česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2127  2128  2129  2130  2131  2132  2133  2134  2135  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
zdar draci když jedu na svým fichtlovy z kopce a má nižží otáčky a přidám tak chvíli trvá než se rozeběhne díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 11:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3711    
vetsinou to dela kdyz uz je motor vyce vybehanej...pred GO mi to delal taky a po GO uz to nedela...ale prej na to ma dost vliv gufera na klice...jedno sem mel trochu strizeny,ale jezdilo to predtim dobre,ze sem to nepoznal...jinak to dela skoro kazdej fichtl tak to nekoumej...
 
 
Datum: 08. srpna 2008 11:42
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel3709    
delal to každej fichtl co znám některý aj zdechli dle mího názoru se to přechlástává a pak je potřeba troška času aby se to chytlo
 
 
Datum: 08. srpna 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
To je normální! Prej na to pomáhá ta malá lahvička kterou hadičkou navedeš do kolýnka karbece jeden týpek to tady měl a posílal fotky :-) Nebo prostě vyřad nebo nepovoluj úplně plyn
 
 
Datum: 08. srpna 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno newim jesi myslíš to samé,ale to je normální,to mě dělá aj u 350/640 která je zeštelovaná ze servisu..
 
 
Datum: 08. srpna 2008 9:03
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Skus poštelovat odtrh a předstich.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: maro      E-mail:      IP: uživatel3705    
zajimalo by mě jak to opravdu je jedni mi řikaji ze 2 takt je vysokootačkovy druzi že to je niskootačkovy poradte ja osobne si myslim ze 2 takt je niskootackovy a 4 takt vysokotackovy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 9:06
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jn,nezbývá než souhlasit!!třeba japonské 600 jsou 4T a točíja víc než všechny 2T,záleží prostě na tom,jak je ten motor udělaný.a né na tom,jesi je to 2T nebo 4T!!
 
 
Datum: 08. srpna 2008 9:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3707    
jsou dvoutakty ktery tocej 15000 a zaroven i ctyrtakty co tocej 15000 takze to nemuzes takle brat,ale vseobecne dvoutaktni motory toceji vic a oproti ctyrtaktum se daji dobre pretacet...ale jinak jak psal kolega adas,nemuzes to hazet do jednoho pytle...
 
 
Datum: 07. srpna 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
Je kravina se o tomhle bavit, každej motor je konstruovanej na nějáký pracovní otáčky, každej motor je specifickej a házet do jednoho pytle to nemůžeš.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo protože 2takt udela dvakrat tolik pracovnich dob nez 4 takt.... :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No tak je to přesně naopak, 2 t = vysoký otáčky a 4 t = nižší otáčky.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: maro      E-mail:      IP: uživatel3705    
zajimalo by mě jak to opravdu je jedni mi řikaji ze 2 takt je vysokootačkovy druzi že to je niskootačkovy poradte ja osobne si myslim ze 2 takt je niskootackovy a 4 takt vysokotackovy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: martinn      IP: uživatel1411    
2 tak je vy sokootackovy
 
 
Datum: 07. srpna 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
2 t vysokootackovi
 
 
Datum: 07. srpna 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
zdarte,myslite ze bych mohl nalivat zase M6A?(driv se to prej davaloM6A,dnes je M2T,je sice nejlevnejsi ale dvakrat lepsi,prej) ale musel bych to redit 1:25 ze? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
mnoho lidi si m2t chváli a mnoho lidi naněj nadává kup si lepši sice bude trochu dražši ale nebude se ti tak zanášet vyfuk nebude to tak kouřit a motor pujde lip do otáček dokonce tyhle oleje sice ne všechcny pomáhaji chránit a čistit spalovaci prostor motoru
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pionyr byl puvodne konstruovan na olej M6A,aleM6A byl normalni olej pro čtyřtaktni motory ,takže když do pionyra leješ M2T tak je to lepši olej než pro kterej byl navrženej,ale sou mnohem lepší oleje neš M2T.....
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: urci      IP: uživatel1277    
Ahoj,chci se zeptat,mě na šroubu ve válci uvízla bezbečnostní matička(ta stou gumičkou) a má strhlej závit a nevim jak to mám dostat ven.DÍK za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
no jestli tam máš eště dost místa, tak tam udelej za tu strhlou matku ještě kontramatku, pořádně ji dotáhni a pak tu matičku v kontramatce blíž k válci uplně normálně povoluj. mělo by to jít...
 
 
Datum: 08. srpna 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
tak to bodni svarekckou stejne tec zavrtny sroub vyhodis
 
 
Datum: 07. srpna 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: urci      IP: uživatel1277    
Tam matička má strhlej závit a nechce jít ven.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: urci      IP: uživatel1277    
Jo na to tom šroubu jak spojuje válec s hlavou a motorem jsou tam 4.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
ja jsem z teho tvojeho popisu taky moc nepobral jako myslis matice na zavrtnem sroubu co de prec valec a hlavu ?? tak na tom mas strhly zavit?
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
myslíš pojistnou matku s polyamidovou vložkou proti povolení, to sem pochopil, ale nevim, kde myslíš? nikde sem neviděl, že by se někde na válci používali tyto matky
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Bespečnostní matička? S gumičkou? A ve válci? Tak to nechápu.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
Zdarte,jakou cenu ma klikovka+ojnice?na tah je uplne vyborna a do stran to je tady good!jo,ja vim ze to jsem nepatri a nechci delat Sesovy konkurenci,ale potreboval bych se zbavil hodnej dobrych dilu na fechtla-nedostatek mista'(k prodeji i taheleta zminovana klika)tak kdyby mel nekdo zajem tak napiste icq 499037721.kdyz tak poslu foto dotycnemu.tak at vam vali. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
di s tym do haje ja si to radsi kupim od sesi a mam jistotu ze je to nove
 
 
Datum: 07. srpna 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel3661    
Včera jsem jezdil na babete 210 a jk si tak jedu tak 50 a najednou to jakodyby zdechlo ale hned to chytlo a dneska jsem šel jezdit ujel jsem 150m a zdechla a už nešla nahodit benzínu mám plnou nádřž. vyšrouboval jsem svíčku skoušel jsem ji venku jestli hází jiskru a nic skusím druhou svíčku a taky nic tak se vás ptám čím to muže být bud cívka nebo ta černá krabička co byste řekli vy??? díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: libor Pat      E-mail:      IP: uživatel3671    
tak to muže byt indučka tiristor nebo zapalovaci civka tu najdeš když sundáš krit motoru ale preventivně prohlidni taky fajku a kabel co odni vede k indučce a nabylo by odvěci se kouknout jestli neni někde povolená kostra
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
koukni se jestli nekde nemaš špatnej kontak mezi kabelama....pak teprv zkoušej civky atd.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar jak má být nasazený segment na tom odproženém ozubeném kole převodovky mě to zabíra jen na tři zuby je to dobře nebo ne nemá ta velká pružina být třeba nějak přetočené nebo tak něco??? Pls foto by bodlo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: ondrej      E-mail:      IP: uživatel368    
vzdy je ta paka na startovani z pohledu od zapalka kolmo nebo trochu sikmo,to je podle toho jaky mas typ,a pokud jsi das tu paku do jedny z tyhle polohy,tak na kartru od spojky mas vylitek o ktery se zastavi segment tim cepem,to okem vidis a kdyz se to zastavi o ten vylitek,tak ti nesmi segment zabrat do toho precvakavaciho kolecka
 
 
Datum: 09. srpna 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
Cau draci... je mozny, ze kdyz jsem vcera vyrazel stary silonovy pouzdra s tlumicu, takze jsem si hnul ze zarazkama co drzej pouzdra?? dik za vsechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čím chceš, na webu mám návod, jak na to.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
ok... a tech 16 cm v te trubce si mam namerit treba (metrem)??:-)
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Prvni silon hned na kraji, druhy silon 16cm hluboko, vazne tam zadne zarazky nejsou, drzi to tam tim trenim:-)
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:18
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
musi tam byt o co by se Ti jinak zastavili, aby byly tam kde maji byt?!
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Pokud vim, tak tam zadny zarazky nejsou:-)
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: hon      IP: uživatel2971    
Zdare chci se zepatat na co je karbec VEB BERLINER VERGASER FABRIK KNBS17-5 je to zrejme s nejake predvalecne motorky fakt nvm diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
pošly foto dej ho třeba na http://www.ulozto.cz ale vypadá to že to bude z německamax
 
 
Datum: 07. srpna 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Caw draci,nevíte někdo rozměr pneumatik na S22??Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
díky
 
 
Datum: 07. srpna 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
nebo v jinym znaceni 2,25*19,oboji spravne,akorat jedno meri prumer rafku a jedno prumer pneumatiky,co sem ted kupoval novy obuti na stadaka tak uz melo oznaceni 2,25*19
 
 
Datum: 07. srpna 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
2,25x23
 
 
Datum: 07. srpna 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
Poradí mi někdo jestli se nějak zasere motor, když tam liju special 93 a ne natural 95 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: Tomino      IP: uživatel6343    
a oktanový číslo u benzínu ti udává kvalitu benzínu čili odolnost vůči neřízeným samozápalům =) takže ti to bude pálit podle toho jak máš seřízený předstih a ne podle toho jak si to zrovna řekne :-D
 
 
Datum: 09. června 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: Tomino      IP: uživatel6343    
No já mám čz 175 typ 487 jezdil jsem na speciál ( oktanové číslo 90 ne 93 ) a přešel jsem na Natural 95 ( oktanové číslo 95 ) a nemůžu si stěžovat. Motor má lepší akceleraci i kroutící moment . Ale nevýhoda je ta , že Natural hůř maže protože je dělaný do čtyrtaktních motorů . Kdežto Special je dělaný pro dvoudobé motory . Ale když si koupíš lepší olej nebo ho tam dás krapet víc tak se motoru nemůže nic stát . =)
 
 
Datum: 09. června 2009 8:27
 
 
 
 
Jméno: ZdeKy      E-mail:      IP: uživatel3904    
JS: presne tak Volfebin vaze vodu Libor: Aditivum nahrazujici tetraolovo v benzinu je latka na bazi draslíku Přesněji : 50-80% odsířená benzinova frakce (jako rozpoustedlo) 5-15% draselná sůl kyseliny uhličité (jako aktivni latka) 1-10% Primarni petrolej (jako korekce vlastnosti) 0,1-2% 1,2,4-Trimethylbenzen (jako cast po vyrobe) bod varu 183°C, bod vzplanuti : 66°C, hustota 0,857 g/cm3, ředí se to 1 : 1000 s benzinem takze az budes mit zase chut machrovat tak si o problematice paliv neco nastuduj (nejlepe prislusne normy a bezpecnostni listy) Jinak oktanove cislo paliva vyjadruje (mimo jine) nachylnost paliva na samo vzniceni a rychlost jeho horeni pri zvýšeném tlaku (kompresni tlak) pokud tedy zmenim oktanove cislo (91 a 95 zase neni takovej rozdil), tak musim zmenit bud predstih, nebo kompresni pomer (vyssi kompresni pomer = vyssi termodynamicka ucinnost, ale potreba vyssiho oktanoveho cisla) Z
 
 
Datum: 26. srpna 2008 1:25
 
 
 
 
Jméno: ZdeKy      E-mail:      IP: uživatel3904    
JS: presne tak Volfebin vaze vodu Libor: Aditivum nahrazujici tetraolovo v benzinu je latka na bazi draslíku Přesněji : 50-80% odsířená benzinova frakce (jako rozpoustedlo) 5-15% draselná sůl kyseliny uhličité (jako aktivni latka) 1-10% Primarni petrolej (jako korekce vlastnosti) 0,1-2% 1,2,4-Trimethylbenzen (jako cast po vyrobe) bod varu 183°C, bod vzplanuti : 66°C, hustota 0,857 g/cm3, ředí se to 1 : 1000 s benzinem takze az budes mit zase chut machrovat tak si o problematice paliv neco nastuduj (nejlepe prislusne normy a bezpecnostni listy) Jinak oktanove cislo paliva vyjadruje (mimo jine) nachylnost paliva na samo vzniceni a rychlost jeho horeni pri zvýšeném tlaku (kompresni tlak) pokud tedy zmenim oktanove cislo (91 a 95 zase neni takovej rozdil), tak musim zmenit bud predstih, nebo kompresni pomer (vyssi kompresni pomer = vyssi termodynamicka ucinnost, ale potreba vyssiho oktanoveho cisla) Z
 
 
Datum: 26. srpna 2008 1:25
 
 
 
 
Jméno: ZdeKy      E-mail:      IP: uživatel3904    
JS: presne tak Volfebin vaze vodu Libor: Aditivum nahrazujici tetraolovo v benzinu je latka na bazi draslíku Přesněji : 50-80% odsířená benzinova frakce (jako rozpoustedlo) 5-15% draselná sůl kyseliny uhličité (jako aktivni latka) 1-10% Primarni petrolej (jako korekce vlastnosti) 0,1-2% 1,2,4-Trimethylbenzen (jako cast po vyrobe) bod varu 183°C, bod vzplanuti : 66°C, hustota 0,857 g/cm3, ředí se to 1 : 1000 s benzinem takze az budes mit zase chut machrovat tak si o problematice paliv neco nastuduj (nejlepe prislusne normy a bezpecnostni listy) Jinak oktanove cislo paliva vyjadruje (mimo jine) nachylnost paliva na samo vzniceni a rychlost jeho horeni pri zvýšeném tlaku (kompresni tlak) pokud tedy zmenim oktanove cislo (91 a 95 zase neni takovej rozdil), tak musim zmenit bud predstih, nebo kompresni pomer (vyssi kompresni pomer = vyssi termodynamicka ucinnost, ale potreba vyssiho oktanoveho cisla) Z
 
 
Datum: 26. srpna 2008 1:24
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Libor: Volfebin je líh s trochou aceton a do nádrže se leje, když je v benzínu voda.
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
informace od cerpacich stanic OMV...:-)
 
 
Datum: 09. srpna 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Automobilový benzin BA 91 Special je bezolovnatý aditivovaný benzin pro osobní automobily se zážehovými motory s nižším kompresním poměrem. Je dodáván podle normy ČSN EN 228 ... jeste neco?? :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nehadej se...olovo neni v zadnym benzinu ;-)
 
 
Datum: 09. srpna 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
NiCK_Da_DiCK olovo tam je proto se tenhle tip benzinu ruši a přecházi se na natural proto majitele škodovek maji čimdál miň možnosti ho tankovat a lijou do naturalu velfobin a evropská unie akorát snížila emisní limity proto tenhle benzin se na čerpačkách ruši aby lidi přestali jezdit starejma autama ktery nesplňují emisní limity protože spři spalovámi speciálu jsou vyšší emise než u naturalu a když podle tebe se tam olovo nedává 6 let a dávaji se tam aditiva tak mi prosim napiš co ty aditiva obsahují pak se budemmoct bavit dál...
 
 
Datum: 08. srpna 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Libor: a kde si vzal ty zase olovo?? to uz je totiz v benzinu davno zakazany...olovo se davalo do benzinu naposled tak pred 6ti lety...a ty aditiva ve speciálu ho nahrazují víš....v tom je ten fór...hádat se nechci ale je to tak...kdyby jsme totiz pouzivali olovnaty benzin tak by nas ani nevzali do EU...protoze to nesplnuje normy ;-)
 
 
Datum: 08. srpna 2008 9:16
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
Ve speciálu není olovo ...
 
 
Datum: 08. srpna 2008 9:15
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
re: MRdablC zapomněl si napsat BEZ OLEJE pak by to dávalo smysl...
 
 
Datum: 08. srpna 2008 0:29
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
re: NICK_DA_DICK : jaky aditiva??? special nemá aditiva olovo neni aditivum ale slouží pouze k přimazání protože se nespálí všechny aditiva se spalujía vždycky se spálí lip natural protože ubide nespálené olovo a kdo ti řek že se hodi do dvoutaktu vic special??? je to uplně fuk jakej tam leješ benzin klidně si tam nalej třeba super nebo metilalkohol)tecnickej líh) glycerol technickej benzin natural ředěnej naftou natohle jede fichtl vždy záleži jen natom kolik oleje tam dáš a jakej měj se krásně ;-)
 
 
Datum: 08. srpna 2008 0:28
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
takže speciál je benzin kde je vic olova ten je určen pouze starým vozům jko škoda 100 1000 120 apod. a to ztoho duvodu že kdyby se tam nalil natural tak mužu podpálit ventilovy sedla a podobny prkotiny proto se do naturalu lije velfobin tjn. přidává se olovo které v naturalu chybí (dřiv byl pro škodovky normal) a natural je bezolovnatý musí se používat do aut ktery sou ktomu určeny to jsou ty s katalizátorem a pokud to liješ do dvoutaktu tak stejně tam přidáváš olej ten ti zajisti mazáni ale čistě teoreticky by ti mněl motor vic zasrat special ale prakticky záleži jen na tom kolik tam frkneš oleje (takže takovi duchodci ti se řidijou heslem šak ty taky nežereš suché chleba) a při správnym namicháni oleje ti pojede lip natural
 
 
Datum: 08. srpna 2008 0:14
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
special ma lepsi aditiva a vic se hodi do dvoutaktu ostatne nac pridavat penize za natural kdyz zmena nejde skoro poznat ;-)...jo vic oktanu? a co treba srovnani Special 91 a Natural 91 ja jiny cislo nevidim ;-)
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
motor se tě zasere hlavně od oleje, od benzínu tolik ne, je jedno jestli tam naleješ natural nebo speciál, ale natural má víc oktanů
 
 
Datum: 07. srpna 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
klidne muzes
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
MR dabic proč tam nemám lít natural?
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: MRdablC      IP: uživatel2757    
NIGDY TAM NELIJ NATURAL !
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: kuba476      IP: uživatel1525    
Motor od jakživa jezdí na special 91,ale lejt do toho můžeš cokoliv. Je to dvoutakt,ten to sežere
 
 
Datum: 07. srpna 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Je to fuk.Zasere se vždycky.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
Svatá pravda ale Natural je lepší ne?
 
 
Datum: 07. srpna 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
dycky se zasere to si nepomůžeš
 
 
Datum: 07. srpna 2008 16:02
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Ahoj ,chtěl bych se zeptat,něco mi chrastí ve válci ,ale chrastí to jenom když dám šoupě nahoru prosim poraďte.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 18:10
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a nebo jestli to nechrastí pod válcem, to by potom mohl bejt primární řetěz, když neni motor v tahu tak je řetěz volnej a moh by ti trochu drhnout o karter
 
 
Datum: 07. srpna 2008 18:10
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přesně, buď pouzdro nebo kroužky, ale spíš asi kroužky
 
 
Datum: 07. srpna 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: zeli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je bud bronzovy pouzdro nebo krouzky praskly
 
 
Datum: 07. srpna 2008 15:52
 
 
 
 
Jméno: lubon      E-mail:      IP: uživatel2865    
zdarec chlapi mam dotez je možný že jak je tet tak velky tepla že se mi kurvi předni svetlo (žarovka), bo mě přestala svitin tak sem ji vymenil a znova. ale ta žarovka neni přepalena ani přetrženy vlakno, na prvni pohohled vypade že je v pořadku ale nesviti!!!!!! je možny ja jak to vytočim do většich otaček že se to nejak přehřije???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
spíš zkus nejdřív zkontrolovat elektroinstalaci a jestli ti nevypad kabel u světelný cívky a možná i samotnou světelnou cívku
 
 
Datum: 07. srpna 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Winc      IP: uživatel3667    
zdarec borci užjsem tu měl dotaz na zajíždění motoru ale zapoměl jsem tam napsat že když jsem poskládal motor tak byl hrozně tuhej takže to bylo uplně bezva generálka a ten výbrus teda newím jestli se tím pádem taky zajíždí protože jsem tam dal ze strejdovyho mustanga a když ho zkusíte bez pístních kroužků šoupnot do válce tak tama proklouzne a nakonci se zastaví tak newím jestli mám taky michAT OLEJ V 1:25 ANEBO CO s ním mám tím pádem dělat poradte!!!a jestli ho mužu vytáčet do vysokejch otáček nebo ne NAPIšTE díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Winc      IP: uživatel3667    
napsals mi špatně ICQ!!!napiš si moje 471-514-206
 
 
Datum: 07. srpna 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
nějak ti nerozumim... napiš kdyžtak večer na icq 398-011-306
 
 
Datum: 07. srpna 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: Winc      IP: uživatel3667    
jo a v tom válci není žádná vůle pasuje tam uplně dobře!!!
 
 
Datum: 07. srpna 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: saw      IP: uživatel1617    
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel210    
Joo, stránky jsou v poho!!
 
 
Datum: 07. srpna 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
me se ty stranky celkem libej :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: Carlo      E-mail:      IP: uživatel3702    
Čau lidi potřeboval bych poradit - když sem jednou přidělával výfuk přímo od válce do kolena , tak jsem použil jeden neorig. šroubek a později mi to tamtudy začalo nejspíš protejkat a benzín si strašně pomaliku tekl ven - je možné , že jsem se tím šroubkem prorazil do válce??? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jak rika kolga vacko to bys strahl zavit v hliniku 100%
 
 
Datum: 08. srpna 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to by si spíš strhnul závit v hliníku než by si poškodil válec
 
 
Datum: 07. srpna 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Valec krom hlinikoveho obalu je z litinove vlozky, ktera je tvrda, ale krehka... tezko by ses provrtal:-)
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
to ani náhodou, je tam ješto mrtě hliníku a i kdyby to byl odvrtanej, tak ti praskne vložka a neotočíš motorem, nebo to skoro nepojede. Jen ti to netěsní
 
 
Datum: 07. srpna 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
to asi ne pis ti tece to co motor nespali mi to taky tece z vyfuku a nedelam si z teho hlavu:-D
 
 
Datum: 07. srpna 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
no že by ses prorazil do válce semi nezdá... jedinej způsob jak to zjistit je, že sundáš válec a podíváš se. ale spíš zkus vyměnit těsnění a dát kratší šroubek nebo tam dej origo šteft. a jestli ses prorazil do válce, tak gratuluju, protože seš asi jeden z prvních nebo možná první na světě, komu se to povedlo:-D
 
 
Datum: 07. srpna 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: FICHT 555      IP: uživatel1409    
TAK TO FAKT NEVIM A NEMAŠ ŠPATNY TĚSNĚNÍ POD VYFUKEM
 
 
Datum: 07. srpna 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
čau chlapi, mám takový problém poslední dobou se z motoru za jízdý ozyvají takové zvuky jakoby píst narážel na hlavu ale de to slyšet nebo spíš i cítit jenom když je motor zahřátý... nevite čim to može byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: motor      E-mail:      IP: uživatel680    
no jasný v háji klikovka nebo nevim...
 
 
Datum: 07. srpna 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: FICHTL 555      IP: uživatel1409    
NEZNIČI TI TO SVÍČKU NEBO SE PODIVEJ JAKA JE MEZERA MEZI PISTEM A VALCEM JINK NEVIIM MOŽNA KLIKOVKA A VŠECHNO MOŽNY TAK ČUS AT TO SPRAVIŠ
 
 
Datum: 07. srpna 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel426    
čus lidi hele nevite kde bych mohl sehnat otáčkomer a tachometr na jawa 639 (třinda) jedno jestli pouzity nebo new. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mototechna,burza,inzeráty...!
 
 
Datum: 07. srpna 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel426    
oprava ne na 639 ale na 634 třinda sry
 
 
Datum: 07. srpna 2008 12:23
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel3701    
Zdarec lidi muže mi někdo poradit?klepe cinka mi v motoru mam babetu 210 a nechce jet do otaček prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
jak pisou tady kolegove vysypane loziska nebo polamane pistni krouzky popr mas vysypane loziska na klice jestli chces vedet vice tak icq 266-064-424
 
 
Datum: 07. srpna 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo rozsypany ložiska ae nevim jestli babeta naky vubec ma :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2008 11:26
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
Viděl bych to na polámané pístní kroužky,sundej hlavu válce,válec a podívej se ,jestli jsou ty kroužky na pístu v pořádku ,pokud ne ,tak je vyměň.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 11:04
 
<  2127  2128  2129  2130  2131  2132  2133  2134  2135  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 16:40:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu