Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Ahoj draci, potřeboval bych poradit, protože už jsem v koncích. Mám Jawu 50 typ 21. Když na neutrál dám např. půl plynu, tak motor točí jak má. Když dám plný plyn, tak motor točí samozřejmě ještě víc, ale po chvíli to chcípne jako kdyby někdo vypnul zapalování. Pokud ale odendám airbox, motor točí libovolně dlouho. V airboxu mám nový filtr a ve víčku airboxu mám 2 díry o průměru 10. Ikdyž je zakryju, nic se nezmění. Celá palivová je soustava vyčištěná, benzín teče rychle. Hladina v karbecu na to nemá vliv, nyní ji mám tak aby lícovala s okrajem plováku, takže si myslím, že by měla být OK. Jehlu mám na 2. zářezu od shora. Trysky originál (68 a 35), zkoušel jsem i jiný abych vyloučil jejich provrtání. Výfuk je vyčištěný (doutník). Mám nový těsnění pod válcem, pod karbcem i na výfuku. Když na karbec navlíknu třeba zahradní hadici, tak to taky při plným plynu zdechne. Zkoušel jsem i airbox bez filtru nebo bez víčka, ale tak fichtla ani nenastaruju. Bez airboxu to prostě funguje jak má. Zapalování mám bezkontakt VAPE. Čím myslíte že by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 11:45
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Děkuju za připomínku, podívám se na to. Fichtl ale skoro vůbec nekouří a smrdí jen jako 2T.
Datum: 13. října 2013 11:45
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a nemizí ti olej z převodovky?, mi to dělalo to samé a nakonec sem přišel na to že mi odešlo gufero pod primárem
Datum: 13. října 2013 10:38
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Jojo to jsem se uklepl, je tam 38, ještě jsem se raději šel podívat. No já nevím, ale bez airboxu to funguje jak má, proto mi to hlava nebere a ptám se vás.
Datum: 12. října 2013 21:14
 volnoběžná tryska by měla být originál 38, nemůže bejt něco s tim zapalováním?
Datum: 12. října 2013 20:22
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdar draci. prosím poradte.co je to pertinax ? když vymnením kladívko musím štelovat předstih a odtrh ? naco je ten molitan ktery utírá tu váčku?děkuji za kazdou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 21:35
Jméno: trubka
IP: uživatel16278
 Udo pertinax je papír +fenolformaldehydová pryskyřice jako pojivo
Datum: 14. října 2013 21:35
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 vysvětlení zde:
http://www.youtube.com/watch?v=2MP-ecjaxlo
Datum: 14. října 2013 10:25
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 díky
Datum: 13. října 2013 9:25
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Pertinax ja materiál složený z textilních vrstev a pryskyřice a následně je to vytvrzeno.Když vzměníš kladívko rozhodíš zapalování.Není to molitan ale filc a slouží k čištění a mazání povrchu vačky a maže to tak že se na filc kápne pár kapek oleje ,on se napije no a potom to maže.
Datum: 12. října 2013 19:42
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 pertinax je izolace. měníš li kladívko, předstih musíš nastavit znovu... molitan má funkci mazaní vačky - pár kapek oleje v něm míti je nutné.
Datum: 12. října 2013 19:35
 cau draci , jak je mozny ze mi na fichtle odchazi casto kondík ? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 18:17
Jméno: combust
IP: uživatel16267
 mohlo by to bejt způsobený příliš vysokým napětím - přerušenej vysokonapěťovej kabel na svíčku, špatná fajfka, svíčka nebo indukční cívka
Datum: 12. října 2013 18:17
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 Čau, hele existuje nějaká knížka o Jawě 50 a všech jejich opravách, dílech atd..? Abych prostě se sám naučil opravovat a skládat motorky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 17:10
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 Ok dík.
Datum: 12. října 2013 17:10
 Existuje katalog náhradních dílů...tam máš rozkreslené vše, včetně výpisu normalizovaných a nenormalizovaných prvků. Dále je dobrý si přečíst návod k obsluze, je tam popsána konstrukce motorky a postupy při základních opravách a seřizování...A další běžně dostupnou a potřebnou věcí je schéma zapojení elektroinstalace. Vše najdeš na stránkách http://www.sesa-moto.cz . Další dokumentace, návody atd najdeš na http://www.jawa-50.cz
Datum: 12. října 2013 16:43
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 čau draci prosim o radu, dnes sem rozdělal spojku u moji jawy 350/640 a zjistil sem že velký spojkový koš má trochu vůli a ty kolíky co drží pružiny jasou tam taky docela na volno je to na závadu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 21:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16268
 tyčky bych nechal být ...ale ta vule koše se mi nepu na hřidel pod něj ačá nesehnal bys jinou podlož
Datum: 12. října 2013 21:16
Jméno: spaWn.
IP: uživatel16265
 Zdar borci, chci se zeptat. Mam mustanga 23 a jedu a vždy po 5-7 km prostě ztratí výkon, dojedu a už to nerozjedu.. Musim počkat 5-15min. A spálí to svíčku, z válce se začne kouřit bílej kouř a motor + válec + svíčka jsou tak teplý, že se spálim a fakt je to cejtit. Díky předem za rady. A PROSÍM DEJTE SI TO JAKO ZÁLOŽKU, ABYCH TO NEMUSEL ZNOVA POSTNOUT.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 15:44
 Ahoj, není tu náhodou někdo z okolí Nového Města na Mor. Žďáru nad Sázavou, Poličky nebo Chrudimi ?
Sháním podobné nadšence jako jsem já na výlety s pionýrem nebo větší jawkou či čízou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 9:23
 Kujda - napsal jsem ti na mail ....
Datum: 14. října 2013 9:23
 ahoj jsem z herálce a do křižánek jezdím se projet skoro furt mam žlutou 20 s revmaplechama na papirech. mužem se někdy jet třeba projet.
Datum: 13. října 2013 11:47
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 máte to tam moc pěkný, nedávno sem tam dělal střechu.. zítra se nechytám, musim makat na baráku, ale klidně se zastav tu v lubné, z borový je to 8 km, dáme kávu, pokecáme, poladíme atd.. nebo napiš kontakt na tebe, ať se nemusíme nahánět tady a někdy se ozvem a strestáme ty naše kopce.
Datum: 12. října 2013 19:52
 Paráda, tak to jsme skoro sousedi, jsem z Křižánek cca 25 km ...
Zrovna zítra, jsem chtěl projet fíka směr Borová - Jimramov ....
Datum: 12. října 2013 18:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 čau, já jsem z lubné od poličky a směr mýho trápení fichtla je většinou na ten ždár, někdy přes hlinsko, jindy zas přes nový město. mám to tady docela najetý, takže neni problém se potkat - číslo na mě je 777 231 424
email - dwein.dibly@seznam.cz
Datum: 12. října 2013 17:38
 ahoj, doufám že mě za tento dostaz neukamenujete... Na pinckovi sem píst měří kde? Četl jsem někde 32mm ale nevím odkud... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2013 19:10
 nn
Datum: 15. října 2013 19:10
 Shora na pístu nic není napsáno?
Datum: 12. října 2013 16:32
 průměr... abych věděl kolikátej je to výbrus
Datum: 12. října 2013 16:14
 jde o to co potřebuješ vědět - průměr? výšku pístu? průměr pístu zaleři na tom jakej už tam je výbrus a pohybuje se od 38 mm stupńovitě po 0,25mm až do 40mm, někdy i víc u tuningovejch pístů, čím větší průměr tim i větší obsah válce, zjednodušeně řečeno . . .
Datum: 12. října 2013 15:46
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi.nevíte proc mne svícka hodí jen 1-3 jiskry na nakopnutí ? mezi kladívkem to jiskří hodne .
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 9:15
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jo kondíky jsem skousel 3 a tedka to nehaze jiskru vubec.jiskří to jen kdiž oddělam dratek k indučce.vubec nevím co s tím je
Datum: 13. října 2013 9:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16268
 nemáš jinej kondík na zkoušku?
Datum: 12. října 2013 21:19
 ahoj lidi mam pionýra šlo by místo hlavy snížit válec ? bylo by to to samí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 10:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Snížením válce zároveň hýbneš s časováním...
Datum: 13. října 2013 10:39
 v čem je rozdíl?
Datum: 12. října 2013 18:15
 ano válec jde snížit... ale neni to to samé jako snížit hlavu
Datum: 12. října 2013 14:11
 Mám simáka a chtěl bych se zeptat jak tam nastavit sytič na karburátoru protože mi to jen zadusí ale úplně nechcípne tak nevím co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 12:41
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdaravim, nevite čim je mě fichtl jakžatkž běží jenom v hodně nízkej otáčkách? Motor po go, na zapalování co tam je se dřív jezdilo, s karburátorem se taky nehejbalo, diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 11:42
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 asi 1,8 mm
Datum: 12. října 2013 11:42
 franto a jak jsi nastavil předstih?
Datum: 12. října 2013 11:18
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
Posl.aktualizace: 12. října 2013 16:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16266
 cena za renovaci je asi oprávněná pod 30 se rásná motorka schání blbě ...pokud si jen představíš nicotnou 100 na hodinu práce je to rozumný.... bohužel tento stroj je opraevdu složen dost neštastně zadní yvka a ryt řetězu sedlo azí to usilí...ale jinak 20 za krásneho zachovalého fíka je rozumná cena ...co teprv pracná renovace???
Datum: 12. října 2013 16:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tohle není renovace, ale bastl, rok 64?? to fakt ne, nechápu, že když už někdo dělá renovaci proč nedodrží originální vzhled a díly, tohle je složený z toho co kde sehnal vč. papírů, pro sběratele bezcenný kus
Datum: 12. října 2013 15:06
Datum: 12. října 2013 11:42
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Jenže tohle ani neni špičková renovace,bohužel.Co linky,to příšerný sedlo a to sem to jen tak přejel pohledem,co bych asi našel když bych ho viděl naživo,když za něj chce takovýhle prachy,tak ta renovace by měla být opravdu dotažená do maximálního detailu jako je i to že na výfukové koleno nepatří ta bazénová stahovačka apod.A taky by měl mít kvalitní fotky a ne tohle,nevím co si majitel myslí ale tohle je prostě nedodělaný.Můj názor...
Datum: 12. října 2013 10:43
 když je někdo bohatý a toto je fakt špička v renovaci proč ne
Datum: 12. října 2013 9:49
Jméno: combust
IP: uživatel16264
 to je klasika - stará mu rozkázala aby se toho zbavil tak dal inzerát a doufá že to nikdo nekoupí. Kámoš takhle prodával několik let chatu.
Datum: 12. října 2013 9:45
 každý zboží má svýho kupce . .. .
Datum: 11. října 2013 23:18
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jenom doufam že se překlikl a ma tam byt 3900
Datum: 11. října 2013 23:13
 hmm rok 1964
Datum: 11. října 2013 22:23
 Za 39tis to někdo nekoupí
Datum: 11. října 2013 22:08
Jméno: Tom
IP: uživatel16137
 S kámošem skládáme fichtla a vše je v kupě už ale nechce nam davat jiskru. Svíčka je nová a občas hodí ale spíše nehazi. Čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 16:35
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 tyristor?
Datum: 12. října 2013 16:35
Jméno: pavel441
IP: uživatel14254
 předstih, kladívka, kondík, indučka, VN kabel, fajka, ukostření, cokoliv
Datum: 11. října 2013 21:36
 čau, prosim poradte mi s 21čkou, když jedu tak mi to ve vysokýh otáčkách tam začne neco mlátit, cinkat, bouchat, klápat, prostě randál od motoru a přestane to táhnout=zpomalí to, a nemůžu ten motor vytočit do pořádných toček, zkoušel sem primární řetaz a ten je ještě v pohodě, a jehlové ložisko na ojnici ale je tam bronzové pouzdro tož už nevim co s tím je
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2013 20:44
Jméno: Venca
IP: uživatel16261
 Zdar, chtel bych se zeptat na neco kmmu mustamgu. Jakse tam davaji zpet ty segrovky u lamel ? diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 17:08
 Před měsícem jsem měnil lamely na mém pincku 21 a udělal jsem si podobný stlačovák jaký sem postnul pepa, jen jsem použil L profil a nepotřeboval jsem na to ani žádný návod, stačí jen zapojit hlavu  . Jinak se stlačovákem jsem všechny ségrovky nasadil v pohodě sám a celá akce trvala méně času než samotná výroba toho stlačováku
Datum: 12. října 2013 17:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16263
 jj a upe nejlíp se to dává ve 2 ...or jestli máš podlošy a segrovky na počet..... nej je mít zasobu a doufat že ti nezaletí mazacím otovrem do převodovy ale jen na podlahu  jina se podívej na odaz je to na fotách pařezove spojky ale zvaž zda bys podbnej přípravek....http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-555-pionyr-renovace-spojky.html
Datum: 12. října 2013 8:51
Jméno: Tom
IP: uživatel16137
 Musíš stlačit tu pružinu s podloužkou a potom tam dat segerovku.
Datum: 11. října 2013 21:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 nazdar mám doma športku čz 250 a chcem sa opýtať tie kryty reťazi boli si podobné alebo rozdielne na šport alebo na kratku verziu ďakujem popripade či pasuje z jawy 250 16 palcovej ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 8:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16263
 potřebuješ kryt přímo na čz sport jedno jaké kubatury 125 175 250 motorka má dlší kyvku srz 19 kola z javy nejde použít jsou jiné bubny..možná by šel prodloužit z 175 ale zvaž zda na to máš to finout nastavid a svařit
Datum: 12. října 2013 8:39
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdar draci, mam doma asi tři hlavy od fichtla se strženym zavitem. Nevite jak to nejlíp a nejjednodušejc opravit díky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 8:35
Jméno: jakub
IP: uživatel16210
 http://www.motokramek.cz/opravny-zavit-svicky/
Datum: 12. října 2013 8:35
 kde se dá koupit opravná vložka ?
Datum: 11. října 2013 21:19
Jméno: jakub
IP: uživatel16210
 koupit opravny zavit,vyřiznou v hlave vetsi zavit a opravnou vložku dat na lepidlo
Datum: 11. října 2013 20:33
 Ahoj lidi potřeboval bych trošku snížit hlavu na pionýru a potroval bych poradit jak se to dá nejlépe udělat. díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 8:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16263
 poslat to nastrojaři a ten ti to za 200 udělá???
Datum: 12. října 2013 8:40
Jméno: yes
IP: uživatel1272
 Ahoj nevíte kolik by stálo opískovat plecharinu na pionýra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2013 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel16258
 Bez pár kusů mi to stálo 600,-
Datum: 11. října 2013 21:18
 plecharinu jsem mel i za 300, ale jinde chteli pocitat plochu atd ..
Datum: 11. října 2013 19:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 hele dost se to liší, minule jsem dával za komplet plechařinu + rám 1200kč
Datum: 11. října 2013 17:12
 vetšinou to počítaj podle plochy a náročnosti - záhyby a tak, ale plechařina nebude tak drahá, v řádech pár stovek, počítám tak 500?
Datum: 11. října 2013 15:16
|



|