česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2242  2243  2244  2245  2246  2247  2248  2249  2250  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Čau, potřebuji poradit s pionýrem... chci udělat výbrus ale nevím jak na to a co koupit dřív... a hlavně taky nevím jakej píst tam mám koupit...Díky moooc za odpovědi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Výbrus není jen píst a válec... doporučuju nechat zrepasovat i kliku. Tedy nechat jí rozlisovat a dát nový čep kliky a zrepasovat jehličkové ložisko v dolním oku ojnice, plus je vždy vytlučené horní bronzové pouzdro ojnice, tedy nechat nalisovat nové a vystružit přesně podle pístního čepu, což doma stejně neuděláš s běžnou výbavou... tedy k repasi vezmi nejen válec, ale i kliku s ojnicí. Na tomhle vebu mě zaujala ojnice s jehlami v obou okách, musím říct že kdybych dneska renovoval, tak sáhnu po týhle novince... ono je přecijenom příjemnější zbytečně tolik nemastit a občanům pod nos nesmrdět víc než je nutné, stačí jak je tenhle stroj hlučnej :-) Navíc určite valivé uložení horního oka vyrží víc než třecí v měkkém bronzovém futru :-)
 
 
Datum: 13. května 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel1760    
Oky díky za radu :-)
 
 
Datum: 12. května 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
nic nekupuj.sundej válec a zanes ho na výbrus do servisu.Oni ti pak k tomu už dají píst a kroužky potřebného rozměru
 
 
Datum: 12. května 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Joki      IP: uživatel2516    
Zdarec. Chci se optat jestli se da vyfuk hikone pri upravach svarovat elektrodou dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
2mm to urcite nema... de to dost tezko propaluje se... vem to autogenem
 
 
Datum: 13. května 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
bez potřebné zručnosti, kvalitní svářecí soupravy se pod 2mm s obalovanou elektrodou sváří velmi... velmi...ale velmi špatně... a nepřej si vidět ty vypálené díry :-). Na tyto tlouš´tky zkus jedině MIG s tím se naučíš za 5 minut :-)
 
 
Datum: 13. května 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: Belzebubb      IP: uživatel2070    
to ma tak 2mm stenu, 0,5mm ani nahodou , to by bylo jak papir...
 
 
Datum: 12. května 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
de ale musis mit hodne zrucnosti pac ten vyfuck ma stenu o tloustne 0,5 mm a velice snadno se propaluje
 
 
Datum: 12. května 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
proc by neslo? dit je to normlani zelezo... jasne ze muzes.. cim koliv
 
 
Datum: 12. května 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: No Fear      IP: uživatel2987    
Zdarec borci,mam problem s fichtlem 21!Motor je po GO(loziska,gufera,spojka,zapalovani-proste vsechno vymenene) a valec je po vybrusu udelanej na zavody.Kdyz ho chci nastartovat tak chytne a hned chcipne... Nevite nekdo co s tim??? Predem dikes za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2930    
Přestě tohle to dělalo i mě tak sem poladil předstih a odtrh a pak už my to chytalo normálně a dokonce i pěkně táhlo ale musel sem si stim pohrát...
 
 
Datum: 13. května 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: No Fear      IP: uživatel2987    
Dikes za odpoved... vyfuk sem sundany uz mel,trysky sem taky cistil dokonce i menil,benzinu v karburatoru bude taky dost.VALEC byl delany na zakazku takze bych tomu nak neveril ze by to bylo tim.A zapalovni sem taky komplet presel nova svicka,kladivka,kondik.Takze fakt uz nevim ale dikes za ty rady...
 
 
Datum: 12. května 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: zdenda      E-mail:      IP: uživatel2989    
těch příčin může být několik,dost možná máš jen zacpaný výfuk,zkus to bez něj a uvidíš.Může to být i karburátor-zacpané trysky,nebo nízká hladina vplovákové komopře.Pak něco vážnějšího.Třeba špatný-malý rozměr pístu.Motor má kompresi ale nedocílíš přefukových tlaků.To je typický důsledek.Pak mě ještě napadá,že někdo zdupal právě ty závodní úpravy.Možná špatná kombinace výfuku a přefuku.Možná je válec určený jen pro kombinaci s laděným výfukem,ale možná máš jen špatný kondenzátor,nebo cívku.Začni jednodužším a postupuj ke složitějšímu.Přeji hodně zdaru.
 
 
Datum: 12. května 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
ahoj seso,chtel sem se zeptat jestli to hranaty zrcatko na cezetu je to samy jako se davalo na 180/487.4 a jestli by se sehnalo i na pravou stranu,dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
to je jedno na jakou stranu,,ono se otoci a mas to i na tu druhou stranu,,to je ok,,sesa
 
 
Datum: 12. května 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: DAVID      IP: uživatel1702    
Zdarec...nevite nekdo jak mam zapojit kontrolku neutralu na JAWU 175 kyvačku ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: DAVID      E-mail:      IP: uživatel1743    
no a jeste neco..jdou zapojit i kontrolky rychlosti..jako 1 2 3 4 ??
 
 
Datum: 13. května 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: DAVID      E-mail:      IP: uživatel1743    
no...tak to nevim kde myslite..nebyl by nejakej navod nebo neco??
 
 
Datum: 13. května 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: DAVID      E-mail:      IP: uživatel1743    
dik
 
 
Datum: 13. května 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Bude to stejné.Ta žárovka musí být upevněna izolovaně-nedotýkat se kostry.K ní připojíš drát od té kontaktnice neutrálu,je pod plechem do kterého se zasouvá kryt řetězu.Druhý kontakt se na žárovku(držák kontrolky) přivede od svorky 15 na spínačce
 
 
Datum: 12. května 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Moky      E-mail:      IP: uživatel2985    
Mám schéma na Jawu 353 (spínačka na nádrži) i na 559 (spínačka na světle) napiš mail pošlu ti to mělo by to byt stejný .
 
 
Datum: 12. května 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: Pel-Li      IP: uživatel1864    
cau seso, hle mysliz ze jeste nekdy budes mit ten zadni krosovej blatnik. Predem diik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: Pel-Li      IP: uživatel1864    
oky a muzes pls rict kolik stoji ja uz si to moc nepamatuju
 
 
Datum: 12. května 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ten je na objednavku pokud mas zajem tak posli mail
 
 
Datum: 12. května 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Peta      E-mail:      IP: uživatel2983    
kolik by to stálo kdybych si chtěl otrevřit pitbike 125ccm ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Otevrit? Myslis tu 4T cinskou mrdku? Co chces prosimte na 4T otevirat? Takove motorky se ani nezaviraji, protoze maji tak maly vykon, ze to neni potreba a i kdyby mely vetsi vykon, neni duvod je zavirat, stejne nemaji homologaci, tudiz se nemusi resit problem s ridicakama.
 
 
Datum: 12. května 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: jmuky      IP: uživatel2981    
neví někdo: jak se vytahuje pístní čep z pístu a jestli si mám na pincka 21 dávat nějaké těsnění pod hlavu? Díky draci a věřím, že mi nějaký lepší borec než jsem já poradí!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
v katalogu ND není žádné těsnení pod hlavu uvedeno, nevím o jakém těsnění je tedy řeč :-). Nejlépe těsní hlava nepobušená od kladiva (vzácný kousek po burzách), rovnoměrně přitažená štefty. Pod válec samozřejmě těsnění papírové... Lze koupit a zručný opravář si v pohodě vyrobí sám ze čtvrtky :-)
 
 
Datum: 13. května 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
kladivo na vyrážení pístního čepu bych použil jedině tehdy pokud bych chtěl píst potom vyhodit a i tak mi to přijde hloupé řešení. Nezapomeń že je vyroben ze slitiny hliníku, tedy zaprvé ho kladivem krapátek omlátíš pokud se netrefíš a zároveň ho úderem do čepu ho čep stáhne ve směru vyrážení a tím píst zešišatíš... tedy já vzal závitovou tyč, nebo delší šroub s ubroušenou hlavou co šel protáhnout dutým pístním čepem a plynule jsem jej přes různé podložky citlivě opřené o kraj pístu vylisoval ven... samozřejmě po odstraní pojistných kroužků. Stejně tak pak nalisoval nový po výbrusu zpět... Hoši, hoši, hoši... hlavně žádnou hrubou sílu, úderem také můžete ohnout ojnici či vyúhlování klikové hřídele a to pak zadřete natošup!
 
 
Datum: 13. května 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: novák      IP: uživatel2275    
ja pouzivám malej nastavec z goly na racnu a orisek 10 mm a pak to jednoduse kladivkem vyklepnu
 
 
Datum: 13. května 2008 8:09
 
 
 
 
Jméno: DRAK      IP: uživatel2986    
Žádný stahovák.Já na to používám z goly ten nástavec na šroubovák a je to přesně to co potřebuješ.Pak už to jen opatrně kladívkem vyklepni a pod hlavu nic nedávej.Je zbroušená a těsní.
 
 
Datum: 12. května 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: sramja      IP: uživatel2984    
Hm, tak to ste borci šroubovákem :-) koukni na http://www.wiku.ic.cz a vyrob si stahovák pístního čepu podle návodu. Jo a pd válec si buď dej sintetický těsnění ( je to takovej červenej hnus) nebo koupíš normálně papírový a pod hlavu se žádný těsnění nedává protože je ta hlava zabroušená........
 
 
Datum: 12. května 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: borec      E-mail:      IP: uživatel2983    
prdlajs šroubovákem vem si špicu
 
 
Datum: 12. května 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: michy      E-mail:      IP: uživatel2982    
zdarec draku cep vytahnes kladivkem a sroubovakem a tesneni si dej pod valec papirovy a pod hlavu zelezny
 
 
Datum: 12. května 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: hanzoš      IP: uživatel373    
seso prosimtě jak se upevnuje to zrcatko ¨(kulatý) dík! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: hanzoš      IP: uživatel373    
tak sory ne sem to celý nevotevíral!každej se někdy splete!
 
 
Datum: 12. května 2008 16:54
 
 
 
 
Jméno: Grrrrrrrrrrr      IP: uživatel1651    
To chce facku... to neni normální http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_260.html DOLE MÁŠ návod !!!
 
 
Datum: 12. května 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: Shenkyy      E-mail:      IP: uživatel368    
Měl bych dotaz, proč se mi u ČZ 175/487 do karburátoru nedostává benzin. Když přidám, tak to nechce jed, nacupuju, a jede krásně. Skjoušel sem změnit hladinu plovaku, vyčistil sem trysky, vyčistil karburator, sešteloval bohatost směsi, vyměnil jsem i kouhout, porad to samý. Prosim poraďte, co s tím. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: Shenkyy      E-mail:      IP: uživatel368    
Nevis jaky gufero tam patri? A nemuze to bejt treba spatnou hladinou na plovaku? Nebo smesi?
 
 
Datum: 12. května 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: Belzebubb      IP: uživatel2070    
gufero pod zapalkem , taha to tam fales a tim ze nacupujes tak obohatis smes a jede
 
 
Datum: 12. května 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel2979    
nazdar chlapi..tak som tu opäť a potrebujem poradiť.nemôžem na 353-ke kývačke namiesto klasického reglera zapojiť iba výkonný stabilizátor na 6V, a tak ho nahradiť?či vlastne načo tam slúži ten regler..iba na stabilizáciu napäťia abo ako?prosím poraďte...díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Elektrice nerozumím,jsem strojař,proto nevím co je to ten stabilizátor.Se 6voltama bys nedobíjel-dobíjecí napětí by mělo být 6,9 až 7,2
 
 
Datum: 12. května 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel2979    
milhaus250 diky, ale mohol by som tam namiesto zapojiť výkonný stabilizátor na 6V?na jeho výstupe bude stále konštantné napätie 6V, tak som si myslel, že by to tam aj mohlo byť.čo vy na to?
 
 
Datum: 12. května 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
udržuje napětí v rozmezí asi 6-7,5V.Dynamo by jinak ve vysokých otáčkách dávalo až kolem 15Voltů-dynamo by shořelo,žárovky se spálily,baterka vyvřela....
 
 
Datum: 12. května 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: radar      E-mail:      IP: uživatel2978    
pomoc lidi mam 555 a chci ji přestříkat nevíte nekdo jaký číslo má to originální barva???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel2979    
mala by to byť višňová červená - číslo farby je 8850...pekny deň
 
 
Datum: 12. května 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
caute mate nekdo skusenosti z olejem Castrol 2T (červena flaska) jeto nejakej lepsi olej nebo srač.. jak M2T?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: pakl      IP: uživatel1653    
Je to drahý a normy to má jak mogul 2T
 
 
Datum: 21. května 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Fichtl má bronzový futro, takže aspoň 1:40.
 
 
Datum: 18. května 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3029    
Nemá cenu do fechtla kupovat tak drahej olej. Kup si Mogul TSF a maž to se Specialem 91 v poměru 1:50
 
 
Datum: 16. května 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
TTS za 3 kila?To bych chtěl viděl.Na zlínsku stojí všude kolem 470kč
 
 
Datum: 12. května 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
za a castrol tts 2 stoji 300kc a do fika je dobry mogul tsf
 
 
Datum: 12. května 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Jezdí na to kámoš a už by to nikdy nekoupil-maže 1:50 a když trošku chytne za plyn,tak se za ním nedá jet.Jezdí kvůli tomu na půl plynu,protože se za ten dým stydí
 
 
Datum: 12. května 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Pel-Li      IP: uživatel1864    
hle kluci u nas ho pouzivaj a jsou snim proti M2T mrte spokojeni
 
 
Datum: 12. května 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Jestli je to ten,co stojí nějaké 2kila,tak to je to nejhorší co je.Možná maže dobře,ale hulí hůř,jak M2T a karbonuje.Nejlepší oil,který znám je castrol TTS-ani při plném kotli v poměru 1:40 nezadýmí a nezadýmí,nehulí ani zastudena,ale stojí skoro 500
 
 
Datum: 12. května 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel2623    
čau draci chci se zeptat jak mam nastavït predstih aby mi jel fichtl dozadu (zpateckou) dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: jcb      E-mail:      IP: uživatel3165    
jo jasne kdys se ti to povede spravne nastavit tak to jezdi dopredu i dozadu. Ale je to na**** rozbijes si hubu a napali se ti kladivko. Takze je to uplne k nicemu :c
 
 
Datum: 08. června 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
Das si predzapal 1,5mm po HÚ predsa, jazdi to a je to docela sranda :-D
 
 
Datum: 13. května 2008 9:52
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
:-D ok jezdi si po zadu
 
 
Datum: 12. května 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel2623    
zajimat !!
 
 
Datum: 12. května 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel2623    
danielito to te nemusi zajiman !!
 
 
Datum: 12. května 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Na co vám to je???
 
 
Datum: 12. května 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2968    
mne ide a zapalko mam nastavene presne mam 555 mozno 20 21 nejazdia dozadu neviem
 
 
Datum: 12. května 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2980    
dozadu to roztlacit nejde...to uz je odskusane
 
 
Datum: 12. května 2008 17:07
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
to musis roztlacit deozadu
 
 
Datum: 12. května 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kcemu tito bude stejne pozadu jezdit nejde nevim kolik ma byt ale fotroj se stalo to ze stim couvnul dozadu a kdys to nakop tak to zaclo couvat
 
 
Datum: 12. května 2008 14:22
 
 
 
 
Jméno: ludas      E-mail:      IP: uživatel2977    
Zdarec potřebuju pomoc mám 207 babettu a potřebuju sundat kyvku je to v nějákém gumovém pouzdru jak se to pak dává zpátky prosím o radu s postupem dík Luďas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Bez individuálně zhotoveného lisu se neobejdeš... já u mustanga raději zvolil variantu nákupu použitého leč zdravého, neohnutého rámu a kyvky, než svářet složitý lis na kyvku... Holt do gumy je marné mlátit kladivem :-)... navíc byl problém že jsem nevěděl tvrdost a původní rozměry gumových silentbloků aby to fungovalo jak má... Tenhle problém ti nezávidím. Hodně zdaru s řešením...
 
 
Datum: 13. května 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1797    
Zdar draci, mám problém. Mustang mi na jedničku táhne krásně, na dvojku už hůř a začíná vynechávat a na trojku vynechá úplně. Když ale na trojku uberu plyn tak se zas sebere, ale jak rychle přidám plyn tak zase vynechá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 7:41
 
 
 
 
Jméno: PRomoO      IP: uživatel2974    
máš blbej odtrh, já měl to samý u fichtla
 
 
Datum: 13. května 2008 7:41
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
mel sem podobnej problem, skus zahodit fitr sání a pořádně vyčistit vejfuk, a uvidíš jaký to dělá divy, taky sem čuměl jak se mi to najednou rozjelo :-)
 
 
Datum: 12. května 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1797    
trysky čistý a v plovákovce sem už nastavil takovou hladinu že se to zkoro samo přeplavuje a stejně to nepomohlo.
 
 
Datum: 12. května 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cus to muze byt cim koli nevim co to delapreste jak to tady pises ale mozna tam de malo benziny skus vycistit trysku a jestli to nepomuze tak zvednout jehlu takhle ti toho moc neporadim
 
 
Datum: 12. května 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2580    
zdar ,výrábí se někde 3 kroužkový písty?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
pan basek je prodava za 130kc
 
 
Datum: 12. května 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: sramja      IP: uživatel2984    
A naco když 3 kroužkový jsou vo hafo těžší než 2 kroužkový¨?????? A jinak jestly se vyrábý tak spíš ne nebo bysis za to hodně připlatil....
 
 
Datum: 12. května 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
a k cemu tak asi
 
 
Datum: 12. května 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Palivok      IP: uživatel2973    
Zdar nevíte někdo jestli je na Praze 6 ňáká mototechna??? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel2802    
Praha 6 Břevnov, Bělohorská, zastávka U kaštanu.
 
 
Datum: 12. května 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel111    
Ahoj neznáte nějákou stránku s pneu na jawa 21 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
www.pneumitas.cz
 
 
Datum: 12. května 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: Evžen      IP: uživatel2669    
Čau kluci zná tady nekdo film Vítr v Kapse ví někdo co je to tam za ČZ ??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel2692    
bych řekl že jeto čz 175
 
 
Datum: 12. května 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2692    
ne ne jeto čz 175
 
 
Datum: 12. května 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: prokop      IP: uživatel2692    
nenito ČZ ale jawa 350 tem film mam totiž doma na dvd
 
 
Datum: 12. května 2008 10:21
 
<  2242  2243  2244  2245  2246  2247  2248  2249  2250  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 19:07:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu