česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2311  2312  2313  2314  2315  2316  2317  2318  2319  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
cest dneska sem lestil hlavu a vyfukový kanalky musim říct je to makacka s lapovaci pastou sem hlavu lestil skoro 2,5 hodiny povrch se o dost zlepsil vyfukovy kanal je taky vylesteny ale trocha karbonu tam zustla a saci ten je spickovy az nasadim valec tak vyzkosim jestli to lip jede pry to ma davat vetsi vykony jo a nevite čím mám lestit ty díly aby to slo rychlejic protoze cas sou penize odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: Nenta      IP: uživatel1996    
ja to delam 160smirkem dam ho na vrtacku a pridavam k tomu lestenku a de to celkem rychle a kdyz dokoncujes tak musi byt smirek opotrebovany a by to bylo kvalitnejsi :-)
 
 
Datum: 23. března 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jo jeto mrte vsechno mazat pak to jede lip a cistit jeto znat!!!!!!!§
 
 
Datum: 19. března 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: speedondra      IP: uživatel1654    
hojj mám dotaz kolik zubů má originální řetězová kolečko u dvacítky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2476    
20,21,23(mustang) meli origo 13 zubů .....550,555,05 meli 12 zubů...
 
 
Datum: 20. března 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
12 a 13, častější je 13
 
 
Datum: 20. března 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel1917    
12
 
 
Datum: 19. března 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: lod      IP: uživatel1275    
čawes draci, když mám plašť na jawu 350/panelku a je na něm číslo 3,25/16 co ty čísla znamenají? dík za odpovědí! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
16 - průměr ráfku v palcích, 3,25 - šířka gumy v palcích
 
 
Datum: 19. března 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: dave      E-mail:      IP: uživatel1711    
caute, mozna se ptam blbe ale kolik je silonu v jedne predni vidli?? 2ks?? dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1412    
tak to sory já to sozdál a bafly na mě tři
 
 
Datum: 19. března 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Blbost přídou do každý 2 ....
 
 
Datum: 19. března 2008 20:08
 
 
 
 
Jméno: noe      E-mail:      IP: uživatel872    
hovno v každé vydlici jsou dva první na okraji a druhý 16cm za ním
 
 
Datum: 19. března 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1412    
měli by bejt tři v každý
 
 
Datum: 19. března 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
jezdim s delsi svickou je pak vic u pistu a jede to lip tak se chci zeptat jestli to nevadi nejak mymu fikovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
ja si myslim ze kdyz me to neboucha o pist tak se nic stat nemuze
 
 
Datum: 20. března 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: schwin      IP: uživatel1093    
to jse mi uz jednou stalo stim zavitem
 
 
Datum: 20. března 2008 7:02
 
 
 
 
Jméno: Jawer      IP: uživatel356    
DEj si tam normalni , na zavite se usadi karbon a az ji budes vymdavat tak ti to mozna vyskube zavit
 
 
Datum: 19. března 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jindra      IP: uživatel1806    
Já najel plno km s delsi svickou a nic se nestalo!! normalne na to jezdi
 
 
Datum: 19. března 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
když si chces propalit píst tak to rob ale to stim snizrnim hlavy je blbost to ti sice zmensi kopresni prostor ale ne tak zasadne
 
 
Datum: 19. března 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1093    
Ja kdyz jsem jezdil s delsí svičkou tak jsem si sni udelal do pistu dúlek,kdyz tam na tu svičku našroubujes ete jednu podlozku tak to bude OK.Jinak to je úúplně to samí jako kdybys si snizoval hlavu
 
 
Datum: 19. března 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: Koko Araďa      IP: uživatel2144    
Dobrý, nevíte čím může být že mi teče do karburátoru málo benzínu? Může to být tím že mi někde přes hadičku jde vzduch a ucpe to? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: bla      IP: uživatel1084    
skus vicistit kohoutek
 
 
Datum: 30. dubna 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel1851    
muze to byt taky tim ze nema ve vicku dirky nebo sou ucpany a nejde tam vzduch proto to treba netece
 
 
Datum: 26. března 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
skus oddělat výčko plovákovky a otevří kohout a foukni do nádrže, vzduch by měl zmizet, taky mi to dělalo... ale potom hned zavři víčko plovákovky...
 
 
Datum: 19. března 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: Koko Araďa      IP: uživatel2144    
Kohoutem ani ventilem to nebude, ono tam ten benzín nateče, ale potom jak kdyby se to ucpe vzduchovou bublinou,zítra zkusím vyměnit hadičku a uvidím
 
 
Datum: 19. března 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
můžeš mít taky špinavej pal. filtr nebo kohoutek zasranej.. můžeš mít taky hodně prověšenou hadičku...
 
 
Datum: 19. března 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Vyčisti ventil a kohout a jestli se ti to v krátký době ucpe znova, tak vyčisti nádrž.
 
 
Datum: 19. března 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
tak skus vycistit ventyl nebo casem vymit nadrz
 
 
Datum: 19. března 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Fichtlař      IP: uživatel2417    
Zdar draci a dračice,když dám jedničku a valím na plnej tak to zezačátku jde a pak to samo trochu klesne a už to tak neroztahnu, myslíte že to může být jehlou?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: Highlander      IP: uživatel2471    
Zdravim. Ja mel ten samej problem, na jednicku to takhlo a na dvojku, trojku to vynechavalo a netahlo to vubec...Vyresil sem to tim ze sem zvednul hladinu v karburatoru(ale aby zase nepretejkal) a dal nový vzduchový filtr...Jehlou by to mohlo být taky, ale zkus jeste dat plnej plyn (s vyp. motorem) a az bude nadoraz tak zatahni za lanko jeste rukou jestli nema vuli...a vycisti si trysky a palivovej filtr jestli nejakej mas:-)
 
 
Datum: 19. března 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
Zdar draci, chci se zeptat proč po nastrartování fichtla mě volnobej drží a po ohřátí už ne? Dík předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2008 8:42
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zapalovani presne nastaveno, vse nove kolem zapalovaci civky, karbec sem kupil od kamose dokonale cisty, svicka NGK nova. Nakopnu za studena a ma to strasne vysoke otacky, za tepla to ma akorat, kdys je prehratej ma to tendenci chcipat.
 
 
Datum: 13. dubna 2008 8:42
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
jo a za tapla jak rikal Highlander
 
 
Datum: 19. března 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
je potreba vzít vyčistit karbec vymenit spatná tesnení a dorvat nestrhnou zavity :-) pak dokonale sestelovat zapalování a pouzit novou nebo prekontrolovanou svícku a pak stelovat volnoeh
 
 
Datum: 19. března 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: Highlander      IP: uživatel2471    
Pro jistotu vymen svicku a volnobeh se steluje za zahratyho motoru, takze zahrej motor a sesteluj volnobeh. Za tepla by ti to melo drzet a za studena, pokud to sestelujs spravne do nizkych otacek by ti drzet nemel
 
 
Datum: 19. března 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
hej, to mi dělá taky... dickY to nakopnu, nechám to klapat, aš se to zahřeje, tak to chcípne... ale pAk to nakopnu taky, ale iš se to zahřeje hodně, třeba diš jedu do velkýho kopca na 1, tak uš to de pak těško..
 
 
Datum: 19. března 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: MEGAMAN      IP: uživatel716    
Zdar mam dotaz koupil sem si tu pistni cep a futro na 21 fichtla a ten cep nejde prostrcit tim futrem a to futro ma v klice vuli asi 0.5 - 1 mm je to normalni ??co s tim ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: MEGAMAN      IP: uživatel716    
Ale to u nas v okoli neni mozny to neni mozny udelat a taky to futro vypada jako to na obrazku futra pro pareza presto ze sem si koupil pro 21 a ma mensi rozmery nez sou napsany u toho pro 21
 
 
Datum: 19. března 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: MEGAMAN      IP: uživatel716    
Ale to u nas v okoli neni mozny to neni mozny udelat a taky to futro vypada jako to na obrazku futra pro pareza presto ze sem si koupil pro 21 a ma mensi rozmery nez sou napsany u toho pro 21
 
 
Datum: 19. března 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
musíš si sehnat kus bronzu a futro si nechat vysoustružit u nějákýho odborníka nebo prostě mistra soustruha, ja sem to taky tak musel udělat protože je to vytahanym okem na ojnici, jinak ty čepy se dělaly asi ve čtyřech velikostech takže si změř vnitřní průměr futra a pak vnější průměr čepu a když tam bude velkej rozdíl musíš koupit jinej čep
 
 
Datum: 19. března 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Čest draci. Chci se zeptat o prázdninách chci přejít na něco silnějšího ale nevím na co. Chci buď jawu nebo ČZ. Ale může bejt i jiná česká moto. Jo ale musí to bejt 125ccm a levný náhradní díly, malá poruchovost. Ale nechci novinky ale něco prověřeného a staršího. Dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
Ted se uz vyrabi i sooho homologovany za 16 500 ale esi chces neco jen tak na litacku a ses kurva bohatej tak pitpro
 
 
Datum: 19. března 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1732    
Koup si čz 125/476 nebo čz 175/477 a nechsi ji přestavět na 125 to tě výde levnějc já to tak taky mám.
 
 
Datum: 19. března 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
jo ale on ma cinskej a ty nedoporucuju
 
 
Datum: 19. března 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
ja si setrim na pitbike 125 ale silu to ma jak hrom ale nejlepsi sou cesky a sezenou se tak za 10 tisic ale kamos to ma a ja na tom jezdim 4 plnnnej kotel po zadnim
 
 
Datum: 19. března 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
myslim,ze nalepsie bude CZ 125.Ale ceny tychto moto su dost vysoke(+-15 000KC) prave kvoli tomu,ze to je 125.
 
 
Datum: 19. března 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: toxic      IP: uživatel812    
jak nastavim hladinu na prvni pokus nebo musin pokus omyl dyk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
pokus omyl
 
 
Datum: 19. března 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel263    
Cus hosi jak poznam jakou mam indukcni civk? jestli 6V nebo 8V. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2476    
mezi kontaktama je to napsany....ale 8V civkou nic neposeres....ono to jezdi i na 12V....
 
 
Datum: 20. března 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: hoznule      IP: uživatel1333    
Z boku jsem to v životě neviděl
 
 
Datum: 19. března 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1412    
nabo z boku
 
 
Datum: 19. března 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
napsaný buť zezhora nebo zespoda
 
 
Datum: 19. března 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: DODOM      IP: uživatel2470    
tam musi byt napsani
 
 
Datum: 19. března 2008 17:34
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Je to na nej napisane.Niekde na tom plaste jak mas kontakty na kable.Ale zaujimalo by ma,preco ta to zaujima.
 
 
Datum: 19. března 2008 17:34
 
 
 
 
Jméno: fikman      IP: uživatel768    
custe kolik se ma davat do bulitrove nadoby s benzinem? mam M2T,, jeden vrsek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: tzss      IP: uživatel356    
nalej to tam cely aspon se promaze :-)
 
 
Datum: 19. března 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
stačí 33ml na litr benzinu s m2t
 
 
Datum: 19. března 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Omlovám se za omyl pravdu má dilina.
 
 
Datum: 19. března 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: h      IP: uživatel2166    
mas to na flasce
 
 
Datum: 19. března 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: dilina      IP: uživatel281    
twl ne to je moc do pul litru tak 15 ml to je pomer 1:33 33ml na pul litru znamena pomer 1:15
 
 
Datum: 19. března 2008 15:58
 
 
 
 
Jméno: FIKMAN      IP: uživatel768    
jo mam,, diky
 
 
Datum: 19. března 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jakej máš motor? Pokuď fichtla, tak 33ml.
 
 
Datum: 19. března 2008 15:45
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
zdar.. nevíte někdo jakej laďák by šel na čz 175? spíš nákej levnější esli by byl.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
já ji mám upravenou do krosu, a ten konec mám řřízlej, a zavařenej a v tom přidělaný takový kus trubky, a na tom takový tlumič... jako zvuk se mi celkem líbí, ale mohlo by to mít eště lepší..
 
 
Datum: 19. března 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
PODLE TOHO JAKY MAS TYP LAUFU NA TE MASINE ORIGO . TA 175 JE HRANATA NEBO KULATA? A JAKY MA VYFUK? MUZES VYNDAT TEN POSLEDNI KUS?
 
 
Datum: 19. března 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: blind      IP: uživatel1732    
Od TK moto. Dělaj specia. tlumiče pro každý 2 takt. motocykl také i pro čz 175 ale stojí asi 1200Kč. Jinak se dá použít s 350.
 
 
Datum: 19. března 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: ..      IP: uživatel1847    
dvoukomorovej jak je hikone...nejriv si to vypocitel a pak si nech vytocit plechy a pak si to dej svarit:-)
 
 
Datum: 19. března 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Máte někdo zkušenosti s naftou ve fekálu ( jako já)?... neměl sem benál a chtěl sem se hrozně projet a tak my nezbejvalo nic jinýho než mafta a nebo nejezdit... vybral sem si 1. variantu....ale chcípnout ne a ne :-D...a radši sem tam m2t taky kapnul.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: ?      E-mail:      IP: uživatel356    
hosi skousel sem to s jawou 350 vykon v nizkych hruza ale jak se dali veci otacky tak to skubalo asfalt a vcipat to slo normalne klickem.Kdyz sem snizil hlavy(1mm) tak to melo uz veci tlak a nechtelo se to zastavit ani klickem :-) ,na asfalte sem zahrabal urval sem na zadni dusi ventilek a kdyz sem s ni jezdil znovu na benzin tak uz klapala klikovka ,tak z toho mam ponauceni ze na naftu nikdy nejezdit !
 
 
Datum: 19. března 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
Taky mám zkušenost s bionaftou, splet jsem si kanystr a nali jsem tam naftu, dost dlouho jsem to ředil než jsem to naředil tak aby to jelo, a hůůůlán za mnou ještě deset minut
 
 
Datum: 19. března 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Benalu sem tam dal vod voka asi tak 1 dál benálu na 3 díly nafty.. a JELO !a myslim si že to jelo možna o kapku lip ...
 
 
Datum: 19. března 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: javvak21      E-mail:      IP: uživatel866    
Mam motor na dodelani tak sem taky zkusil maftu.. Za tepla tak k 1l benca asi 2l nafty a jelo to vpoho!!! ale pozor za studena, jen skyt a nic vic, tak sem si udelal druhou nadrz 0,75L plechovka od redidla soupnul pod kryt, takze vohreju na benco a prepnu na naftu. jen cim vic je cistci nafta tak to jede hur a hur. Pekne to jinak kouri a jede...
 
 
Datum: 19. března 2008 15:37
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
KOLIK TI JE?
 
 
Datum: 19. března 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
A DALS TAM NAKEJ BENZIN TAKY?
 
 
Datum: 19. března 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2456    
zdar pojede nekdo fechtl cup Dubňany???jede se 1.6.2008 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja ne :-D
 
 
Datum: 19. března 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel2467    
ahoj já mám stadiona a jezdi dobre ale kdyz jedu treba 8 km v tahu tak zacne ztracet vykon cim to je:?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2008 11:47
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
8 km v tahu na stadionu, to se potom všechno rozpálí musíš ho nechat vydechnout
 
 
Datum: 20. března 2008 11:47
 
 
 
 
Jméno: Espectro      IP: uživatel2461    
muze uz bejt přehřátej a začíná se zadírat...
 
 
Datum: 19. března 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
cau draci... chtel jsme se zeptat soused ma upa new lamely ale kdyz fok stoji a chce tam dat 1 tka to jde ohrome prez zuby a spojika mu zabira za na hore tak jak je to mozny? ty ostatni prevody tam jdou jakštak dobre ale neni to ono pls poradte:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
jestli to dela studeny tak je to normalni pac volej v prevodovce je ztuhlej...
 
 
Datum: 19. března 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Cez zuby mu to ide,lebo spojka tym ze stoji,sa zlepi.A ked prvy krat stisne spojku,tak lamely sa nerozlepia,az ked tam buchne jednicku.A ze mu to zabera az hore,nech si nasteluje srubkou na pravom dekli.Ale myslim,ze pokial spojka nesmyka,tak je to ok.
 
 
Datum: 19. března 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: mara      E-mail:      IP: uživatel65    
jak mas ten srobek tak dej za jedna s vyplim motorem popojed bez spojky a jestli motor kucka a nejde moc dobre ho roztlacit je to OK......dej spojku a popojed jestli ti pude krasne se hnout mas to OK proste si hraj ...:o))
 
 
Datum: 19. března 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to musi nastelovat dotahnout kousek sroubek z boku naviku ale ne moc aby to neklouzalo
 
 
Datum: 19. března 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
a co kdyz tam leju Schell Vpover racing?? jen a to neco spatnyho nebo bych tam mel davat vice oleje? nenicom tim nahodou motor nebo neco takoviho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
zniceni pístu je blbost benzin s vyssim oktanovym cislem je pro vetsi kopresni a pomer mas akorat ochranu proti predzapalu a ten benzin ma dobre additiva tak budes mit valec v trosku lepsim stavu klidne to tam lej ale je to drahe a olej davej dle motoru zavodni 1:20 a normální mmotor 1:40
 
 
Datum: 19. března 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
benzin ako kazdy iny.Motor si ani nevsimne.
 
 
Datum: 19. března 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: Petrrooss      IP: uživatel2468    
tak nevim jak už dlouho na to jezdíš, ale určitě to poznáš až se zničí píst
 
 
Datum: 19. března 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
cau draci jak poznam kolikati Watovi mam civky? diky za radu:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Cievky existuju na svetla existuju len dva druhy.Jedne su 15W(su velke) a druhe su 5W(su malicke).Ak mas na zapalku dve velke prepojene cievky,tak to je 15+15.A ked mas jednu velku cievku a jednu malu,kazdu zvlast,tak to je 15+5.
 
 
Datum: 19. března 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jo poznas zalezi jak vypadaj pokud jsou 2. stejny propojeny tak jsou 25 a pokud je kazda zvlast na svetlo tak 15
 
 
Datum: 19. března 2008 13:52
 
<  2311  2312  2313  2314  2315  2316  2317  2318  2319  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 13:30:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu