Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petr
IP: uživatel289
 čus mám veklek problém už nevím co s tím pína sem zaparkoval do garáže pojízdnýho a za týden nešel nahodit střílel z výfuku tak sem ho seřídil a nastal další problém mezi kontakty kladívek se někdy udělá obrovská jiskra ,kondík skoušen z pojízné moto poté koupen nový ale stále stejnej problém jinak vše kontrolováno a nikde by neměl bejt problém. díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 9:10
Jméno: combust
IP: uživatel16395
 proměřit VN kabel, fajfku a svíčku, mohla by to bejt i indučka pokud by bylo přerušený vn vinutí
Datum: 10. listopadu 2013 9:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel16053
 Zdar Draci,mám problém s fichtlem jezdil sem bez airboxu ale bohužel karburátor se hned ucpal bordelem.Když nasadím airbox tak už nejde tak dobře za plynem a nejde do otáček(tak v půlce otáček se sekce a nechce dál),už nevím co dál potřebuju poradit za jakékoly rady děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 12:11
 já když sem hodil novy filtr tak se mi to chvili dusilo, a tak za 2km už to jelo v pohodě, jinak taky mužes zkusit jiny předstih, a jehlu dej na 2. zařez
Datum: 09. listopadu 2013 12:11
Datum: 09. listopadu 2013 11:56
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 Čau draci, pokud budu mít udělaný výbrus na píst z mototechny bude mi tam sedět píst tuning od tud ? dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:43
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Výbrus v mototechně a nebo kdekoliv jinde je stejnej,jediný co tě zajímá tak díra ve válci (vrtání) - to změříš šuplérou - pak kup píst jakej potřebuješ
Datum: 11. listopadu 2013 9:43
 nééé.. mě jen zajímá co od toho očekáváš.. nasypeš do toho prachy a nebude v tom žádný rozdíl
Datum: 10. listopadu 2013 10:54
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 ach jo místo rady mě tady budeš hustit  na to fakt nemám náladu
Datum: 10. listopadu 2013 10:49
 a co čekáš od vybroušených kanálků a větších trysek? a jakou to má souvislost s kompresí?
Datum: 09. listopadu 2013 13:34
Jméno: tragéd
IP: uživatel4946
 No mám vybroušený kanálky ve válci a větší trysky takže snad bude mít motor dobrou kompresi
Datum: 09. listopadu 2013 13:20
 když koupíš píst s odpovídajícím průměrem k válci tak pasovat bude... a co si od tuningového pístu slibuješ?
Datum: 09. listopadu 2013 12:57
 cawte draci , chcem si nieco objednat ale mam tu stari E-mail a ked ho zmenim profile. a idem objednavat mam tam ten stary stale co mam stim robit? mam pockat kym sa to zmeni alebo ako? dakujem za odpoved. alebo mam napisat do tej pripomienky moj sucasni E-mail ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 23:42
 draku udelej objednavku a do zkazu napis proslov a ja to osefuji,,sesa
Datum: 12. listopadu 2013 23:42
 čus draci, chtěl sem se zepat jestli se do převodovky u pionýra 20 dávají nějaké vymezovací podložky po stranách předlohové hřídele, viděl jsem to na jawě 05 a skládám motor z ničeho tak jestli mám něco sehnat, už jsem měl kartery u sebe a vůli to má, jinak tu podložku jsem viděl na starně cvrčka od nakopávačky, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 23:12
 supr dík
Datum: 10. listopadu 2013 23:12
Jméno: pepa
IP: uživatel16390
 musíš to nejlíp změřit anebo aspon usoudit ..porvnává se to u toho oteveneho futra ...prostě šuplerou změříš.... do 0,2mm ok 0,5 ko ....jde to i odhadnout od oka a dopočítáš si podložku ...ta se dává od uzavreneho futra...hlavní hřídel má mít vuli žadnou
Datum: 09. listopadu 2013 8:32
 Zravím, koupil jsem si nový kontakty zapalování na mustanga, namontoval jsem vše správně seřídil předstih a mezi kontaktama neběhá žádná jiskra ani svička prostě nic... kdyby někdo věděl prosim poraďte mi. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 9:26
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Asi to, že kladívko NEMÁ být ukostřený, proto tam jsou ty fíbrový podložky na šroubku...
Datum: 09. listopadu 2013 9:26
Jméno: dawe
IP: uživatel16388
 no to právě nevim kde je ta příčina...
Datum: 08. listopadu 2013 21:38
 jestli máš ukostřenej pohyblivej kontakt tak víš kde je příčina
Datum: 08. listopadu 2013 21:27
Jméno: dawe
IP: uživatel16389
 Ano, mám..
Datum: 08. listopadu 2013 21:05
 Máš ukostřeno?
Datum: 08. listopadu 2013 20:58
Jméno: TEDY
IP: uživatel9772
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 20:38
 Dřív jsem s tim dělal a dobrý. Dneska už dělam ale jenom akrylátem...perfektně se s tim dělá, vypadá to super, je to kvalitní...na toho fichtla té barvy zas tolik nespotřebuješ, tak ani nevadí případná vyšší cena...
Datum: 08. listopadu 2013 20:38
Jméno: dejv
IP: uživatel15071
 zdravim draci dnes sem vytahnul ze sklepa fíku nejezdil 30 let  chytnul po vycisteni nadrze a kohoutku na 2 dupnuti akorat sem dal novou spojku byla sjeta uplne na plech akorat mam problem ze de hrozne stuha radit nesla dam vubec 3ka tak sem chvili jeudil a jde to lip myslite ze se to rozchodi kdyz tam dam ridci olej?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 13:35
Jméno: dejv
IP: uživatel15071
 tak uz sem to rozchodil ted tam jdou rychlosti dobre zachral sem to a dal sem tam new olej.. akorat to ma tvrdej chod razeni takovy cvakk cvak jak kdyz nedomackuji spojku
Datum: 09. listopadu 2013 13:35
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 spíš bych to víděl tak , že někdo dal na řadič špatnej šroubek ze shora a nejde řadit a nebo je celej řadič povolenej
Datum: 09. listopadu 2013 12:44
 Podle mě je to zalepený od starýho oleje. Dej tam nový olej a jezdi, jak se motor ohřeje, tak by se to mělo uvolnit
Datum: 09. listopadu 2013 11:51
Jméno: dejv
IP: uživatel15071
 olej je tam puvodni dneska ho vymenim ale ta radicka byla zatuhla v tich karterech taky dak sem ji osmirkoval a nastrikal konkorem a uz chodi pekne ale kdyz radim a je to studeny tak je to skoro jak kdyz nemackam spojku podle me neni olej u toho automatu je zatuhlej nak to dneska rozchodim
Datum: 09. listopadu 2013 10:17
 Vyměnil si olej? Jaký si tam dal? Není to spíš zatuhnuté někde na čepu řadící páky?
Datum: 08. listopadu 2013 19:10
Jméno: Barty
IP: uživatel15014
 Zdar draci, mám problem s jawkou 550 (je po renovaci) dám tam úplně novou svíčku (Brisk N14C) chytí na první našlápnutí po celej den ale druhej mi to udělalo že chytl ujel sem kousek chcípl sám od sebe a jiskra nešla dám tam novou a zase to samí stalo se mi to už dvakrát. Nevíte někdo co by to mohlo bejt. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 21:34
Jméno: combust
IP: uživatel16394
 Tak to je jasný, jehlu na druhej.
Při záběhu se má zpočátku jen dávat víc oleje (matně si vzpomínám že když jsem měl panelku tak tam se dávala jehla vejš ale u pincka ne).
Datum: 09. listopadu 2013 21:34
Jméno: Barty
IP: uživatel15014
 No ta svíčka vypadá přesně jak říká Konny když ji vyndám tak je mokrá a černá. Jehlu mám na třetím zářezu z hora jak je psáno že má být při zajíždění mám totiž po výbrusu. Jinak díky za odpovědi zkusím tu bohatost.
Datum: 09. listopadu 2013 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kecáte blbosti at jsem jezdil na 14 nebo 17 nebo na svíčku isolator která ani neměla hodnotu , vždicky to nějak jelo....tvůj problém bude v nastavení směsi nebo předstihu
Datum: 09. listopadu 2013 12:45
Jméno: combust
IP: uživatel16392
 no právě, když bude mít špatnou tepelnou hodnotu svíčky tak se mu bude zanášet a následně ulejvat i když bude mít bohatost v pořádku, takže nejdřív tam dát správnou svíčku a když to nepomůže tak řešit směs atd.
Datum: 09. listopadu 2013 12:05
 Je jedno jestli je tam N15C nebo N17C. Podle mě je moc bohatá směs a svíčka se prostě uleje. Jak vypadá, když jsi ji vytáhl? Byla mokrá a černá jako bota že?
Datum: 09. listopadu 2013 11:53
Jméno: combust
IP: uživatel15190
 550 a 555 maj od výrobce doporučenou 14/175 což odpovídá 14-7 nebo N17, čistě náhodou to tak má v katalogu i brisk.
N15C je do pozdějších modelů pionýra.
Datum: 09. listopadu 2013 9:49
 N17 je blbost... když je fakt zima tak dávám N15 jinak furt N14..
Datum: 08. listopadu 2013 21:28
Jméno: combust
IP: uživatel16387
 tam patří N17C
Datum: 08. listopadu 2013 20:05
Jméno: filip
IP: uživatel14559
 zda draci uz si fakt nevim rady mam jawu 250/559 a pri vyssich otackach mi klepe motor( na 4 kvalt asi pri 85 ).Nevite cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 19:56
 Nazdar draku, já bych řekl, že tam nestíhá dotíkat palivo.
Datum: 10. listopadu 2013 19:56
Jméno: genius
IP: uživatel16384
 Zdar draci, tak jsem se pustil do
stavby valníčku, taková rikša na čtyřech kolech. A mám dotaz, vzadu
mám kola ze škodovky, na hřídeli s
náboji, bez diferaku. Tak nevím jestli
hřídel rozpůlit a hnát jedno kolo nebo
obě? Taky bych potřeboval vyřešit
brzdu, bude to jezdit pomalu, takže stači něco s menší učinností. Zatím
mám rám s korbou, naistalovaný
motor J250 s převodovkou 1203.
Přední kola mám bantamky, ale zatím
řeším jejich uchyceni k napravě. Tu
mám lehce kyvnou. Kdyžtak sem hoďte nějaky fotky, kdo něco
podobného stvářel. Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 8:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mám na odvážení bordelu ze zahrady udělanou 3kolku, zadní osu mám dělenou spojenou třecí spojkou s možností "uzávěrky"... když je takhle, tak mám furt natvrdo obě kola, na silnici to sice zatáčí hůř, ale někde v mezi je sakra rozdíl, jestli bere jedno, nebo obě kola... je to taky na osmičkách kolech se šípovym vzorkem (jako má emefka)
Datum: 09. listopadu 2013 8:53
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Stando! Toš tak sem se uš dlúho nenasmíl jak při čtení Tvojich příspěvkú. Děkuju! Taky sem blbnul s motokárú, ešče před motocrosem.Tam bylo hnaný jedno kolo! A pro genius. Na traktorku sem viděl hnaný jedno kolo. Druhý mělo zubovú spojku a při uvíznutí se zapnula a nesmělo se zapomět ju zaséj vypnút!!! Ať se Ti to podaří nejak vyřešit! Toš tak.
Datum: 08. listopadu 2013 22:07
Jméno: standa
IP: uživatel16385
 Jo a rám byl festovní železnej,menší stromy a keře to sekalo  jednou sem z ní vypad když sem dělal kraviny a ona se zašprajclym ručnim plynem ujela a vytrhla zabetonovaný trubky s drátěnkou kolem tenisovýho hřiště  ale o fotbalovou bránu se pak zastavila  ono tech havárií bylo vcelku hodně
Datum: 08. listopadu 2013 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel16385
 Bohužel,asi před 8-10lety sem to prodal a nikdy sem to nefotil... Jinak sem zapoměl...ta hřídel byla uložená v ložiskovejch domkách... Bylo to taky takový co dům dal... Dělal to kdysi nějakej pán na Kladně,mě to děda koupil asi v 10 letech,když už sem měl papíry na motorku i na auto tak sem to prodal,protože se to pozvolna rozpadalo a víc sme u toho ztrávili opravovánim upadlejch částí,furt se přivařovali táhla řízení a kola,sedačka,držák motoru,zadní brzda ... Pak sem se v tom rozmlátil a šlo to z baráku. V jednu chvíli se zaseklo šoupě v karbecu,utrhla brzda a pak prdlo řízení,na dvojku plnej sem proletěl známýmu velkejma železnejma vratama na dvůr.Vrata sme opravili ale v plechu v jednom křídle je dodnes obtisk mojí hlavy  takovej ďůlek  a šla do světa !
Datum: 08. listopadu 2013 21:13
Jméno: genius
IP: uživatel16386
 Standa: stavím z toho co mám doma ;-D , jinak, nemáš nějaký fotky? Zajímá mě to..
Datum: 08. listopadu 2013 19:56
 jo a na zadní ose máme kotouč z pitbike a je to koplet přední brzda pitbike a pomocí lanka přitahujeme pedálem páčku brzdy a tím brzdíme
Datum: 08. listopadu 2013 19:05
 máme motokáru na bantamkách, motor KTM SX 85, 6 kvalt, hnaný obě kola a nezatáčí to... předek udělanej do lichobežníku... trochu to zatáčí když tomu člověk nedává ale jakmile ten motor chytne šponu tak ho zastaví až zeď... chtěly by to diferák no, bohužel se kousla převodovka momentálně a dávat tam slabší motor nám přijde už "zbabělý"
Datum: 08. listopadu 2013 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel16385
 Vim že je to už asi pozdě,ale proč převodovku z 1203? Třeba převodovka z fáčka a nebo trabanta sou malý a maj v sobě diferák... Po zkušenostech s motokárou hnanou jen jedním či oběma koly naráz bych takové řešení už nikdy nechtěl... Jedno kolo se na nerovnostech zahrabalo raz dva,anebo naopak se stalo že motokára stála na třech nehnaných kolech,čtvrté hnané v luftu a bylo vymalováno ( tenkrát pro nás jo,motokára měla snad 80kg a my byli malí sráči)... A teď si vem,že se ti stane něco takovýho v lese s naloženou károu,hnaný kolo v luftu a ty s tim nehneš... Pro zajímavost motokára měla vzadu napříč hřídel,na té rozetu a buden brzdy z fichtla,víko s brzd.čelistma bylo uchycený na rámu,takže podle zapojení kol to brzdilo jen jednim kolem a nebo oběma. Náboje kol byly nasunutý na hřídeli a bylo to zkrz hřídel provrtaný,když se dal zkrz šroub,tak se kolo připojilo k hřídeli a bylo hnané....když se dal šroub do obou,tak to hnalo obě akorát to jelo furt rovně  s oběma hnanejma kolama to prostě nezatáčelo - kola osmičky bantamky všude...
Datum: 08. listopadu 2013 18:06
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Když to bude jezdit pomalu a po trávě nebo nějaké polní cestě tak můžou byt hnané dvě a zatočí to. Ale po tvrdé cestě ve větší rychlosti už by to byl problém. A ještě doporučuju záklon čepů uchycení předního kola asi 5°.
Datum: 08. listopadu 2013 17:24
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 umím odpovědět jen na jedno: když budou hnaná obě kola na tvrdo bez diferenciálu, tak to bude špatně zatáčet
Datum: 08. listopadu 2013 17:09
Jméno: patin
IP: uživatel15185
 čaute lidi prosím o radu , mám 175- typ motoru 450 pořád mi praská žarovka na kotrolce dobíjení může to být relátkem?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 8:51
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 joj, nutno seřídit regler tak, aby dynamo dávalo 7 V. je tam? (regler) takto to vypadá, že dynamo je zapojené natvrdo bez relé, pak dává docela vysoké napětí a nakonec chcípne všechno - dynamo i baterie. seřízení relé jawa najdeš na webu.
Datum: 10. listopadu 2013 8:51
Jméno: patin
IP: uživatel15185
 praskají všechny i 12V
Datum: 08. listopadu 2013 17:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jiná žárovka nepraská? relé může způsobit vyšší napětí z dynama a pak mohou žárovky praskat.
Datum: 08. listopadu 2013 17:12
 cawte mam taku otazku nebude niekto objednavat zo Slovenska? chcel by som kupit ten karbon na klapku,, a nechcem zbitocne platit tolko penazi za postovne ,, na slovensku som nic podobne nenasiel,, a ked nasiel tak dost drahe oproti tomuto,, tak ak by tak sa ozvite , dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 10:38
 dobre tak to idem teda objednat dakujem.
Datum: 09. listopadu 2013 10:38
 bude za 6 eur,,, na 18 se nemusi cekat
Datum: 08. listopadu 2013 23:31
Jméno: michal
IP: uživatel16383
 postovne na slovensko je 10 eur ? ja ze je to viac tak to si objednam a mozem aj teraz alebo az 18 radsej ?
Datum: 08. listopadu 2013 13:13
Jméno: michal
IP: uživatel13605
 tak to by bolo dobre a kolko by to stalo s postovnim aspon priblizne .. dakujem a mozno by som zobral aj dva kusi podla toho postovneho teda kolko by stalo
Datum: 08. listopadu 2013 12:55
 draku jestli jde O TAKOVOU malickost,tak zlevnim eur za postu,,
Datum: 08. listopadu 2013 9:29
 Zdar draci, mám problém když nechám fechtla na stojanu tak mi z pravý stupačky začne kapat převodovej olej čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 10:20
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 velká pravděpodobnost je taky simerink pod kolečkem
Datum: 08. listopadu 2013 10:20
Jméno: s
IP: uživatel1272
 Ano presne tak jedine u nakopavacky me tam taky tece ale nechce se mi do tohoa
Datum: 07. listopadu 2013 21:36
 díky
Datum: 07. listopadu 2013 20:35
 jediný odkud by mohlo tejct na pravou stupačku je jen oj kroužek u segmentu pod nakopávačkou ..
Datum: 07. listopadu 2013 20:27
 Ze stupačky kapat nemůže, neboť stupačka nemá olejovou náplň. Ten olej kape z motoru, protože v motoru by olej měl být. Napadá mě jedno experimentální řešení problému...co takhle se podívat odkud to kape?
Datum: 07. listopadu 2013 20:07
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Zdar draci mám problém u fichtla. Teď tam dávám nový píst a když ho nažhavím tak prostě ne a ne tam dát pístní čep mám novej i vyjetej starej. S nažhaveným pístem ten novej čep tam de sotva nakrajíček , a ten starej čep de bez žhavení do půlky zasunou.. Už si s tím nevím rady prosím poraďte jo a vyďíte to a novej čep??? Díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 22:28
 První co udělej, tak změř pístní čep, jakej má průměr...protože pokud do toho pístu starej čep jde, tak to třeba vůbec není v pístu že...
Datum: 07. listopadu 2013 22:28
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Jo ale horší je že sem si vyndal kliku z rozpůleného motoru píst sem kopl na sporák a až z něj sálalo teplo cca.15 min. Tak jsem to tam pomalu sunul a měl jem to na prkýnku kde byla zrovna smůla a je na pístu flek a nemám od toho papír že jsem to koupil. Ale skusim to ješte nažhavit a dát tam ten starši čep o kterém jsem psal.
Datum: 07. listopadu 2013 21:17
 Jinak postupy se šmirglem a podobný věci zásadně neprovádět!!! Tohle je strojařina, né nějaké odrbávání staré barvy...
Datum: 07. listopadu 2013 20:14
 Na čepu tvrdochrom? Proč?
Datum: 07. listopadu 2013 20:11
Jméno: pepa
IP: uživatel16378
 je to na reklamaci ... na čepu máš tvrdochrom a čert ví jak by po přeleštění dopad...
Datum: 07. listopadu 2013 20:10
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 no newim kupoval jsem ho z mototechy ale myslíš že by pomohlo to nějak trochu šmirglem zvětšit průměr??
Datum: 07. listopadu 2013 19:42
Jméno: Standa
IP: uživatel16377
 Buďto blbej píst a nebo blbej čep...u jednoho někdo nedodržel toleranci...nedávno se mi to taky stalo.... zajímavý bylo,že starej čep (no jetej cca 300km) do novýho pístu s trochou nasílí šel a čep šel do starýho(300km) pístu ... nepochopil sem to,ale obojí fungovalo (přehazoval sem válce navzájem),oboje jede....holt tolerance....každopadně se nesnaž nalisovat čep do pístu,po vychladnutí by píst puknul... buďto zkus jinej čep,ale já si spíš myslim,že je to blbej píst....tohle se stává u tech nejlevnějších...u mě to byl prozměnu atyp zakázkovej píst....máš holt peška....no
Datum: 07. listopadu 2013 19:04
 Zdárek dráčci mám takovej problém koupil jsme si pýst z mototechny a krouzy tuning chrom 39 a jsou uzčí než původní. Chi se zeptat jestly když koupím pýst tady jestly to bude primo na to udelany. dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 21:57
 Vážení, nesmějte se, třeba na to má papír. Dnes je módní mít nějakou tu DISfunkci....
Datum: 07. listopadu 2013 21:57
Datum: 07. listopadu 2013 20:08
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Promiň,ale podle příspěvku bych řekl,že nebudeš schopnej se na dachlu ani rozjet... Ten pravopis je sakra snad vizitka,ne?
Datum: 07. listopadu 2013 19:33
Jméno: Standa
IP: uživatel16377
 Když to řeknu blbě,tak krouzy tuning chrom patřej na pýst tuning jednokrouzovej....takže buďto kup dva obyč 2mm krouzy na pýst z mototechny a použij dvoukrouzovej pýst a nebo kup tady jednokrouzovej pýst do kterýho ti pujdou tvoje tuning krouzy....respektive jen jeden že ...
Datum: 07. listopadu 2013 18:47
Datum: 07. listopadu 2013 18:23
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ten se povedl..
Datum: 07. listopadu 2013 18:15
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 18:34
Jméno: jaj
IP: uživatel14557
 tak to je v piči  kondík  špatně chytá kostru  smůla brácho.......
Datum: 08. listopadu 2013 18:34
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 motor mám 20 a to 2 zápalko je asi 23 no ale uz jsem jaksi spravil to první ale haže mne jiskru jen na kladívku na svíčce ne ?
Datum: 08. listopadu 2013 15:27
Jméno: jaj
IP: uživatel14557
 a nebo má spíše motor z 05 a dává tam zapalování z 20-23
Datum: 07. listopadu 2013 20:39
 podle mě máš cívky moc blízko rotoru tak je povol a posun
Datum: 07. listopadu 2013 20:01
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar nevíte jak jsou na 21čce z roku 1967 linky na prsách,bříšku.krytu rozety a na masce.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 19:06
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 jeto ještě s těma lištama
Datum: 08. listopadu 2013 19:06
Jméno: martin
IP: uživatel16379
 záleží podle zadního plechu
Datum: 07. listopadu 2013 20:32
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Zdravím. Mám jeden problém. Mám motorku a je tam hliníková zadní kyvná vidlice. Rád bych ji hodil do parády ale je od výroby jaksi podělaná. Jak kdyby to někdo přejel hrubým smirkem. Když jsem to očumoval, tak to bylo strašně pravidelný, prostě jak od stroje. Dnes jsem zkoušel zjemnit povrch a začít leštit ale nic. Je to pořád strašný. Pořád tam jdou vidět ty čárance. Nemáte někdo nějaké zkušenosti s leštěním hliníku? Návod u silichromu jsem si přečetl. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 18:28
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobře.. Poptám se po tom chemickém leštění. Děkuji za odpovědi.
Datum: 09. listopadu 2013 18:28
 řekl bych že je to od stroje  a na takovej lesk ve všech záhybech bych to viděl na chemický čištění
Datum: 08. listopadu 2013 19:08
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 http://thehrotic.rajce.idnes.cz/Zadni_kyvka.../#DSCN3999.jpg
Datum: 08. listopadu 2013 15:01
 Máš někde detailní foto těch "škrábanců"?
Datum: 07. listopadu 2013 22:35
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Doma to asi nezvládnu, že ? Jinak děkuji za tip. Pouvažuji o tom.
Datum: 07. listopadu 2013 20:14
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 a co to poslat na chemický leštění ? viděl jsem že dokážou odstranit i rýhy od řadičky třeba u fíka
Datum: 07. listopadu 2013 19:17
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
Datum: 07. listopadu 2013 19:12
Jméno: Matěj
IP: uživatel16376
 Zdar, vem normálně šmirgl a jeď pak menší a menší .. a pak máme udělaný takový filcový kotouč na vrtačku nebo brusku a koupenou brusnou pastu (dostaneš to koupit jako brusný set na hliník nebo tak nějak). Hodně štěstí
Datum: 07. listopadu 2013 18:09
 cus draci. mam na svym fikovi (50/20.rv 1970) takovej problem. nejdriv mi strasne zral svicky (po te co jsem poradne pridelal vzduchovej tlumic), asi spatny spalovani, to jsem vyresil tak že jsem zvetsil sani v tlumici. nicmene tedka kdyz jedu byt i do mirnyho kopce na dvojku, nebo na trojku v takovejch strednich otackach tak mi to najednou z niceho nic zacne jakoby se dusit, nebo co a musim preradit na nizsi, respektive vymacknout spojku a proturovat naprazdno. nekdy se to ustali nekdy je to porad stejny a musim jet proste ve vysokejch. a nejde mi naslapnout (nastartovat) motor, musim roztlacovat. redim 1:40 mohul TSF, mam tam origo trysky 68/38 jehlu na druhym z hora, motor mam po 300 zabehnutejch kilometrech. neporadili byste mi co s tim? muj amaterskej nazor je ten, ze mam moc chudou smes, takze v plovakovce musim primacknout plisek tak aby teklo vic benalu...
diky.. :úú
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 10:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16402
 no co trochu humpolacky dej jehlu upe dolu.... a jinak se ti vyskytli 2 vlastnosti než neduhy...první je že hranatej motor do fichtla v malejch otáčkach nejede ...musíš ho pořád rvát...narozdíl od typu 05 555 ktere jsou na jízdu takový příjemnější...jinak 2 vlastnost je že pio za tepla líp chytá když se na kloní na karbec..je to neduh co psaly už do navodu....
Datum: 11. listopadu 2013 10:39
|



|