Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, tento dotaz se týká jawety. Mám jí po GO, ale nechce chytnout. Svíčka nehází jiskru, ale když tam táta dá prst a šlápne tk ho to zabrní. Nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 9:40
Ok dík za rady
Datum: 06. srpna 2008 9:40
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
tak jedine uz ten kondenzator nebo vam to navinuli blbe...pak uz jiny duvod neni...jedine ze by byla moc vysramtana vacka na rotoru a blbe by to otviralo...vim ze u kozla je to blbe videt,ale kladivka musi tak na pul otacky byl otevrene a na druhou pulku otacky zavrene...jinak se blbe nabiji kondenzator a dava to blbou jiskru(slabou) podivejte se jestli ma vacka vyrazny stoupani na zub(na vacce,takovy ten vystupek) ktery otvira kladivka...jinak fakt nevim...jedine pak vam spatne navinuli tu civku..nebo mate pertinax co lehce probiji.....vic uz mi nenapada...stadion a jaweta maji tak jednoduch zapalovani ze jiny problem to byt nemuze...
Datum: 05. srpna 2008 23:40
tak si kup baterku staci ji pojedeni zase nabyt
Datum: 05. srpna 2008 22:27
ok dík za rady ale tady dodám info. V tomhle stroji se vůbec neyznám, ale táta jo. Eště zksíme seštelovat odtrh a kouknout na to kladívko. Jinak indukční cívku už tam nemám, protože sme dali navinout tu cívku co byla v motoru a tu indukčnítam mechanik nedal. AA zkoušel sem tam dávat jinou svíčku, jinou fajfku, jinej kabel ale nic.
Datum: 05. srpna 2008 16:43
ještě zkus vyšroubbovat svičku přiložit ju závitem nebo šestihranem na hlavu válce a šlápnnou pak hodí jiskru a jestli bude malá nebo velká tak je potřeba seštelovat sklepnutím nebo roztahnutím záporného polu - mělo by měla být mezi poly tak 0,5mm nebo kup novou...
Datum: 05. srpna 2008 15:17
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
mas jawetu,tak predpokladam ze je tam originalni zapalovani jako na kozlu S11 a vysokonapetovy kabel ti jde rovnou ze zapalovaciho polu na svicku. Pokud neni vada v nejake blbosti jako je odtrh,fajfka,svicka,kabel na svicku,tak je vada v samotnem zapalovacim polu. prekontroluj jestli neni kabel z polu vytrzeny(visi na par vlaskach a dava malo!!),skus vymenit ten kabel na svicku a pokud to nepomuze(civka uz je slaba) tak se delala takova uprava ze se kabel nevede na svicku,ale namontuje se na ram indukcni civka a kabel ze zapalovaciho polu se vede na kontakt 15 na indukcni civce,1 ukostris a z inducky jde teprve kabel na svicku...pokud zapalovaci pol neni uplne po smrti tak tato uprava pomaha...jinak na motoinzerci nekdo prodaval nove zapalovaci poly v replice za smesnou cenu par stovek...jinak tam pasuje (po malem sbrouseni) zapalovaci pol z VARI...hodne zdaru
Datum: 05. srpna 2008 15:15
zkus sehnat jinou indučku nejlépe novou prst tě bude brnět i když je horši to znamená uvedu přiklad vstupní proud do indučky je 6v vystupni z indučky do svičky 1000v ale tobě dává jen 600v to znamená že ti prst brni (ale nezabije tě to protože tam nejsou ampéry) a protože ti zni de jen 600v a ne 1000v tak je to pro svičku málo a nehodi jiskru tohle je jen přiklad zde uváděnyma hodnotama se neřiď to je jen pro vysvětleni a pochopeni pokud by bylo kladivko něaky blby tak to bude chcipat vynechávat dusit se ale pokud je po go motor tak chyba bude jinde než v motorovym prostoru a taky pokud máš puvodni kábl od indučky ke svičce tak kup novej a i novou fajku z duvodu oxidace pak by si měl už řádit
Datum: 05. srpna 2008 15:07
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zkousels kondik, nastavit odtrh a ocistit kladivka? Zkus prvne tohle
Datum: 05. srpna 2008 14:31
 Ahoj draci už jste někno někdy zkousel dávat nanormálního fichtla řadící páku jako u 555atd?aby byla na druhý straně kartelu?Pak by jse totiž řadila 1cka nahoru(http://www.sesa-moto.cz/galerie/renovace/id_12643.html) a proslo by to pak technickou?dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 5:36
Jméno: jaccob
IP: uživatel205
dik a nema nahodou sesa naky tydle radici páky mimo kramek protoze v nabidce nejsou.klidně i použitý
Datum: 07. srpna 2008 5:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jo mam to udělaný na fichtlu....... normálně sem to uchytil do díry, co drží v zadu motor na rámu, ale problem je v tom, že musíš poposadit(převařit) bud přímo řadící páku na tom čepu o kousek dál a nebo to rameno táhla......... protože kdybys to neudělal, tak by si měl řadičku jakoby dozadu(měla by stejnej směr jako u origo fichtla, ale byla by v zadu tudiž by to nešlo.......tot všše
Datum: 05. srpna 2008 23:07
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Datum: 05. srpna 2008 16:40
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
normalne to tam pasuje,jen vyhodis ten m8 sroub z karteru a das misto nej tuhle radicku....u fichtlu je problem ze se ti to nevejde pod zadni plech ,musel bys tam kus vyriznout nebo nejak naohybat...pokud to budes mit pekne udelane tak na technicke nadavat nebudou....pokud to myslis obracene,ze na pareza naperes radicku z 21 fichtla,tak to jde,ale z motoru musis vyrazit takovou vlozku ktera je v uchytu na motor,pak misto sroubu tam das normalne cep na radicku z 21,sesa ho tu snad i ma,a utahnes ten motor na tom cepu,pasuje to v poho akorat nevim jestli se vejde pod prsicka....
Datum: 05. srpna 2008 15:20
Pokud půjde přehodit ten boční karter nebo to tam nějak uchytit tak teoreticky jo ale teď nevím jak to řadí u toho táhla tak bych hledal problémy. Ale pokud mám správné tušení tak to pude. Nejspíš to taky zkusím ale jestli to budeš dělat tak napiš jak to šlo.
Datum: 05. srpna 2008 15:20
Jméno: Monty
IP: uživatel13
snad dolů by se řadila 1 ne? ale je je to možné už sem to párkrát viděl hlavně na teréních upravách ale nic moc o tom nevim
Datum: 05. srpna 2008 15:13
Jméno: dores
IP: uživatel1201
 zdar.mám fichztla upraveneho do krosu.nechcu nikoho urazit ale mam pořadnej kros a ne jak někdo označuje cross tím že da dozadu drapak a sunda plechy.no a potřebuji vodítko aby nepadal řetěz.nesmím ho moc utahovat protože když jezdím tak na skokánku nebo po hrbolech a tak tak to prostě z té velké rozety spadne.máte někdo nějaký nápad jak udělat vodítko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 22:06
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
silon drží moc dobře i jako kladka.. skoro neubejvá..
Datum: 05. srpna 2008 22:06
a ten silon ti tam drzi dobre jen se chci zeptat no protoze i ten plast tam nevidrzi dlouho
Datum: 05. srpna 2008 22:03
já tam mám silon.. a esli je vodítko z plastu, tak to možná, ale šponovák ani náhodou.. ale taky je několik druhů plastu.. můžeš mít nákej hafo tvrdej, a nebo nákej měkej...
Datum: 05. srpna 2008 20:44
pro loukotmana hja mnel na crosne 175 jako voditko plast a vydrzel mne tam dost dlouho protoze si to vyjelo drazku a vty se to drzelo takze pomlc kdys nemas skusenosti
Datum: 05. srpna 2008 18:28
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
udelej ze silonu kladku na soustruhy a pak tam dej treba pasovinu at se da stou kladkou hybat nohru a dolu a povol retaz hodne a dej tam silnejsi pruzinu s stou pasovinou na kere mas kladku a zadni vidlici a je po problemu
Datum: 05. srpna 2008 18:07
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
To mustaf: jo plastu jo?  by ujel půl km a měl by to předřený   musíš mít silon..sice je to vodítko, ale neim.. možná by to vydrželo víc, ale ještě sem to z plastu neviděl
Datum: 05. srpna 2008 16:59
Jméno: Flipmen
IP: uživatel1553
já mám kladku od jednoho simson krosaře pana REDA .... takze si nemam co stezovat dam ji tam a je po starostech  ...
Datum: 05. srpna 2008 13:16
hele stačí ti kus nějakýho plastu aspoň 0,5cm silnýho 5 cm širokýho a 15 cm dlouhý přivaříš to jednoduše na kyvku a když bdueš něco potřebovat mrkni se na dnešní endura ti to maj podobně .... hodně zdaru s tím tvím mega crossem
Datum: 05. srpna 2008 13:10
 Nazdae Seso zajimalo by mně proč v shopu neprodáváš i pneu nemohl bys prosim poslat odkaz na něakej shop kde prodávaji pneu na babetty a podobny stroje??? moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 21:15
na babetu seženeš pláště skoro v každym obchodu na kola já mam vzadu drapák z bmxka
Datum: 05. srpna 2008 21:15
Jméno: Luteja
IP: uživatel2253
Ja vim o jedne v PVcku ja sem je tam taky kupoval v Drozdovicich v Motodexu tam ma takovy veci ja jich od neho mam plno
Datum: 05. srpna 2008 21:04
nz..
Datum: 05. srpna 2008 20:44
jinak diky
Datum: 05. srpna 2008 20:24
bohuzel v Olomouci jednu mototechnu zrušili a o jiná nevim a v prostějově nevim o žádné...
Datum: 05. srpna 2008 20:18
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
http://www.mitas.cz/index.php?stranka=4&scid=51
Datum: 05. srpna 2008 17:00
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
www.mitas.cz
Datum: 05. srpna 2008 16:59
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
pneu na fichtla tu je,na babetu koupis v mototechne...
Datum: 05. srpna 2008 15:24
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 23:50
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
mas na zadni kyvce navareny stupacky,urizlou rouru na ktery byla sedacka a nejakym spusobem pripevnenou sedacku na nosici...to nemuzes jentak takle prekopat...je to zasah do ramu a pokud by babeta musela na STK tak te s tim vyhodej pro nebezpecnou zavadu na motocyklu...v americe jde ze kdyz ti to jista komise techniku proveri a odskousi a zjisti ze je to OK tak si muzes postavit motorku treba z drevenyho zebriku a plastovejch kol a misto riditek pripeveny koste,ale musi to splnovat jiste normy bezpecnosti.... u nas tohle nefunguje....u nas muzes delat legalni prestavby pouze bez zasahu do ramu a ostatnich nosnych konstrukci...typicka je prestavba 20 na 21 nebo 350/639 na 350/640....ale to cos udelal ty je uz nelegalni...a asi i nevratneee...ale jinak je to moc pekny!!!
Datum: 05. srpna 2008 23:50
taky sme jezdili dokonce ve třech ale na 210 ale už to neděláme protože sme jí uvařili
Datum: 05. srpna 2008 21:13
se z toho poseru, bléééééééééééééé
Datum: 05. srpna 2008 20:59
mě se líbí rozhodně víc než klasická a to babety nemám v lásce. akorát bych sundal ty cancoury na řídítkách
Datum: 05. srpna 2008 16:44
Jméno: INDUSTROPROFIL
IP: uživatel2757
jo uveze 2 lidi me i s kamosem vaha cca 110 KG, a proč je nespusobilá provozu??
Datum: 05. srpna 2008 16:16
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
Datum: 05. srpna 2008 15:29
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
Parádně zmršená větší hnus jsem neviděl
Datum: 05. srpna 2008 15:08
ze to potrebuje lepsi zd tlumice,,pac ty orig jsou nedostacuji si pro dva
Datum: 05. srpna 2008 12:29
to nebylo myšleno špatně s těma děckama jenže ty zadni tlumiče sou do 80 kg a pokud natom budou jezdit dvá a i po něaké polňačce tak se muže stat něco nemilého...
Datum: 05. srpna 2008 12:25
Jméno: radim
IP: uživatel1071
jak to jede ve dvojko? xD
Datum: 05. srpna 2008 12:24
Jméno: josef
IP: uživatel2757
hezká babeta, předělaná pro dva, pekný
Datum: 05. srpna 2008 12:21
ta je pro děcka???
Datum: 05. srpna 2008 12:20
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarec,kdyz je horni uvrat tak to znamena ze je pist na maximum od ojnice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 12:10
je na maximum od kliky ojnice neni teleskop
Datum: 05. srpna 2008 12:10
Jméno: radim
IP: uživatel1071
když je horní úvrať tak je vrchol pístu nejblíže k hlavě válce
Datum: 05. srpna 2008 11:59
 CHCI SE zeptat jesty by slo zadni kolo z 250/353 nebo ze 175 na mustanga. Na mim mustangovi mam zadni plašt z 250 (3,25). ja mam rozetu orig 55zubu a na rozete z 250/353 je 45zubu tak by to mozna jelo i vic DÍÍÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 12:52
cim mensi zadni rozeta tim rychleji pojedes ale malej zaber
cm vjedsi rozeta tim ti to pojede malo ale budes zase stim dobre hrabat a budeto mit vjedsi sylu
Datum: 05. srpna 2008 12:52
tu rozetu si nech s orginál počtem zubu sice takhle budeš určitě největši dravecc ale jak nastane kopeček tak máš hned z chrchla koloběžku a vedvou ti bude trvat dlouho než se rozjedeš... to samy sem řešil asi před 8 letama...
Datum: 05. srpna 2008 12:08
Jméno: fojta
IP: uživatel764
jestli chces tak ti muzu prodat moji pneumatiku mam jich afo.jestli mas zajem tak napis na icq 499037721,a s tou rozetou cim vic zubu tim vetsi sila.
Datum: 05. srpna 2008 11:41
 draci mam problem mam mustanga a ten da jen 60 a to mouzu jet porovine z velkyho kopce a nikdy se to nedostane pres 60km/h a motor mam najeto tak zhruba 1000km kola mam nafoukly fest namozane řetez a mozna by to mohlo bejt tim ze kdyz sundam vejfuk tak v kolene a ve vejfuku jsou takovy cerny sere asi tak 3mm vysoky mozna bych mohl udelat dekarbonizaci ale nevim jak ja jsem čistil jen prvni tlumic vyfuku protoze mi ten druhej nejde vyndat tak pomozte jak mam vyndat ten druhej tlumic vyfuku a jak to mam dekarbonizovat kdyz mam chlomovej vyfuk DIK DARCI
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 12:04
taky si spočitej kolik máš zubu vzadu na rozetě pokud jich tam máš 65 tak to je do rychlosti ale pokud jich tam je 75 tak to je do sily a pak se podivej na kolečko dopředu muže mit deset nebo až 15 zubu ty převody sou to samy co na kole ale zas to nesmiš přehnat aby ti ti aspoň trochu tahlo pokud máš vyfuk pěknej zachovalej chromovej tak ho nevypaluj zničiš si chrom zkus ho ten pajšl co ti nejde ven vyrazit kdyžtak ho trocha pomačkáš ale ve svěráku zas po očištěni narovnáš
Datum: 05. srpna 2008 12:04
jj s tou dekarbonizaci mas pravdu nali tam benzin ucpi spodek ale bacha at mes stranu kde je vetsi dira ve vyfuku nahore jinak ti to klidne muze rozervat vyfuk bo tam nebudou odchazet vzplodiny to se mi tak stalo.a pak to jen zapal a klepni s tym nakonec o neco tvrdeho a carbon se ti vysype.
Datum: 05. srpna 2008 12:02
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
nektery fichtly proste jeli jenom 60...ale tyhle lenosi byli vetsinou spolehlivejsi nez fichtly co jezdili 75-80,ty byli vecne KO...jen skusenost z minulosti...skus zjistit co tam mas za rozetu...pokud 13 tak dej 14,pokud tam mas 12 tak dej 13 a uvidis co to udela.....fichtlu zdar...
Datum: 05. srpna 2008 11:36
Jméno: fojta
IP: uživatel764
vejfuk proly celej benalem bo redidlem a pak to zapal neni to nejlepsi dekarbonizace ale lepsi nez nic
Datum: 05. srpna 2008 11:34
 nazdar nevite jestli je na babetě 210 která má kola vypleteny stejná rozteč děr na přinýtování rozety jak na litých loukoťových kolech z novějši babety???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 21:06
 Cus hej schanim rozetu na lite kola mam babetu typ 210 a schanim na to rozetu nemel bys te na prodej nebo nevite kde bych ji sehnal??? napiste dekuji
Datum: 03. září 2009 21:06
Tak to je uplně super tak pozor namně tam unás mi řikaji vlkodlak...
Datum: 05. srpna 2008 12:22
to neim, ale vím že se u nás vyráběly starý dřevěný kola loukoťová, tak se u nás řiká u loukotů, a tak já sem měl přezdívku loukoťák, a vod loukoťáka LoukotMAN...  ¨
Datum: 05. srpna 2008 12:17
 NOVINKA,,,,,,PRED PRILHLASENI SI MUZETE ZASKRTNOU TRVALE PRIHLASENI,, PLATI JEN TRI DNY,,,,,, POZOR PRED ZNEUZITIM,, JESTLI SI TO ZASKRTNETE VE SKOLE CI V PRACI,,TAK NIKDO JINY KDO BUDE SEDET ZA VASIM PC,,TO MUZE ZNEUZIT K OBJEDNAVANI,,,,, JINAK TO PLATI TO TRVALE TRI DNY,,,, MAM NA TO SVE DUVODY,,, JINAK V CHATU JAK HODINU NEPROMLUVITE,,TAK VAS TO VYHODI AUTOMATYCKY VEN,,,,,,,V CHATU SE NECHODI KDY BUDE VIDET MRAKY DRAKU CO BUDOU JEN VIDET ZE TAM JSOU A V REALU BUDOU V DILNE LADIT PINCKY A DALSI KDO PRIJDOU SI BUDOU MYSLET ZE NIKDO NEMA ZAEM O ONLINE POKEC
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 12:46
miro to by slo to se osefne
Datum: 05. srpna 2008 12:46
Fakt mazec seso. Vím že se to nehodí ale dostal jsem nápad že jak tu je ta možnost o tom že dojde email s odpovědí v fichtl pokecu jestli by nebyla možnost tam nastavit jak často maj chodit meily do schránky. Přece jenom to je takový nepraktický když ti dojde třeba 20 meilů za 2 hodiny. A potom pokud budeš dělat to hodnocení tak co kdyby ti co budou mít třeba 3 hvězdy a vejš tak co kdyby mohli nejenom hodnotit zboží ale připsat k němu nějakou svoji zkušenost s montáží nebo poradit co a jak upravit aby to pracovalo správně.
Datum: 05. srpna 2008 12:39
Supeer seso.)
<|  -(♦<
Datum: 05. srpna 2008 12:04
jo diky seso
Datum: 05. srpna 2008 10:46
Jméno: Flipmen
IP: uživatel1553
Paráda seso  ...dekujeme
Datum: 05. srpna 2008 10:40
jj bomba
Datum: 05. srpna 2008 10:30
Ok, supr
Datum: 05. srpna 2008 9:59
díky moc seso je to pohodička
Datum: 05. srpna 2008 9:49
jj super že takhle makáš
Datum: 05. srpna 2008 9:25
Jméno: linkon250
IP: uživatel3687
 kam mam dat na stojane taku strunku s takim trojuholnikem kam to mam prichitit .dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 6:35
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
tak volny konec pruziny zahaknes za pricku stojanku(je vni zarez na pruzinu),na druhy konec pruziny navliknes mensi dirou ten trojuhelnicek(zachyt stojanu) a ten trojuhelnicek se da do vyrezu mezi kartery ve spodnim uchytu motoru a tim uchytem se prostrci sroub od motoru
Datum: 05. srpna 2008 6:35
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zdar seso moc se tesim az tady budou moc psat jen registrovany jinak mam nick vlkot @.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 22:45
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
to je skoda protoze jim nemuzes dat naky zakaz a pisou tady sprosty veci treba ten ahoj be jakej ma nick
Datum: 04. srpna 2008 22:45
registrovany budou mit vyhodu v nastaveni profilu a hodnoceni,,jinak sem budou psat ji neregistrovany
Datum: 04. srpna 2008 22:43
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
@ misto ma byt to R ale newim se to dela
Datum: 04. srpna 2008 22:41
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
 Zdar mám Čezetu 180 a nikdy se nemužu dostat přes 100km/h a to mužu jet z jakoviv prudkého kopce i z větrem v zádech a prostě furt jedu jen 99km/h není tam náhodou nejaký omezovač? elektrický? Moc díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 22:33
nemáš náhoudou digitální tacho a ten neukáže víc jak 99 ????
Datum: 05. srpna 2008 22:33
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
A kdys jedes tech 99 a drzis plyn zvysuji se jemne otacky? Nebo porad stejne
Datum: 05. srpna 2008 12:36
Jméno: pavko
IP: uživatel430
není mozne ze se ti posral tachometr
Datum: 05. srpna 2008 8:29
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
cezety omezovac urcite nemely,je to spis o nastaveni tvoji masiny,skoukni predstih,udele dekarbonizaci a uvidis jestli to bude lepsi,kdyz ne tak napis na icq 204-156-619(tuhle cizu mam taky)
Datum: 05. srpna 2008 6:37
 Čau seso. Prosímtě ta spínačka (http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_228.html) má stejné svorky jako klasický bošák?(56,58,30...) Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 21:40
neee
Datum: 04. srpna 2008 21:40
 Zdar draci.
Přijde mi že většina internetovývh stránek o jawách 50 ma úplně stejnej obsah, je ale i dost vyjímek. Spousta lidí si jen všechno okopíruje a vydává to za své...Proto sem založil nový web kde jsou mé vlastní návody k úpravám, ať jsou už vymyšlené nebo jsem na ně přišel sám tak jsou napsané podle mě a z vlastních zkušeností. Nějaké články mam zkopírované, protože to co v nich je jsem ještě nedělal a nepopsal bych to lépe. Budu se snažit přinést nové úpravy a přidávat některé dotazy a odpovědi odsud. Jinak jsem přidal banner sesa-moto a tak jsem tě chtěl Seso požádat o umístění odkazu na tvoje stránky http://www.jawaupravy.nolimit.cz Asi tak do konce měsíce tam bude o dost víc přízpěvků. Přece jen jsem to založil dneska a i přesto sem u psaní strávil celý den. Díky za přečtení, s pozdravem Richard
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 19:22
Tak tady máte ten odkaz na ty návody co měl wiku na stránkách.
http://uloz.to/637373/navody.zip
Datum: 05. srpna 2008 19:22
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
Ten web zmizel    to snad ne...vecna skoda...po uprave by mohl byt dobry...pokud ho Richarde predelavas tak by bylo dobry kdyby ti nekdo dal stare materialy z wiku a mohl bys je tam umistit...
Datum: 05. srpna 2008 15:39
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
to kamil: o vylesteni valce a karbecu a kolena sem taky drive nevedel (kdysi),ale v mem prispevku sem myslel spise ty upravy(servis) doma na koleni co doda spet ztraceny vykon...ta pasaz se mi nejvice libila na tom webu...
Datum: 05. srpna 2008 15:36
Jméno: Kamil
IP: uživatel2471
to Standa: Ja znam par kluku co nevedeli ze vylestenim karbecu, kolinak a kanalku se zlepsi chod motoru, a na motorce taky umi jezdit...ja se tam par veci dozvedel a nenasel sem je nikde jinde. treba nikdy me nenapadlo, ze by sli vymenit zadni i predni tlumice za simsonacky. Mel to sem dat az to ho bude vic, ale prozatim dobry
Datum: 05. srpna 2008 13:47
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Souhlas Miro, ale pokud chce tvůrce šlyšet pravdu, měl by čekat i kritiku, nejen chválu... Jenže takovéhle weby akorát zaplevelují internet, když dneska zadáš do googlu ,,jawa pionýr,, tak vyjede spousta takovejch plevejnejch webů a tříděním info strávíš hodiny času... takže já to zase vidím i z téhle stránky... Jestli chce udělat dobrej web, bude muset ještě pořádně přidat. Tím myslím grafiku, ale hlavně obsah a také poněkud lepší sloh a gramatiku  . Jo a taky jednu velmi důležitou věc.. když něco veřejně prezentuju, měl bych zastupovat svou zkušenost, tedy nepublikovat neověřené konstrukce a úpravy, ikdyby nebyly moje. Nevěři bys Miro co je na internetu elektronických konstrukcí které nefungují a přesto se nakonec objeví i v prestižních časopisech! Prostě jen proto že autor byl línej vyzkoušet své myšlenky v praxi a to je podle mě prasárna, protože spoustu lidí to pak třeba od elektroniky odradí... a tak to je i pionýrama.
Datum: 05. srpna 2008 13:13
No ale i tak aspoň něco se snaží, pořád lepší dělat web než někde v lese plašit vysokou nebo ve městě chlupatý.. Kdyby tak někdo udělal webovky jako měl wiku. To by se šiklo pro začátečníky. Já mám teda stažený ty návody co měl na stránkách ale nemám na to čas.
Datum: 05. srpna 2008 12:43
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
tuhle sekci doporucuju pro typky ktery nekde sehnali fichtla,neumeji na tom ani poradne jezdit natoz to opravit a chteli by zvysovat vykon   http://www.jawaupravy.nolimit.cz/vykon/pro-zacatek-bez-penez.html
jinak web zajimavej,ale hafo prevzato odjinud,pouze prepsano jinou mluvou ...pokud chces nekde vystavit na webu sveho mustanga,tak si ho muzes dat do profilu na motorkarich a nemusis kvuli tomu delat svuj web,ale to je tvoje vec...ja zadnej web nemam a nemuzu te soudit...
Datum: 05. srpna 2008 10:46
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Nic ve zlým, ale opravdu to jsou tuctové stránky jakých je všude mraky. Komentář že tam jsou tvé vlastní návody k úpravám mi moc doslova nesedí. Všecko krom broušení hliníku, lepení nálepek a řezání rozbrusem a pilkou jsou jen dohady, rozumy které dostanu v kterékoli hospodě po pár pivech ,,rádců,,. Předpokládám že ani svářet neumíš, nebo nemáš možnost, tak jaképak vlastní návody? Očekával jsem třebas fotoseriál z nějaké úprasvy, ale podle článku o plexy zakrytování zapalka soudím že i tohle je převzaté (je to slovensky). Zkrátka o čem píšeš si umí udělat na motorce kdejakej kluk i bez návštěvy tvého webu a rady typu ,,dopředu dáš kovového orla,,. Dokonce mě fascinuje jak neustále dokola se na podobné stránky umísťují lidé odkaz na otáčkoměr co máš ty... vždyť to na pionýra nejde ani dát! Takže jsi to ani neobtěžoval nevyrábět, protože by jsi zjistil že na pionýrovi by tohle nechodilo, když má střídavej, nestabilizovanej rozvod elektřiny! Zkrátka tvůj web nepřináší nic nového a v takovémto jalovém, nicneříkajícím stadiu je podle mě drzost participovat na webu sesa-moto a chtít na něm odkaz.. Já osobně bych ti zde link neumístil. Sory ale tak to vidím já... bez urážky. Věci se vyplatí dělat pořádně a poctivě
Datum: 05. srpna 2008 10:28
Teď sem se tak zamyslel nad tou anketou v technických údajích...To je docela kravina tam dat jawa vs. Simson, když tam chodi většina jawařu
Datum: 05. srpna 2008 8:40
No tak ono se na pionýrech neda uz tolik vymyslet, ale většinu píšu z vlastních zkušeností jak je vidět na fotkách. Nechtěl bych aby se z toho stal zanedbaný web, který se nebude aktualizovat...Taky bych vam chtel nabídnout sekci vaše jawy, takže mi na mail klidně pošlete fotku vaší motorky ať už se ta stranka trochu začne naplňovat.
Datum: 05. srpna 2008 8:37
čau máš fakt dobrý návody ale ta historie pionýrů nikoho nezajímá ale fakt klobouk dolů
Datum: 05. srpna 2008 8:32
Jméno: pavko
IP: uživatel430
dobrý sranky
Datum: 05. srpna 2008 7:54
Jméno: ???
IP: uživatel2646
Nemůžu si pomoct ale na tvých stránkách jsem nic zajímavího nenašel, všechno se opakuje pořád dokola na všech podobnejch stránkách a tvůj mustang, prostě tuctovej mustang.
Datum: 05. srpna 2008 6:28
Jméno: Richard
IP: uživatel2471
Díky za kladné hodnocení, zítra se budu snažit fotky k návodům dodat
Datum: 04. srpna 2008 22:12
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
Datum: 04. srpna 2008 22:02
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
jo, dobrej web, ale chtělo by to dávat fotky jak to vypadá, hodně to při výrobě pomůže.. jinak OK..
Datum: 04. srpna 2008 22:00
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
mas dobry stranky chvalim
Datum: 04. srpna 2008 21:33
Jméno: radimm
IP: uživatel2257
 zdarec chlapi nedobíjí mi moje jawka 350/638 jde do ragulatoru napetí proud nebo ne a do relatka nevim co mam koupit at to nekupuji zbitečně dik za odpovět .
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 10:47
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
VAPE SZ 13 nebo SZ 14
Datum: 05. srpna 2008 10:47
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Podle toho co píšeš v dotazu nevíš s prominutím ,,která bije,, . K určitým opravám potřebuješ i minimální množství odborných vědomostí a také speciální měřáky a to u elektroniky platí v první řadě.. tedy nezkoušej pronikat do tajů elektroniky a dej to opravit někomu kdo do toho vidí... Určitě třeba i ušetříš za vynaložené náklady za výměnu zdravých částí elektroinstalace. jinak ve slově zbItečně po B má být Y... t
Datum: 05. srpna 2008 9:22
 zdarec lidi,mohl by mne nekdo alespon schematicky ci obrazkove pomoct s predstihem?Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 13:36
Jméno: pepa
IP: uživatel3408
http://www.jawa-50.cz/jawa-50-navod-na-nastaveni-predstihu-s-pomoci-indikacni-zarovky.php
Datum: 07. srpna 2008 13:36
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
napis na icq 204-156-619 a ja ti to vysvetlim
Datum: 05. srpna 2008 6:40
 zdravim vsechny lidicky a prosim je o radu jestli nekteři maji skusenost ze zapalovani z fichtla ale v motoru cezety 175 ,250 jak to funkuje a jestli je to lepsi nez orykynal predem dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 10:55
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
jedina vyhoda je v tom ze nepotrebujes baterku a zadne dobijeni.....casto se stava ze na zapalovani z fichtla to blbe chyta a nedrzi to volnobeh,protoze tyto motory mene toci pri nakopavani a tudiz jde mensi jiskra a vetsinou to chce strcit...jinak chod motoru asi stejnej,muzes na to dat i svetla a tak...jako lepsi mi prijde tam napasovat zapalko z pareza...osvedcene!!!...chytalo a drzelo volnobeh a krasne to na nej svitilo a nepraskaly zarovky(15/15W)(+usmernovac na svetla)....fichtlacky se neosvedcilo...to zlobilo...pokud ma jeste nekdo jine skusenosti necht napise...ja mam pouze jednu skusenost ze 477 takove cross enduro,bez papiru do lesa a na pivo(proto musela i svitit   )...
Datum: 05. srpna 2008 10:55
 cawte hoši kdyz ma honda v TP napsano 11kw a je otevrena na 21 kw rei se to neak?a nebo plati to co je v TP
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 11:56
jj diyk hoši za raky ale radši si poridim neotevrenou 11kw uz z toho ze se nato da prijit pri neake nehode a nebo by na to mohli prijit kdyz me chtnou na 11kw125ccm na dalnici jak pojedu 170km/h.diky za rady.
Datum: 05. srpna 2008 11:56
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
Jo Johnyppe ma pravdu. pokud budes mit v tp 11kw ale ve skutecnosti 21kw tak na tom muzes jezdit a nic se nedeje a benga to nepoznaj,ale horsi je to ve chvili kdy s tim neco provedes,treba vaznou dopravni nehodu a oni zacnou resit jakto ze motorka ktera ma 11kw a konstrukcni rychlost 99km/h jela pri nehode 160km/h ...??? Pak nastava pruser!!! pujdou po lidech z technicky,po tobe,porpipade po lidech spojenych s tim(kdo to otevrel??). Pokud zavinis dopravni nehodu,prijde se na to ze si ridil neco na co nemas papiry(21kw) tak se jedna o trestnej cin a hrozi ti pri nejmensim 15000,- a pul roku podminka,taky je mozny 30 000,- a pul roku na tvrdo(pri smrtaku).....ale jinak pokud si klidnej ridic a nezkousis extremy tak jezdi...ale bacha!!!!
Datum: 05. srpna 2008 11:02
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Pokud budes ucastnikem vaznejsi dopravni nehody, napr. pri ktere dojde k usmrceni osob, tak se v tom nekdo bude srourat a pokud zjisti, ze ma motorka vetsi vykon nez v TP, tak to hodi cele na tebe a budes totalne v prdeli.
Datum: 05. srpna 2008 0:08
No pokud se to nedozví benga tak je to Ok.
Datum: 04. srpna 2008 21:17
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 18:08
Ta motorka ztratila diky tvymu vyfuku alespon 3kone. Precti si neco o dvoutaktnich motorech a vyfucich na ne. Jinak moc pekna.
Datum: 05. srpna 2008 18:08
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
ta nadrz z dvoupista mi tam moc nesedi,predni blatnik doresit,nejake bocnice a nejaky vyfuk,ne tohle strasny koleno,vzdyt to nemuze jet!!! velke plus za vidle z 516!! jinak ok,ale skoda dalsiho veterana,jak psal mara...
Datum: 05. srpna 2008 11:08
Jméno: mara
IP: uživatel426
davam velky plus za ty vydle jinak skoda dalsiho veterana
Datum: 05. srpna 2008 7:55
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
celkem povedena ale ten vyfuk no kdyz nechces origo tak co2 a koleno postaci
Datum: 04. srpna 2008 22:43
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
Datum: 04. srpna 2008 22:08
jj, pekny, dal sis záležet, je to vidět
Datum: 04. srpna 2008 21:09
to loukotman: šak ja vím ja tě mam na icq
Datum: 04. srpna 2008 20:40
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
Datum: 04. srpna 2008 20:37
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
hlavne doladit předni blatník jinak se ti do nej kousne kolo
Datum: 04. srpna 2008 20:31
ty vidle sů z čz 125/516 asi
Datum: 04. srpna 2008 20:30
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
pekny, z ceho jsou ty vidlice???
Datum: 04. srpna 2008 20:26
|



|