Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 21:28
shit
Datum: 04. srpna 2008 21:28
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Bohuzel jste vsichni uplne mimo. Vykon psany v inzeratu je vykon v TP, skutecny vykon je mnohem vyssi. WRE neni spatna motorka, ale se spolehlivosti a spotrebou to bude o dost horsi nez napriklad japonci - DT 125, KMX 125. Sice ma vetsi vykon, ale nesel bych do ni kvuli poruchovosti, spotrebe a dostupnosti nahradnich dilu. Priklanel bych se spis k japonci - Sam mam DT125X, je to motard, r.v. 2005 a nemuzu si stezovat, kdyz to nehonim spotreba cca 4 litry, kdyz to honim tak max 5l. Otevrena ma vykon 17kW, Kawa KMX ma o neco vic - cca 19kW. Nejlepsi je motorku dovezt z nemecka, vyplati se to, ja jsem koupil z nemecka a usetril jsem cca 30tis .
Datum: 04. srpna 2008 16:58
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Mít prachy tak jdu v 16 do Aprilie RS 125, to už je mašina
Datum: 04. srpna 2008 16:57
hochu to záleží na tobě,to mosíš projet a uvidíš mno,taky zjísti kolik to má kilovat,pokuď to odevřeš,ale já bych ti radil spíš yamahu dt 125..po otevření nejakých 20kw,super mašina!!a za 30 ju koupíš v dobrém stavu s papírama!!ale jak řikám,je to na tobě!!
Datum: 04. srpna 2008 13:53
Jméno: weaponman
IP: uživatel720
sry tak jsem se kouknul na tu stranku no prepis by te stal hodne z nemecka 6kw to vymacknu i z dachla kdyz ho natunim
Datum: 04. srpna 2008 12:50
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Kawasaki kmx ma vykon tak 8kw zavrena jinak nakejch 15kw to bude mit 28kw podle mne prehanis huska je ciste croska na silnici sni nemuzes jestli jo tak mne oprav
Datum: 04. srpna 2008 12:48
http://www.mustaf.estranky.cz/fotoalbum/moje-stroje/sdfereqwwe/original/50
Datum: 04. srpna 2008 12:38
nic ... ale jestly můžu poradit tak si kup kawasaki KMX 125 otevřená má výkon kolem 28 kW a když máš v techničáku 11 kW tak ji můžeš řídit od 16ti .... je to fakt super stroj za jízdy hrabe na 3jku super zvuk je to bezporuchová motorka
Datum: 04. srpna 2008 12:38
 Cau lidi,mam fichtla,pred 3 dny jsem jezdil,pak sem dojel dom,chcípl sem to a od ty doby mi to nejde nastartovat,kdyz dam prst do zapalovani,tak me to nekopne,takze to bude asi neco v elektrice,ale newim proboha co.pls poradte mi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 12:50
Jméno: Standa
IP: uživatel3679
asi ti nekde upadl kabel. podivej se na kabeláž a do zapalovani..
Datum: 04. srpna 2008 12:50
 Cau lidi,mam fichtla,pred 3 dny jsem jezdil,pak sem dojel dom,chcípl sem to a od ty doby mi to nejde nastartovat,kdyz dam prst do zapalovani,tak me to nekopne,takze to bude asi neco v elektrice,ale newim proboha co.pls poradte mi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 9:08
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
dej si paku do polohy start pak ti to pojede
Datum: 05. srpna 2008 9:08
 Cus draci čim to je že když můj Simson S51 za studena jede a když se vohřeje tak přestává jet? PLS o radi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 19:30
Jméno: radim
IP: uživatel1071
no hele ja mam síma a ted renovuju jawu 20,nechápu proč někdo nenávidí simsony,ja neříkám že jsou to lámačí rychlostních rekordů,ale určitě jsou spolehlivé a dá se na nich jet,jsem zvedavy jak se mi povede ta jawa 20,je i s papírama tak kdyžtak hodím photo,motor už mám hotový ted jen rám a nastříkat plechy  ) .....síma mám 3 měsíce a ještě jsem na něj nesáhl,najezdil jsem na něm kolem 1000 km a bez jedinné poruchy!!při průměrné cestovní rychlosti 65km/h
Datum: 04. srpna 2008 19:30
Jméno: empty
IP: uživatel796
souhlasim s radimem ...jj na tom bych se nestydel nekam zajed ale na fechtlovi vubec...
Datum: 04. srpna 2008 19:09
Jméno: radim
IP: uživatel1071
lidi,strasne me rozesmiva to,ze kazdy z vas nadava na simaly,ale jeste vzivote jsem nevidel chrchla ktery dá simala (sériového),jinak simson skvělý stroj
Datum: 04. srpna 2008 19:04
Jméno: pavko
IP: uživatel430
simpson jak je mozny ze simson jezdí to snad ani není pravda simson je konstruovan na tlacění
Datum: 04. srpna 2008 17:49
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jestli to nebude tím že je to simson:-!
Datum: 04. srpna 2008 15:01
tepelna hodnota je udavana cislem na svicce....treba brisk to ma tak ze N15C neni ani tepla ani studena svicka....N14C je myslim studena tu by sis mel koupit....a N17C je tepla svicka pro dobry teply starty ale hur se startuje pri studenem motoru...pokud sem to prehodil tak se omlouvám
Datum: 04. srpna 2008 14:08
A ta tepelní hodnota to znamená vyměnit co?
Datum: 04. srpna 2008 12:44
Zkus vyměnit svíčku, může to být špatnou tepelnou hodnotou
Datum: 04. srpna 2008 12:31
 To mate pravdu a nevite kdo prodava nejakeho pionyira ci mustanga ale za rozumnou ceny kdystak pisnete na email jo diky cuz
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 12:29
Jméno: Flipmen
IP: uživatel1553
skus motoinzerce.cz tam toho najdes hodne
Datum: 04. srpna 2008 12:29
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zdar hosi mam karbec origo no je upravenej na 19 mozna vic ja to nemerim co mam jeste udelat ta plocha toho difuzoru na zacatku neni rovna mel bych to zahladit ale newim cim jo jezdi good ale když neni zahratej tak moc nejede jo kdyz skratim origo vyfuk doutnik co tim ziskam myslite ze mi 2 kanal stredne vybehany utahne 15z kdyz se rozjedu na 12z na dvojku dam na sto metrech tak 60 mozna min nebo vic ale ty vibrace no ukrutny? diky za odpovedi na mi otazky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 23:53
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
rozdil je akorat v tem ze fichtl kazdu chvylku sklame a tebja to po pul roku prestane bavit a ajtak kupis silnejsi, ale na zacatky je to motorka k nezaplateni, kdo neskusi.. nepochopi, ale suhlas v tom ze ked nekomu jede fik 100 tak uz to neni fik ale maloobchod na tuning soucastky =D
Datum: 04. srpna 2008 23:53
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja wim v cem mluvis to neni vo silnejsi motorce to je vo zabave kdys mam prachy tak tunim ne ja nechci jezdit nakejch 100 na 250 ale na fichtlu vis jakej je to rozdil
Datum: 04. srpna 2008 22:37
Jméno: radim
IP: uživatel1071
pokud si budu chtit jezdit rychleji koupim neco silnejsiho a nebu vrazet penize do motorky ktera mi stejne za rok nebude stacit, sam poznas
Datum: 04. srpna 2008 19:05
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
vy nevite vo cem to je vysi jezdete pohodovej 50 az 60 protoze jste origo lamy
Datum: 04. srpna 2008 16:59
Jméno: radim
IP: uživatel1071
Myslím že spíš 70 než 80 ,ale nechápu proč u fichtlů vůbec řešíte jestli vám to jede 50 nebo o par kilaku vic.....bože je to padesatka třírychlostni a ještě k tomu skoro pul stoleti stara(jak ktere aby nejaky rypalek nerypal)....
Datum: 04. srpna 2008 16:51
Jméno: Standa
IP: uživatel3683
skus to nekde na radaru a tvoje maximalka 80 te zklame...
Datum: 04. srpna 2008 16:46
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
hosi nechcu vas sklamat ale 110 s pincka vytahne len malokdo, protoze to musi byt uz kompletne predelany a promakany jak svin..., takze ked cete 110 tak urcite nestaci vetsi difuzor a ladak......,
Datum: 04. srpna 2008 14:38
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kamo kdyz jedu na dvojku do nejvetsiho kopce co unas je tak mito pojede na 15z tech 100 urcite vim co je 110 smi 4 kanalem u druchy dachla byto nebyl problem tech 12000 udelat
Datum: 04. srpna 2008 12:57
Jméno: Standa
IP: uživatel3679
to by musel fichtl to cit aspon 12000 otacek....klid jo...80 na 13rozetu z kopce...na vic zapomen...asi ani nevis co je rychlost 110...mimo jine varadero promeruje a ma omezovac na 99 km/h aby se nepretacelo...
Datum: 04. srpna 2008 12:54
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja chci maximalku 110 to jezdi zarovi tak ze budu tunit na maximalku 120km/h
Datum: 04. srpna 2008 12:44
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Chudak kamos na varaderu, ten tachometr musi hodne premerovat. Tipnul bych, ze fechtl tvojeho kamose bude rad, kdyz pojede 80 km/h. Vic to nema sanci utahnout. Takze ve vysledku je tahle uprava fakt k nicemu - netahne a jede skoro stejne rychle, jak origo. Lidi proberte se a prestante resit maximalku.
Datum: 04. srpna 2008 12:11
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
jj urco kamos ma orig pina s 3 vybrusem bez uprav jen ladak a ma tam 15z a jede mu to pres 110 sice nikdo neveri ale my to merily vedle nas jel kamos na varaderu hej ten pin ale pak sviha
Datum: 04. srpna 2008 11:57
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
je to na fichtlu
Datum: 04. srpna 2008 11:25
 Prosimvas nedava tady nekdo motorkru ci pionyra mam o ne zajem vite tak mi kdystak pisnete na email tak moc dekuji naschledanou a nedo nahradni dily jen na pionyra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 12:57
prodam pionyra 05,plechy komplet krome tunelu,jede,chyta,sviti,troubi..motor uz ma dost vybehanej,ale funkcni...za 1500,- ozvi se na email. jsem z Kladenska.
Datum: 04. srpna 2008 12:57
prodam motor z mustanga par vjedci neni vpohode ale to se seridi tak za 750kc na dobyrku
Datum: 04. srpna 2008 12:26
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Možná tak nějakej příbuznej ale pochybuju že ti cizí střízlivej člověk daruje fichtla. Maximálně tak nějakej díl  Jak řiká kolega dneska chce každej vytěžit co se dá
Datum: 04. srpna 2008 11:45
Dává?  Kdy to žiješ  . Dnes je všechno za peníze  všechno..
Datum: 04. srpna 2008 11:24
 JE ROZHODNUTO,,,, jelikoš mi bude za pár týdnu tři a nula. Tak na tento lomící okamžik života beru společně s Rafikou dovolenku,,,,, OD 18.8 do 22.8 BUDE ZAVŘENO,,,,, TO ZNAMENÁ ŽE POSLEDNÍ BALÍČEK BUDE POSLÁN V PATEK 15.8 V 8 hod A PAK UŽ SE BUDE POSÍLAT OD PONDĚLKA 25.8.... jinak vše poběží jak pokec tak chat,,,pač budou moderátoři co nevhodné puberťácké názory budou nekompromisně mazat!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 10:30
diky draci,,moc
Datum: 15. srpna 2008 10:30
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
misto toho mi ma bejt si SESO vse nejlepsi k 30 a hodne upechu ve fichtl kramku a jini vecech
Datum: 04. srpna 2008 12:54
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
prosim te umis cist az 15.8 tak mi muzete jeste vesele objednavat
Datum: 04. srpna 2008 12:53
Čau chtěl jsem se zeptat objednal jsem si díly pa panelku a pak jsem si všiml že máš dovču bude tato objednávka zpracována i po dovolený nebo ji mám pak poslat znova ? Dík
Datum: 04. srpna 2008 12:06
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Všechno nejlepší  ... no a zaslouzenou dovolenou uzi pekne v klídku .... jo a kdo jsou ti moderátoři???
Datum: 04. srpna 2008 11:24
jojo všechno nejlepčí  asi ti k narozeninám objednám od tebe balík
Datum: 04. srpna 2008 11:16
Jméno: vlkot
IP: uživatel720
Vsechno nej sice predem ale nevadi
Datum: 04. srpna 2008 11:01
Jméno: jirka
IP: uživatel2409
 čau prosímvás na 250/559.....začalo to tak že v tý spojce dole něco chrčelo když sem ji zmáčkl, když ne tak trochu míň, možná by se dalo říct že klepalo....chvili sem na to jezdil a tedka najednou se motorka chová jako když bych jel s na 2/3 zmáčknutou spojkou...nevíte čímto je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 12:00
Cau Jirko mám taky J250/559 ale momentálně v rekonstrukci. Myslím že máš nejspíš povolenou matici na vnitřním spojkovým koši to zpusobuje ty zvuky a jak se koš povytáhne na hřídeli lamely ztratí potřebnou přítlačnou sílu a spojka prokluzuje, ale bacha na to musíš to opravit co nejdřív pač korkový lamely se za chili spalí a jsou na nic
Datum: 04. srpna 2008 12:00
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 čau chci se zeptat zda mate nekdo zkusenosti s poladenim motoru a jine upravy na zvys. vykonu u jawy 125 dandy . moc diky za dobre rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 13:00
Jméno: Standa
IP: uživatel3679
prodej to dokud je cas a hlavne s tim nic nedelej nebo se to vysype jeste rychleji...
Datum: 04. srpna 2008 13:00
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
U 125 4T jsou jakekoliv upravy bezvyznamne a financne narocne.. Nasypes do toho spoustu penez a vysledek te nepotesi. Radsi si kup poradny dvoutakt, 4T 125ky jsou k nicemu, kor Jawy. Mam Yamahu DT125X a neda se to srovnat. Rafky excel, tlumice Paioli, brzdy Brembo a Nissin. To uz je jine pojezdeni. A da se sehnat levne, staci hledat.
Datum: 04. srpna 2008 12:07
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nechte si upravit karbec a vylestit kanaly v hlave to jse dela na betce 4t 50
Datum: 04. srpna 2008 10:46
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
mě by to taky docela zajímalo mám jawu 125 sport slyšel sem o nějakým kitu na 150 tak jestli někdo newíte?
Datum: 04. srpna 2008 10:25
Mám dobrou úpravu rychle ji prodej a kup si neco lepšího  tuning se neoplatí
Datum: 04. srpna 2008 10:24
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 13:03
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nic tam neni zbyram skusenosti
Datum: 04. srpna 2008 13:03
To jo, hlavně e stim nechci moc srát jako například na wz.cz.. pošli mi po icq link na tvuj web
Datum: 04. srpna 2008 11:32
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
delam taky stranky ale na wbs mito pripada takovy hrozne lehky no kdyz to chces mit rychle tak zajdes na wbs nebo estranky nebo na blog
Datum: 04. srpna 2008 11:30
Mustaf: Jojo dík  . Ale k těm úpravám, to až pozěji, fekála zatim nemam  ..
Weaponman: Ok  tak se pak někdy ve čtvrtek nebo v pátek večer kukni na stránky. Mělo by to tam už být  . Dík za zájem  .
Datum: 04. srpna 2008 11:17
já taky kopíroval od pajky .. ak mi napsal na icq a začal jsem od znova jediný okopčený věci které respektuji jsou elektrický schémata a obrázky.... napiš tam třeba co tam máš za úpravy svoje zkušenosti atd....
Datum: 04. srpna 2008 11:13
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jo až ti to privezou tak tam hned dej foto chci to videt
Datum: 04. srpna 2008 11:10
Díky za pozitiva  .
Datum: 04. srpna 2008 10:32
hele na fichtla uz neni co vymyslet....takze budme radi ze si to jenom nekopiroval a aspon si tam dal zdroje....MichalJ21: vsechno co by se o nem dalo napsat ne uz nekde urcite napsany takze nic neni originalni....tvoje stranky nevypadaj spatne....rozhodne na tom pracuj a nench se odradit....
Datum: 04. srpna 2008 10:31
No řeknu to takhle, ten web jsem dělal kvůli svýmu fichtlovi abych o něm infomoval a tak  třeba to někoho zajímat bude, ale jelikož mam nyní málo materiálnu, respektive žádnej, tak jsem to doplnil tímto způsobem.. Jinak s tvým názorem ač nerad souhlasím  ..
Datum: 04. srpna 2008 10:30
Jo, takže podle tebe si mam vymyslet novej příběh o technickejch údajích jo  .. Hale jo tvůj názor, spíš většiny, beru to..
Datum: 04. srpna 2008 10:27
To je mi někde jestli je zveřejnuješ nebo ne už to zkrátka není originální
Datum: 04. srpna 2008 10:26
Kurwa sry  já to napsal vobráceně    :/ dík.. Nakrást materiály.. AspoŇ zvěřezňuju zdroj howne
Datum: 04. srpna 2008 10:24
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Datum: 04. srpna 2008 10:21
Jméno: tomas
IP: uživatel3677
 pozrite si moje video o cross renovacii
http://www.youtube.com/watch?v=y-HbfDG7v-s
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 15:05
Jméno: Tomas
IP: uživatel3677
ale ta motorka 20 rokov nestartovala tak som ju zrenovoval a pretaval nna cross
Datum: 04. srpna 2008 15:05
Jméno: petr
IP: uživatel1553
ty vole zadna kross renovace neexistuje .... bud renovace a nebo prestavba na cross!!
Datum: 04. srpna 2008 11:23
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
muj cross fichtl je v nedohlednu zatim slozil jsem motor nalil olej a zavada je ze neradi se na taky muzu vite co tak ze musi sehnat stahovak protoze nechci si rozjebat podkovu v klice a taky zapalko jo jinak dik sesovy za SKF
Datum: 04. srpna 2008 11:00
Jméno: tomas
IP: uživatel3677
thx
Datum: 04. srpna 2008 9:42
jojo .. je úplně stejnej
Datum: 04. srpna 2008 9:33
Jméno: tomas
IP: uživatel3677
to mustaf : tvoja krosa je fakt good z coho mas ten predny blatnik ?to je ten co tu ponuka sesa ?
Datum: 04. srpna 2008 9:29
Jméno: tomas
IP: uživatel3677
hudba sa vola disturbed -the game
Datum: 04. srpna 2008 9:27
Jméno: tomas
IP: uživatel3677
thx samozrejme comenty beriem este by som chcel popracovat zo zadnymi plechmi a prednym blatnikom
Datum: 04. srpna 2008 9:23
http://www.mustaf.estranky.cz/fotoalbum/moje-stroje/cosi/original/55 tahle je moje  jo a to sání je tam normálně přidělaný akorát semho tam zapoměl nasadit
Datum: 04. srpna 2008 9:03
as prosimte posli mi fotku tví krosky dík já mám taky chci se trochu inspirovat
Datum: 04. srpna 2008 8:37
Jak se menuje ta písnička:
Datum: 04. srpna 2008 7:46
Jméno: as
IP: uživatel1201
toto neni nic oproti pěkným crosskam z fichtla.třeba ta moja ta je tež good.obracena nadrž,větší rozeta,drapaky v předu i v zadu, takže na poli o táhne jak svině.
Datum: 04. srpna 2008 6:30
Jméno: Standa
IP: uživatel3676
pokud jeste dodelas hezke plechy a ostatni veci tak by byl hezky,takle je to zatim jen odstrojenej fichtl
Datum: 04. srpna 2008 0:12
no co ti na to povím proste je to jen obrakovaný pionýr
Datum: 04. srpna 2008 0:11
 Zdarte chci se zeptat jestli tady ma někdo čz 125/516 nebo čz250 chci se zeptat jake mate s nimy zkusenosti ja si ji chci totiz koupit ale newim do ceho jdu.díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 8:30
Jméno: adas
IP: uživatel1069
tyhle krosky jak 513 tak 516 ani ve své době nebyly špičkou, už tehdy na to byli asiati líp. Každopádně výkon poměrně dobrej, brzdy slabý, rám, tlumení ujde. 516 je hodně háklivá na údržbu, motor se musí umět udělat, hlavně vymezit vůle v převodovce, lidi říkaj že jede podle toho jaký máš otáčky (prostě nižší otáčky u toho jsou žalostně slabý). Motor 250 už je takovej bytelnější (taky má myslim od dost menší litrovej výkon) a řiká se že se s ním dá odjet po generálce jedna závodní sezóna. 380/514 je zase menší litrovej výkon, zase dýl vydrží (ale je nehorázně drahá). Říká se že tyhle motorky jsou obtížně ovladatelný (vzhledem k těm brzdám a podvozku), na poli to nepoznáš v krosovej trati jo. Díly jdou pomalu do ceny, já bych se zaměřil na něco co má podstatně větší životnost, nějáký anduro bez papírů pokud to chceš na polňačku.
Datum: 04. srpna 2008 8:30
Jméno: Standa
IP: uživatel3676
muj bracha ji ma(250/513). zkontrolovat kliku,casta vada. Trpi na propalovani pistu,pokud budes mazat spatnym olejem a spatnym pomerem tak se normalne propali pist. Pistu uz nam shorelo asi 5,ale uz dva roky je klid,maze se Motorex Cross power a od te doby nebyla jedina zavada,predtim to vydrzelo na dve odpoledni jizdy a uz to bylo spatne...jinak je to suprova motorka,ma snad 25 kW a jede dost ostre,ve sve dobe byla spickou sve tridy...o 516 se rika ze sou predimenzovany a brzo odchazej loziska,klika a vybrus...
Datum: 03. srpna 2008 23:57
Prej tezky, nespolehlivy, malo vykony...nevim co je na tom pravdy, ja si ji chtel taky koupit, ale dozvedel sem se tohle...
Datum: 03. srpna 2008 23:54
 Čuzz, nalisoval sem do ojnice nový bronzový futro, tím se trochu zmenšilo a teďka do něho nenarvu pístní čep, mám to nějak vysoustružit nebo co? Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 21:30
jj, na to potřebuješ výstružník
Datum: 04. srpna 2008 21:30
jj, na to potřebuješ výstružník
Datum: 04. srpna 2008 21:30
Ok diky, neboj dírky sem navrtal hnedka co sem ho tam nalisoval
Datum: 04. srpna 2008 15:55
Jméno: Standa
IP: uživatel3676
jo,nechat vystruzit podle cepu,mel by se tam sotva vejit,ale zaroven musi jit rukou protlacit...nezapomen navrtat mazaci dirku!!!
Datum: 03. srpna 2008 23:59
Jméno: fichtl 555
IP: uživatel1409
 furt mně od chazej svíčky měl jsem ngk b8hs brisk n17c n15c n14c
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 18:30
Jméno: Hofiho kamoš
IP: uživatel3667
zkus tam lít Benzín
Datum: 05. srpna 2008 18:30
dej si ten plisek na jehle o jeden zarez vys nebo rovnou o dva a zkus to...mas spatnou smes a to se potom sere cely ne jenom svicky
Datum: 04. srpna 2008 14:10
Jméno: fichtl 555
IP: uživatel1409
NEMOHLO BY TO BÝT ELEKTRIKOU U 2 SVÍČEK MI DAVALY ngk b8hs brisk n17c JISKRY UPLNĚ JINAM A NEBYLY POŠKOZENY NAJETO BYLO MAXIMALNĚ 5-10 KM JEHLU MAM NA PLIŠKU HNED NA PRVNI ZARAŽCE ZE SPODU
Datum: 04. srpna 2008 12:22
kamoš měl taky bohatou směs a svíčky vydržely asi 1-5 km
Datum: 04. srpna 2008 8:51
Jméno: Standa
IP: uživatel3676
asi mas zlou smes. dej nizseji jehlu a skus mazat necim jinym nez m2t...
Datum: 04. srpna 2008 0:00
nemuze to bejt tim, ze mas hodne oleje, a svicka kvuly tomu bordelu strati vodivost, a nejde?
Datum: 03. srpna 2008 23:21
Jméno: fichtl 555
IP: uživatel1409
nevite čim by to mohlo byt
Datum: 03. srpna 2008 23:16
 Pomooc lidi,je to strasna blbost,ale potrebuju poradit od zkusenych... utrhlo se mi koleno od valce-strly se oba zavity ! valec je novy a nechci kupovat dalsi !! jde treba zavitnikem new dira nebo tak ? prosim napiste cokoli co by pomohlo... diky moc ! (jawa mustang)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 11:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
mame m3 m4 m5 m6 m8 m10 m12
Datum: 04. srpna 2008 11:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
mi mame zavitnik za 600 jenom jeden ten se neprodava muzes snim hned tocit zavit zadny 1 2 3 jenom jeden
Datum: 04. srpna 2008 11:13
Jméno: Standa
IP: uživatel3676
hlavne si dej zalezet a snaz se je vytocit kolmo. napred hrubosti 1 pak 2 a pak zacistovaci 3,pokud to vemes rovnou zacistovacim zavitnikem tak to muzes dost otrhat.
Datum: 03. srpna 2008 23:24
jo jenom udelas midsto sestky osmicku neni to problem
Datum: 03. srpna 2008 23:04
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
budto do toho udělat novej závit nebo dát měděnou vložku
Datum: 03. srpna 2008 22:42
Určo noveh závit jenom koukni je je tam dostatek materiálu aby se ti pak někde kus nevylomil
Datum: 03. srpna 2008 22:41
 Pomooc lidi,je to strasna blbost,ale potrebuju poradit od zkusenych... utrhlo se mi koleno od valce-strly se oba zavity ! valec je novy a nechci kupovat dalsi !! jde treba zavitnikem new dira nebo tak ? prosim napiste cokoli co by pomohlo... diky moc ! (jawa mustang)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 8:51
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ja mam na valcich taky osmicky srouby je to jednoduche osmickou vyvrtas apak zrobis zavity
Datum: 04. srpna 2008 8:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jo. ja to mam na jednom válci taky........origo tam jsou 6 šrouby tak sem vyvrtal díru a udělal závit na 8 šrouby a je to....
Datum: 03. srpna 2008 23:24
Jméno: josef
IP: uživatel2969
no závitníkem udělat věčí závit.odkad si jestli mužu vědět?kámoš má stejnou přezdívku
Datum: 03. srpna 2008 22:40
 cim to ze muj tachac na 555 nehce merit vzdalenost????? jednou sem ho mel rozebranej a mel pekne omlety kardany  ... a na tom tachaci bylo kdyz sem 555 koupil bylo pouhych916 km... tak sem videdukoval ze ten muj fichtl musel driv najezdit pres 10000 KM pac to neni mozny aby to bylo tak omlety... jedine co me napadlo bylo udelat novy nahony na ty ozubeny kolca.... pak by to mozna bylo OK..... kupovat se mi nechce pac je to zbytecny.. a jeste nevite jak udelat novej plysek kerej je po obvodu toho tachometru??? (myslim u sklicka) mam to pozohybany jak prase a sklicko praskly
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 11:07
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja bych vzal plexi a prilepil ho tam tavnou pistoli
Datum: 04. srpna 2008 11:07
 jawa 21-- Ještě mám problém že když řadim třeba z dvojky na jedničku tak jak když nezmáčku spojku ...jenže ten šroub u ty spojky vždycky dotahnu ale po 10 min je to už zas stejny jako před tim :-/ ..nejsem žádnej znalec tak plís poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 22:57
hele tak jenom tim šroubem to neni ..musim vyměnit lamely.. z ty jedny strany sou ty korky pěkně sjety...a taky sem zjistil že mám nějakou potrhanou tu hřídel
Datum: 04. srpna 2008 22:57
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja tam mam nerezovej drzi jak novej na imbus
Datum: 04. srpna 2008 11:16
Jméno: tomas
IP: uživatel3677
musis tam mat kalenu srubku ,aj ja som mal ten isty problem
Datum: 04. srpna 2008 9:33
sezen si zavitnik a udelej si tam novej zavit a mas vistarano
Datum: 03. srpna 2008 22:08
tak mas asi strhlej zavit
Datum: 03. srpna 2008 22:07
jj tak ok..di za rady
Datum: 03. srpna 2008 21:27
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
jeste muzes mit v tem tahelku strhli zavit, pak to umy vyskakovat... skus to prekontrolovat
Datum: 03. srpna 2008 21:24
Jméno: josef
IP: uživatel2969
jo přesně tak aby se ten šroubek zajistil a nemoch se povolovat nebo dotahovat.prostě aby se nemoch hejbat
Datum: 03. srpna 2008 21:00
Jméno: josef
IP: uživatel2969
jo přesně tak aby se ten šroubek zajistil a nemoch se povolovat nebo dotahovat.prostě aby se nemoch hejbat
Datum: 03. srpna 2008 20:58
mam ji tam no...ale já se bál abych netrhnul závit ..tak já to zkusim nebi tam dám jeste jenu aby se to nepovolilo
Datum: 03. srpna 2008 20:57
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
a mas na nem tu maticku? ta tam musi bejt a poradne ji utahni!!!!
Datum: 03. srpna 2008 20:52
 Čau draci chci se zeptem mám problém že když u fichtla (Jawa 21) mam zažazenou jednička a točim to trochu do větších otáček tak mi vypadne na neutrál nevite někdo čim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 0:00
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Radici automat je takova blbost v prevodovce, ktera posouva vidlicku razeni a ta posouva kolecka v prevodovce...Hodil bych ti sem i odkaz na link, jenomze sesa tady automat nema...Musis si od nejakyho kamarada(ktery ma plnou bednu nahradnich dilu a vyzna se ve fichtlech) sehnat náhradni a funkcny automat. p.s.: jestli chces menit automat musis pulit motor!
Datum: 04. srpna 2008 0:00
že se tak blbě prám ..co je to automat...já asi tušim ale chci se ujistit
Datum: 03. srpna 2008 23:37
Jméno: Standa
IP: uživatel3676
omlety zuby na automatu
Datum: 03. srpna 2008 23:27
vidlicka nebo radici automat nebo omlety koliky na prevodovejch kolech
Datum: 03. srpna 2008 20:36
|



|