Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Franky
IP: uživatel16222
 Zdravim sve cecenske bratry...............Otazka zni .... kde sezenu tepelny izolant (zaroven jaky) v podobe 20 kulatiny ????podminka je obrobitelnost, cena, teplota 400 + ???? blika mi hlavou pertimax, bakelit - realizovatelne ?? ci kevlar, karbon ??? samodrejme ze keramika by byla epes-rades... akorad ty problemy..... spasiba
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2013 17:35
 Dobry den kupil som novu vacku na cz 175 487 ze vraj univerzalna na jednovalec aj dvojvalec a neda sa my poriadne nastavit predstih nemate s tym niekto skusenosti alebo keby my niekto poslal fotku original vacky na cz 175 487 aby som mohol porovnat lebo k motorke som vacku nedostal. dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel16246
 Tak snad poznáš jestli je to bohatý a nebo chudý,na to nemusíš každejch 10km vyndavat svíčku. Jestli máš karb co tam patří tak otryskuješ dle příručky a je to.
Datum: 08. října 2013 18:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16233
 nastavení je nekonečný boj ...v chytrých knížkách se radilo vhodný osazení trisek a udělat jízdní zkoušku kterou dělej opatrně ....ta zkouška se dělala tak že ujedeš cdca 10 km aby se ti motor dostal do provozních hodnot pak to napalíš do prudkého kopce na 4 na plnej a ještě za jízdy vypneš motor a opatrně zastavíš ..vyšroubuješ svíčku a její barva by měla být srnčí hněd...ne černá ne bíla ...pozor at ti barvu nezkreslí volnoběh ......proto je to tak krkolovný manevr....šteluješ šroub z boku s pružinkou bohatost směsi ..ovlivnuje to i jehla tesnost motoru....
jinak hrube nastaveni volnoběhu se dělá na motoru prohřátem na 80 asi prostě že na něm neudržíš ruku necháš to ohřád a pak šroubkem ze spodu pod šoupětem nastavíš nejmenší otáčky aby to eště nechcíplo.....
jinak pečlivě pozoruj barvu svíčky ikdyž jezdíš normalně uvidíš jak ti to palí....todle sou jen tabulkový hodoty
Datum: 06. října 2013 9:52
 A mozem sa este spytat ake idealne nastavenie karburatora zmes a volnobeh.Dakujem za odpoved.
Datum: 05. října 2013 19:02
Jméno: standa
IP: uživatel16225
 No oni všechny úplně stejný nejsou,maj různej náběh... Z fichtla je hodně ostrá a naopak z kejvy je kulatá bez výrazného zubu....ale musí to jet ať tak či onak...jen ten zářez musí být ve správné poloze...to ověříš snadno...dáš píst do HU a dřík kladívka musí být na nejvyšším místě vačky -na zoubku... Pokud je hodně před a nebo za tak je vačka buďto přesazená a nebo naprosto přetočený stator...
Datum: 05. října 2013 12:48
 ano.. dvouvalcova jawka nebo čz má dvě kladívka
Datum: 04. října 2013 20:45
 a to je normalne ze to dava dve iskry?
Datum: 04. října 2013 20:41
 Abych vás nenapínal, vačka z jednoválce a dvouválce je stejná, takže v tom bych problém neviděl...
Datum: 04. října 2013 20:00
 jTak vravite ze z pioniera pasuje len treba poootocit zapalovanie no sak vyskusam.
Datum: 04. října 2013 19:44
 Proč by měla být pro 350 jiná vačka?
Datum: 04. října 2013 19:24
Jméno: pepa
IP: uživatel16224
 logicky na jednoválec a 2 válec vačka stejná nebude ,,,,je jiná pro pioníra tobě by tam šla z 250 či starčí čz ...ale ne ze 350 ... vačka na pioníra by měla mít stejný tvar ale drážka pro jištšní v rotoru je jinde .... musí se po otočit .aby to šlo vyštelovat a pořádně dotáhnout....
Datum: 04. října 2013 17:56
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdravim všchny draky hlavně fichtlaře. Čim prosimvas je že mě až dost jiskří kladivko s kovadlinkou. Vim že to trochu jiskřit má ale tohle je až dost. Kondik tam mam novej. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2013 17:18
 Předpokládám že pionýr jede. Mám zkušenost, že některý ty nový kondíky prostě jiskřej hodně a tím se může rychleji vytvářet pecka. Podle me je to normálka v tom že nedělaj tak kvalitní kusy. proto jsem rád za každej funkcní starej kus.
Datum: 04. října 2013 17:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hele to, že je kondík novej neznamená, že je dobrej, ale kladivko vždycky lehce jiskří, zkus prostě ještě jinej kondík, a ještě si překontroluj ukostření toho kondíku, občas jak je uloženej pod tím "pérkem" tak se tam dělá slušnej přechoďák
Datum: 04. října 2013 6:17
Jméno: john
IP: uživatel289
 čus je možný znovu přihlásit před pár dvy zrušené doklady? techničák mám jen je tam napáno že je to vyřazene
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2013 15:11
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 papíry jdou znovu přihlásit jen, když jsou odhlášené v rozmezí let 2002-2004...
Datum: 04. října 2013 15:11
 v jakém roce je vyřazen? v rozmezí nejakývh let (nevím přesně ale hned po roku 2000) se odhlášení dalo zpět přihlásit
Datum: 03. října 2013 22:18
 jakmile je vyřazen ta je vzřazen, ten si můžeš nechat na památku. Jinak je k ničemu.
Datum: 03. října 2013 22:04
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 Zdar chtěl bych se zeptat zda je lepší zvolit menší řetězové kolečko a klasickou origo rozetu ( cca 55 zubů) nebo radějí pořídit větší rozetu a větší řetězové kolečko ? Nevím jak je to v poměru síla ku rychlosti a jaká by byla nejlepší varianta aby to co nejlíp jelo a v terénu co nejlíp táhlo. Dík moc za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2013 19:01
 každej kvalt se dal vlastně rozpůlit, jako u náklaďáku
Datum: 05. října 2013 19:01
 taky když už tu byla řeč o přehazovačce, sem viděl něco jako redukční dvoukvaltovou převodovku na pionýra,ta se montovala do upravenáho deklu u zapalování - u sekundárního kolečka, respektive se to dřív dávalo na tereni pionýry, a vyráběly si to snad pod svazarmem, ale je o tom dost málo info, ale líbilo by se mi to
Datum: 05. října 2013 18:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jendo zamysli se, patrně jsi vůbec nepochopil princip převodovky. Když budeš zvětšovat nebo zmenšovat obě kola tak prakticky nic nezměníš, 12-55 je skoro to samé jako 14-65 těch pár setin rozdílu ani nepoznáš. Promiň, ale zopakuj si fyziku a matematiku pro základní školu a pak řeš převodovku.
Datum: 04. října 2013 10:00
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 To by byla vec  ja bych chtel nechat 12z a 4 kvalt.. to by byl luxus ! Jinak 12/55 na silnici moc neni..kolem 60-65 max a motor hrozne rve . Jezdim 13/55 na rovine 70 v klidu a z kopce ma motor jeste rezervu
Datum: 04. října 2013 9:33
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 taky ba uz bylo na case, aby na to nekdo udelal prehazovacku jako na kole  to by byla jizda
Datum: 03. října 2013 23:40
 tak to zkus a uvidíš - pokud si na tom ještě nejel, tak toho moc nevyšpekuluješ... po jízdě budeš chytřejší
Datum: 03. října 2013 23:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 což síly bude dost menší primáro 9z....novej výbrus....snížená odlehčená klika....a ted mi jde o to jak to dat dohromady stim sekundárem a rozetou.....bojim se aby to nemělo sílu jak bejk a nestálo to na místě  ...tak jestli neni lepší třeba koupit to sekundáro větší 14z mozny i 15z a velkou rozetu 65...nebo ponechat 12z sekundáro a nechat origo rozetu 55zubů...jde mi převážně o terén
Datum: 03. října 2013 23:15
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar já bych doporučil 10zub mámho taki ve fichtlu a rásne jede třeby na semaforech prutčí rozjezd ale jedeto skoro stejne rychle protože to víc vytočíš . zvelkou rozetou sou problémy musíš když je odost večí prej zvednout plechy řikal kámoš
Datum: 03. října 2013 20:03
 Sinice -13/55. cestování 12/55. terén/vesnice 11/55. prasečinky v terénu 11 - 60/65
Datum: 03. října 2013 16:30
 velkej sekundár a malá rozeta = vetší rychlost, ale malá síla (vhodné na dlouhé rovné silnice)... malej sekundár a velká rozeta = velká síla, ale malá rychlost (vhodné do terénu, nebo do kopcovatých krajů naší (i cizí) vlasti)
Datum: 03. října 2013 15:38
 Zdarec draci, mám problém se svou jawou 350 634. Jde jen na jeden válec. Chodila dva roky v pohodě bez seštelování- nalítáno kolem 6000 km. Jak k tomu došlo. Jel jsem a najednou začla pri nizkým a pak i strednich točkách svitit kontrolka dobíjení a když jsem pri ceste domu vypotreboval kapacitu baterky začla chodit v nízkych otáčkách na jeden válec, takže jsme ji musel brat "u huby" abych mel motor stále v otáčkách. Prijedu domu, nabijju baterku, vycistim rotot, v rele vyčistím kontakty, které na sobe meli pecky. Nastartuju ji a jde na jeden válec stále. Baterka nabitá. Ríkal jsem si jo v pohodě, prostě se rozštelovalo na kladívkách, jenže predstih a odtrh ok. Pri chodu motoru na jeden valec a vyndané druhe svicce jiskra nádherná, pri vytočení motoru, krasne jiskri. Svicky měněny (i za NGK), kladívko vycistěno,poté jsem měnil jak kondik, tak indučku a proste to jde na jeden valec i kdyz jiskra je- nechápu. Kdyz jsem se to snazil vytocit pres ten jeden tak se mi asi dvakrát podarilo, že se druhy valec chytil, ale jakmile klesly otáčky, tak zase prestal pracovat a pri dalsim vytočení se jiz nechytil. Myslel jsem, že tohle spravit dokážu, ale prostě nevim... Díky moc za inspirujici rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2013 2:19
 Zdar, s tim dobijenim mi to delalo na moji 640 kdyz jsem mel utrzene vnitrni vinuti rotoru alternatoru, jinak by to mohlo byt i to gufero na klice a od nej se muze prodrit i vinuti rotoru dynama (to mi delala dvepade).
Datum: 04. října 2013 2:19
 Děkuju za rady, jeste ten vysokonapěťák zkusím a popřípadě vyměnim to kladívko. Jo je to pravý válec, ale olej nebo smes pod zapalováním není. Jenda65- předpokládám, že mluvíš o ČZtce 471? hele nevím jestli je to karburátorem. Nespalena směs z výfuku vyletuje ven, takze jí snad jde do válce dost, ale dík za postřeh.
Datum: 03. října 2013 22:09
 Ahoj mě když 250 jde na jeden válec tak stačí jen vyčistit karburátor a hned jde i druhý. Zkus vyčistit karburátor a filtr v elektrice být problem vůbec nemusí. Bývá zanesena triska a opravdu jde jen jeden válec. Jelikož máš motor téměř stejný i karburátor jako já na 250 tak by to mohla být stejná příčina. Určitě nás informuj jak jsi pokročil.
Datum: 03. října 2013 21:42
Jméno: Martin
IP: uživatel13882
 je to pravej válec? pak to může být gufero. četl jsem, žes měnil svíčku, kondenzátor, indukčku. zkus i kabel s fajfkou. to že jde jiskra, neznamená, že jde ve správný čas - špatná indukčka, nebo kondenzátor. může být závada na přerušovači - probíjení. hodně zdaru. eventuálně piš na martin.miarka@c-box.cz
Datum: 03. října 2013 19:54
 v těhle strojích abych pravdu řek se moc nevyznám sem spíš přes fichtly a tak, ale napadá mě jestli jsi kontroloval fajfku,a třeba vysoko napěťovou cívku, třeba bude problém tam ?
Datum: 03. října 2013 16:36
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci mám jawa 21 motor po generálce vše je nové včetně kliky, a převodovky... má i vybrus který má najeto přes 1000km možná víc a chcu se zeptat jak seřídit karbec aby měl pionýr správný táh při jízdě na 3 jede rychle všechno fajn ale přijde kopec a ztrácí docela ty správné točky. Prostě jesl jsem na fichtlu od kamoše a ten tahal od začatku do konce
Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 15:58
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 nenajdeš 2stejny motory už z vyroby...
Datum: 06. října 2013 15:58
 taky záleži jak si sedne výbrus a motor celkově a hlavně na tom seřízení, a taky co tam máš za píst, kámoš teď zaběhnul tříkroužák a ten tahá jak bejk, já mám zase 1 kroužek a ten má zase točky jak sviň,
Datum: 03. října 2013 16:41
 no nejlepší je tovární nastavení karbce,když máš originál motor- viz příručka. A je známou pravdou, že u pionýra co motor to originál. Plus jde o to, jak byl motor složen, jaka má loziska atd. Také záleží na sekundárním kolečku a mnoha jiných faktorech
Datum: 03. října 2013 10:58
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím, mám problém s mustangem (jawa)  nastartovat jde, ale jakmile ho chcu vytočit na volnoběh tak nejde vytočím ho jen jakby na 1/2 pul plynu a dál ho nepřetočím začne prostě cukat, a stojí na určité hranici toček a škube  . Čistil jsem výfuk (komplet - žádná změna); karbec (vyčištěn- žádná změna; HT-68;VT-38); předstih zkoušen (1,6-1,8 mm - nic, v současné době mám 1,6 mm), odtrh 0,4 mm; vzduchový filtr vyfoukany, zkoušeny různé krytky (s dírama a bez děr) - žádná změna; už jsem aji začal uvažovat o guferu pod zapalkem, kontrolováno a vyměněno - žádná změna; svíčka brisk N14C nebo pal N8 zkoušeny a nic :-/ už jsem zcela bezradný, napadl mě ještě kondík, nebo kladívka (kladívka OK), jinak jsem uplně v pasti, poraďte někdo prosím, jsem z toho už na prášky, nervy v kýblu,... dík za každou radu, info, nápad,...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2013 13:47
Jméno: Standa
IP: uživatel16241
 To je jednoduchý Olouši. Např. - Když je už něco naindukovaný,kladívka seplý ale třeba v tu chvíli ztratí kabel kladívka kontakt s kladívkem,tak muže naprosto bez problému proběhnout jiskra,protože se otevře (lépe řečeno uzavře) obvod...a nebo to hodně často způsobují jiskřící kladívka (na vině problém v kondiku a nebo zapalovací cívce/vinutí)....mě třeba nejde do hlavy co jak tam muže blafnout hodně před HU a nebo skoro až v DU,ale je to tak... Jedno tyristorový zapalování mi to dělá,háže někde omylem jednu jiskru navíc a mě po přidání plynu lítá oheň z karburátoru...pokud nasadim sání,tak to vystřelí víko  Dlouho sem řešil,co se v motoru děje,protože to bylo "KURVA DIVNÝ"...hledal sem ulomenej píst a podobný věci....nic.. vše vypadalo ok,jiskra šla taky OK,natočil sem to a na volnoběh to předlo jak kejva...otáčky stabiláku,perfektní...po přidání plynu slabá akcelerace a rána se silným zvukový efektem  Když jsem už nevěděl co s tim,tak sem tam vrazil Vape a bylo ticho  Takže tak .... často se stává že u j555 či 05 se někde uvnitř propálí obě vinutí do sebe a pak to taky různě štěká,blafe,plive,kašlá a to sou právě taky dvě a více jisker-či jiskra 3/4otáčky kliky....je to způsobený hořícími kladívky.....u tebe mohlo bejt uklepaný něco v izolaci kladívka a nebo prostě zkrat v přepínači a nebo jinde....stačí když to někdo pospájí v přepínači na prasáka,nic nezaizoluje a očko s kabelem od světelný cívky si začně ťukat na oko s kabelem z indučky na chcípání....hned je problém na světě....pokud je problém odstraněn,tak byl zjevně někde tam....hodně často bejvá v kladívku a jeho izolačních podložkách.....každej řiká,že kladívka jsou ok,ale přitom mezi ně strčil jen měrku a nezkontroloval nic... takže tak....ať se daří
Datum: 07. října 2013 13:47
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 zdar borci... tak to mam asi taky vyresene... vytiskl jsem si schema a pustil se do toho. prvni co jsem nasel, byly prehazene civky. zapalovaci byla na jinem miste, nez na schematu. tak jsem to prehazel a natahal jsem nove draty s ockama, koncovkama, v buzirce, no poroste paradni nova elektrika. uz jsem nemel silu na to, abych hledal chybu v predchozim zapojeni, takze jsem to vyskubal a udelal cele znovu. vycistil jsem taky prepinac, takze tech zmen jsem udelal docela hodne a hlavni je, ze to pomohlo. nejde mi ale porad do hlavy, kde mohla byt ta zasadni chyba... jestli probijel prepinac, nebo to bylo tou polohou civek, nebo spatne natazenou elektrikou.... ted uz se to asi nedozvim, ale zajimal by me vas nazor, co, nebo proc to delalo takovou neplechu... a stando!!! porad me zajimaji ty dve jiskry!!! jak a proc?  su proste zvedavy  jinak fechtlu zdar!!!! ted, kdyz uz to zacalo jezdit, se muzu pustit do kompletni renovace stroje. a to bude teprve orisek... vsechno to brouseni, tmeleni, vyklepavani a zase brouseni a tmeleni... atd. zena me zabije, ale bude to krasavec  doufam
Datum: 07. října 2013 0:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 vyřešeno, bylo to poje..... kladívkem, ted zase slape krásně  dík
Datum: 04. října 2013 16:28
 zaujaly me ty dve jiskry na svicce... jak se to muze stat? pri svych nekonecnych problemech s pionyrem jsem minuly tyden dospel k podobnemu zaveru... porad jsem si myslel, ze jsou to samozapaly, ptz pri vytocenem motoru jsem vypl chcipakem elektriku a motor bezel nejakou dobu dal... pak me v zoufalstvi napadlo, sundat pri tom vytocenem motoru fajfku a najednou motor okamzite zdechl... takze jsem vyvodil, ze do svicky jde porad napeti. (jinak chcipak samozrejme funguje... kdyz je motor v nizkych otackach, tak po vypnuti hned zdechne). hned jsem si vzpomnel, jak mi fechtl palil zarovky ( i pri maximalne vzdalene civce od magneta) dokud jsem tam nedal stabilak z babety a napadlo me, ze tyhle dva nezavisle elektricke okruhy mam nekde spojene. proto mi hori zarovky a proto mi svicka pali v okamzik, kdy nema... (diky vysokym otackam nema predstih velkou roli). otazka je, kde se vezme ta druha jiskra, kdyz kladivka tuknou vzdycky jen jednou... ? chystam se udelat novou elektriku, ptz jsem pio podedil po svem patnactiletem "JA", kdy jsem o elektrice vedel jenom to, ze kope a ted se ho snazim uz od jara ozivit  je to boj, ale bavi me to... ale hlavne, jsem cimdal vic presvedceny, ze tam tech zavad uz moc byt nemuze
Datum: 04. října 2013 0:08
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jakoze kladivka jsem čistil dneska nekolikrat a nic :-/ uvidím zitra kupim nove a uvidím
Datum: 02. října 2013 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 sázím na pecku na kladívkách
Datum: 02. října 2013 22:05
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no prostě držím plyn na max a kdyz je to v 1/2 tak jakoby proste omez a dělá vrrrrrr,hhhhhh,vrrrrr,hhhh,.... (vrrrr-jede, hhhh- proste jak by se nezapalila smes (mi to prijde)) i kdyz to je blbost kdyz sem zkoušel ruzne kombinace smesi (jehla na 2. zářezu (celou dobu) a zvysovani snizovani hladiny - nic ; ucpani, otevreni airboxu nic, a pak kombinace obou taky nic :-/ do sání to nefluše, ale asi se mrknu na ty kladivka zitra :-/
Datum: 02. října 2013 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel16215
 Zkrat,indučka,kondik,kladívko,izolace kladívka,vn kabel,fajfka,svíčka ... A nebo klika brutálně lítá v ložiskách...To mužou bejt dvě jiskry na svíčce a nebo hořej kladívka ... Jakoby to fluše nazpátek do sání ? nebo dělá "hhhhhhh" a nejde přetočit?
Datum: 02. října 2013 21:38
 Indukční cívka, kondík - nejpravděpodobnější Vn kabel, kladívko(izolace), fajfka, Benzín - krutě nízká hladina, odvzušnění, přicpanej karb
Datum: 02. října 2013 21:31
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zapalovací? nebo indučka?
Datum: 02. října 2013 21:10
 cívka ....
Datum: 02. října 2013 21:05
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nn benzin dotíká v pohodě
Datum: 02. října 2013 20:44
 jestly škube tak je možný že ti nejde vzduch do nádrže a dělá se podtlak
Datum: 02. října 2013 20:38
Jméno: petr
IP: uživatel289
 zdar jak by fungoval na jawě 05 válec a hlava z 20 upravit výstupy kanálu na karterech bych neměl problém doladit ,ale hlavní otázka má to cenu? nebo jen hlavu z 20 a zbytek origo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel16215
 Válec z j20/21/23 bezproblému pasuje na motor z j05,není třeba nic řešit,jen dej i karbec a sací koleno z j21 .
Datum: 02. října 2013 21:27
 Zdravím draci, vím že se nejedná o pio ale i tak, poradil by mi někdo s vymezením převodovky u jawy-čz 175 356? jaké vůle, případně kde sehnat vym. podložky. Dík moc draci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2013 8:24
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar jakou vůli máš na mysli axiální? jestli radíální tka vyměň ložiska, nebo pouzdra a bude to ok
Datum: 03. října 2013 8:24
 Zdar jakej rětěz si mám koupit když mám 12 zuby řetězový kolečko a origo rozetu je to na mustanga, předem dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2013 17:21
 Dík
Datum: 03. října 2013 17:21
 origo 112 článku..
Datum: 02. října 2013 17:14
Jméno: Jaroch
IP: uživatel15809
 Zdar mám takovej problém mam mustanga když jedu z kopca vše ok ale do kopca se to začne dusit a nakonec to zdechne
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2013 13:24
Jméno: Venom
IP: uživatel16221
 Zkus se podívat do trysek, mohou být zanesené, nebo pak kladívka, dělalo mi to taky
Datum: 04. října 2013 13:24
 Dobrý den všem.Má tu někdo celý film ROK MÁ 6 DNÍ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 12:52
 čau draci mám takový problem na ČZ 125 typ B,jako obvykle jsem se šel projet,normálně sem nastartoval a jel a asi po 100metrech mne bouchlo něco v pravém kratu a zastavil se motor tak jsem to dotlačil dom,sundal sem víko a magneto bylo celé vyletěné z hřídele a všechny ty male magnetky které drží šroubky byly povipadavané.tak potřebuju poradit jak to složit zpátky,nevím jak se to mohlo stat když motor byl na seřízení v mototechně. dík všem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 23:11
Jméno: I.T.
IP: uživatel17061
 Ahoj, máš problémy na kónusu kliky nebo kónusu magnetu, samotný klínek magneto neudrží
Datum: 12. dubna 2014 23:11
Posl.aktualizace: 03. října 2013 20:51
 Tak jednu kejvačku 350 mam v původním stavu na dokladech, která se projede 2-3 do roka v létě. No a druhá 350 je čistě cestovní stroj, který se mnou zažívá dobré, ale i zlé, léto, zima, silnice a polňačky atd. Na těhle tlumičích mě hlavně láká nastavení tuhosti, starý původní mám a není problém je repasovat.
Datum: 03. října 2013 20:51
 Nejak je složit musely tak opačným postupem se rozeberou. Jen se zeptám proč nechceš originály? Kejvačka si už zaslouží být v orig.
Datum: 02. října 2013 19:12
 zdarte draci, mam problem . mam 21 po GO a nechce nastartovat. jsou tam nove kladivka konidk vačka seřizene zapalko broušené kanálky. jednou kdyz jsem se to snazil nastartovat tak by me to jak kdyby buchlo do sání( kouř z karbecu) ale udelalo to jen jednou a potom uz ani škit . uz fakt nevim co mam delat predstih/ odtrh jsem nastavil . jiskra pěkná sílná . kdyby byl nekdo tak ochotný a chtel mi pomoct tak at me napíše mail a pokecame diki chlapci
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2013 21:07
Jméno: David
IP: uživatel11092
 Zdarec draci, potřebuju radu, budu dělat GO předních vydlic na 555 a ještě to nemám rozebrané ale potřebuju vyměnit ty silonové pouzdra, kolik jich mám koupit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2013 19:48
 4
Datum: 01. října 2013 19:48
 Dobrý den, je to asi blbá otázka, ale.. Blbla mi na 05 spojka, tak jsem koupil nové lamely, mezilamelu, pružiny.. zkrátka celou novou spojku (kromě koše). Nalil jsem olej, utěsnil zadekloval, nastavil vůli, ale jak šteluju, tak šteluju, tak když zařadím rychlost a zmáčknu spojku a popojedu, tak mi to pořád žblechtá. Asi to stačí jenom dobře zeštělovat, že? Ikdyž to mám dotáhlý naplno, tak pořád to dělá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2013 17:38
 při našlapávání startovačka klouže ? Měnil jsi i primární kolečko ? Může se protáčet na kuželu. Sundat, očistit, odmastit, s citem dotáhnout.
Datum: 03. října 2013 17:38
 No, prostě je tam furt ta rychlost. Když zmáčknu spojku, tak to jede jenom na primáru, jak na volnoběh.
Datum: 01. října 2013 19:38
 Žblechtá znamená co?
Datum: 01. října 2013 19:30
Jméno: micar
IP: uživatel15295
 zdar.měnili jsme na 21 pružinu na řadicím automatu,nepoznačili si polohu na tisícihranu,jak to nastavit? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2013 19:13
Jméno: Max
IP: uživatel14539
 Zdar Draci chtěl jsem se zeptat jestly nebude blbý když si dám na pincka blinkry a když tak jak se zapojují díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 10:00
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak když už, tak levá ruka ohnutá v lokti a předloktí vztyčené vzhůru, a znamená to odbočení vpravo
Datum: 02. října 2013 10:00
Jméno: 4mag
IP: uživatel14122
 a co má vztyčená ruka vzhůru společného s blinkrama???
Datum: 02. října 2013 8:49
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Ne, blbý to určitě nebude, záleží na provedení  . Osobně ale blinkry na mustangovi nemám, jednak tam nikdy nebyli (alespoň u mého modelu) a druhak, když to nemá blinkry, tak je nemusím používat  . A rukama ukazuju jen když chci.. navíc ruku na srdce, kolik řidičů zná co znamená vztyčená levačka vzhůru k nebi... tedy teď myslím bez vztyčeného prostředníčku
Datum: 01. října 2013 22:09
|



|