česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2248  2249  2250  2251  2252  2253  2254  2255  2256  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: petr.l      IP: uživatel2215    
cau jak poznam jaka je civka na svetla jaka je na klakson a jaka je zapalovaci? dekuju za odpovet Petr.l odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
jesli chces poslu ti obrazek s popisem.napis na icq 486 878 181
 
 
Datum: 07. května 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: rada      IP: uživatel1089    
4ua draci chci se zeptat ty linky jak se lepí na motorky atd. keré jsou lepší ty širší nebo ty užší dík za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: ds      IP: uživatel1181    
zadny ja jsem to udelal barvou a sou lepsi nez nejake nalepky
 
 
Datum: 07. května 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
zdar.. nevíte někdo, kolik asi stojí spojka ferodo do čz 175? a nevíte kde by se dala sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
se podívat
 
 
Datum: 07. května 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel2930    
čus draci......chtěl jsem se zeptat jestly musí být v motoru olej???????protože jsem právě sehnal pionýra a vůbec nic o tom nevím... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Ten poměr má být pro fichtla 1:30.
 
 
Datum: 07. května 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: pečenka      E-mail:      IP: uživatel2939    
Do motoru musí být olej, koupíš normální motorovej pro dvoutakty a budeš ho ředit s benzínem asi 1 ku 50, to je 20ml na litr
 
 
Datum: 07. května 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
ale pozor nesmíš toho tam nalejt moc musíš oddělat ten sroub na boku leviho víka a až ti bude z něj vytejkat olej tak je tam akorát
 
 
Datum: 07. května 2008 15:25
 
 
 
 
Jméno: Opi      E-mail:      IP: uživatel1686    
jj, převodovej olej, je na levé straně
 
 
Datum: 07. května 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
Čus Seso , neměl bys objímku na zrcátko ?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2008 9:34
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      E-mail:      IP: uživatel628    
Čuste draci, mám problém, strejda mi sehnal fichtla ( 20 ) prý že 10 roků nejel ale předtím jezdil jak drak ( mám ho zdarma ) mno a vyčistil sem karbec, nádrž, vyměnil olej, vyčistil hlavu, dal novou svíčku, nové hadičky !!! Benzín v karbecu je, svíčka kope (prostě vše jak má) trysky vyčištěné a nechce a nechce jet !!!! Vůůůbec nevím čím to může být !!! Pls. poraďte, moc díky !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
a mas mokrou svicku??
 
 
Datum: 07. května 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
petan: proč zahazovat? Pokud se chce a de to tak musí všechno fungovat. U pionýrů je zprovoznění někdy dlouhá doba ale když už tak je to pěkná pičovina jako zvon co dokáže vytočit. Zkus do válce stříkačkou malé množství benzínu ale malé jestli chytne nebo ne. Stává se že nová svíčka venku krásně kope ale pod tlakem ve válci ani ťuk.
 
 
Datum: 07. května 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel2930    
tak to hod to šrotu a kup si noveho,kterej jezdí!!!!!!!
 
 
Datum: 07. května 2008 11:08
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
Je dost mozne, ze stvrdli gufera na kluke. Stiahni rotor alternatora, vypac simering srobovakom, opatrne naraz novy a skus stastie. Rozmer je 17x30x7. Tesnost klukovej skrine je na dvojtakte velmi dolezita, inak Ti nesaje cez karburator, ale cez diery
 
 
Datum: 07. května 2008 8:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel111    
Kolik vám jede pincek v upravě na kros ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
to picofil,že v úpravě na kros maximálně 50?a že s mim fichtlem jedu těch 70-75 po rovině to je torchu divný ne,a je v originálu a má 1 výbrus
 
 
Datum: 02. července 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: Picofil      IP: uživatel1651    
Lol vy ftipálci :-D to je kroska né závodák tak si z něj nedělejte prdel !!! TEN KDO MÁ OPRAVDU DOBROU KROSKU Z FICHTLA JE RÁD KDYŽ JEDE 50KM/H
 
 
Datum: 07. května 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel2090    
tak 75-80 vic nevytlačím
 
 
Datum: 07. května 2008 14:22
 
 
 
 
Jméno: peten      IP: uživatel2930    
Přesně jak píše jiří,ale v týhle úpravě ho hrozně ždímu a pak je pořád rozpadlej motor.
 
 
Datum: 07. května 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: Jiri      IP: uživatel2930    
Dostanu z nej 80 ale uz skace a rozpadase!!
 
 
Datum: 07. května 2008 11:08
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel417    
cus draci jak se sniíží hlava jak se to dela a jestli bych to zvládl i sám??? Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Když jen snížíš hlavu, pojede ti to hůř ve vysokých votáčkách, kvůli pomalejšímu víření plynů.
 
 
Datum: 07. května 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel1917    
jestli máš po ruce frézu nebo soustruh neni problém.
 
 
Datum: 07. května 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
Trocha ju znizis tym ze ju budes zabrusovat, ale je to malo, a akonahle to prezenies, nepretocis motor ako ja. Teraz sa chystam ist za sustruznikom, ci by mi odobral 0,5mm vlastne z kazdeho bodu hlavy.
 
 
Datum: 06. května 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel2467    
co by se stalo kdyz bych dal vyfuk s pareza na pionyra 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2008 15:59
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel1337    
nohy mi smrděj ¨i bez vejfuku::
 
 
Datum: 09. května 2008 15:59
 
 
 
 
Jméno: sda      IP: uživatel1181    
jajo dost gooooooood sem se male posral smichi ale nestane se skoro nic jen ti budou smrdet nohy
 
 
Datum: 07. května 2008 23:18
 
 
 
 
Jméno: sdfds      IP: uživatel1847    
maly vykon
 
 
Datum: 06. května 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: jaja      IP: uživatel289    
zacali by z nej slehat ctyrmetrovi plameny!!!!!
 
 
Datum: 06. května 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: mx 222      IP: uživatel2890    
Zdarec potřebuju radu: dělám úplnou go motoru fichtla do krosky a chci se zeptat co je lepší varianta pístu:2 kroužkový, nebo 3 kroužkový. díky za odpovědˇ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2008 21:53
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
určitě co nejmín ....
 
 
Datum: 06. května 2008 21:53
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
3 sou přežitek....klasika dva a nebo jeden...¨!
 
 
Datum: 06. května 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
Jednoznacne dvou, u vsech zavodnich motoru se krouzky vypousteji za cilem znizeni strat trenim. Tri krouzky byly pro delsi zivotnost, i kdyz .... Tri ten valec vice drali, no na motokros jednoznacne dva
 
 
Datum: 06. května 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: MISTR      IP: uživatel2757    
TAK TO BY MĚ TEŽ ZAJIMALO
 
 
Datum: 06. května 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel2623    
cau lidi kamarad mi dal olej castrol 2T v cervenym obalo nevite kam se leje jestli do prevodovky nebo do benzinu ? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: Sadra17      E-mail:      IP: uživatel1775    
já dycky ředil olej vod voka a nikdy sem neměl žádnej problém
 
 
Datum: 10. května 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: Číča      E-mail:      IP: uživatel2861    
Neee,zadny 1:50,tohle neni simson! 1:30 se dava fichtlum.
 
 
Datum: 08. května 2008 9:27
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Je to motorovej volej, takže 1:30 do benzínu.
 
 
Datum: 07. května 2008 15:48
 
 
 
 
Jméno: Opi      IP: uživatel1686    
ach jo
 
 
Datum: 07. května 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel1917    
venco kdybys nebyl jelito tak by to pochopil co fikus myslel, myslel 50 litrů benálu na 1 litr oleje.
 
 
Datum: 06. května 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Mě se tak zdá,že asi nevíš co píšeš:-D prý 50:1 to jako 50 litrů oleje na jeden litr benzínu jo?:-D
 
 
Datum: 06. května 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
Ak je to olej klasifikacie API TC je to do benzinu, ak API GL-3 do prevodovky, napriklad Repsol vyraba oleje do prevodoviek dvojtaktnych motocyklov. Osobne sa vsak prikladam k nazoru ostatnych, je asi daleko vacsia pravdepodobnost, ze to bude do benzinu
 
 
Datum: 06. května 2008 20:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
do benzinu v pomeru myslim 50:1
 
 
Datum: 06. května 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel2936    
Když tam máš napsáno 2T tak je jasný že je to do benzínu a ne do převodovky!!!! Hm no to jsou dneska lidi!!!
 
 
Datum: 06. května 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: Vacko      E-mail:      IP: uživatel2384    
Čau Šéšo, hele nebudeš mít někdy v brzku ňákou brusnou pastu pro srovnání dosedacích ploch na hlavě a válci pro lepší utěsnění? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: Vacko      E-mail:      IP: uživatel2384    
jj
 
 
Datum: 08. května 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel2866    
Ale ta pasta je skoda myslim ze je tu víc lidi co by si zabrousilo hlav u :-) a kanálky
 
 
Datum: 08. května 2008 8:29
 
 
 
 
Jméno: Vacko      E-mail:      IP: uživatel2384    
Tak dík Seso. Chtěl sem jen odpověď od tebe a tu sem dostal, ale nevim, proč se do toho plete někdo jinej. No nic, stejně dík.
 
 
Datum: 07. května 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: michalJ21      IP: uživatel1711    
to je tak težke si zajit do mototechny furt musite sesu otravovat s takyma volovinama kdyz to tu neni tak asik to sesa mit nebude ne
 
 
Datum: 07. května 2008 15:40
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
vim o ni,,,,ale nebudu,sorac sesa pac nemam dodavatele
 
 
Datum: 06. května 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: hecker008      IP: uživatel2935    
čus všichni neni tu někdo z Ústí nad Labem kdo by se mnou jezdil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2008 20:08
 
 
 
 
Jméno: hanzoš      IP: uživatel373    
zdar lidi hele jak se jmenuje človek ktry leští kanalky jako povolani nebo kdyby ste rovnou veděli kdo to dělá tak děkuji za odpovědi!? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: sheriff      E-mail:      IP: uživatel9574    
zdravímtě živím se upravou motorů! jsem z Jablonce
 
 
Datum: 02. června 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls      IP: uživatel2144    
Povolání na to asi není, ale dělá to každý kdo se zajímá o tuning těchto strojů.... V každém okolí je někdo, musíš jen hledat....
 
 
Datum: 06. května 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: HAAZ      IP: uživatel111    
Když je plíšek na jehle v karburátoru v nejvzdálenějším zářezu od špičky jehly tak pincek žere míň ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2008 18:58
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
Ihla ma byt druhy zarez z hora, jedina cesta k nizsej spotrebe je styl jazdy, motor musi byt nastaveny spravne.
 
 
Datum: 06. května 2008 18:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
radim ani nevis cojeto fichtl tak sem nelez!! Jehlu dej co nejnis ale tak aby to nevinechavalo pak to zere min a vikon se nemeni:.. Ten plisek das nahoru
 
 
Datum: 06. května 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
jo ale ma i menší výkon
 
 
Datum: 06. května 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Čao chlapi prosím o radu.Fichtlík mi ne a ne jet.Je tam komplet nová převodovka,spojka píst,Vzduchový filtr,kroužky,zrepasovaná klika ložiska,Indukční cívka,KondíkTeď ten problem: Nechce pořádně chytnout vždycky to nakopávám tak to střelí,potom to na pár sekund chytne ,tak přidám plyn abych to udržel a trošku to protůruju a zase chcípne, potom zase střelí a furt tak dokola.Předstih i Odtrh by měly být OK.Poslední co mě napadá je karbec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: Pierot      IP: uživatel4396    
predstih to bejt nemusi spis ta hlava nebo nemas dotahly koleno od karbice nebo od vejfuku
 
 
Datum: 23. října 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: martinecek123      IP: uživatel1411    
pritahl si hlavu do krize?????? to muze bejt spatne tesneni valce ale to fakt dela predstih
 
 
Datum: 12. května 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel2933    
to bude urcite predstih!!!
 
 
Datum: 12. května 2008 7:39
 
 
 
 
Jméno: Stoupa      IP: uživatel497    
Jestli ti to strili jak rikas, tak to bude nejspis vadny kondenzator. Zkus ho vyměnit a melo by se to zlepsit. http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_193.html
 
 
Datum: 11. května 2008 9:42
 
 
 
 
Jméno: Honza10      IP: uživatel263    
já to taky mel nevedel jsem co s tim,,prisel kamos rozebral zapalko vycistil komplet civky atd vse co je na statoru, nastavil predstih a naskocil na prvni naslapnuti,,,taky jsem myslel ze je to hlava svicky atd,,,byl to hlavne ten predstih
 
 
Datum: 07. května 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
na 99% předstih já mám sice 175 nemám na šroubkách u zapalování pérovky a někdy se mě předstih povolí a střílí mě to a nejde to do otáček když to teda chytne ...
 
 
Datum: 06. května 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
kdyz to strili tak je to predstih!!
 
 
Datum: 06. května 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Zkusím ještě zkouknout tu hlavu a válec jestli to je všechno řádně utěsněný...
 
 
Datum: 06. května 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Jinak nerozebíral jsem to já ale servisman :-),všude jsou nová těsnění takže v tomhle to podle mě nebude:-),možná ta tryska,ale kde ji sehnat?Svíčkou to nebude mám doma tři jednu Palku,potom Brisk N17C a brisk N19 C a na všechny tři to ne a ne chytnout
 
 
Datum: 06. května 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
vsichni cotu pisou jsou keci as na monax... jestli sito mel rozebrany a tetka tito nejede tak to nekde nema kompresi to znamena ze mas neco spatne utesneny podhlavou nebo mezi bloky v klikovce muze toho bejt vic v elektrice to snad nebude
 
 
Datum: 06. května 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
Tohle Dela predstih,nebo Sptane utesneni valec nebo hlava karbecem to nebude!!tyhle dve veci me to delalo taky sem udelal new prestih a byloo to ok pak me to delalo na druhym fechtlu a tam sem dotahl hlavu a v poho!
 
 
Datum: 06. května 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel2934    
já sem to měl taky musíš si někdy sehnat svíčku N7 starší protože ty nový se hned zakarbonizujou a pak nehodí jiskru
 
 
Datum: 06. května 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
nejspis maly trysky ja mam na jewe 90 mensi hlavni tryku 94 misto 105 a dycky to chytne a pak zase chcipne
 
 
Datum: 06. května 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
Skus to poriadne preplavit, ale nie cukat a pinkat po gombiku, ale potlacit a drzat az kym nezacne presakovat. Potom nakopnut a zas drzat kolik na karburatore, ak skape aj napriek tomuto vymen sviecku
 
 
Datum: 06. května 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: BO      E-mail:      IP: uživatel2050    
nevite někdo jestli pude tahle tryska http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2057.html do Jawy 90 ?? do seriovyho karburátoru jikov ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
 
 
Datum: 06. května 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel111    
to sou trysky jenom do tech novych karburatorů Dell Orto
 
 
Datum: 06. května 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Jedete někdo do Mlékojed na fichtl cup?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: Opi      IP: uživatel1686    
LORI tam jede
 
 
Datum: 07. května 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: hanzoš      IP: uživatel373    
ješte nevím ale možná podivat!
 
 
Datum: 06. května 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: flip      IP: uživatel2467    
muze se lejt do pionyra 20 natural98 a v jakym pomeru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Mezi naturalem a speciálem je rozdíl jenom v aditivech a oktanovém čísle.
 
 
Datum: 07. května 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1227    
JJ jsem proc by se to asi delilo na special a natural tak jakej je v tom rozdil? hmmm? davaji se tam naky nahrasky olova tzv. aditiva
 
 
Datum: 07. května 2008 1:19
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
náramně se tu bavím :-D takhle sem se už dlouho nenasmál, aspoň že Johnyppe to napsal správně
 
 
Datum: 07. května 2008 1:04
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Jo? Jsi si opravdu jisty? Vsadil bys na to svuj krk?
 
 
Datum: 07. května 2008 0:14
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1121    
Neni tam olovo jen naky aditiva
 
 
Datum: 06. května 2008 23:19
 
 
 
 
Jméno: mistr      IP: uživatel2757    
special je olovnaty!!!
 
 
Datum: 06. května 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Tak vidim, ze kazdy tomu tady rozumi. Lej tam cokoliv, je uplne jedno, jestli natural nebo special, pojede to stejne, motor stejne vydrzi.. Je to jedno. A special je bezolovnaty, pouzivani olovnatych benzinu je dneska zakazane a benzinka nema duvod prodavat olovnaty benzin, kdyz je zakazany, to snad da rozum.
 
 
Datum: 06. května 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
ten jede na vsechno co tece????
 
 
Datum: 06. května 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: mistr      IP: uživatel2757    
pro honza - special je olovnaty!!!
 
 
Datum: 06. května 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
muzes tam davat natural ale skracuje zivotnost motoru a vikon stejny lepsi mas davat special
 
 
Datum: 06. května 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
ty vole ve specialu je furt olovo jinak by to nemelo cenu prodavat jenom ti to nikdo nerekne kdyz je to zakazany to da rozum ale olovo je tam furt chytraci
 
 
Datum: 06. května 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Jasně že můžeš,ja mam mustanga,olej Valvoline2T v poměru 1:50,jezdim na něj 2 roky a píst je jako nový,doporučuju benzín od OMV,zvedne výkon a maximalku,jde lepe do otáček,ale musiš ho mit seřizenýho
 
 
Datum: 06. května 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Speciál je dnes už bezolovnatý blbe! Je tam náhraška olova kvůli venzilům, bohatě to stačí. Nedavno dal kámoš do mustanga natural 98 a jemně podpálil píst a spíš hůř mu to jelo protože to je benzin na velký tlaky a ne do fichtla. V obsluze je psánu min.okt.č.-84
 
 
Datum: 06. května 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: ja      E-mail:      IP: uživatel2933    
prostě sežere vše
 
 
Datum: 06. května 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: ja      E-mail:      IP: uživatel2933    
jo muzes fichtl jezdí i na petrolej
 
 
Datum: 06. května 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: mistr      IP: uživatel2757    
LEJ TAM OLOVNATÝ SPECIAL 91
 
 
Datum: 06. května 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
Hm, mne taktiez kol do kola zadiera piesty. Davam vybrus za vybrusom, ani nezabehnem a uz fliacik hukot, flek, a to zabehavam jemne. Tankujem natural, asi skusim uni. Mistr: Tiez Ti ho zadrelo na spodku ako je vyfukovy kanal?
 
 
Datum: 06. května 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: mistr      IP: uživatel2757    
ne... ja ho tam lil a zadřel jsem válec.. ale kamošovi to na natural jezdilo v pohodě tak nevim, je to tvé rozhodnutí
 
 
Datum: 06. května 2008 16:01
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel2757    
Čau, nedal by se tady koupit celý motor (na JAWA 21) celý motor.... válec a karbec už ne ........prostě motor- (myslím celou tu baňku ve které jsou převody a klika). A nebo nemáte tady někdo náhradní motor z fichtla který funguje, protože mě se ten motor pokazil .........nechci se v tom hrabat.... (moc tomu nerozumím akorát jsem sundal válec a píst ale pořád je to pokažené) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel2757    
tak dík MatrixFechtls
 
 
Datum: 06. května 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls      IP: uživatel2144    
Jestli ti to nejde tak ještě neblázni s novym motorem, když tomu nerozumíš tak si pozvi nekoho kdo temu rozumí ať ti to prohlédne... Závada může byt v zapalovací soustavě, kdekoliv....
 
 
Datum: 06. května 2008 20:29
 
<  2248  2249  2250  2251  2252  2253  2254  2255  2256  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 19:17:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu