Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: radim
IP: uživatel202
 Zdar lidi, rekonstruji jawu 20 a chci se vás zeptat,jestli byla zadní brzda vedená bowdenem a nebo ocelovou tyčí? někdo mi říkál že tyčí tak nevim,nikde jsem nenašel fotky a v okolí nikdo 20ku nemá,díky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 8:20
Jméno: radim
IP: uživatel202
jj tak díky moc
Datum: 23. července 2008 8:20
Jméno: dachl21.estranky.cz
IP: uživatel720
100% bowden !!!
Datum: 22. července 2008 20:00
A ještě na jawě 90 bylo táhlo
Datum: 22. července 2008 19:35
jj bowden
Datum: 22. července 2008 19:31
Jméno: radim
IP: uživatel202
takze teda asi bowden ...
Datum: 22. července 2008 19:30
a ještě u 550 bylo táhlo
Datum: 22. července 2008 19:28
já myslim že určitě ne .. kovová tyč byla jen u simsona
Datum: 22. července 2008 19:23
 Hoši když jedu tak mi to občas ve vyšších otáčkách začne vynechávat.Už fakt nevim co s tim je.Laboroval sem s hladinou v plovákovce,ale nepomohlo to.Skoušel sem i jinou svíčku a taky to nepomohlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 11:03
Jméno: Drak
IP: uživatel3565
Mě to samé dělal papírový filtr na palivo.Teď tam mám sítkový a jede mi to v pohodě.
Datum: 23. července 2008 11:03
Jméno: 21
IP: uživatel1640
Podívej se na odtrh , ja dal nove kladivko a kondík a po nekolika kilometrech si to sedlo a odtrh se hnul... a šteloval sem znova a taky mi to vynechávalo jen kdyš sem mu před kopcem nakotlil ve viššich otáčkách.
Datum: 22. července 2008 20:31
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
to budes mít neco s privodem paliva zkus vycistit karbec kohoutek a tu hadicku
Datum: 22. července 2008 19:54
Ono to nedělá vždycky při vysokýh otáčkách.Ale jen někdy.Prostě jedu a najednou to začne brzdit a trochu vynechávat.
Datum: 22. července 2008 19:34
Jméno: monax
IP: uživatel467
tohle deelaju vic veci ale vetsinou predstih!
Datum: 22. července 2008 19:09
skus predsth, me to tak dela ze kdyz to vytocim tak vynechava
Datum: 22. července 2008 19:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
netece ti slabo benzin z kohutku??
Datum: 22. července 2008 18:50
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 Cuzz.. nevite nekdo kolik stoji takovej vybrus? Diky moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 22:23
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
Tak to třeba špatně zajel.
Datum: 22. července 2008 22:23
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
Okej diky moc vsem... a nemyslite ze bude lepsi koupit novej valec,pist krouzky? sice to vyjde vic ale tata mi rikal ze kdyz mel fika tak na nem jezdil velky vzdalenosti no a jednoho dne proste musel na vybrus a od ty doby to prej jelo ns hov*o
Datum: 22. července 2008 22:18
ja si davam delat vybrusy do mototechny na fichtla za 300kc se vsim vsudy,navic je to fakt kvalitni prace
Datum: 22. července 2008 19:41
mno záleží na firmě ...... připrav si tak 450-600
Datum: 22. července 2008 18:02
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
jenom??? mě stál 580 Kč se stejnou výbavou!!
Datum: 22. července 2008 17:59
mně stál výbrus 450 kč včetně pístu pístních kroužků a pístního čepu
Datum: 22. července 2008 17:55
Jméno: Pepíček
IP: uživatel1800
 zdravim nemáte někdo fotky 550 zadní části jak je blatník na mém mi něco chybí a nevim jak to vypadá díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 17:41
Jméno: josef
IP: uživatel2969
Posl.aktualizace: 23. července 2008 10:52
jak muze byt cerny pionýr pěknej???nebo černý ráfky a výfuk
Datum: 23. července 2008 10:52
Jméno: Exot
IP: uživatel2669
no tyhle barvy taky nejsou origo pro Českýho fichtla ale pro fichtla kterej byl vyvozni mel tyhle barvy oranž do červena a černou je peknej
Datum: 22. července 2008 22:55
origo je 100x hezčí prostě hnus
Datum: 22. července 2008 22:24
cawes prosimte moc by mi pomohlo kebyze mi posles fotku na mail ja ted du delat renovaci 21 tak by sem se chtel inspirovat dík lebo mi vubec nejde stahovat z uloz.to
Datum: 22. července 2008 19:32
Jméno: radim
IP: uživatel202
Pěkná práce fakt pěkný kousek..
Datum: 22. července 2008 19:09
Jméno: mrc
IP: uživatel2757
OMLOUVÁM SE - JE TO HEZKÁ MOTORKA !!!
Datum: 22. července 2008 18:28
Jméno: monax
IP: uživatel467
tak to sry ja myslel ze je to oranz  ale me se libi dobra prace a teen mrc ma kolo a motor plechy ani ne tak nevi co je to za krasu!a ten obrazek jde v pohode lidi!
Datum: 22. července 2008 18:24
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Uploadni to pls znova, ten obrazek tam zrejme neni...
Datum: 22. července 2008 18:21
Jméno: smudlan
IP: uživatel2870
jakto že každej říká dobrej a : Soubor byl celkem stažen 0x
Datum: 22. července 2008 18:20
Jméno: josef
IP: uživatel2969
tak co tady machruješ?!!!!
Datum: 22. července 2008 18:16
Jméno: PRO JOSEF
IP: uživatel2757
nemám fichtla
Datum: 22. července 2008 17:59
Jméno: josef
IP: uživatel2969
mrc tak pošli svího na mejl bezmozekk@seznam.cz a přestan tady machrovat!!!!!!!!!!!
Datum: 22. července 2008 17:53
Jméno: mrc
IP: uživatel2757
HNUS !!
Datum: 22. července 2008 17:51
Jméno: icespoon12
IP: uživatel1216
ten je ale kráááásnej
Datum: 22. července 2008 17:46
Jméno: josef
IP: uživatel2969
monax: on je rudě červenej ale je to focený na mobil a ten to skresluje
Datum: 22. července 2008 17:45
hezkýýýýý  kdyby si si udělal ještě černý ráfky .. uplně mazec
Datum: 22. července 2008 17:40
Jméno: monax
IP: uživatel467
Jo peknej povedl sa,ale na muj vkus moc oraznzovy
Datum: 22. července 2008 17:36
Jméno: Monty
IP: uživatel13
omg tady asi nikdy nikdo neviděl zadný server na obrazky... zrovna se mi to nechce stahovat
Datum: 22. července 2008 17:27
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
dobrej
Datum: 22. července 2008 17:25
 Čus lidi,nemáte někdo zkušenosti s převrtáním čz 175/477 na objem 220,jestli jo potřeboval bych vědět jak to s tim jede ,díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 21:16
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
čus. Patrik tady sice tvrdí že je to k ničemu, ale zas tvrdím opak! Mám svoji 175 převrtanou na 220 a je uplně v pohodě! Má to trošku vetší výkon i zátah odspodu. Akorát to musíš fatk dobře a celkem dlouho zajíždět. Jinak už na tom mám naježděno 4000 km a žadná známka přidírání ani nic. A to ji nijak nešetřím.
Datum: 22. července 2008 21:16
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
j eto k ničemum stěna vložky je uřž tak tenká že se kroutí a zadřeš, znám člověka co to měl a každouch chvíly zadrřel, nakonec došel k závěru že je to nahovno a dal tam zpátky 175 válec.
Datum: 22. července 2008 17:36
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zdar seso ty trisky na fika jak tady mas tak to jsou 72 je to tam vyrazeny tak ze chvalim
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 23:56
Jméno: standa
IP: uživatel3561
Jawa 05 mela trysky 68 a dalsi rady 20,21,23 meli 72 ....to neni zadnej tuning...mam puvodniho zachovalyho fichtla a muzu ti rict ze to jede lip na tu 68 nez na 72...
Datum: 22. července 2008 23:56
 zdarec kde mohu sehnat čep na kliku na ČZ 175 typ 487. potrebuju čep na kliku ne pístni čep. poradte nebo dejte typ . diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 16:31
 Ahoj kluci,chci se zeptat na jednu věc.Mám pionýra jako vy a když jedu a už jedu na plnej plyn tak se mi to prostě dusí už sem celej karburátor vyčistl a přetěsnil a svíčku sem taky měnil je mi to nějaký divný předtím lítal jak drak ale teď prostě pořád dusí nemůže to někde přisávat vzduch?? třeba trysky já je mám teda stažený dost nebo karbon že by byl už zanešenej výfuk a nebo jestli to není tím že vývuk nemám utěsněnej v místě kde se výfukové koleno co jde od válce zasouvá do výfuku??aji sem čistil filtr díky za odpovědi budud rád když mi poradíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 20:01
Jo aha tak to už vím o co go moc díky a vyzkouším to protože už fakt nevím čím by to mohlo bejt
Datum: 22. července 2008 20:01
proste ket dusi tak plisek ohnu smerem hore smerem k cukatku a ket znizujes tak smerem k plovaku.
Datum: 22. července 2008 19:12
Jaá je vůbec správná plováková hladina a jak se to měří nebo jak?nějaký postup?
Datum: 22. července 2008 19:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
mozno mas spatny filtr alebo ti tece slabo benzin z kohutka alebo mas nizku hladinu v plovakovce
Datum: 22. července 2008 18:49
Jméno: losina
IP: uživatel2012
 cus kdyz budu davat na mustanga tesneni mezi karburator a kolinko ,mezi kolinko a valec a valec a vyfukovy koleno tak krom potreni volejem se ty tesnení maj lepit treba silikonem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 15:54
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
muzes je nechat klidne suchy. Kdyz to chce nekdo udelat jooooo poctive,tak se to nenamaci do oleje!!! ale da se tam hermetik
Datum: 22. července 2008 15:54
Jméno: Monty
IP: uživatel13
nelepit nic, zbytečnost
Datum: 22. července 2008 15:47
Jméno: MAJVOS
IP: uživatel3554
 ahoj da se nějak rozumě přepsat MZ 150 ETZ na MZ 125 ETZ?? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 17:44
Jméno: zretz
IP: uživatel3402
kamarad mel papiry na 125 a koupil si Mz 150 a kdyz ho zastavili policajti tak to nejak tak tolerovali ,treba me nezastavili ani jednou !!!! pomalu ridicak ani nemusis mit
Datum: 23. července 2008 17:44
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
ne. bud te chytej nebo ne. tento problem resilo hodne mych kamaradu v 16.letech. Je to ale blby no,protoze MZ ma ani ne 11kw ale je to 150..no...dobry je treba koupit čz 125 a napasovat do ni 175 a muzes na ni legalo jezdit od 16 a pojede to jak MZ,taky tech 110...
Datum: 22. července 2008 15:57
Jméno: MAJVOS
IP: uživatel3554
a da se to vůbec nějak jinak řešit? dik
Datum: 22. července 2008 15:54
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Neda.
Datum: 22. července 2008 15:14
 zdar draci potreboval bych poradit nejdriv mi cukal fichtl 21 a pak uz nejel dik zdar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 17:39
Jméno: monax
IP: uživatel467
Svicka nebo benal ale spis benal!
Datum: 22. července 2008 17:39
Jméno: empty
IP: uživatel796
svicka
Datum: 22. července 2008 14:08
Špatný přívod benzínu, ucpané trysky, zanešený karburátor popř. kohoutek. Taky filtr(pokud máš). Jinak se ti mohl rozeštelovat přestih, odtrh. TAky mohl odejít kondenzátor. Nebo taky někde upadl kabel. Zkontroluj to...a at jezdí!
Datum: 22. července 2008 13:17
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
dosel benzin?
Datum: 22. července 2008 13:02
 cau kluci chtel jsem se na neco zeptat už jsem to videl nekolikrat a visi mi to hlavou nevit k cemu to je že jsem u nekterych fichtlu videl že maji rozpuleny zadni svetlo na oranžovou a cervenou neni to kvuli brzd. spinaci kdyby si ho tam nekdo chtel dat? mam foto tak kdyby nekdo vedel tak diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 15:59
Mohl by si mi prosimtě poslal to foto na e-mail? díky moc a pokusím se to nějak rozluštit ale myslím an takovejch 99,9% že si s tím nebudu vědět rady ale za zkoušku nic nedáš tak díky a zatím ahoj
Datum: 22. července 2008 15:59
Jméno: maxx
IP: uživatel2093
jj tohle svetlo mam a taky nevim k cemu to je
Datum: 22. července 2008 14:20
pošli mi to taky prosim ja to ještě nikdy neviděl
Datum: 22. července 2008 13:53
pošli mi foto pls.Zajímá mě to,ještě sem to neviděl.Dík
Datum: 22. července 2008 13:10
Jméno: sorel
IP: uživatel1913
 čau
chci se zeptat:nastartuju fichtla dám tam 1..a nemůžu se rozjet ...strašeně se to dusí a to i když to rozeběhnu..nevíte co by stim mohlo byt???dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 19:25
Jméno: sorel
IP: uživatel1913
takze co radis pridat olej?
Datum: 22. července 2008 19:25
já bych řek že tam máš moc chudou směs nebo jha nvm ... prostě když tam de víc vzduchu než má tak ti to kráásně de do otáček protože chudá směs líp hoří takže to vytočíš do hafo velkých otáček ale když jedeš tak to má haf malou sílu
Datum: 22. července 2008 17:44
Jméno: deda
IP: uživatel556
a vzduchovej filtr
Datum: 22. července 2008 13:43
Zanešený karburátor, nebo ti z kohoutku teče málo benzínu. Taky pročistit trysky.
Datum: 22. července 2008 13:19
Jméno: sorel
IP: uživatel1913
jj kouknu na to..na neutrál to jde krásně do otáček....
Datum: 22. července 2008 12:48
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Smes, neco se vzduchem palivem a taky predstih a samozrejme odtrh
Datum: 22. července 2008 12:45
Jméno: $um€R
IP: uživatel2128
 chtěl bych si dat do fichtla žhavící svíčku a nějak bych to udělal aby to ta mpáslo .. mohl oby to fungovat? asi né co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 16:27
Jméno: salis
IP: uživatel2576
a hlavně ti to hůř pojede, možná líp by to chytalo, ale když motore běží, tak čím máš studenejší palivo tím to líp točí..
Datum: 22. července 2008 16:27
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
mi mame traktor 2T diesel, vstřikování je čerpadlem přímo do hlavy válce, a navíc tam ani nemáme žhavení a ani neni třaba protože to chytne na protčení i v zimně.
Datum: 22. července 2008 15:44
ale nejlpeši je, že dvoutaktní diesely se vyráběly!!! Kdo viděl Na samotě u lesa jak řezali dřevo, tak to byl dvoutaktní diesel! Před tím, než to nastartovali nahřávál nad svíčkou žhavič bo co to měl a potom jak to startovali tak to drželi u toho zhavičeni nějakej kabel bo co a potom ho odendali!
Datum: 22. července 2008 13:27
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
na co??? budes jezdit na naftu ci co??? nemas stejnak cim tu zhavici svicku rozpalit....a vstrikovani taky nemas..nevim co s tim mas v umyslu ale jevi se mi to jako naprosta blbost..
Datum: 22. července 2008 12:38
No tak to asi nee. Musel by si udělat nějakou předkomůrku na ohřev vzduchu a potom ho tam nějak dodávat pod celkem vysokým tlakem. Jo a ještě by si musel jezdit na naftu podle mě! Takže vuubec. Radši to nech tak jak to je.
Datum: 22. července 2008 12:29
Jméno: Anonym
IP: uživatel2136
 Nazdar lidi, prosim vás jak mám vytáhnout tlumič z výfuku, zkoušel jsem to háčkem, potlačit z druhé strany a ani se to nehlo. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 19:43
Jméno: Anonym
IP: uživatel2136
To že to mám vyšroubovat to vím taky, sundal jsem koncovku pak celou vložku a ještě tam byl jeden kus toho tlumiče a ten už nešel ani za boha
Datum: 22. července 2008 19:43
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja jsem nemyslel silu na utahovani ale na vytahovani
Datum: 22. července 2008 12:49
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
S tou silou opatrne, stalo se me ze sem to chtel fest utahnout, a utrh sem tu tycku s toho derovanyho kola, tu prepazku proste
Datum: 22. července 2008 12:47
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
sme na to stacila 10 klic kombinacky a velka sila
Datum: 22. července 2008 12:31
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
sundej hlavne tu maticku,jinak to z toho trnu nikdy nesundas. Jinak vyfuky u J21 i u mustanga maji docela snadnou demontaz tak nevim kde je problem
Datum: 22. července 2008 12:28
nahřej vejfuk na sporáku nebo horkovzdušnou pistolí. Někdy je to tam nalisovaný a nejde to tak zlehka. A jenom dotaz máš všechny šroubky vyndaný i tu matičku co je zezadu na tom šteftu?
Datum: 22. července 2008 11:42
Jméno: nechci se ztrapnit
IP: uživatel2128
 ¨čau v jaký poloze má bejt jehla u mustanga ( myslim zářezy)
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 12:39
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
je to individulni dle stroje,chce to odskouset.
Datum: 22. července 2008 12:39
Jméno: kings
IP: uživatel2971
Druhy zarez ze spodu!!!Ale to je pouze kde by mela byt ale nekomu jede hur a nekomu lip takze nekdo botrebuje treba jehlu do tretiho zarezu to uz si musis sam rozhodnout
Datum: 22. července 2008 11:38
Jméno: nechci se ztrapnit
IP: uživatel2128
od spoda? nbo do vrchu? já ji dal 2 od vrchu
Datum: 22. července 2008 11:31
Jméno: d
IP: uživatel2757
2
Datum: 22. července 2008 11:27
 čus mám jawu 21 a jak jsou u spojky ty dvě tyčky tak nevím která tam dřív patří díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 21:57
ahoj hele but je rozlamana nebo v tom maš brutal burdel protože tam ma bejt jedna
Datum: 24. července 2008 21:57
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
pořadí: spojkovej koš -> Krátká tyčka -> kulička -> dlouhá tyčka
Datum: 22. července 2008 11:00
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 Je možné že když dám na babetu karbec z 555 tak se zvýší výkon a pojede to až 70? jeden synek to rikal
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 16:39
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
klikde to tam napasuj. Ja mam na babete Piaggo Cio taky karburator z 555,jako koleno sem pouzil starej vodovodni kohoutek a jede to lip nez original a da se tam stelovat privod vzduchu na filtru takze 100%spokojenost...jede to 40 jako predtim ale ma to o hodne vetsi silu....
Datum: 22. července 2008 16:39
Jméno: salis
IP: uživatel2576
zdar, já bych to nedělal, protože babeta má na karbeci něco jako klapku ne? jestli se pletu tak mě opravte..
Datum: 22. července 2008 16:20
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
karburator ti trochu pomuze protoze oproti originalu z babety neni nijak škrcenej,ale tvejch 70 necekej. Bude to mit trochu sviznejsi chod motoru,ale to je vsechno..
Datum: 22. července 2008 12:29
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nech si zdat musis jeste upravit spoustu veci aby ti to jelo vube tech 50 to neni jenom dat karbec ja sem vymenil jenom blbou jehlu a nejelo to poradne jako to jezdivalo
Datum: 22. července 2008 10:41
Posl.aktualizace: 23. července 2008 13:15
KUBUS co je to za hovadinu t ymáš 4jiskřičovou na fichtl dovol abych se zasmál já tam skousel 3 a chytlo to na poprvý od spoda to má výkon větší ale max otačky téměr žádný neutáhne to cívka!!
Datum: 23. července 2008 13:15
Jméno: Standa
IP: uživatel3561
jednou mi spatne startoval 2T skutr,nechytalo to a furt se to uchcavalo,skusil sem tam dat jinou svicku,prvni co sem nasel byla 3 hrotova z UNA a chytalo to mnohokrat lepe ale vykon bych rek ze byl stejny...
Datum: 22. července 2008 12:33
hele ono stačí když koupíš svíčku s dvouma elektrodama normálně do stodvacítky ty jsou stejný a maj i stejně dlouhej závit.
Datum: 22. července 2008 12:06
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Jo a ještě ji budeš muset něčím podložit. Protože je určená pro auta a má dloouhej závit.
Datum: 22. července 2008 10:53
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Čau...něco podobnýho taky se 4 elektrodama má kamoš na stelle a ja na fichtlovi a celkem v poho. Ale podle mě to sou vysokootáčkový svíčky. No prostě v nízkých otáčkách je to takový líný (hlavně ve 2), ale jak toroztočíš, tak už to potom jede!
Datum: 22. července 2008 10:09
|



|