česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  224  225  226  227  228  229  230  231  232  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fj      IP: uživatel13743    
zdar mam dotaz. Když mám kliku na pionýra a jak je horní pouzdro na futro tak se má prej nejdřív ojnice nažhavit a pak to tam de prej trochu hůř dát (prej nějak vlisovat) ale já ji nemám ani nažhavenou a to puzdro (úplně noví) tam de natlačit prstem ale jak sem ten motor rozebíral tak nebyl můj ale kámoše a to pouzdro při vyndávání pístu šlo normálně vytlačit prstem a protáčelo se v tom ale říkal mi že fichtla naboural tak ve 45km do stromu tak mi ho dal na rozebrání ale eště před tím jak ho naboural tak normálně jezdil takže to bude asi tím že se to rychle kouslo a nějak posralo.. teď tu kliku musím použít a chci se zeptat jestli mám sehnat novou nebo ji tam dát aby to jezdilo bez problémů... jinak dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel631    
asi jí chce popustit, aby změkla...
 
 
Datum: 11. října 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
nažhavit ojnici, zajímavé....
 
 
Datum: 11. října 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16258    
Ojnice má už vytahané oko. Vyměnit ojnici.
 
 
Datum: 11. října 2013 14:36
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel10693    
Čau nemate nekdo rozmery vymezovacího kroužku co se dava pod zapalovaní z fichtla na jawu 250?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16256    
prosim kde zehnat takoveto vyfuky ? http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=42151 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel15277    
Vejfuk je dvoukomorák z 350, koncovka je výrobek TK moto (už nejsou), ale dá se stejným způsobem upravit i origo koncovka
 
 
Datum: 26. října 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau napiš na internetu: dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 a tam ti to vyskočí. Ve Valmezu je borec prodával. Jinak cena se pohybuje od 3000kč. Měj se
 
 
Datum: 11. října 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Na 2. stranu konkrétně u ČZ se dával ten výfuk od jednoválc. 125-ky po 2-válc. 350-ku s úplně jiným časováním... Takže ani originál výfuk není úplně ideální.
 
 
Datum: 11. října 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee: protoze je to prece tuningovej dvoukomoráč, nechápeš?!! :-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. října 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jen by mě zajímalo, jak výfuk určený pro uplně jiný motor zvýší výkon, tahle teorie mě fakt speciálně u dvoutaktů moc zajímá.
 
 
Datum: 11. října 2013 7:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam na skalde komory ale tu koncovku nee,,to uz asi nikdo neudelka
 
 
Datum: 10. října 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16256    
len treba ich nekde zehnat :-D
 
 
Datum: 10. října 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš ;-)
 
 
Datum: 10. října 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16256    
stejne diky... chci to na 250 panelku myslim ze by to aspon trosku mohlo zvysit vykon
 
 
Datum: 10. října 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukám že píšu o něče jiném než ses původně ptal, v současné době nevím kde sehnat dvoukomorák na 350
 
 
Datum: 10. října 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tenhle výfuk je původně určený na jawu 350/640 mezi jawaři se mu říká Dvoukomorák, já měl na čz 175 laděný výfuk určený původně pro MZ, byl jsem s ním spokojený a dá se sehnat za 750kč
 
 
Datum: 10. října 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: jouda      IP: uživatel14559    
zdar draci rozmejslim se o koupe motocyklu mezi jawou 250 panelkou 559 a kyvackou 353 napiste vyhody a nevyhody obou typu dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16259    
panela je silnější jen chce víc točit .... těch 1é let na vývoji je znát,,,
 
 
Datum: 11. října 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: fj      IP: uživatel13743    
zdar kejvu máš do síly a panelku do rychlosti atd.
 
 
Datum: 11. října 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15014    
Zdravím draci potřebuju se zepta jestli nevíte někdo jak je to s těma vidlicema na pionýrech po roce 1975 co už neměli mít manžety nemají vybrání na nosných trubkách ani nabodované dráty na kluzákách mám doma takové dva (s novou kapotáží) prý by tam měli být vlisované plechové pouzdra s O-kroužky ale ani na jednom to není myslím že někdo měnil pouzdra a už to tam nevrátil nevíte někdo jak to vypadalo nebo nemáte foto? Jednoho renovuji a chci to mít vše jak má :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar draci vin že tosem asi uplne nepatří ale nevíte nekdo pomery převodovky u 1203 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
dík za odpoved jeto čtyr kvalt
 
 
Datum: 13. října 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, tak jsem se podíval: I- 4,27, II- 2,46, III- 1,51, IV- 1,00. R- 5,61. Stálý převod 5,86. TAZ 1500 měla již 5kvalt a ten nevím. Měj se
 
 
Datum: 12. října 2013 7:10
 
 
 
 
Jméno: Jiři_cz      IP: uživatel15512    
Čau, doma se podívám, ale jaké převodovky 4kvalt nebo 5kvalt. Doma mám převodovku do 1202 nebo do Octávky. A nebo si na internetu zadej škoda 1203 parametry vozu čau
 
 
Datum: 11. října 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
chci se zeptat da rozebrat klika nejak bez lisovace odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16258    
Pokud chceš kliku i nadále používat,tak v domácích podmínkách nemáš šanci. Mě přelisovává ojnice pán v brusírně za docela slušný peníze. Pokud jen chce vyndat ojnici abys mohl setrváky odevzdat do šrotu jako těžký čistý železo tak to vymlátíš asi čímkoliv
 
 
Datum: 11. října 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty mi teda vysvětli jak jinak než lisem bys chtěl ten čep vytáhnout
 
 
Datum: 10. října 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
flexou?
 
 
Datum: 10. října 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: simson      E-mail:      IP: uživatel4946    
zdarvím mám takovej problém na mím simsonu robila se mi spínací skřínka tak bych to potřeboval napojit nějak napřímo nepotřebuji světla a td jenom aby to jelo nevíte někdo jak to napojit ??? přemíšlel sem že by to možná šlo napojit jak u pionýra ale nevím jestli by to fungovalo díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
Čau potřebuji poradit která kolečka jsou na třetí rychlost je to převodovka z ČZ 175/477 http://misak2001.rajce.idnes.cz/cz_175/#DSC_0118.jpg něco mi na třetí rychlost drhne v převodovce tak abych věděl na která kola se mam zaměřit. Když tak když tak popsat jaké to je př. předlohová 2 kolo z leva a tak podobně . Moc děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
Díky
 
 
Datum: 10. října 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na předloze na foto je to druhé zprava, na hlavní hřídeli na foto je to první zprava. Pokud bys složil komplet převodovku tak by to bylo obojí druhé zprava...
 
 
Datum: 10. října 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel16252    
čau, už dlouho mě trápí takový problém, může se to jevit jako prkotina ale fakt už nevím. jedná se o to že prostě nejde udělat aby mi na jawě 21 držel volnoběch (když je zahřátý motor) je to fakt nepříjemný to věžný zdechání na křižovatkách. Už fakt nevím co dělat. Zapalování je OK (předstich i odtrh jak má být) chytá to na 1. kop. Karburátor dobrý čistý ( navíc jsem zkoušel už tak 4 a pokaždé to samý) Za studena je volnoběch Ok ale jak se zahřeje tak ho to neudrží ani když to dotahnu ten šroubek na štelování na max. Zkoušel jsem už snad 100krát všelijak měnit hladinu (bud ju dat jak má byt , o neco vyšší/nižší) a furt to samí- jak dat neutrál tak to tak 10s běží pak to zašně postupně snižovat otáčky a když nepřídám tak zdechne. Gufera mám nové, motor přetěsněn, všechny dosedy zabroušeny a dáno nové těsnění. Prosím něco mi někdo poraďtě at už to konečně vyřeším nebo se fakt už něco stane díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na karbecu nahoře je šroub na doštelování lanka ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vedeni_lanka_m6_matka.html ) tak jsem vyndal lanko, vyrobil z něčeho podložku (už nevim co to bylo), dal tam tu podložku DO toho šroubu - tam jak se vkládá bovden a vrátil tam lanko. moje lanko už je vytahaný, takže to jinak nešlo. (šroubek, uvntiř podložka, na ní už normálně bovden). OK?
 
 
Datum: 11. října 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
svíčkou to neni to je blbost a navíc mám 15 to je tak ideální., Wenoush: jak si to myslels s tů podložků? nějak sem to nepobral, jako pod šrub na štelování volnoběhu nebo kde ?? zkus to prosím nějak líp vysvětlit díky
 
 
Datum: 10. října 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel12689    
Podle mě to může býti tím, že má svíčku do studena, zkus dát teplejší ;-)
 
 
Datum: 10. října 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
dej nový šoupátko a bude to v pohodě, jen jestli ho budeš kupovat tady na FK tak ho budeš muset trošku doladit
 
 
Datum: 10. října 2013 7:28
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten samej problém na simsonu - vyřešeno podložkou cca 1,5mm silnou do štelovacího šroubku na karbecu. Od té doby (cca 1,5roku) v cajku
 
 
Datum: 09. října 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymačkaný šoupě , dej nový , projed se někam po pár km zastav a došteluj si karbec , prvně tak aby si nepřidával když se otočí řídítky ,tím šroubem na plynovým ,lanku a poté doladit volnoběh šroubem mezi tryskami :-)
 
 
Datum: 09. října 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, možná Vám to přijde, že se ptám jako blbec jo, ale řeknete mi prosím někdo, kde najdu u 175/356 hlavní trysku? Je to ten karburátor s hranatou plovákovou komorou. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Noo nějaká tryska tam je. To mě nenapadlo, že je to tam dělaný takhle. Díky..:-)
 
 
Datum: 09. října 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si dobře vzpomínam tak tryska byla uvnitř plovákové komory...zejtra budu doma tak bych se na to eventuelně mrknul
 
 
Datum: 09. října 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Chtel bych se zeptat..jak poznam ze je hlavni tryska prilis velka ? Nebo idealni trysku.. Krome svicky.. Motor za plynem jde spis trojka se na 72 zadusuje kolem 60km/h . S orig. tryskou zase motor vytacel do otacek kdyz jsem vymackl spojku po chvili jezdeni na max - (chuda smes) ale jezdil 75 na rovine. Snad zkusit 70ku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Filtr utesnenej mam,s tim sem laboroval dlouho ale na 68.. zkousel sem ho tedka na ty 72 odlazovat a ted to mam otevreny ve vicku a jednu dirku dole ale ucpu i tu druhou.. Predstih jezdim 1.6 ,jinou hodnotu jsem nezkousel..no tedka uz to asi necham nejak a do niceho velkyho se poustet nebudu,motor pude pod kudlu za par dni a pres zimu si s tim vyhraju :-)
 
 
Datum: 10. října 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Zjednodušeně řečeno, velkou trysku poznáš podle toho že ti motor bude tarokovat. Od téhle by jsi měl jít pomalu s tryskama dolů. Když už to bude chudé začne ti motor vynechávat a prskat, v tomhle případě to hlavně rozhodně netrap aby jsi nepoškodil motor. Tvoje tryska bude někde mezi těmito dvěma hodnotymi. Musíš se pak rozhodnout co budeš potřebeovat jestli spíš max otáčky nebo trošku vyšší krouťák. Když tuhle trysku najdeš tak budeš možná muset trošku zalaborovat i se svíčkou. Pak zkusit zahýbat předstihem. A znou ozkoušet trysku o chlup větčší a menší. A tohle celé si mockrát zopakuješ při různých teplotách, vlhkosti a tlaku a vyjde ti pár trysek které budeš používat podle počasí. Jestli to nemáš na závodění tak určitě najdeš rozumný kompromis. Další možnost je laditelná tryska. Jo zapomněl jsem ještě na odladění fitrboxu a výfuku. Protože ty mají na vše velmi podstatný vliv. Nevím jak moc to máš probagrovaný, ale jestli máš orig. fitrbox a výfuk, tak bych zatím nechal tu 72ku a spíš začal tím fitrboxem. Pořádně utěsnit a zkoušet ucpávat a uvolňovat dírky.
 
 
Datum: 10. října 2013 14:25
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16253    
Zvetseny vyfuk,sani a 5,4 hlava..presny rozmery z hlavy nevim..
 
 
Datum: 10. října 2013 8:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A to je seriovej motor nebo nějaká úprava??
 
 
Datum: 10. října 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
samovolne ne.. jen kdyz sem jel na max..jak kdyby pak nedotikal benzin,nestihal.. otacky lezly nahoru a pak se to hned ustalilo. Jinak motor ma na volnobeh otacky staly,jen kdyz nastartuju za studena tak to taky leze nahoru nez se trochu prohreje. Kdyz dam ruku k sani hned chcipne,fales to podle me nesaje
 
 
Datum: 09. října 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se starou tryskou se motor samovolně vytáčel? Neni to spíš falešným vzduchem?
 
 
Datum: 09. října 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdarec, čim je že se mě fichtl drží jenom v nízkejch otáčkách? (karbec čistej benzin tam de, svička odskoušená) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondenzátor
 
 
Datum: 09. října 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: dodo      IP: uživatel16251    
Zdravím. sice se nejedná o fika ani žádnej komaču stroj ale když to tak vezmu tak je to to stejné.. Mám čínu na ty běžný projížďky a mám zašpiněná žebrování na válci je to tam tak blbě odlity že se tam ničím nedostanu. jaky na to máte "figle" nebo se na to něco prodává? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2013 1:59
 
 
 
 
Jméno: trhalafialkydynamitem      IP: uživatel16262    
arva a wapka!
 
 
Datum: 12. října 2013 1:59
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, ale výborně rozpouští bordel
 
 
Datum: 11. října 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
4gear: nafta odmašťuje?
 
 
Datum: 10. října 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odmastit v naftě a pak na férovku vapkou...
 
 
Datum: 10. října 2013 6:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
osobně mám dobrou zkušenost s AUTOMILIT čistič motoru.. musí se to vždy nastříkat do žeber počkat 5 minut a wapkou vystříkat tak to opakovat 3x někdy 4x a mělo by to být fajn působí to i na zapečenou špínu :-))))) jen jde o to jak moc je to zašpiněné někdy třeba to opakovat i víckrát ale určitě to zabere! ;-)
 
 
Datum: 09. října 2013 23:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co wapka?
 
 
Datum: 09. října 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko_ustav      IP: uživatel16242    
Štěteček a benzín. Pokud je to zapečená špína, tak by to šlo sundat čističem na trouby a grily. Ale bacha, některý žerou hliník...
 
 
Datum: 09. října 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel13407    
zdarec,mam mustnga a když to držím v otáčkách v kopcu tak to začne vadnout jak kdybych přišlápl brzdu jak puistím plyn a zase přidám tak se to uvědomí a po chvilce zase směsi tam mam naplno a když vyšroubuju svíčku tak místo aby byla černá nebo cihlově hnědá,tak je šedá čím to može byt,předstih je vyladěn,díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
šedá svíčka - chudá směs ,dej vejš jehlu a nebo trochu přidej hladinu
 
 
Datum: 09. října 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, když budu napínat řetěz, jak poznám, že mám správně vycentrované kolo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jo takle...no tak to si většinou odměřím od kyvky,teda počítám s tím že je rovná :-D
 
 
Datum: 09. října 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevadí, už jsem to jakš takš zvládnul pomocí dlouhé desky.
 
 
Datum: 09. října 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Péro: On se ptá na něco trochu jinýho...
 
 
Datum: 09. října 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
roztoč ho a uvidíš jestli hází nebo ne....
 
 
Datum: 09. října 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko_ustav      IP: uživatel16250    
Buď přiloženim dlouhé latě k oboum kolum, nebo odměřenim vzdáleností mezi ráfkem a kyvkou...
 
 
Datum: 09. října 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Zdar draci, mám trochu problém.. jeli jsme tři motorky.. já jel první, kámoš na druhý za mnou odbočoval na polňačku, viděl sem ho v zrcátku, za mnou toho třetího sem neviděl, proti mě taky nic nejelo, tak sem hodil blinkr doleva s tím že se na silnici otočím, nejel sem nijak rychle, tak 70, tak si přibrzdím, už se otáčím a ten třetí to do mě zezadu napere, mě naštěstí nic není, on to odnesl trochu hůř, ale jenom odřeniny akorát motorka je polámaná, plasty popraskaný. A teď k dotazu.. mám právo na něj vymáhat nějaký odškodnění?.. Když to do mě napral on?.. nevim co blbnul, někde se začumněl a bum ho.. nebrzdil sem tak že bych to zadupnul na místě. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chceš po kámošovi vymáhat peníze? mě by to ani nenapadlo.
 
 
Datum: 10. října 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: Laknakaput      IP: uživatel14449    
Stejne sem to malem narval do kamose. Pred par lety sme jeli po polnacce, on na vykonejsi motorce tak to hnal... Ja abych nebyl za lamu tak taky, picus zmacknul obe brzdy(kotoucovy).. mel sem od nej rezervu par desitek metru ale protoze mam bubnovy tak sem to jen tak zpomalil a vyhnul sem se tak ze sem ho strejchnul riditkama do rite a skoncil malem v labi. Ale z5 k problemu, nevolal si policajty a mohla to bejt tvoje chyba=mas smulu.
 
 
Datum: 09. října 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
V pohodě hoši :-).. dík.. je to kámoš, tak se snad rozumně domluvíme
 
 
Datum: 09. října 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Hele je to uplně jednoduchý, jestli jste po nehodě nesepsaly záznam o nehodě (formulář pojišťovny) a nepodepsal ti papír, že je viník nehody, tak máš prostě smůlu. Pokud ti to na místě nehody podepsat nechtěl měl si volat PČR, aby nehodu vyšetřili. Pokud jsi nic z toho neudělal tak ta nehoda úředně neexistuje a ty po něm nemáš co vymáhat. Neznalost neomlouvá.
 
 
Datum: 09. října 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam je potřeba rozlišit, jestli to do tebe lupnul protože si zabrzdil, nebo protože si odbočil...pokud si jenom brzdil tak je to jeho vina - nedodržení bezpečné vzdálenosti. Pokud to do tebe napral až po tom, co si začal odbočovat (jak píšeš), tak je vina zase na tobě - nesmíš zahájit odbočování, pokud bys tím někoho ohrozil...
 
 
Datum: 09. října 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
podle mě jak píše péro, nezavolal si PČR nikomu se vícemeně nic nestalo tak asi nic nezmůžeš
 
 
Datum: 09. října 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
těžko říct...jestli jsi k nehodě nevolal PČR který by to sepsali, tak asi nic nezmůžeš
 
 
Datum: 08. října 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím možná už to tu bylo ..pokud ano omluvte mne. Jinak mylsím stojí za mrknutí.. Americké restaurování: Skútr Čezeta http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bavi4we7Ebs#t=23 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 15:43
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
a to tam ještě něco mlely o Jugoslávii či co :-)
 
 
Datum: 11. října 2013 15:43
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačila by bejvala umejt rozleštit lak generálku a byla by jak nová ta renovaci nepotřebovala
 
 
Datum: 09. října 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano.. udělaly z toho paskvil ;-) .. ani si nepamatují jak byl otočený brzdový štít předního kola.. amíci no
 
 
Datum: 08. října 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16247    
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16254    
Jestli to chceš za každou cenu,tak prodávaj podobnej na MZ 150,ale je už za jiný peníze....
 
 
Datum: 10. října 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nepojede,,moc malej prumer vstupni trubky
 
 
Datum: 08. října 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáte někdo návod jak vyměnit pružinky v řadícím automatu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: jezdimnajedna      IP: uživatel16255    
Dekuju :-)
 
 
Datum: 10. října 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
 
 
Datum: 09. října 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: Jezdimnajedna      IP: uživatel14449    
Cau, vyuziju chvilky a taky pridam dotaz kdyz uz to tu rozebirate :-). Mam takovej problem, koupil sem si jawku 555, v lete sem pulil motor kvuli klice(nedelal sem go). Ale zaroven sem zkontroloval prevodovku, vse je ok bez nejaky znamky poskozeni, pri slozeni motor radi vsechny rychlosti(musi se s nim sice o par cm cuknout aby zapadly kola v prevodovce ale to je uplne normalni). Problem je kdyz motorku nastartuju, kopnu jedna, vytocim a chci tam sazet dvojku, a mam tam neutral mezi 2 a3 nebo rovnou trojku. Problem je ze pri nastartovanym motoru mi pripada ta radicka hrozne citliva. Tu dvojku tam normalne dostanu, ale nestihnu to vytocit tak aby mi to nezdechlo. Takze dotaz zni "Kdyz je razeni hodne citlivy, je to vytahana pruzinka v automatu? Jestli jo, tak ktera ma na to vliv, ta mensi co taha zobacek?"
 
 
Datum: 09. října 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16249    
No,tak to je ta hlavní velká pružina
 
 
Datum: 09. října 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok,díky moc. já budu dělat GO motoru tak to vymění zrovna, jinak to řadí dobře ale páku můsím nadzvedávat rukou
 
 
Datum: 08. října 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16246    
No asi takto. Vyndáš z motoru řadicí automat,vytahneš tisícihran s vrškem,vyměníš pružinky,vrátíš nazpátek tisícihran s vrške - samozřejmně tak aby byl zase na středu a zajistíš segrovkou. PS: měl sem rozebráno hodně řadičů a nikdy jejich problémem nebyly ty malé pružinky. To poznáš podle toho,jestli vnitřní zuby vyjíždí a zajíždí. Co muže bejt špatný tak velká pružina co vrací jezdec. A pak bejvaj okousaný zuby vevnitř a nebo na čtvrtměsíci kterej řadí. Někdy je to ohlý. No vyjmenoval bych XXX závad řadiče,ale ty pružinky je to poslední... Jak si na to vůbec přišel? A bacha,až to budeš skládat polož si tu spodní část tak abys ji tou horní nevytlačil,jinak ten vnitřek vyskočí a pružinky jsou fuč.
 
 
Datum: 08. října 2013 18:44
 
<  224  225  226  227  228  229  230  231  232  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 22:42:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu