Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
 zdravim, potřebuju radu: měl sem vybroušenej válec se kterým měl fíkus sílu jak něco a pak se mi ho podařilo díky špatnýmu zajíždění posrat a teď ho mám znova vybroušenej a už nemá zdaleka takovou sílu, čím by to mohlo být... napadá mě jen že ten druhej výbrus sem si nechal udělat u někoho jinýho a ten to nemusel udělat kvalitně...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 16:39
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
bezva, ale nevím na co mi to je...
Datum: 07. dubna 2008 16:39
Jméno: poradce
IP: uživatel2616
správná vůle pístu ve válci má býti 0,02 až 0,03mm nové pístní krožky při vložení do válce max vůle 0,2mm
Datum: 06. dubna 2008 22:17
Jméno: KFC
IP: uživatel111
 zdar borci , kamoš ma babetu v uplně dobrym stavu ale vubec mu nechce jet . Když se rozjiždi tam jak kdyby zablokovany zadni kolo tak to postavý vždycky na stojan a rozšlape a až se to rozjede(to kolo ve vzduchu) tak to zhodí ze stojanu a jede . Nevite čim to muže byt ? pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 19:49
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
povol retaz brzdy promaz loziska a kukni na spojky prvne se ale podivej jestli nemas ten retaz moc utahly
Datum: 06. dubna 2008 19:49
Jméno: sasd
IP: uživatel1337
 Zdar co znamenaji ty vyražení čísla na karteru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 15:55
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
IQ
Datum: 06. dubna 2008 15:55
Jméno: Js
IP: uživatel340
číslo motoru
Datum: 06. dubna 2008 13:17
 no mám takowej menši vetši problém....když zařadim 3ku na čz 175/477 tak to v záběru divně cuká a vynechává...ale neni to zapalovánim......už sem z toho neštastneji...motor byl pulenej, vyměněny řadici vydličky, podloženy hřidele a tak...je to jakoby do sebe ty kolečka nezapadli. dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 14:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
Závada může být v opotřebení drážkování kola 3. př.stupně na předlohovém hřídeli (vnitřní drážky ozubeného kola),nebo na hlavním hřídeli.Ozubená kola se vychylují z osy a nejdou do plného záběru.
Datum: 06. dubna 2008 14:40
 Zdarec lidi, potřeboval bych od vás radu. Slyšel sem, že těsnění na motor z fíka si můžu vyrobit sám doma, co k tomu potřebuju? Šablony už mám. A je veškěrý těsnění ze stejnýho materiálu, kromě výfukovýho těsnění?Hlavně mě zajímá ten materiál, jestli to musí být ňákej speciální papír nebo tak. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 14:05
díky moc kluci, to sem potřeboval vědět
Datum: 06. dubna 2008 14:05
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
to výfukový těšnění musí bejt z materiálů kterej vydrží velkou teplotu, papír udajně shoří.
Datum: 06. dubna 2008 13:01
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Ja jsem si sice koupil těsnění tady u sesy ale tata si těsnění vyráběl ze čtvrtky.
Datum: 06. dubna 2008 12:33
Jméno: neumětel
IP: uživatel1855
nechcu aby mě někdo řekl že sem debil...ale stači ti desky(přebal) ze zešitu z reciklovanyho papiru(jako ty desky)
Datum: 06. dubna 2008 12:11
Jméno: Švary
IP: uživatel373
 NAZDAR DRACI PROSIMVAS MAM UPLNE NOVEJ VYBRUS 1 A KOUPIL JSEM SI SADU PIST KROUZKY NA 1 VYBRUS A KDYZ TO NAKOPNU TAK TO TAM CVAKA JO A NEVITE PROC JSE MI NEKDY SEKNE NAKOPAVACKA NENI TO TIM ZE JSEM TEN MOTOR MEL ROZEBRANY A TEPRVE SEM TAM NALIL OLEJ NALIL JSEM TAM OLEJ A ONA SE MI 3 SEKLA NAKOPAVACKA DIK ZA ODPOVED
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
to vyskakuje pistni krouzek ale proc to nevim meto taky delalo tak jsem tam dal jinej valec i pist
Datum: 06. dubna 2008 21:16
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
zkontroluj si ojnici, jestli tam máš vůli tak ti potom cinká píst o hlavu..
Datum: 06. dubna 2008 13:10
čau je taky možný že ti Mlátí píst do hlavy.zkontroluj ho jestli tam neni promáčklej.
Datum: 06. dubna 2008 12:23
Jméno: jawy 23
IP: uživatel1337
cus zkontroluj jestli si ten pist dal spravne pac jestli si ho dal obracene pist ti de zamkama pres kanaly a to mas velkej problem kamos takhle znicil uz tri pisty nez prisel na to co dela spatne
Datum: 06. dubna 2008 12:03
Jméno: sesa
IP: uživatel176
a pist jsi nandal sipkou dulu !!!!!!
Datum: 06. dubna 2008 12:01
Nazdar, nejsem velkej znalec, ale když tam dáš nový kroužky, tak ňákou dobu cinkaj, ale až pude motor do tahu, tak by si měli sednout a už by neměli cinkat.
Datum: 06. dubna 2008 11:57
mně se taky čas od času sekne nevím co to tam vaká ... mně se taky zdálo že mně tam něco cvaká ale nakonec to byl doooost povolenej sroubek od objimkky vejfuku .. zkontroluj jestly mas vsechny sroubky dotazeny.. )nadrz sedlo std..) cus
Datum: 06. dubna 2008 11:52
Jméno: petr
IP: uživatel2383
 caw hosi chtel jsem ze zeptat jestly vite i o jinejch kramkach nez je tento ??? a take jsem se chtel zeptat kdyz vyjizdim kopec tak ten fichtl ho nevyjede nevite o nejakejch upravach,radach,typech atd??? idk yza odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 19:42
Jméno: ivan
IP: uživatel2505
velka rozeta a naladit motor
Datum: 06. dubna 2008 19:42
Jméno: Michal
IP: uživatel2610
Silnější motor nebo tlačit
Datum: 06. dubna 2008 10:32
 cawec chlapi potrebuju poredit sem jeste mladej a nemam skusenosti.mam problemek se slozenim motoru na stadiona.jak je ta hridel na slapky v prevodovce tak tam je takovej mrzak co se pohybuje a ma takovou pacicku co pride do karteru.a ja neim jak na byt k ozubenymu kolecku protoze na jedny strane je vyssi!poradte dik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 22:25
Jméno: poradce
IP: uživatel2616
pacička musí býti namontována tak aby zapadla do nálitku v levé půlce karteru
Datum: 06. dubna 2008 22:25
 jo a jeste dodatek je tam 6V baterka (6AH)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 9:42
 caute lidi potreoboval bych vedet jaky jde proud a napeti do zadniho svetla u 350ky
zmerit si to nemuzu protoze mam motorku 80 km daleko a jezdim tam jednou za mesic
pls HELP
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 9:29
 čaute draci prosím wás potřeboval bych vědět co je to za označení této svíčky BRISK N15Y
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 10:37
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2618
Ja se tomu propalování svíčkou Y směju....  Někdy se tu najdou opravdu super haluzy...  Ale to je klasika...! To co naspal jinej tak je zaručeně pravda ale že bych si já přečetl něco o fungování motoru a o spalování směsy to ne...! klasickej přístup......POČKÁM AŽ MI NĚKDO NĚCO ŘEKNE SÁM...  Mazec někdy...!
Datum: 07. dubna 2008 10:37
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja tomu s tim propalenym pistem taky neverim,jako stat se to muze,ale treba to je chudou smesi,snizenou hlavou atd
Datum: 06. dubna 2008 15:37
To že by svíčka s vysunutým jiskřištěm propalovala písty se mi zatím nestalo.Jezdím na ni už několik let,a to na Stadionu S11 a Jawě 21 a propálení jsem zatím nezaznamenal.Ani píst není nijak popálený,nebo ojiskřený
Datum: 06. dubna 2008 13:28
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Svicka s vysunutymy jiskricemi(pry propaluje pist)
Datum: 06. dubna 2008 9:39
 čus chtěl bych se zeptat jestly tady někdo nevi kolik ma byt odtrh na jawě 350 potřeboval bych to poladit a nevim kolik tam dat tak mi poraďte.dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 8:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
Ano omlouvám se ,uvedené hodnoty jsou předstih zážehu.
Datum: 06. dubna 2008 8:50
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
jinak odtrh bych daval 0,4mm
Datum: 06. dubna 2008 8:26
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
Záleží na tom, o jaký typ jde. Staré 350 měly 3,2-3,5 . Jawa 632 má 2,7-3,2 , 633 má 2,8 ,634 má 2,7-3,2 , 640 má 2,5 (+0,3/-0,2).
Datum: 06. dubna 2008 8:07
Jméno: fifipiro
IP: uživatel2606
 pica vysrala se me spojka co mam delat strhl se me bohden na lanku.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 23:21
 Jen tak pro zajímavost sem nseka něčeho dosáhl (samozřejmě že by tam teď bylo o hodě víc, kdyby tři roky fungoval) ->
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 20:10
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Tak at je tam 10 000km plne spokojenosti,,, ti preji
Datum: 05. dubna 2008 20:10
Jméno: zacatecnik
IP: uživatel768
 zdravim, chcu se zeptat jestli mam mazat osu zadniho kola? nebo v kole neco jinaciho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 20:09
Jméno: pavko
IP: uživatel430
presne jak rikal sesa ale rekl bych ti typ vazeliny pouzij mogul g3 ta je grafitova a je na extremni zatez mysli ze 250g stoji 45kc
Datum: 05. dubna 2008 20:09
Jméno: sesa
IP: uživatel176
urcite potahni tenouckou vrstvou osu a pak ji zatacni do kola,,pri dalsi demontazi pujde lip ven. jinak kdyz budes mit v ruce vazalinu,,potri i loziska kol,ale pozor na strane kde je brzdovej buben, tam opatrne,,jak se ti dostane vazelina do celisti,,prestane to brzdit,,, a nezapomen,,ze se kolo zachriva a vazelina ridne teplotou,,teda jak ktera!!!!!!!!
Datum: 05. dubna 2008 20:02
 Čaui draci, když jedu s nezahřátým motorem, tak se dostanu až na 70 km/h (555) ale při zahřítým motoru dosáhnu jen 60 km/h a potom taky dosahuju menších otáček. ,,Čím to?'', by mě zajímalo. No já sy myslim, že hlíník, litina a pístní kroužky se teplem jinak roztahují a nebo že mám opotřebovaný pístní kroužky a proto to po zahřátí tolik nejede. A nechci slyšet věty jako CO chceš, dyť je to veterán. Já prostě jen chci, aby to dobře jezdilo a abych stihal, když budem někam jezdit (tata s mamou na 125). Já vím, že naša 555 prostě dokáže aj víc, když se mnou dokázala ještě jezdit do kopca na tři a na plnej plyn v pohodě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 19:58
moja 555 tiez nechcela tahat ked sa zohriala a zistil som ze ked mi robili vybrus ta mi asi dali kruzky na 1 vybrus a robili mi druhi vybrus zo zaciatku to tahalo dobre ale ked sa to zabehlo tak to teple nechcelo tahat
Datum: 06. dubna 2008 19:58
Nenadávej magore, když nemáš ani na fichtla a vůbec neumíš radit. A potom, nauč se psat a taky asi máš tak dobrou klávesnici, která ti ani nezobrazí, že máš zapllý Caps-lock. Nebo jseš prostě slepý.
Datum: 06. dubna 2008 19:46
Jméno: BLACK
IP: uživatel373
JA MISLIM ZE JE TO UPLNA PICOVYNA SES ASDY TREFENEJ CO
Datum: 06. dubna 2008 11:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
Já si myslím,že to umístění karburátoru nad teplým válcem je ona záhada.Navíc není tepelně odizolován od válce .
Datum: 06. dubna 2008 8:24
Jméno: buben
IP: uživatel770
melo by to bejt naopak.....kdyz je motor studenej tak nema svoji provozni teplotu tim padem se vice opotrebovava a mas mensi vykon.....kdyz je motor zahratej na provozni teplotu opotrebeni materialu v motoru je minimalni a vykon je nejvyssi......kdyz je motor prehratej tak je zase opotrebovavani materialu vyssi a motor de rychle do prdlele......bejt tebou tak bych vyzkousel svicku jine tepelne hodnoty....
Datum: 05. dubna 2008 23:41
Jméno: BFU
IP: uživatel2437
no ja si myslim ze je to tim ze smes v horkym valci shori rychlejc a pri vysokych otackach to proste shori moc brzo. takze by to asi chtelo malinko zmensit predstih....
Datum: 05. dubna 2008 20:19
Jméno: mara
IP: uživatel426
odpoved je jednoducha po zahrati jsou jiny rozmery v motoru post se roztahne o neco vic a uz se tomu tolik nechce + teda benzin uz neni tak studenej kdyz projde zahratym valcem= nejde to tolik jak za studena
Datum: 05. dubna 2008 19:46
 čau lidi když vyměnim pístní kroužky musim taky chvilku zajíždět ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 20:04
ale hovno nemusis to setrit a zabehovet daj mu poriadne zabrat a mas to po 10 min zabehnute ja som zabehoval pionier po vybruse asi 50km a nic sa mu nestalo akurat ked vidis ze je to prehriate tak to nechas vychladnut a zase plny plyn
Datum: 06. dubna 2008 20:04
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
zajizdej tak aspon 70km
Datum: 05. dubna 2008 19:57
Jméno: Jan
IP: uživatel2604
Jo mněnil jsem je taky a a chvili jsem je zajížděl takovejch 20 km
Datum: 05. dubna 2008 19:19
Jméno: CSF
IP: uživatel111
 zdar borci , kamoš ma babetu v uplně dobrym stavu ale vubec mu nechce jet . Když se rozjiždi tam jak kdyby zablokovany zadni kolo tak to postavý vždycky na stojan a rozšlape a až se to rozjede(to kolo ve vzduchu) tak to zhodí ze stojanu a jede . Nevite čim to muže byt ? pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 18:53
 cuz mam problém ubec nemuzu dostat mustanga do do vysokých otáček newite čím to může být plosím poradte dikes dyz dám plnej tak to začne vynechávat ale vše je vyčistěný
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
kua vsichni hovno rozumite dej si vejs jehlu na plyn o jednu drazku nejdriv se koukni jestli neni spicka splacatela kdistak jemnym brouskem obrousit icq 255-365-576
Datum: 06. dubna 2008 21:28
velkej odtrh
Datum: 06. dubna 2008 14:00
Jméno: geroy
IP: uživatel1367
skus vybrat vzduchovy filter ak to nebude robit tak kup novy
Datum: 05. dubna 2008 20:12
Cawko.Tiez mam mustanga a tento problem so snim mal aj ja.Kamos mi poradil ze mam nastavit zapalovanie a to najskor odtrh a potom predstih a sklepnuť sviečku na 0,5mm.Teraz slape ako hodinky a chyta na 1. krat za skudena aj ked je horuci...
Datum: 05. dubna 2008 20:00
 Zdar draci... Mám 21 a když přidám plyn tak to škyte a nechce to jít do otáček. Vyzkoušel jsem už 6 svíček ale asi svýčkou to není.. poradte.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tak zvedni jehlu na plyn a musi drzet v plisku dobre aby to necestovalo icq 255-365-576
poradim sevsim
Datum: 06. dubna 2008 21:30
Jméno: radim
IP: uživatel202
někde nejspíš problém v přívodu paliva,zkontroluj kohout,profoukni trysky..
Datum: 06. dubna 2008 10:50
|



|