Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kuba
IP: uživatel14019
 Čau draci dneska sem se asi 2 hodiny lovil ve fíkovi a stejnak se mi nepotařilo nastavit předstih protože když sem ho mel jak má být tak mi rotor dřel o stator, tak sem to musel dat aby to nedřelo ale moc mi to nejde , poradte pls.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2013 14:40
Jméno: Kuba
IP: uživatel14019
 OK diky
Datum: 21. října 2013 14:40
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 povolíš cívky na tatoru a dáš je dál od rotoru aby nedřely
Datum: 20. října 2013 22:37
Jméno: Kuba
IP: uživatel14019
 Když mi to vysvetlis nejak polopate tak to problem nebude . nikdy sem s civkama nic nedelal tak nevim co a jak .
Datum: 20. října 2013 19:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je takovej problém povolit ty cívky, podložit je a znovu utáhnout?
Datum: 20. října 2013 19:29
 Zdar, chtěl jsem se zeptat jak to je s ježděním na kupní smlouvu. Kam s můžu jet a jak dlouho. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 21:22
 Zdar já když jsem si koupil 350/640 a co jsem se ptal znamejch tak večinou na dojeti domu ja jsem na to jezdil asi 2 až 3 dny a když přisli papiry tak jsem šel a přihlasil jsem to a v pohode
Datum: 26. října 2013 21:22
 No...na to pozor...v zákoně se nepíše nic o ježdění na kupní smlouvu...Ty jsi povinen u sebe mít OTP
Datum: 20. října 2013 20:54
 Zdar, mám problém se svojí 21. Normálně nastartuji na 1 nakopnutí, ale prostě u žádne rychlosti nelze jet víc jak na půl plynu, pak v tom začne rachtat a cinkat,komprese je 6,5, měnil jsem kondík, kladívka, cívku, fajfku, čistil karbec, odtrh 0,4, kohoutek jsem čistil, budu rád za každou radu. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 21:13
 obojí sem zkoušel a je to stejné
Datum: 20. října 2013 21:13
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zkus dát větší hladinu, když to bude stejný tak zkus na zkoušku vyndat filtr.
Datum: 20. října 2013 20:33
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 zdravím, mám problém s čz 175 450 prvních 5-10 minut jízdy táhne nádherně ale pak z ničeho nic se začne dusit když přidám trochu víc plynu. když dám plyn na čtvrt otáčky tak to jede ale hrozně dlouho trvá než se dostane do otáček a pomalu hodně pomalu můžu přidávat abych mohl dále zařadit. karbec jsem včera čistil ale furt to dělá. předstih je ok. nemůže to být tím že jde málo vzduchu přes ten airbox pod sedadlem? děkuji za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2013 21:59
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 nemám benálu jde dosti ale motor se při rychlosti dusí na neutrál ne jen na 1 2 a 3 :/
Datum: 22. října 2013 21:59
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel631
 nemáš zahnojený sítko na kohoutu? Ono to možná teče, ale jak dáš víc plynu, tak už to nestíhá dotékat...
Datum: 22. října 2013 20:30
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 výfuk je vypálen asi 2 týdny.
Datum: 21. října 2013 19:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zkus výfuk
Datum: 21. října 2013 19:16
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 vzduchovej filtr ok odtrh ok karbec byl zasranej ale ten jsem včera čistil. ujel jsem dnes cca 60 km. a pak to začalo znova ale karbec furt vypadá čistě aji trysky. už važně nevím co s tím.
Datum: 20. října 2013 20:57
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Co odtrh? Zrovna teď jsem řešil podobnej problém a bylo to špatnym odtrhem.
Datum: 20. října 2013 19:43
 Šteloval si karbec podle příručky a čistil si filtr, resp dal si nový filtr?
Datum: 20. října 2013 16:56
Jméno: Pepa
IP: uživatel16301
 Čau potřebuji radu mam ČZ 175 477 a nevzpomínám si na jaký zářez dát jehlu když chci bohatší děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 20:45
 Správně tam má být druhý zářez shora. Pokud dáš teda plíšek níž, počítej se spotřebbou tak 6-7l/100 km.. měl sem to tak aji já
Datum: 20. října 2013 20:45
 Pro bohatší směs musíš posunout jehlu tak, aby byla výše. Tzn. plíšek musíš posunout směrem k špičce jehly...
Datum: 20. října 2013 14:18
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim všechny potrebuju poradit kde bych mohl koupit soupatko karburatoru 16N3-4 na simsona mate někdo nejaky tip kde ja jsem schanel ale nasel jsem tohle ale bojum se mi nebude pasovat:http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-simson/karburatory-a-dily-sani-simson/sada-soupatko-a-jehla-karburatoru-bvf-16-n3-simson.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2013 19:25
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 no jasny ale je to na karburator 16n3 a ja mam 16n3-4
Datum: 21. října 2013 19:25
 proč by nemělo pasovat? když je to tam napsaný, já tam taky pár dílů kupoval a vždycky bylo všechno v pořádku
Datum: 21. října 2013 17:49
 Pomoc!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rnPrsím, mám dotaz rnMám jawu 50/21 A olej do bezíu dávám M2T ( 1:33 ) rnOlej mi došel, a tak jsem poprosil kamaráda aby mi dovezl kapku M2Téčka, ale on mi to dovezl ve sklenici, podle čeho to namíchám? Někdo to míchá podle frťanu. Neznáte nějaké vychytávky, podle čeho byl to namíchal? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 7:59
 ja to odměřuju injekční stříkačkou ta stojí 10kč a máš ju na furt a je to přesny
Datum: 12. prosince 2013 7:59
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
  jko pokud bere stejne mnozsvi oleje pri kazdem tankovani tak by to uz mel mit +- v oku, tez sem zezacatku obcas dal vic ale co akorat to vic hulilo a nic vic
Datum: 21. října 2013 5:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podle oka? Jsou edové co jsou schopný nalejt čtvrt litru na litr benzínu, nebo taky velkýho panáka do 10l!!! Prostě cca 30ml/l, a je to vyřešený!!
Datum: 20. října 2013 19:35
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jáááj normálně tam nalej podle oka a dobre
Datum: 20. října 2013 15:03
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 Pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! běž zakřičet před psychiatrickou léčebnu
Datum: 20. října 2013 12:44
 to je konec....
Datum: 20. října 2013 12:11
 Co se na té základce učíte? To je tak těžký si to spočítat a vzít si třeba decovku a v té si to odměřit? Na litr benzínu příjde 33ml oleje, takže na 5 litrů (1 nádrž) se dá asi 1,5 dcl oleje
Datum: 20. října 2013 12:03
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 daj 30ml na 1L
Datum: 20. října 2013 11:30
 ahoj, jak mám vyndat kliku z pravýho deklu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 12:10
 Kolíček vyndej... a pokud máš doma dvouramennej stahovák, tak si můžeš gratulovat... zapřeš ho o kartery v místě zesílení u závitů na šrouby a kliku vylisuješ
Datum: 20. října 2013 12:10
 Tak já bych ho asi vyndal...
Datum: 20. října 2013 11:23
 ale co ten kolíček na hřídeli?
Datum: 20. října 2013 11:18
 Stejně jako jsi ji vyndal z levého, akorát si vyvrtáš do přípravku jinak díry...
Datum: 20. října 2013 10:51
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
 Čau draci, svařil jsem si z kuželů nový výfuk a koleno, no a řeším, čím jej ošetřit. Doporučíte mi nějakou barvu na výfuky? Ideálně v černé barvě? (Odkaz vítán)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 21:11
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 barva na krbový kamna
Datum: 20. října 2013 21:11
 Barva na tabule..
Datum: 20. října 2013 18:32
 Prodává se přímo vypalovací barva na výfuky ve spreji. Akorát to má nevýhodu, že na exponovaných místech to nikdy moc nevydrží...Zkoušel jsem jich několik, a po sezoně se to musí obnovovat...
Datum: 20. října 2013 10:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Čau,hele kolik má cca.cenu Jawa 550 pařez r.1956,levostraný karbec,chybí akorát dvířka prsou a vzadu kryt pružiny.Lak víceméně původní.Jde nastartovat.Jsou k němu původní doklady a čísla sedí ale asi nepřepsatelné ale pán žije i s spz.Snad jsem napsal vše podstatné.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2013 15:55
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 No hele zatim bych to nechal pospolu,kdyžtak bych napsal,jeste zkusim tenhle tyden zaridit ty papiry tak aby sly prepsat.
Datum: 21. října 2013 15:55
Jméno: bohous
IP: uživatel13988
 kolik by sis predstavoval tak cenu ja totiz schanim papiry
Datum: 20. října 2013 20:46
 cenu ti nepovím ale chybějící dvířka prsou jsou dobrý litr na ceně dolu
Datum: 19. října 2013 21:54
 draci prosim vas , uz vazne nevim mam fichtla , vymenim kondík nastartuje hned drzi krasne volnobeh jede krasne zastavim , vychladne a pak nejde nakopnout zdecha no proste blbne (indukcni civka , kabel , faja vymenena , furt ten stejny problem )
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 21:18
 dej VAPE
Datum: 28. listopadu 2013 21:18
 asi zkus ještě nové kladívka
Datum: 20. října 2013 8:09
Jméno: k
IP: uživatel1272
 Ahoj jaky je rozdíl mezi predním a zadnm stredem z jawy 555? V zadním je navíc jen ty gumy k rozetě nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2013 19:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo , dá se to prohodit
Datum: 19. října 2013 19:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zdravím, jak se pozná, že převodovka je v ok stavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 9:46
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a nějak podle hmatu jak má vypadat nebo tak?
Datum: 20. října 2013 9:46
 rychlosti jdou dobře zařadit jednotlivý rychlosti nedělaj hluk, nevyskakujou ze záběru v zatížení, pokud je to na napůl rozbranym motoru tak jde z lehka a volna točit hřídelema
Datum: 19. října 2013 19:11
Jméno: jony
IP: uživatel16296
 cau.ted davam dokupy jawu 250/592 a nevim jak zapojit baterii..podle schematu ma byt minus na kostru ale a rotoru na stitku je + a ukostreni...na cz175 mam minus na kostre a na rotoru je - a ukostreni...poradte..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2013 23:05
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Zdravím fšeckých! Všeobecnej dotaz. Prosím! Proč se mě negdy nezobrazuje správnej počet odpovědí? Děkuju!
Datum: 19. října 2013 23:05
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jony! No ono je to skoro jedno. Záleží jak bylo zapojený dřív. Pokud je tam štítek s + na kostru tak to tak zapoj, aby Ti to neblblo hlavu. Dalo by se to zapojit aj s mínusem na kostru, ale před prvním nastartováním motoru bys musel přebudit dynamo. To se udělá tak, že se na chvílu podrží sepnutý relé a je to. Neš sem to doťukal, toš Ti to pše aj martin. Toš tak.
Datum: 19. října 2013 22:58
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 máš tam klasické relé? tak to je jednoduché - zapoj to jak se ti líbí a s nabitou a připojenou baterií několikrát stiskni kotvu relé (zaťukej na ni) a dynamo se s baterií spóluje. (za předpokladu, že vše je v pořádku a funkční)
Datum: 19. října 2013 20:02
Jméno: fichtl
IP: uživatel13429
 zdravím mám problém s mojí jawou 21 nejede ale jiskru háže a když povolím prostřední trysku s pružinou u karbecu (hlavní trysku mám utaženou fest) a tak ve válci při šlápnutí startovacího pedálu asi vybuchne benzín ale nenastartuje se.A ani roztlačení nepomůže.A ještě se chci zeptat jak maj bejt utáhly ty 3 trysky na karbecu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 0:42
Jméno: Radek
IP: uživatel16298
 levá a pravá tryska mají být utažené na fest (tj. hlavní a volnoběžná) prostřední se šteluje volnoběh
Datum: 20. října 2013 0:42
 podívat se na svíčku jestli ,,háže''pravidelnou jiskru,popřípadě zkontrolovat předstih a odtrh předstih 1,2-1,5mm a odtrh 0,45mm jehlu na 2 zářez shora
Datum: 20. října 2013 0:35
Jméno: fichtl
IP: uživatel13429
 mám jehlu dát na 2 zářez od zhora ? a odtrh 0.45mm ?
Datum: 19. října 2013 22:40
Jméno: jakub
IP: uživatel16210
 zkus přizvednout jehlu v šoupatku a seřid odtrh
Datum: 19. října 2013 22:30
Jméno: fichtl
IP: uživatel13429
 no s těma guferama sem nijak nevergloval takže by měli těsnit,těsnost motoru je taky Ok,karburátor a motor je taky v porádku,hlavu mám dotaženou do mrtě ale před týdnem mi když jsem zkoušel startovat tak mi z válca šlo slyšet sičení
Datum: 19. října 2013 20:15
 a jak je na tom, těsnost motoru? gufera, těsnění mezi karburátorem a motorem, nebo nemůžeš mít volnou hlavu nebo málo dotaženou-jestli ti neuniká komprese mezi válcem a motorem, stačí opravdu málo a nejede to
Datum: 19. října 2013 20:06
Jméno: fichtl
IP: uživatel13429
 tak bez filtrboxu jsem to nezkoušel ale bez filtru to taky nejede a lauf je čistej
Datum: 19. října 2013 19:59
 a co filtrbox bez něj to jede? jestli neni přicpanej, a co lauf je čistej?
Datum: 19. října 2013 19:52
Jméno: ficht
IP: uživatel13429
 lícuje se
Datum: 19. října 2013 19:36
 a co hladina benzínu v plovákový komoře?zapni benzín a nešahej na cucák, nech dotýct benzín, pak ho vyni, odmontuj víčko na plovákový komoře pokud zmáčkneš plovák až na dno tak by hladina benzínu měla správně lícovat s vrškem plováku(ten kroužek), pokud je moc vysoká hladina tak plíšek kterej ovládá ventilek přítoku trochu přihni dolu, pokud je nízká plíšek přihni nahoru
Datum: 19. října 2013 19:29
Jméno: fichtl
IP: uživatel13429
 už jsem je čistil a nic pořád ten stejný dusivý zvuk
Datum: 19. října 2013 19:14
 to nejsou 3 trysky ale 2 a šroub nastavení volnoběhu, který přizvedává šoupátko a určuje tak kolik pujde vzduchu pro volnoběh a jeho vejšku(otáčky). ty tryska musí bejt utáhlý tak aby se nepovolovaly ale zas abys je podle potřeby povolil šroubovákem, pokud máš problém, tak skus trysky profouknout, nebo pročistit třeba chlupem z koštěte, nebo tenkou strunou z kytary, nesmíš zvětšit dírku ani o kousek
Datum: 19. října 2013 18:35
Jméno: misak2001
IP: uživatel16295
Posl.aktualizace: 26. října 2013 20:25
 zavit ma spesl tusim 14x1,25 je lepsi si koupit vkramku i matice,,, jinak mana na sklicku e21 neco takoveho to ma,, je tam dost cisel a pismenekk,,stac is ivybrat
Datum: 26. října 2013 20:25
 zdar draci zajimalo by me jestli jawy 250/592 meli 3 loziska na klice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:04
Jméno: Marlboro
IP: uživatel15277
 592 byly 3 ložiskový, 2 ložiska se objevovaly u 559
Datum: 26. října 2013 14:04
Jméno: pepa
IP: uživatel16302
 kus od kusu se vyskytovali jak se 3 tak i2 ložisky...nejde to říci podle typu ale podle toho co měli na sklad
Datum: 20. října 2013 19:31
Jméno: Brepta
IP: uživatel16294
 Ano tyhle Jawy měli 3 ložiska na klice.
Datum: 19. října 2013 11:59
 Zdravím,potřeboval bych prosím vás poradit. Mám nádrž s ČZ 175/477. Je celkem rezavá,a chromy na ní už jsou taky rezavé. Rád bych jí zrenovoval,poradíte mi někdo jak na to ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2013 0:37
 Záleží na tom, co všechno jsi schopen si doma udělat sám...můj postup by byl takový, že bych nádrž odrbal od laku, poslal na nachromování, a poté bych si nádrž doma nalakoval...Samozřejmostí je důkladné odrezení vnitřku nádrže, například pomocí kyseliny citronové...
Datum: 19. října 2013 0:37
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Posl.aktualizace: 21. října 2013 16:50
 dik draku,, jen piste proste nesmazu jedno cislo a hned je pruuser jak brno
Datum: 21. října 2013 16:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Taky sem to tak chcel napsat. Ale bylo mě to blbý!
Datum: 19. října 2013 23:10
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ne to je jen sleva
Datum: 19. října 2013 19:40
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi když chcu pionýra odstavit na delší dobu tak je lepší vypustit převodák a nebo ho tam nechat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 19:31
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 převodový olej určitě nechat - všechny těsnění jsou na to dělané. startování studeného motoru škodí - pokud se celý motor neprohřeje na provozní teplotu. spálením paliva vzniká převážně vodní pára a co2. vodní pára ve studeném motoru kondenzuje na stěnách válce, může se dostat i do prostoru převodovky a zkondenzovat v oleji. ve válci pak napadne korozí vložku a kroužky. jestli parkuješ v nevytápěném prostoru je nejlepší stroj přikrýt dekou.
Datum: 20. října 2013 19:31
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Dík, mám několik nádrží a problémy se rzí a to jsem zkoušel naředěný ocet, kyselinu citrónovou a pořád se sítka ucpávají rzí. První půjde Jawa 20, 350/640, babeta 210, Simson 51 a pak Cz 175/502 3x. Manet 90 a až se mě podaří vyhrabat rozdělaná Omega 500 tak su zvědavé jak to bude vypadat. Zatím čau
Datum: 19. října 2013 14:22
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok tak asi ho tam nechám. me totiž vubec nejde o olej ale o motor jestli ten olej casem např neudelá neco z tesnením a pak jak budu chtet jet tak to zacne tect. jinak moto je v garaži kde ani přez zimu nejsou mínusove teploty.a nadrž mám profesionálne ošetřenou  prozradím ti tajemství připravku http://www.movychem.cz/ochranne-vrstvy/odrezovac-rezol-2000-11 před 3 lety jsem s tim vyplachl 2 pionýry a ten jeden uz aj zmrzl a bila v nem voda a je to ok .
Datum: 19. října 2013 12:15
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, náplně nech. Oleji se nic nestane. Horší je nádrž. Někdo říká, plnou nádrž a někdo prázdnou, ale bude rezavět tak nebo tak. Já když odstavuji moto, tak plná nádrž a 2krát do měsíce alespoň nastartuju a nechám zahřát motor. Asi tak 5minut. Když nebudeš mít možnost protáčet motor, promaž válec mot. olejem jemně, aby nechytl rez. Hlavně postav moto dle možností, aby se nerosil. Ale jestli ho máš někde pod kůlnou je dobrý zas protáčet.rn
Datum: 19. října 2013 10:53
Jméno: blaa
IP: uživatel16293
 ja osobně bych ho tam nechal
Datum: 18. října 2013 21:02
|



|