Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
 Čau, napadla mě taková blbost.... myslíte že by fungovalo, kdyby se dal do karteru nad magneto ten snímač na tacháč od kola, tak by to mohlo fungovat jako otáčkoměr ne? akorát mě napadlo jestli by tam na tom tacháči bylo dost místa na ty čísílka... pište pls vaše názory, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 20:44
Jen tak to nepujde. A navíc aby to nerušil ten magnet zapalování-je docela silnej. A navíc ten tachometr z kola má převodník pro rychlost(obvodovou rychlost magnetu na drátech kola) a ne pro otáčky čehosi.
Datum: 19. července 2008 20:44
hehe no chlapec, na to musí být určity měřič kery by ho nerušil velky magnet a musí být v něm soft, kerej proste dokáže vypočítat kolikrát se to za minutu otočí!! takhle by ti to meřilo akoraat rychlost toho magneta jak se točí, a to si myslim že ani ne páč potřebuješ vědět přesný rozměry! dívej se, když se ti na otáčkoměru ukáže 1000 RP/M tak si to musí nějak spočítat když je to digitál protože v tu chvili ten motor udělá třeba jen nevim 16 otáček za sekundu no a to se musí vynásobit 60 a vyjde ti 1000 otáček!!! a když to máš třeba na náhon, tak musíš mít akorát vytipovanej převod a dobře udělanej otáčkoměr, aby ti to dobře měřilo... neni to tak jednuchy jak mysliš
Datum: 19. července 2008 17:55
 tam a mám po ježdění, při výměně kolečka z 13 na 12 jsem povolil zadní sřoub na kole povolil řetaz, vsadil 12 kolco, utáhl řetaz, a asi sem nějak špatně dotáhl vzadu tu velkou matku vzadu.. jedu chci zabrzdit jo zabrzi, ale nevraci se páčka si rikam co je a ani to enchce jet, tak dojíždím domu na jedna jedu z kopce lidi kolem se divi kdyz pak zmacknu spojku proc mi to z kopce nejede... přijedu dom, hodinu koukam co se stalo, matka byla povolena levá strana kde je chycený lanko tak vyklouzlo z toho kolíku na rámu myslím ten buben no a vubec cely je to dojebany... eště na levo není napínák (teda je ale jen ta část, která je na sroubu, ta druhá co se drží matkami v rámu se někdě stratila tak už jezdim rok, celkem o hubu bych řekl) no a jelikož se neprodává napínák takovej co je na 555 tak se musi vyrobit, a když už se bude vyrábět levej tak i praveej... a to bude zase cekání... jinak jen tak pro zajimavost jedu na kole z prudkyho kopce a najednou buch zasyceni a přední pneu mi praskla, mel jsem co delat abych to uřidil... co už hlavně že jsem zdravej a doma... ale ten fichtl... ten me teda stve chjo
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 10:11
Jméno: akrij
IP: uživatel2656
No a co?? co to má znamenat?
Datum: 20. července 2008 10:11
Jméno: LOS
IP: uživatel600
 cau... dneska si to zenu s kamosem ve dvouch na mim fikovi... 1 plnej parada 2plnej parada 3 plnej parada tak 5sec a pak to zacalo uplne brzdit!! tak jsme tam dal spatky za 2 plnej a sel krasne a dal jsem tam zase za 3 plnej a taky 5 sec a zase to zacalo brzdit a na 3 to jelo jenom pri nizkych otackach  newite pls co stim muze byt¨?, nikdymi to nedelalo moc dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 13:03
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
mas pravdu davam tam 95
Datum: 20. července 2008 13:03
Jméno: Misha
IP: uživatel3515
nestíhá si to brát benzít, se vsadim že jezdíš na naturál 95 a na to neni fichtl stavěnej, lej tam 91 a budeš spokojenej, nevymáčkneš zněj maximum, ale pojede to, nebude tak výkoný jak z 95.
Datum: 19. července 2008 22:25
Jméno: LOS
IP: uživatel600
nn gumicka je nova  jsme presvecenej ze to hladina neni!! ve dvouch na 3 na plnej to zacalo brzdit jako by mi nekdo ,,mackal na brzdu¨ tak jsme musel ubrat a jel zase!! kdyby to byla hladina tak to aspon cuka nebo ale fakt normalne to jelo a zniceho nic kdyby se na fika povesilo 300kg a nechtelo to jet... newim vzivote se mi tohle nestalo!
Datum: 19. července 2008 20:17
Jméno: josef
IP: uživatel2969
v kohoutu je černá gumička,kámošovi to dělalo taky protože je rozložená stářim jak na nmi působí to béňo
Datum: 19. července 2008 18:53
no mozna hladina, páč když při nízkých otáčkách přidáš plyn tak ti to chípá no a to je když je hladina vysoká.. ale to asi nebude tvuj problem pac by ti to neslo dobre i na ostatnich stupních
Datum: 19. července 2008 17:37
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no to mě dělalo taky no, ale proč, na to sem nepřišel.. ale docela by mě to zajímalo no...
Datum: 19. července 2008 16:48
 MÁTE NĚKDO ZKUŠENOSTI Z TÍMTO SEDLEMhttp://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_611.html?CHTĚL BYCH TO HODIT NA BABETTU 207 ALE NENÍ TU UVEDENÁ JAKO VHODNÝ TYP????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 15:02
Jméno: Lug
IP: uživatel3536
 zdar chci se vás zeptat jak mám vyčistit výfuk na fíkovi, dělám to tak ,že naleju benzin do výfuku a pak to zapalím ( předtím ho samozdřejmě vymontuju ) ale zdá se mě že ta usazenina ve výfuku je pořád ( je jí tam mín ale pořád je..) a tak se ptám máte nekdo nejaký lepší způsob čistění výfuku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 20:52
Já tam normálně nalil ředidlo,rukama zadělal obě strany,prolil jsem to celym vejfukem,postavil jsem ho skoro kolmo k zemi a odspod zapálil. Počkal jsem prostě až to vyhoří a vevnitř mi zůstal akorát takovej tenkej černej povlak. Ten ani tak nevadí a navíc výkon fichtla se vyditelně zlepšil. Za 2 mě vytáh tam,kde jsem předtím jel za 1. Jo aještě jsem kouskem plechu oškrábal tlumič a rovněž jsem ho polil ředidlem a zapálil. A když ten vejfuk vypaluješ,vyndej tlumič-to jen tak na okraj,ale to jistě víš,to ti nemusím říkat.
Datum: 19. července 2008 20:52
Co to je to LUHU ??
Datum: 19. července 2008 20:33
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
No da sa aj takto ako vy vravite, ale poskodi si chrom ,ja som vecer namocil vyfuk do prostriedku LUHU ,a rano bol vyfuk ako novy vsetko to zislo dolu sadza,carbon olej proste vsetko ,a netreba nic palit a crom ostane neposkodeny ,odporucam
Datum: 19. července 2008 20:21
Jméno: drako
IP: uživatel3499
De to taky dobře autogenem, dyš ho máš.... ale nesmíš to přehánět aby nezmodral.....
Datum: 19. července 2008 19:08
Já to dělal hořákem.Ale de to i tak,že namočíš hard do benzinu,nacpeš ho do vejfuku,vejfuk postavíš aby stál kolmo a zapálíš.Nelekni se,bude to hodně kouřit(takovej černej dým) a smrdět.Až to přestane kouřit tak je vypálenej,pak to jenom vyklepeš a máš ho čistej
Datum: 19. července 2008 15:56
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jestli budeš mít v plánu celý výfuk znova lakovat nebo chromovat tak ho můžeš hodit do ohně, a pak to jenom vytřepeš
Datum: 19. července 2008 15:20
Jméno: gizi
IP: uživatel3517
Posl.aktualizace: 20. července 2008 13:12
Jméno: Janec
IP: uživatel3531
na te motorce toho z fichtla moc nezustalo...upraveny ram motor a nadrz tim to asi konci
Datum: 20. července 2008 13:12
Datum: 20. července 2008 12:59
má tam MIKUNI
Datum: 19. července 2008 21:36
ale je to nádhera, motor jak novej, prostě skvělý, zajímalo by mě, kolik to motoru přidá
Datum: 19. července 2008 19:06
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3539
myslim ze to ma tak spravene pre to aby zvacsil/zefektivnil nasavanie...predsa len je tam vacsia diera cez ktoru sa sype ta zmes z binnga...ale aj tak neviem ci to neni karbec mikuni
Datum: 19. července 2008 18:55
právě! kurna zrovna vsici co sem pisete tak skoro o všech vecich sem neska přemýšlel! tam, kde má být původní karbec tam má teď tyčku kerá je přivařená na rám, náhradní držák páč si všimni, že tam, kde je domeček pro klapku je málo místa a taky se tam nedá přidělat původní držák! no a podle mě je toi olepší v tom, že se nejspíš možná líp maže klikovka a takyse líp potom zmllhovatí směs a nemusí putovat cestu přes sací kanál bo jak to tam je
Datum: 19. července 2008 18:01
Jméno: Janec
IP: uživatel3531
ma tam klapku primo do kliky melo by to min lepsi zaber odspoda a celkove lepsi plneni atd... teoreticky by tam sel udelat treti kanal pres misto kde byl karbec... po techto slozitych upravach motoru se ale musi upravit i ram a nebo motor pustit niz ku zemi
Datum: 19. července 2008 15:23
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
tu díru na karbec má zadělanou proto, protože to co je na tom motoru nad klikou je sání z karburátoru BING. upřímně- nevim proč to má daný přímo ke klikový skříni, ale já toho ještě nevim spoustu, tak se zkus zeptat samotnýho stejskyho
Datum: 19. července 2008 14:31
Jednoduse toe mrte borec a ma tam na tom docela peknej tuniing... a dost mu to asi poleti
Datum: 19. července 2008 14:12
 Nevite pls kolik je nejmenci vejškavzirku na fikovi?? ja myslim žr 3mm ale nwm
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 8:01
Jméno: radim
IP: uživatel202
mopedy minimálně 1 mm, všechny ostatní minimálně 1,6..
Datum: 20. července 2008 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel3543
nerad bych se mylil,ale autoskolu uz mam 4x za sebou,papiry mam na vsechno mozny a mimojine i na A-MAX a fichtl spada do kategorie malych motocyklu cu musej mit dezen aspon 1mm
Datum: 20. července 2008 2:04
Pouze mopedy maj minimální hloubku dezénu 1mm,fichtl už musí mít 1,6mm
Datum: 19. července 2008 15:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
auta 1,6 a motorky 1,0
Datum: 19. července 2008 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel3537
myslim ze na malejch motocyklejch je nejmensi povolena hloubka dezenu 1mm,u velkych moto je to 1,6mm....
Datum: 19. července 2008 14:50
sorry překlep vejška vzorrku
Datum: 19. července 2008 14:07
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
 Cus.Nevite cim to muze byt, ze kdyz nekde jedu, tak jak se my trosku zahreje motor nechce to chytit na nakopnuti.normalne za studena chytne na prvni sup bez plynu ale jak se zahreje tak vubec.Musim roztlacit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 18:03
to je zajimavy  mě fichtl teda jawa 555 nestartuje zatepla proto, že mi občas proklouzne spojka!!! za studen a mi ttam zas nejde dobře směs a musim dycky hodinu nakopavat! zattepla nastartuje vždycky, teda když neprokluzuje spojka
Datum: 19. července 2008 18:03
Jméno: standa
IP: uživatel3537
myslel sem studenej.....sorry
Datum: 19. července 2008 14:52
Jméno: standa
IP: uživatel3537
to je normalni. mas studenou svicku,ale vetsina fichtlu nechyta kdyz sou teply,s tim nic nenadelas,kdyz tam das teplou svicku tak zase nechyti teplej...
Datum: 19. července 2008 14:52
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
 Cus.Chci se zeptat jestli nevite cim to muze byt, ze nekdy kdyz pridam plyn na plne na pionyrovi, motor se zacne nahle dusit a ztraci otacky a zpomaluje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 17:11
bo mas v riti predstih bo odtrh
Datum: 19. července 2008 17:11
Jméno: Monty
IP: uživatel13
neseřízený karbec
Datum: 19. července 2008 15:44
Jméno: standa
IP: uživatel3537
bordel v karburatoru nebo si bere falesnej luft v guferu...
Datum: 19. července 2008 14:54
Jméno: pepa
IP: uživatel2409
 čááu draci...heledte vymejšlím jak zlepšit chlazení fíka a jak sem tak koukal po dílně, mám pár hlav s vytočeným závitem prakticky kničemu...napadlo mě co takhle po obou stranách hlavy navařit pod úhlem na strany další dvě hlavy? na vedlejší hlavy by se přenášelo teplo z té prostřední a díky větší ploše proudění vzduchu by bylo lepší chlazení...co si otom myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 20:44
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Svar to jednoduse autogenem, (plamenem)
Datum: 19. července 2008 20:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
taky sem nad tim jednou přemejšlel, ale nemam to čim vařit(hliník) tak sem se na to pak vybod.....šroubovat to nechci a vařit nemam čim no....
Datum: 19. července 2008 15:09
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no já myslim, že by to mohlo fungovat, ale když už budeš v tom montování, tak nějak vyrejpej ten spalovací prostor, ať je to lehčí. ale budeš asi muset hodně zkoumat jakej ůhel je nejlepší, aby ti to nefoukalo třeba na převodovku páč tam je to docela zbytečný... ale musim uznat - nápad je to zajímavej!
Datum: 19. července 2008 14:35
 Čau seso, prosimtě mám doma Mustanga 23, na předních tlumičích mám staré měchy (gumové návleky). Chci od tebe koupit nové, ale jak je ten náhled toho návleku, připadá mi trochu uzší nahoře, ten můj je široký nahoře. A také dole zevnitř má takovou drášku která vleze do výstupku dole na tllumiči. Ta zabraňuje pohyb návleku po tlumiči dole. Připravuji ho na STK a potřeboval bych mít originál. Chtěl bych vědet jestli ještě lze sehnat a pokud ano kde je to možné nebo jestli pasuje třeba z ČZ nebo kýbačky. Předem moc děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 19:16
jasne ty co mam jsou ok,,,
Datum: 20. července 2008 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel3537
sice nejsem SESA ale odpovim ti. Ty prachovky co prodava SESA jsou origo a pasujou spravne. Mozna si tam mel drive prachovky z neceho jineho,ale tyhle jsou origo.
Datum: 19. července 2008 14:57
 borci, když mám teď 13 kolco ve předu a jedu do kopce tak, že jedu spíš na dvojku a když přeřadím za tři tak to chvilku jede a potom musim zase podřadit, tak esi by bylo lepší tam dát 12.. díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 16:26
sak já mám 555  =
Datum: 19. července 2008 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel3537
pokud jezdis same kopce dej tam 12 z,pokud spis po rovine tak tam nech to 13z. Ono v tech koleckach neni az zas takovej rodil. Rozdil mezi temito kolecky bys poznal jedine u parezu 550 nebo 555 protoze ten je konsruovanej na 12z kolecko a kdyz mu das 13z tak pojede rychleji ale strasne rychle straci silu v kopcich. U klasickych fichtlu pocitis rozdil v sile az tak s 11z koleckem....zalezi to na tobe,ale me to prijde zbytecne...
Datum: 19. července 2008 15:02
Jméno: radim
IP: uživatel202
pokud jezdis po vetsich kopcích dej tam 12kolco,taky jsem ho mel a jelo to mozna jeste rychleji a urcite zivjeji nez s 13 kolcem,samotne pistni krouzky ti nepomuzou,zalezi na celkovem stavu motoru,mozna vybrus...ale pokud ti to jede tak ze po rovine trojka jede dobre tak si tam hod to 12 kolco a mas to..
Datum: 19. července 2008 13:27
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
tam nedávej menší to není kroska radší si kup nový pístní kroušky
Datum: 19. července 2008 12:29
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 čau
chcete někdo fotku toho kde máš být ta lákarnička na fikovy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 18:09
chlapi jak to vidim svatej zavazadlovej prostor na 555 tam se vleze všechno!!! akorat mi chybí pumpička a dnesni lekarnicka je mensi nez ta stara... nařadí, hadr s monterpakou mám vpravo a vlevo je prazdno tam pride pumpicka,,, eště se mi tam vleze třeba i něco na lepení, i když chci vidět, jak budu rozdělávat zadní kolo z rámu apotom ho vysvlíkavat.. no fuj radsi antipich bo co to je!
Datum: 19. července 2008 18:09
Jméno: standa
IP: uživatel3537
starsi rady 20 a 21 meli na leve strane ramu takove 4 vidlicky do kterych se dalo uchytit naradi gumickou. Nova rada 20 a 21 s uzkou zadni vidlici a rameckem svetla jako ma mustang meli tekovej plechovej drzacek s mistickou. Stare rady 05 nemeli na leve strane vubec nic a posledni rady 05 uz meli ty 4 vidlicky. Co jsem ale videl,tak origo plechova lekarna se davala i se sadou zarovek za ram nad drzak prsicek a prsicka je primackava a nevypadlo to a do tech vidlicek se davalo naradi. Videl sem to na strasne moc fichtlech takle. Dnesni motolekarna je v hadrovem futralu a da se celkem lehce upnout i s naradim do vidlicek.
Datum: 19. července 2008 15:09
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
to mam vepředu diody..ja mam nářadí a žárovky v tom igeltu hnědym bo co to je xD
Datum: 19. července 2008 14:21
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
Mas to sice pekne,ale na tu lekarnicku tam ma byt jeste takovy kovovy drzak.Do nej se muze dat prippadne ii sada naradi a nahradni zarovky  .A k cemu mas tu baterku nad lekarnickou nebo co to mas??
Datum: 19. července 2008 14:20
jo ja bychto chtěl vědět prosím řekneš mi to ? dík
Datum: 19. července 2008 13:44
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
Datum: 19. července 2008 12:46
já ji taky chci,dík moc
Datum: 19. července 2008 12:39
dík moc
Datum: 19. července 2008 12:32
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Proc to nekam neuploadnes a nehodis sem odkaz?
Datum: 19. července 2008 11:55
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
u4g5@centrum.cz dík!
Datum: 19. července 2008 11:50
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Čau.Mužeš mi to poslat na horejs3@seznam.cz.dik
Datum: 19. července 2008 11:35
 zdarec hoši, neměl by z vás někdo nákresy membránového sání??? vyrobit to není problém, jen chybí nákres a nemohu je nikde najit... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 16:36
chlapec, já myslel celou klapku, ne domeček pro ní, ale dik za snahu
Datum: 19. července 2008 16:36
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
tady je to docela dobře nakreslený:http://www.jawa-cz.estranky.cz/fotoalbum/jawa-50/dokumentace-ke-klapce a tady je takovej návod k tomu výkresu:http://www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/upravy/uz-jsem-konecne-udelal-klapku-na-fichtlu
Datum: 19. července 2008 14:52
Jméno: MIchal J21
IP: uživatel1711
naco vyrabet kddyz jsoou vyrobene  rovnou si da karbec z motorove pily
Datum: 19. července 2008 13:44
 nazdar . zhaním čep kliky ten dole na čz 175 typ 487 . pomozte nebo poradte kde neco takove sehnat .shanim a nevim si s tim rady sem ze slovenska a uz sem v koncich protoze mam noví ložisko ale čep který sem koupil je tenší o nekolik desetin milimetru . dejte tip kde takovi neco muzu sehnat . diki vopred a ospravedlnujem sa za moju slabu češtinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 10:33
 Tak spojka už funguje dobře.Akorát nevim čim je to že:když je to studený tak to chytne ůplně v klidu,ale když někam jedu a tam to vystydne tak to už nenakopnu a ani neroztlačim.Potom musim vyměnit svíčku a zas jede jak drak.Fakt už nevim čim to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 11:56
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To nebude svickou, to bude neco co tu svicku nici, smes, zapalovani...
Datum: 19. července 2008 11:56
Jméno: empty
IP: uživatel796
svickou xD
Datum: 19. července 2008 10:36
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
 zdar seso co mám dělat když mě nedošel od tebe ten E-mail dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 8:53
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
 hoj nevite cim to je ze kdyxz nakopni pina jede dobre ale prudce pridam zadusi se ae hned se rozjede a pak vyleti do otacek ktere to chvilenku drzi a pak to vynechava na vys otacky jinak jede normalne
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 12:15
Jméno: peedor
IP: uživatel2039
prostě tam de malo benalu nebo vzduchu vyčisti karbec, filtr a zkontroluj hladinu plováku .. nebo to může bejt předstih ..
Datum: 19. července 2008 12:15
Jméno: Chosé
IP: uživatel3524
1:vičisti karburátor a filtr 2:jehlu v šoupátku o drášku níš nebo víš(má hodně vzduchu nebo benzínu) 3:ohřej motor a při plných otáčkách jemně hni se zapalovánim aby otáčky byly maximální(ale to nech profikovi) a kdyš ani jedno nezabere tak víbrus motoru a nebo na to kašli
Datum: 19. července 2008 10:00
 zdravim.Mam dotaz na kolik jde max prevrtat babeta 210? jak se pak chova motor? treoreticky by to mel byt nadctverec(pokad jsem si to ted nespletl  . asi me v zime ceka vybrus tak bych soupnul max vrtani at tech uprav mam vic
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 19:06
Jméno: Janec
IP: uživatel3531
60 mi jede ted po rovine z kopca se povedlo 70 mozna by to dalo vic ale uz se decentne pretacel chce to na takove rychlosti bud jinak sprevodovat a nebo upravit pist ojnici a dalsi veci hlavne ty pohyblive casti at vydrzi vyssi otacky. proc by celisti mely vydrzet do 60?
Datum: 19. července 2008 19:06
Jméno: Michal J21
IP: uživatel1711
babeta moc tunit nejde nepusti ti to spojky pojede max 60km/h
Datum: 19. července 2008 18:40
Jméno: Janec
IP: uživatel3531
ja to delat nebudu necham si udelat vybrus a pist ale jake je max vrtani? ale psis nez to me zajima jak se ten motor pak chova.. jestli se vytaci pomaleji estli taha odspoda nebo jak to je... narust vykonu tam asi nejaky bude a kdyz ne tak karbec z jawy 90 to jisti
Datum: 19. července 2008 15:20
Jméno: martin
IP: uživatel1521
70ccm to jde??
Datum: 19. července 2008 14:49
Jméno: mara
IP: uživatel1093
pokud mas prostredky a cas muzes ji prevrtat az na 70ccm
Datum: 19. července 2008 7:25
 Cau draci...Vzdycky sem jezdil na svicku Brisk n15c, vyhovovala mi, ale chtel bych zkusit champion nebo ngk jake znaceni maji tyhle dve svicky aby byly rovne te Brisk n15c...A jeste se chci zeptat jestli nevadi ze jezdim special91 s olejem do dvoudobych zahradnich sekacek Still- 1L/168kc.- diky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 12:42
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ja mam champion a jede to dobre brisk sem zkousel taky celkem dobre ale champion je vynikajici je to svicka l82c
Datum: 19. července 2008 12:42
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ja mel NGK B8HS, je pravda ze lepe spaluje olej, ale vydrzela pul roku a ted je na tom hur jak brisk, dal sem tam brisk n14c a jede zase jak pila  , zrejme zalezi na stroji...
Datum: 19. července 2008 11:47
Já mám NGK zhruba třičtvrtě roku .. zabíhal jsem na ní( 1:25 + rycín ) a futrt byla vypálená al měl sem B5HS teď si budu kupovat B8HS a s těma svíčkama champion nemám zkušenosti ale kamarádi co je mají si nemůžou stěžovat
Datum: 19. července 2008 7:22
tak když to naředíš s benálem,tak ti to pojede aj na chcanky,ale na samostatnou slivku by to nemohlo nikdy jet!!leda nenaředěnou
Datum: 18. července 2008 23:55
Já s znackami a typi svícek skusemnosti nemám já jezdím s tím co najdu A ten olej do tech sekacek je podle mě kvalitnější než normální olej ale stejnak fichtl žere cokoliv co je v nádrži slišel jsem že jel i na slivovici a jezdí i na naftu akorát dá krupoon píst atd...
Datum: 18. července 2008 23:28
Jméno: nick da dick
IP: uživatel3496
NGK má myslim oznaceni B8HS....melo by to byt na stejne urovni......myslim ze ale vetsi rozdil nepocitis....kdybych se mýlil tak sry vsem
Datum: 18. července 2008 22:47
|



|