česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  228  229  230  231  232  233  234  235  236  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám Jawu 05 s tím sploštěným karburátorem. Vyměnil jsem trysku 60 za 72. Jehlu mám na prvním zářezu z té nešpičaté strany. Nevíte, na jaký zářez to mám dát? Já se v tom štelování směsi zas tak moc nevyznám. Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
standa se blbě vyjádžil , první 05 měli karbec z s22 ovšem se zvětšeným difuzorem na 15mm takže stejný jako 05
 
 
Datum: 03. října 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Taky dost záleží, jestli máš karburátor z S22 a nebo z 05, je tam jiný difuzor.
 
 
Datum: 02. října 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se taky zdá, že je to větší, ono to číslo na té trysce je to číslo už takový docela nečitelný. Na internetu bylo napsaný, že je tam 60.
 
 
Datum: 01. října 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16212    
Před časem ses tu ptal,to si pamatuju,ale nepadlo ani slovo o j05 a karbecu z s22 s HT 60 ... To bych viděl na trysku 62-65...
 
 
Datum: 01. října 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tak ti to doporučovalo nějaký jelito. Vyprdni se na jiný filtry, dej tam originál a otryskuj podle příručky...
 
 
Datum: 01. října 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dával jsem tam ten jinej filtr a byla mi doporučena tryska 72.
 
 
Datum: 01. října 2013 16:12
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč jsi měnil trisku ? no skus a uvidíš
 
 
Datum: 01. října 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Mě by hlavně zajímalo, proč jsi tam dal tu 72 trysku...
 
 
Datum: 01. října 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel12816    
Zdarec chlapi. Máte někdo odzkoušené ložiska např. 6203 SKF TN9 C3 na klice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14645    
Zdar draci, jaký hodnoty má mit kondik u mustanga s 30W zapalovaním? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14185    
jestli se jedná o kondík u kladívka tak ten má standartně 0.25 nebo 0.23uF a napěťově minimálně těch 250V
 
 
Datum: 02. října 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Matně si vzpomínám že unipolární 1uF/250V... k čemu to potřebuješ vědět? :-)
 
 
Datum: 01. října 2013 22:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Zdar Seso, ohledně: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_special_37z.html ať počítám, jak počítám, tak vidím 36 zubů stejně jako origo lamely. V popisku máš napsáno 37. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to paráda, konečně si odlehčím nervy s půlčlánkem :-)
 
 
Datum: 02. října 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle ja fakt kvalitni,to se neboj :-)
 
 
Datum: 02. října 2013 1:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A jak jsou na tom kvalitou zuby? Pamatuju, že 1. várka ferodo lamel stala za prd. Ty nový už byly v pohodě...
 
 
Datum: 01. října 2013 22:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nojo ,,tak ja to uvedu na pravou miru,,ty lamely to byla strasne rychla novinka,,, a ja to tam strcil nejak uvapene,, jasne lamely maji 36 zu a jsou urcene na 11 kolecko a ty budu mit pristi tyden po dovolene,,, budou i lamely 38 zubu :-) pro extra ladice,,,,jinak jsem se ukvapil i v cene,,,pac jsem uz prvni par prodal pod cenu a tak cena jedne lamely je 410kc
 
 
Datum: 01. října 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele 37z je trochu blbost ne? na jakej primár to chceš dát ? :-D
 
 
Datum: 01. října 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Máš recht... 34 má originál.
 
 
Datum: 01. října 2013 10:33
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A od kdy má seriová lamela 36z :-D
 
 
Datum: 01. října 2013 9:51
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel16210    
zdravim,chtel bych se zeptat jak zapojit na fichtla baterii? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle to neber, chongu, je tu spousta lidí kterým to užitek přinese a budou rádi žes to popsal ;-)
 
 
Datum: 02. října 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Nevím proč mě napadá to rčení o perlách házených sviním... sory, ale nějak nemám pochopení že je to pro tebe taková bžunda. Takže odteď je to na Tobě...
 
 
Datum: 01. října 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel16210    
diky za radu! :-) ale to schema zapojeni mi nic neřika :-D
 
 
Datum: 01. října 2013 14:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
No problém je v tom, že řekněme 30W verze zapalka (existuje i 20W) dává 30W a spotřebiče mají 30W... tedy zbyde zhola "nic". A přitom bys potřeboval alespoň 5W, ale nejlépe 10W na nabíjení. Protože je docela nutné baterku "nasytit" v době kdy motor točíš (za jízdy) aby jsis mohl odebírat cos v naakumuloval v době kdy altík nedává moc proudu (stání na světlech, jízda na volnoběh, blinkry když dojíždíš na neutrál, nebo stojíš na světlech). Takže abys mohl dobíjet, musíš někde ušetřit, páč výkon alternátoru nezvedneš... Takže jediný místo kde ušetříš je zadní obrysové světlo, to se dá nahradit LED. Ale zase potom potřebuješ stabilizátor, abys třeba baterku nepřebíjel (když rupne přední žárovka, nebo zapomeneš rozžnout). Takže nejjednodušší řešení je usměrňovač (4x Shottky usměrňovací dioda např. 1N5820), rego http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif (pozor zapojení je laděné na 12V, pro 6V stačí změnit R2 na 1k8) a akumulátor. Aby to dobíjelo tak dozadu bezpodmínečně LED. Ale i tak je to na hraně, protože úspora je méně než 5W (něco sežere LED a něco úbytek na usměrňovači). Přesto to za pokus stojí, protože tohle zapojení je jednoduché. Na akumulátor pak navěsíš přední žárovku, přerušovač bliken a blikny, ale také nezapomeň koupit stejnosměrný klakson, páč ten původní v téhle sestavě nebude fungovat.
 
 
Datum: 01. října 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel16211    
No ja chci tu baterii pripojit na svetla a blinkry a jen aby tu baterii dobijelo
 
 
Datum: 01. října 2013 7:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Je to jednoduché (jak pro koho). Nejprve napětí usměrníš, pak ho stabilizuješ a připojíš akumulátor správně polaritou :-D Taky ale musíš zajistit, aby spotřeba nepřevyšovala dodávku proudu, jinými slovy aby to dostatečně dobíjelo a aby jsi se nevracel domů s prázdnou baterkou :-D . Je mi jasné že tahle odpověď je Ti k ničemu, ale na Tvém místě bych si nejprve položil otázku jsi-li schopný vůbec takovou úpravu zrealizovat (vyrobit) a navíc v dostatečné kvalitě, která zásadně ovlivňuje životnost. Už jsem totiž viděl mnoho "samodomo" výrobků, které bych hodil rovnou do stoupy, než montoval do motorky. Ono je totiž docela k nas..ní, když tě studenej spoj "nechá" kilometry od domova s nefunkčním zapalováním, nebo v noci bez světel. A umět letovat, to je základ, zejména na motorce oplývající vibracemi....
 
 
Datum: 01. října 2013 6:57
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mám dotaz, mám fichtla 21 a mám k němu malej techničák, čísla souhlasí,mám na něj plnou moc, chci se zeptat jestli potřebuju i velkej techničák odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho co je malej techničák, pokud je to zatavenej papír s nápisem osvědčení o registraci vozidla a nic jinýho nemáš tak se připrav minimálně na vydání duplikátu velkýho techničáku ale s tim jaká ochota na úřadech panuje ti možná i řeknou že máš smůlu, jiná věc je pokud máš starou knížečku, to si v pohodě, ale taky záleží na tom jestli to má čísla a je to aktivně přihlášení, jestli to někdo nechal dřív vyřadit a tobě dal knížečku ze který to třeba ani nepoznáš at si to přihlásíš tak si taky v pr**** good luck já už nechci s dopravnim úřadem nic mít, z veteránistů si dělaj akorát hodně slušně řečeno srandu, pokud nemáš pět let starý auto tak najednou nic nejde
 
 
Datum: 02. října 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík
 
 
Datum: 01. října 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: Nax      IP: uživatel14539    
Nepotřebuješ
 
 
Datum: 01. října 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: Antonín      IP: uživatel16209    
Zdravím, dávám dohromady motor na pařeza a na předlohové hřídelce chybí vymezovací podložka. Víte někdo, jakou má mít předlohová hřídelka stranovou vůli? Má to být natěsno - tedy vymezovací podložka silnější, nebo hřídelka může cestovat do stran? O kolik? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
Čau chystam se dát na jawu 555 12zubbé primární kolečko (to co je na motoru z venku a pohání řetěz).máte někdo nějaké zkušenosti? Momentálně tam mam 13zubů,ale všiml jsem si,že za 3 moc netáhne.Tak doufam,že aspoň to s 12 zuby dožene nedostatečný výkon :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
Ahoj mám 3x jawu 555 a pařez táhne od spoda každej ale pionýr od vyšších otáček motoru pařez je nesmrtelnej jezdím už 30 let (pařeza mam po dědoj tak to beru i s tou dobou kdy na tom jezdil děda) na jeden výbrus a je to parádní komprese furt stejná, mám převod 13/55 , 1 a 2 berou i kopce naplno ale ta 3 je horší ale když ju roztáhnu tak mi na max jede po rovince 65km/h vážím 70 kilo. nevyměnil bych to za nic.
 
 
Datum: 11. října 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: emkuska@seznam.cz      IP: uživatel15391    
já zkusim to s 12zuby jj 555 maj velkej tah na 1 a 2,ale ta 3 je nic moc
 
 
Datum: 02. října 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí jenom pořádně seřídit, ale je fakt že ty motory z pařeza vydržely hodně, a jely i v takovym stavu v jakym by žádnej jinej motor nejel, a zdá se mi že maj i větší tah od spoda
 
 
Datum: 01. října 2013 16:55
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden zub na tahu přidá jen drobet. Doporučuji ti zkusit větší obsah motoru. Mě když pionýr nechtěl uvest tak jsem pořídim dvěpade a zatim vyhovuje. :-D Vyzkoušej a uvidíš sám, že se ti to zalíbí jak to potáhne. :-D
 
 
Datum: 01. října 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
standa OK :-) díky
 
 
Datum: 30. září 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
mikys díky :-) jawa46 sorry,že chci od někoho radu,která mi pomůže a sorry,že dotaz pokládam neodborně,ale pokládam ho pochopitelně pro všechny fichtlaře.
 
 
Datum: 30. září 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16208    
Od mala sem jel jen na jednom pařezu kterej netáhnul ! Měl motor na kaši,klika se hejbala snad i v odolním ojničním čepu,kroužky skoro žádné,hlava foukala,předloha lítala v převodovce a mlátila o uraženej karter a furt to jelo !! Jestli máš ve válci píst a kroužky tak to musí táhnout i na 13/55 ale jestli chceš 12/55 tak je to tvoje volba...
 
 
Datum: 30. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je mi novinka že primární převod "je ten co z venku pohání řetěz" :-D
 
 
Datum: 30. září 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podle toho kde jezdíš a kolik vážíš :-D já mám třeba pařeza s origo převodem mám 75 kilo a jezdí pěkně trojka je delší na rovinky no
 
 
Datum: 30. září 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, mam problém s karbecem u babety, nechce jít do otáček ale když přicpu sání jede jak pila odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel13452    
Logicky tam tím pádem jde málo benzínu tzn. přicpaná tryska
 
 
Datum: 30. září 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
ahoj draci mám v plánu koupit babettu 210 či 207 , mám řidičák A1 , ptám se babetta má stk ?(spz jsem ještě neviděl ) nebo má jenom zelenou kartu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nekdo z předchozích majitelů nebyl aktivní a nezřídil na babetu TP (jednu dobu to šlo) tak stačí jen zelená karta a je lepší mít i typovou kartičku
 
 
Datum: 30. září 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: lubas59      IP: uživatel16207    
Zdravím, jakožto začínajícího trabantistu mě trápí jedna věc - studené starty naprosto bez problémů, chytne po chvilce...ale jakmile je motor ohřátý a chci ho nastartovat, tak to prostě nejde a musím rozdělat svíčky a vyfouknout směs, pak naskočí...za tepla startuji bez sytiče a když před vypnutí motoru nevypnu kohoutek a neprotůruju motor, tak nemá šanci potom naskočit. Kde může být problém? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě teda ta směs, a nebo tepelná hodnota svíček? ale spíš asi ta směs
 
 
Datum: 30. září 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16208    
A co vzduchový filtr? Čistý? Neni něco vcuclý v sání?
 
 
Datum: 30. září 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řek bych že bude bohatá směs, za studena ještě statu schopná, ale za tepla už ne
 
 
Datum: 30. září 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel14718    
Zdravím draci, prosím o radu. Chci koupit nové zadní tlumiče na pionýra (21) a potřebuju poradit. Zvažuju koupi těhle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_tlumice_pio_taiw_chrom_2ks.html a chci se zeptat, jestli něco vydrží (jízda na silnici, výjimečně polní cesta. Má někdo zkušenosti? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Radši bych si připlatil a koupil osvědčené české: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_tlumice_cr_chrom_2ks.html nemůžu si stěžovat. Chrom je kvalitní, dostávají strašnou čočku a pořád jsou jak nové. Kvalita zpracování super.
 
 
Datum: 02. října 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Mám je druhou sezónu na cestovním stroji a v pohodě, jen i když mám 90kg tak je mám na nejměkčím nastavení, aby to trošku pérovalo, ale jezdím jen po silnicích.
 
 
Datum: 30. září 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: nughetak123      IP: uživatel16167    
zdravím dostal jsem helmu je tak 20 let stará (INTEGRÁLNÍ) nerozbitá a vše je OK (prostě jako nová) nechci kupovat novou a chci se zeptat jestli je nějaká vyhláška že třeba nesplňuje nějakou vyhlášku bezpečnosti něbo něco podobného a můžu s ní lítat na skůtru.Navíc je mi trošku veliká lítá mi v ní maličko hlava a chci se ještě optat zda-li to vadí či ne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: nugetak123      IP: uživatel16167    
ok
 
 
Datum: 30. září 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
když si kupuješ novou helmu , musíš jí na boudu doslova narvat , protože ještě povolí
 
 
Datum: 30. září 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: nughetak123      IP: uživatel16167    
no jezdit se sní dá a když jedu tak se nekýve a nepřesunuje jenom když na třeba rukou do ní drcnu
 
 
Datum: 30. září 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14185    
Podle zákona musí vyhovovat zvláštnímu právnímu předpisu (což je vyhláška ministerstva dopravy kde se píše že blembák musí bejt homologovanej, číslo bohužel nevím), ovšem jak je to s kyblíkama vyrobenejma dřív než se začalo s homologováním se nikde člověk nedopátrá. Běžně si toho policajti nevšímaj, stačí jim že člověk má na hlavě aspoň něco ale v případě nehody (a nedejbože úrazu to je jiná), pak se na to navíc vymlouvá i pojišťovna a jsou s tím problémy. A co se stane s velkou helmou jsem si otestoval sám - zlehka jsem sebou flákl v zatáčce a helma se mi protočila na hlavě, naštěstí neulítla.
 
 
Datum: 30. září 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jestli ti je velká - je k hovnu , poznáš sám při první jízdě,než mít velkou helmu to radši nebudu mít žádnou
 
 
Datum: 29. září 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím máte doma někdo moped Karpaty,Riga nebo Verhovina?Potřeboval bych poradit jak to dostat legálně na silnici a taky si nevím rady s karbecem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
a nevíš kde to jde koupit?
 
 
Datum: 02. října 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: fk racing      E-mail:      IP: uživatel13006    
Ano, já jsem již řadu let šťastným majitelem Rigy, označení Mini-Mokik 50. Je to poctivej ruskej stroj. Karburátor je kopie malýho Binga, sytič má na páčku kterou se přivře vzduch (podobně jako u babetty). Karbec má ploché šoupě a nemá jehlu - taková trochu zvláštnost na motor 50ccm. Ten karbec jde v ČR koupit novej, stejně jako několik málo dalších věcí.
 
 
Datum: 01. října 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, má někdo zkušenosti s touhle indukčkou ? je opravdu CZ ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/indukcni_civka_8v2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
zdarec chci se zeptat našel jsem doma kola na stadiona ale nevím jestli jsou obě přední jak poznám zadní kolo od předního a jak je vlastně chycená rozeta? dík za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přední i zadní je stejné.. na rozetě jsou 3 čepy které se zasunou do 3 dír v zadní straně bubnu
 
 
Datum: 29. září 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: Coti ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar prosím jaké ložiska a gufera mám dat do motoru na pionýra chcu měnit všechny nelépe link a nebo označení dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
tak prvně by bylo dobře říct jakého pionýra máš, to je totiž dost široký pojemrn
 
 
Datum: 29. září 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. září 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na starejch ložiskách a guferách snad nemáš označení? :-D
 
 
Datum: 29. září 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj všichni, přivez jsem si domů vrak ČZ 175/477 rok 1976 Harlejka. Nalezl jsem jí v kůlně po nejakých tunerech vejfuk nahoru, uřezaný blatníky, zasraná od bláta. Rám je tolikrát svařovanej že jsem to ještě neviděl. Chci se zeptat zda Harlejka měla stejnej rám jako obyčejná 477? A zda kdyžtak někdo nevýte kde by se dal rám na 477, 487 sehnat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vím jaké jsou rozdíly jen jsem nevěděl jestly neni i rám v něčem odlíšný. Jedná se o typ 477.7. což je harlejka i podle čezetmanie. Mám kulatou nádrž s malím výčkem, jiné světlo i s držáky. jen si nejsem jist předními tlumiči jelikož maji normálně kryty jako normální sporty např. ČZ 471 a Harlejka žádný nemá. Nemáte někdo fotografiji zadního světla na Harlejce má jiný držák a ten nemám. Chci vědět zda půjde vyrobit. Foto nemám již je zozebrána kvůli výměně rámu.
 
 
Datum: 29. září 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16205    
zrovna ty tvé vytuněne věci jsou stejné s klasikou harlejka se lišila nádrží a světly lukas...byla verze pro ruskej trh která měla světla klasická pal ....často se vyskytovali hliníkové ráfy..podívej se na čeetmania cz
 
 
Datum: 29. září 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš foto?
 
 
Datum: 29. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha tak to dekuji za upozornění, myslel jsem si že je to jedno a to samé. Ano myslím tu vývozní s kulatou nádrží, ikdyž tahle byla vyrobena pro ČSR.
 
 
Datum: 29. září 2013 17:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
487 a 477 má jiný rám, na to bacha... Jestli myslíš tu vývozní verzi 477 s kulatou nádrží, tak rám by měl být stejný.
 
 
Datum: 29. září 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci skládám si motor na jawa 250 353 vádí když je ve spodní časti vložky jak jsou ty dvě okýnka u jednoho ten spodek ulomenej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
jo fakt moc dík za rady
 
 
Datum: 29. září 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když už jsi u toho tak vyřež a zapiluj i ten druhý nesmysl.. je to tak jako časovaná bomba
 
 
Datum: 29. září 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
moc dík už se mysle l že budu muset schánět vále
 
 
Datum: 29. září 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku, ne nevadí pokud nebyl umomenej dovnitř tak to nevadí. Mám péráka a ten to nemá ani na jedné straně originál.
 
 
Datum: 29. září 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Chlapy pali se mi zarovky.. uz druha :-) vzdycky shori jen potkavacka a dalkova sviti. Zapalovani 30W a zarovka 25/25. Je nejaky reseni ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
klasická velikost 0207, nic výkonového...
 
 
Datum: 02. října 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Dobre :-) zitra jdu pro soucastky :-) Jenom bych se zeptal ty odpory staci klasicky nebo je potreba 2W,5W ?
 
 
Datum: 02. října 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
No já použil BD244. TL431 doporučuji model co vydrží nižší teploty než 0°C (podívej se na koncovku, např. TL431ILP), přecijenom asi neplánuješ jezdit jen za tepla :-D. Omezovač bych zapojil na vývod mezi přepínačem světel a spínačem světel... aby to zbytečně neomezovalo když nesvítíč, páč klakson si s tím poradí...
 
 
Datum: 02. října 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
TO si urcite nemyslim neboj.. s tou 7805 mi to uz doslo no nejak sem to nedomyslel.. ale grecak sem bral jako samozrejmost. Takhle.. chystam se na ten stabilizator cos odkazoval,uz ho mam navrzenej a hodim to na DPS at to neni "prasarna" Ten bipolarni tranzistor uricte na chladic ze ? A sel by nahradit 2N6109 ? na GME 07 nemaji.. A jestli to dobre chapu zapojuje se mezi vodic ke svetlu :-) Jinak dík za rady :-)
 
 
Datum: 01. října 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No je to takové kasické "nedozrálé" řešení.. jednak proto že nevíš že 7805 musí mít nějaké minimální napětí na vstupu aby na výstupu bylo oněch 5V a to je tak 1.5V navrch a druhak že při spotřebě 30W to odpovídá proudu procházejícího stabilizátorem 5A. No klasická 7805ka snese pouze 1A... a to se nebavíme o teple, které při tom vznikne... Tam kde ty chceš stabilizovat, tak tam moje zapojení jen odebírá přebytečný proud aby nestoupalo napětí... takže řekněme že vyrobíš 35W namísto 30W na což máš žárovky v okruhu a já těch 5W navíc "rozpustím" v umělé zátěži, čímž zabráním přepětí... no popravdě zdá se mi to elegantnější řešení, už jen proto že to zapojení se při podpětí chová jako by tam nebylo zapojené a navíc nevyžaduje žádné další úpravy zapojení motocyklu.. ono totiž ta Tvoje 7805ka potřebuje stejnosměrný proud, takže byas to musel stejně usměrnit a když má podpětí, tak z napětí ubírá oněch 1.5V zcela zbytečně.... Tvůj nápad se žárovkama mi přijde absurdní.. když přidáš další žárovku, tak sice zabráníš přepětí, ale zároveň při nízkých otáčkách (volnoběh, popojížďky) to bude svítit o 5W zbytečné zátěže míň... je ale otázka co úpravou sleduješ... Hele, ptal jsi se na radu.. dostal jsi jí, jestli si myslíš že tomu rozumíš víc než já, tak dej vědět, nebudu tu mrhat časem...
 
 
Datum: 01. října 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
No ja premyslim ze bych hodil usmernovac, k tomu stabilizator 7805 a melo by byt po problemu. Samozrejme ho hodit na chladic. A nebo jednoduse nechat vepredu 6V 25/25W vzadu mam 6V 5W tak k tomu hodit jeste jednu. Coz by bylo 35W a patici na ve zarovky ve svetle mam.
 
 
Datum: 01. října 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
To Standa: No v tom případě si nech vyrobit tenhle omezovač a máš po problémech http://btelectronic.sweb.cz/rego3.gif
 
 
Datum: 30. září 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16206    
A máš tam zadní žárovku? 5W/6V ? nemáš jen "nějakou podobnou co si našel doma" ... někdy pomáhá dát zadní žárovku 10W/12V a kupodivu to pak drží ačkoliv by to mělo kápnout jako na tu šestku... laborace se zadníma žárovkama je docela prdel...laboroval jsem u vape....když dam předek 15/15 6V a zadek 5/6V tak to hoří,když dam dozadu 15W/12 tak je to bludička,když dam 10W/6V tak je to bludička ,když dam 10W/12V tak to shoří a zatim jedniný co mi neshořelo je kombinace předek 40+45W/12V s tim že zadek nesvítí..... asi by to kurňa chtělo rego a nebo prej stabilizátor z babety....což chci zkusit já.....
 
 
Datum: 29. září 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
příště zkus "Chlapi" :-) Ale k Tvému dotazu, pálí se ti potkávačka, protože je to to vlákno na které máš přepnuto :-). Ale Tvůj problém je v tom, že máš silné magnety rotoru (co by za to jiní dali). Tím pádem má vlivem přepětí vlákno vyšší teplotu a snadno pak při jízdě po děravé cestě vlákno "odkápne", protože se skupenství vlákna více blíží kapanému. Docela jednoduše se tento problém dá odstranit pomocí střídavého omezovače napětí viz http://btelectronic.sweb.cz/rego_ac.gif pod tranzistor to chce pochopitelně nějakej chladič, kdybys zapoměl rozsvítit světla a vývody se zapojují na vývody světelného pólu, tj jeden na živej drát a druhej na kostru, jedno kterej...
 
 
Datum: 29. září 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U jakýho je to stroje?
 
 
Datum: 29. září 2013 16:55
 
<  228  229  230  231  232  233  234  235  236  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 16:40:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu