Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci, mám takovej problém když je fechtl studenej tak je k neutahání  ale když se zahřeje tak už tolik netáhne čím by to mohlo být ? svíčku mám brisk n14c jezdím na ní skoro rok
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2013 19:30
 Tak sem eště dotáhl hlavu a uvidím co s tím díky
Datum: 09. října 2013 19:30
Jméno: Jaroch
IP: uživatel15809
 musiš udělat výbrus mě to taky dělalo protože to bylo uplně vyčochtany a vubec to netesnilo jak se to zahřálo
Datum: 09. října 2013 15:57
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, jestli se dá koupit takový to zelený papírový těsnění třeba v rozměru A4 nebo role. Hledám na netu zatím nenacházim. Díky za odpověď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 19:16
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 u nás to kupuju ve spojovacím materiálu...kupuju 0,3 mm
Datum: 08. října 2013 19:16
 Pod dekly dávam silikon, je to pro mě lepší než papír...a pod karbec dávm 0,7mm
Datum: 08. října 2013 16:43
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Supr díky  A teď jaká tloušťka je vhodná na víko oleje a do karburátoru? Mám to hrotit a nebo je to jedno?
Datum: 08. října 2013 16:33
Jméno: lk
IP: uživatel16245
Datum: 08. října 2013 16:19
 Já to kupuju v mototechně v rolích a v různých tloušťkách...
Datum: 08. října 2013 16:14
Jméno: uih
IP: uživatel13382
 http://motorkari.cz/a/5a3 na začátku při tom startu jsou zetky první záběr prujezdu zatáčkou taky zetka
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 23:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zase ty naše stroje nepřechvalme. Doporučuju dobovou knížku Terénní motocykly od Husáka. Tam je to vše popsáno rok po roce, od začátků motorkrosu, po 70. léta. A české stroje byli na špici v 60. letech, právě spolu s Husquarnou, pak přišel nástup japonců a našim ujel vlak. Důvody jsou zřejmé a na to, že knížka byla vydána někdy v 70/80. letech, tak je to tam tom i hezky naznačeno...
Datum: 08. října 2013 23:34
 jo tehdá se všichni učili od nás....
Datum: 08. října 2013 20:34
Jméno: uih
IP: uživatel13382
 v tom prvním videu dole
Datum: 08. října 2013 15:00
Jméno: Píst
IP: uživatel16244
 Ahoj Draci, chtěl se Vás zeptat nemohl byste mně někdo napsat přesné rozměry držáku co drží kryt zadní pružiny na Jawu 550? Popřípadě kde se dá sehnat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 13:18
Posl.aktualizace: 08. října 2013 18:53
 bez úprav to nepude..
Datum: 08. října 2013 18:53
Jméno: pepa
IP: uživatel16243
 a tak soráč ....oni jsou to ty na simsona jao v nabítce a ti pruměr pružiny nemaj uvedený jedine tam napsad.....http://www.zbrojovkabreznice.cz/shop/detail.php?detail_id=13 ...na simsonu enduro je jedno olik to má na tloušku .... proto u těch spoddních píšou jak sou tlustý ..ty sou na fíka ....tydle berou na jinou mašinu....ale je to ten výrobce co je dělá....skus se poptat
Datum: 08. října 2013 10:56
 D9k, ale tohle myslím není ten typ co má tady Sesa na krámku ...
Datum: 08. října 2013 10:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16243
Datum: 08. října 2013 10:09
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
Posl.aktualizace: 13. října 2013 10:50
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Moc díky taky na té fotce mi to příde světlejší je jen ilustrační jinou jsem nenašel
Datum: 13. října 2013 10:50
 mam podobnou, odhadem RAL 5018, ale na te fotce mi to prijde svetle
Datum: 11. října 2013 8:16
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdrar draci, skladam motor z mustanga moc nevim jak mau udělat těsnení? Tmel i papírový těsnění mam. Potřebuju aby to co nejdíl vydrželo a těsnilo. Nevíte co je nejlepší tam dat popřípadně kombinace. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 16:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 no ale když nebudete dávat olej, tak nemusíte těsnit, no ne...
Datum: 08. října 2013 16:29
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 ale samozřejmě větší motorky 125ccm a víc těsním jenom tmelem (kartery)
Datum: 08. října 2013 15:53
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 dávám taky těsnění plus tmel a je to naprosto v pohodě... samotnej tmel, pokud se nemusí řešit vůle bude samozřejmě taky bez problému fungovat... a je fakt, že dost záleží i na tom tmelu... koupil jsem kdysi nějakej levnej lukopren a nic moc teda, ani to pořádně nevytvrdlo, kdežto ten za cca 3kila (nevim výrobce, nejsem doma) je opravdu perfektní s výbornou přilnavostí...
Datum: 08. října 2013 15:44
 používám červený tmel na motory... jedna tuba ho stojí skoro 3 kila... a ten je perfektní
Datum: 08. října 2013 9:05
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nevím proč , ale po čase mě to většinou začlo rosit , třeba jsem neměl tolik kvalitní tmel jako kolečko....ale papír + tmel mě v podstatě nezklamal
Datum: 07. října 2013 23:15
 Samotnej tmel taky funguje...
Datum: 07. října 2013 21:55
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Co máte teda proti samotnýmu tmelu? Diky
Datum: 07. října 2013 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já dávám všude tmel + těsnění , samotný tmel se mi neosvědčil , ale to je jen můj názor
Datum: 07. října 2013 21:36
 Slož to nasucho...jestli se bude dobře točit převodovk tak bych dal samotnej tmel...
Datum: 07. října 2013 21:18
 čus chlapi nevite co za zamek se dával do zámku prsíček na prvních 05 byl někjakej jawky nebo nějakej atyp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2013 22:31
 Je to stejné, jako se dávalo na páva, takže jestli chceš kupovat repliku, tak na přivěsný vozík PAV, ale stoji přes 200 kč
Datum: 07. října 2013 22:31
 čau, prosim vás, potřebuju poradit s 21čkou, je tu takový problem, když to startuju za studena tak mi to chytne tak na 2. šlápnutí a volnoběh drží v poho, i docela krásně táhne, ale jen co se zahřeje tak přestane držet volnoběh a přestane táhnout, dokonce ho musím startovat s plným plynem, ale nakonec chytne, karbec mám čistý, svíčka cihlová, zapalko seřízené, už opravdu nevim co s tím je a jestli ty závady souvisí na sobě, prosim poradte (napadlo mě ještě gufero pod zapalkem ale nevim jestli budu kvuli tomu muset pulit motor)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2013 23:19
 Pokud střílí do karbecu, tak je špatně nastavenej předstih a taky to vypadá na bohatou směs. Jakou barvu má svíčka? Na jakém zářezu máš jehlu? Jak vysoká je hladina benzínu v plovákovce? Svíčka má mít cihlovou barvu (taková hnědá), jehla má být na druhém zářezu z vrchu a hladina musí po stlačení plováku lícovat s jeho horní hranou, tak to překontroluj a napiš jak to vypadá
Datum: 07. října 2013 23:19
 mám tam svíčku brisk n15c když sem tam měl n14c tak mi to jakoby vynechávalo a nedokázal sem to vytočit, tak před 2000 km tam byla dělana GO, a ještě chci dodat že mi tu několikrát už i střelilo do karburátoru až uletěl airbox
Datum: 07. října 2013 21:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Kolik to má najeto??
Datum: 07. října 2013 20:45
 jakou používáš svíčku ? skus studenější například brisk n14c
Datum: 07. října 2013 20:04
Jméno: karel
IP: uživatel15063
 zdar draci nevite jakej je moment datazeni hlavy u panelky 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 13:49
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 teď jsem si vygooglil, že na panelce máš mít snad taky M10 štefty. Pak tedy 18 Nm. Ale řekl bych, že můžeš trošku přetáhnout, jsou přecijen z lepšího materiálu než 4.6
Datum: 08. října 2013 13:49
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 638 má předepsanej moment 18 Nm na štefty M10. Panelka má ale myslím větší štefty, takže i moment bude mít větší.
V tabulce 18Nm odpovídá nejnižší pevnosti 4.6 (asi aby se ty štefty příliš podélně nekroutily), a pro M12 je v tomtéž sloupci psáno 30 Nm.
Datum: 08. října 2013 13:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16243
 todle nejni broušená hlava na 4 taktu prostě to rozumě dotáhni křížem a je po ptákách .... pokut maš sundanej válec mužeš dosedací plochu zabrousit ..... pokud zvažuješ těsnění pod hlavu pozor at ti nezasahuje do spalováku ...a správně bys měl zabrušovat idyš davaš těsnění ...pout ti to fouá jak máš hlavu ohlou
Datum: 08. října 2013 10:17
Jméno: mustaf
IP: uživatel13407
 zdarec ,prosim vás který olej je lepší na spojku která trochu klouže,pp80nebopp90
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2013 17:10
 Máš origo motor něbo nějakej závoďák?
Datum: 07. října 2013 17:10
 Když ti trochu klouže spojka, tak to chce opavit, protože jiný olej ti nepomůže. Na pravé straně motoru je šroubek s matičkou, tu matičku povol a šroubek o půl otáčky vytoč a opět zajisti matičkou, pak by spojka klouzat už neměla. Pokud bude pořád klouzat, i když jsi třeba ten šroubek povolil o jednu otáčku, tak jsou sjeté lamely a tam už ti nic nepomůže, než jen výměna
Datum: 07. října 2013 12:36
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 nejlepším olejem bude oprava spojky, změna oleje neovlivní prokluz spojky
Datum: 07. října 2013 8:03
 Čau draci chci jse zeptat jestli bych mohl dat karburátor dell orto phbl 24 na čz 125/476 motor 175 jestli by mi to pridalo výkon nebo prubeh vykonu a nebo aspon snizilo trochu spotrebu popř. jestli to ma nejaky vyhody. Jen tak se mi povaluje doma.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2013 21:00
 Právě to je ten problém to nikdo neřekne .... začal bych s tryskami většími než origo (ladit od bohatšího nastavení) protože to dellorto má menší dif.
Můj tip tak okolo 100 - 105 - bez záruky .... fakt na to není odpověď to se musí vyzkoušet ....
Datum: 07. října 2013 21:00
 A jakou trysku bych tam mohl jako zaklad vyskouset nechce se mi kupovat cela sada popr slopito doupravit vzdusnikem jehlou atd ?
Datum: 07. října 2013 19:36
Jméno: Standa
IP: uživatel16241
 S tim průměrem je to pravda,ale nijak drasticky bych to neviděl. Ba naopak,ten karb je lepší jak jakejkoliv Jikov. Určo se zlepší vše. Ovšem výkon bych tam nehledal.
Datum: 07. října 2013 13:19
 Ten karb má menší difuzor než origo na 175, kdyby se ti to náhodou podařilo naladit (tzn. nakoupit hromadu trysek a odladit) tak by to mělo mít lepší průběh odspodu, ale mělo by to malinko uškrcenější vršek což je u tohodle motoru nežádoucí. Spotřeba - dá se jezdit mezi 3 - 5 L běžným stylem, pokud je nad 5 je něco špatně, překontroluj nastavení ...
Datum: 07. října 2013 11:17
 Zdar draci mám problém s mojí dvacítkou. Normalně za studena nastartuju, ale když přidám plyn tak se začne motor dusit a cuká, když se chci rozjet tak na jedničku cuká a dusí se, pak dám za dva a pak jede už v pohodě. Ale zase ve vysokejch otáčkách začne cukat i za tepla i za studena. Vubec už nevim čim to je. Benzin nově namíchanej, karbec rozebranej do šroubku vyčištěnej, trysky čisty, svíčky všechny možný odzkoušený,jiskru dává , fajfka nová, spalovací komora ve válci čistá ... Nevim čim to je ... Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 17:15
Jméno: Barty
IP: uživatel15014
 Měl jsem stejný problém byl přicpaný kohoutek tekl jen malí proud
Datum: 08. října 2013 17:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ale nejdřív si překontroluj jestli ti dotéká benzín, já bych to viděl na ucpaný kohoutek.
Datum: 07. října 2013 10:49
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 nastartuj a pak ucpi sání rukou pokud to pojede i tak tak to bude faleš
Datum: 06. října 2013 22:15
 Seš si jistej ?  nechce se mi pouštět až tak do motoru
Datum: 06. října 2013 22:04
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 gufera na klice
Datum: 06. října 2013 21:41
Jméno: s
IP: uživatel1272
 ahoj mám takový dotaz je stejné zadní kolo z jawy555 jako z 20.jde mi hlavně ostred.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2013 14:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 kolo na 05 od roku 1965 a na ostatní modely 20/21/23 mají na středu tři díry pro rozetu, kolo pro 555 a starší 05 má tzv. tlumiče záběru, což jsou tři takové trojúhelníkové gumy s otvorem pro kolíky rozety a přes ně je plechová poklička s třemi otvory
Datum: 07. října 2013 14:48
Jméno: s
IP: uživatel1272
 a co je tam jiného
Datum: 07. října 2013 14:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 asi takle, je jiné ale jde tam namontovat
Datum: 07. října 2013 8:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 v podstatě ano
Datum: 06. října 2013 21:19
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 07. října 2013 14:14
Jméno: Standa
IP: uživatel16241
 JJ....ve verzi bez přídavných přefuků s origo přefukama....dá se z toho po odladění vytřískat skoro 7HP...pokud se pořádně udělaj ty přefuky pístem a správně se upraví ty hlavní přefuky,tak věřim,že tam muže bejt až těch 8 koní,o kterejch se často mluví v souvislosti s touto úpravou .... ale bacha,válec je jen válec....
Datum: 07. října 2013 14:14
Jméno: TOM444
IP: uživatel16106
 Draku, mám dobré zkušenosti s Tvým krámkem ( jsem majitelem Mustanga a 350/639). A nedávno jsem se dal do renovace Pincka 50/555 . Začal jsem rozebrání motoru. Předchozí majitel jej sice nerozebíral s kladivem v ruce, ale pak stroj dlouho stál došlo k částečné korozi ozubení (!!!)- prostě potřebovalo by to vyměnit v převodovce všechny "kolieská" I(14 a 24 z) a II (19 z)+ koliesko s nábojom 24 z. Bohužel jsem je v nabídce Fichtl krámku nenašel... chápu - rok výroby 1961 je už více než padesát let minulostí. Stejně tak by chtělo vyměnit startovací segment - v nabídce Krámku jsou , ale jen pro pozdější typy. Pokud se mi povede abgrejt motoru budu pokračovat s renovací celého stroje - budoucí majitel má své tajné a bohaté finanční zdroje a mne ta práce baví. Dík za radu - Tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 10:24
Jméno: pepa
IP: uživatel16243
 ja udelam reklamu ale ve voticích bartunek měl hřídele a věci na tuto převodvku....ale vyrobbene to bylo zajímavě ...opravdu by se snad vyplatilo splašit motor do 05 klidně i 2 jedna hřidela tě stojí 200... kvalita děsivá ...
Datum: 08. října 2013 10:24
 draku fuha prave na tutu prevodovku nikdo nic nedela,,,tohle se musi spalsit jedine starsi stav,,segment je u me gut,,
Datum: 06. října 2013 20:05
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já tu můžu jen poradit aby jsi vyrazil na burzu,koupíš tam klodný kolečka za pár kaček a s tím segmentem to jde taky obejít, vejde se tam hřídel z 05 a na tu už dáš pak novější segment
Datum: 06. října 2013 19:51
 A další dotaz jak udělat elektriku na simsonu aby mi to jen házelo jiskru ? potřebuji jen jiskru abych mohl jet je to cross
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2013 21:03
 Díky moc  )
Datum: 09. října 2013 21:03
 Pokud máš tyristor, tak to veď z 14 na červený kabel z motoru (napájecí cívka), 13 na modrý kabel z motoru (snímač otáček), 31 ukostřit, 15 na kontakt č. 15 na indučce, 1 na indučce ukostřit. S tou indučkou se to dá myslím dát aji obráceně. Z z kontaktu č. 31 na tyistoru si můžeš udělat vypínač (sepnuto --motor vypnutý). Zdarec
Datum: 09. října 2013 17:03
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci jak dlouho vám vydrží např. plynove lanko na motorce km? mám čz 250/455 najel jsem 300km a nove lanko se začlo už trhat nevíte čím to je ? praskaji mi hodně ... jak to jde ovlivnit? vždycky lanko trochu namažu olejem tím že ho stříknu do bowdenu ... děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 13:55
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, na pekáčovi 20 máme lanko od roku 1971 a furt dobrý na 350/640 jsem lanko vyměnil v létě, prasklo. Dej nové bowden i lanko a pořádně promaž. Uvidíš
Datum: 30. října 2013 13:55
 Zdravím mam dotaz.. babetě nejde neutral (jakože když stojim na mistě tak hned chcipne protože tam je furt kvalt.. jako kdyby jsi jel na pincku a zastavil s kvaltem.) To samé i při startovaní jen hnu s pedalem a hned startuje neni tam žadna vule . prý mam vyměnit pružinky ale nevim ktere a pokud vubec to tim je. Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 19:07
 Dela to za studena i za tepla.. kolecko dekuji.. zitra je od tud obednam jen se chci zeptat.. jaky stahovak jeste k tomu koupit?
Datum: 06. října 2013 19:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16237
 dělá ti to i za tepla???když je motor ohřátý?
Datum: 06. října 2013 17:05
 Asi to budou dělat pružinky na rozběhových čelistech...možná praskla...
Datum: 06. října 2013 15:57
 Chtěl bych se zeptat ohnul jsem si ráfek na simsonu monter pákou ale jako že fakt hodně  DDD co teď s tím nějaká rada ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 16:24
 Hned zítra se do toho pustím díky za radu
Datum: 06. října 2013 16:24
 Já jsem to kolo zul, položil jsem to na dřevěnej špalek a gumovou paličkou jsem to srovnal...případně můžeš zkusit na to klepnout přes dřevo normálnim kladivem...
Datum: 06. října 2013 16:21
 a srovnat teda gumovým kladivem ? protože pořádně nevím jak na to a nechci si to zničit úplně heh
Datum: 06. října 2013 16:17
 To ti s jistotou podle fotky neřekne nikdo  Ale měl jsem to podobně, srovnal jsem to a nehází to...
Datum: 06. října 2013 16:15
Datum: 06. října 2013 16:12
 tak díky zítra to narovnám a ozvu se zas
Datum: 06. října 2013 14:47
 Pravděpodobně ne...záleží co se s tim ráfkem stalo...pokud si jenom ohnul ten lem, tak to házet nebude...vim že na velkejch mašinách se s tim taky nechá jezdit, akorát nad cca 200 se to už projevuje...pokud si ale nějak brutálně změnil geometrii tak to kopat bude no...
Datum: 06. října 2013 14:45
 A nebude mi to nějak kopat ?
Datum: 06. října 2013 14:37
 Zkusit ho stejně hrubou silo vyrovnat...  mě se to povedlo gumovou palicí...
Datum: 06. října 2013 14:36
|



|