Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau lidi tak jelikož se nudím tak sem vám chtěl popsat zážitek z mojí první větší vyjížďce s kámošem  tak sme jezdily v obilným poly takže mám došlehaný nohy pak sme ještě projížděly kopřivama ale byla to prdel jaxviňa mn o... pak se šlo na oběd a odpoledne sem vezl kamoše pro olej při lesní cestě v 50ti kilometgrový rychlosti mně šutr urazil pružinku u stojanu takže rachot jako sviňa ... nakonec sem to uvazál šňůrkou z mobilu kerou 3,5 roku nosím v kuse mno.... pak sem zkoušel vmax a rozjel sem to na 70 na rovnější lesní cestě ..... doteďka sem skoro nevěděl co je to rychlost páč sem jezdil většinou do velkých kopců mezí a to skoro nejelo ani na 3jku .... ale jináč simson je o dooost lepší než fichtl
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 7:47
Datum: 08. července 2008 7:47
Datum: 08. července 2008 7:47
Datum: 08. července 2008 7:46
Jméno: standa
IP: uživatel3428
Jinak tvoje eletrika vypada velmi zajimave,kouk sem na to az ted. Pokud to mas prekopany bez elektroniky tak ti bude jezdit asi bez problemu,dobre a furt. Nebo mas jenom vyrabovanou baterku??? ta cerna skrinka je v druhym kasliku...mas ji tam nebo ne???
Datum: 08. července 2008 0:32
Jméno: standa
IP: uživatel3428
Jo a to sem tenkrat na tom Krivoklatu byl na fichtlu protoze na simsonu byla zavada cerne skrinky  ) docela cool  ) ale dojeli sme
Datum: 08. července 2008 0:27
Jméno: standa
IP: uživatel3428
jako v pohode o tom zadna. Pokud ti to dobiji(blinkry funguji),jede supr tak bud rad. Je tam takova cerna krabicka z ktery vede hafo dratu,sam sem se v tom ani nevyznal,ale ta kdyz ti odejde tak je to KO. Chtel sem ji u jednoho koupit novou a rekli si za ni tenkrat snad 4000,- a prej sem ji koupil este hodne levne. Mel sem simsonu vice a kamaradi je meli taky. Jednomu jezdil jak brus,ale nedobijel a tudiz neblikal,jeden mel zase syticovej syndrom,proste i po vymenach gufer krouzku tesneni to bez sytice nejelo asi 10 minut,dalsi kamarad mel uplne vyšperkovanyho,vse funkcni,top stav,spotreba jen 3 na sto,nadhernej(tmave zelena metla),ale proste jel jen 65(i ve dvou). Ja mel jeste jednoho v trochu omlacenym stavu,bez elektriky,zapalovani ze staryho Simsona Star(mel kladivka a kabel rovnou na svicku jak u kozla),chodil jak svicarsky hodinky,mel asi 6.vybrus,ostrejsi trysky,sport vzduchac na skutra,vyhrabanej vyfuk,snizena hlava,trosku probrouseny a vylesteny preplachovaci kanaly,vybrouseny drazky po pistu pro lepsi mazani olejem a chlazeni a ten jel pres 80 a to uz byl rachot to udrzet v lese na ceste,ale byl to bezporuchovej stroj!!! Taky tomu kamaradovi s tim simem s zelenou metalizou se tak jednou za mesic stavalo,ze mu to proste zdechlo a nejelo to,vse bylo v poradku,ale nejelo to. Druhy den prisel a chytnul mu zase na prvni slapnuti bez sytice a jezdil zase uplne normalne jak pila. Ani v servisu nezjistili zavadu,proste to obcas udelal,ale byvalo to nemile,treba kdyz mu kleknul na krivoklatu a tahnul sem ho az na kladno na kusu provazu  ) docela cool  ) rikam simsony sou dost dobry dokud se nezacnou srat,to je pak konec. Zdarek.
Datum: 08. července 2008 0:22
hele tak tohle sem fakt nechtěl! sorry stando ale mrkni na mou elektriku .... je tam tyristorovy zapalovani bezkontakt a tohle http://www.mustaf.estranky.cz/fotoalbum/moje-stroje/jakseskubeelektrika/original/85 myslíš že když se tam něco pokazí bude mně to hodně stát?? a kamarád vytáhne ze síma v pohodě 85km/h ... na youtube sem vyděl i síma co jel 100km/h! ale zase sedm vyděl i fichtly co jedou 107 s 15zubim sekundarkem ! jawy maji svoje kouzlo pac je u nich vsechno zajimave reseny napr karburator spojka atd. .. u simsona sou modernejsi prvky treba predni vydlice spojka jkarburator sitic ..... ale uz stop hadani mne to pripomina jak kdyby sme se tady hadaly jestly je lepsi kawasaki ninja nebo yamaha 250 ..... ja mel fichtla necelej rok spoustu sem se na nem naucil ale po case uz se tam opakovaly zavady a znate to ze kdyz to delate poprve tak vas top bavy podruhy taky ale potreti to uz je nezazivny.... pak sem se projel na simsonovy a zase sem chtel vyzkouset jinou motorku ,jiny zavady .... fakt se omlouvam ale mne vyhovuje simson vic nez fichtl
Datum: 07. července 2008 15:21
Jméno: Standa
IP: uživatel3417
Celkove je to zbytecny,ja sam sem rikal ze se nemuzou srovnavat dve motorky s vekovym rozdilem 20-ti let,ale sou tu holt takovy rejpalove,co jim to neda. Mel sem simsony i fichtly,nechal sem si nakonec pouze fichtla,ktery jezdi 37 let bez zasahu do motru a stale nezvoni necinka,jede a nesere se. Simsony byli supr,kdyz jeli tak to nemelo chybu,ale kdyz se poserou,tak to nema cenu mluvit. U fichtla sem si vzal sroubovak a uz sem zase jel,ale u simsona...velky kulovy...to je ta skurvena elektronika v nich,jak to jednou odejde tak si dojel a vysol penize z penezenky!!!! A jinak radime,tohle je FICHTLKRAMEK a FICHTLPOKEC tak necekej ze ti nekdo rekne neco na urovni mluvi starych veteranistu  )))
Datum: 07. července 2008 15:10
Jméno: radim
IP: uživatel202
Me uz to tady prestava bavit, asi se tu na ty stranky vykaslu, hadat se tady s váma nebudu,ted jsem byl na strankach jawamania.cz a taky tam jeden dotazovatel a rikal ze tady na tento server(www.sesa-moto.cz) dával dotaz ohledne nejake jawy,rikal, ze uroven konverzace je horsi nez u deti ve skolce,(skoda ze sjem si to jak o vas mluvil nekde nepoznamenal) je mi vas lito,tomto tady koncim a jeste si dovolim rypnout, kdyz to rika Mustaf i já ze tech 70 je cestovka v poho tak to asi bude pravda, jsem si jisty ze Standa na simsonu (myslim udrzovanem a ne na zadnym zdorbu) nejel!.....a zamyslete se nad sebou
Datum: 07. července 2008 14:54
Tohle hádání nemá cenu. Každý simál i každej pincek je jinej. Můj kámoš měl simála co jel 120km/h ten druhej zase pincka co jel 98km/h to je různý. Každý to má jiný, vždyť žádnej simál ani pincek nejsou stejný tak to nemá cenu nějak porovnávat. Můj pionýr jede pěkně na to že má 0 výbrus a 11 sekundářko a až ho opravím tak taky natrhnu simála ale zase mně třeba natrhne jinej simál nebo pincek.
Datum: 07. července 2008 14:51
Jméno: Standa
IP: uživatel3417
Velky kulovy h***o. To bys ho driv zapek. Kdybys mel ve predu vetsi rozetu a prebrousenej valec na 60ccm tak jo,to asi i fichtl by hnal jako hovado,ale realna cestovka u serivyho simsona je fakt tech 60. Nesmis moc verit tachometru,keca uplne stejne jako u fichtla,skus si to nekde na radaru ve meste a uvidis....
Datum: 07. července 2008 14:38
70tka v pohodě... cestovka
Datum: 07. července 2008 14:06
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
radim: nzlob se ale simson teda cestovku 70 urcite nema... jako kdyz ho vytocis tak 70 mozna udelas, ale rozhodne to neudrzis dlouhodobe.. seriovej simpl ma cestovku tak 60...
Datum: 07. července 2008 14:02
já mám mustanga a simsona ...
Datum: 07. července 2008 13:56
Jméno: radim
IP: uživatel202
JO však ja uznavam že fichtly jsou nezmary, když se o ně staráš a jsou díly tak budou jezdit ještě další století...sám mam 2 doma a ještě simála takže vím o čem mluvím,ja neříkám nedej bože že fichtly stoji za hovno...
Datum: 07. července 2008 12:04
mno.. simsony mají krátký kvalty.. já tam mám bezkontakt a tyristorový zapalování a všechnu nepotřebnou elektriku sem vykuchal takže tam mám jen drátky z tyristorka  a kamošovy jede simson 85 když zkoušel v max po silnici ( když byla uzavírka silnice
Datum: 07. července 2008 11:10
Jméno: Standa
IP: uživatel3417
Jo to mas pravdu,simson je mladsi o 20 let tak ma lepsi jizdni vlastnosti a nemelo by se to ani srovnavat s nejakym 40 let starym fichtlem,ale je smutny ze simsony nevydrzej to co fichtly a ani o moc vic nejedou, a vsichni je tu vychvalujete,ale sem zvedavej komu pojede puvodni simson jeste v roce 2020??? Asi nikomu  )))
Datum: 07. července 2008 10:17
Jméno: radim
IP: uživatel202
no tech 10 km/h to je fakt rozdil,jo a jeste fichtl ti jede 80km/h (sice jsem to ještě nikdy neviděl ale budiš) když už ti jede tak ale jakou vzdálenost? 200 metrů?300metrů?? zato se simálem těch 70 můžeš jet třeba v kuse 50 km,bez diskuse...
Datum: 07. července 2008 10:09
Jméno: Standa
IP: uživatel3417
obycejnej seriovej vystelovanej fichtl si da z kopce i po rovine simsona,ale simson zas predjede fichtla do kopce protoze ma jinak odstupnovany kvalty,to je jejich jedina vyhoda. kdyz mi bylo 16 tak sem tim ponizoval simsonisty u nas ve vesnici,jak sme se dostali na rovinu tak nemeli sanci a z kopce uz vubec,protoze ackoliv simson stoji 5x vic nez fichtl tak jede proste max 70 po rovine i z kopce protoze to elektronicky zapalovani mu vic nedovoli,ale fichtl z hodne dlouhyho kopce pojede 80 mozna i vic,to je zase nase vyhoda...at zije fichtl !!!!
Datum: 07. července 2008 10:01
Jméno: radim
IP: uživatel202
Jo a jeste jsem s evás chtrel zeptat,nasel jsem ve stodole založeného žlutého fichtla 20 v horznym stavu,ale uz vypada celkem k svetu, litza fakt dost dobre, nastavil jsem predstih,odtrh,vymenil puzlku eletriky ,vsechno bylo rezave jak liska,ale nevim cim to je ,ze nekdy vylítne do otacek jak blazen, mohlo by to být tím ze je spatne gufero pod zapalkem?
Datum: 07. července 2008 9:55
Jméno: radim
IP: uživatel202
Jo pravdu ma Mustaf i s.v.i.t.a vetsinou fichtl nad simsonem nema sanci, ale kdyz nekdo umi a ma toho fichtla v cajku tak bych rekl ze jede tak stejne jako prumerny simson, skoda jen ze fichtl nema 4 rychlosti,ale i tak je to nezmar,která motorka dneska vydrzi 30-40 rokůů a jetšě v takovém počtu??
Datum: 07. července 2008 9:52
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
no dobre zase tu urazi fika simson ma vyhody a nevyhody a to plati i u fika a dobre naladenej fik a zachovalej strci do kapsy celyho simala
Datum: 06. července 2008 21:02
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Čus pánové, když chcu nakopnout mustafu, tak normálně našlápnu a asi tak po páte se to zasekne a nejde, až když to trochu zašlápnu a pak povolím tak to jde zase našlápnout a ještě když zamáčknu spojku tak se nevrátí úplně ale asi půl cm zůstane zamáčknutý. Prosím poraďte nevím co s tím dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2008 22:29
Jméno: 21
IP: uživatel1640
Čeká tě pulení motoru maš vymačkaný zuby na start. segmentu, a nebo budeš celou dobu už jen roztlačovat
Datum: 06. července 2008 22:29
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
mas v ..... zuby na segmentu
Datum: 06. července 2008 19:43
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 čus draci,neska ráno jezdim na mim fíku a vše v pohodě.jedu odpoledne a najednou vzadu začlo něco šíleně házet,kdyš jedu těch 50-60 tak mam co dělat abych to udržel,nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 16:34
nebo vyfuklou/pichlou dusu.......jinakn newm
Datum: 07. července 2008 16:34
Jméno: monax
IP: uživatel467
treba mas spatne vyrovnany kolo a nasponovany retez!
Datum: 06. července 2008 21:01
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
nebo máš v piči kyvku
Datum: 06. července 2008 19:46
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
me to delalo to ze jsem mel povolene spice
Datum: 06. července 2008 19:41
Jméno: josef
IP: uživatel2969
všechno je v pohodě,všechno dotažený,osma neni,nvm čim to muže být.zejtra si pučim zadní kolo od kámoše a uvidim
Datum: 06. července 2008 19:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
dratky na rafku nejsu viheglane?alebo to ma osmicku alebo defekt alebo povolene kolo alebo nevim.
Datum: 06. července 2008 19:23
 zdar včera jsem jel na pinckovi a najednou hrozný pokles výkonu... jelo to sotva 40km/h, dneska jsem to zkoušel spravit,ale nevim kde je chyba, volnoběh drží,nastartovat to jde na první našlápnutí... nevíte někdo kde je chyba???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 8:09
Jméno: josef
IP: uživatel2969
vyčistit karbec a vejfuk.taky se mi to stalo,vyčistil sem vejfuk jelo to líp vyčistil sem karbec a pohoda...
Datum: 07. července 2008 8:09
Jméno: buben
IP: uživatel770
a taky preventivne vycisti vyfuk
Datum: 06. července 2008 23:54
Jméno: čz
IP: uživatel934
tak jse koukni na gufera treba to tahá při vyších otáčkách falešný vzduch a nebo na vzduchovej filtr na tesnení pod válcem atd, skus to vsechno udelat a pojede to jestli sho nepřidřel(já ho mám trošku přidřenýho a lítá mi 70 jako nic.
Datum: 06. července 2008 22:26
Jméno: Highlander
IP: uživatel2471
Vycisti si hlavni trysku.(na leve strane od sroubku na volnobeh)vem si chlup z dratenyho kartace a nebo jehlu a procisti to poradne...
Datum: 06. července 2008 20:43
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Nejspíš si ho přidřel pokud patříš k těm pro které není problém jet 80 tak je to tutovka.
Datum: 06. července 2008 20:18
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
mozna jsi to pridrel  ale to by asi nedrzel volnobeh
Datum: 06. července 2008 19:56
Posl.aktualizace: 07. července 2008 10:21
Jméno: Standa
IP: uživatel3417
Jen aby nedoslo k nejakemu omylu,jedna se pouze o placicku na ktery je misto kladivek optickej senzor s par IO a procesorem,nejedna se o cely zapalovani a ta cena je dost velka, za 40,- koupis na fichtla novy kladivka a pojede to uplne stejne jako s tym bezkontaktem a nemusis mit baterku.
Datum: 07. července 2008 10:21
mimochodem proč chceš bezkontakt? Já ani nevim že nějaký kadívka mám....
Datum: 06. července 2008 23:16
Nejde to ani na fichtla ani na pařeza ani na pionýra, za 1. je to moc velký a nevejde se to tam a za 2. je to na stejnosměrný napájení. Ovšem všechno jde když se chce a ten kdo má baterku a je mechanicky zručnej tak to tam nabastlí, ale to zapalko má docela velkej odběr tudíš by to se světlama nedobíjelo a jelo to pořád jen z baterky a je otázkou jestli by ty cívky uživily i jen samotný zapalování aby se nevybíjela baterka...
Datum: 06. července 2008 23:14
a neslo by to i na fichtla???????
Datum: 06. července 2008 22:09
 Caw, mezi hlavou a válcem na mustangovi má byt těsnění ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 19:53
Jméno: n3rv
IP: uživatel3353
někdo to mívá někdo nn,nezáleží na tom.
Datum: 07. července 2008 19:53
Jméno: Standa
IP: uživatel3417
Nema tam bejt nic,pouze to ma bejt cisty aby to dobre dosedalo a nefoukalo. Pokud uz to ma nekdo orvany tak se tam davaj tesneni nebo jenom samotnej hermetik nebo starsi trochu stuhla barva.
Datum: 07. července 2008 10:23
já sem si na jawu 90 udělal těsnění z víčka od zavařovačky a fungujeto předtím to profukovalo a teď nic
Datum: 06. července 2008 20:44
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
tesneni tam nedavej jenom si trosku snizis kompresni pomer staci kdyz tu hlavu ocistis dosedaci plochy a napasujes
Datum: 06. července 2008 19:51
Jméno: zeli
IP: uživatel175
ne ale muzes to potrit vazelinou a ona se spece a testni te to taky
Datum: 06. července 2008 18:50
 Čau.poradte jáký dávat olej do benzinu na jawu mosquito 538 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 18:24
Jméno: Dawid
IP: uživatel247
mogul TSF,lil sem ho tam pět let a motor šel jak hodinky
Datum: 07. července 2008 18:24
Jméno: kuba476
IP: uživatel1525
čuus,hele sice mosquito nemám,ale do mé čízy leju motul 510. Sice je to dražší olej,ale kvalitní
Datum: 06. července 2008 17:56
 Zdary, Chtěl jsem se zeptat kde bych mohl koupit NOVÝ! Řadící automat na Jawa-23. Pls. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 0:56
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
taky bych potřeboval , mam to po strycovy a je tak na 6ti mistech posvařovanej  ale funguje
Datum: 07. července 2008 0:56
jo mám jeden nový jel tak 2 tydny potom sem ten motor vyhodil muzu ti ho pustit ja sem ho kdysi kupoval
Datum: 06. července 2008 18:15
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
jj novy sezenes velmi obtizne kup si radsi starsi,a mas po problemech,jesli bys chtel tak ti muzu nabidnout 2 automaty jeste doma mam.
Datum: 06. července 2008 17:03
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
nikde,dnes je tezky sehnat i jetej...
Datum: 06. července 2008 16:41
 zdarte nevite proč když jedu na fichtlovi zařadim 2 nebo 3 tak mi to dycky pochvilce skoči na nutral na jedničku jezdim v poho ale na 2 a 3 to vyskakkuje poradtě pls... diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 19:56
Jméno: n3rv
IP: uživatel3353
ohoblovany stromecky na převodovce
Datum: 07. července 2008 19:56
Jméno: zeli ®
IP: uživatel175
to bude vidlickou
Datum: 06. července 2008 18:51
Jméno: Standa
IP: uživatel3414
spatnej radici automat,uz ma kulate zoubky a nedrzi.
Datum: 06. července 2008 16:43
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
mas ohlou vidlicku razeni nebo neco s automatem
Datum: 06. července 2008 16:15
Posl.aktualizace: 06. července 2008 18:40
ok dikes
Datum: 06. července 2008 18:40
Jméno: josef
IP: uživatel2969
kdyš tam píšou že je na babettu tak na fichtla de protože je to stejný,neni to tak dlouho co sem dával tachometr z babetty na fichtla.a smajdi má s tim náhonem pravdu
Datum: 06. července 2008 18:36
Jméno: smajdi
IP: uživatel3379
šelby ale musel by sis asi kupit delší lanko
Datum: 06. července 2008 17:17
ne,,jinaj typ nahonu
Datum: 06. července 2008 15:57
Jméno: luri
IP: uživatel1201
 čau lidi.mám taku příhodu.Koupil sem fichtla který byl nepojízdný.ten chlápek mi říkal že neví v čem to je,neházelo to jiskru.tak mi to prodal z ceny 1500 za 900.přivezl jsem to,vyměnil jsem kondík a svíčku a nakopl.kráása klikovka a píst v pohodě,vím to jelikož jsem měl dole válec.dobrý kup ne?sry nechci se chlubit ale musel sem to někomu říct.kdyžtak toto přehlédněte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2008 22:38
To mě dal takovej můj starej soused zadarmo komplet fika.Zustalo mu to tam stat po povodnich takze pist sem vymlatil palicí.dal sem tam origo udelanej motor z mustanga kterej je na papirech a kdyz to tuhle videl tak mi neveril ze je to ono.Tady je foto po moji renovaci.Prace na 3 dny.plechy natrene valeckem, ale s prekvapivym leskem.....no posudte sami: http://www.tuningfichtl.estranky.cz/fotoalbum/nase-stroje-a-my/machiny/62 (je to ten original uplne napravo)Prace na 5 dni investice asi 150 za barvu  )) Tak co???dobrej vydelek ne???
Datum: 06. července 2008 22:38
No teda, to je docela stěstí  To spolužák prodal jinýmu spolužákovi takovýho zelenýho fichtla myslim za 100Kč. Možná měl ještě slevit  Plechy orezlý, kde nebyly orezlý, tam byly částečně prohnilý(ale pořád to drží pohromadě), ale motor byl O.K., teda až na startovací segment, ten asi úplně chybí  Ale sedlo je nejlepší - to asi 10cm od toho pantu kompletně uhnilo!!! Samozřejmě byla poruce svářečka, tak jsme ji vyzkoušeli - vnitřek sedla se pořádně opálil a stejně to nedrželo. Teď nevim jestli si to nepletu s jinym fichtlem, ale vim že na jednom(spolužák má 2) stačí trochu poskočit a sedlo skočí asi o půl fichtla dozadu  Jo ještě k tomu s uhnilym sedlem - při rovnání plechů(samozřejmě na fichtlu, vadil při přeřazování) se spolužákovi(tomu co to prodával) povedlo kladivem proklepnout karter    Trochu v tom rachtá, ale jinak je úplně bez problému
Datum: 06. července 2008 14:57
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 čau mam jeste jeden dotaz existuje ferodova spojkova lamela na 555??? da se to sehnat ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2008 19:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
existuje,kamos ju kupoval v mutenicich
Datum: 06. července 2008 19:34
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
to se asi nedela to by to tady SESA nejspis mel.
Datum: 06. července 2008 17:04
 Čus fichtlaři nevíte někdo kolik by mě stála kompletní generálka motoru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2008 18:54
Jméno: zeli
IP: uživatel175
si dej do kosiku veci co bys kupoval a uvidis na nakej 5 tisic urcite
Datum: 06. července 2008 18:54
 ahojjte fichtlari prave jsem odjel fichtlday a skoncil 2hy z 90 ale jen pro to ze jsem to pred cilem pridrel jinak bracha to taky zadrel ale dvakrat byl prvni jinak mam na mojem motoru pist prumer 41,5 jednokrouzkovy osoustruzenou kliku na prumer 83 takze extrem s duralovyma vyplnemav klikove tim zvisite kompresi v klikove skrinia odlehcite kliku skrini novou ojnici s jehlovym loziskem pro pistni cep a 4 prepousteci kanaly v valci a ostatni kanaly jsem upravil na veci to jsou moje upravy ale delal jsem to asi tyden pred zavodem takze jsem vynechal ladeni vyfuku a mel jsem seriovy karbec priste se chystam tyto veci upravit cetne bezkontaktniho zapalka a hlavne hodne casu na zajizdeni aby se to nezadrelo jinak kdyz pouzijete ten jednokrouzkovy pist tak reknete tomu co to bude brousit at udela veci vuli mezi pistem a valcem jinak vas potka to co me a hlavne veci chlazeni jako napr vejirovita hlava a navareni zeber na valci tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 13:36
Jméno: Ferrari
IP: uživatel3299
zdar jak si udělal ty pomocné přefuky, jo a jestli si jel fitlday v žuchově tak sem tě viděl, docela si letěl.
Datum: 09. července 2008 13:36
Jméno: deda
IP: uživatel556
Jo lukawe555
Datum: 06. července 2008 19:28
povim ti na to jedno samochvála smrdí
Datum: 06. července 2008 15:37
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
zdar hej ty upravy sou fakt kruty kolik to vali a kolik si do toho vrazil cashe ???
Datum: 06. července 2008 14:18
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 Čau lidi nevíte někdo kde se dají sehnat spojkové talíře a lamela na 555 nejlip v olomoucu nebo na e shopech.
diky Spářa11
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2008 17:07
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
ale jestli jsi aspon trouchu sikovny tak jsi tu starou pokud ji mas,sam zrepasujes staci ty stare korky vymackat a narezat nove nebo tady koupit a z5 nandat a mas to
Datum: 06. července 2008 17:07
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
Datum: 06. července 2008 16:09
 Nevíte kde sehnat paprskovitou hlavu na mustanga a jak zvýšit výkon na této motorce ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 20:00
Jméno: n3rv
IP: uživatel3353
to si radši udělám než abych si ju koupil  ))
Datum: 07. července 2008 20:00
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
1150stoji hlava
Datum: 06. července 2008 20:00
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
myslim ze aktualne za ni chce 1500
Datum: 06. července 2008 16:58
kolik ?
Datum: 06. července 2008 16:34
Jméno: caue20
IP: uživatel1420
ale pěkně drahý
Datum: 06. července 2008 14:10
ok
Datum: 06. července 2008 12:17
napiš na azmarek@email.cz ten dělá paprskový hlavy
Datum: 06. července 2008 12:13
 nevite, zda by šel plovák z karburatoru z těch novejsich pincku (20,21,23) do karburatoru od me Jawy 555?? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2008 22:37
Jméno: Standa
IP: uživatel3416
Ani jeden ze zminenych typu tam nejde. Jinak stejny plovak jako na 555 je v techto strojich: Kejvacky,perak,čz se starsim typem karburatoru nebo oddelenou plovakovou komorou(perak)
Datum: 06. července 2008 22:37
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
z 05 by tam mozna sel ale je moc maly oproti z 555 a mel by asi kratku jehlu
Datum: 06. července 2008 15:46
Jméno: lukas
IP: uživatel1217
ne......jeedině možná kdyby si ho upravil a naletoval na něj jehlu ale i tak by to ne´jspíš nefungoval
Datum: 06. července 2008 12:15
Posl.aktualizace: 06. července 2008 18:49
no viš jak aby si nerikali zas nejakej magor
Datum: 06. července 2008 18:49
Jméno: zzh
IP: uživatel525
to nikoho nezajima
Datum: 06. července 2008 12:28
Jméno: qwert
IP: uživatel3411
 zdravim dělám na pinckovi GO motoru a mám tam 3 kroužkovej píst - jenom se chcu zeptat jestli ho tam mám nechat nebo radši koupit novej 2 kroužkovej - nebo jeké co má výhody/nevýhody
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 9:48
Jméno: qwert
IP: uživatel3411
tak tam asi nechám ten 3 kroužkovej jenom je dám nové k. a ložisko ( je v něm nějaký bordel ) a uvidim co to uděla
Datum: 08. července 2008 9:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
ja mam 3kruzkovi ale prostredni mam volny takze mam jen 2 kruzky,prvni moc dobre netaha ale ve vjecich otackach to zacne strasne tahat,ma to velke otacky zere to nakych 7-8 litru.
Datum: 07. července 2008 10:26
Jméno: Standa
IP: uživatel3417
Ja si zase myslim ze bys tam mel sehnat 3 krouzkovej. Ma to lepsi tlaky,lip to saje,lepsi komprese a dyl to vydrzi,jede to i v nizsich otackach a celkove to ma lepsi chod motoru na ukor zrychleni,ale vmax je stejna!!!!!
Datum: 07. července 2008 10:09
Jméno: monax
IP: uživatel467
ja myslim ze bys mel dat 2!pac cim vic krouzku tim vetsi treni a tim padem mensi vykon!!
Datum: 06. července 2008 23:27
jestli se rozhodnes že o nej nemas zajem tak mi napis odkud jsi a ja bych si ho klidne rad vzal
Datum: 06. července 2008 22:21
no to neni tak docel pravda radis bych tam ten třetí nechal nakonec se ti stane že te do slusnyho kopce předjede dedek těžkej jak krava a ty pojedes jak podelanek vim to dost dobře ptal jsem se na to a videl jsem to v praxi ani dobře zajety 2 kroužek netahal tak dobře ja ho mam v 21 a je to libovka nikdy bych se toho motoru nevzdal a jede mi to slušnejch 75km a dokonce jsem viděl že ten 3 kroužkovej vytahl člověka o vaze 150 + spolujezdec 50-60 kg jak prd ja bych si ho tam nechal a nebo pist schoval
Datum: 06. července 2008 22:01
jinak ja mam jednokrouzek a je to pila ale ten trikrouzkovy je stary prezitek jak rikam dej tam urcite 2
Datum: 06. července 2008 13:05
kup dvoukrouzkovy tri krouzky sice vice vydrzi ale ten treti spis uz jen brzdi cim veci otacky tim mene krouzku je lepsi vysokootackove motory pouzivaji jeden krouzek tenky
Datum: 06. července 2008 13:03
Jméno: radim
IP: uživatel202
Asi 2 kroužkový,taky si myslím že ti to půjde víc do otáček ale zase 3 kroužkový bude lepší do kopců,ale když už ho maš vyb+haný tak je t stejně jedno...
Datum: 06. července 2008 11:22
rači dve protože pist je lechči a rychlejc to pojede
Datum: 06. července 2008 11:01
Jméno: KApt
IP: uživatel111
to se mě stat nemože ja jedu max 55km/h s 13zubým kolečkem a to mam po GO , ale nemam vybrus ani novej valec ( mam ho asi vyježdenej)
Datum: 06. července 2008 1:16
Jméno: davis
IP: uživatel455
rozhodně jsi tam nech 3 kroužkový protože líp těsní a jede to líp ja ho mam na jawě 20 taky, to máš ještě origo bez výbrusu já jsem s 20 vytahl 80km/h
Datum: 06. července 2008 1:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
kupsi 2 ma jepsi otacky aj vykon a 3 us sa asi ani neprodava
Datum: 06. července 2008 0:21
 Poradí mi někdo jak se jmenuje těsnění pod malou rozetkou v motoru? na pinckovy....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2008 9:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jestli myslíš hnací(menší) kolečko na primárním převodu tak je pod ním simering nebboli gufero
Datum: 06. července 2008 9:11
|



|