Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Babeta problém s během motoru .
Ahoj.Mám problém Mám babetu 207 a když jí našlápnu napoprvé tak na volnoběh běží v pohodě ale když ták plyn 3/4 až na plno jako když se chci rozved tak se motor začne vytáčet a pak rychle spadnou otáčky a chcípá když zase pustým plyn tak je to zase v pohodě.Mohly by jste mi poradit čím by to mohlo být a jak to odstranit aby jezdila v pohodě?Všem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2008 21:32
Jméno: fg
IP: uživatel2832
to cos s tím udělal byla pravdepodobne hloupost kdyby se to stalo me tak bych okamzite sel po karburatoru. taky sem mel problemy a proste sem cistil trysky karburator nastavoval jehlu no proste si s tím musiš vyhrát je to běh na dlouhou trasu a pak se podivej jak ti tam de benzin. ale takhle radit neni moc mozny to by proste musel clovek videt . preju hodne zdaru
Datum: 05. června 2008 21:32
Tak jsem vyčistil pořádně karburátor,vyměnil tyristor,cívku , fajfku a novou svíčku. A jde trochu více do otáček a po chvíli zase spadnou a začne se dusit.připadá mi to jako kdyby nedotýkal benzín nebo tak nják. Jo a když zapnu světlo tak na volnoběh chcípá.Tak už opravdu nevím poradě.
Datum: 25. května 2008 10:02
207 nema zadnej remen jinak vycisti si hlavni trysku je pod vickem plovaku. Rozplet si lankovej medenej drat a tim fouskem toho dratu ji poradni procisti a vyfoukej vzduchem. Pokud to nepomuze tak je zavada v elektrice,ale podle me to bude timto.
Datum: 24. května 2008 20:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
nevim presne jak to tam funguje v babete ale asi tam je remen kterej se napina a ten bude mozna vytahanej ale radsi se este nekoho zeptej
Datum: 24. května 2008 20:12
Jméno: José
IP: uživatel2194
 Nejsou mezi motorkáři nějací chemici, nebo nezkoušel někdo smíchat z dostupných a lacinějších zdrojů nějakou kapalinu co by nahradila Speciál?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 22:01
Jméno: fernetbiker
IP: uživatel2644
kdyz jsem byl jeste malej klucina,tak u nas v JZD jezdil chlapik na 350dine na NAFTU.mel pulenou nadrz a kdyz se motor ohral pustil mu naftu.nedokazu si predstavit co to delalo se svickou,a motorem vubec???!!!na druhou stranu to zase dobre mazalo.Ale pri dnesni cene nafty....?
Datum: 20. června 2008 22:01
Jméno: José
IP: uživatel2194
no jo jenže litrovka lihu = 50kč, mě jde spíš o to že kdyby se najednou namíchalo 10l směsi aby cena byla pod 30kč/l
Datum: 25. května 2008 19:34
ja som jazdil na lieh ale problem je v tom ze lieh sa nezmiesa s olejom no ale ako prisada do bendzinu je to super vec pohlcuje vodu v nadrzi ak mas lieh nazvis ho vklude pridavaj do benalu najmenej 60% benalu a najviac40% liehu vac liehu neodporucam a trochu viac mazat
Datum: 25. května 2008 14:12
Jméno: José
IP: uživatel2194
to ja vimže když se všechno sešteluje a umí se jezdit na spotřebu tak se alternativa schánět nemusej, ale přece jen zamyslete se, z čeho to vyrobit třeba z věcí dostupných v drogerii zemědělství apod... nebo třeba s čim smísit čistej dejme tomu doma vypálenej líh či slivku
Datum: 24. května 2008 22:47
Jméno: fikus
IP: uživatel692
mej fika v poradku a bude jezdit zalevno porad levnejc nes cokoliv jinyho jizda na fichtloj ma cenove vyjit levnejc nes autobusem a to skoro na polovinu
Datum: 24. května 2008 20:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
nic levnejsiho nevymyslis co bysi nalil donadrze ale slo byto nak predelat naplyn ale jevtom trozku problem jeto dvoutakt musel by tam nak tyct olej
Datum: 24. května 2008 20:14
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 mám JAWA 175 jezdim asi půlhodinky úplně normálně na plnej plyn a po tý půlhodince musim jezdit jenom na půl plynu protože když dám plnej plyn tak se dusí nevíte čím to může bejt ? jo a mám svíčku N17C myslíte že to může bejt tim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2008 9:21
Jméno: Holub
IP: uživatel210
Čau..jj může to být tím, podle mě je to tím, že jak se ta svíčka zahřeje, tak se jí nechce. Dej jinou svíčku třeba N15C nebo N14C..ale radši tu 15. Mě to taky tak nějak dělalo, dal jsem tam 15 a jezdim v pohodě...
Datum: 25. května 2008 9:21
Jméno: basino
IP: uživatel2562
 Zdarec mam dvacítku fichtla jezdil v poho ale jednou jsem vyjel mohl jsem ujet tak 1km po rovině nijak jsem to nehnal a najednou přestal táhnout tak jsem zastavil chcípnul ho a za chvíli jsem ho chtěl nastartovat alu už nechytnul. Benzín tekl svíčka nová jiskru házela tak jsem vymenil píst, hlavu a válec(byla tam ypsilonka svíčka a předchozímu majiteli tam při výměně svíčky něco spadlo takže píst a hlava byly dost jetý) a pořád nic benzín teče svíčka hází jiskru, když ho raztlačuju i našlapuju tak se benzín vůbec nevznítí. Při roztlačování to má hodně velkej odporna jedničku to nejde a na dvojku hodně špatně. Please poraďte fakt nevim co stim je. Dík a zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 20:20
jestli se nevysipalo jehlovy lozisko na klice to pak udela bordel tak si skontroluj jestli to neni zadreny a kdys nic tak potom se podivat nagufero pod zapalkem. ale podle toho co pises tak bude zadrenej pist to us se jednomu znamimu stalo taky a svicky Y se nikdy do pionyra nesmi davat toti propali pist kup si brisk N 15 ma kratkej zavit . A doufam ze mas utahlou svicku a hlavu jestli ne tak se nediv tyhle problemi nyjdu hnedka
Datum: 24. května 2008 20:20
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Na 90 procent mas opalene kladivka, ocisti je
Datum: 24. května 2008 19:08
Jméno: Franta
IP: uživatel373
 http://www.rmk.cz/info/upravy/vlk/tramp-soubory/brzda.jpg myslíte že by to mělo ůčinek i na fichtlovy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 15:36
Jméno: SCHWIN
IP: uživatel1093
ja myslim že je to vcelku jedno,ja si myslim že to bude bzdit min pač čim vetší tření tím větší brzdná účinost a naopak.
Datum: 26. května 2008 15:36
podle me to bude fungovat ale musíš počítat stim že se dřív opotřebujou
Datum: 25. května 2008 11:10
To fikus, mam dojem že u fíky to neni takhle zkrácený...
Datum: 24. května 2008 19:24
Jméno: Franta
IP: uživatel373
Myslim jak je tam zkrácená ta úběžná část obložení.Jestli kdybych to zkrátil tak jestli to bude líp brzdit
Datum: 24. května 2008 19:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
a co myslis ze je u fichtla?? presne tohle
Datum: 24. května 2008 17:34
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Zdar mam 175 a kdyz jedu tak na pulku plynu tak jede pekne ale kdyz dam plnej zacne se dusit a nejede. Filtr mam novej nevite co s tim je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2008 1:44
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
a ta smes se steluje cim??
Datum: 25. května 2008 1:44
ze spodu je takový klobouček a ten odšroubuj a uvidíš ju!!
Datum: 24. května 2008 22:38
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
haldina se tam nenastavuje a kde je ta tryska?? mel sem jenom fechtly a nevim kde jsou tady ty trysky. Cistil sem akorat tu co je na prave strane v boku karbecu to je volnobezna??? zadnou jinou sem tam nevidel
Datum: 24. května 2008 20:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel3092
ale pocitam ze to bude ucpatu trisku co je uplne dule kde zapata jehla odspodu mas matku ale us ho precisti celi mislim karbes ale najlepsi je to kompresorem.
Datum: 24. května 2008 16:59
Jméno: blazenn
IP: uživatel3092
mje sa zda ze tamsa hladina nenazstavuje len smes.zatahni ju nadoraz a otoc 2 otacky spatky ale jedna otacka znamena o 360 stupnu
Datum: 24. května 2008 16:57
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Můžeš mít nízkou hladinu v plovákový komoře nebo vyčisti trysky
Datum: 24. května 2008 16:42
Jméno: vaclav
IP: uživatel768
 custe, prodavaji se nekde cela kola na pionyra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 9:59
Jméno: fichtlik
IP: uživatel3104
zalezi od kud si ale v trinci na borku je mototechna a tam jsou ale jsou dost drahe no
Datum: 26. května 2008 9:59
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
A proč by to nemělo být tak hezký? :o) Ale zkus http://www.mual.cz nevím jak dnes, ale kdysi je mívali...
Datum: 26. května 2008 7:15
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
jenom si je pekne vyplet, neni to tak tezky a vyjde to levneji
Datum: 24. května 2008 15:13
Jméno: pepea
IP: uživatel768
 custe, jak nastartuju mustanga tak mi kladivka hazou jiskry, je to normalni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 18:56
Jméno: jelen
IP: uživatel3150
hele třeba to děla svíčka?????????,
Datum: 06. června 2008 18:56
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Pokud není příliš veliká a nedochází k nadměrnému opotřebovávání kladívek a navíc není problém s nastartováním, tak je to normání jev :o)
Datum: 26. května 2008 7:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
odceho myslis ze je kladivko?? jiskry tam musej jit a velky jako u vsech to je normalni nebo ho vyhod a jezdi bez kladivka
Datum: 24. května 2008 17:36
Jméno: Js
IP: uživatel340
Pokud to nejsou moc silný jiskry, tak to nevadí.
Datum: 24. května 2008 14:38
Neni to normalni,ale jesli to jede tak to neres,jinak je muzes skusit vycistit benzinem a trochu obrousit a jinak taky muzes vymenit kondenzator.
Datum: 24. května 2008 13:59
Jméno: jawař
IP: uživatel650
 Zdar Draci,nevíte jestli by šel upravit sériový karburátor na pionýra na větší Difuzor..??.díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 15:55
Jméno: Beran
IP: uživatel1886
skus vlastni fantazii, pak budes potrebovat vrtacku a brusne kaminky , ktere se daji uchitit do vrtacky, nejvetsi prumer kaminku je 6mm co jsem skousel, pak to musis vybrousit do kvalitniho lesku a vic jak 18,5mm to nebrus pak uz spatne doseda soupatko, ale pk musis upravit i kolinko a ve valci saci otvor na kterej namontujes karbec. zadna sranda, ale kdys sem to dokazal ja  , nezapomen za to musí tesnit a hodne stesti
Datum: 24. května 2008 15:55
Jméno: jan
IP: uživatel768
 zdravim, nevite jestli jde poslat motor postou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 16:24
Datum: 24. května 2008 16:24
Jméno: db
IP: uživatel525
jojo jde....ja sem si koupil z aukra celej motor,akorat ten borec zapomel vylit prevodak ,,taky ten balik podle toho pak vipadal
Datum: 24. května 2008 15:46
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jde taky budes platit za kila
Datum: 24. května 2008 12:10
Jméno: jan
IP: uživatel768
na fichtla
Datum: 24. května 2008 11:37
 zdarec nevite co mam delat kdyz mi kladivka nehazou jiskru? civka je dobra svicka taky kladvika sem cistil nevim co mam dela t
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 17:39
me asi dneska klepne radite tady uplny nesmysli kladivko musi hazet jiskru!!!!!!!!! a pokud nehazi tak skus vymenit kondenzator a kdys to nepomuze tak mas spatne danou izolaci na kladivku
Datum: 24. května 2008 17:39
Kladívka nesmí házet jiskru, na to je svíčka. Čím jsi čistil kladívka, smirkem. Mohlo tam zůstat zrnko křemene. Nejlépe uděláš když kladívko vyndáš , očistíš a znovu poskládáš. Dotkni se jednou rukou motoru a současně konce fajky a zatoč si magnetem. Musíš cítit v ruce impuls, brnění. Pokud ne, tak jdi po kabelech až k vypinači.
Datum: 24. května 2008 13:18
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 cus, nevite jak rozerat resp. ci se to vubec da rozebrat indukcni civku
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 22:16
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
změříš ji když na ni zmeříš odpor, ale už nevim jaký má být, ale má být hodně malý.
Datum: 24. května 2008 22:16
ja jsem inducku rozrezal a lepsi koupit novou to nepude spravit jeto zalety nakym lepidlem takze to nesundas
Datum: 24. května 2008 17:48
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
lenze ja cem odmerat cije dobra......
Datum: 24. května 2008 14:11
To nema cenu opravovat,pochybuju ze ji budes umet previnout a slozit naspatek. Radsi si kup novou!!
Datum: 24. května 2008 13:56
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
no ale sem to potom dat este dokopy....=D
Datum: 24. května 2008 13:27
Jméno: :---))
IP: uživatel2424
Datum: 24. května 2008 12:24
Jméno: fekal
IP: uživatel1337
Posl.aktualizace: 27. května 2008 8:13
Jméno: chuck
IP: uživatel1321
brusnou pastu smichat s olejem namažeš na vrch válce přiložíš hlavu a valíš každých pět minut pastu utřeš a vyměníš pak to dukladně umyješ v technickém benálu až se ti bude zdát že to stačí tak skončíš nasadíš a testuješ tímto aji dobře dotěsníš hlavu na válec
Datum: 27. května 2008 8:13
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
jde to i na fréze.
Datum: 24. května 2008 22:15
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Jestli chceš ozvy se... vl.muzak@seznam.cz
Datum: 24. května 2008 14:30
Doma bych to nedělal. Zajdi k nějakému soustružníkovy nebo do nějakého učňáku v tvém okolí a tam se zeptej jestli to nedělají. Budeš muset hledat ale ten soustružník je nejjednodušší.
Datum: 24. května 2008 12:08
 Ahoj Seso. V lete chci delat GO na fichtlu a dily budu brat od tebe a tak se chci zeptat kdy zhruba tu tvoji dovolenou planujes?? Jde mi o to,jestli si mám vsechny potrebny veci koupit ted nebo jestli nekdy cca v srpnu budes zase fungovat??? Toto forum moc nesleduju a chci te pozadat abys mi odpovedel na mail. Díky moc. Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 16:24
Jméno: sesa
IP: uživatel176
nneboj nejsem ten typ co je de na dovolenku na 14 dnu,,jan par dni,,v srpnu bych mel porad pracovat
Datum: 24. května 2008 16:24
Dik za radu,ale nejsem amater....
Datum: 24. května 2008 14:19
cau mam jenom takovou radu nakterou doplatilo hodne lidi as budes davat kartery od sebe tak jen rukama nikdy to nepaci nicim jinak pokrivis kartery a us to nepojede a tesneni doporucuju dat budto jenom papir nejlepe koupit nebo samotny tmel ale ja osobne radsi pouzivam papir a hlavne opatrne kolem ty klikovky nesmi seto poskodit vsechno zlechka!! a srouby dobre utahnout dokrize a pak nakrev doporucil bych chvili na tom nejezdit nechat to treba tyden
Datum: 24. května 2008 11:02
Jméno: 2 mustang
IP: uživatel1337
 cus . jak se odlehzi klikovka a potom spravne vyvazi ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 18:24
 Kluci, a kde tu podkovu seženu. Dík
Datum: 25. ledna 2010 18:24
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Zrovna teď si počítám vývažek pro jednu kliku...  A jdu ji vrtat...! Klika se musí rozlisovat na soustruhu stočit...(v nástrojárně se nedoplatíš a každej soukromník ti od toho uteče protože to je otročina....stalo se mi že jeden tvrdej setrvák sem dělal i 7 hodin...hrůza...) Pak se samozřejmě slisuje vycentruje...zváží se komponenety a už slisovaná klika se vrtá a kontroluje na stojánku...! Umim to dělal sem už tři ale práce je to ŠÍLENÁ....(odměnou je motor bez vibrací s plynulim chodem...  Weaponman má i nemá pravdu...ano můžeš tam dát válec podkovu a pořánej karbec...ale to neni odpověď na tvoji otázku....ty chceš vyvážit kliku....on chce jezdit...! Já osobně sem taky pro vyvážení kliky...nepraskaj svary neulítávaj šrouby a podobně...! Kdyby byla šance vrtat do sériový kliky tak ji mám taky vyváženou...ale tam to jde přez kalení a na to nemám vrtáky...! A ono 4 kanál karbec podkovu a jezdi....  To se musí taky umět trochu nastavit... Počítám že to máš všechno od marka...?  No ozvy se...mužeme se na tohle téma pobavit...!
Datum: 24. května 2008 14:37
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja rikam zbytecnost dej tam podkovu a 4 kanal a jezdi a poradnej karb
Datum: 24. května 2008 12:12
 vymenil jsem lamely na fichtlovi ale nevim jak maji byt siroke prosim poradte o kolik je mam obrousit predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 10:31
Jméno: johny
IP: uživatel2090
mel sis je zmerit nezs je vydelal... na 555 maji byt nejak 7,2 mm
Datum: 24. května 2008 10:31
Jméno: akce
IP: uživatel176
Posl.aktualizace: 24. května 2008 20:12
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Jó dneska sem tam byl. Ale za startovné chcou skoro 1800,-!
Datum: 24. května 2008 20:12
Jméno: pepea
IP: uživatel768
 zdravim, muzu zchladit valec ze ho poliju vodou? nestane se tomu nic?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 14:39
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Je to kravina no...
Datum: 24. května 2008 14:39
Tepelná roztažnost železa je svině. Prdne ti válec nebo se smrskne a zkroutí. Ale já bych to nedělal. Může ti to teoreticky zničit i klikovku pokud to bude hodně teplý a válec rupne vejpůl tak to asi odnese i ta klikovka.
Datum: 24. května 2008 12:10
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
prudce se schladi  )
Datum: 24. května 2008 11:49
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Kdyz je to moc horky tak ti muze prasknout hlava nebo cely valec.Kdyz horky hlinik prudce schladis co se stane?
Datum: 24. května 2008 11:08
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
no dyžtak jenom vlhkým hadrem
Datum: 24. května 2008 10:45
Někdo řiká , že se nic nestane... někdo zase že tim dojezdill... každopádně bych to radši nezkoušel
Datum: 24. května 2008 9:34
 Čau sesa..chci se zeptat jestli tady nemas typove stotky na JAWA 21 a za kolik dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 16:18
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ja sem jouda,,nevim proc ale ja myslele ze je rec o stojanku,,jeee, stitky nemam sorac
Datum: 24. května 2008 16:18
Seso nemyslel náhodou štítky na rám??
Datum: 24. května 2008 9:35
Jméno: sesa
IP: uživatel176
stojanek mam jen jeden model,, pac jinekj se nedela,, jinak na 21 pasuje,,
Datum: 24. května 2008 9:14
 mam dvacítku výbrus má najeto už přez 600km a od doby kdy jsem dal výbrus s pístem na dva kroužky motor má daleko menší výkon než píst se třema je to možný? předstihem to neni. má malý výkonmůže to bejt kompresí? všechny kopce sem bral na dvojku teď to dá sotva jednička. může to bejt výbrusem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 14:46
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Moc ses s nim mazlil...  Dej mu pořádně pod vocas uvidíš že se rozjede...! Jestli si poctivě zajížděl máš všude olej který je potřeba vypláchnout a spálit....! Dej 1:40 něakou polosyntetiku a dej mu za uši...! Vliv dvou nebo tří kroužků je neskutečně zanedbatelnej a konečně by to ti měly všichni pochopit....! Stačí klidně jeden kroužek..(jako jezdim já...) Akorát se musí měnit a hlídat...! Tohle co popisuješ je klasicky rozmlsanej motor...  Dej mu napít a pojede...! Já třeba svoje motory prakticky nezajíždim....musíš mít jistotu kvalitního výbrusu klavitního oleje a pak stačí 50km na hrubý sednutí...pak začínám jezdit naplno...!
Datum: 24. května 2008 14:46
Vsechno je mozny.....jestli si spatne mazal tak se ty krouzky uz sjely na sracku....sundej valec a podivej se jaky maj vůle na zamkach...jestli je tam uz vetsi vule jak pul milimetru tak jsou opet KO. Staci koupit novy krouzky,poradne to namazat a znova trochu zajet....cca 50 km....krouzky se podaj rychle.... Jinak pisty na 3 krouzky delaji stale,ale na zakazku.
Datum: 24. května 2008 14:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
trosku to muze bejt znat navykonu ale nepatrne ne tolik
Datum: 24. května 2008 10:59
Jméno: 2 mustang
IP: uživatel1337
zkontroluj jestli maj krozky ve valci vuli staci tam mezara pul milimetru mozna trochu vic protoze kdyz se to zahreje tak se to rozpina a zvetsuje se treni a nebo na opak jestli ta dira neni vetsi jak si rikal ze si delal vybrus, musis mit novi pistni krouzky
Datum: 24. května 2008 10:43
Jméno: X
IP: uživatel1553
Mozna si to spatne zajel.... nebo to mas jen spatne vyladeny..... no tak a nekdo rika ze se 3 krouzkama to lip tesni ....
Datum: 24. května 2008 7:40
|



|