Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar hoši,tak jsem něco přes léto našetřil a přemýšlím o něčem silnějším než je pincek a timton... Scháním spolehlivou motorku,to především... Rozhoduju se mezi HONDA XR 125 a YAMAHA TDR ... To TDRko se mi strašně líbí vzhledově,chci jezdit delší cesty,ale prostě nesedí mi k tomu ten 2takt a bojim se že v tom budu muset furt něco vrtat. (myslim že by opravováni problem nebyl,ale je to o tom že když už kupuju takovou motorku,chci spíše jezdit než se stresovat,kde mě to nechá) To XRko má kámoš,žere mu 3/100 a jenom jezdí,ale ten vzhled-né že se mi nelíbí,ale... Co myslíte vy? Je to TDR ko spolehlivý? Nebo co jinýho by jste doporučili? Mám 30 000,- ... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 8:43
Jméno: jjjjjj
IP: uživatel14632
 yamaha DT 125 2T nejlip otevrena ja ji mam a za 4 roky co jezdim me nikde nenechala 140 je tam hned  na cesty i teren idealni motorka no a spotreba prumer tak 6l
Datum: 02. listopadu 2013 8:43
 Ber TDRko. Kámoš ho má a je hodně spokojen, na cestování dobrý a i lehkýho terénu se nebojí, má to otevřený a i ve dvou velký zátah a není problém těch 130-140 km/h, nic se mu nesypalo .. je to 125ka ber 2T sice větší žravost ale jedeš jak pán, dají se krásně otevřít .. ale tomu XR se spíš přibližuje DT 125 R, popř 125 X, s tím je terén jedna radost a i na cestě se to dá .. je to na tobě no, ale volil bych 2T pilu
Datum: 31. října 2013 20:46
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Tak díky za odpovědi... Dneska jsem jezdil na tom XRku a musim říct že se mi to líbí... Asi jsem se rozhodl
Datum: 31. října 2013 17:50
 Honda XLR 125
Datum: 31. října 2013 14:03
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Záleží na tobě.  TDR má velice výkonný motor hlavně po otevření, ale žere to dost. XR je taková pohodová, málo žere a je to držák. Pro TDR není problém jet 140 Km/h, pro XR je i 90 moc a to nemluvím o jízdě do kopce... Za mě 2T ve 125ccm - TDR nebo DT.
Datum: 31. října 2013 12:41
 Víc se mi zamlouvá TDRko, spolehlivosti bych se nebál, kámoš to měl a nebyly s tim žádný problémy...Vzhledově se mi taky líbí víc, však mam taky doma větší sestřičku od toho TDRka. Jinak obecná rada...vždycky si k ceně motorky přičti rovnou servisní výdaje, málokdo prodává mašinu s novejma gumama, řetězovkou, deskama, olejem atd...Taky bys mohl napsat co si představuješ pod pojmem delší cesty...o prázdniny jsme jezdili několikrát i víc jak 800km za den a to už byla celkem štreka...pro někoho je třeba 100km dlouhá cesta...
Datum: 31. října 2013 12:39
Jméno: martin
IP: uživatel13882
Datum: 31. října 2013 12:04
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Co obnasi namontovat karbec z 90ky na fika ?  krome kolinka ke karbecu.. A v cem je lepsi ?  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel16349
 Je to stejně blbá konstrukce jako pio karbec,není lepší v ničem krom toho že má průměr 20mm.
Datum: 31. října 2013 16:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jikov 2920. Difuzor 20mm
Datum: 31. října 2013 11:06
Jméno: kemos
IP: uživatel16348
 Je ti na upravenej motor.. kolik ma 90ka difuzor?
Datum: 31. října 2013 10:08
 na obycejneho pio neni v nicem lepší
Datum: 30. října 2013 22:24
Jméno: ondra
IP: uživatel15967
 čus draci mam trošku problém nejde mi zařadit na jawě 20 ale nekdy to jde ale jak chcu zařadit na vyší stupen tak už to zase nejde a skočí to na neutral. dik za každou radu čím to muže byt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 23:08
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus to bude řadící automat takže go motoru nebo je jen povolenej takže dotáhnout ty 2 šroubky na vršku motoru a kouknout zda není ohnutá řadička či to táhlo
Datum: 30. října 2013 23:08
Posl.aktualizace: 31. října 2013 9:59
 Jestli máš řídítka ty novější, svařená do tvaru T, tak ten s otvorem.
Datum: 31. října 2013 9:59
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 záleží jestli kabel ke světlům potáhneš řídítkama nebo mimo
Datum: 30. října 2013 21:38
 podle toho jaký máš řidítka ..  oba sou na fichtla
Datum: 30. října 2013 19:10
Jméno: petr
IP: uživatel289
 čus neměl by někdo schéme zapojení bošárny do pionýra? stačil by popis jakej drát k jaký svorce. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 21:34
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 při zasunutí klíčku se spojí 30 s 15/54, při otočení do polohy 1 se spojí 30 s 58, v poloze 2 je spojená 30 s 58 a 56. Vnitřně jsou propojeny 30 s 30 a 15 s 54. podle toho si to můžeš vymyslet
Datum: 05. listopadu 2013 21:34
 Ahoj, moc prosím o radu. Jaký rozměr duše si mám tady na fichtlkrámku koupit na ČZ 175/487 ? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 18:54
 Je to asi hodně obtížný to najít
Datum: 30. října 2013 18:54
 Už vím, 3,25/3,50-18, stačí se jen pořádně podívat
Datum: 30. října 2013 18:30
Jméno: Mira
IP: uživatel11962
 Zdar lidi. mam motokáru s motorem ze simsona KR 51. Ještě včera jela normálně a najednou nechce nastartovat. Občas chytne na pár vteřin a pak chcípne a taky střílí zpátky do sání. kamarádovi to střelilo do obličeje jak se koukal na karbec naštěstí se mu nic nestalo. Karburátor je ok testoval jsem ho na jinačím stroji. čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 12:43
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Taky to můžou dělat prasklý pístní kroužky
Datum: 31. října 2013 12:43
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Špatnej předstih
Datum: 30. října 2013 18:27
 Mohl se mi simson dusit když jsem měl ohlou jehlu v karburatoru ? O.o díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 13:44
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Aji to je možné.
Datum: 30. října 2013 13:44
 Zdar draci kde bude v nejbližším termínu burza?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 12:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 chotusice v sobotu
Datum: 30. října 2013 12:43
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 v sobotu v Zákupech u Český lípy
Datum: 30. října 2013 12:27
 Zdravim, chtěl sem se zeptat jak správně vyndat ložisko z rozety. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 18:06
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Předem bych vyndal tu segrovku
Datum: 31. října 2013 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vzhledem k tomu že jak ložisko tak rozeta jsou z oceli tak nahřejvání trochu ztrácí smysl...stačí za studena vyklepat nemělo by nějak držet.Ale potom při montáži můžeš nahřát rozetu a ložisko dát do mrazáku
Datum: 30. října 2013 21:41
Jméno: kolecko_ustav
IP: uživatel16345
 Důkladně nahřát a vyklepnout...
Datum: 30. října 2013 10:44
Jméno: Jezdík
IP: uživatel14530
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 18:54
Jméno: b
IP: uživatel1272
 si asi blbej takhle nicit motorky
Datum: 14. listopadu 2013 18:54
 zdar draci nevíte jestli se někdy dával přední blatník z mustanga na jednadvacítku? popř: od jakého roku? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 22:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15873
 videl sem to jen v knížce vod wohmta tam je 21 bez lišt a s díly z mustanga kryt řetězu výfuk a je tam i blatník .takže asi par ksu bylo ....rčo ale na novejší verzi ve snaze šetřit a co nejvíc mít stejných dílu.....pokd nevěříš navštiv knichkpectví a najdi si stránku před typem 21
Datum: 31. října 2013 22:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no údajně se dával na uplně poslední modely, tak to aspoň uvádějí v knížkách o Jawe 50. Paradox je že 21 se přestala dělat v roce 1976 a už se na ní nedostalo ani mustangové světlo. Podle mě je to jen mistifikace a ten blatník tam ve skutečnosti nikdy nebyl, aspoň jsem žádného v originálním stavu neviděl. Ovšem existuje i další poučka "Však vašu pi.u jsem taky neviděl a věřím, že ju máte".
Datum: 30. října 2013 7:42
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nedával , to je len homemade tuning
Datum: 29. října 2013 22:06
Jméno: mara
IP: uživatel16344
 Zdar draci, jakým výstružníkem se mají projíždět futra ve vidlici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 22:28
 22 mm
Datum: 29. října 2013 22:28
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, měl byste někdo prosím nějakej návod na seštelování klaksonu na kejvu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 18:39
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Dík za ten návod..Ale v§bec tomu nerozumim..  hlavně já mám asi nějakej jinej typ. Jediný s čim se u toho mýho dá hejbat je ten šroubek zezadu klaksonu. A když ho připojim na - na baterce a druhym kontaktem se dotknu + tak to jiskří a s tim šroubem můžu otáčet jak chci a v žádný poloze to netroubí, jen cvaká.
Datum: 31. října 2013 18:39
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Nebo kdybyste mi tady někdo poradil. Dostal jsem ho do toho stavu, kdy to cvaká. Co dál?..
Datum: 30. října 2013 19:17
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Pošleš mi to teda prosimtě? Né, že by to nějak chvátalo to ne, ale chci to mít plně funkční
Datum: 30. října 2013 18:30
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 mareksima32@gmail.com Díky moc
Datum: 30. října 2013 9:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hoď sem mail...
Datum: 30. října 2013 7:22
Jméno: dajcek
IP: uživatel15207
 Zdar draci potřebuju poradit  chci si koupit sportovní vejfuk na MZ 150.Čet jsem na netu že je to prej na prd.Tak potřebuju vaše zkušenosti.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 8:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ségra ho měla na svojí MZ ETZ150. Nemělo to spodek, na cestování to nebylo. Motor už byl dost vyhoněný, ale s laďákem to mělo díru, kterou ten motor nemohl na 4-ku překonat. S origo výfukem to táhle plynule bez děr... Vyprdnul bych se na to, z origo výfukem se jezdilo líp.
Datum: 30. října 2013 8:47
 Zdravím draci,mám dotaz ohledně Babetty 210. Pálí mi žárovky. Dříve bez problému svítila a pak jednou měla přední i zadní vypalenou, tak jsem dal dopředu novou origo, ale dozadu jsem dal 12v jako nouzovku, pač jsem jinou neměl. ale přijedu po 6 km domu z nakupu a babetta vubec nesvítí a obě žárovky opět spálené. Čím by to mohlo být? díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 9:41
 Tak díky za rady, zkusím to ještě jednou tam dát žarovky jak mají být až je koupím a uvidím- snad to bylo tím, že tam nejsou originál, jinak fakt nevím.
Datum: 31. října 2013 9:41
Jméno: combust
IP: uživatel14185
 na tom není nic záhadnýho, ty žárovky musej bejt prostě na shodný napětí jinak to není správně zatížený,je tam vyšší napětí a ta co je na menší napětí to odskáče, pak zas klesne zátěž a přepálí se ta druhá, cpát tam 24V žárovku tak trochu nemá smysl, ono to asi svítí ale rozhodně ne líp
Datum: 31. října 2013 7:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tohle je mi taky někdy záhadou ... mě na 05 sotva svítěj 10w žárovky a kámoš má u pařeza 15w 24v !!!!! a vzadu 5w 12V a stejně ta zadní občas praskne.....zkus do obvodu zapojit třeba ještě jednu žárovku 5-10w a strč jí třeba pod nosič at ti nesvítí do ksichtu v podstatě tím taky srazíš napětí
Datum: 30. října 2013 21:46
Jméno: combust
IP: uživatel16347
 musíš tam dát to co tam patří a ne 12V
Datum: 30. října 2013 19:53
 díky za rady, ale proč mi hnedka po výměně praskla ta žárovka znova, snad ne vadnej kus? co tu žárovku pálí je pro mě záhadou....asi to budu muset nejako změřit, ale kabellový svazky jsou neporušené a na první pohled je vše ok.
Datum: 30. října 2013 16:49
Jméno: combust
IP: uživatel14185
 je to neregulovaný, udělaný tak aby to při zatížení žárovkama 6V 15+5W plusminus fungovalo takže jakmile jedna žárovka rupne tak se spálí i druhá, když tam dáš jiný hodnoty žárovek tak to nezatížíš tak jak by mělo bejt a zase se ti to spálí (nejdřív 6V a pak napětí vyleze klidně tak že spálí i 12V žárovku)
Datum: 30. října 2013 15:03
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 S babetama nemám zkušenosti, proto jsem ti odkázal na internet já ju mám tak 14dní. Takže jsem hledal na internetu a našel manuál, ale určitě ti tam vzniká přepětí, ale proč se pálí aji 12v žárovka je zajímavý.
Ale chyba je ve světelném okruhu. Žárovky musí dostávat pěkný rány. Jestli máš možnost tak přeměřit napětí jak na volnoběch tak i po přidání otáček a uvidíš. Zatím čau
Datum: 30. října 2013 14:19
 a když by byla poškozenná, tak by to asi nesvítilo vubec ne? ale když to svíti krásně, chvili než vyjedu - nevim za jakých podminek a kdy mi ty žarovky shoří. jestli když je vytočen motor až, nebo jak , ale štve mě to, když to doted normalne fachčilo.
Datum: 30. října 2013 12:46
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, Babeta 210 má dva okruhy elet. Na internetu si zadej Babeta 210 a tam vše najdeš. Seznam náhradních dílů a tam je i plánek zapojení. Ty budeš mít asi poškozenou cívku na světelné okruh.
Datum: 30. října 2013 8:14
Posl.aktualizace: 29. října 2013 18:07
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 přečti si popis tam píšou že ne
Datum: 29. října 2013 18:07
 zdarec chlapi nedávno jsem koupil rám a motor zvlášt po po smontování jsem zjistil že mi nejde neutral tak jsem to rozhodil a zjistil jsem že mam v hřídeli celkem velkou vůli a převodovku mam složenou podle manuálu je možný že tam mam něco z 50/05 motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 11:18
 Máš tam správně tu vidličku mezi kolečkama ?
Datum: 30. října 2013 11:18
Jméno: johny33
IP: uživatel16342
 tak koupil jsem 50/21 ale jak mam vědet že nějaký šikula tam zkoušel dávat např hřídel z 05
Datum: 30. října 2013 8:27
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 musíš sám vědět co si koupil,takhle ti na to nikdo neodpoví
Datum: 29. října 2013 23:07
 chtel sem se zeptat mam fichtla a mam problem s motorem normalne novy vybrus prevodova cast dobra a když to nastartuju musim to držet pod plym plynem a za chvíli to stejně chcípne nevíte čím to je? benzinu je dost a je i filtr nevim si rady poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 17:54
Jméno: pepa
IP: uživatel16343
 nekde ti to netěsní saje to vzduch a na volnoběh se to neutáhne dotáhnout koleno s karbecem a co si dal pod válec?
Datum: 29. října 2013 17:54
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2013 17:33
 Dík, takto přibližně to stačí.
Datum: 01. listopadu 2013 17:33
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 210 mm a 50 mm ale dle mého co kus to originál budou tam nějaký milimetrové odchylky
Datum: 31. října 2013 18:41
|



|