česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2308  2309  2310  2311  2312  2313  2314  2315  2316  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel2490    
cuz draci chtel jsem se zeptat kde by sem mohl sehnat na jawu mustang vzduchový filtr,ale nemyslim ted te velky jak se dává pod nádrž ale takovy malí jenom se dá na karburátor protože na vašem kramku jsem ho nenašel jestli nevite co myslim tak se juknite na videa a je to to treti video a ma ten filtr diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2008 23:55
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
jedině burza..
 
 
Datum: 29. března 2008 23:55
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel2490    
díky moc
 
 
Datum: 21. března 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
kamo on nemyslel origo priste cti !!!
 
 
Datum: 21. března 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Ahoj ,kámo,měl jsem stejný problem,originál už jse ten typ vůbec nevyrábí,jedine koupit ten vnitřek (filtr)a na to udělat nějakou objímku a nejaky proužek plechovy k tomu přiletovat a potom to přitáhnout objímkou...
 
 
Datum: 21. března 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: Espectro      IP: uživatel2461    
 
 
Datum: 21. března 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1342    
Cus Draci,muzu se zeptat jakej je presnej typ jawy 90 s vejirovym valcem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2008 21:03
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1966    
jo,ja se splet,myslel sem hlavu dik
 
 
Datum: 22. března 2008 21:03
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Je to vějířová hlava a měla by to být verze Cross a novější model Trail.
 
 
Datum: 21. března 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Zdravím, vím, že už se to tady řešilo, ale pořád nevím řešení. Po důkladném vyčištění magneta (rozebráno do šroubku, vyčištěno, promazáno) mi začali praskat žárovky - 1x přední, 3x zadní. Předtím to nedělalo, tak jsem docela překvapen. Mám tam 20W zapalovaní z J555, žárovky 6V 15/15W a 6V 5W. Jak tedy problém praskání vyřešit díky. P.S. Pokud možno tak, aby nepraskaly a svítily pořád stejně dobře, jezdím totiž i večer, tak potřebuji aby dobře svítily. ještě jednou díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
dej tam 12v kamosovi to robilo to same
 
 
Datum: 21. března 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: tomulik      E-mail:      IP: uživatel825    
seso prosimte sou k tem cervenym blastrum aji drzaky??dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
nene,,jen samotne,,,sesa
 
 
Datum: 21. března 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel1093    
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1972.html kčemu toto je,nebo co to presje je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
To je k tomu, aby sis udělal z Jawy 50 Robby sedumdesátku.
 
 
Datum: 21. března 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2489    
nevis citat?
 
 
Datum: 21. března 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel1651    
:-D:-D:-D:-D::-D:-D::-D ty seš divnej :-D:-D:-D:-D::-D:-D::-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. března 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: sten101      E-mail:      IP: uživatel1985    
zdar vsem chtel sem se zeptat jesli musim mit na babetu 210 spz diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
ne
 
 
Datum: 21. března 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: jkj      IP: uživatel525    
hoj,mate nekdo zkušenosti s předkopama na fichtlu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: ´Killer a Frajtr      IP: uživatel2370    
předkopej si připojku na plyn piššššóó
 
 
Datum: 21. března 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
A kam bys je tam chtěl dát???
 
 
Datum: 21. března 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2486    
hojte :-) MŮŽE SE NECO STÁT S MOTOREM KDYŽ do něj leju SUPER100 + PLNĚ SYNTETICKÝ VYSOKOVÝKONNÝ OLEJ??????? JAWA 21 SPORT odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 23:50
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
musa:Fichtlu je uplne jedno.Je to podobne ako by si namiesto vyfuka natreteho na cierno dal vyfuk chromovany.Esteticky to je krajsie,ale funkciu plni uplne tu istu.
 
 
Datum: 21. března 2008 23:50
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2492    
dik za odpovědi ale myslím si že 100oktan je mnohem kvalitnější než natural 91 nebo 95 a navíc i výkonější
 
 
Datum: 21. března 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
vzdyt ja ho taky kupuju za 300
 
 
Datum: 21. března 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
Vesnican: prosimte ukaz mi kde koupim castrol tts za 300 ja ho tady kupuju za 450..:-)
 
 
Datum: 21. března 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
co by se stalo ale asi mas plnu penezenku je to moc drahe a 100oktan je na nic sica tam sou additivaktere rozebirat nebudu ale je tona nic ten olej je taky zbytecny kdyz chces vysoko vykonyy olej kup si tsf splnuje nejprisnejsi normy a je lacny
 
 
Datum: 21. března 2008 16:34
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel2074    
Zdar docela by mě zajímalo kolik dáte za litrovku m2t já sem našel cenu 70 koruna ředíš to 1:33 nebo si za 300 koupíš castrol tts a ředíš 1:100 počítat se mi tonechce ale o tolik draží to nebude
 
 
Datum: 21. března 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
Myslim že ne..ale proc utracet za zbytečnosti, když je motor stavěný na m2t? A pište to bez capslocku,blbě se to čte.
 
 
Datum: 21. března 2008 14:05
 
 
 
 
Jméno: fichtlnista      IP: uživatel2424    
cus chce se na neco zeptat muzu lejt do fika natural 95 ? prej to ma lepsi vikon a takovej tlumenej zvuk neskurvim ho tim nejak ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
mno tak co si mam vybrat
 
 
Datum: 21. března 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
tak na kompresi 9,5 se v dnesni dobe ma pouzivat benzin natural vsude to najdete a zkurvit to nezkurvis akorat ho ochranis pred predzapaly
 
 
Datum: 21. března 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Nevím jak vy ale já když jedu na Natural tak to má takovej hlubší zvuk a líp to táhne ale když naleju speciál tak zvuk začne měknout a na tom výkonu se to o kapičku zhorší (musím podřazovat i tam kde to vyjedu na 3 tak jedu na 2). Ale asy to bude tím že 5 let jezdil jenom na Natural a M2T.
 
 
Datum: 21. března 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: kajbr      E-mail:      IP: uživatel768    
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
 
 
Datum: 21. března 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: kajbr      E-mail:      IP: uživatel768    
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
 
 
Datum: 21. března 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Nemá to vliv na výkon a motoru to nic nedělá.
 
 
Datum: 21. března 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: kajbr      E-mail:      IP: uživatel768    
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
 
 
Datum: 21. března 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Jasně že můžeš proč by ne výkon nevim možná trochu.
 
 
Datum: 21. března 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2486    
určo ne e ja leju 100oktan=super 100
 
 
Datum: 21. března 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: nazdar      IP: uživatel2417    
zdar borci, chci se zeptat jak poznám nebo jaký má označení svíčka pro teplý starty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
čim vyšší číslo na ní je,tim je teplejší.A myslim že nejvyší je 19
 
 
Datum: 21. března 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
Zdar lidi, nevíte čím to může být, když pustím benzín a skusím na kponout tak to jde a nemusím ani přeplavit karbec, a když ho nacupu tak se mi nepřeplaví karborátor, ale teče mi to tou dírkou co je u kolena, kde má vytékat přebitečný benzín. Už si s ztím nevím rady. Trysky, plovák,ventil v pohodě. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
no jasny to mi dela taky ale neni to nic na skodu:-)
 
 
Datum: 21. března 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
No tak necupuj :-) Když je tam toho moc kape to z tý dirky u kolýnka, jelikož máš asi dobře nastavenou hladinu plovákovky tak při nacupování je tam moc benzinů a ten vykape
 
 
Datum: 21. března 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
tak ještě jednou, když zapnu benzín kohoutkem tak fichtla nastartuju aji bez cupání a skošel sem i cupat jenomže karbec než přeplavím, tak mi to teče s té malé dírky u sacího kolena. nevíte čím to je už si s tím nevím rady?dík
 
 
Datum: 21. března 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
A nastavoval jsi ten plíšek? Ohni ho trochu líp
 
 
Datum: 21. března 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2486    
sorry neak jsem to nepochopil napiš to este jednou tobě samovolně vytéékáá benzííín z plovákovéé komory?????
 
 
Datum: 21. března 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
Zdarec lidi. Jawu 90 roadster zná asi každý ale zná ji někdo v provedení 50ccm?? Že na compu čumim do dobovýho letáku a vidim jí tam... na netu sem jí teda nenašel tak se ptám jawařů:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
50ccm verze byli hlavně na vývoz, ale i u nás jich pár je...
 
 
Datum: 21. března 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
kus letáku s padesátkou je tu: http://www.postimage.org/image.php?v=PqDKhGA
 
 
Datum: 21. března 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Někde jsem četl, že se objem zmenšoval kvůli závodům padesátek.
 
 
Datum: 21. března 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Mě ho taky pls pošli na tomas29@seznam.cz nebo na ICQ 372-371-357.To mě moc zajímá
 
 
Datum: 21. března 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
posli ten latak na mail pavelpavlicek@e-mail.cz
 
 
Datum: 21. března 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: Pangi66      E-mail:      IP: uživatel86    
Zdar DRACI potřebuju poradit mam ČZ 175 a vůbec nejede možná kdybych roztlačil ale je tu sníh takže nemám šanci. Jinak baterie nabytá jiskru to dává jako kráva.a benzín by tam měl taky jít pls raďte. Předtim startovala bez problémů... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
pavko jak si prisel na to ze ciza nejde roztlacit zapnu bosak hodim za dva jak to zacne chytat tak chytnu spojku dam tam 1 a jedu ne? a roztlacenim chytne tak na 1-2metrech jak nic ne ze by me necyhtla na paku:-D jestli tam mas benzin z minuliho roku tak je nejspis zvodnatelej tak ho vylij a dej tam nove koupenej ne z kanistru co mas z podzimu a svicku asi tez nowou muze byt spatna z toho benalu
 
 
Datum: 21. března 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: Pangi66      IP: uživatel86    
zdary chlapy tak sem seridil predstih od voka:-D a uz to jede ale furt to ve vysokejch otackach jako by vynechává predstihem už sem to nedohonil....a uz vazne nevim cim to je...díky za rady
 
 
Datum: 21. března 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Čizu neroztlačíš?co to je za hovadinu já ji roztlačuju xD
 
 
Datum: 21. března 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
nezasekává se ti polovák? ale to by sis asi všimnul louže pod motorkou....
 
 
Datum: 21. března 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
cizu neroztalcis a bude to civkou mi to robilo to same civka nesmi toti navlhnout nebo svicka
 
 
Datum: 21. března 2008 11:49
 
 
 
 
Jméno: Pangi66      IP: uživatel86    
Svíčky sem tam zkoušel 2 ale obě sou starý takže možná budou obě v prdeli...
 
 
Datum: 21. března 2008 11:21
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel1326    
mozna je to blbost ale skus tam dat jinou svicku me se u fichtla stavalo za venku davala jiskru a po nasrobovani to ani neskytlo
 
 
Datum: 21. března 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: Pangi66      IP: uživatel86    
Jo a ještě když zkoušim startovat a vindam svíčku tak je mokrá.
 
 
Datum: 21. března 2008 10:58
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
cau hm tak dik no motor sem jeste nepulil da se tam neco skurvit nebo tak ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2488    
a daj si pozor na primarne kolecko...musis ho dat dole stahovakom...ked som to ja robil prvy krat tak to zle dopadlo:-D:-D
 
 
Datum: 21. března 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Nejdřív si přečti nějakej návod na netu, wiku na stránkách ( http://www.wiku.ic.cz )má dobrej a pak bys neměl nic zničit, jinak klidně můžeš zničit celej motor když to nebudeš dělat s citem...
 
 
Datum: 21. března 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Hlavne si dej bacha na tesneni karteru - bud tam dej paulin nebo si kup origo papirove tesneni, ale udelej to poradne, ono pak docela nasere, kdyz to musis pulit znova, kdyz ti potece olej.
 
 
Datum: 21. března 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel1917    
v motoru nemáš co zkurvit, jen můžeč přehodit kolečka.
 
 
Datum: 21. března 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: petr.l      IP: uživatel2215    
chtel bych se zeptat kolik je lamel na 05? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 12:40
 
 
 
 
Jméno: petr.l      IP: uživatel2215    
george: vis ono to neni tak jednoduchy pac to delam u kamose a tam moc mista neni a nemuzu tam mit rozebranej motor jiank diky moc ste mi pomohly!:-)
 
 
Datum: 21. března 2008 12:40
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1093    
tak si ji rodelej a podivejse?
 
 
Datum: 21. března 2008 11:42
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2485    
První typy s výfukem a stojankem jako mel parez meli jeednu silnou lamelu se 3 pruzinama...
 
 
Datum: 21. března 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
je to stejny jako u jawy 20, 21, 23.....2 lamely, 1 meziplech
 
 
Datum: 21. března 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2484    
ČAUTE ČERNÍ JEZDCI :-) POTŘEBOVAL BYCH POMOC: KDYŽ NAKOPNU FICHTLA ZA STUDENA TAG TO JDE NA POPRVE ALE JAKMILE SE TROCHU ZAHŘEJE UŽ HO MUSÍM ROZTLAČIT PROTOŽE NAKOPNOUT NEJDE DÍKES ZA ODPOVĚDI :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
a na kondík jste zapoměli....???....a nebo zkus jinou svíčku,ale řekl bych že ten bordel zpusobuje špatný kondenzator
 
 
Datum: 21. března 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2486    
DIK
 
 
Datum: 21. března 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: Klika      E-mail:      IP: uživatel793    
Zkus zmenšit předstich
 
 
Datum: 21. března 2008 11:43
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
kazdy fik se za tepla neda nakopnout
 
 
Datum: 21. března 2008 11:32
 
 
 
 
Jméno: karc      IP: uživatel803    
tak tady bych ti poradil už jenom jedno a to že máš v pr.... star.cívku se ti zahřeje a už nedává proud
 
 
Datum: 21. března 2008 11:32
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2484    
karbec i trysky čistím jednou za 3 dny svíčka je nová a válec vyběhaný není protože táhne jak má tak pak teda nevím ALE DÍÍKK :-)
 
 
Datum: 21. března 2008 9:54
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Jedine nastavit predstih,odtrh,preventivne precistit karbec,skontrolovat(vymenit sviecku).Ak to nepomoze,nic ine ma nenapada.Vlastne ma napada,ze ked som mal fichtla s totalne vybehanym valcom,ze mi na rovine ani nezobral dvojku,tak startoval akurat za studena.Po vybruse chytal na tuk.Pripisujem to lepsej kompresii.
 
 
Datum: 21. března 2008 9:42
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel1752    
caute hosi ...neviete co maozem mat z fichtlem ? roztlacim ide 1 dam 2 zdocina podradim do 1 a aj tak zdochne ...co to moze bit ??? benzin ide....diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 9:43
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Odpoj hadicku a otvor ventil na nadrzi a pozeraj,ci ti plynule tecie.Ak ano,tak skontroluj hladinu v plavakovej komore.Ak len kvapka,ale tecie velmi pomaly,tak precisti ventil.
 
 
Datum: 21. března 2008 9:43
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
zkus vycistit trysky
 
 
Datum: 21. března 2008 9:09
 
 
 
 
Jméno: DODOM      IP: uživatel2483    
zdar chtel by se zeptat jak premeram dynamo a rele multimetrem...diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 12:55
 
 
 
 
Jméno: DODOM      IP: uživatel2487    
diki moc stemi pomohli
 
 
Datum: 21. března 2008 12:55
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel1917    
ondro a co když se ptá jak proměří vynutí dynama a funkčnost relé. vynutí dynama proměěříš když vezmeš multi metr, zapneš diodový test a jeden hort dáš na M a druhá na D. relé je lehčí, vem nabitou 6V baterku a mínus baterky dej na kostru relé a plus baterky dej na svorku M na relé, pak by mněla cvaknout cívka v svorky M.
 
 
Datum: 21. března 2008 11:15
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
dynamo: multimetr nastav na 20V, černý hrot ukostři, červený dej na cívku ,nastartuj, zkoušej jaké je napětí v různých otáčkách (stejně nevim proč to chceš měřit). Relé: zase..černý ukostři,červený na výstupní svorku relátka, multimetr by měl ukazovat mezi 6-7,2V. JEDNODUCHÉ.
 
 
Datum: 21. března 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: K.O.      IP: uživatel202    
Cus borci,uz si nevim rady,u mustanga mám pořád černou svíčku,karboš seřízený,olej v pomeru 1:50,už nevím co mám dělat,mohlo by to být předstihem?mám hjo nastavit větší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
je to tak musis ho vytahnout na poradnou projizdku..... pak se ti krasne zabarvi..... ale ze se svezes po dvore to se ti ani nezahreje(kloudne):o)
 
 
Datum: 21. března 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: K.o:      IP: uživatel202    
díky
 
 
Datum: 21. března 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
a nebo to taky znamena je jezdis kratke trasy kdyz sem jezdil 4 hodiny v kuse zadnykarbon a svicka cihla ale jak sem jel tak 15minut tak byla cerana ta smes to taky zpusobuje
 
 
Datum: 21. března 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2485    
kdyz je vsechno dobre sestelovane tak ma svicka cihlovou barvu. Jakmile je cerna,tak to vzdycky jede nanic....serid predstih a serid hladinu a jehlu....pokud tam mas prorezane trysky,tak ty jsou k nicemu a dej tam nazpatek normalni seriove....na oleji do benzinu a na jeho pomeru az tak nezalezi...pri zabehu jsem daval 1:30 a cernou svicku jsem nemel...
 
 
Datum: 21. března 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Neviema aky olej tam davas,ale lej ho tam aspon 1:40.A co sa tyka sviecky,tak cierna znamena bohata zmes.Takze to moze sposobovat bud vysoka hladina v plavakovej komore,alebo poloha ihly.Ale myslim si,ze pokial motor nerobi problemy,tak by som to neriesil.A sviecky NGK su citlive na uchlastanie.Ked chces inu,daj tam radsej Bosch.Ale ja som v zivote s Briskom problemy nemal.
 
 
Datum: 21. března 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: K.O.      IP: uživatel202    
Ok vyzkouším
 
 
Datum: 21. března 2008 8:24
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
dej si tam svíčku NGK dává o dost vetší jiskru mněl jsem stejný problém svíčky brisk mi odcházely jedna po druhé
 
 
Datum: 21. března 2008 7:54
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
cus borci mam takovej dotaz jedny kamosce se stalo u fika ze ji tam nejdou davat rychlosti ma tam jen N a nic vic kolikrat to cvakne a kolikrat ne nevim co stim abych ji pomoch tak kdyz tak poradte predem dik a zdar at vam to frci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: LKMato      E-mail:      IP: uživatel2494    
Alebo ma v motore vydrete abo vylamane all zuby a ked hej ta newim co s tym robil
 
 
Datum: 21. března 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2482    
vysypala se ji tycinka od radiciho automatu.....staci rozpulit motor a nasadit to nazpatek
 
 
Datum: 20. března 2008 23:25
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
muze to byt tim ze ma moc dotahlou spojku mi to robilo to same na cize
 
 
Datum: 20. března 2008 23:22
 
<  2308  2309  2310  2311  2312  2313  2314  2315  2316  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 15:44:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu