Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel2370
 Zdarec zdělával jsem píst z Babety 210 a jak sem vydělal čep tak mně vypadaly ta jehličky z klikovky a ješte 2 jakýsi kroužky takže je to ložisk oasi špatná nebo to jde nějak spravit???? díky za odpověd je to nutný nevím si rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 6:41
Ahoj. Takže na tom nic rozbytého neni. Patří tam jehličky i zmíněné kroužky, jen je obtížnější to dát zpět. Nejlepší je tam dát vazelínu a jehličky (válečky) naskládat do kola, kružky pak patří každý z jedné strany. Pak tam musí ještě dostat pístní čep, nějak aby ti to nevypadalo, takže doporučuji nějako kulatinu z druhé strany a tu čepem vytlačit. nebo druhá možnost je koupit si ložisko zapouzdřené to pak je v celku a lépe se montuje, ale je dost drahý. Jinak ještě nesmíš ztratit žádnou jehličku (váleček) jinak to vypadá a zadřeš motor. Myslím je jich 36, ale to si ověř.
Datum: 09. dubna 2008 6:41
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
 muzou mi neco rict policajti kdyz mam papiry od motorky ridicak a ladeny vyfuk jinak vsechno origo???diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 14:36
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Na fechtlovi to nikoho zajimat nebude a na ostatni motorky jsou ladaky homologovane, takze neni problem.
Datum: 09. dubna 2008 14:36
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud to mas na fikoj tak se akorat zasmeje pokud to trochu vypada a pokud to mas na scooteru tak nikdo poradne neni jak vypada origo
Datum: 09. dubna 2008 7:04
Jméno: fikus
IP: uživatel692
porid si papiry nahlavu a nebudou ti moc nic rict
Datum: 08. dubna 2008 21:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cus draci jel jsem poprvy v autoskole namotorce 125 a to je kram teskej zeto sam nedostanu nastojanek daval jsem to skomisarem nastojanek a jeto asi naky priskrceny prirozjezdu byto i fichtl predjel
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 21:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
priskrceny jiste jsou pac se na tom motu ucej lidi co ,,nikdy neridily'' tak aby si nerozbyly hubu a navic
ta masina je nalozena proto jede pomalu jinak mam taky nsr a nevazi 150 ale 130
Datum: 09. dubna 2008 21:04
Možná de o zvyk. Já poprvé v autoškole měl co dělat abych tu jawu travel udržel na silnici a nespadla my na zem. Ale po 3 jízdě pohoda. Pokud seš zviklej z fika že ho zvedneš nad hlavu a ještě s ním točíš na prstě tak veř že 125ccm je něco jiného. Dneska sem nemohl dát ani na stojánek Hondu NSR 125 kámošovu a ta váží 150 kg. Ale jede jak drak.
Datum: 09. dubna 2008 13:54
Co to bylo za moto? Většinou je potřeba nějakej grif abys to dal lehce na stojánek...
Datum: 09. dubna 2008 13:05
 custe, pist pro 3 pistni rouzky uz se nevyrabi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 15:56
Jméno: pavko
IP: uživatel430
3 krouzky rychlejsi zabeh
Datum: 09. dubna 2008 15:56
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
dvou kroužkový má větší otačky a zajiždiš ho rychleji
Datum: 09. dubna 2008 12:54
Jméno: smudlan
IP: uživatel1920
No já nevím, já v tom moc velký rozdíl nevidím.Jen že když máš dvoukroužkový tak by to mělo jet líp protože vzniká mín tření ale nevím jak je to s unikem
Datum: 09. dubna 2008 12:49
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ja mam novy 3 krouzek fakt doporucuju
Datum: 09. dubna 2008 5:39
Jméno: fikus
IP: uživatel692
to se snad ani vyrabet nebude ne?? to byli jenom origos ty prvni
Datum: 08. dubna 2008 20:48
 Zdar! Mám problém a potřebuju poradit. Babetta 210 spolehlivě naskočí a jede, dokud nepřidám plyn. Pak najednou zdechá a zase chytne a jede, aby po chvilce opět zdechala. Po několika chcípání dojede a ani si neškytne. Ušlapu třeba 100 metrů a zase chytne a jede, dokud nepřidám více plynu. Koupil jsem nové JTZ, novou napájecí cívku, novou svíčku a novou indukční cívku. Překontroloval jse, zda jde do karbecu dost paliva a není hadička přiškrcená. Mám tam malý přídavný filtřík, takže ani binec se mi do karbecu nedostane. Všechno jsem zabudoval, nastartoval na stojanu, přidal plyn a držel jsem plyn na plno. Motor se rozjel a zase zdechal a tak pořád dokola, aniž bych ubral z plynu. Jestli se s tím někdo setkal a ví co to je, tak mi prosím dejte vědět. Díky Mira
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 6:25
Ahoj..Dal jsem novou elektriku ,tyristor,cívku kabel,fajfku,svíčku,vyčistil karburátor,udělal kompletní GO motoru,noví výfuk.A dělá to pořád.A už fakt nevím čím by to mohlo být.Prosím poraďte!!
Datum: 07. června 2008 6:25
Kluci díky za rady. Výfuk jsem už taky vypaloval. Vyměnil jsem kábl ke svíčce a pořád nic. Ještě zkusím projít všechny káble a jeden po druhým je překontrolovat.
Datum: 09. dubna 2008 21:03
Jméno: toxer
IP: uživatel812
hele tak ja nevim celej den jsem se v tom vrtal a nic a vyfuk je predtydnem vypalovan (obetoval jsem chromy a pouzil ohniste)
Datum: 09. dubna 2008 20:56
zmontuj výfuk, poriadne ho vypucuj od karbonu (prípadne vypál-ak ti neni lúto chrómu) a pôjde to
Datum: 09. dubna 2008 19:40
Jméno: tadik
IP: uživatel2615
Tak to ti neporadim ale mi to delalo to samé do té doby než sem jel na hlavní jel 30 km/h a on se mi uvařil píst.
Datum: 09. dubna 2008 9:42
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
heleď mě to dělalo do tý doby než jsem si pohrá s kontakty od snímače, ale přesně ti to nepovim
Datum: 08. dubna 2008 21:40
Jméno: toxer
IP: uživatel812
hele mne to dela to sami tak az to vyresim tak ti napisu
Datum: 08. dubna 2008 20:54
Jméno: Fanousek
IP: uživatel716
 Cuzz chlapi potrebuju radu kde koupit co nejlevneji klapku mooooc by se mi hodila ale mam tak trochu financni tisen Diky moc hosi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2008 21:31
Jméno: deda
IP: uživatel556
kup si klapky na minibike na tu to taky jezdi
Datum: 08. dubna 2008 21:31
Jméno: Jalovec
IP: uživatel2370
 Zdarec, jak se dá zvýšit na baběte výkon??? nějak jednoduš žádné velké zásahy? jo a proč je koleno k výfuku tak strašne dlouhý??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 15:11
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
dej tam jehlu karbu z fichtlu
Datum: 09. dubna 2008 15:11
Jméno: toxer
IP: uživatel812
Datum: 08. dubna 2008 21:00
Jméno: toxer
IP: uživatel812
Datum: 08. dubna 2008 21:00
 cawte blaazni podla vas su tie sviecky brisk kvalitne ved ja mam uz druhu za dva mesiace...zabehavam a stale sa odjebuu dam tam tu PAL este staru komunisticku a slape...vase nazory
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 18:17
nove brisky co maju napisane oznacenie s modrim su na hovno ale starsie s ciernim oznacenimsu super neznicitelne vydrzia do nekonecna
Datum: 09. dubna 2008 18:17
Jméno: Js
IP: uživatel340
S brisky jsem najezdil už 2 000km a žádnej problém.
Datum: 09. dubna 2008 15:09
Na brisky nedám dopustit, měnim je jen preventivně jak na motorce tak v autě, zatim mi odešla jen jedna odrušená kterou sem koupil s motorkou co majitel vozil x let v kastliku jako náhradní..
Datum: 09. dubna 2008 13:02
Zdarec pánové brisky to je tragédie --- Já měl za jednu sezónu asi 5 svíček a taky sem tam dal staro PAL ku 7-Y nebo co z 350Jawy a šlape tam už pár měsíců...
Datum: 08. dubna 2008 21:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
no voni ty svicky michaj zasrany plastovy rejzozrouti delaj napodobeniny svicek ja mel takovou bylo tam napsano brisk ale us od pohledu byla jinaci a hnedka odesla pak jsem znovu koupil brisk a ta us byla jina a tami porad funguje zatim nejlepsi svicka coznam a nejlevnejsi
Datum: 08. dubna 2008 20:47
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
z vlastni skusenosti mi svicky vodchazej jenom bohatou smesi,na zabeh ma bejt jehla na 3.zarezu,to smes obohati,ale podle me ne na tolik aby odchazely svicky
Datum: 08. dubna 2008 20:27
Jméno: geroy
IP: uživatel2637
mysliz ze tym ale ved uz davam normalny benzin nie na zabeh nech si zvyka motor ale nnedavam mu tak do otacok ..raz za cas  ...podla mna nie bohatou zmesou
Datum: 08. dubna 2008 20:14
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
kdyz pises ze zabihas vybrus tak mas asi bohatsi smes,takze je mozny ze svicky vodchazej vlivem bohaty smesi,ja jezdim na svicku brisk uz asi 2000km a zatim bez problemu
Datum: 08. dubna 2008 20:06
Jméno: petr
IP: uživatel1883
 rek bych ze zete vic 21 nez 555 co vy nato
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 21:45
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
V tom pripad bych u nej posteloval hladinu a jesli mu to nikde netecce(napr z kohoutku pod palivovkou)
Datum: 09. dubna 2008 21:45
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ne muj fik jezdi dobre kamos ma 555 furt tam leje benzin
Datum: 09. dubna 2008 15:10
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
21 zere urcite vic... uz by te mohl napadnout fakt ze ma vykonejsi motor
Datum: 08. dubna 2008 16:22
Jméno: peter
IP: uživatel155
 Zdar chlapi potřebuju radu dal sem do fíka nový lamely , mezilamelu a stejně spojka nejde, pořát má snahu unášet a když ji přitáhnu tak zase klouže tak nevim co to dělá. za rady moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 21:00
treba ti vymenit pruzinky a presnejsie nastavit srobik na pravom kryte zapalovania...mal som ten isty problem a urobil som to co som ti napisal a ide to na 100%
Datum: 09. dubna 2008 21:00
Jméno: blazenn
IP: uživatel2601
slabe pruzinky.
Datum: 09. dubna 2008 7:37
co třeba otočený lamely ? !
Datum: 08. dubna 2008 17:56
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jestli si tam dal motorovej olej tak se nedivim
Datum: 08. dubna 2008 16:33
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2635
nemas nahodou moc riedky olej?alebo si to poriadne nasteluj tym srobikom co je na pravom kryte
Datum: 08. dubna 2008 16:23
Jméno: KFC
IP: uživatel111
 zdarec jak snižit spotřebu ? vim že se to ladí jehlou v karburátoru ale furt se mě zdá že to žere strašně moc neni ještě nějakej zpusob ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 21:34
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Nastav si hladinu v karburatori tak ze nechas asi pul minuty otevrenej ventil ale nenacupkavej benzin.Pak zavri ventil, odsrauvbuj kryt plovaku a plovak stlac srobovakem ku dnu te jeho komory.Pokud je hladina benzinu presne zarovno horny steny plovaku je to vpoho.Kdyz ne tak sesteluj plisek na ventilku.A mrkni jestli nemas provrtanou trysku.Ta nadela spotreby bys ses cudoval.
Datum: 09. dubna 2008 21:34
Jméno: tadau
IP: uživatel2615
ja jězdim 50-60 a žere mi to 2l na Kilometr tak nevím co stím máš ale muže to být i karbošem že davá více benzinu ale fakt nevim
Datum: 09. dubna 2008 9:46
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
hodne s etaky stava ze palivo unika kohoutkem... meli to snad vsici kamosi
Datum: 08. dubna 2008 17:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
zdar jestli potrebujes snizit potrebu a zvisit vikon tak mi napis na icq 255-365-576 nejses jedinej meto taky sralo snad jak auto a tetka us to mam vsechno nastelovany jezdi lip a rere ohodne moc min
Datum: 08. dubna 2008 16:35
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kup si klapku snizuje spotrebu stoji okolo 300kč
Datum: 08. dubna 2008 15:26
Jméno: pavko
IP: uživatel430
hlavne netocit jezdit po fajnych cestach jezdit 30-40km/h na trojku a mit motor ve spickovem stavu
Datum: 08. dubna 2008 14:51
Nevím čím to je ale mně to sežere plnou nádrž až po okraj sítka, za tejden.
Datum: 08. dubna 2008 14:49
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
jde o styl tvoji jízdy, jestli jezdíš někde na poli na jedničku plnym zere to jak das.
Mě ale taky žere docela dost
Datum: 08. dubna 2008 14:08
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
 hojte, koupil jsem si novou vačku (tu co tady prodává sesa jen v jiném krámku) a zdá se mi že má divný tvar, nejde mi totiž nastavit předsih. Je možné že je takto ta vačka vadná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2008 18:22
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
ale né seso...já to nekupoval u tebe, ale v jiném obchodě kde se prodávají věci jen na fichtla
Datum: 08. dubna 2008 18:22
Jméno: sesa
IP: uživatel176
posly mi foto draku,,, mozna sem vzal do ruky z 25o A TO SE PAK NEDA SESTELOVAT A NEBO POSLY ROZMER,,,
Datum: 08. dubna 2008 18:02
Jméno: michal
IP: uživatel650
stejný nejsou...!!
Datum: 08. dubna 2008 17:27
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2635
ani su rovnake tie vacky(250 a pekac) len sa lisia tym tvarom toho stupania
Datum: 08. dubna 2008 16:26
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Tak blbý zase nejsem...
Datum: 08. dubna 2008 15:59
Jméno: 245
IP: uživatel1847
mozna sis koupil na 250!
Datum: 08. dubna 2008 15:37
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2631
 Zdravíčko, potřeboval bych něakýho ochotnýho babbeťáka kterej by mi změřil vnější (kdyby bylo možno tak i vnitřní) průměr koleno výfuku babbety. Díky moc za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 15:44
tu mas ty cisla vnuterni prumner 1,72 a venkajsi 2 mnerane suplerou
Datum: 09. dubna 2008 15:44
cawes sorry ja sem na to zapomnel sem ani nemnel moc čas zejtra ti to změřím určite
Datum: 08. dubna 2008 21:16
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Tak já budu čekat...  Dík...
Datum: 08. dubna 2008 20:00
já ti to klidne zmjeřím počke cvílku
Datum: 08. dubna 2008 13:55
 čus,potřeboval bych sehnat schéma elektriky na 250 panelku,typ nevím,ale má
hranatou nádrž.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2008 13:22
Koukni na http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky melo by to predpokladam bejt stejny jako schema na typ 559. Nevim jakou upravu mas. 559 maj fabku v prepinaci a 590 ma Bošák. Pokud se jedna o origo panelku 592 tak je to stejne jako 559. Podivej se.
Datum: 08. dubna 2008 13:22
Jméno: Jevin
IP: uživatel716
 Hosi pls poradte mi naky upravy puvodniho karburatoru aby mel potom motor vetsi vykon za kvalitni napady kvalitni pochvala Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2008 15:09
Jméno: odol
IP: uživatel556
to axel: to už ti asi pak nestihal tect benzin do válce. Myslim že se pak zvětšujou kanály, ale myslim ten od shora válce do středu, vlastně na karburátor a pak asi taky výfukovej se musí zvětšit ... Ale neni to jen tak ..
Datum: 10. dubna 2008 15:09
Jméno: axel
IP: uživatel2605
S provrtanim trysek nemam dobry skusenosti.Motor nemel takovej vykon.Jelo to o moc hur.Ta tryska byla provrtana jak hovado ale zbytecne to zralo moc paliva a vysledek zadnej.
Datum: 09. dubna 2008 21:10
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
v tom pripde bych provrtal kanalky a trysky ad to poradne krmy
Datum: 08. dubna 2008 21:33
Tak to dej do originálního stavu, hlavně vejfuk a trysky, válec nech ten co máš a budeš se divit jak to jede
Datum: 08. dubna 2008 20:59
Jméno: Jevin
IP: uživatel716
Tomonick to uz vsechno mam
Datum: 08. dubna 2008 20:20
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Udelej maximalni vybrus, provrtej trysky, dej ladak, zmen predstih pak s emuzem bavit o zmene karbecu
Datum: 08. dubna 2008 16:42
O jake moto se jedna?? Pokud jde o fichtla tak radsi nic neupravuj,protoze to nepomuze,ba naopak to bude jeste horsi!!!!
Datum: 08. dubna 2008 13:25
Jméno: Jirka
IP: uživatel716
 Hele chci se zeptat jestli by se dala zlepsit jiskra tim ze bych (mam 30 W zapalko) ze bych ty svetelny civky jak sou spojeny zapojil vobe jako zapalovaci a dal bych dva kondenzatory to by snad pomohlo co rikate ale slo by to vubec  ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 19:46
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ja mam taku malu s modrou barviu, muze to mejt vliv na to ze nedrzi volnobeh a spatne se nakopava?
Datum: 09. dubna 2008 19:46
nepojede to. Ta civka musi mit danny pocet zavitu a podle toho je dellana indukcni civka. Pokud chces mit poradnou jiskru,tak vyčisti zapalovani včetne cívek,dej novy kladivka,kondenzator,indukcni civku a natahni novou elektroinstalaci a jiskra bude mít velkou a bohatou naoražovělou barvu ktera tam ma být. Jedna zapalovaci civka vyrobi pri naslapovani daleko vic napeti nez dve svetelne dohromady(v zapalovani nejde o proud,ale o indukovane napěti!!).
Datum: 08. dubna 2008 13:32
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
šlo by to to, jiskra by mohla být lepší. a kondenzátor stačí jeden
Datum: 08. dubna 2008 12:43
Jméno: Pavel
IP: uživatel2613
 Chlapi opravdu mi nikdo neporadí čím vyčistit sedlo u S22?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2008 16:05
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
nastříkej na to WD40 a nech to působit přes noc a pak to setří...100% efekt,používám to ted na vše...
Datum: 08. dubna 2008 16:05
Jméno: Pavel
IP: uživatel2613
Díky,zkusím to.
Datum: 08. dubna 2008 11:16
Jméno: Pavel
IP: uživatel2613
Díky,zkusím to.
Datum: 08. dubna 2008 11:16
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Datum: 08. dubna 2008 10:09
 cau seso muzes mi prosim poslat foto obou konců náhonu taho. pro model-kulatý tachometr na dandy Dík
v.sejra@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2008 7:15
Jméno: sesa
IP: uživatel176
pokusim se dnes vecer
Datum: 08. dubna 2008 7:15
 Zdar chlapci potřebuju radu co dělat když si chci těď koupit babetu jak ji přepsat (nebo se to nemusí když je to moped) a stačí jen
zaplacené povinné ručení? A jak postupovat když bydlím v praze a mám auto z pražskou značkou a babetu si chci koupit na chalupě a jezdit tam je to ve zlínském kraji. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2008 9:16
Babeta nemusi bit prihlasena(tzn. zadnej prevod nic) podle nynejsich vyhlasek. Staci zaplatit povinny ruceni na číslo rámu.
Datum: 08. dubna 2008 9:16
Jméno: tonda
IP: uživatel289
 nazdarek jak se vypaluje vyfuk ja tam nalil benzin asi 15 minut to horelo a nic jak se to dela poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2008 17:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ja mel driv vykuchynej vejfuk a ten vyhorel sam blbloto nejeloto mel jsem volny kladivko a jel sem dokopce a chytil karbon a to bylo koure jak zdymovnice
Datum: 08. dubna 2008 17:01
Jméno: Mikemo
IP: uživatel2636
ja sem vytahl tlumic , trysky sem projel vrtakem ...(ne prevrtat jenom trochu mencim vycistit!) a vyfuk sem samostatne vypalil ....chit to do hadry a mlat stim svysle o desku at ten vyfuk nejak neobyjes ..........
Datum: 08. dubna 2008 16:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
to musis vytahnout vsechno code zevnitr a zustane tam akorat jedna prepazka stim dlouhym sroubem ten vnitrek hodis dokamen a ono to vyhori a pak to stoho oklepes a dotoho vejfuku nalijes horlavinu a pak to vyklepes nabo ten vejfuk hod doohne ale schori barva
Datum: 08. dubna 2008 16:53
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zdravim,
slysem sel ze se za tepla do nej ma bouchat, karbon se vyklepe...
Datum: 08. dubna 2008 16:13
Jméno: tonda
IP: uživatel289
mno vubec nic vyskrabat to nejde je to tvrdi jak beton
Datum: 08. dubna 2008 15:25
jak a nic??jako byl tam furt rten bordel??jestli jo,tak to nečim vyškrb!!když je to přepálené,tak by to mělo jít lehce vyškrábat!!
Datum: 07. dubna 2008 22:27
|



|