Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: akrij
IP: uživatel2656
 Co se může stát když jezdím bez filtru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 10:20
Jméno: Standa
IP: uživatel3699
nevim co je na tom pravdy,ale bez vzduchace by to udajne melo mit trochu vetsi spotrebu...a malinko vetsi vykon,ale jen nez se to poradne ohreje...jinak jak je psano nize....budes mit poskrabany valec od mini kaminku co to nasaje se smesi...asi nejlepsi je mit tam klasickej vzduchac,odecpane na nem vsechny diry aby tam sel poradne vzduch a novy filtr a nerozpoznas rozdil....pokud tam mas nejaky stary zaneseny filtr tak se nediv ze to s nim nejede...
Datum: 07. srpna 2008 10:20
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
S tim silonem bacha, už se to tady řešilo jak to kámošům vcuclo do válce při skoku
Datum: 06. srpna 2008 22:08
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Mustaf jj moje rec
Datum: 06. srpna 2008 21:38
já bych doporučil dat přes difuzor minimálně 2 vrstvy silonek .. páč když vám tam lítá prach tak se válec vydře
Datum: 06. srpna 2008 21:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
akorat drobet nicis valec to poznas po 3 nebo vice letech
Datum: 06. srpna 2008 21:13
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Komu říkáš mamlasové? ty......no raději nic,byl bych moc sprostej,asi jsi dost dobře nepochopil otázku tak se do toho neser
Datum: 06. srpna 2008 21:01
Jméno: mara
IP: uživatel426
vono by to chtelo obcas koupit novej filt mamlasove
Datum: 06. srpna 2008 20:48
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ono bez filtru a hlavne bez krabice to jede v urcitym rozsahu teploty motoru a otacek, ja si to driv taky myslel, ale jak se zahral bide, jak se zahral s filtrem parada
Datum: 06. srpna 2008 19:44
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
taky jezdim bez filtru, protže mi to s filtrem ani nejede a bez něj to je paráda
Datum: 06. srpna 2008 19:42
já ho tam třeba taky nemám a jede to v pohodě, všechny ty kolínka sem sundal, ustřih sem z látky kruh a dal to přímo na karbec a v pohodě, stačí mi to
Datum: 06. srpna 2008 17:57
Jméno: Monty
IP: uživatel13
já jezdím už 3 roky zásadně bez filtru a nikdy nebyl žádný problém... táhne to o 100% líp
Datum: 06. srpna 2008 17:51
nalice ti bordel a zacpe karbec a pak se budeš divit proč ti to nechce jet...ale taky nebude dobrej tlak protože vše pracuje pod určitym tlakem takže to ani nemusi jet
Datum: 06. srpna 2008 17:47
 zdarec, tak sem tak čistil zápalko, páč mi to nechce jet, a koukejte co sem našel, myslíte, že to tomu hodně vadí? http://jawaha.wbs.cz/17.html tam jak je ta cívka a je to tam náký zmáčklý.. tak co  ... jinak fakt neim, co by to bylo..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 21:53
*účinek
Datum: 06. srpna 2008 21:53
no to je jedno no, co je to zač, ale prostě tam je to takový tůklí, tak esli to něčemu nevadí?
jo 4 Weaponman: jak si mi radil abych to umyl v benálu, tak žádnej ůčinek
Datum: 06. srpna 2008 21:52
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
je to svetelna ty ani nevis kde co je
Datum: 06. srpna 2008 21:44
já tam nikde nic zvláštního špatnýho nevidim
Datum: 06. srpna 2008 21:44
nn, to světelná nejni.. já mám světelnou nahoře...
Datum: 06. srpna 2008 21:23
Jméno: mapro.
IP: uživatel1847
na jízdu ne,pač je to světelná
Datum: 06. srpna 2008 17:00
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_615.html má s tímhle někdo zkušenosti??? je to i s těma rukojeťma? a jak je to tam přichycený?? jako u simsona nebo u fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 22:02
kamoš takovyhle ma a je to dobry
Datum: 06. srpna 2008 22:02
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
radsi bych si koupil origo
Datum: 06. srpna 2008 21:43
zdarec, mel sem ho na fiku asi tejden a vubec sem s tim nebyl spokojenej, asi to byl nakej kazovej zmetkovej kus, sel tocit hrozne ztuha a zasekaval se, a navic, ten plast taky nic moc kvalita, takze rozhodne nechci sesovi ubirat ksefty, ale z vlastni zkusenosti nedoporucuju.
Datum: 06. srpna 2008 20:03
u simsona někdy stačí trochu trhnout za rukojeť a už je v háji
Datum: 06. srpna 2008 19:54
Čau, tak tenhle rychlopal od Sesy mám na fichtlovi i na 477 už celkem dlouho a drží uplně v pohodě. Sice je to komplet celý z plastu, ale žádný problémy třeba s praskáním nebo tak nejsou! Jinak přichycený to tam je 2ma šroubkama. Jinak zkušenosti s ním mám dobré, takže doporučuju!
Datum: 06. srpna 2008 17:45
Jméno: salis
IP: uživatel2576
já mam plastovej rychlopal ale neni od sesi, a tam to mám normálně přes obruč stáhlí na tři šroubky, co se týče kvaliti, tak mám jen dobrý zkušenosti, ale jak říkám je to jinej tip (taky z plastu
Datum: 06. srpna 2008 16:35
..no me by to taky zajimalo chu to totiz koopit a neiwm esi tomu mozu verit
Datum: 06. srpna 2008 16:26
Jméno: Americana
IP: uživatel2656
 Ahoj,mám takovej problém a nevim co s tím,ještě včera mi jawa 21 chytla na nakopnutí a dneska ani ťuk,na nakopnutí chytne a korát když je zahřátej motor,když je studenej tak musím roztláčet.A když ji chci nakopnout za studena tak startovací páka občas proklouzne a to nedělala.čím to může být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 13:34
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
jestli ti startpáka prokluzuje tak je buďto moc volná spojka a nebo by moh byt startovací segment a kolečko co rozdáčí bez zubů.. a občas se to dostane do mrtvýho bodu... takovej problém sem taky měl
Datum: 07. srpna 2008 13:34
Jméno: salis
IP: uživatel2576
prokluzuje přes spojku, jinak zkus viměnis svíšku za teplejší. a taky můžes pročistit karbec
Datum: 06. srpna 2008 16:37
Jméno: los
IP: uživatel600
 cauvec... vcera jsem se ptal jak se steluje predstih a odtr... no tak jsem to pochopil tak ze kdyz je pist 1,6mm pred horni uvrati tak se kladivka otevrou na 0,4mm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 21:48
při poloze pístu 1,6 mm má bejt mezera jak píše vyspu, musí tam jít protáhnout cigaretovej papírek, kterej má tloušťku 0,05 mm, při týhle mezeře by měla přeskočit jiskra na svíčce, a papírek musí jít vytáhnout bez potrhání a odtrh je 0,4 mm a je to největší otevření kladívka od kontaktu, takže si najdi polohu vačky, kdy je kladívko nejdál od kontaktu nastav to na 0,4 mm
Datum: 06. srpna 2008 21:48
Jméno: los
IP: uživatel600
to vypsu: napis pls na icq 460615035 potreboval bych to podrobne vysvetlit diky
Datum: 06. srpna 2008 15:47
Ne, v tu chvíly se otevřou tak že mezi kontakty jde protáhnout cigaretový papírek, 0,4 je vzdálenost kontaktů v horní úvrati a šteluje se to nejdrív pak až měříš předstih (1,6mm) případně s ním hejbeš....
Datum: 06. srpna 2008 15:45
 Zdarec, chtěl bych znat váš názor, příští prázdniny bych si chtěl udělat papíry A1 a mezitím bych chtěl splašit nějakou motorku, volba padla buď na Simsona nebo na Fechtla. Ať si koupím to či ono, chtěl bych udělat generální opravu. Chtěl bych znát váš názor, jestli si mám koupit Simsona, nebo jestli si mám spravit svýho Fechtla. Jezdil bych s tím hlavně ve městě a chtěl spolehlivost, dobrou akceleraci a malou spotřebu, která motorka v těhle aspektech víc vyhovuje? A ještě jsem se chtěl zeptat jestli by mi prošlo kdybych měl v papírech napsanou třeba modrou barvu a na stk přijel s modrou metalízou?  ...čistě teoreticky, předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 22:56
 tak pozri ked si nostalgický tip tak pincel ale nos zo sebou aj celý nahdný pincel pokial ti smiem poradiť ta simson ziadne problémi aked spravýš go tak tvoj sin može robiť dalsiu je to fak spolahlyvý stroj skoro vôbec sa nekazí len dofukať s gumi mimeniť svečky oca olej a tanjovať kvalitný benzýn a aolej . ja mám 70tku amne to dá 90km h kamosovi s 5kvaltom 120 tak ze je to jasná jednozacne simsom
Datum: 19. prosince 2008 22:56
Jméno: hellraiser
IP: uživatel3784
s70tka má v určitých situacích menší spotřebu jak 50tka - ve městě na 4ku pojedes pri 6500 padesát ale se 70tkou při 5500
Datum: 13. srpna 2008 23:31
Jméno: radim
IP: uživatel1071
to si ymslim ze tak brutalne se ta spotrba nezvedne,u čtyřkanálkového válce 60cm3 je spotřeba kolem 3 takže si ymslím že tak max 4ale ani to ne spiš těch 3.5
Datum: 07. srpna 2008 17:23
stou spotřebou u sima zíleži taky natom jestli je ten motor orginál tim myslim bez vybrusu nebo uprav a poud je simál předělanej na 70ccm tak si těch 5 muže vzit pokud jezdi jen ve něstě
Datum: 07. srpna 2008 13:02
Jméno: radim
IP: uživatel1071
Stando co to meleš ,simson má spotřebu ve městě maximálně 3 litry , u pincka už je to kolem těch 5.Ja mam síma a mimo město spotřeba necelé 2
Datum: 07. srpna 2008 11:06
Jméno: Standa
IP: uživatel3699
Pokud chces jezdit po meste tak nekupuj ani simsona ani fichtla. Oboje dvoje ti v mestskym provozu bude krkat 5 - 6l na 100km,na mestsky provoz je asi nejlepsi nejaky italsky skutr,spotreba mala,akcelerace slusna,zadny servis,pouze tam lejes benzin a do expanzky polosyntetiku(2T)...
Datum: 07. srpna 2008 10:31
Jméno: radim
IP: uživatel1071
jednoznačně simson
Datum: 07. srpna 2008 8:08
simace bez debat. Spolehlivej nadcasovej stroj
Datum: 06. srpna 2008 23:55
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Simson s51 vic nebudu psat je to zbytecny ostatny soudruzy vyznavaji fichtla ale nekteři ne
Datum: 06. srpna 2008 21:50
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Já se o fichtla staral jak jen to šlo takových peněz sem v něm utopil a pak odešlo zase něco jinýho... Ale je lehkej, malej dobře se ovládá. Ale bejt tebou beru síma já ho mam a spokojenost. Jen u 6V slabě svítej zadní blinkry, to je ve městě zase někdy o hubu  Fichtl je sice klasika ale spíš tak na naučení. Rozhodně není dobrej pocit když někde zastavíš a potom to budeš někde u náměstí roztláčet... Vyber si podle sebe, co ti líp sedí
Datum: 06. srpna 2008 19:16
Radši fichtla. Pokud se budeš o fichtla dobře starat se spolehlivostí nebudeš mít problémy. Simson má hrozně měkký pružiny, jseš na tom jak na houpačce. Fichtl mi žere 2,7 l/ 100km Výhoda Simsona je, že má kratší kvalty.
Datum: 06. srpna 2008 18:44
taky si myslim že simson je lepší a má i blikny do města nepostradatelný ale radši bych si koupil radši neco dražšího než za pár kurun a hned se v tom vrtat
Datum: 06. srpna 2008 18:35
jak že simson nebo fichtl nestači 16 letymu klukovi??? co to tu meleš??? vyhláška je jasně stanovená a ti lidi co ji dělali nejsou blbí a vi moc dobře od kolika let muže mit takovou a makovou kubaturu to chceš aby se zmrzačil??? hle doměsta si kup rači simsona jednou mi borec dlužil prachy tak mi dal do zástyvi simsona skutra a mužu ti řict jezdilo to asi 400km bez závad a dál nevim protože mi vrátil prachy jezdilo to do 3litru a byl pohodlnej mně je 23a mám babettu je to skvělej stroj a oproti pionyrum stači jen běžná udržbasice na simsona sou náhradni dily dražši ale neměniš je tak často jak na pionyru
Datum: 06. srpna 2008 18:02
Jméno: barwis
IP: uživatel1121
kup si radsi MZ 150 ETZ je to lepsi v 16-ti je simal slabej s eMZou mit problemy nebudes kazdej kdo ji mel v 16-ti tak nemely s fizlama problemy
Datum: 06. srpna 2008 17:26
Jméno: Kwjety-neprihlasen
IP: uživatel1709
No já bych si radši koupil Simsona, protože se spolehlivostí Fíka nemám dobrý zkušenosti, no ale nevím, ale Pionýr je zas jednodušší...
Datum: 06. srpna 2008 16:23
já bych si určitě koupil simsona má velkou akceleraci jedem normálně kolem 70 km /h na rovince a vůůůbec se nekazí! nebo aspoň mně se za pár měsícu s ním nic nestalo ...a na to simsonovy generálku taky dělat skoro nemusíš .. hlavně dotáhnou šroubky nová pružina na stojan páč mně do ní vlítl kamen a nevim kde je  a ta modná by ti možná prošla ale rači nepokoušej štěstí
Datum: 06. srpna 2008 16:09
Jméno: salis
IP: uživatel2576
pokud chceš generálkovat tak si kup fichtla generálka te vyjde levnějc, a je to celkově snažší rozborka atd.., ale zase simsona bys ani generálkovat nemusel, pokud to jezdí, tak bych se v tom nevrtal..., pokud de o tu technickou tak v techničáku bys musel mít napsáno modrá met. i když já u mý mz 251 mám v techničáku stříbrná a mám tam taky metalízu, ale ta už tam byla, když sem to kupoval
Datum: 06. srpna 2008 15:56
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 zdarec sorry seso ja vim ze to sem nepatri ale potrebuju to vedet! na kolik kw de odevrit kdyz by byla uplne na plno odevrena honda crm 125 diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 22:32
Jméno: michal
IP: uživatel41
 No ale tady se nejedna o chip tuning. Mam doma taky hondu crm 125. Nemusí se to chipovat aby byl větší výkon. Stačí když dáš laděnej výfuk + koncovku třeba PROCIRCUIT nebo DOMA RACING,FMF a podobně. Dále si můžeš zvednou jehlu ale počítej stím že ti to bude více žrát. Můžeš tam dát třeba klapky V FORCE.. Snížit hlavu atd. Dá se to takyma kravinama zvednout o dost. po Chip tuningu ti tak leda ten motor po nějakem roce odejde.
Datum: 01. května 2011 22:32
on chtel asi zamachrovat ale nák mu to nevyšli
Datum: 07. srpna 2008 18:02
no salis ty ses magor to svet nevidel jak chces delat chip tuning u analogovyho zapalovani??
Datum: 07. srpna 2008 0:01
pro otevření stačí zpravidla vyndat hliníkový těsnění, který je mezi sacím kolenem a válcem, je to těsnění, který má menší vnitřní průměr, takže se nevyužívá plnýho průměru difusoru, stačí to těsnění vyndat a nahradit třeba papírovým nebo to hliníkový těsnění probrousit na správnej vnitřní průměr
Datum: 06. srpna 2008 21:51
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
ja to nechci otevirat ja se chci jen zeptat na kolik de nejvic odevrit
Datum: 06. srpna 2008 18:48
Jméno: salis
IP: uživatel2576
vždit sem to tak myslel že to je blbost to otevýrat. píšu tam, že bych to neotevýral.
Datum: 06. srpna 2008 18:39
ale tady se nejedná o chip tuning...! jinak si myslim že tech 23kw je možných ale taky je fakt že ten motor potom trpí a počítej taky s vysokou spotřebou
Datum: 06. srpna 2008 18:26
Jméno: salis
IP: uživatel2576
for mustaf: otevření znamená slengově zvišení výkonu, pomocí počítače, říka se tomu taky chip tuning, chápeš??, tak nedělej chytrýho, když na to nemáš
Datum: 06. srpna 2008 16:26
otevření je že se vám dá se říct otevře buď klapka sání nebo výfuku a nebo oboje
Datum: 06. srpna 2008 16:11
Jméno: salis
IP: uživatel2576
kámoš měl jendu kondu nsr 125 ta ta měla snad 24kw, ale za rok ten motor jel už asi jen 70 a byl rád, takže já bych neotevýral, nebo ne tolik...
Datum: 06. srpna 2008 15:51
 Ahoj draci, mám takovej problém. Na zadním kole mám osmu, tak jsem to vzal na vycentrování, ale oni mi řekli, že mám ťuklej ráfek a proto mi to nevycentrují. Nešel by ten ráfek nějak narovnat? Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 19:59
Jméno: sss
IP: uživatel1181
to us nema cenu jestli mas znami tak se pokus sehnat ja jich mam doma milion
Datum: 06. srpna 2008 19:59
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
presne hod to do srotuto
Datum: 06. srpna 2008 15:06
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
kup si novy le to lepsi
Datum: 06. srpna 2008 13:49
Jméno: vyfuk
IP: uživatel1828
 jak mam udelat dekarbonizaci vyfuky ,kdyz ho mam chromovej (typ mustang) a ty vsrechny dily co jsou ve vyfuku musim vyndat? DIK KLUCI
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 14:44
Jméno: Standa
IP: uživatel3695
no,vzadu na vyfuku je matka,tu povoliz a celou vlozku vytahnes a vycistis,muzes ji klidne polit benzinem a zapalit..na vyfuk mu vetsinou stacil kus klacku na ktery se namotal hadr polity technickym benzinem a krasne se to vycistilo...vyfuk nemusi byt zevnitr leskly,ale podstatne je aby mel spravne pruchozi vsechny trubicky a sterbiny...
Datum: 06. srpna 2008 14:44
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
všechno vyndej a pak to vyškrabej ja jsem to delal tak ze vezmes draty nejake pevnejsi aspon 1,5mm a vemes kulatinu do ni vrazis ty draty svaris to nebo sklepes podle moznosti das do vrtacky vrtacku das do sveraku nesadis vyfuk a zapnes vrtacku po tehle procedure se vyfuk leskne aj ze vnitr
Datum: 06. srpna 2008 14:01
Jméno: martin123
IP: uživatel1411
 cus nevite cim to je ze mi pincek nechce chytat?? nekd yj o ale ma to nepravidelnou jiskru chvili dobrou pak ne a kdyz trosku slapnu nehaze vubec na druhym pinu haze i kdyz malicko slapku diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 21:51
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Kondik nebo inducka nebo svicka
Datum: 06. srpna 2008 21:51
 Ahoj Všici....
Chci se zeptat zdali tento ráfek dám na zadní,nebo přední kolo Fichtla 21.....http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/46_71/products_id/729 Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 13:08
Čau, můžeš to udělat, tak jak říká Michal, ale pokud chceš jen ten ráfek, tak ti tam v pohodě sedne jak dopředu, tak dozadu.
Datum: 06. srpna 2008 13:08
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Sesa ho tu ma tak si ho kup od nej  a muzes si priobednat jeste nejake veci co potrebujes
Datum: 06. srpna 2008 12:17
Jméno: hanzoš
IP: uživatel373
 zdar draci mam prosbu kdyz dam plnej plyn na 3 tak se mi to hada pomozde dek nevim či m tot je !
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 11:28
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
A hádá se to motorově nebo převodově
Datum: 06. srpna 2008 11:28
Jméno: rabbit
IP: uživatel1218
 čau draci mam takovej dotaz.Dáváte na prdel simsonům lebo sou rychlejší??dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 0:05
to radim: jo to si jenom myslis fechtl po úpravě by tě dal
Datum: 08. srpna 2008 0:05
Jméno: radim
IP: uživatel1071
myslim fichtla ,který není nějak upravován, ale i přez to,kdyby simson měl ty úpravy co stejsky na fichtlu, tak bych řadil za čtyři a měl ho 100 metrů za sebou
Datum: 07. srpna 2008 11:09
Jméno: ..
IP: uživatel2471
skuz se domluvit se stejskym
Datum: 07. srpna 2008 9:02
Jméno: radim
IP: uživatel1071
Mám simsona s51 enduro a fichtl na zrychlení ani na Vmax nema nejmenší šanci.....řekl bych že je to nejspolehlivější motorka ze starších50 a o možnosti jejích úprav ani nemluvim...jako že fichtly mám rad ale se simsonem je to tak ze kam fochtl konci tak tam simson zacina...kdo nesouhlasi tak klidne muzem dat nekde sraz a ukaze se ....
Datum: 06. srpna 2008 21:14
Datum: 06. srpna 2008 17:44
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Já simsona mam a nemůžu si na něj stěžovat, jen jednou sem čistil karburátor protože nemam filtr jinak bez závad nikde mě nenechal narozdíl od fichtla na kterym sem se víc natlačil. A všechny kámoše na fichtlech sem předjel jak na zrychlení tak na dojezd. Je to pevná motorka, nic nerachtá nic nepadá. Zapalovaní se ne*ere ale na fichtlu se projedu rád, beru ho jako veterána a má svoje kouzlo. Každej stroj má něco do sebe
Datum: 06. srpna 2008 15:25
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Pane Pulici vy jste nejaky chytrak ne ja simaka neuznavam a vim o nem vic jak ty
Datum: 06. srpna 2008 14:50
http://www.youtube.com/watch?v=tbRJ3WJc-dY
Datum: 06. srpna 2008 13:12
já měl taky mustanga ... toho sem prodal a teď měn začal bavit simson jediná závada byla že mi ulítla pružinka na stojan a přidřel sem zapalování páš mi tam vlítlo nějaký vesmírný smetí
Datum: 06. srpna 2008 13:11
hmm.. nepovedená motorka .... hlavně že si všichni dáváte tlumiče karburátory na svoje  jo a jinak simson má modernější prvky .. řazení naharo startovací páka spojka tlumiče karbec jo a viděl jsem i 130 ccm simsona .. mohu zaslat video ...
Datum: 06. srpna 2008 13:09
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
Mel sem Jawu 23A Mustang i Simsona S51 Enduro. Simson svitil, brzdil, ale jizda na nem byla (aspon pro me) takova nudna, radsi sem se svez na fekalovi. Simson ma vyhodu ve 4 kvaltech, bezkontaktnim zapalku, poradny elektrice. Ale fekala mam radsi. A pro MichalaJ21: 5kvalt uz sem videl, ale kit pres 100ccm??? Navic i kdyby byl nechtel bych videt ti malou kliku, jak by musela vypadat. A k ty spolehlivosti, zalezi jak se o to clovek stara. Mne za 2 roky simpl nikde nenechal a mustang jenom proto, ze se odpalil kondik u zapalka...
Datum: 06. srpna 2008 12:23
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
simsony jsou takove nepovedene motorky jako ten dko na nich jezdi tak je nemuze dat z ruky ale me se opravdu nelibi sice na ne de dat 5 kvalt a kity pres100ccm ale co to je fichtl je 100000% lepsi nez simak kamos na nem jezdi a neni jizda aby se mu neco neposralo pak tyden spravuje a den jezdi
Datum: 06. srpna 2008 12:16
Jméno: ...
IP: uživatel2471
Simson enduro nebo elektronik se nechyta na rychlost ani na zrychleni a kamose simson skutr mi na zrychleni da, ale tak 100m a pak je za mnou. Simson na to jak je novej tak je to strasnej kram
Datum: 06. srpna 2008 11:34
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ja jsem ho natnul aj s babetou s motorem z pinska  vyhraval ze zacatku bo babka ma malou rozetu ale jak se to rozjelo nemel sanciD
Datum: 06. srpna 2008 11:30
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 10:54
 Cau kluci slysel jsem že by mělo pasovat bezkontaktní zápalko i bez úprav na mustanga ze 175 sportky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 17:51
Přesně tak.....
Datum: 06. srpna 2008 17:51
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Jeví se mi to jako blbost, takže tam kde jsi o tom slyšel si to nech vysvětlit. Já si leckdy takové pohádkáře s radostí vychutnám dotazy na detaily a rád je také pozvu k realizaci. To jim pak ty báchorky brzo dojdou...
Datum: 06. srpna 2008 12:40
 nevite nekdo proč když se prihlasim tam mam normalne jmeno a primeni a za chvili me skocí misto jmena prezdivka a za tim je prijmeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 15:50
mě to taky dělá....
Datum: 06. srpna 2008 15:50
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 cest vcera sem slozil fíka a rikam ze ho startnu vyfuk sem kompletne utesnil a nestacil sem se divit tak pekne tichy klepavý zvuk sem jeste neslysel drív to bylo jjak kdyby jela 350
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 10:53
a nečistils ho aj??já mám 350/640 a mám tam dvoukomoráče,mno a byli zasraný za ty roky a mělo to takový bubnující zvuk,mno a dal sem si s tim pár hodin práci,je čistý,jak slovo boží  ,a jde krásně slyšet,jak to o ty přepážky enom plácá  :-*...jako néni nad čistý výfuk!!
Datum: 06. srpna 2008 10:53
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
nemáš nějaký video?
Datum: 06. srpna 2008 10:21
 Potřeboval bych poradit jak mám udělat zadní brzdy u fichtla jestliže z něj chci udělat tříkolku s kolama z auta.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 9:10
Jméno: fernet
IP: uživatel3785
hej hlapce tak to se púorad z nejakym expertem mi sme dekaki jednou trojkolku mela kola z auta ale navim jak to bylo dal kdyz tak moje icq je 496-912-466 pak se na icq nejak poradime
Datum: 14. srpna 2008 9:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 06. srpna 2008 18:09
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Kola z auta jsou fakt moc těžký na krouťák, takže brzo odrovnáš spojku, dej tam raději kompletní zadek s brzdama i tlumičem z nějaké čínské dětské čtyřkolky, sice to nemá diferák, ale o to ti stejně asi nejde a zároveň to má vzadu i kotoučovou brzdu. Sice pak budeš muset vyřešit rozvod brzdovky, ale i to se dá...
Datum: 06. srpna 2008 12:44
nenič fíka
Datum: 06. srpna 2008 8:36
kola z auta fichtlackej motor neutáhne...
Datum: 06. srpna 2008 8:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na bzucaku ma bejt nakej usmernovac ???? nebo neco takoveho? a muze bejt ukostrenej??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 12:21
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Ta dioda co rikal tady dole kolega je rovnou v tom bzucakau ale kdyz se spali tak brucak nebzucakuje
Datum: 06. srpna 2008 12:21
Jméno: brisK
IP: uživatel3691
o žádným usměrnovači na fíku nwm bzučák je přece na střídavý proud tak usměrnovač není třeba enom jak sa ted divam na schéma 23A tak je tam nějaká dioda jestli je to bráno jako usměrnovač to nwm (nemam k tomu popis) a ukostřenej podle toho jak to mysliš jestli mysliš přes ty dva draty tak ma byt jeden na kostru přes tlačítko a druhý na dynamo a jesli myslilš to uchycení tak to ma byt ukostřené
Datum: 06. srpna 2008 8:36
 Zdarec drakovci....
Chci se zeptat...prodavaj tady ve fichtl krámku parádní plášť...nevíte,kde bych na něj sehnal komplet ráfek???Díkes...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 23:55
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
a pak tu nekde v diskusich je odkaz na stranku s ND na simsony a tam meli jak hlinikovy rafek tak chromovany o velikosti 16 x 2,75(nebo nejak tak) ktery je na simsonu i na fichtlu...
Datum: 05. srpna 2008 23:55
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
motoren.sk nebo ve stary perovne v usti nad labem....jezdi na kazdou burzu...
Datum: 05. srpna 2008 23:54
|



|