Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarte kolik tam průmerne muze žrát jawa 175 co ma vypinani na nadrži? díkas
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 16:43
3,5 - 4l, dle stavu
Datum: 28. července 2008 16:43
 dobry kluci kdo pouziva klíč ampermetr na jawa 175 co ma vypínaní na nadrži ? namate vice kusů ????:
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 15:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
tak ono na burze jsou uplne totalne nerealny ceny hledej na netu najdes ji do max do 500a mozna aji lestenou  na burze to nekupuj ..
Datum: 29. července 2008 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel3623
Bezna cena na burze,levneji tezko koupis,a odskousenou funkcni uz asi vubec ne..haha..jak chces..
Datum: 29. července 2008 13:03
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
treba myslel litr slivky
Datum: 28. července 2008 18:05
no tak si ju luskave nechja doma za ten litr woe
Datum: 28. července 2008 17:23
doma mam jednu spinacku navic,za litr ti ji necham...
Datum: 28. července 2008 16:19
 Čest draci,můžu na jawe 23 jezdit na natural 95?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 21:13
názor od názoru možná,ale podle mě záleží na motoru, každýmu podle mě chutná něco jinýho  , jeden jede líp na speciál, jinej zas na natural, já teda třeba používám natural 95
Datum: 28. července 2008 21:13
Jméno: Standa
IP: uživatel3614
je to jedno,klidne na N98 ale vykon ti to nedoda...jezdi na special,je levnejsi a ma nizsi oktanovy cislo a motor ma na nej trosku lepsi chod,ale to je nazor od nazoru....
Datum: 28. července 2008 16:37
Na natural 95 (občas i 91) jezdím, co mám pionýra (cca 4 roky), žádný problém s přehříváním a nebo něčím jiným, co by se týkalo naturalu...
Datum: 28. července 2008 13:42
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
jako muzes.. ale v tehle teplejsich dnech to je dost na nic... okamzite to na natural vari...
Datum: 28. července 2008 13:18
Jméno: salis
IP: uživatel2576
koukni se na starší dotazy... a zjistíš že fichtl jezdí na všechno co hoří... včetně nafty...
Datum: 28. července 2008 13:03
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
Posl.aktualizace: 30. července 2008 18:33
ale mohlo by to bejt dobrý, taky to možná zkusim dát na fíka, řek bych, že když se to správně nastaví, tak by to mohla bejt dobrá věc
Datum: 30. července 2008 18:33
Jméno: Eigma
IP: uživatel2900
ono je jedno na jakej stroj to je, moze to ist na jedovalec aj na dvojvalec, ja sem to chtel skusit na fika...
Datum: 28. července 2008 21:21
koukám na to a je to docela zajímavý, na jakej stroj bys to chtěl použít?
Datum: 28. července 2008 21:18
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
nevim ci si naruseny ale pisal sem lebo chcem poradit se zapalovanim a ne s gramatikou...., a sem ze Slovenska ...Záhorie,... takze vis h**** jak sa tu vypravja....,
Datum: 28. července 2008 19:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
bože.....bije to do očí!!!... ne bich. ale bych a né vjeci. ale věci......ale jinak v pohodě.....
Datum: 28. července 2008 18:05
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
Posl.aktualizace: 29. července 2008 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel3623
sorry seso,ale mylis se...pokud by to bylo na peraka OGAR tak by to na konci bandy melo takovou prohlubeninu na sedlo ktere zapada pod bandu,tohle nic takoveho nema,je u sedacky klasicky obla jako na kyvacce a to mi na tom mate...bud je to nejaky HOME MADE nebo fakt nevim...kdo vi jak vypada banda z peraka tak vi o cem mluvim...
Datum: 29. července 2008 13:10
to je nadrz na ogara co je presne jako perak,,,, to se jednou dobu delalo,, je to spis unykat,,,,,je to perak jen jine logo na nadrzi
Datum: 29. července 2008 11:12
nevim z ceho je to banda,ale takovou sem jeste nevidel. ma stejny tvar jako kyvacky ale napis OGAR by na ni nemel byt....OGAR byly 350,nadrz byla stejna jako na peraku jenom ve znaku mela OGAR...zeptej se na javamanii este...
Datum: 28. července 2008 13:51
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
Datum: 28. července 2008 12:24
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
http://free-image-hosting.uzdroje.cz/image.php?server=img293&image=img293/6055/obraz009mr8.jpg
Datum: 28. července 2008 12:21
Jméno: vlada
IP: uživatel2409
Posl.aktualizace: 28. července 2008 16:44
Z jedný strany toho náhonu je takovej zapuštěný kroužek no je to spíš víčko a tak na to musíš pořádně bouchnout a mělo by to jít.
Datum: 28. července 2008 16:44
 hoj seso nevis kdy bude ten kit 40mm 8 vybrus??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 12:12
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
 Cau draci...Kolik muze tak prumerne zrat takova 250 kyvacka a 250 panelka?..dik cuz
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 16:36
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
Klasicka kyvacka 250/353.Motor ma nalitano 22000 km.A meri i tachometr.Sviti i troubi.Drobne kosmeticke vady(ale to uz asi nikde jinde nenajdes bez vad).No celkem v dobrem stavu. Chlapek na ni jezdil do prace..a pak si koupil auto...Co myslite?Za 5000..smlouvat nechce.Prej ma jeste svou hodnotu.
Datum: 29. července 2008 16:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
rekni typ jakej to je a jak vypada jinak 5000 docela dobry ale nevim jak vypada a do motoru nevidim... jediny co ti poradim -> SMLOUVAT jestly ji chce opravdu prodat tak ti slevi
Datum: 29. července 2008 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel3623
dle stavu,pokud je to nejaka mrcha bez plechu na kros tak je to moc,pokud je to stara oprejskana ale kompletni tak je to good
Datum: 29. července 2008 13:13
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
Ahá..tak 7 litru mi za to svezeni nestoji...ale na druhy strane..ja nedavam motorkam moc zabrat..uvidime..co myslite jawa 250 kyvacka..ve slusnem stavu..bez spz..cena 5000..je to dobry?
Datum: 28. července 2008 21:37
Jméno: Standa
IP: uživatel3614
mela by brat 3 az 4 litry,ale realita je 5 az 7 kdyz ji budes tocit.....
Datum: 28. července 2008 16:21
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
No dik no..Protoze mam jednu na ruce a nevedel som kolik to bere.Ale tak 4l je na 250 jeste takovy normalni..dikes
Datum: 28. července 2008 14:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
kdys budes jezdit s rozumem budes ji mit aspon trochu v poratu tak 3.5-4l
Datum: 28. července 2008 12:40
 Zdar,draci mám fíka a je celej po rekonstrukci a ted jako good ale ta elektrika mě dost sere nikdo to u nás neumí ani v moto techně tak co mám dělat???dík za odpovědi čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 12:13
neumis zapojit elektriku? nebo co je to lehke jak facka najdi si schema jak tu ma sesa tak to podle toho zapoj
Datum: 28. července 2008 12:13
 Čest, prosim vás mohl by mi někdo poradit co dát do přepínače světel místo té pružinky(já vůl jsem je stratil)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 15:07
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
Datum: 28. července 2008 15:07
V přepínači jsou pružinky 2. Jedna přitiskává ten kontaktní plíšek a hruhá je uvnitř toho (hříbku), co je uprostřed toho kontaktního plíšku. Do toho hříbku by šla dát pružina z propisky, ale do toho druhého budeš muset asi sehnat z jiného...
Datum: 28. července 2008 13:46
Jméno: lukaš
IP: uživatel2079
 dobry den den pta se blbec jake čislo je napsane na ložisku a guferu na tom jakoby na krytu zapalovani na 20 pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 11:58
Jméno: lukaš
IP: uživatel2079
no jo ale mě se povolila matka a vyšroubovala se a zešrotovala gufero a ložisko je taky špatne a to hodně je vyhrkane jak blazen protě sem chtel očistit kontakt na koniku a jak sem zdelal dekl tak sem se malem potentoval
Datum: 28. července 2008 11:58
ja bych tam ani zadny nedaval to loziko bych na mazal vazelinou castrol tim by jsem mel vyreseno
Datum: 28. července 2008 11:04
Jestli myslíš pravé víko, tak je to ložisko 6202 a gufero 15x35x7 nebo můžeš použít ložisko 6202 2RSR, které je zakryté a tedy už pak nepotřebuješ gufero a ani ho mazat (je už namazané od výrobce). A většinou i víc vydrží.
Datum: 28. července 2008 10:58
 čau SESO kolik cm drátu(zhruba,abych vedel kolik sehnat) potřebuju na novou e lektriku na jawa 23 mustang a barvy?toho dratu si radsi sezenu o pul metra vic kdybych neco skazil
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 13:49
Já jsem původně chtěl taky udělat elektro z jedné barvy, pač u nás měli barvy jen 2 a nechtělo se mi shánět další, ale pak jsem si to radši rozmyslel a udělal jsme dobře, pač to mám pěkně přehledné...
Datum: 28. července 2008 13:49
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
abc dřív se v motorkách dělala elektro instalace v jedné barvě, mám dova 250 kývačku z roku 58 s původní elektroinstlací a tam jsou všechny kabely hnědé. docela fuška hledat závadu.....holt origoš je origoš.
Datum: 28. července 2008 12:47
Tak s tim počítam že si to udělám odlišnýma barvama.Můj plán je takový že to udělám podle origoš barev.mam navod k obsluze a tam ty barvy jsou ve schema.Dik za rady
Datum: 28. července 2008 11:46
Přesně tak, souhlasím, když to uděláš z jedné barvy, pak se v tom nevyznáš, je to cca 2 měsíce, co jsem si jí dělal taky novou a protože jsem radši vzal vždy víc, než míň, pak mě celková délka vyšla asi na 15m a celkem slušně mi zbylo. Nejlépe si to naměřit pomocí provázku, pokud se ti nechce kupovat víc. Já to udělal podle oka + jsem něco přidal a vyšlo mi to na tolik m.
Datum: 28. července 2008 11:02
Jméno: standa
IP: uživatel3613
kdyz si koupis a1,5 metru od kazdeho kablu tak to bude urcite stacit,doporucuju koupit hnedej,zlutej,cervenej a modrej. je nesmysl tahnout celou eletriku v jedne barve,pak se v tom sam nevyznas az ti neco odejde......
Datum: 28. července 2008 10:57
ja mam celou eletriku ze zlutej a zelenozlutejch dratů
Datum: 28. července 2008 10:44
já teda neim jak ty, ale já bych si určitě koupil různý barvy.. když to hodíš do bůžírky 3 dráty najednou, nepoznáš kerej je k čemu...
Datum: 28. července 2008 10:38
 Caw,
jak renovujete rávky na 23 atd... ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 22:12
Jméno: pavko
IP: uživatel430
postrikam je zinkovým sprejem
Datum: 28. července 2008 22:12
Koupim rafky nove,vycistim a rozlestim bubny kol a necham vyplest. Hezke a zaroven uzitecne je dat stara rezava kola do komaxitu pokud nemas na nove...
Datum: 28. července 2008 10:59
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
ráFky renovuju výměnou za nové.
Datum: 28. července 2008 10:18
Jméno: miloň
IP: uživatel402
 Zdravím všechny...Proč mi to při jízdě(i z kopce) na volnoběh po chvilce chcípná?Volnoběh při našlápnutí ale otáčky drží dobře.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 11:05
Podívej se, jestli ti dobře dovírá lanko, tešní karburátor a je správně seřízen. Já dlouhou dobu nemohl vyřešit podobný problém a bylo to přiskřípnutým lankem, které občas dovřelo a občas ne.
Datum: 28. července 2008 11:05
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 Čus. Jakej olej a v jakym poměru byste mi doporučili do pionýra na běžný ježdění, nějakej levnej (M2T asi nebude nejlepší). Dík draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 22:35
Jméno: pavko
IP: uživatel430
Tak a ted musim jednoh manika zdupat coze drive se jezdilo na m2t s oilmasterem to je blbost drive se jezdilo na m2t s nizzsi vyskozitou 30 sare mas to v prirucce 40sae a cerpadlo odejde 30 je ridsi a ta se leje do masiny s oilmasterem mogul dokonce robi m2t sae 30
Datum: 30. července 2008 22:35
Jméno: standa250
IP: uživatel3614
patriku nevim proc se tak horlive zastavas M2T ??? jsou to sracky a s M2T co bylo driv to nema vubec nic spolecnyho,jedina vyhoda je ze je levnej a maj ho vsude na pumpe...maz si cim chces,to je tvoje vec,ale u vetsiny oddelenych mazani se doporucuje pouzivat plnou syntetiku nebo alespon polosyntetiku...
Datum: 28. července 2008 16:28
Jméno: Standa
IP: uživatel3614
skusenost ze zivota
Datum: 28. července 2008 16:25
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
proc by mel zadrit? vzdyt posilube je ze sedmdesatych let a tenkrat vsichni jezdili na M2tcko,,,
Datum: 28. července 2008 13:22
za 170,- koupis dost slusnou polosyntetiku kterou muzes redit 1:40 a budes mit klid....dost dobrej je shell,motul a motorex ....Pro patrika: M2T se do oddelenych mazani nedava aby se to nezalepilo a neprestalo mazat !!! je dost huste a v tom pomeru v jakem posilube primazava na M2T brzo zadres pri nejmensim klec na klice!!!!
Datum: 28. července 2008 11:05
mne by sracil na shell 2t presne newim jak se menuje ale je cervenej a mineralni olej
Datum: 28. července 2008 10:42
Jméno: hh
IP: uživatel3429
no ja jezdim na m2t, ale slyšel sem pár názorů, že už je to dávno přežitej olej...tak proto se ptám
Datum: 28. července 2008 10:20
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
jinak na to bezny jezdeni opravdu staci to M2Tcko.. .tak hold jednou za pul roku dekarbonizujes no a....
Datum: 28. července 2008 9:56
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
sry ze to tak musim rict, ale mogul tsf je pekna sracka, kamos na nej zadrel simsona a jinej kamos motorovku. kdyz uz tak mogul TS ale nejlepsi olej s pomerem cena/vykon je Motul 510 2T Antismoke... polosyntentetika
Datum: 28. července 2008 9:55
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nejlepsi je mogul TSF modrej volej
Datum: 28. července 2008 9:35
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
fíku já zrovna mám čz 125/476 parádní a živý stroj, jo a maže mi posilube takže litr oleje mám na cca 800 km.
Datum: 28. července 2008 9:35
Přesně tak,já s ním taky mažu od tý doby co jezdim na fichtlovy a taky si nemůžu stěžovat.Jo,vlastně můžu,na to jak ho furt zdražujou svině jedny.Už stojí 65Kč,ktomu benál za 200Kč a sem na 300Kč.A kanistr benálu kupuju jednou za tejden,olej pak jednou za dva tejdny.Se to ježdění pěkně prodraží,ale nehodlám přestat,spíš bych přesedlal na nějakou 125,nejspíš asi čz
Datum: 28. července 2008 9:32
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
M2T je dobrý olej, nevim proč by měl být špatný, já s ním mažu od jakživa a nemůžu si stěžovat.
Datum: 28. července 2008 9:26
 Zdar seso dnes mi to prislo museli mi probudit ale to newa sice si rikal zitra ale to je jedno hlavne ze to mam doma dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 10:40
jeste hlavu hvezda a muzu skladat
Datum: 28. července 2008 10:40
ale jdi draku,,aspon mam vice casu na montaz a cim driv to tam namontujes tim driv se bude jezdit,, ja mam vzdy jeden den na rezervu,,
Datum: 28. července 2008 9:39
Jméno: wertzuiop
IP: uživatel1337
 zdar, origo ráfky u Pařeza (Jawa 550) byly takový šedivý že????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 16:31
Jméno: Standa
IP: uživatel3614
nemuzu souhlasit,videl sem nekolik 550 v puvodnim stavu bez zasahu do cehokoli a meli mezi rezem obcas kus chromovanej,takze to zalezi ciste na tobe co s temi rafky provedes...
Datum: 28. července 2008 16:31
Jawa 550-pařez, měla ráfky ve stříbřence. Chrom byl až u jawy 555- ale taky ne v základu ,ale jen jako příplatkové vybavení.
Datum: 28. července 2008 12:48
Jista sorta veteranistu zastava chromovane rafky i stredy kol,druha kategorie zastava nazor,ze rafky maji byt chromovane,ale ze soudruzi nikdy nechromovali stredy kol. A lide kterym je to jedno,ti to nastrikaji stribrenkou nebo to daji do sediveho komaxitu a neresi historii a originalitu. Ja jsem zastancem chromovanych rafku a dratu a stredu v komaxiitu,je to nejcastejsi a nejhezci provedeni renovovane 550 pareza
Datum: 28. července 2008 11:09
Jméno: ppp
IP: uživatel1163
stříbrný
Datum: 28. července 2008 8:52
Jméno: Bandaska
IP: uživatel3429
 Zdárec ve spolek. Já vim že už to tady asi bylo, ale jakej válec je těsnější a jakej volnější , A nebo C, a jaký má každej výhody/nevýhody, nároky na mazání a údržbu? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 10:52
A budes muset ze zacatku mazat vic
Datum: 28. července 2008 10:52
podle mne je acko nejlespsi ale dil do budes zajizdet a jinak do valce A se dava pist A do valce B sedava pist A a do C sedava pist B
Datum: 28. července 2008 10:47
obecne A je tesnejsi a C je volnejsi,ale ve vysledku kdyz se to namontuje na motor tak by to melo bejt stejny z toho duvodu,ze ve stejnejch tolerancich A,B,C se delaji i pisty,takze do tesnejsiho valce se da mensi pist a do volnejsiho valce se da pist o malinko vetsi,vysledna vule mezi valcem a pistem zastudena by mela bejt 9 az 12 setin mm
Datum: 28. července 2008 7:32
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
 zdarec mám otázku......našel sem doma na púdě nádrž nwm z čeho to je vypadá stejně jako z jawy 250 ale je na tom napsáno OGAR napište mi sem odkazy z jaký motorky to přesně je.....Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 1:13
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
neni ťuklá vúbec
Datum: 28. července 2008 1:13
Datum: 28. července 2008 0:06
je to predchudce peraka pokud neni tukla nejak moc tak ma cenu tak 5000kc
Datum: 28. července 2008 0:00
no z ogara wole mas doma poklad
Datum: 27. července 2008 23:57
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 čau draci, ma stadion s11 schodny brzdy se stadionem s 22? dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2008 22:33
ano,brzdy sou uplne stejny
Datum: 27. července 2008 22:33
|



|