Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sainty
IP: uživatel2757
 Kaj je servis, který by mi udělal g.o. motoru na jawu 21. u Třince
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 21:09
Jméno: sainty
IP: uživatel2757
pro xxx nemam ridičak, jsem ze smilovic (12 km od třince), ale zajezdit muzeme
Datum: 29. června 2008 21:09
Kde bydlíš v Třinci...,,já sem taky s třince že bychom udělali někdy vyjíždku
Datum: 29. června 2008 20:05
 zdravim, nevíte někdo kde (na jaký stránce) se dá obědnat vzduchový filtr na pincka? myslím takový tuningový... speciální..  ne normální...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 21:12
Jméno: crossmen
IP: uživatel1181
chongu ty nejsi normalni
Datum: 01. července 2008 21:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zkus se podívat a ,,OBJEDNAT,, přímý filtr co se dává na čínské 4T motorky a čtyřkolky, prodává se to jako samostatný náhradní díl. Drátěnkový kužel z nerezu s hrdlem s krátkou gumovou trubkou. V originále se uchycuje stahovací sponou... Podle mě by to šlo uchytit i ke karburaci pionýra. Tak aby jsi to našel dej do GOOGLE vyhledávat ,,čtyřkolky,, a hledej prodejce čínskejch čtyřkolek a motorek... těch čínskejch šmejdů teď prodává spousta lidí mám i nějaké vizitky, ale nevím jestli sháníš zrovna kontakt na Pardubicko, Sadskou, či Neveklov...
Datum: 01. července 2008 12:33
tak víte někdo kde se to dá obědnat?
Datum: 30. června 2008 21:34
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
Dracek: debil jsi ty! a společně s aaa! protože když tady někdo něco napíše s fůrou chyb, tak to pak může úplně jinak vyznít když se to čte a vypadá to jak úplná blbina! takže souhlasím s chongem a johnyppe: pište česky(popř. slovensky) a nemelte hovadiny jinak z toho jak vás, tak sesu klepne!!!
Datum: 30. června 2008 14:00
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Co tady resite za kraviny? tady se nekdo na neco pta a vy se zacnete hadat jestli ma spravne napsany vsechny i, e a takovy srance. Ste jak maly decka, dementi, tady tode do sracek prave kvuli takovym lidem jako ste vy.
Datum: 30. června 2008 12:14
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Chong> Souhlas. Tenhle pokec jde pekne do sracek. Jestli to tady nezacne nekdo moderovat a neprestane mazat temata tak to bude opravdu k nicemu.
Datum: 30. června 2008 11:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Mě neurazíš aaa. Platí pravidlo že na web se píše jen to co by jsi měl odvahu dotyčnému říct do očí, ale v tvém případě si jsem jistej že by jsi se podělal strachy tohle vypustit mě do tváře :o))))))) A aby to bylo fér, poslal bych na tebe svého syna :o)))) Takže to beru jen jako srabácké pípnutí v koutě pod větvemi křoví :o))))) K předchozímu... bylo to ironické uznávám, překlepne se kdekdo, i tvrdé měkké i si každý občas splete, ale co se tady objeví to se nedá neokomentovat...
Datum: 30. června 2008 8:29
Jméno: aaa
IP: uživatel1181
ses debil chongu
Datum: 30. června 2008 8:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
,,jednat,, - základ slova, proto příště zkus slovo ,,objednat,, :o) Něco jiného by bylo kdyby základ slova byl ,,oběd,, ale to asi nebude co? :o)))))
Datum: 30. června 2008 7:28
Jméno: sdad ales
IP: uživatel1181
hej mates mozna by tam sli alik
Datum: 29. června 2008 21:18
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Datum: 29. června 2008 19:35
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 zdarec.. hej, nevíte někdo čím může být, že když dám do fajfky šroubovák, tak to kope jak svina, ale až tam dám svíčku, dotknu se válce, tak nic? svíček sem skoušel víc, ale nic..... (stalo se to tak, že sem přehlídl pár šutrů, přejel sem je, zadrncalo to jak svina, a najednou to přestalo jet) pls poradte, dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 22:33
Jméno: J21
IP: uživatel1711
kondenzator
Datum: 30. června 2008 22:33
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
zkontroluj izolaci kladivka (pertinax desicky)
Datum: 29. června 2008 18:48
 zdravim mám prosbičku jak zlegalizovat pionýra bez papíru u babetty to jde ale nevím jak u pionýra. jestli mám koupit papíry a ty na sebe přepsat ale vetšinou ty lidi co jsou na papírech už nežijou jak se to dá udělat dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 20:18
čau já ti prodam kompletní papíry a nemusíš se o nic starat jestli máš zájem ozvi se
Datum: 17. srpna 2008 20:18
Ale ja som pocul ze nestaci len moto v dobrom stave a stitok ale treba prebrusit aj cislo na kartery, ale neviem ci to je pravda.
Datum: 05. července 2008 11:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
K veteránským papírům... lze na to dát v současnosti jakékoli motorové vozidlo do roku výroby 1982. Postup je asi takový... nejdřív dáš pionýra do původního, historického stavu. Pak se s ním po domluvě stavíš v nějakém registrovaném klubu historických vozidel a projdeš tzv. klubovou testací, pokud dopadne na dostatečný počet bodů, musíš projít ještě tzv. krajskou testační komisí. pokud i tam dopadneš dobře, tak ti vystaví mezinárodní doklad historického vozidla s dvěmi fotografiemi. Pionýra s doklady si registruješ na ministerstvu dopravy (dále MD) a na tvém DI dostaneš zelenou registrační značku. Zároveň se tvé vozítko stává národní kulturní památkou (o tom málokdo ví!). Takže jakákoli změna vozidla (likvidace, prodej, výjezd do zahraničí) je třeba hlásit na MD (výjezdní povolení vydává NTM v Praze a Brně a netuším jestli se týká jen mimo země EU, či na všechny). Testace vozidla platí pouze na rok (to kvůli lišákům co by je pak napadlo tunit) a vždy se obnovuje tuším nejdpozději do posledního dubna. Všechno zmíněné stojí peníze a čas, nehledě na to že mezi klubovými členy je nepsané pravidlo z mladších strojů pouštět jen to opravdu TOP, protože afterwar kategorie a mladší zastiňuje staší stroje co do počtu dochovaných kusů, takže počítej že ti dají vyžrat poslední detail, než ti ,,to dají,,. Podle mě je lepší sehnat ty papíry na ,,bílé,, značky :o)
Datum: 30. června 2008 8:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Dědické řízení může otevřít jen ten, koho se týká, takže pochybuju že kvůli jakýmkoli papírům by kdokoli z pozůstalých chtěl rozjíždět tak úřednicky nepříjemnou akci... bez urážky, to tě každej pošle do prdele :o)))) Nejde jen o peníze, ale o to lítání. Papírů na pionýry je podle mě hafo, stačí jen být trpělivej a poctivě shánět na internetu a lézt po burzách. Největší šance je na podzim, když skončí sezona a z rozštípanejch strojů se objeví najdenou víc papírů. Nespolehej na papíry od starších spoluobčanů, ale spíš od mladíků, co nenapadá nic lepšího než krosit cestou necestou, polem nepolem, ti usmrtí pionýra spolehlivěji a pak ty papíry jsou jediné co mohou prodat :o). Jinak postup jak přepsat papíry psané na mrtvého bez otevírání dědického řízení jsem psal před nedávnem, tak si to najdi, psát se mi to znovu nechce :o)
Datum: 30. června 2008 7:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
no mozna by to slo prepsat na veteransky znacky ale bohuzel tet nevim do jakyho roku to jde jinak but si kup papiry ktery jdou prepsat a nebo kdys jseou psany na mrtviho tak to udajne prepsat jde taky ale musi se zaplatit cca 500 za rizeni dedictvi nebo tak nak ale je stim silenyho litani ale jde vse...
Datum: 29. června 2008 23:04
Jméno: Kryštof
IP: uživatel3076
babetta je moped a ta má jenom pojistku ple pincek je malý moto a to má techničáky ale musí být psaný na živého a ty můžeš přepsat. Taky štítek k těm papírům musíš mít , ale ten de koupit čistý a vyrazíš na něj čísla.
Datum: 29. června 2008 19:23
 Caw, nevíte někdo o předních vidlicích z Jawy 90? nebo podobných co pasujou do fichtla? za rozumnou cenu....
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 13:07
Jméno: zeli
IP: uživatel175
zdary ja mam vydle ze sima delany s brejlema na fichtla.. jestli mas zajem tak mi napis na mejl michal.zeliska@seznam.cz nebo na mobil 605709546 nebo na icq 391943297 ..
Datum: 30. června 2008 13:07
jj pasujou uplne presne nemusis nic upravovat a sezen si to pokud mozno i s kolem simala,nebudes tam mused delat prstynky aby to nelitalo na ose
Datum: 29. června 2008 19:27
Ty tam pasujou??
Datum: 29. června 2008 18:59
Dej tam vidle ze síma
Datum: 29. června 2008 18:54
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
 Čau, zajímalo by mě, stejně jako někoho přede mnou kde je v motoru u mustanga beránek, už se tady někdo přede mnou ptal, ale dostal samý odpovědi, který vypadaly, jak když je psal úplnej debil. (např: ,,a nemáš ho pod blatníkem´´ nebo ,, a neběhá ti v motoru jako záložní pohon?´´) někdo když tady odpovídal na poruchu tak řekl: ,, mohlo by to být beránkem´´ no a z toho důvodu by mě to taky zajímalo, a vás který si schováváte beránky pod blatník by to taky mělo zajímat! a dementní opdovědi si nechte, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 9:48
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no tak se ne*****te, mě šlo jenom o to, jestli by byl ten dotyčný, co to tady začal šířit schopný odpovědět! a pokud umíte číst, určitě jste si přečetli i poslední větu, ale pak v tom případě nechápu, proč sem píšete tohle. jestli je to teda nějákej slang, tak by možná mohl odpovědět ten, kdo tomu slangu rozumí ne?? podle mě je dost možný, že tak někdo říká plně osazený hřídeli předlohy, poněvadž se jí taky (aspoň teda u nás) říká stromeček, nohy to sice jako beránek nemá, ale jiný vysvětlení pro to nemám, leda by se zakladatel tohodle slova jen chtěl předvést a říct nějakou hrozně drsnou prkotinu aby ukázal jak tomu (ne)rozumí. a přeberte si to každej jak chcete!!!!!
Datum: 30. června 2008 9:48
Možná jestli to není pan beranek co má přezdívku stanon. to bych se nedivil že to nejede
Datum: 29. června 2008 18:04
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
tohle je uz fakt demence kolikrat se jeste budete ptat.Ty jsi debil kdyz nevis ze na mustangu zadnej beranek nejni.Misto toho aby jsi si treba precetl nejakou knizku a porozumel tomu tak tu budes porad psat sracky.(sry ale je to tak)
Datum: 29. června 2008 16:41
Jméno: fojta
IP: uživatel764
beranek slouzi jako dalsi motor(je schovanej-je to marny nenajdes ho)
Datum: 29. června 2008 16:23
Jméno: Standa
IP: uživatel3352
Na mustangu zadnej beranek neni sakra!!! Co by to jako melo bejt?? Maximalne nejakej slangovej výraz,ale na mustangu opravdu zadnej beranek neni!!!
Datum: 29. června 2008 16:16
Jméno: x
IP: uživatel2298
 pic jak je JAWA mustang - nádrž ta nálepka tak neni na mustanga ale 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 7:31
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Na nádržích Mustanga z počátku výroby byla samolepka http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1260.html později se objevil jen nastříkaný nápis JAWA s dvěma krátkými pruhy na obě strany. U údajně vývozních verzí byla nádrž ze strany objetá linkou a v poli byl nápis MUSTANG. Jiné verze jsem dosud nezaregistroval. Takže pane X dejte odkaz jakou nálepku máte na myslli, abychom mohli Váš názor posoudit :o)
Datum: 30. června 2008 7:31
 kde mi v moravskoslezkém kraji vyleští středy kol?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 7:33
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jako malej kluk jsem si středy kol u jízdního kola leštil tak že jsem šlahounek od pumpičky spojil koncema a ten byl vmontován předtím na střed kola. Zkus to se dvěmi šlahounky na pionýra, podle mě to bude fungovat taky :o).
Datum: 30. června 2008 7:33
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno napis na 204-156-619 a ja ti poradim,lestenim hliniku se zabejvam
Datum: 29. června 2008 18:51
Jméno: suspension
IP: uživatel3138
mám už to vyleštěné ale není top pořád ono chtěl bych aby se to svítilo
Datum: 29. června 2008 15:32
tak si je vylešti sám ne??? kup si kotouč na vrtačku a jeď nebo seš tak neschopnej a nevíš to z penězma????
Datum: 29. června 2008 15:29
Jméno: monax
IP: uživatel467
 Zdravim draci!potrebuju radu uz nevim co stim do p...Muj fik(21) v pohode chytne vse ale pridam plyn a zacne to vynechavat nezdechne ale nejde do otacek!Daval sem new odtrh predstih,druhy karbec myslel sem ze nejde benzin taky nic pak svicku trisky cistil a vse marne palivovy filt sem dal jiny pac uz byl zasrany.a Nedavno sem daval new kladivka s kontaktem muzou bejt treba spatny?fakt uz nwm rady poradte pls potrebuju nutne spravit pac valim na Cup s kamosema dik moc za vsechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 14:55
Jméno: monax
IP: uživatel467
Diky moc draci skusim vse co jste mi poradili a dam vedet pokud to spravim a zjistim zavadu
Datum: 30. června 2008 14:55
na stoprocent filtr insi to nebude,stim mam skusenosti
Datum: 30. června 2008 12:23
předpokládám že předstih je správnej. tak vyčisti vejfuk, přetěsni kolínko karburátoru a vyměň vzduchovej filtr.
Datum: 29. června 2008 23:44
Jméno: buben
IP: uživatel770
hele mohlo by to byt tim benzinovym filtrem jestli si dal novy tak by to mohlo byt tim.je to asi tyden a taky sem to na mem mustangu resil nektere palivove filtry jsou holt zmetky  ....zkus ho vypojit a zkus to natocit.....tohle jedine co me napadlo vic bych ti poradil kdyz bych to videl.zatim cusss a napis cim to bylo!!!
Datum: 29. června 2008 23:34
Jméno: standa
IP: uživatel3352
Tipuju to na spatnej predstih a odtrh nebo nasava falesnej vzduch do kliky. nicc jinyho to asi nemuze bejt...
Datum: 29. června 2008 20:55
Jméno: dasfdaf
IP: uživatel2924
vyfuck?
Datum: 29. června 2008 20:43
kdyz ti to zacne takhle blbnout tak staci pridaat plyn na plno mackat na karbosi pumpicku nebo co to je aby se tam nasaval benzin me to pomohlo dela mi to furt .pokazdy kdyz to stoji prez noc kdyz to nepomuze tak nevim
Datum: 29. června 2008 20:40
Jméno: pospec
IP: uživatel3214
a ty trysky bych drátem nečistil nebo ji poškrábeš a bude ti to víc žrát benál, ideál na čištění je chlup z koštěte
Datum: 29. června 2008 18:40
Jméno: pospec
IP: uživatel3214
možná to je, že to táhne falešnej vzduch, ale nic jistýho
Datum: 29. června 2008 18:39
Jméno: fojta
IP: uživatel764
zkus vymenit svicku.bo draty mozna mas velkej odpor v tech dratech
Datum: 29. června 2008 16:31
Zkus tu svíčku vyčistit nějakým drátkem dovnitř a ty trysky taky nějkým drátkem projeď. Ale spíšš bych to řekl na tu svíčku
Datum: 29. června 2008 15:42
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
skusil bych vymenit kondik
Datum: 29. června 2008 15:19
 Ahoj Draci , nedavno jsem psal ze jsem daval nove krouzky ze to zvonilo mam jeste 0vybrus tak jsem to vse udelal dotahl atd jeste jsem koupil navic to kolecko to tesneni po hlavu atd no a najednou byl slyset zase zvuk zvonenni ve valci ale fakt silnej tak jsem to rozhodil a ejhle krouzek prasklej tak jsem dal nove a to tesneni uz jsem tam nedaval bylo cele nejake divne vse dotahl hlavu krizem ! atd no a dal jsem i dost oleje aby to melo mazanicko dneska dojedu 5km do prace a zase to zvoneni a fakt je to slyset ! crrrcccrčrrrrrrrccrrrrr tak uz vazne nevim cim to je jestli uz treba neni valec na vybrus ???jestli uz to tam neni moc volne a tim ty krouzky zvoni??? nebo je to neco jineho ??? ale mam pocit ze je to slyset jen z valce  prosim help nerad bych to nekde tlacil az se to pokaka
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 21:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
udělej to, že jemnym pilníčkem malinko sraž hrany pístnim kroužkum a ještě tim pilníčkem sraž trochu hany co mač kanály do válce........když ty hrany trochu strhneš, tak by to mělo bejt cajk(pokud to teda nejni jak už řikali ojnice.......)
Datum: 29. června 2008 21:08
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
me jen tak napadlo jestli ti neboucha pist o svicku to taky dela crrrrrrrrrrrrrrr.
Datum: 29. června 2008 20:58
soldat.krystof[zavinac]seznam[tecka]cz No ono to dela porad ne kdyz to dela ale dela to proste furt a to jsem tam tedka dal tolik oleje ze me to nejelo chcipalo to tak jsem 2l odtocil a dal 2l cisteho benzinu tedka uz to jede ale smrdi jako trabik alespon je to promazane ale ten zvuk je tam furt
Datum: 29. června 2008 20:14
soldat.krystof[zavinac]seznam[tecka]cz No ono to dela porad ne kdyz to dela ale dela to proste furt a to jsem tam tedka dal tolik oleje ze me to nejelo chcipalo to tak jsem 2l odtocil a dal 2l cisteho benzinu tedka uz to jede ale smrdi jako trabik alespon je to promazane ale ten zvuk je tam furt
Datum: 29. června 2008 20:09
no ja bych se rad podival  ale ja nevim kam koukat a jak poznam jehlove lozisko  a myslite futro takove to co je ten valecek kterej se dva krz pist a zajistuje se tema perovacima pojistkama ?  to je jedine co me napada a co je videt kdyz sundam hlavu a valec je pravda ze ten valecek byl kdyz jsem ho mel venku byl nejaky divny jeho povrch byl flekatej ale pritom hladkej a neni moznost ze jsem to tam dal nejak opacne ale me to prislo ze je to jen kus valecku ze by rozdil bejt nemel uz si nevim rady porad to zvoni a zvoni no a dalsi vec je ze kdyz jedu a a pusitm plyn na volnobeh tim neni motor v tahu tak me prezkakuje retez normalne se toci ale chvilkama to udela divnej zvuk a retez udela hup o par zubu a skube to ale kdyz pridam tak to nedela, je to divne takove jak kdyz spatne poustite spojku zhruba tak to haze je to tim jak ten retez skace a dela to ve vrchni casti jak se schovava do vika tak tam
Datum: 29. června 2008 20:05
no ja bych se rad podival  ale ja nevim kam koukat a jak poznam jehlove lozisko  a myslite futro takove to co je ten valecek kterej se dva krz pist a zajistuje se tema perovacima pojistkama ?  to je jedine co me napada a co je videt kdyz sundam hlavu a valec je pravda ze ten valecek byl kdyz jsem ho mel venku byl nejaky divny jeho povrch byl flekatej ale pritom hladkej a neni moznost ze jsem to tam dal nejak opacne ale me to prislo ze je to jen kus valecku ze by rozdil bejt nemel uz si nevim rady porad to zvoni a zvoni no a dalsi vec je ze kdyz jedu a a pusitm plyn na volnobeh tim neni motor v tahu tak me prezkakuje retez normalne se toci ale chvilkama to udela divnej zvuk a retez udela hup o par zubu a skube to ale kdyz pridam tak to nedela, je to divne takove jak kdyz spatne poustite spojku zhruba tak to haze je to tim jak ten retez skace a dela to ve vrchni casti jak se schovava do vika tak tam
Datum: 29. června 2008 20:05
jestli mas ten výbrus ještě hodně dobrej tak by se to po těch pár kilometrch mohlo začít přidírat to ty nové kroužky mají velké tření až kroužek praskne zkus mu dát víc oleje do benzínu 1:20 a zabíhej. Alespoň 500 km , a kdyš to bude dělat vypni motor a nech ho pár minut vystydnout po 5stech km můžeš pomalu začít jezdit normálně. Tak fíkům zdar nazdar.
Datum: 29. června 2008 19:59
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Jo dela to mozna to futro na ojnici(jestli mas kliku na jehlach skontroluj jehlove loziska) no a pak uz jenom ze by byla v hajzlu klika. Skus jestli nebeha ta ojnice nahoru a dolu jak to uz psali podemnou
Datum: 29. června 2008 19:42
Jméno: Js
IP: uživatel340
Muže to být vyběhaný futro na pístním čepu.
Datum: 29. června 2008 19:23
jj udelej to GO motoru jak jsi minule psal a mas to.
Datum: 29. června 2008 16:01
tak skus vzit za ojnici jestli na tah neni volna. (do stran to nevadi hlavne na tah)
Datum: 29. června 2008 15:04
Jméno: mira
IP: uživatel3138
 poradím i někdo jak mám zapojit elektriku na 175 tak aby mi to dobíjelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 8:20
Jméno: 477
IP: uživatel1181
podle toho najakou masinu
Datum: 30. června 2008 8:20
 Tímto bych chtěl aby synátoři(ky) zavolaly své otce a prečetly si následující.
To že věčina z nás nemá na silnici co dělat to je jasné ale zajímalo by mě jesli ONI nebyli aspon podobní nám, samo sebou se nezastávám borců kteří imrvére jezdí po hlavní neříkám že občas se na ní nebo po ní jet musí aby se clověk dostal na toužené místo sabo sebou ty bez helem bych asi taky zastavil přecejen je to nebezpečné ale pokud se clovek obcas projet tak bych to tak nehrotil JSME JEN LIDI také neříkám to že pokud nekdo po vesnici lítá jak hovado a nekoho sundá tak bych ho napálil taky ale pokud jezdí tak aby dokázal vcas zastavit a hlavne jezdí po vedlejší tak bych mu aspon 2-3 upozornil na to ž ese to nemá pokud bych ho tam chytnul po 4 dal bych mu pokutu jde taky o to jestli je na nej nekdo zavolá pokud by to bylo po 2 zacal bych přemíšlet o tom kde je chyba a but bych jezdil jako s dětátkem nebo bych jezdil jinde . TOT MŮJ NÁZOR!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 19:39
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Vystihnul si to přesně
Datum: 30. června 2008 19:39
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Hele v pohodě, docela chápu že se nikomu nechce na pionýra dělat papíry, když je to ,,podělaná,, padesátka a dneska jsou na ní potřeba papíry A1 se všemi důsledky, tj. věk a když ty papíry mít, tak zase na 50ku pochopitelně nemá smysl sedat ... je to docela na palici.. protože tohle páni policajti vědí taky, tak se nedivím že po pionýrech, pokud jsou obsazeny omladinou, jdou. Na druhou stranu jezdit nelegálně na motorce, tak bych si odpustil takový věci, jako je dráždění obyvatel častou jízdou, zjevným špatným technickým stavem motorky a nedejbůh s vykuchanejma vejfukama :o), prostě na sebe neupozorňovat...
Datum: 30. června 2008 8:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To vevu, spletl jsis stránky, gay seznamka je jinde :o))))))))))
Datum: 30. června 2008 7:36
vyhulte mi péro vy kokoti!!!
Datum: 29. června 2008 17:39
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
jojo plnej souhlas s danielitiem... za to abych mel odklad mi to uz nestoji... ty tri mesice si uz pockam...
Datum: 29. června 2008 15:49
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Já se chci projet každej slunečnej den, ale kašlu na to protože už mi jednou dali milost a po druhý bych už skončil...
Přes město sem nejezdil... Policajty na mě nikdo nevolal, ale oni si nás prostě za čas vytipovali a pěkně čekali až někdo projede.
Tady jsou svině, zastavujou každýho na motorce... hlavně jezděj na vesnice.
Dnešní policie je jiná než dřív, s tim se musíme smířit a čekat na řidičáky
Datum: 29. června 2008 15:14
Ty jsi asi nějak policajt nebo muž zákona. Ne že nás tady ponaučuješ. Kdyby chyby, já bejt policajt to bych taky uměl ale až tě zastaví policajt tak budeš taky vyklepanej jak ten ratlík i když ti nic nenajdou . TOT MŮJ NÁZOR!
Datum: 29. června 2008 13:28
Jméno: Jirka
IP: uživatel2324
 Ahoj draci, nevite prosim z ceho si mam udelet ten vyrazeci trn potrebuju vyndat vlozku a nemam ten trn.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 12:18
 Ahoj draci, nevíte kde bych mohl sehnat original odkapovou misku na jawu 555? Nebo nemáte ji někdo nepoužívanou doma? Samozřejmě v nerozbitém stavu! Pište...Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 12:04
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
Jako určitě se dělaly, neboť kámoš ji má doma, je na karburátor přidělaná za hlavní trysku
Datum: 29. června 2008 12:04
Jméno: hurry
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat jestli je lepsi original valec + hlava nebo 8 vybrus protze cenoive se mi zda 8 vybrus lepsi a kdy vubec bude
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 15:30
Jméno: hurry
IP: uživatel2971
A to je jedno z jakeho vybrusu na jaky prejdu a jak mam jenom 2 moznosti vzdyt kdyz ho zadru a koupim novy valec a pist??
Datum: 29. června 2008 15:30
Tak jako nevím no když zadřeš 8 výbrus tak máš jenom dvě možnosti a to vyvložkovat nebo zahodit a koupit novej válec též s 8 výbrusem. Nejlepší je asi jít postupně od 0 výbrusu až po 8 výbrus a nikde nedělat blbosti.
Datum: 29. června 2008 13:30
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
To je na tobe ... jestli chces vrtani 38 nebo 40
Datum: 29. června 2008 12:12
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
 Vite jak se prohazují ty ozubený kolečka v převodovce 18zubý za 20zubý ? Jak by to jelo kdybych dal obě 20zubý ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 12:04
Jméno: Js
IP: uživatel340
Bylo by to něco mezi, ale nevejdou se.
Datum: 29. června 2008 12:04
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
Jestli by se tam vedle sebe taky teda vlezly .
Datum: 29. června 2008 11:13
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
Nebo obě 18 zubý ?
Datum: 29. června 2008 11:09
Jméno: Vans
IP: uživatel2971
 zdarec mam problem se spojkou tavypinaci tycka ma hybat hlavni hrideli nebo to hlavni hrideli jenom prochazi pac mam v hlavni hrideli nejakou zarazku diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 12:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Hřídelí pouze prochází do spojky a při vymačknuté spojce vytlačuje výtlačnou lamelu.
Datum: 29. června 2008 12:19
Jméno: Js
IP: uživatel340
Hlavní hřídelí jen prochází.
Datum: 29. června 2008 12:05
 hledám nejaký DOBRÝ servis, který by mně opravil přední vidle a udělal g.o. motoru na pionýra 21. poraďte, jen v okolí Uherského Hradiště.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 8:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Koukal jsem tady na díly... 8má výbrusová sada 890 + sada klika 1450 + poštovné + ložiska... ikdyby 3000kč :o) něco ušetříš, ale ten pocit že ,,GO jsem si udělal sám,, ... Ale ty vidle si nech udělat, většina li dí neumí sehnat stavitelný výstružník...
Datum: 30. června 2008 8:19
Jsem z valaských klobouk je to asi 60 km od hradiste  tak to asi nic co?
Datum: 29. června 2008 10:34
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
No, reknu ti to tak. V Hradisti je jenom jeden servis, a to je Matuš, tam mu nic nedavej, za GO motoru u fechtla bere cca 3500Kc. Nejlepsi bude, kdyz si to udelas sam, usetris hodne penez.
Datum: 29. června 2008 10:15
 zdar pls chtel bych se zeptat. Mám válec s osmým vybrusem a chci ho zajet, ale nevím jaký poměr oleje a benzínu mám dat. Poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 8:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Teoreticky... když budeš mazat příliš kvalitně, záběh je pomalejší, takže bych volil M2T v doporučeném poměru... tj. 1:25. Jak se znatelně výbrus uvolní (odhadem tak 400km), pak bych dal, v případě že budeš mazat něčím jiným, zvolený olej ale určitě 1:33ti nejméně do 1500km
Datum: 30. června 2008 8:22
Jméno: Js
IP: uživatel340
M2t vyrábí hodně výrobců. Na který M2t nadáváte?
Datum: 29. června 2008 19:10
Jméno: salis
IP: uživatel2576
no někdo už tady snad říkal, že se m2t dělá z vijetýho převodovýho oleje. proto bych ho tam radši nelil, ani na normalní jízdu..
Datum: 29. června 2008 17:38
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Taky bych ASPON na to zajíždění nepoužíval M2T, když vidim vejfuky kámošů co na to jezděj furt... hrůza doslova to přetejká karbonem...
ale je to každýho motor, každýho věc
Datum: 29. června 2008 15:19
Jméno: Standa
IP: uživatel3352
Dneni M2T ma nesrovnatelne horsi kvalitu oproti staremu M2T. Je nejhorsim olejem pro 2T na ceskem trhu,ale jezdi na nej kazdy druhy protoze jsou na kazde pumpe a je levny a cene odpovida kvalita.skus si požmoulat mezi prstama M2T a nejaky jiny 2T olej,jak budete mit mastne prsty???
Datum: 29. června 2008 13:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
osobne bych tam taky nalil M2T je to sice sajrajt ale hlavne ze to maze!
Datum: 29. června 2008 13:23
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno ja zajizdim na m2t a bez problemu,ma mensi mazaci schopnost nez moderni oleje,ale podle myho nazoru to na zajizdeni bohate staci,v dobe kdy se fichtly vyrabely tak bylo v cechach snad jenom m2t a fichtly behaly v pohode,me se zatim nestalo ze bych s m2t motor pridrel nebo dokonce zadrel,pri zajizdeni hraji svou roli taky schopnosti ridice,proste to nesmis moc tocit
Datum: 29. června 2008 13:09
Jméno: Js
IP: uživatel340
Ondrasz: Na to jsi přišel jak, že není kvalitní?
Datum: 29. června 2008 12:07
Jméno: Ondrasz
IP: uživatel3171
m2t neni kvalitni olej a jestli si chceš vybrus bobře zajet tak raději kup primo zajižděcí olej pro 2takty budeš mit jistotu že to nepřidřeš a prvnich 1000 km lij 1:25 mužeš i vic tim nic nezkaziš!!
Datum: 29. června 2008 11:21
a proč ne M2T????
Datum: 29. června 2008 9:54
Jméno: Standa
IP: uživatel3352
Koupil sem si ten valec taky a koukal sem ze ta vybrus je hodne hruba a mazal bych klidne i více klidne 1:20 az 1:15 nic se nestane.
Datum: 29. června 2008 9:49
Jméno: Standa
IP: uživatel3352
Hlavne na zajizdeni nepouzivej M2T !!!!
Datum: 29. června 2008 9:49
Jméno: Standa
IP: uživatel3352
Koupil sem si ten valec taky a koukal sem ze ta vybrus je hodne hruba a mazal bych klidne i více klidne 1:20 az 1:15 nic se nestane.
Datum: 29. června 2008 9:49
Jméno: Honza
IP: uživatel3351
Klidně použij M2T, ale aspoň v poměru 1:25, uvědom si že je to litina a ta potřebuje mazat a o to jde hlavně. Potom si po1300km vypal výfuk a je po problémech  Alejestli máš něco lepšího tak použij to, ale aspoň v poměru 1:33. Přeju ať se ti povede a hodně šťastných Km.
Datum: 29. června 2008 9:34
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
1:25
Datum: 29. června 2008 9:32
Jméno: gorol
IP: uživatel1519
 Cau draci prosimvas mam takovou prosbu budu si delat ridicak na auto a chtel bych se zeptat jestli k tomu dostanu i AM (myslim ze to je do 50ccm a konstrukcni rychlost 45km/h) protoze bych sui chtel koupit nejakou babettu tak abych na tom mohl jezdit legalne.Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 13:31
souhlasím s Dave'sem ale ne údajně ale Am se k autu už nedává to bylo za komančů.
Datum: 29. června 2008 13:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
udajne se uz AM k Bcku nedava... az dostanes papiry koukni na tu karticku jestly budes mit u AM neco napsano
Datum: 29. června 2008 12:58
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Myslim že jo, protože v B je automaticky zahrnuto i AM
Datum: 29. června 2008 2:52
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
Ale v ridicaku maji napsano jenom to B ze jo?
Datum: 29. června 2008 1:48
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Jo je to zahrnutý v tom, aspoň rodiče to tak mají
Datum: 29. června 2008 0:44
|



|