česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2181  2182  2183  2184  2185  2186  2187  2188  2189  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz      IP: uživatel2879    
zdar kamos ma babetu a kdyz jezdime na poli tak treba ujedem 2km a pak se mu to zacne srat kdyz prida plyn tak mu to zacne chcipatpak zatoci s tryskou a von se zvysi vykon a dis to necha chvili nastartovany tak uz to pak zase jede nevite cim to je? s je to takhle treba 3 krat za den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 14:14
 
 
 
 
Jméno: _Maro_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
presne newim ale jestli jedete 2km po poli tak se ani nedivim to na fuchtla trosku vice nez sese.a pokud jezdite po neakych hrbolach tak by to mohlo byt nečim co blokuje prutok benzinu a kdyz to necha stat tak se to zase obnovi jak to ma byt.mi to taky delalo a proto sem prestal jezdit po poli.
 
 
Datum: 08. července 2008 14:14
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
draci,chci si na mim fíkovi trochu zvednou vejfuk,ne tak aby mně to spálilo prdel jako to někteří dělaj ale jenom trochu,mam ale strach že kdyš vezmu za to kolínko že ho zlomim jak je to kolínko starý,muže se něco stát?dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 8:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Hele ať si každej dělá se svým strojem co chce, ale mám tak nějak z praxe vyzkoušené, že když někdo zahlédne jekéhokoli pionýřího bastarda, tak to odsoudí jako prznění strojů, ale když přijedu s mustangem v provedení téměř 1A na zahrádku ,,na jedno,, tak mám o klábosení, s kdekým komu zvlhne oko při vzpomínkách na mládí, postaráno :-). Akorát je problém s omladinou, která když zahlédne můj stroj, tak nevidí hezkou motorku v původním stavu, ale soustavu dobrých náhradních dílů na jejich nefunkční bastardy... takže musím striktně stroj zamykat a hlídat :o)))))
 
 
Datum: 09. července 2008 8:39
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
BO:třináctiletej parchant nejsem a to co ty máš najeto dopředu já mam nacouváno takže sklapni,a žádný držáky se nemusí předělávat.u stupačky se to chytne jako to bylo a dozadu se udělá z páskoviny Z našroubuje a je to.takže žádný PŘEDĚLÁVÁNÍ držáků nebude.ty seš tady proti zvedání vejfuku ale sám ho máš zvedlej tak že tě to hřeje na prdel a plechy na fichtlu máš rozřezaný.a jestli ne tak ukaž svího fichtla a nemachruj tady na nikoho a tet si di jezdit na tej svej kriplkáře jestli víš co to je!!!!
 
 
Datum: 09. července 2008 7:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
Vyndat,naplnit piskem a nahrat horakem nebo jemne autogenem,jinak se ohne blbe,pak se v jednom miste sploští a praskne. Vykasli se na to,je to stejnak k nicemu,je to opicarna,na vzhledu to neprida a na vykonu taky ne....
 
 
Datum: 08. července 2008 23:29
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
nepochopim proc se na ty hadky nevsere-te at si dela co chce stejne je to jeho fichtl a když chce poradit tak jestli mu nebudes radit a sere te to tak se na to vykasli akorta vyvolavate zbytecny hadky stejne si bude delat co chce i bez tvi rady cau
 
 
Datum: 08. července 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak zaprvé jozívku nejsu negr nevim jak ty ale já ne za druhé když řikáš že máš originál tak proč to kurvit je tim debilnim zvednutim vejfuku ktery je ti sjeně na piču akorát budeš předělávat držáky jak kokot a za třetí fichtla zrovna renovuju a už sem z takový malí kubatury vyrostl a vsadim se že seš třinácti letej harant kterej tomu hovno rozumí
 
 
Datum: 08. července 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
BO seš kretén,já sem řek že nechci aby mi to spálilo prdel,chci ho zvednout tak o 4cm tak tady sklapni ty zasranej kreténe.nikdy si mího fichtla neviděl a nikdy neuvidíš a neni to žádnej kross fichtl je to originál a lítá líp neš ten tvůj šlapací sráč takže zalez a na nikoho tady nemachruj jasný ty černá tlamo???!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 08. července 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
budeš na tom vypadat jak piča leda že patříš mezi ty kretény co seříznou plechy je to nusný jak kurva ale hlavně že tomu řikaj cross ale z fechtla nikdo nikdy neudělá cross tak už to kurva pochopte
 
 
Datum: 08. července 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
nezlepší to nic ale vypadá to líp.a kdyš mam starý ještě jedno kolínko tak sem si řek že bych to moch skusit
 
 
Datum: 08. července 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
co ti to zlepší ten vyfuk nahuru ?
 
 
Datum: 08. července 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
nahřej to propanbutanovým hořákem a vohneš to jak budeš potřebovat ;-)
 
 
Datum: 08. července 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel2136    
Nazdar lidi, musím půlit motor když chci vyměnit lamely a mezilamelu na spojce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 23:31
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel3432    
a kdyz ti vyskoci segrovka a spadne ti do toho oleje tak bues delat co??? lepsi je olej vylit a ucpat prepustni diru mezi karterem a prostorem u spojky....
 
 
Datum: 08. července 2008 23:31
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
překlop pincka na praou stranu ale jen kdyš maš vklidu gufera u zapalka at ti ten olej nevyteče a normalně rozebet levé víko a vyměň lamely pak odmasti viko a motor a sož a mužeš jezdit tak jsem to dělal ja a nic jsem nepulil :-)
 
 
Datum: 08. července 2008 23:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Vypustíš olej. Odšroubuješ všechny šrouby včetně šroubu úplně vpravo. Gumovým kladívkem sklepneš víko spojky dolů. Vytočíš centrální šroub který drží na konusu kliky řetězové kolečko primárního řetězu. Vyndáš všecky závlačky (5KS) spojky, misky pružinky a podložky. Stahovákem, nejlépe trojramenným, začneš stahovat (přes řetěz jinak to nejde) řetězové kolečko.. až povolí sundáš řetězové kolečko spolu s celou sestavou spojky (bez koše, ten drží na hřídeli)... doplníš novou mezilamelu a hurá v opačném pořadí zpět... plus nové těsnění víka :-)
 
 
Datum: 08. července 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
NEE!!!
 
 
Datum: 08. července 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
http://fog.euweb.cz/vymena%20spojky.htm
 
 
Datum: 08. července 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: n3rv      IP: uživatel3353    
nemusis,staci oddelat kryd od spojky a tak vse mas
 
 
Datum: 08. července 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
když si dám na pincka místo 6V cívky 8V včem je to pak poznat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
dík draci
 
 
Datum: 08. července 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
MAS VYRAZENY NA CIVCE (INDUCCE) ze spoda je tam budto 6V nebo 8V
 
 
Datum: 08. července 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Záleží na vnitřním odporu jednotlivého kusu zapalovací cívky... pokud by se vzrůstajícím napětí (na obalu cívky) vnitřní odpor klesal, tak je to v podstatě jedno, protože se výstupní napětí zapalovacího pólu zvedne na požadované napětí... Pokud se ale ptáš na 6V a 8V cívku pro pionýry, tak věz že je to jedno... Dokonce u 8V si buď jistej že je pro zapalování typu magneto, protože 8V akumulátory se prostě nedělají :-). Napětí máš vyražené buď na plášti nebo v plastu hlavy zapalovací cívky...
 
 
Datum: 08. července 2008 14:18
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
nejspíž 6V protože nikdo od roku vyroby nekoupil beztak novou
 
 
Datum: 08. července 2008 14:17
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
a jak poznam kolika V tam mam?
 
 
Datum: 08. července 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: dachlmen      IP: uživatel631    
Především v silné a veliké jiskře, dávaj tam také 12V to je potom jiskra!
 
 
Datum: 08. července 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel3425    
čau,jaké jsou výhody po skrácení pístu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 23:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
Bude lehci,bude delat vetsi elypsu ve valci a bude to mit mozna mensi saci podtlak,takze bych to nedelal. Hlavne by to mohlo mit spatnej vliv na časovani preplacu z kliky do kanalu....
 
 
Datum: 08. července 2008 23:33
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
jn asi to vyzkouším mam doma velkej vyběr
 
 
Datum: 08. července 2008 14:18
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel3224    
no kdyz se skrati tak asi bude lehci ne?? si ja myslim
 
 
Datum: 08. července 2008 14:09
 
 
 
 
Jméno: mánes      IP: uživatel2969    
nvm proč bys ho zkracoval,dobrej originál ale dělej si coc hceš
 
 
Datum: 08. července 2008 11:38
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no možná výhoda je asi v tom, že to bude možná líp plnit... nevim tot moje dedukce, ale nejspíš se asi pletu
 
 
Datum: 08. července 2008 11:32
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel3425    
ahoj, chtěl bych si udělat na mustanga nějakou jednoduchou úpravu aby to jelo o něco líp, nevíte o něčem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: LIbor      E-mail:      IP: uživatel4869    
sežen si novy válec a klikovou hřídel a laděny výfuk toti zvedne výkon :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: m.bitner      E-mail:      IP: uživatel3057    
vybrus pistu tuning zapalko (esli chceš aby tito jelo rychlej tak do předu velyke kolečko a na zadek male ale nepotahneto )...(a byto lip tahlo tak presne na opak dozadu velike do predu normal nebo male)novu svyčku GOmotora vičistit všecko a držovat no vic ti neporadim vic mna nenapada
 
 
Datum: 10. července 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
udelej GO motoru,nic lepsiho ti poradit nemuzu,pak mozna ladeny vyfuk(ne HIKONE!!!) 4 kanaly a BING nebo Dell orto popripade tyristor
 
 
Datum: 08. července 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
kerej ladák na netu?
 
 
Datum: 08. července 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
s hikone nejsem vubec spokojeny!!! lepší je ten laďak co je na netu nebo si vypočítat vlastní laďák.
 
 
Datum: 08. července 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      E-mail:      IP: uživatel720    
dej tam hikone za 300 to neni zas tak drahy skrat píst skaracuje se ze zadu
 
 
Datum: 08. července 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      E-mail:      IP: uživatel720    
dej tam hikone za 300 to neni zas tak drahy skrat píst skaracuje se ze zadu
 
 
Datum: 08. července 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz      IP: uživatel2879    
zdar mam dotaz proc mi fichtl nechce naskocit dis ho necham chvili stat vcera sem se teda nasral protoze sme roztlacovali asi kilometr az pak to chytlo nevite cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz      IP: uživatel2879    
svito jenze to sem nebyl ja kdo jezdil v tom bahne
 
 
Datum: 08. července 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
nesmis jezdit v blate bez filtru :-D
 
 
Datum: 08. července 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      E-mail:      IP: uživatel2083    
Máš to asi blbě seřízený, zkus seřídit předstih
 
 
Datum: 08. července 2008 10:48
 
 
 
 
Jméno: prcan      IP: uživatel2669    
Cau hale taky bych potřeboval icq na Chonga dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 11:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
ICQ nemám, skypuju, ale to je ryze soukromá věc, takže pokud něco chcete pište mi na brozek.tom@post.cz ale smiřte se s tím, že to někdy čtu s několikadenním zpožděním...
 
 
Datum: 08. července 2008 11:19
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
Cau kluci potřeboval bych navod na překopání na 12V Chong mi tady tehdy neco psal Chongu jestli mas icq napis mi sem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Je tpo strašně jednoduché, stačí vyměnit všecky žárovky za 12V se stejným ekvivalentem výkonu... např 6V/25W za 12V/25W :-). Jiná je pokud by jsi sehnal hooodně nabuzený rotor, tak se tam musí dát ještě regulace aby jsi nepálil žárovky... tu jsem kdysi zasílal Sesovi a nějak jí údajně distribuoval... ale z kontaktu na mailu ti jí můžu taky poslat....
 
 
Datum: 08. července 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
na fichtla
 
 
Datum: 08. července 2008 10:10
 
 
 
 
Jméno: Áda      E-mail:      IP: uživatel3382    
zdar co mam delat když mě to fluše benzin ze saní a dusise to...specha, diky moc za odpobvěď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: FechtilMates ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to bude předstihem no....
 
 
Datum: 10. července 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hlavně si ale nastav předstih...:-)
 
 
Datum: 08. července 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
vejfuk je cistej a asi to teda bude tou vysokou hladinou protoze to porad tece ven dik
 
 
Datum: 08. července 2008 10:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Vyšistit vejfuk... spaliny nemají kudy odcházet, tak se derou zkrz sání ven...
 
 
Datum: 08. července 2008 10:05
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3431    
:-D ja vim,tomas asi visoku hladinu v plavakovce ,odstrubuj to vicko jak sa cuká a jetam plesek tak ho trochu ohni dole k plavaku abi skurej zaviral ventil chapes mja?a mastam filtr?
 
 
Datum: 08. července 2008 10:02
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
i ve vysokej otačkach z toho lita benzin
 
 
Datum: 08. července 2008 9:58
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3431    
toč to
 
 
Datum: 08. července 2008 9:51
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec chlapi, neznáte někdo rozměry tyčky do plováku z 555??? Přesně i s těmi drážkami??? Páč já mám jen plovák a tyčku si mužu vyrobit ze špice z BMX 20. Tak se již stalo ale jezdi to blbe... No a asi před rokem sem dostal nejakej karbec z cizí 555 a byl v ní plovák Bing... Mužu udělat foto a s tim to taky jezdilo... Ale to me neznáte, zdálo se mi, že to jezdi divně, páč když jsem přidal plnej plyn, tak jsem se opřel spíš do řiditek, no vim asi hladina, tak sem do toho začal jebat a cely sem to posral aj předstih :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
cau fichtlari prosimte jak se puli ojnice abych mohl vymenit kliku ktera je vlastne mez tima kolacema dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3432    
chyt tu kliku,poves si ji za prst a druhou rukou na tu ruku s klikou uhod. Pokud pritom klika cinkne zeleznym zvukem tak uz je spatna. pokud ma vule jenom do strany tak je to OK,pokud i nahoru dolu,tak uz je vyjeta a hrozi brzky vysipani jehlovyho futra na klice.
 
 
Datum: 08. července 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cože chceš vlastně vědět....???? Ojnici rozpůlíš jedině bruskou kliku nevim jakou chceš měnit...! A teď vážně...předpokládám že chceš vyměnit ojnici...potřebuješ rozlisovat kliku...neni to úplně jednoduchá operace ale je nejjednodušší ze všech co tě čekaj...:-) Provedeš výměnu čepu ojnice a slisuješ zpátky na ložiskový rozměr 34mm... pak potřebuješ stojánek hodinky a trpělivost na vycentrování kliky které musí být přesné v toleranci 0,02mm házivosti čepů vůči sobě....
 
 
Datum: 08. července 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
vubec to nevadi jo i když je velka?
 
 
Datum: 08. července 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: n3rv      IP: uživatel3353    
pro Mara 2:-Do stran to nevadí že to má vůli....
 
 
Datum: 08. července 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
tak to jo no a prosimte vadi moc když ma klika malickou vuli do stran a jeste jsem se chtel zeptat jak od ojnice jdou ty dva velky srouby tak 05 je ma mensi co?
 
 
Datum: 08. července 2008 10:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cože chceš vlastně vědět....???? Ojnici rozpůlíš jedině bruskou kliku nevim jakou chceš měnit...! A teď vážně...předpokládám že chceš vyměnit ojnici...potřebuješ rozlisovat kliku...neni to úplně jednoduchá operace ale je nejjednodušší ze všech co tě čekaj...:-) Provedeš výměnu čepu ojnice a slisuješ zpátky na ložiskový rozměr 34mm... pak potřebuješ stojánek hodinky a trpělivost na vycentrování kliky které musí být přesné v toleranci 0,02mm házivosti čepů vůči sobě....
 
 
Datum: 08. července 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Koláč=setrvačník a klika=ojnice.. tedy jedině na lisu a se sprvnými přípravky. Jedná se spoj s přesahem, tedy díra je menší než hřídel a proto se lisuje tlakem na lisu. Může jít o spoj který se lisuje na několikatunovém lisu (tedy vykoná takový tlak).. takže doma to asi uděláš těžko a pokud ano, tak to spíš zničíš... dej to do servisu... včera jsem dával do servisu kliku s válce a celý komplet, tj. klika, vyúhlování, nové ložisko klikového čepu a ojiční pouzdo, plus výbrus s pístem, kroužky a čepem má být do tří neděl vbratru za patnáct stovek
 
 
Datum: 08. července 2008 10:10
 
 
 
 
Jméno: prcan      IP: uživatel2669    
nejak se to tam musi davat a potom taky vyndavat
 
 
Datum: 08. července 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: prcan      IP: uživatel2669    
jako že to nejde to je přece blbost když sesa prodava kliku samotnou co by tady asi s ni lidi delaly melo by to jit od sebe jen newim jak
 
 
Datum: 08. července 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3431    
notak tito jedine oddelis z dolmarem :-D,toje zlisovane.
 
 
Datum: 08. července 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
cože jak snivalo ne ptam se jak to mam oddelit
 
 
Datum: 08. července 2008 9:57
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3431    
to sa ti snivalo?
 
 
Datum: 08. července 2008 9:43
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevíte někdo jestli mě pude na pionýra vjělířova hlava??? asi ne co když tam mám bříško bych ho musel oddělat?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 9:22
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zas o tolik vetsi neni aby se ti nevesla, ikdys tam mas brisko a menuje se to hvezdicova hlava:-)
 
 
Datum: 08. července 2008 9:22
 
 
 
 
Jméno: hlupák      IP: uživatel2969    
vim že je to trapná otázka ale kondík=kondenzátor?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: Shark.er      IP: uživatel3443    
protože kondenzáter mimo jiné zabraňuje skákání jiskry na kladívkách
 
 
Datum: 09. července 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
a opalujou se kladívka, a diš se ti na nich udělká pecka, tak to přestane vodit eletriku, a chcípne to.. pak je musíš vočistit smirkem, a koupit novej kondik..:-)
 
 
Datum: 08. července 2008 12:45
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Kondik, neboli kondenzator docasne uchova urcity naboj, proto ti fik nejde kdys ho nemas, pac ti de malej naboj:-P
 
 
Datum: 08. července 2008 9:24
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sakra vidim že sem si to blbě přečet sem myslel že se ptá co je to kondík
 
 
Datum: 08. července 2008 9:21
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sám nevim k čemu to je ale je to u zapalování takovej malej plechovej váleček a nahoře z toho vede drátek :-)
 
 
Datum: 08. července 2008 9:14
 
 
 
 
Jméno: Jano79 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
yasne :-)
 
 
Datum: 08. července 2008 9:01
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
sory že to píšu sem ale nemáte někdo na prodej jednosedadlového pionýra 05 nebo mustanga?fakt sory že to píšu sem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
http://www.fog.euweb.cz
 
 
Datum: 08. července 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
napiš mi na icq: 332-389-331, nebo na e-mail: espectro@motobiker.cz, možná bych pro tebe něco měl :-)
 
 
Datum: 08. července 2008 9:39
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ten nejhezči co kdy vyrobily!!! Jawa 550 a 555 -> nejhezčí a nejlepší stroje
 
 
Datum: 08. července 2008 9:33
 
 
 
 
Jméno: Lsky      IP: uživatel2969    
já si taky myslel že 05 je ejdnosedlák jaký pionýr je teda jednosedlák kdyš ne 05
 
 
Datum: 08. července 2008 9:27
 
 
 
 
Jméno: FidoBMX      IP: uživatel2767    
ty si pletes 05 s 550,05 je dvusedlak.
 
 
Datum: 08. července 2008 9:16
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
05 byly jen dvousedlový
 
 
Datum: 08. července 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: Jelimán      IP: uživatel1093    
Zdravim,vim že už tato otázka zde již už nekolikrát možná byla ale nechce se mi ji dohledávat,ale kdybych chtěl dat na fichtla simsonacky vydle,tak je v tom nejakej zadrhel,nebo jsou s nandavanim nejake problemy??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 7:55
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
nn simsoňácký vydle nepásnou na buben z fichtla.. budeš je muset upravit
 
 
Datum: 08. července 2008 7:55
 
 
 
 
Jméno: Bulvič      IP: uživatel680    
Cuss hele je to v pohode, jdou tam super, jezdim s tim cross a nemuzu si stezovat !
 
 
Datum: 08. července 2008 7:17
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Zdarec udělal sem si prezentaci o renovaci mojeho pionýra ale nevim jak do celé té prezentace vložit zvuk . A jak z toho udělat video. Díky moc sem na toty věci levej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
no ale ja už to mám a nechce se mě to dělat znova :-D
 
 
Datum: 08. července 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Bejt tebou tak to udělám v Movie Makeru
 
 
Datum: 08. července 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
napiš mi na icq: 332-389-331
 
 
Datum: 08. července 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
nato musis mit soubor a pak na to prijdes taky mi to neslo a nakonec sem to udelal
 
 
Datum: 08. července 2008 9:30
 
 
 
 
Jméno: JAP      IP: uživatel111    
Dají se doma nějak upravit kanaly ? A jaký sou vyhody ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 9:29
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Daji nejlepe frezkou na vrtacku a vyhody sou ze ma motor lepsi plneni :-)
 
 
Datum: 08. července 2008 9:29
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel3426    
Zdravím všechny motorkáře nemohl by mi prosím někdo poradit kde bych na internetu sehnal 6V baterii na jawu 250. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chong má pravdu tohle sou fakt blbý otázky kdybys to napsal třeba do seznamu vyleze ti hromada prodejen a budeš to mit rychlejší než když čekáž až ti někdo odpoví a ten zrovna nedá odkaz a napíše ti že seš magor.......
 
 
Datum: 08. července 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
promiň, ale dotazy tohohle typu jsou poněkud trapné... jednak nevíme odkud jsi, takže ti budu těžko doporučovat krámek v Praze když jsi ze Zlína a druhak když jsi mohl napsat sem, tak máš internet, tak dej dotaz do nějakého vyhledávače, třeba GOOGLE.COM a zkus tomu věnovat pět minut svého života.. a určitě pro tebe najdeš optimální krámek a ne že budeš u každé dobře míněné odpovědi si pro sebe říkat že tohle není ono...
 
 
Datum: 08. července 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: MRcin.M      IP: uživatel111    
www.emos.cz tak maj všeho druhu a levný !
 
 
Datum: 07. července 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
*mohl
 
 
Datum: 07. července 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
čus.. moho.. tady http://motobazar.miramoto.cz/motorky/moto-shop/baterie/120/ a tady si vybereš esli chceš gelovou nebo vobič.. (gelová je lepší v tom, že ji můžeš votáčet jak chceš, a nic se jí nestane, ale to asi víš)
 
 
Datum: 07. července 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Čau, potřeboval bych poradit....mám teď zkrátka Simsona a jediná vada co mě na něm štve je ta že když ho nastartuji tak se zezačátku dusí a nemůže se jako rozběhnout. Nevím si stím rady ale na jízdu to vůbec nemám vliv. Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: asd      IP: uživatel1201    
musis na start držet sytič
 
 
Datum: 08. července 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3428    
On chytne a jakoby se nechce roztocit,ale jak se roztoci,tak uz jde jak pila,ze??? Jednomu kamaradovi to delalo asi 2 roky a bez problemu to jezdilo,ale musel ho vic tocit,pak udelal GO a prodal ho.
 
 
Datum: 08. července 2008 0:42
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
je to zaolejovany olej se usazuje, jak se to zahreje tak by se to dusit nemelo:-) tak to moc neres
 
 
Datum: 07. července 2008 22:40
 
<  2181  2182  2183  2184  2185  2186  2187  2188  2189  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 16:48:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu