česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2182  2183  2184  2185  2186  2187  2188  2189  2190  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Čau, potřeboval bych poradit....mám teď zkrátka Simsona a jediná vada co mě na něm štve je ta že když ho nastartuji tak se zezačátku dusí a nemůže se jako rozběhnout. Nevím si stím rady ale na jízdu to vůbec nemám vliv. Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: asd      IP: uživatel1201    
musis na start držet sytič
 
 
Datum: 08. července 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3428    
On chytne a jakoby se nechce roztocit,ale jak se roztoci,tak uz jde jak pila,ze??? Jednomu kamaradovi to delalo asi 2 roky a bez problemu to jezdilo,ale musel ho vic tocit,pak udelal GO a prodal ho.
 
 
Datum: 08. července 2008 0:42
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
je to zaolejovany olej se usazuje, jak se to zahreje tak by se to dusit nemelo:-) tak to moc neres
 
 
Datum: 07. července 2008 22:40
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
zdarte lidi,potřeboval bych pls poradit,nevíte kolik može stát nová kyvka na jawu 350/640,na netu nemože žádnou najít...díky za odpověď a aŤ to fičí!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: blondmen21      IP: uživatel3420    
mam mustanga a nějak blbne na první to chytne vše je v poho a potom při rozjetí začne sem tam nepravidelně vynechávat čim dál víc,potom to chcípne a chytne zase na první......svíčka nová,indukční cívka taky nová,kondenzátor nová můžr to být zanesený karburátor?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: tesickyjakub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdyžtak ještě skus vyčistit nádrž může být zanesená
 
 
Datum: 07. července 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
vyčisti trisky a skus jinou svíčku, mě to taky dělalo, a bylo to svíčkou, když jsem ji zkoušel tak venku jiskru dávala ale pod tlakem dávala ale nepravidelně a asi malou, dal jsem jinou a frčí to jak za mlada ;-)
 
 
Datum: 07. července 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: Mata      IP: uživatel1989    
Zdar draci chtěl jsem se jenom zeptat mam také blbé magneto kde se dá koupit uplně nové jestli se teda dá díky za odpovědi a ať vám to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 12:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To s.v.i.t.a - víš já se o tyhle věci nějakej pátek zajímám, a když radíš že je dobré ho nabudit, mohl by jsi nám všem napsat jak? protože já třebas teorii znám, ale musí být na to stroj a netuším kde ho mají....
 
 
Datum: 08. července 2008 12:25
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
na co nove nove nekoupis stare si nech nabudit
 
 
Datum: 07. července 2008 23:32
 
 
 
 
Jméno: Vořech      IP: uživatel2128    
pěkně zdravím! našel jsem ve stodole motorku je to asi jawa nebo nevim muzu se zeptat kam se namotava takovy ten pasek na nastartovani? chtel bych se s nou pekne projet na poly protoze mne hrozne bavi krosit chapete? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 7:56
 
 
 
 
Jméno: Must4f      E-mail:      IP: uživatel2128    
Maro: hele zkoušel si někdy startovat jawu 125 a víc? jestly jo tak určitě víš že když se ta startovačka zmáčkne ke karteru a zvedneš ju tak z toho je řadící páka ..... je to hodně zajímavě vymyšlený
 
 
Datum: 09. července 2008 7:56
 
 
 
 
Jméno: _Maro_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoši nechci nic rikat ale na levy strane neni startovačka ale radici paka
 
 
Datum: 08. července 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: Rybíz      IP: uživatel2085    
ty pi*o (sry kluci ale já se tady kácím) musíš tu startovačku zamáčknout nejdřív dovnitř a pak dozadu deb*le!
 
 
Datum: 08. července 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
jak to tak vidím tak umíš asi jenom přidávat plyn ... neumíš řadit ani dělat se spojkou viď? nebo si z nás prostě děláš prdel .. hele tu motorku dej na http://www.motoinzerce.cz a už na ňu ani nešahej pokud tomu nerozumíš .. prvně si o tom něco zjisti a nemla´t kladivem do řadící páky
 
 
Datum: 08. července 2008 9:09
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel2128    
ja sem sice jel na motorce jenom parkrat ... na babete a jednou za tatou na motorce .... ale myslim ze by mne motocross bavil!!!! kazdej ma delat to co ho bavi ne???
 
 
Datum: 08. července 2008 8:17
 
 
 
 
Jméno: Vořech      IP: uživatel2128    
jo tu startovaci paku sem nasel!!!!!! zadny remen tam nebyl a asi teda neni!!! to je u naseho trakturku! jo ale ta paka je nejaka divna .. hejbat s nou jde ale nemuzu ju dfat uplne nahoru .. je na levy strane pred stupackou! mlatil sem do ni kladivem ale ona se porad pohybujev rozmezi asi jen 5 cm.... a to nenastartuju ale to bude asi nejaka vetsi kabutura vim jak vypada fihtl!!!! to bude nejaka 100 nebo 200
 
 
Datum: 08. července 2008 8:16
 
 
 
 
Jméno: thompson      IP: uživatel1829    
a jestli už si našel nějakou pěknou jawku ve stodole o čemž pochybuju tak jestli ju chceš krosit na pole seš s prominutím prase
 
 
Datum: 07. července 2008 23:14
 
 
 
 
Jméno: _Maro_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo no pasek si dej do kalhot ale fichtla staztuj nohou nebo roztlač.
 
 
Datum: 07. července 2008 23:00
 
 
 
 
Jméno: cvoky-x      E-mail:      IP: uživatel3067    
čus ikdyby nákej pásek na startování existoval o čemž pochybuju tak to neneastartuje počítám že kdyš stu jawu NAŠEL ve stodole tak určitě chytne a pojede bez problému!!!
 
 
Datum: 07. července 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: no stres      IP: uživatel600    
Jakej pasek na startovani?? Zase nejakej blb tady pise hovadiny!
 
 
Datum: 07. července 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chtěl bych se zeptat zda někdo neví kde nebo jak se daji dobít magnety na magnetu haže mi to malou jiskru a kdyš sy pujčím magneto od kamoěe tak to haže jiskru jako prase prosím poraďte nebo napište na hiry@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 13:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Neříkej že když prolezeš zásoby kamarádů, starých dědulů z venkova či nějakou tu burzu či inzerát že si silné magneto nevybereš...
 
 
Datum: 08. července 2008 13:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No jde jen o velikost pulzu, nemusí to být celý týden, tím nic nezískáš. Teoreticky by stačilo namotat na cívku z pincka závity silného drátu a pustit do ní stejnosměrný proud, ale musí se vždy zvolit správná polarita aby nedošlo k přepolování magnetů... dokonce i proud můžeš dát hodně velikej, třebas ze svářečky, ale fakt jen krátkej pulz ať se nespeče izolace vinutí... podle mě ale praktický výsledek nebude stát za zlámanou grešli... Kdysi jsem se dostal k informaci že buzení magnetů dělají v PALu Kbely, ale jestli to nabízejí (stále) jako službu zákazníkům.. nevím... a stejně tak nevím zda je to pravda...
 
 
Datum: 08. července 2008 13:46
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a dejmetomu že mam 3 stejne cívky každá ma Sever a Jih a všechny ty cívky spoijím tak aby se přitahovali k magnetu . spojím je paralerně a budu do nich pouštět stejnosměrné napětí a nechám to tak zaple např týden. by se to taky tak mohlo dobít nebo to potřebuje vysokonapěťové pulzy? ?? ať ty 3 cívky vytvoří co největší magnetické pole? opravdu nevim jak se to dobíjí ale neni problem pro mě neco podobného udělat jen vědět jak
 
 
Datum: 08. července 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jediný řešení za leta které jsem našel je lézt po burzách a nosit s sebou třebas šroubovák a pokusně odhadem najít takvý rotor co má pocitově silnější magnety. Nabuzení je teoreticky jednoduché, stačí krátký (na délce nezáleží) co nejsilnější pulz magnetického pole stejné polarity jako původní magnet (aby se nemuselo tepelně demagnetizovat), jenže to musíš u každého magnetu.. a to si prakticky představit po domácku na koleně představit neumím... zejména vydatný, stejnosměrný zdroj proudu připojený k velmi silné cívce...
 
 
Datum: 08. července 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to bych toho skušeného elektrikaře potřeboval znat ptal jsem se na střední elektro prumyslovce a nikdo nic nevěděl
 
 
Datum: 08. července 2008 11:50
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
dones to nejakemu zkusenemu eletrikari a on ti to znova nabudi
 
 
Datum: 07. července 2008 23:31
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
to uz neproda nikdo nove pac se nedelaj!
 
 
Datum: 07. července 2008 22:11
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a kde? sesa magneta neprodává
 
 
Datum: 07. července 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel2703    
tak si kup novej ty pičo
 
 
Datum: 07. července 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel1834    
jak prodávaj ty nový kartery na fichtla tak ty sou bez čísla žejooo dík za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
neboly zjednodušeně: jaký typ trysky se převrtává na přímé sání ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 7:49
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
takže hlavní tryska u bingu je stejna jo? diky :-)
 
 
Datum: 08. července 2008 7:49
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
ted te moc nechapu? ale jestli to chapu dobre tak ma kazdej karbec jinou.. jestli myslis jako tvar, zavit atd...
 
 
Datum: 07. července 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a ta je u všech karbeců stejná?
 
 
Datum: 07. července 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
logicky hlavni...
 
 
Datum: 07. července 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a je to do simsona
 
 
Datum: 07. července 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pls spěchá to
 
 
Datum: 07. července 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau lidi... potřebuju helfnout páč FK mi dal brouka do hlavy ... chtěl bych si udělát přímé sání na simsona a FK říkal že si budu muset o nějakých 5% provrtat trysku a kdyžtak to zkoušet míň nebo víc podle toho jak to bude nejlepší a říka lže stačí provrtat 1 .. chtěl bych vědět o jaký typ trysky se jedná odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pls spěchá to..
 
 
Datum: 07. července 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
zdarec lidi bere se na STK motor jako náhradní díl nebo to musí souhlasit s papírama a se štítkem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 23:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3428    
pokud si nechas vymazat cislo motoru z TP tak ti souhlasit nemusi(ND),pokud cislo motoru nemas vymazany,tak musi souhlasit.
 
 
Datum: 07. července 2008 23:39
 
 
 
 
Jméno: Hajčus      E-mail:      IP: uživatel963    
musíš si nechat vyškrtnout motor z technyčáku . ale musí ti sedět typ motoru- tj.: nemůžeš např do 555 dát motor z 21
 
 
Datum: 07. července 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: Ivo      IP: uživatel408    
záleží na om, jestli už nemáš vyřízenej výmaz čísla motoru, poté se čísla mohou lišit
 
 
Datum: 07. července 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jistě, že to musí souhlasit s papírama........
 
 
Datum: 07. července 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: Chose      IP: uživatel3425    
Čau draci, chci se zeptat, když tlačím mustanga po silnici asi 300m od baráku k lesní polňačce a zase zpátky, můžou mi policajti něco udělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: konop      IP: uživatel551    
Tak snad kdyz to mas vyply a tlacis to vedle sebe tak ti nemozuo nic udelat ani kdybys tlacil hayabusu
 
 
Datum: 14. července 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: konop      IP: uživatel551    
Tak snad kdyz to mas vyply a tlacis to vedle sebe tak ti nemozuo nic udelat ani kdybys tlacil hayabusu
 
 
Datum: 14. července 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2974    
za to tě mužou zatknout nebo pokuta 500tis. !!
 
 
Datum: 13. července 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      E-mail:      IP: uživatel2083    
300m, to dojed ne??? se rozhlidni jestli nejedou a ten kousek mužeš vpoho jet
 
 
Datum: 09. července 2008 16:09
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
teoreticky asy před 3 lety platil zakon ted nevim zda platí Osoba která tlačí motocykl do oběmu válců nepřesahujících 50ccm je chodec .tak ti policajti nemužou řict nic ale musíš to tlačit a ne na tom sedět a odrážet se nohama na to by pindali a mohl bys ještě dostat pokutu za to že nemaš např helmu mě ti buzeran** chytli bez helmy na mustangu který ma papíry a to jsem jim nevysvětlil že jedu do obchodu ktery mam 100m od baraku a nevzal sem sy helmu jsou to prostě pi*e pokuta byla 1000Kč a 2 bodíky :-(
 
 
Datum: 08. července 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: FechtilMates ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No tak když tlačíš, tak neřídíš... takže nepotřebuješ řidičák.... :-)
 
 
Datum: 08. července 2008 22:49
 
 
 
 
Jméno: FechtilMates ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No tak když tlačíš, tak neřídíš... takže nepotřebuješ řidičák.... :-)
 
 
Datum: 08. července 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
:-D je to tak že když tlačíš stroj kterej má víc jak 50ccm tak je to stejný jako když ho řidíš. Ale myslim že když potlačíš tu ČZ bude jim to jedno
 
 
Datum: 08. července 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Teda myslim jen bez řidičáku nesmiš tlačit. To už nevim :-D
 
 
Datum: 08. července 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No jelikož dělám autoškolu tak vím o co go. Když budeš tlačit motocykl do 50 ccm nemohou ti NIC udělat (nevim jak je to v připadě, když je teplej motor). Ne nesmíš tlačit ČZ 175
 
 
Datum: 08. července 2008 9:40
 
 
 
 
Jméno: ČZ moto      IP: uživatel368    
A kdyz budu tlacim ČZ 175?
 
 
Datum: 08. července 2008 7:58
 
 
 
 
Jméno: _Maro_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo no do 50ccm si chodec pokud to tlačiš ale nekteri poldi sou svině!!!!bacha na ne ale v zakonech je zze do 50 chodec tak se nenech jestli te zastavi.<|:-D(♦<
 
 
Datum: 07. července 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když tlačíš padesátku, tak jsi chodec a můžeš to tlačit i po chodníku, řidičák na to nepotřebuješ, sice nevim jak budeš vysvětlovat že sebou máš helmu nebo že máš teplej motor, ale když tě neviděli na tom jet tak nemaj důkaz a můžou držkovat jak chtěj.....
 
 
Datum: 07. července 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
Pokud nemas ridicky prukaz tak nesmis ani tlacit
 
 
Datum: 07. července 2008 21:03
 
 
 
 
Jméno: m.bitner      E-mail:      IP: uživatel3057    
ne kdyš to tlačiš tak nic kdyštak poviš že to tlačiš nekomu na opravu
 
 
Datum: 07. července 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
Takový dotazy tu sou furt tak hledej !!! A je přece jasný že když to nebrčí a nejede tak tě maj poldi v piči !!!
 
 
Datum: 07. července 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: n3rv      IP: uživatel3353    
jen se tě zeptaj kam stim jdeš.toť vše
 
 
Datum: 07. července 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ne nemohou ... jen kdibi si na tom mustangovi sedel tak už mohou
 
 
Datum: 07. července 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: Sal!k      E-mail:      IP: uživatel3412    
Zdravim, co když si na 23 nechám snížit hlavu ? Výhody ? Nevýhody ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: _Maro_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jak presne upravit kanaly abych u fichtla 20 zvysil vykon?mam ho spise na pole ale chci ho prihlasit,ale fara skvele po rovince sem vytah necelych 80km/h
 
 
Datum: 07. července 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
jestli chces zvysovat vykon tak se upravuji kanaly apod.
 
 
Datum: 07. července 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: Sal!k      E-mail:      IP: uživatel3424    
Tak jak mam zvýšit vykon než snižením hlavy ?
 
 
Datum: 07. července 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
hele snížená hlava ti změnší otáčky ale zase zvětší sílu v menší otáčkách
 
 
Datum: 07. července 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
palice se snižuje až na konec všech uprav to kdyš máš převrtaný sací a výfukoví potrubí.
 
 
Datum: 07. července 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Výhody: vyšší tlak v počátku pracovní doby; nevýhody: pomalejší víření plynů => pomalejší hoření, větší zátěž klikovýho mechanismu, nutnost benzínu s vyšším oktanovým číslem
 
 
Datum: 07. července 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: Sal!k      E-mail:      IP: uživatel3412    
A o kolik se tak zvedne výkon ?
 
 
Datum: 07. července 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a®      IP: uživatel2324    
vyhody:vysoka koprese,nevyhody:trpi klika,loziska,ojnice
 
 
Datum: 07. července 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
ZDAR DRACI chtel bych si koupit na seriovy karburator u jawy 21 prevrtane trisky newite jaky bych si mel koupit prumer a mam tam sportovni filtr? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 9:56
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
na seriovej valec nech tam 68 sezen si nejakou starou ktrá je už vytriskovana (ma okousek větši prumer z duvodu opotrebení) ja mam upravenou jawu 50 na sprinty mam sadu trisek a dkyž jsem skusil na myho seriovyho pionýra 20 tu nejmensi přestruženou (75) tak to jede tak divne akorat to žere jak svin zlate tam 68 bys si musel udelat valec, hlavu, karbec, vejfuk, atd aby to melo vyznam a to je dost prace a hlavne penez tak ti doporucuju zustat na originalu 68...zdar
 
 
Datum: 08. července 2008 9:56
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel3353    
ten sport. filtr ti je tam k hovnu
 
 
Datum: 07. července 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci mam upraveného pionýra 3 kanal 2kroužkový pist snižena hlava laděný vyfuk zajižděl jsem 250 km a pořád se to přehřívá da se ten zaběh nějak zrychlit? nebo mam zvětšit podbrudy na pistu? - přidírá se píst. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 11:43
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
po rovince origoš tachometr nestihal tak odhaduju že těch 80-90 to dalo na fichtlday jsem první 3Km byl první a pak se to začalo přidírat a jel sem zbídou 60 a nakonec jsem dojel na 23 místě z nějakách 96fichtlu a kamoš to taky zadřel bo to ještě rano skladal hold přiští zyvod to chce mit poctivě zajeté takže ted asy dam novy pist a vybrus a ten kdo mi to bude brousit řeknu at mi tam da větší vule.
 
 
Datum: 08. července 2008 11:43
 
 
 
 
Jméno: _Maro_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kolik ti to faralo po takych upravach po roovince?
 
 
Datum: 07. července 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
olej jsem dal v poměru 1:20 nechtěl sem to zadřít jinak mam doma ještě jeden pist -1kroužkový ale nechtěl jsem ho tam dávat bo by to pak hovno tahalo do kopců
 
 
Datum: 07. července 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
ted uz asi musis vydrzet ale priste az ti to budou brousit rekni ze to chces volnejsi... pak kvalitni olej 1:30 a mas to zajety tak po 50km...
 
 
Datum: 07. července 2008 17:55
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
ted uz asi musis vydrzet ale priste az ti to budou brousit rekni ze to chces volnejsi... pak kvalitni olej 1:30 a mas to zajety tak po 50km...
 
 
Datum: 07. července 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
kolik davas oleje v jakem pomeru??
 
 
Datum: 07. července 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel2324    
Ahoj draci mam dotaz kdyz vyndavam vlozku z valce tak valec musim ohrat,plynovy varic mam, ale nemam potom cim bych tu vlozku ochladil a vyklepl poradite mi neco z ceho to udelat?? diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 9:03
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Pokud nemám sklerózu tak na vyndávání vložky z válce je nějaký ocelový trn kterej necháš zchladit v mrazáku a potom ho vložíš do zahřátého válce do té vložky a vytáhneš ji.
 
 
Datum: 08. července 2008 9:03
 
 
 
 
Jméno: ČZ moto      E-mail:      IP: uživatel368    
Cau Seso, hele mas ferodo lamely na ČZ 175/487, a nevis kolik jich je v motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
5 ks
 
 
Datum: 07. července 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: Čz moto      IP: uživatel368    
Nebo to je stejny s 477?
 
 
Datum: 07. července 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: ČZ moto      E-mail:      IP: uživatel368    
Cau, pomohl bych si u ČZ 175 vymenou lozisek a gufer? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: ČZ moto      IP: uživatel368    
No, nejsem si jistej, jak to vypada, u tech lozisek uz vubec nwm...
 
 
Datum: 07. července 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: ♣král♣      IP: uživatel1310    
Pokud ti to někde fouká a propouští oil tak určitě ano.Jinak nevidím důvod proč měnit něco,co je v pořádku a funkční.
 
 
Datum: 07. července 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
draci muzu dat tuto gumu http://www.pneumoto.cz/zbozi/287/ na rafek 3,25/12 ? nevyznam se v tech cislech 80/100... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel3138    
jj mužeš je to dvanactka to máš na pit bika?ja jezdim mitasku c10 a je to docela dobrá dost vydržela na to že sem jezdil po cestě ale po jednim závodě špunty šly srát
 
 
Datum: 07. července 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Fatik      E-mail:      IP: uživatel3422    
Zdar Seso, chtěl sem se zeptat jestli má tahle páčka na 634: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1591.html zářez i pro bowden ke spínači brzdovýho světla, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nema
 
 
Datum: 07. července 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: vláďa      E-mail:      IP: uživatel3421    
zdáárr draci chtěl bych se zeptat kde prosím se dají sehnat ty hvězdicovité hlavy na fechtla? a taky jestli je to nějak poznat na jízdě....prostě jestli je to chlazení znatelně efektivnější?dikky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau napis dela je tento pan na tomto emailu: azmarek@email.cz tak mu napis a domluv se s nim pri jizde to jede trochu poznat pokud ma vetsi kompresni pomer a chladi urcite lepe.
 
 
Datum: 07. července 2008 16:27
 
<  2182  2183  2184  2185  2186  2187  2188  2189  2190  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 21:07:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu