku, můžeš se o to pokusit....ale hliník by se ti mohl ohnout (extrém. tenký) a rozflákat kliku a katery.
Datum: 14. března 2008 20:17
Jméno: fichtlnista
IP: uživatel2424
a nebo kdybych tam dal treba hlinikovou ¨tak to bude zivejsi ne
Datum: 14. března 2008 18:45
Jméno: fichtlnista
IP: uživatel2424
tak ze kdybych ji jeste vic vodvrtal aby byla slabsi a lehci tak to pojede rychlejc
???
Datum: 14. března 2008 18:43
Jméno: mara
IP: uživatel426
cep si dej jakej chces akorat musi mit rozmery jaky ma mit a pokud das plnej nezapomynej zase na to cim vic materialu v pohyblivejch castech tim min se tomu bude chtit tocit a s tim vykonem to prida mozna mozna tak 1% a to jeste dost pochybuju vyznam to ma u ladenejch motoru ale u serie nee
Datum: 14. března 2008 18:34
Jméno: Jezda
IP: uživatel2389
 Zdarec, pujde na fichtla udelal neon z jedne diody ze zapalovace, staci to normalne pripojit na zadni nebo predni svetlo, abych to nespalil ?? predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2008 19:06
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
nz... snad ti to trochu pomohlo..
Datum: 14. března 2008 19:06
Jméno: jezda
IP: uživatel2389
diky za radu
Datum: 14. března 2008 18:19
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
záleží jaká dioda ze zapalovača.. já měl zapalovač s diodou kolem 2 mm, a nebo 5 mm... ta co má 5 mm, vydrží tak 4 V, ale je to na hranici... tak si tam dej nějakej rezistor, ale přes ten mi nešel proud, tak když si tam dáš 2 diody, tak to máš akorát... ale neim, jak ti to bude dlouho svítit, když to dáš na fichtla.. nejlepší je dát so tam 9V baterku, a přez vypínač na světla.. ta 9V baterka vydrží dlouho, a je malá a dobrá... tak diš to chceš dát na fichtla tak si tam dej 2 diody a k světlu, a když na baterku tak si dej 3 diody nebo rezistor...
Datum: 14. března 2008 18:09
Jméno: asj
IP: uživatel417
 zdar urcite znate brouseni hlavi brusnou pastou nevite jestli bi to slo treba solvinou predem dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2008 19:41
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Nevím jestli solvinou, ale co zkusit lubrikační gel, když se hodně brousí tak to pomáhá
Datum: 14. března 2008 19:41
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
to jsou nápady, solvina je akorát tak na ruce. kup lapovací pastu a zabruš to. cena cca 50 kč za 120g
Datum: 14. března 2008 17:51
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
No tak to by asi moc neslo,to brusivo co tam je by s hlinikem ani nehlo,je moc meke
Datum: 14. března 2008 17:40
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Zdarec chci se zeptat co se stane když dám na mustanga výfuk od pařeza ( ten malinkej), jestli třeba klesne výkon nebo tak.
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 19:57
Nic ti neklesne tam ide iba o to ci je to zasrate karbonom abo o priemer kolena a ci neni koleno dakde trepnute a spucene abo sa nikde nezuzuje chapes?
Datum: 21. března 2008 19:57
Jméno: blazenn
IP: uživatel2387
 zdarte hosi vymenim si sam doma loziska klikovkove na 23 mustang??.a jaki postup nato naki kratky mi napiste diki ahojte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2008 20:00
Jméno: blazenn
IP: uživatel2387
jaj ale ja myslym loziska v karteroch.ti velke kulate.
Datum: 14. března 2008 20:00
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
A hlavně zkušenosti s centrováním
Datum: 14. března 2008 17:41
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
myslíš ložiska n ačepech klikovky?? ty jdou lehce. jestli myslíš ložiskomezi setrvačníky tak to jde taky ale musel bys mýt lis a to asi nemáš.....
Datum: 14. března 2008 15:47
Jméno: johny
IP: uživatel1800
nedělej to chce to lis skazíš to sám doma
Datum: 14. března 2008 15:35
Posl.aktualizace: 15. března 2008 12:47
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Někde na motorkari.cz sem četl něco podobnýho ale týkalo se to Jawa new pionýr, taky tam všechno odcházelo a jawa vůbec nereagovala na reklamaci.
Vážně je asi lepší koupit ojetou motorku od slušnýho majitele
Datum: 15. března 2008 12:47
ondr> je vidět že ty toho o současný jawě moc nevíš, 650 má motor rotax-bombardier, rámy, plasty, kola, nádrže, atd.. si dělaj sami, světla, brzdy, budíky, pneu a jiný drobnosti nakupujou od dodavatelů stejně tak jak to dělá většina výrobců aut i motorek, 125,250 mají jen čínský motory, zbytek si taky dělaj sami+drobnosti od dodavatelů, nesmíš se koukat na modely od motoscootu ty jsou opravdu celý z číny ale to má jen pronajatou ochr. známku jawa
Datum: 15. března 2008 10:57
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Smutné. Jen jedno slovo.
Datum: 14. března 2008 20:30
Jméno: ondr
IP: uživatel1896
tady tohle uz mnoho spolecnyho s jawou nema mozna tu znacku ale jinak ostani veci jsou made in china
Datum: 14. března 2008 17:57
Jak to dopadlo to nevím. Ale asi tomu dotyčnému vrátily peníze když odstoupil od smlouvy a motorku jim vrátil.
Datum: 14. března 2008 16:56
Nemá cenu si kupovat nový motorky.Nejlepší jsou už zajetý z bazaru nebo přímo od nějakých lidí.
Datum: 14. března 2008 16:32
slyšel sem i trochu jinou verzi..., jinak kámoš si koupil novou 125 travel a je s ní velice spokojenej, (zatim měl jen 2 závady, špatná baterka-vyřešeno okamžitě výměnou v rámci záruky a odešel otáčkoměr-ten je teď na reklamaci u výrobce (nevyrábí je jawa))
Datum: 14. března 2008 16:30
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Tak to je strašný přístup, napiš jaká je situace ted zajímá mě jak to dopadlo
Datum: 14. března 2008 16:21
Jméno: kolekco
IP: uživatel162
docela síla
Datum: 14. března 2008 15:36
Jméno: lol
IP: uživatel1847
a hodne
Datum: 14. března 2008 15:22
Jméno: ghost89cz
IP: uživatel195
jj to je
Datum: 14. března 2008 15:21
Jméno: sesa
IP: uživatel176
co dodat,,,je to smutne
Datum: 14. března 2008 14:51
 cau draci heledte problem, nehazelo mi to jiskru na fichtlu tak fajn koupil sem novou fajfku, svicku, kabel, vyzkousel 2 cívky ale pořád to nic nedávalo, obrousil sem kontakty na kladivkach...nic...prostě jiskra nepřeskočí ale zajímavý je že když na ten vrcholek svicky (né závit kterej se spojí s kostrou po zamontovani) dám prst tak to kope úplně normálně, zkoušel sem i posouvat vzdalenost kontaktu na svicce a porad nic prostě nechce přeskočit...nevíte někdo?díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2008 13:04
mě to dělá taky nevim co s tim
Datum: 29. března 2008 13:04
Vyčisti zapalovací cívku,kladívka,dej nový kondenzator,dobre nastav predstih!!! a bude davat jiskru...jestli ne,tak jeste vymen indukcni civku....
Datum: 20. března 2008 13:26
Jméno: lukyn cz175
IP: uživatel821
kdyz te to kope a nevidis jiskru tak skus si od nekoho pucit magneto,mel sem to samí ,vymenil sem magneto a tradá.asi ho mas uz slabý
Datum: 16. března 2008 10:48
Jméno: pavko
IP: uživatel430
na tech 5 km ti to nic nezrobi to vím ale zapomenes na ni a mas problem
Datum: 14. března 2008 22:19
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
pavko: ja pišu, že Y je jen dočasně, za 5km se ti píst nepropálí i s bůhvíkjakou směsí..... jinak je ta jiskra asi neviditelná  ještě jsem se s tím nesetkal....
Datum: 14. března 2008 20:33
Jméno: franc
IP: uživatel2417
skus, jinej kondenzátor
Datum: 14. března 2008 19:03
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Sem zkoušel dat na fechtla Palku N8 R a jiskru to házelo uplně krásně... Nechci tím říkat že na svíčce nezáleží, ale někdy je nějaká stará lepší než drahá nová...
Datum: 14. března 2008 16:04
uvidime...zkousel sem Brisk 15C i 17C a nic
Datum: 14. března 2008 15:26
Jméno: pavko
IP: uživatel430
y tam nedavej jestli neches mit propaleny pist a kup si svicku jak rikal kukis ale champion bych radsi kupil
Datum: 14. března 2008 15:19
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Něco podobnýho se mi stávalo taky - vyměň svíčku, zkus jen tak i svicky s Y ale nemej se tam dlouho (myslim dyl jak 3 měs.) nebo změň výrobce (champion - drahé, ale kvalita). Nemá cenu se srat s jednou, když briskovka stojí 25 Kč......
Datum: 14. března 2008 14:49
Jméno: luh
IP: uživatel1834
 zdar daj se sehnat věci na automat k pioníru nebo celý nový
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2008 12:46
na burze koupíš všechno
Datum: 20. března 2008 12:46
 zdar nevite nekdo nahodou jaka je tlouštka plovouciho kotouče na 350/640 a při jake tlouštce se ma menit??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2008 18:27
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
3,6mm
Datum: 14. března 2008 18:27
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
tak budeš przdit patama jako já když mi ruplo lanko
Datum: 14. března 2008 17:54
jo určite vydrži hodne ale při nejake min. tlouštce se musi menit nechci hodit hubu kdyby mi praskl
Datum: 14. března 2008 16:37
Hele mam sice jenom fichtla,ale mam za to,že kotouče se neměněj.Měněj se pouze brzdový destičky.Kotouče sou kvalitní a vydržej hrozně dlouho
Datum: 14. března 2008 16:35
 zdar hoši nevíte jak se dá seřídit pionýr aby šel našlápnout na poprvé nevím jestli se to dělá předstihem nebo odtrhem na svíčce,někdo taky říka,že se musí nějak seštelovat karbec ale nevím,jak na to prosím poradte pošlete kdyý tak zjednodušený návod Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2008 12:08
zalezi jeste na to jestly v motoru na půl měsíci na nakopávání nemáš očesaný zuby.zdar
Datum: 16. března 2008 12:08
Jméno: fichtl
IP: uživatel692
no musis mit naelektrice vsechny kontakty cisty ,aby nebyli mastny nebo spinavy pak to spatne vodi. A sesteluj odtrch mezera kladivka je 0,4 mm kdys je kladivko nejvejs. a prectich je 1,6
Datum: 14. března 2008 21:54
Jméno: ghost89cz
IP: uživatel195
ja sem muses postelovat spojku
Datum: 14. března 2008 18:53
Jméno: karbec
IP: uživatel2361
polohu jehly na soupátku
Datum: 14. března 2008 13:40
Jméno: Jevin
IP: uživatel716
 Zdarr draci mam problem protaci se mi hridel (hlavni v prevodovce) v lozisku co s tim novy lozisko nebo nakou upravu aby se to uz nedelo ???? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2008 13:15
Jméno: Jevin
IP: uživatel716
JJJ diky to mi nedoslo uz vim ja na to
Datum: 14. března 2008 13:15
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Nový ložisko si klidně dej...! Určitě se to zlepší...ale zamysli se...! Když dam pak dáš spojkový koš a utáhneš ho tak ho utáhneš právě proti spodnímu kroužku tohoto ložiska to znamená, že jeho protáčení zamezíš. To samé platí pro výstupní hřídel...proto tam je vymezovací kroužek. Utažením opět ustavíš hřídel a ložisko do vůči sobě nepohyblivý soustavy...(ta poslední věta je pěkná...chválím tě Frikulíne...  ) Chápala...???
Datum: 14. března 2008 12:09
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Posl.aktualizace: 13. března 2008 23:50
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Sorry překlikl sem se mělo to bejt do Pokec,srazy atd...
Datum: 13. března 2008 23:50
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 zdar... myslíte, žeby šel dát nějak jednoduše votáčkoměr na jawu 175?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2008 19:10
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
no jo, ale k čemu mi bude díra v motoru, diš to nebude k ničemu zapojit
Datum: 14. března 2008 19:10
Já mám jenom pionýra takový oranžový se zeleným předním ráfkem a tam otáčkoměr nepotřebuju. Pokud jde o tu díru tak v motoru se dá vyvrtat nebo koupit kartery z tý 487 a na řídítka to jde přidělat.
Datum: 14. března 2008 18:56
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a kam ho strčíš na tý ČZ diš tam je jen díra na tachec...
Datum: 14. března 2008 18:14
Možná zkusit otáčkoměr z téhle ČZ 175/487.
Datum: 14. března 2008 14:18
To bude to samý jak na fika. Pude ale:elektronickej nebo mechanickej. Nejlepší by bylo se podívat po nějakým z motorky. Třeba MZ 150. Nevím jak to tam je udělaný ale možná by to šlo zkopírovat i do čízy nebo fika. Zkusím se podívat na MZ u známý pak povím víc.
Datum: 14. března 2008 14:07
Jméno: Esso
IP: uživatel2420
 Dnes som bol prevetrat Yamahu 175Dt Idem po lese a zrazu neake auto ide oproti mne kuknem lepsie policajna niva(lada niva) zastal som a cakal ze odbocia smer mesto...ale oni isli stale rovno mojim smerom a uz ma zbadali...Pustili majaky a asi cakali ze ostanem stat...Ja 1,2,3,4,5 uz som isiel kvaltovat do 6 a predomnou dalsia policajna niva(dnes bol asi policajny den alebo nieco  ) tak som si spravil objazd plny kotol 6 zaradena zdrhol som im a ostavalo mi asi 20-30kilakou do garaze isiel som cez jednu dedinu a dosiel benzin (to sa mozrejme moze stat iba mne) Zrazu kukam dajaky fagani na 250 jawkach tak som ich zastavil ci nemozu kus predat... dali mi 5l za 300sk kus predrazene ale nechcel som 15kilakou tlacit..dosiel som pred garaz odomkol som dal dnu masinu a ked som bol na ceste domou zablateny helma v ruke a stretol som tie 2 nivy
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2008 12:49
stejne tlacis hovna
Datum: 18. března 2008 12:49
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
Datum: 15. března 2008 12:20
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
oh takovej horror  jinak dobry mno
Datum: 13. března 2008 23:45
Jméno: kjk
IP: uživatel2116
Se ti neco zdalo ne pak ses probudil a celej spocenej takovy sracky cpes.
Datum: 13. března 2008 21:37
 Draci pomocte mám problém,koupil jsem si nový píst s kroužkama a dal jsem ho do starého válce,nastartuji a na neutral to při vysokých otáčkách se to drží ale,kdýž zařadím jedničku tak to ve výsokých otáčkách jede jen cca 10 metrů a pak to vynecháva a na volnoběch to jakš takš jed
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2008 15:15
jawarmaniak ma pravdu nebo skus zvišit hladinu
Datum: 10. dubna 2008 15:15
Jméno: jawarmaniak
IP: uživatel2527
Nedotejká ti benzín. Pročisti sítko, kohout a karburátor..
Datum: 26. března 2008 17:28
nejspis si malo utahnul hlavu na valec musis tam dat podlosky a utahovat to do krize a utahnout to porade silou
Datum: 14. března 2008 21:58
Mam stejný problém..
Datum: 13. března 2008 20:25
|



|