Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
 Čau draci, na tomhle odkazu ( http://www.hikone.estranky.cz/fotoalbum/nezarazene/tuning ) je motor z fichtla a v levým víku má udělaný okýnko asi z plexiskla nebo čeho, máte s tím někdo zkušenosti? víte z jakýho je to materiálu a jak by se to mělo udělat? Docela rád bych to zkusil, protože až to tam vevnitř začne pracovat, může to vypadat zajímavě.... Dík za všechny odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 22:25
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
proč? myslíš, že by to ten tlak nevydrželo?
Datum: 03. června 2008 22:25
no mohlo by to byt zajímavé,ale je to nereálné!!
Datum: 03. června 2008 21:20
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
to je jasný, ale vypadalo by to zajímavě....
Datum: 03. června 2008 19:31
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
az to zacne pracovat tak uvidis kulovy... protoze jak se to vevnitr toci tak ten olej tam sploucha a nic neuvidis
Datum: 03. června 2008 19:20
 Ahoj. Mám problém s karburátorem u babety 207.Když zapni kohout benzínu tak po chvíli mi začne vytékat benzín z takové dírky nad tyčkou sytiče.Měl bych prosbu jak toto mám odstranit a kde by mohla být chyba? Všem moc děkuji za radu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 21:21
Jméno: g
IP: uživatel2832
podle me mas diravej plovak
Datum: 04. června 2008 21:21
Jméno: Honza
IP: uživatel3137
 zdary chtěl bych se zeptat jestli můžu jezdit na ČZ 175 když mam řídičák A1,?? předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 13:15
jj, A1 je 125 a max 11KW
Datum: 07. června 2008 13:15
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
as NEMA pravdu.. je to 125 A SOUCASNE 11kW..
Datum: 03. června 2008 19:37
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
A1 je do 125ccm a 11kw jestli se nemýlím
Datum: 03. června 2008 19:17
Jméno: as
IP: uživatel1201
a1 je do 175 akorat musi mit 11kw
Datum: 03. června 2008 19:11
Jméno: W750i
IP: uživatel111
ne-e , znam typka kterej dostal pokutu (25000kč) za to že jel na MZ 150 (i když ma 9kw)
Datum: 03. června 2008 18:33
Jméno: Jéňa
IP: uživatel3136
 Kluci jak se vyměňují ty rozety a u té 21. Nějak jsem v koncích
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 19:39
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no tak rozeta je tam pokud vim jenom jedna, a ta se vyměňuje tak, že povolíš matku zadního kola, vyndáš osu (šroub) zadního kola, vyndáš záchyt reakce (taková ta potvora na levý straně mezi kyvkou a kolem), sundáš kolo, povolíš matku na čepu rozety, sundáš řetěz, rozetu vyndáš (bacha na náhon tacháče!), vemeš novou rozetu a postupuješ opačnym způsobem, akorát jestli ti spadly napínáky, tak je hezky vrať na svoje místo. Jestli jsem na něco zapomněl, tak se omlouvám, snad mě dyštak někdo doplní.
Datum: 03. června 2008 19:39
Jméno: Standa
IP: uživatel3136
 Zdravim draci, nevite jak se vyměňuje gufero u pincka 21. Sundal jsem víko a řetěz ale nevím jaksi co dál. Doufám že mi nějaký borec poradí. Díkes Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 8:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Souhlas jak píše ,,stanon,, snad jen to napružení pružinky gufera se mi jeví jako zbytečné, navíc zvýšení přítlaku zvýší i opotřebení gufera a v tom případě bych důvěřoval výrobci že má nastavenou výrobu na optimální tlak. Spíš bych chtěl upozornit na jednu velmi důležitou věc a to to tu že je občas dobré se zamyslet nad příčinou a neodstraňvovat pouze následky závady! Tedy z mé zkušenosti... pokud odejdou gufera na klice VŽDY to bylo proto, že v první řadě odešly ložiska a jejich ,,házivost,, způsobila poškození gufer. Tedy pokud nechceš po pár ujetých kilometrech gufera měnit znovu, vyměň i ložiska. To se ale bez půlení motoru neobejde, nebo použij stejnou sviňárnu s kterou jsem se jednou setkal... vyměň gufera a motorku prodej... na předváděčce pojede a jak dostaneš peníze můžeš se pak zachovat jako plemennej čech :o)))) PS uvedené chování neschvaluju, je to myšleno ironicky
Datum: 04. června 2008 8:47
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no podle dotazu sem pochopil, že to bude nejspíš pod sekundárkem nebo pod primárem - v každym případě musíš sundat to kolečko, starý gufero normálně nějak vyrejpni, ale bacha ať nepoškodíš něco jinýho, pak vem nový, vyndej z něj pružinku, rozšroubuj ji, trošku víc napruž (toho docílíš nakroucením), zašroubuj ji, vrať ji do gufera a gufero strč pružinkou napřed k ložisku, mírně ho tam dyštak naklepni, ale tak abys nepoškodil ani gufero, ani nic jinýho okolo. Pak už jenom vrátit kolečko, a můžem jet!
Datum: 03. června 2008 18:10
 custe, mam fichtla vzdycky jedu a po cca 2km mi prestava fungovat spojka, a zase to musim postelovat, nevite cim to muze byt, predem moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 19:39
Jméno: geroy
IP: uživatel2637
pozri ci nemas povolenu tu maticku co ti zaistuje abi sa ti ten stelovaci srob nepovolaval
Datum: 03. června 2008 19:39
 Předem posílám omluvu sesovi,ale nutně sháním doklady k jawě 20 nebo 21....nedaří se mi je sehnat,takže kdybyste někdo měl,tak se mi ozvěte.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 17:20
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3135
 Caute draci! neviete poradit ako by som zhodil zadnu vidlicu/kyvku z jawy 350/632???dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 16:49
Jméno: asd
IP: uživatel1201
 ale rozeta 75 zubu je uz dost,,,pac pak to nejede ale spis je stoho traktor,,Seso,vracím se k teto odpovědi co jsi mi napsal,skoušel jsi to někdy na fichtlu a v terenu? co ti řeknu,mam fichtla upraveneho na cros v předu i vzadu drapak atd.. a jezdim s tim na poli aj na takych hrbolach atd... a je to super,proste na takovy teren je ta 75 zubová rozeta uplně dobrá.Nechcu se s tebu hadat ale mam to odskusane ze...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 20:16
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
dyt? ty akorat potvrzujes to co napsal sesa...
Datum: 03. června 2008 20:16
 Chtěl bych se zeptat na ten karbec na babettu - to je normální plovákovej, nebo jinačí?(pasovalo by to na fichtla?) - já se trochu ženu za výkonem(teda teď mi to zrovna nejede, ale abych kdyžtak věděl jestli to jde) a chtěl bych vědět jestli je tady někde levně karburátor co zvládne i vyšší tlak na vzduch filtru - kámoš si na fichtla dal trochu větší filtru vzduchu a prej dokonalý, akorát mu to ve vyšších otáčkách chcípalo a prej mu všude teče benzin. Jsem amatér
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 18:44
Když chceš výkon, tak si radši namaž řetěz a všecko vyčisti a seštěluj!!
Datum: 03. června 2008 18:44
jde o to, že s normálnim filtrem mu to jede OK, ale s trochu většim mu začalo týct z karburátoru - on ten jeho fichtl je celej divnej, kopec co je s normálnim fichtlem problém vyjet na 2 on vyjede na 3
Datum: 03. června 2008 16:41
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
To teda seš...  Ženeš se za výkonem a chceš dát na fichtla karbec z babetty...? Do difuzoru babetty skoro nestrčíš malíček jak je malej...! A karburátor co zvládne vyšší tlak na vzcuch filtru...? To teda nevim co myslíš...! A kámoš co si dal větší fitlr vzduchu ať si koupí novej originální fitlr vzduchu a bude to to samý...  A když mu teče všude benzín tak se mu to ulejvá...
Datum: 03. června 2008 16:34
 Nevite jestli pasuje hridel predlohy z 20,21 a 23 na 05? vzhledove je trosku odlisny. nevim jestli to tam vleze..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 21:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
to nepasuje us jsem to skousel a upravit to taky nejde
Datum: 03. června 2008 21:27
Myslim že 05 má vo malinko delší hřídele ale nejsem si tim jistej...
Datum: 03. června 2008 18:45
Jméno: jano79
IP: uživatel2652
 cau seso us si doma ?? písal ze as zajtra prides..ako bolo na dovolenee
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 14:17
Jméno: jano79
IP: uživatel2652
bol si aj u nas na slovensku ?? hmmm
Datum: 03. června 2008 14:17
Jméno: SESA
IP: uživatel176
no rozhodne na moto se nebyl mam saraha,,delal sem klicku mezi kamionama a ted mam utrum,, byl sem vsu de mozne
Datum: 03. června 2008 12:43
Jméno: jano79
IP: uživatel2652
a kde si vlastne bol ? a ako ?
Datum: 03. června 2008 11:56
Jméno: sesa
IP: uživatel176
uz sem,,, nic moc,, vydrzel sem bez PC 3,5 dne a porad sem myslel na to ,, ze a ho zapnu co vsechno musim udelat,priste musim pritvrdit,,, jinak budu asi fakt zavislak
Datum: 03. června 2008 11:49
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
 Čau, potřeboval bych vědět, jestli někdo nevíte o nějaký lakovně nebo podobnym podniku, kde by mi opískovali komplet všechny plechy a rám na fichtla dvacítku. Pokud možno v okrese Mladá Boleslav. A kolik by mě to asi tak zhruba stálo? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 19:44
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
díky, zkusim to
Datum: 03. června 2008 19:44
Jméno: karlos
IP: uživatel942
zkus se zeptat v Kolomutech v MP Autodíly
Datum: 03. června 2008 19:41
Jméno: asd
IP: uživatel1201
 čau,budeš tu mít ještě rozetu s trochec většíma zubama?ja mam 75 ale nevidel sem to jinde nikde..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 7:49
Jméno: sesa
IP: uživatel176
tu nevedu,,ale je mozne ze ji do mesice splasim,, ale 75 je uz dost,,,pac pak to nejede ale spis je stoho traktor,,
Datum: 03. června 2008 7:49
 Lepší sekci jsem tady nenašel, ale k věci. Mám Stadiona S11 a momentálně měnim brzdu v zadnim kole. Je úplně hladká a tak tam chci nacpat z jinačího stadiona(spolužák mi z něho dal kolo  ), jenže ta nevypadá o moc líp a je orezlá - i když ta rez to brzdí docela dobře  Ještě ji nemám zamontovanou, ale chtěl bych radu - vyplatí se mi sehnat brzdu originál na Stadiona(mám ho jen na ježdění), nebo by bylo lepší nacpat tam kolo třeba z fichtla???(myslim že by se tam mohlo vejít-kdyžtak si s tim poradim). To bych tam moh dát rovnou kotoučovou - konečně by to aspoň poznalo význam slova brzda
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2008 18:49
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 to predtim blbe napsal, ma ten mustangsky vyfuk jinaci zvuk nez ty stary?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 18:47
Mustangovský vejfuky maj oproti doutňasům malinko ostřejší zvuk...
Datum: 03. června 2008 18:47
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 custe, ten vyfuk co tu je, ma to jinaci zvuk ty stare?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 9:22
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
samozřejmě základem je dobrý motor, jinak ti ani pozlacený výfuk nepomůže
Datum: 03. června 2008 9:22
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Já mám nový mustangácký lauf a je to super, parádní ostrý zvuk, jde to s ním kotel vytáčet.Už podle zvuku jde okamžitě poznat,že to není žádná zdechlina.
Datum: 03. června 2008 9:21
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
ten mustangovy
Datum: 27. května 2008 18:44
Jméno: jawal
IP: uživatel646
 dobry den kdoby mě poradli mám jawu 175 demi jiskra de do karburatoru benzin někdy to chytne nejdeto do otáček a po 10 vteřinách to chcipne a nejde to potom nastartovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 15:06
Jméno: fikus
IP: uživatel692
mozna spatny gufero ale tvrdit to nemuzu
Datum: 03. června 2008 15:06
Jméno: jawal
IP: uživatel646
druhej den
Datum: 27. května 2008 18:47
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
a kdy to pak jde nastartovat?
Datum: 27. května 2008 18:40
 http://www.motoklasik.cz/motoklasik-fotosoutez ZDE MŮŽETE HLASOVAT O NEJHEZČÍ MOTOCYKL!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2008 18:01
Jméno: sesa
IP: uživatel176
 v 19 hodin se uzavira tento web do 3,6 ,,, jde se na odvykaci kuru od PC zavisloti,,sorac sesa
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2008 18:35
Jméno: Patrik
IP: uživatel3133
a proč to tu uzavíráš? vždyt to můžeš nechat jet i po dobu dovolené, ne?
Datum: 27. května 2008 18:35
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
zadny sorrac tu dovolenou si zasloužíš! Pořádně si ji užij a klidně protáhni
Datum: 27. května 2008 18:04
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
zadny sorrac tu dovolenou si zasloužíš! Pořádně si ji užij a klidně protáhni
Datum: 27. května 2008 17:54
|



|