Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 zdar draci když jedu na svým fichtlovy z kopce a má nižží otáčky a přidám tak chvíli trvá než se rozeběhne díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 11:42
Jméno: Standa
IP: uživatel3711
vetsinou to dela kdyz uz je motor vyce vybehanej...pred GO mi to delal taky a po GO uz to nedela...ale prej na to ma dost vliv gufera na klice...jedno sem mel trochu strizeny,ale jezdilo to predtim dobre,ze sem to nepoznal...jinak to dela skoro kazdej fichtl tak to nekoumej...
Datum: 08. srpna 2008 11:42
Jméno: michal
IP: uživatel3709
delal to každej fichtl co znám některý aj zdechli dle mího názoru se to přechlástává a pak je potřeba troška času aby se to chytlo
Datum: 08. srpna 2008 10:42
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
To je normální! Prej na to pomáhá ta malá lahvička kterou hadičkou navedeš do kolýnka karbece jeden týpek to tady měl a posílal fotky  Nebo prostě vyřad nebo nepovoluj úplně plyn
Datum: 08. srpna 2008 9:08
mno newim jesi myslíš to samé,ale to je normální,to mě dělá aj u 350/640 která je zeštelovaná ze servisu..
Datum: 08. srpna 2008 9:03
Skus poštelovat odtrh a předstich.
Datum: 07. srpna 2008 21:37
 zajimalo by mě jak to opravdu je jedni mi řikaji ze 2 takt je vysokootačkovy druzi že to je niskootačkovy poradte ja osobne si myslim ze 2 takt je niskootackovy a 4 takt vysokotackovy
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 9:06
jn,nezbývá než souhlasit!!třeba japonské 600 jsou 4T a točíja víc než všechny 2T,záleží prostě na tom,jak je ten motor udělaný.a né na tom,jesi je to 2T nebo 4T!!
Datum: 08. srpna 2008 9:06
Jméno: standa
IP: uživatel3707
jsou dvoutakty ktery tocej 15000 a zaroven i ctyrtakty co tocej 15000 takze to nemuzes takle brat,ale vseobecne dvoutaktni motory toceji vic a oproti ctyrtaktum se daji dobre pretacet...ale jinak jak psal kolega adas,nemuzes to hazet do jednoho pytle...
Datum: 07. srpna 2008 22:55
Jméno: adas
IP: uživatel1069
Je kravina se o tomhle bavit, každej motor je konstruovanej na nějáký pracovní otáčky, každej motor je specifickej a házet do jednoho pytle to nemůžeš.
Datum: 07. srpna 2008 21:52
jo protože 2takt udela dvakrat tolik pracovnich dob nez 4 takt....
Datum: 07. srpna 2008 21:39
No tak je to přesně naopak, 2 t = vysoký otáčky a 4 t = nižší otáčky.
Datum: 07. srpna 2008 21:34
 zajimalo by mě jak to opravdu je jedni mi řikaji ze 2 takt je vysokootačkovy druzi že to je niskootačkovy poradte ja osobne si myslim ze 2 takt je niskootackovy a 4 takt vysokotackovy
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 22:55
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
2 tak je vy sokootackovy
Datum: 07. srpna 2008 22:55
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
2 t vysokootackovi
Datum: 07. srpna 2008 22:50
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,myslite ze bych mohl nalivat zase M6A?(driv se to prej davaloM6A,dnes je M2T,je sice nejlevnejsi ale dvakrat lepsi,prej)
ale musel bych to redit 1:25 ze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 21:38
mnoho lidi si m2t chváli a mnoho lidi naněj nadává kup si lepši sice bude trochu dražši ale nebude se ti tak zanášet vyfuk nebude to tak kouřit a motor pujde lip do otáček dokonce tyhle oleje sice ne všechcny pomáhaji chránit a čistit spalovaci prostor motoru
Datum: 07. srpna 2008 21:38
pionyr byl puvodne konstruovan na olej M6A,aleM6A byl normalni olej pro čtyřtaktni motory ,takže když do pionyra leješ M2T tak je to lepši olej než pro kterej byl navrženej,ale sou mnohem lepší oleje neš M2T.....
Datum: 07. srpna 2008 21:04
Jméno: urci
IP: uživatel1277
 Ahoj,chci se zeptat,mě na šroubu ve válci uvízla bezbečnostní matička(ta stou gumičkou) a má strhlej závit a nevim jak to mám dostat ven.DÍK za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 10:08
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no jestli tam máš eště dost místa, tak tam udelej za tu strhlou matku ještě kontramatku, pořádně ji dotáhni a pak tu matičku v kontramatce blíž k válci uplně normálně povoluj. mělo by to jít...
Datum: 08. srpna 2008 10:08
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
tak to bodni svarekckou stejne tec zavrtny sroub vyhodis
Datum: 07. srpna 2008 22:15
Jméno: urci
IP: uživatel1277
Tam matička má strhlej závit a nechce jít ven.
Datum: 07. srpna 2008 22:07
Jméno: urci
IP: uživatel1277
Jo na to tom šroubu jak spojuje válec s hlavou a motorem jsou tam 4.
Datum: 07. srpna 2008 22:04
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ja jsem z teho tvojeho popisu taky moc nepobral jako myslis matice na zavrtnem sroubu co de prec valec a hlavu ?? tak na tom mas strhly zavit?
Datum: 07. srpna 2008 21:45
myslíš pojistnou matku s polyamidovou vložkou proti povolení, to sem pochopil, ale nevim, kde myslíš? nikde sem neviděl, že by se někde na válci používali tyto matky
Datum: 07. srpna 2008 21:44
Bespečnostní matička? S gumičkou? A ve válci? Tak to nechápu.
Datum: 07. srpna 2008 21:41
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 Zdarte,jakou cenu ma klikovka+ojnice?na tah je uplne vyborna a do stran to je tady good!jo,ja vim ze to jsem nepatri a nechci delat Sesovy konkurenci,ale potreboval bych se zbavil hodnej dobrych dilu na fechtla-nedostatek mista'(k prodeji i taheleta zminovana klika)tak kdyby mel nekdo zajem tak napiste icq 499037721.kdyz tak poslu foto dotycnemu.tak at vam vali.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 22:33
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
di s tym do haje ja si to radsi kupim od sesi a mam jistotu ze je to nove
Datum: 07. srpna 2008 22:33
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
 Včera jsem jezdil na babete 210 a jk si tak jedu tak 50 a najednou to jakodyby zdechlo ale hned to chytlo a dneska jsem šel jezdit ujel jsem 150m a zdechla a už nešla nahodit benzínu mám plnou nádřž. vyšrouboval jsem svíčku skoušel jsem ji venku jestli hází jiskru a nic skusím druhou svíčku a taky nic tak se vás ptám čím to muže být bud cívka nebo ta černá krabička co byste řekli vy??? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 21:45
tak to muže byt indučka tiristor nebo zapalovaci civka tu najdeš když sundáš krit motoru ale preventivně prohlidni taky fajku a kabel co odni vede k indučce a nabylo by odvěci se kouknout jestli neni někde povolená kostra
Datum: 07. srpna 2008 21:45
koukni se jestli nekde nemaš špatnej kontak mezi kabelama....pak teprv zkoušej civky atd.
Datum: 07. srpna 2008 21:41
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar jak má být nasazený segment na tom odproženém ozubeném kole převodovky mě to zabíra jen na tři zuby je to dobře nebo ne nemá ta velká pružina být třeba nějak přetočené nebo tak něco???
Pls foto by bodlo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 13:23
vzdy je ta paka na startovani z pohledu od zapalka kolmo nebo trochu sikmo,to je podle toho jaky mas typ,a pokud jsi das tu paku do jedny z tyhle polohy,tak na kartru od spojky mas vylitek o ktery se zastavi segment tim cepem,to okem vidis a kdyz se to zastavi o ten vylitek,tak ti nesmi segment zabrat do toho precvakavaciho kolecka
Datum: 09. srpna 2008 13:23
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau draci... je mozny, ze kdyz jsem vcera vyrazel stary silonovy pouzdra s tlumicu, takze jsem si hnul ze zarazkama co drzej pouzdra?? dik za vsechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 17:29
Čím chceš, na webu mám návod, jak na to.
Datum: 07. srpna 2008 17:29
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
ok... a tech 16 cm v te trubce si mam namerit treba (metrem)??
Datum: 07. srpna 2008 17:24
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Prvni silon hned na kraji, druhy silon 16cm hluboko, vazne tam zadne zarazky nejsou, drzi to tam tim trenim
Datum: 07. srpna 2008 17:18
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
musi tam byt o co by se Ti jinak zastavili, aby byly tam kde maji byt?!
Datum: 07. srpna 2008 17:13
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Pokud vim, tak tam zadny zarazky nejsou
Datum: 07. srpna 2008 17:10
Jméno: hon
IP: uživatel2971
 Zdare chci se zepatat na co je karbec VEB BERLINER VERGASER FABRIK KNBS17-5 je to zrejme s nejake predvalecne motorky fakt nvm diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 19:56
Datum: 07. srpna 2008 19:56
 Caw draci,nevíte někdo rozměr pneumatik na S22??Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 20:35
díky
Datum: 07. srpna 2008 20:35
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
nebo v jinym znaceni 2,25*19,oboji spravne,akorat jedno meri prumer rafku a jedno prumer pneumatiky,co sem ted kupoval novy obuti na stadaka tak uz melo oznaceni 2,25*19
Datum: 07. srpna 2008 18:17
Jméno: Monty
IP: uživatel13
2,25x23
Datum: 07. srpna 2008 16:16
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
 Poradí mi někdo jestli se nějak zasere motor, když tam liju special 93 a ne natural 95 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 8:29
Jméno: Tomino
IP: uživatel6343
 a oktanový číslo u benzínu ti udává kvalitu benzínu čili odolnost vůči neřízeným samozápalům =) takže ti to bude pálit podle toho jak máš seřízený předstih a ne podle toho jak si to zrovna řekne
Datum: 09. června 2009 8:29
Jméno: Tomino
IP: uživatel6343
 No já mám čz 175 typ 487 jezdil jsem na speciál ( oktanové číslo 90 ne 93 ) a přešel jsem na Natural 95 ( oktanové číslo 95 ) a nemůžu si stěžovat. Motor má lepší akceleraci i kroutící moment . Ale nevýhoda je ta , že Natural hůř maže protože je dělaný do čtyrtaktních motorů . Kdežto Special je dělaný pro dvoudobé motory . Ale když si koupíš lepší olej nebo ho tam dás krapet víc tak se motoru nemůže nic stát . =)
Datum: 09. června 2009 8:27
JS: presne tak Volfebin vaze vodu
Libor: Aditivum nahrazujici tetraolovo v benzinu je latka na bazi draslíku
Přesněji : 50-80% odsířená benzinova frakce (jako rozpoustedlo)
5-15% draselná sůl kyseliny uhličité (jako aktivni latka)
1-10% Primarni petrolej (jako korekce vlastnosti)
0,1-2% 1,2,4-Trimethylbenzen (jako cast po vyrobe)
bod varu 183°C, bod vzplanuti : 66°C, hustota 0,857 g/cm3,
ředí se to 1 : 1000 s benzinem
takze az budes mit zase chut machrovat tak si o problematice paliv neco nastuduj (nejlepe prislusne normy a bezpecnostni listy)
Jinak oktanove cislo paliva vyjadruje (mimo jine) nachylnost paliva na samo vzniceni a rychlost jeho horeni pri zvýšeném tlaku (kompresni tlak)
pokud tedy zmenim oktanove cislo (91 a 95 zase neni takovej rozdil), tak musim zmenit bud predstih, nebo kompresni pomer (vyssi kompresni pomer = vyssi termodynamicka ucinnost, ale potreba vyssiho oktanoveho cisla)
Z
Datum: 26. srpna 2008 1:25
JS: presne tak Volfebin vaze vodu
Libor: Aditivum nahrazujici tetraolovo v benzinu je latka na bazi draslíku
Přesněji : 50-80% odsířená benzinova frakce (jako rozpoustedlo)
5-15% draselná sůl kyseliny uhličité (jako aktivni latka)
1-10% Primarni petrolej (jako korekce vlastnosti)
0,1-2% 1,2,4-Trimethylbenzen (jako cast po vyrobe)
bod varu 183°C, bod vzplanuti : 66°C, hustota 0,857 g/cm3,
ředí se to 1 : 1000 s benzinem
takze az budes mit zase chut machrovat tak si o problematice paliv neco nastuduj (nejlepe prislusne normy a bezpecnostni listy)
Jinak oktanove cislo paliva vyjadruje (mimo jine) nachylnost paliva na samo vzniceni a rychlost jeho horeni pri zvýšeném tlaku (kompresni tlak)
pokud tedy zmenim oktanove cislo (91 a 95 zase neni takovej rozdil), tak musim zmenit bud predstih, nebo kompresni pomer (vyssi kompresni pomer = vyssi termodynamicka ucinnost, ale potreba vyssiho oktanoveho cisla)
Z
Datum: 26. srpna 2008 1:25
JS: presne tak Volfebin vaze vodu
Libor: Aditivum nahrazujici tetraolovo v benzinu je latka na bazi draslíku
Přesněji : 50-80% odsířená benzinova frakce (jako rozpoustedlo)
5-15% draselná sůl kyseliny uhličité (jako aktivni latka)
1-10% Primarni petrolej (jako korekce vlastnosti)
0,1-2% 1,2,4-Trimethylbenzen (jako cast po vyrobe)
bod varu 183°C, bod vzplanuti : 66°C, hustota 0,857 g/cm3,
ředí se to 1 : 1000 s benzinem
takze az budes mit zase chut machrovat tak si o problematice paliv neco nastuduj (nejlepe prislusne normy a bezpecnostni listy)
Jinak oktanove cislo paliva vyjadruje (mimo jine) nachylnost paliva na samo vzniceni a rychlost jeho horeni pri zvýšeném tlaku (kompresni tlak)
pokud tedy zmenim oktanove cislo (91 a 95 zase neni takovej rozdil), tak musim zmenit bud predstih, nebo kompresni pomer (vyssi kompresni pomer = vyssi termodynamicka ucinnost, ale potreba vyssiho oktanoveho cisla)
Z
Datum: 26. srpna 2008 1:24
Libor: Volfebin je líh s trochou aceton a do nádrže se leje, když je v benzínu voda.
Datum: 09. srpna 2008 19:34
informace od cerpacich stanic OMV...
Datum: 09. srpna 2008 17:31
Automobilový benzin BA 91 Special je bezolovnatý aditivovaný benzin pro osobní automobily se zážehovými motory s nižším kompresním poměrem. Je dodáván podle normy ČSN EN 228 ... jeste neco??
Datum: 09. srpna 2008 17:31
nehadej se...olovo neni v zadnym benzinu
Datum: 09. srpna 2008 17:28
NiCK_Da_DiCK olovo tam je proto se tenhle tip benzinu ruši a přecházi se na natural proto majitele škodovek maji čimdál miň možnosti ho tankovat a lijou do naturalu velfobin a evropská unie akorát snížila emisní limity proto tenhle benzin se na čerpačkách ruši aby lidi přestali jezdit starejma autama ktery nesplňují emisní limity protože spři spalovámi speciálu jsou vyšší emise než u naturalu a když podle tebe se tam olovo nedává 6 let a dávaji se tam aditiva tak mi prosim napiš co ty aditiva obsahují pak se budemmoct bavit dál...
Datum: 08. srpna 2008 23:08
Libor: a kde si vzal ty zase olovo?? to uz je totiz v benzinu davno zakazany...olovo se davalo do benzinu naposled tak pred 6ti lety...a ty aditiva ve speciálu ho nahrazují víš....v tom je ten fór...hádat se nechci ale je to tak...kdyby jsme totiz pouzivali olovnaty benzin tak by nas ani nevzali do EU...protoze to nesplnuje normy
Datum: 08. srpna 2008 9:16
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Ve speciálu není olovo ...
Datum: 08. srpna 2008 9:15
re: MRdablC zapomněl si napsat BEZ OLEJE pak by to dávalo smysl...
Datum: 08. srpna 2008 0:29
re: NICK_DA_DICK : jaky aditiva??? special nemá aditiva olovo neni aditivum ale slouží pouze k přimazání protože se nespálí všechny aditiva se spalujía vždycky se spálí lip natural protože ubide nespálené olovo a kdo ti řek že se hodi do dvoutaktu vic special??? je to uplně fuk jakej tam leješ benzin klidně si tam nalej třeba super nebo metilalkohol)tecnickej líh) glycerol technickej benzin natural ředěnej naftou natohle jede fichtl vždy záleži jen natom kolik oleje tam dáš a jakej měj se krásně
Datum: 08. srpna 2008 0:28
takže speciál je benzin kde je vic olova ten je určen pouze starým vozům jko škoda 100 1000 120 apod. a to ztoho duvodu že kdyby se tam nalil natural tak mužu podpálit ventilovy sedla a podobny prkotiny proto se do naturalu lije velfobin tjn. přidává se olovo které v naturalu chybí (dřiv byl pro škodovky normal) a natural je bezolovnatý musí se používat do aut ktery sou ktomu určeny to jsou ty s katalizátorem a pokud to liješ do dvoutaktu tak stejně tam přidáváš olej ten ti zajisti mazáni ale čistě teoreticky by ti mněl motor vic zasrat special ale prakticky záleži jen na tom kolik tam frkneš oleje (takže takovi duchodci ti se řidijou heslem šak ty taky nežereš suché chleba) a při správnym namicháni oleje ti pojede lip natural
Datum: 08. srpna 2008 0:14
special ma lepsi aditiva a vic se hodi do dvoutaktu ostatne nac pridavat penize za natural kdyz zmena nejde skoro poznat  ...jo vic oktanu? a co treba srovnani Special 91 a Natural 91 ja jiny cislo nevidim
Datum: 07. srpna 2008 21:07
motor se tě zasere hlavně od oleje, od benzínu tolik ne, je jedno jestli tam naleješ natural nebo speciál, ale natural má víc oktanů
Datum: 07. srpna 2008 18:06
Jméno: radim
IP: uživatel1071
klidne muzes
Datum: 07. srpna 2008 17:57
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
MR dabic proč tam nemám lít natural?
Datum: 07. srpna 2008 17:43
Jméno: MRdablC
IP: uživatel2757
NIGDY TAM NELIJ NATURAL !
Datum: 07. srpna 2008 17:03
Jméno: kuba476
IP: uživatel1525
Motor od jakživa jezdí na special 91,ale lejt do toho můžeš cokoliv. Je to dvoutakt,ten to sežere
Datum: 07. srpna 2008 16:46
Jméno: Js
IP: uživatel340
Je to fuk.Zasere se vždycky.
Datum: 07. srpna 2008 16:28
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Svatá pravda ale Natural je lepší ne?
Datum: 07. srpna 2008 16:05
Jméno: Monty
IP: uživatel13
dycky se zasere to si nepomůžeš
Datum: 07. srpna 2008 16:02
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Ahoj ,chtěl bych se zeptat,něco mi chrastí ve válci ,ale chrastí to jenom když dám šoupě nahoru prosim poraďte.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 18:10
a nebo jestli to nechrastí pod válcem, to by potom mohl bejt primární řetěz, když neni motor v tahu tak je řetěz volnej a moh by ti trochu drhnout o karter
Datum: 07. srpna 2008 18:10
přesně, buď pouzdro nebo kroužky, ale spíš asi kroužky
Datum: 07. srpna 2008 18:07
to je bud bronzovy pouzdro nebo krouzky praskly
Datum: 07. srpna 2008 15:52
 zdarec chlapi mam dotez je možný že jak je tet tak velky tepla že se mi kurvi předni svetlo (žarovka), bo mě přestala svitin tak sem ji vymenil a znova. ale ta žarovka neni přepalena ani přetrženy vlakno, na prvni pohohled vypade že je v pořadku ale nesviti!!!!!! je možny ja jak to vytočim do většich otaček že se to nejak přehřije????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 14:28
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
spíš zkus nejdřív zkontrolovat elektroinstalaci a jestli ti nevypad kabel u světelný cívky a možná i samotnou světelnou cívku
Datum: 07. srpna 2008 14:28
Jméno: Winc
IP: uživatel3667
 zdarec borci užjsem tu měl dotaz na zajíždění motoru ale zapoměl jsem tam napsat že když jsem poskládal motor tak byl hrozně tuhej takže to bylo uplně bezva generálka a ten výbrus teda newím jestli se tím pádem taky zajíždí protože jsem tam dal ze strejdovyho mustanga a když ho zkusíte bez pístních kroužků šoupnot do válce tak tama proklouzne a nakonci se zastaví tak newím jestli mám taky michAT OLEJ V 1:25 ANEBO CO s ním mám tím pádem dělat poradte!!!a jestli ho mužu vytáčet do vysokejch otáček nebo ne NAPIšTE díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 20:14
Jméno: Winc
IP: uživatel3667
napsals mi špatně ICQ!!!napiš si moje 471-514-206
Datum: 07. srpna 2008 20:14
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
nějak ti nerozumim... napiš kdyžtak večer na icq 398-011-306
Datum: 07. srpna 2008 14:31
Jméno: Winc
IP: uživatel3667
jo a v tom válci není žádná vůle pasuje tam uplně dobře!!!
Datum: 07. srpna 2008 13:01
Jméno: saw
IP: uživatel1617
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 14:30
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Joo, stránky jsou v poho!!
Datum: 07. srpna 2008 14:30
me se ty stranky celkem libej
Datum: 07. srpna 2008 13:21
 Čau lidi potřeboval bych poradit - když sem jednou přidělával výfuk přímo od válce do kolena , tak jsem použil jeden neorig. šroubek a později mi to tamtudy začalo nejspíš protejkat a benzín si strašně pomaliku tekl ven - je možné , že jsem se tím šroubkem prorazil do válce??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 16:57
jak rika kolga vacko to bys strahl zavit v hliniku 100%
Datum: 08. srpna 2008 16:57
to by si spíš strhnul závit v hliníku než by si poškodil válec
Datum: 07. srpna 2008 18:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Valec krom hlinikoveho obalu je z litinove vlozky, ktera je tvrda, ale krehka... tezko by ses provrtal
Datum: 07. srpna 2008 17:00
Jméno: adas
IP: uživatel1069
to ani náhodou, je tam ješto mrtě hliníku a i kdyby to byl odvrtanej, tak ti praskne vložka a neotočíš motorem, nebo to skoro nepojede. Jen ti to netěsní
Datum: 07. srpna 2008 15:08
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
to asi ne pis ti tece to co motor nespali mi to taky tece z vyfuku a nedelam si z teho hlavu
Datum: 07. srpna 2008 14:36
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no že by ses prorazil do válce semi nezdá... jedinej způsob jak to zjistit je, že sundáš válec a podíváš se. ale spíš zkus vyměnit těsnění a dát kratší šroubek nebo tam dej origo šteft. a jestli ses prorazil do válce, tak gratuluju, protože seš asi jeden z prvních nebo možná první na světě, komu se to povedlo
Datum: 07. srpna 2008 14:26
Jméno: FICHT 555
IP: uživatel1409
TAK TO FAKT NEVIM A NEMAŠ ŠPATNY TĚSNĚNÍ POD VYFUKEM
Datum: 07. srpna 2008 12:35
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 čau chlapi, mám takový problém poslední dobou se z motoru za jízdý ozyvají takové zvuky jakoby píst narážel na hlavu ale de to slyšet nebo spíš i cítit jenom když je motor zahřátý... nevite čim to može byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 18:17
no jasný v háji klikovka nebo nevim...
Datum: 07. srpna 2008 18:17
Jméno: FICHTL 555
IP: uživatel1409
NEZNIČI TI TO SVÍČKU
NEBO SE PODIVEJ JAKA JE MEZERA MEZI PISTEM A VALCEM JINK NEVIIM MOŽNA KLIKOVKA A VŠECHNO MOŽNY TAK ČUS AT TO SPRAVIŠ
Datum: 07. srpna 2008 12:32
Jméno: zdenda
IP: uživatel426
 čus lidi hele nevite kde bych mohl sehnat otáčkomer a tachometr na jawa 639 (třinda) jedno jestli pouzity nebo new. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 13:20
mototechna,burza,inzeráty...!
Datum: 07. srpna 2008 13:20
Jméno: zdenda
IP: uživatel426
oprava ne na 639 ale na 634 třinda sry
Datum: 07. srpna 2008 12:23
 Zdarec lidi muže mi někdo poradit?klepe cinka mi v motoru mam babetu 210 a nechce jet do otaček prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 11:51
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
jak pisou tady kolegove vysypane loziska nebo polamane pistni krouzky popr mas vysypane loziska na klice jestli chces vedet vice tak icq 266-064-424
Datum: 07. srpna 2008 11:51
nebo rozsypany ložiska ae nevim jestli babeta naky vubec ma
Datum: 07. srpna 2008 11:26
Jméno: radim
IP: uživatel1071
Viděl bych to na polámané pístní kroužky,sundej hlavu válce,válec a podívej se ,jestli jsou ty kroužky na pístu v pořádku ,pokud ne ,tak je vyměň.
Datum: 07. srpna 2008 11:04
|



|