Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím  Mám dotaz hlavně pro Olomoučáky, nevíte v Olomouci o někom kdo dělá dobrý výbrusy? S mototechnou u Hornbachu moc spokojen nejsem a v Brodku u Přerova ji zavřeli nejspíš... Na závodní pio jsem válec posílal p. Baškovi ale teď přes zimu budu potřebovat vybrousit 4 válce a to bych se na poštovným nedoplatil... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 12:57
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 spička v mohelnici má všechno kvalitní a dělá kvalitní práci sam bydlím v mohelnici a kněmu chodím ale má všechno hodně drahý hold kvalita výborná cena strašná
Datum: 05. listopadu 2013 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel15141
 Tak si nakup písty tady a válce u nich nech jen vyhonovat  já to tak dělam už 3 roky a spokojenost. Když beru písty z brusírny tak sou sice levnější ale 1 ze 3 má problém to co popisuješ,čep tam nejde,zmetky,je tam totiž díra na babetu  nevim kde to ty lidi kupujou,ale pístní sada za 150,- mi smrdí už cenou...natož tyhle problémy... Takže vozim do brusírny jen válce popsaný fixou.
Datum: 05. listopadu 2013 12:52
 u Hornabchu výbrus OK, ale pístní sada na dvě věci... píst mi k tomu dal asi babetu, protože pístní čep rukou tam nešel a když jsem nahřál píst a zmrazil čep, tak po vyrovnání teplot ten píst praskl... a kroužky z másla...
Datum: 04. listopadu 2013 20:36
 Můžeš mi vysvětlit proč nejsi spokojen s mototechnou u hornbachu ? Asi to bude tím že tam má jen ve středu co ? Já jsem to tam nikdy neviděl otevřeny  ale zase co vím tak ty válce posílá přímo do firmy Ahra v Hradci králove takže kvalita to bude.Pak je teda brusírna v Lužicích (kousek za šternberkem furt když pojedeš po hlavní tak uvidíš ceduli.) Ještě zkus oulehlu http://www.oulehla.cz/ tak tam napiš a uvidíš.Ten je ve Stádle. nechává dělat nikasili tak výbrus by snad neměl být problém.
Datum: 04. listopadu 2013 18:00
Jméno: Honza16
IP: uživatel14719
Datum: 04. listopadu 2013 15:45
Jméno: jezek
IP: uživatel13544
 zdar draci jak povolit matici u kliky na jawa 250 353 jak to zablokovat předem dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2013 19:42
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 no to snad ne - použij blokaci primárního převodu!
Datum: 04. listopadu 2013 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zkus to zašprajcovat kusem dřeva nebo to podrž hasákem
Datum: 03. listopadu 2013 22:47
Jméno: tomas
IP: uživatel13429
 zdravím dělám autoškolu napodruhé a testy jsem zvládl a chci se zeptat jak se mám připravit na závěrečné jízdy protože to už musím udělat.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel16367
 Znam borce co šel na zkoušky rovnou z nonstopu,holt příprava se nesmí podcenit  ve svý době nás za to plexi vyhazovali hodně. Většinou to odsral první co šel na řadu,další měli zaklaplý plexi okamžitě. Mě málem nedali velký Áčko protože sem jel přes rozbitej přejezd na sněhu 30 předpisově a ani píď sem neubral  mi tam vzadu chudák málem hodil tlamu  Jinak A1,A,B vše na plnej a na poprvý a to tenkrát byly i 4 odpovědi dobře....dnešní testy jsou pro smích,to musí udělat každej co na to aspoň hoďku kouknul a má IQ aspoň 60
Datum: 05. listopadu 2013 21:20
Jméno: tomas
IP: uživatel16167
 tak dneska jsem to USPĚŠNĚ udělal mám radost jak svině  jel sem tak 10 minutek.Paní Zima mi pomohla
Datum: 05. listopadu 2013 18:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 taky mě při A2 dusil za plexi...  já jakože ze zvyku si plexi stahuju až po rozjetí a najednou mi cpal co mám udělat před rozjetim... řikal jsem mu věechny možný voloviny, ale tohle mě nenapadlo.. tak říká, no tak jeď a uvidíme, naštěstí jsem zrovna to plexi stáhnul ještě před rozjetim, takže to bylo OK  .... jinak papíry jsem dělal 4x(v 16ti A1, v 18 A2+B, potom C a potom E, a vlastně letos ještě profesák) a všechno na první pokus... chce to fakt nedělat borce a jak píše kolečko, kroutit hlavou do zrcátek a je jedno jestli jde o motorku nebo náklaďák, to prostě vyžadujou... a instruktor tě stejně protáhne těma nejpravděpodobnějšíma trasama kudy pojedeš závěrečky a upozorňuje na možný problémy, takže by to neměl bejt až takovej problém...
Datum: 03. listopadu 2013 19:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16361
 no když si dal testy tak jízdy by meli být v poho.... proste se pomalu projedeš .... ta rychlost je docela duležitá pz pak jakoby nestíháš a deláš kopance.... jinak co se týče startovacích riutualu umíš vyjmenovaná slova? todle je to same nadrtíš se to z paměti.... je to kolik 10 bodu to je hodka učení???
Datum: 03. listopadu 2013 11:28
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nebo si vem kolo a celý to město si projezdi třeba 2x aby jsi věděl co je kde za chytáky , hlavně se rozhlížej na přejezdech třeba 2x
Datum: 03. listopadu 2013 10:45
 Jo, to je taky pravda. Chce to jet fakt bezpečně, plynule atd. Hodně důležité je koukat kolem sebe. Například když koukáš do zrcátka, tak otočit celou hlavu. Když je přednost z prava, tak taky otočit celou hlavu. Komisař pak vidí, že si tu přednost uvědomuješ a že ses opravdu podíval jestli tam něco neni...Samozřejmě když objíždíš překážku, tak hodit blinkr, pořádně se podívat do zrcátka a pak teprve zahájit manévr. Takže jak to shrnout...nejezdit zbytečně rychle, jet plynule, a při tom rozhlížení to musíš skoro až přehánět, aby komisař měl opravdu jistotu že ses podíval a přesvědčil ses o té situaci...Já dělal řidičák na mašinu už třikrát, vždycky jsem jel tak jak píšu - prostě abych udělal komisařovi radost. Zatim vždy úspěšně a s pochvalou, že jízda byla bezpečná a plynulá
Datum: 03. listopadu 2013 10:25
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 A hlavně na komisaře nedělat ''frajera'' ...
Datum: 03. listopadu 2013 10:14
 No...tak si vem motorku a běž si to pořádně natrénovat do provozu. Jediný co k těm jízdam...tak prostě zpomalit, abys stíhal ty situace řešit.
Datum: 03. listopadu 2013 10:11
Jméno: tomas
IP: uživatel13429
 helmu si dám správně ale zase se bojím že nedám přednost zprava na parkovišti nebo v sídlišti a je toho víc a 700 za každou jízdu se mi dávat nechce
Datum: 03. listopadu 2013 10:09
 Tak na takové chyby se asi připravit nedá. Podle mě se musíš trochu uklidnit, zvolnit..a těhle chyb se prostě vyvarovat no
Datum: 03. listopadu 2013 10:06
Jméno: tomas
IP: uživatel13429
 za mojí blbost že jsem něměl správně nazasenou helmu+plexi sklo sem neměl sklopený
Datum: 03. listopadu 2013 9:57
 No...tak záleží za co tě vyhodil od zkoušek že...
Datum: 03. listopadu 2013 9:38
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 cust lidi nemá prosimvás někdo návod jak udělat na fichtláckím zapalováním (J.23) tu izolaci na kladívko?? nějaký obrázek nebo schéma?? jinak díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 9:16
Jméno: Bizon350
IP: uživatel16371
 Je lepší fibr nebo z plošáku z elektroniky udělat čtverečky 10-10mm s dírkou a o kroužek nebo fibrové o kolečko do díry v pevném kontaktu. Nenacucá to olej nebo benzín tak rychle a je to tvrdší, můžeš to víc utáhnou proti povolování.Nebo kup celou novou sestavu.
Datum: 06. listopadu 2013 9:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16361
 prostě izolační papír či klingerit 2 čverečky 10 na 10mm a to kolečko obměříš posuvkou a ostríma nužkama na plech vystríhneš a udelaš doprostřed dírku... jestli maš uražený ten plast co běhí povatce je to na nove kladivka
Datum: 03. listopadu 2013 11:08
 čau draci,mám prblém s čz 125B koupil jsem novou zap.cívku zapojil to přes indučku jiskra je nádherná,ALE za boha nemožu seřídit předstih už fakt nevím..... prosím vás o radu jak to seřídit dám píst do horní uvratě nastavím 0,4 mezi kladívky a dál co? zkoušel sem to i přes baterku jakože sem nátáhl drát od kladívek + žárovka odpojil cívku a indučku a zkoušel kde ve válci přeskočí jiskra a at otáčím jak otáčím se zapalováním tak je to pořád skoro stejné.... a prostě to nechystne ani kdyby já nwm co bylo..... jak to mám vyřešit? předem dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 no jo tak to je jasný ........jestli ti to fouká pod hlavou nebo pod svíčkou tak to je celej problém ikdyž to má nějakou kompresi!!!!tohle jsem řešil asi před 3 tejdnama
Datum: 03. listopadu 2013 19:42
 jo jezdilo to,svíček zkoušeno asi 20,faje 3 všechny z pojízdných strojů,karburátor tam je origo,komprese je taky cekm fajn ale trochu to fůká pod svíčku,ale to fůkalo i když to jelo,ono to normálně jezdilo až do doby než prasklo gufero pod zápalkem a přestalo jet,tak jsem gufero vyměnil a od té doby to prostě né a né chytnout....
Datum: 03. listopadu 2013 13:11
Jméno: Standa
IP: uživatel16360
 A tu svíčku si jinou dal? Venku muže házet i prošlehlá... pod tlakem si jiskra najde nejkratší cestu a muže to bejt úplně někde jinde než na jiskřišti... proto se ptam i na tu fajfku (na jinou taky nejede?) a proto se ptam na izolaci VN kabelu v motoru (taková ta přechodka v zapalovánim) a VN kabel (jinej si zkoušel?) .... jinak to taky muže bejt extrémně ulitý .... jestli se nepletu,tak Béčko je vlastně Téčko,ale s vahadlovou vidlicí,takže je tam motor jako na Téčku,tzn karb Jikov 16 vzhledově jako na Pařezu(ten má jen 14mm)....máš tam karb co tam má bejt? Trysky v něm sou ty co tam maj bejt? Nepřelejvá se? Neni tam plovák z velký mašiny? Ucpanej vzducháč? Neni pod šroubem s tryskou moc vysoká podložka? A jinak gufera a těsnění motoru ok? Komprese ok? Jelo to už někdy?
Datum: 03. listopadu 2013 11:40
 faja,kabel vše zkontrolováno a vše v pořádku,ano vím že točí obráceně neboj,ale fakt nevím proč to nejede když svíčka je mokrá a dává jiskru ale prostě palivo nevybuchne...
Datum: 03. listopadu 2013 11:27
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ještě jedna věc ... ten motor se myslím točí proti směru, ne po směru hod. ručiček nenastavuješ tedy přdstih obráceně?tzn za HU?
Datum: 03. listopadu 2013 10:48
Jméno: Standa
IP: uživatel16360
 Svíčka? Fajfka ? Probíjející izolace VN kabelu? A nebo karbec.... Ale asi nepálí svíčka jak by měla,když to občas bůchne ....
Datum: 03. listopadu 2013 10:46
 kupován nový tady z krámku stejně jako cívka
Datum: 03. listopadu 2013 9:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16359
 klínek???
Datum: 02. listopadu 2013 23:00
 ano ,váčka zvedá kladívko v HU ale prostě jiskra uplně nadherna,ale opravdu to nechystne ani když to budete 100metrů roztláčet a benzín tam taky jde,už fakt nevím.....a ani snahu to nemá...... max 1-2 to bůchne a to jenom nekedy a hotovo......
Datum: 02. listopadu 2013 22:29
Jméno: standa
IP: uživatel16358
 Moje zkušenost - v nějaký prostřední poloze mezi dorazem a dorazem vždy vše nějak jede pokud: 1)kladívka aspoň trochu otvíraj a hlavně když zas zavíraj a 2)když vačka zvedá kladívko v HU a ne jindy (je to na klínku?) .... Pokud splníš tyhle základní podmínky tak to pojede a je jedno jestli budeš mít odtrh 0,3 nebo 0,5 a je fuk jestli máš předstih 2,5 a nebo 3,0...prostě to chytí a nějak pojede...
Datum: 02. listopadu 2013 20:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16357
 no dej mezer mezi kladívkama 04 a sks to natočit....chytne?
Datum: 02. listopadu 2013 19:55
Jméno: misak2001
IP: uživatel7414
 zdar draci potřebuji poradit s ČZ 175/477 jsou tam dvě kontrolky jedna modrá a červená modrá je na dálková světla a nevím na co je ta červena vždy když zastrčím klíč tak svítí po nastartování zhasne. Já si myslím že to je kontrolka dobíjení je to tak ? když zhasne znamená to že to dobijí ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 17:32
Jméno: misak2001
IP: uživatel16363
 díky
Datum: 03. listopadu 2013 17:32
 Tak tak...ta kontrolka ale může svítit i na volnoběh, tak aby tě to případně nemátlo.
Datum: 03. listopadu 2013 13:53
 to je dobíjení když zapneš klíč tak to svítí protože to nedobíjí a jak nastartuješ tak to právě začne dobíjet tak to zhasne je to i na čz 501
Datum: 03. listopadu 2013 13:49
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Je to tak
Datum: 02. listopadu 2013 19:10
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 ahoj lidi je dobry jednokrouzkovy pist je lepsi nez dvou a tri jakou ma kompres a zivotnost dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 9:40
Jméno: Bizon350
IP: uživatel16371
 Pístní kroužek utěsňuje spalovací prostor! Jeden kroužek je k ničemu, rychle se opotřebí a netěsní(vysokoobrátkové motory na croskách Čz, a hojně šunty s nikasilem), dva se začly hojně používat pro úsporu materiálu tam, kam dřív šly tři kroužky, a nebo se zvyšovaly otáčky motorů. Tříkroužek u Jawa a Čz je ideální řešení, těsnost dobrá , nepodfukuje. Pokud to je všechno dobře smontované, nevím, že by to drhlo o kanálky (při montáži je potřeba strhnout ostré hrany kroužku, vyčistit drážku,...) a i životnost na výbrus je větší. Ale ať si to každý namontuje podle svých možností a zkušeností.
Datum: 06. listopadu 2013 9:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tvrzení, že ztráty třením pístního kroužku jsou zanedbatelné je poměrně dost odvážné tvrzení,
Datum: 03. listopadu 2013 21:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16362
 lepší je teoreticky v tom že má menší tření a je vhodnější pro provoz v otáčkách... osobně do seriovky asi nej je 2 ..nejni tak naročný na stav válce a kroužku tření je zanedbatelný 3 hroužkove sou takový přehmat ..zámky často vychází do kanalu a maš tam víc věcí co se mužou pokazit..výkon a kompresi ti neovlivní ani jeden
Datum: 03. listopadu 2013 11:56
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 ahoj lidi co je to ledinkova hlava jak se pozna a jake ma vyhody dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2013 16:14
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 bych se zachcal
Datum: 04. listopadu 2013 16:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jo pánové viděl jsem člověka který kompresi sháněl v obchodě s autodíly, že prý mu soused říkal, že jí asi ztratil při výměně těsnění pod hlavou, byli jsme s kámošem mrtví smíchy
Datum: 03. listopadu 2013 21:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak tak, a tu bys v motoru najít neměl .)
Datum: 03. listopadu 2013 19:30
 A pokud by někdo chtěl vědět, co je to kompres...tak je to obvazová potřeba. Takové tkané polštářky ke krytí různých otevřených zranění
Datum: 03. listopadu 2013 18:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A teď pro ty, co to nepochopili. Narážel jsem na to slovo "kompres". Patrně máš na mysli KOMPRESI. Nemůžu si pomoct, ale tenhle přiblblý výraz se začíná objevovat čímdál víc...
Datum: 03. listopadu 2013 18:19
 Chlapci, nezapomínejte prosím, že pravopis je něco jako vizitka pisatele!
Datum: 03. listopadu 2013 12:20
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 kompres je jakoby takovy tlak kdyz slapes kdys to ma velikou kompres tak to lepe jede ,pokud mas malou kompres tak je dobry udelat vybrus jinak kompres se meri takovym blbincem co zasroubujes do hlavy misto svicky a ono ti to zmeri ted nevim jaka ma byt hodnota ale ja to vzdy poznal na noze jestli ma motor dobrou kompresi take zalezi na pistu cim vice krouzku tim vetsi kompres tudis by to melo lepe jet ale lepe to nejede pac cim vice krouzku tim vice treni a dale zalezi na tesneni jestli to fouka nebo ne
Datum: 03. listopadu 2013 10:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co je "kompres"?
Datum: 02. listopadu 2013 22:49
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 diky
Datum: 02. listopadu 2013 18:48
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Datum: 02. listopadu 2013 18:18
 hlava co má ze vniřní strany takový výstupek výhodou je že má větší kompresi než půlkulatá
Datum: 02. listopadu 2013 17:11
 čau, nevíte jestli se dělaly více druhů těch háčků (na uchycení tašky nebo tak) na prsách na fichtlech? mam z 69 a z 76 a je tam ten klasické hrubý hliníkový, a teď jsem si dovezl ze 77 a je tam jiný, tenčí, tak nevím jestli je origo nebo ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 16:47
 jj ten z te 05 vím ale tenhle mě celkem zarazil  , nejhezči sou stejně ty hliníkové
Datum: 02. listopadu 2013 16:47
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Je to originál, jsou tři druhy, hliníkový se zámkem z 05, hliníkový bez zamku na staré 20/21 a plechový na nových modelech
Datum: 02. listopadu 2013 15:47
Jméno: pavel
IP: uživatel16353
 zdar potreboval bych poradit mam 8 vybrus 55ccm s 40 vrtání nevím jakou mam koupit hlavní trysku originalne ma na ten muj vybrus byt 50 ale uvažoval jsem tu 72 ale zaujala me ta nová 95 ale ta by asi hodně žrala tedka tam mam 32 a je to jakysi líný dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel16354
 Laditelná tryska je krám,to je tak na odzkoušení,jestli motor jede... No ale to je každýho věc... Jinak trysku neřeš,klidně 68,ten válec nemá vyšší výkon ani nic podobnýho,jediný co ho proslavilo je 8.výbrus úmyslně nesprávně označovaný za 60ccm,jinak je to něco mezi válcem z j05 a j21 a podle jeho časování bych se trysky 68 nebál. Tryska 72 mi přijde zbytečně velká a nepřijde mi,že by mi s ní seriovka jela víc,ba naopak,seriovka mi jede naplno na trysku 65. Ale u fichtla je to kus od kusu.... Tryska 95 je tak na totálně překopanej karbec na 20mm.
Datum: 02. listopadu 2013 11:04
Jméno: pepa
IP: uživatel16355
 j 72 pohoda dá se s tim jezdit a troch víc to jede dokonce když stratíš original 68 stojí 732 polovic,,,,
jinak sinemž pomoci ale pleteš si tzv hlavní a volnoběžnou tirisku...halavní je ta 68 a volnoběžná je nějakých 30 ...ž podle jmena a jednodše řečeno volnoběžná má vliv na spotřebu a výkon v niších otáčkách hlavní od cca tři čvrtě otevření plyn což je fíka hlavní použitený spektrm otáček ..
jinak pokud chceš regulovat trisku jde kopit si sadu ale dělá se i štelovatelná hlavní triska.. skladá se s trubky a jehly a štelje se prutok od hodnoty 60 do 120 .... občas jso za 500 na aukru .....jinak sada trisek je dvojnásobek...
Datum: 02. listopadu 2013 10:41
 stačí 72 mám to odzkoušený, jehlu na 2 zářez od shora a v pohodě, svíčka cihlová, taky sem měl na jednom fichtlu tu polskou sadu
Datum: 02. listopadu 2013 0:17
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 10:50
Jméno: Standa
IP: uživatel16360
 Jsem asi trochu opožděnej,ale co je na tý ojnici tak IN ? Vidím obyč ojnici,kdyby na ní nebyl nápis rocket,tak bych si myslel že je to ta měkká sračka z východu....
Datum: 03. listopadu 2013 10:50
 recenze? Názory? odkaz?
Datum: 02. listopadu 2013 18:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 už se tu o tom psalo, nic nového
Datum: 02. listopadu 2013 15:49
 jojojo
Datum: 01. listopadu 2013 22:03
 to je na fichtla?
Datum: 01. listopadu 2013 21:29
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec moždná budu kupovat za levno čz 175/450 má tentok typ neakou hodnotu a zvoní klika takže kolik zhruba oprava ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 10:50
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já bych se toho tak nebál a jestli to máš kousek , zajed se na to podívat.Já jsem svojí 450 sehnal cca za 1500,- a mašina je celkově po GO kyvka , vidle , motor a všechno chodí krásně
Datum: 03. listopadu 2013 10:50
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 díky hosi dospěl jsem k tomu ze to kupovat nebudu motorky jsou a budou tak si počkám na neakou jinší.
Datum: 03. listopadu 2013 8:26
Jméno: standa
IP: uživatel16354
 Cena odpovídá stavu. To že zvoní,to mužou bejt kroužky,futro,čep - což je relativně v poho,tam jde o kulový a nemá se ani moc co stát,ale jestli je vakl dole v klice,tak to je o hubu,praskne klec,vyletěj jehly a dojezdil si... Že někdo dělal GO nevěřim,to by nezvonila klika,to tak někdo akorát vyměnil kroužky a přetěsnil motor aby netek... Jízdní zkouška napoví víc ... Taky okoukni jak jsou na tom tlumiče,jestli je rovnej rám,jak moc spuchřelý sou gumy a jestli funguje eletrika ... Ale za 3500,- bych čekal totál šrot s velkou investicí.
Datum: 02. listopadu 2013 10:23
 175/450 by zvonit nemělo (futro)- má asi už vakl - bude potřeba investice do motoru ... takhle levno ti to po GO nikdo neprodá, páč ta poctivá oprava vyjde +- stejně jako ta cena za jakou to nabízí .... jo až ti to dozvoní, tak bude po motoru  a to bude totálka
Jinak motory477,487 na jehlách budou cinkat a chrastit po i GO
Datum: 01. listopadu 2013 22:01
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Tak třeba mě, i když na hranaté stopětasedmě, která na tohle trpí ještě víc se rozpadlo jehličkové ložisko, nebo spíš jeho klec, motor to schroupnul, a sežralo mi to výbrus... i když to se snad u kulaté stát nemůže
Datum: 01. listopadu 2013 21:13
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok ja tomu chcu nekdy udelat renovaci ale když bych to koupil tak chcu na tom nejdřív létat takže když by to už dozvonilo tak co se muže stát ?
Datum: 01. listopadu 2013 18:58
 U mašiny po generálce rozhodně nemůže zvonit klikovka, to je v případě dobře provedené opravy naprosto vyloučené. Takže o té GO pochybuji...jinak štětkolak, chybí kryt řetězu, chromy v prdeli, chybí sklo paraboly a já nevim co ještě...Podle mě to zas tak výhodné není...
Datum: 01. listopadu 2013 18:35
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Datum: 01. listopadu 2013 18:27
 Tak hodnotu určitě nějakou má...záleží co znamená za levno...taky samozřejmě záleží na stavu, jestli má papíry atd...Jestli zvoní klika, tak se obávam že tě nemine kompletní GO motoru. Na opravu motoru si připrav přibližně 3000-4000kč.
Datum: 01. listopadu 2013 18:21
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi mám jawu 21 cuká a nedrží volnobech ale vitočit jde kde mám hledat chybu ? zapalování,karbec nebo neco jineho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 18:06
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 řekl bych že tam jde moc paliva protože jak čepnu tak se to hned zadusí
Datum: 02. listopadu 2013 18:06
 Přesně tak. Zapalování, karbec, nebo něco jiného...
Datum: 01. listopadu 2013 17:49
 Čau draci chci jse zeptat jek z max rychlosti vypocitam otačky motoru jede mě to 70 km/h a mam 12 zubý kolečko. A ještě jestli nekdo nema na prodej papíry na pionýra s max. rychlostí 45 km/h.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 15:56
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 maximální otáčky jsou mimo jiné dány časováním válce a to tě prostě o moc víc než na 6500 prostě nepustí a na 7500 rozhodně ne
Datum: 02. listopadu 2013 15:56
 Dá se říct že všechny hodnoty, které naměříš pomocí standartních sériových analogových tachometrů, tak jsou chybné. I elektronický ručičkový tachometr co mam na velký mašině tak prostě o nějaké procento přeměřuje...A tachometr ze škochtle neni žádná výjimka, i ten dokáže kecat velice slušně, to mam odzkoušené...
Datum: 02. listopadu 2013 1:06
 Nevim jestli je to přenějši ale ma tam tachometr ze škody 120.
Datum: 01. listopadu 2013 22:44
 To je sice super, ale číza je na tom s přesností tacho podobně jako pio, takže ehm, digi je digi ...
Datum: 01. listopadu 2013 22:03
 Jel za mnou kamoš s ČZ 175/450 a rikal ze sem jel max. 70 km/h.
Datum: 01. listopadu 2013 20:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Moje klasická otázka u podobných rychlostí: čím jsi to měřil tu rychlost?
Datum: 01. listopadu 2013 19:01
 A jsou ty otačky na seriovyho fechtla hodně ja sem jen slicoval saci a vejfukovej kanál.
Datum: 01. listopadu 2013 17:28
 Za ten inzerat se omlouvam to sem nevěděl a diky za rady.
Datum: 01. listopadu 2013 17:27
Jméno: revmaplechař
IP: uživatel16352
 12/55 70km/h = cca 7640 ot/min.
Datum: 01. listopadu 2013 16:08
 Jinak rychlost třeba měřit pokud možno přesně, tzn třeba digitálem...jo a inzeráty patří uplně někam jinam, kdyby to nebylo takhle rafinovaně zapojený na jinej dotaz tak by se to hned mazalo...
Datum: 01. listopadu 2013 16:02
 Obvod kola-vypočítat otáčky kola-a pak přes převodové poměry si dopočítáš otáčky klikovky...obvod kola si nejlíp změř krejčovskym metrem, zbylé údaje najdeš na http://www.sesa-moto.cz nebo je dopočítáš tak nějak z hlavy. Vlastně jde jen o poměr počtu zubů na dvojici "primární kolečko-lamela" a na dvojici "sekundární kolečko-zadní rozeta". Na trojku jde převodovka napřímo 1:1, takže netřeba ji uvažovat...
Datum: 01. listopadu 2013 15:58
Jméno: vena
IP: uživatel15908
 kolik má hodnotu motor péraka 250 chybí spojka levej a pravej dekl a hlava
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 18:16
Jméno: vena
IP: uživatel15908
 dík stando, to neni špatnej nápad. jinak válec žadny žebro nechybí píst taky v poho, klika by taky šla akorat karter jak má přijít řetězovy kolečko tak tam je krapet ulomeny, ale jak říkate neni foto
Datum: 02. listopadu 2013 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel16354
 Takže "polomotor" ... Dva kartery,převodovka,klika,válec ... Rada ... Jako motor to prodáš za litr,ani ne... Rozeber to,extra prodej vyčištěné kartery,extra prodej kliku,extra prodej válec,extra prodej převodovku a možná na tom dvojku trhneš
Datum: 02. listopadu 2013 14:40
 Zase takový dotaz.Vždy záleží na stavu motoru!!!Pokud to je nějaký kus šrotu s přirezlým pístem k válci a olámanýma kartrama a žebrama tak skoro nulovou max. 500,- ,ale pokud je po komlpetní precizní renovaci cena se může pohybovat i okolo 10.000 - 15.000,-tis..Bez fotky se to těžko určuje.
Datum: 02. listopadu 2013 10:07
Jméno: Dragoun
IP: uživatel16321
 Netuší někdo zda se budou dávat objednávat nadále věci z fichtlkrámku? , Zrovna se mi blíží skládání pincka po generálce a bojím se že budu ještě dost věcí potřebovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2013 9:18
 doma je to dost zanedbane a tak musim zehlit draku,,, urcite drivn nez 18,10 budu posialt ale ted nic nevim a prestavam makat
Datum: 01. listopadu 2013 9:18
Jméno: maspe
IP: uživatel13749
 až se sesa zrekultivuje a rodina ho pustí do práce, tak určitě
Datum: 31. října 2013 21:52
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdravim Draci, má některý z vás nějaké zkušenosti s opískováním karterů? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2013 9:42
Jméno: jikar
IP: uživatel13778
 No jasný mě to jen zajímalo jestli to třeba někdy jen někdo zkoušel... dík za odpovědi
Datum: 01. listopadu 2013 9:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tou prasečinou jsem myslel jakýkoliv pískování karterů i vík... pokud je chceš zku*vit, pískování je jasná volba... pískovaný to bejt prostě nemá, do původního stavu bys to pak dával dost těžko a navíc rádoby-hezky to vypadá chvíli, než se na tom objevjej mapy oleje a bordelu...
Datum: 01. listopadu 2013 8:01
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak zrovna víko spojky se nepískovalo,ale za mě nepískovat vůbec
Datum: 31. října 2013 23:31
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Vnitřky karterů jsem nemyslel myslel jsem vnější, jestli by to šlo jakoby zmatnit třeba nějakým hodně jemným písečkem nebo jsem taky četl jen o kovových hoblinách. Třeba víko spojky. Jinak lepší je asi použití chemie.
Datum: 31. října 2013 20:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je slušná prasečina...
Datum: 31. října 2013 19:44
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Dík já to právě viděl na jednom fóru, že to někdo psal že to dělá.
Datum: 31. října 2013 19:42
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 můj názor: nevhodné, abrazivní materiál, kartery jsou obroušeny, vleze to dovnitř (viděl jsem dokonce otryskané vnitřky karterů i s domečky pro ložiska - na prd); takže umejt, když to nejde, použít arvu, nebo slabší roztok hydroxidu, nebo mechanicky vypucovat,....
Datum: 31. října 2013 19:25
Jméno: oto
IP: uživatel11232
 Čus draci, mám problém s vadnutím pio i za těhlech nižších teplot, mám čerstvě upravený 2K, vrtání 38,25,,,, výfuk od h. 28,5, šíře 26,5 tvar hříbek, ale šířky mám tvar - obrácený lichoběžník, sání slícované 55/69 nerozšířené, píst 2K, hlava sériová - zabroušená pastou, koleno origo 25mm, výfuk zkosený(alá mustang) Mažu 1:25 polosyntetika, převod 12/55, Brisk N14C. Zatím to nejlíp chodí s tryskou 70, (tmavší cihla) má to hezkej střed a vršek, ale vadne ...
Prvně mě napadá sání -šířka a kompresní poměr ? ... na bohatší nastavení to chvilku frčí, ale jak se zahřeje tak prd
Tak do mne  .. co s tím ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 20:15
Jméno: oto
IP: uživatel11232
 Ok, ještě zalaboruju a uvidím, zatím dík
Datum: 31. října 2013 20:15
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Spíš by to nepomoho,ono to stejně nasaje jen to co tomu origo karbec dovolí a pak už je jedno jestli máš sání na 19mm karbec nebo 21mm karbec.....chybu hledej v nastavení....
Datum: 31. října 2013 20:05
Jméno: oto
IP: uživatel11232
 Tohle už jsem zkusil - hladinu co nejníž - tak to stratilo spodek, ale na plno to valilo jak čert na rovince doplnejch a tacháč origo ukázal skoro 90 a to vážím metrák  ,
Jinak neprospělo by tomu kdyby se ještě protáhlo a hlavně rozšířilo sání na 54/69 ? docílil bych tak lepšího průběhu od spodu ?
Datum: 31. října 2013 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Shoď decentně hladinu dolu,studený to povrčí jen na volnoběh a bude se to zahlcovat,ale teplý to pude nadoraz a nebude to vadnout....jinak svíčka,výfuk,sání atd....
Datum: 31. října 2013 19:11
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, jak nejlíp zatěsnit motor Jawa 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 13:09
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když chceš aby to těsnilo co nejvíc , dej papír + silikon
Datum: 03. listopadu 2013 13:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když mám rovný kartery, jde tam papír. Když to někdo půlil sekerou, tak dávám silikon...
Datum: 01. listopadu 2013 20:50
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Potřebuju aby to co nejvíc těsnilo rozdělávat to často určitě nebudu
Datum: 01. listopadu 2013 14:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16351
 Po zkušenostech s "upraveným" motorem (resp. to že se sral jak to šlo a měl sem to otevřený 4x za měsíc) bych silikon nedal,je s nim moc sraní než se oškrábe....takle tam hodim papír,zavřu...otevřu,vyndam papír a nic neřešim ... tak asi tak .... jinak je asi úplně jedno,jestli dáš papír/olej a nebo papír silikon... silikon je možná lepší,když máš někde hodně dobitý kartery ...
Datum: 01. listopadu 2013 12:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hmm, je to frajeřina říkat že mám těsnění pouze na vazelíně a motor nekápne, ale jaký výhody to má proti papíru na silikonu? že můžu těsnění použít opakovaně? Ta dvacka za těsnění mezi kartery mě při GO už nevytrhne a mám jistotu... samotný těsnění s vazelínou dávám pod víka i pod válce a karburátory, ale do půlek dávám vždy silikon s papírem, případně pouze silikon u motorů typu kejva a jsou suchý...
Datum: 01. listopadu 2013 8:06
 Nechci bejt nějakej silokonovej odpůrce, ale při dobrým stavu styčných ploch je nejlepší volba papírový těsnění mázlý vazelínou
Datum: 01. listopadu 2013 6:03
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 a co oboje ? tmel+papir
Datum: 31. října 2013 22:07
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 A nebyl by lepší silikon ?
Datum: 31. října 2013 19:48
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Namaštěnym papírem
Datum: 31. října 2013 18:04
 Zdar, jak jsou na motoru dole ty 4 držáky kříže (2 na každé půlce) tak ten levý přední se mi ulomil, vadilo by, kdybych to nechal tak jenom na tom pravém? Jestli by po čase neodešel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 18:05
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Časem ti to utrhne oko na karteru
Datum: 31. října 2013 18:05
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 no raději bych to přivařil, protože by to dělalo problémy. Jak se stojanem tak s upevněním kříže kvůli revmaplechům.
Datum: 31. října 2013 16:37
|



|