Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 chci se zepat pujde klika z 05 do 21 dal bych mensi loziska pry tam jsou mensi a bude to mit lepsi vykon
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 12:47
 nn pasuje to, teda dá se říct  když do 05 dáš kliku z 21 tak musíš stočit primární kolečko aby ti dostatečně nalezlo na kliku...
Datum: 16. listopadu 2013 12:47
 Nemá náhodou klika z 05ky kratší osy setrváků??? Asi o 1,5 čísla???? Prostě tam nejde
Datum: 16. listopadu 2013 10:47
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Jak už jsem psal, musí se udělat hrníčkový vložky na ložiska 6203, jinak komora kliky je u 05 i 21 stejně široká, u 05ky dokonce o pár desetinek širší. Je to sice pakec, ale když není po ruce orig klika...15
Datum: 15. listopadu 2013 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel16426
 Jako nejde klika z j21 do j05 tak nejde klika z j05 do j21 ... Atyp ložiska.... Už jsem to zkoušel,v práci máme sklad ložisek o rozloze menšího domku a nenašel jsem taková ložiska....
Datum: 15. listopadu 2013 17:01
 no jedině to vyvložkovat no  ale já jsem nakonec zrepasoval 05 kliku...
Datum: 15. listopadu 2013 14:44
 Jen tak dál.. Taky jsem zastáncem názoru, že by se konečně ta Jawa měla někam posunout.. A tady už je to na dobré cestě ke vzniku nové Jawy 25...
Datum: 15. listopadu 2013 9:01
 Do jawy 05 jde dát klika z jawy 21???? To jsou a ale novinky... a od kdy? A naopak, tady z 05ky do 21čky jde dát????? Když je kratší o 1,5 čísla?????
Datum: 14. listopadu 2013 22:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 no jasně do 555 jdou 6003 a do 05 6203 ale musíš si nechat vyrobit hrníčkovou vložku, funguje to
Datum: 14. listopadu 2013 21:50
 ložisko podle ČSN takovýho rozměru nekoupíš... do pařeza jde dát klika z 21 ale do 05 takový ložiska nejsou a zakázkový by vyšli draho...
Datum: 14. listopadu 2013 21:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 No tak pokud jde o ty ložiska tak to že někdo neumí hledat v katalogu neznamená že takový neexistujou. Ale výměnou kliky z 05 za kliku z 21 výkon opravdu zvýšit nejde. Nic méně ta klika tam dát jde.
Datum: 14. listopadu 2013 20:59
 Vysvětli mi jak dostaneš menší ložisko do větší díry ,aby tam drželo a ložiska maj nákej závratnej vliv na výkon motoru? to chci vidět co to máš za ložiska ty chci taky
Datum: 14. listopadu 2013 20:38
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 aha sry
Datum: 14. listopadu 2013 20:03
 Ne, ty nám sděluješ že je lepší. Kdyby ses na něco ptal, tak bys tam měl dát otazník, ne? Od toho ten otazník je. A lepší není...
Datum: 14. listopadu 2013 19:55
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 ja se prave ptam v cem je lepsi
Datum: 14. listopadu 2013 19:52
 moje otázka zní jaký ložiska tam dáš?, nikdy jsme takový nenašel...
Datum: 14. listopadu 2013 19:51
 Zdravím. Mohu se zeptat, kde se vzala ta teze, že to bude mít lepší výkon?
Datum: 14. listopadu 2013 19:49
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Chtel bych se zeptat kolik mazete na CKR ojnici ? mam lehce upravenou seriovku..rozsireny sani i vyfuk. Doted sem mazal 1:33 . Jezdim na TSF. 1:40 v klidu ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 18:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 No asi takhle, seriovku mažu 1:33 i TSFkem a lehce upravenou cestovku s CKR taky a když jí dávám zabrat tak i víc. Nehulí to nekarbonuje tak co.
Datum: 14. listopadu 2013 18:26
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 mam dotaz mohu pouzit kartery z 05 a dat tam prevodovku kompletni z 21 a dale zapalovani s magnetem a kos spojky vydlicky atd dekuji a dale mam dotaz jsou gufera z pareza na 21 motor dekuji lukas
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 19:28
 Automat taky není kompatibilní
Datum: 14. listopadu 2013 19:28
 bude to vadit nebude ti to řadit správně prostě do 05 de jen převodovka origo nebo pařez a to i s automatem pařezáckym
Datum: 14. listopadu 2013 19:25
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 a z pareza a kdybych tam dal auomat razeni z 21 nebude to vadit
Datum: 14. listopadu 2013 18:38
 Do karterů 05 se ti převodovka z 21 nevejde... delší. Zápalko, koš spojky to už jo, ale převodovku tam nedostaneš
Datum: 14. listopadu 2013 18:25
Jméno: Juraj Racing
IP: uživatel16419
 Seso, ahoj, chcem objednat tovar ,cez slovensku postu, lenze pri objednavke mi stale vyhadzuj 9Euro za postu na Slovensko). Vies mi to niako objasnit? Dik za odpoved, spozdravom
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 19:48
 jasne postoner je bud 9eur za poslani prez kurira UPS a pres slovenskou postu je postovne za 10eur
Datum: 15. listopadu 2013 19:48
 jaky problem? ceny postovneho do zahranici.. tedy i na slovensko ze na naše kolem 300 penez.
Datum: 14. listopadu 2013 22:39
Jméno: Juraj Racing
IP: uživatel16419
 aj napriek tomu cena posty 10E ,GLS 9E....?? kde je problem?
Datum: 14. listopadu 2013 21:27
 draku klikni na ceskou vlajecku nahore v logo,,
Datum: 14. listopadu 2013 16:29
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, na jawě 555 má být baterka pod sedlem? Pokud ano k čemu má být zapojena ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 18:14
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Ok díky
Datum: 14. listopadu 2013 18:14
Jméno: combust
IP: uživatel14185
 na 555 není, na 550 se dávaly dvě plochý pod sedlo, živilo to klakson
Datum: 14. listopadu 2013 13:09
Jméno: kalos
IP: uživatel14122
 baterka není
Datum: 14. listopadu 2013 12:35
 Zdar. Pokud se nepletu, tak na 550, 555, 05, 20, 21 a ani na 23 žádná baterka není.
Datum: 14. listopadu 2013 11:49
 Zdravim mam jawu 555 rv.1958 chtel jsem se zeptat jake dily maji byt chromove a jake pozinkovane a jake stribrne dekuji moc chci jej renovovat mam predni kolo ze slabima spicema a zadni kolo se sylnejsima ma to tak byt a klakson je schovan pod prsickama A BARVA RAVKU JE JAKO MOTO KLASICKA JAWACKA PROSIM O RADU NUTNE
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 12:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no tak ten klakson je tam evidentně dodělanej, takže ten dej normálně pod přední světlo... povrchovky teda platěj tak, jak jsem ti je psal už v minulim dotazu...
Datum: 15. listopadu 2013 12:29
 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201843623643896&set=a.10201843320796325.1073741828.1581950100&type=1&theater rnhttp://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201843623683897&set=a.10201843320796325.1073741828.1581950100&type=1&theater
Datum: 14. listopadu 2013 22:51
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 tak já nevim, co chceš slyšet... o několik příspěvků níž jsem ti to vypisoval... klakson pod prsíčkama je minimálně divnej, ale nevylučuji to! viz http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=63970 ... chce to fotky, detailní fotky a detailní info, jak je co provedeno, resp. jestli jde o bzučák či klakson, příp. jak vypadá atd... každopádně bez fotky je těžko radit...
Datum: 14. listopadu 2013 9:54
Jméno: pepa
IP: uživatel16416
 jj pokud je to velký klakson na velkou motorku tak to není 555 ale 550 ... a to kolo s celou rozetou tam má nýt uplně jiné než na pozdějších pionírech ......kdyžtak dodej fotku stroje at sme si jistí že to není nějaká skládačka
Datum: 14. listopadu 2013 9:06
Jméno: n
IP: uživatel1272
 tak to ale asi není 555 ale 550!
Datum: 14. listopadu 2013 7:01
Jméno: v
IP: uživatel1272
 ahoj prosím mama takovy dotaz jak je velka burza v nupakach??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 22:36
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 V sobotu se tam taky chystám. Ještě jsem tam nebyl, tak jsem zvědavej.
Datum: 14. listopadu 2013 22:36
Datum: 14. listopadu 2013 13:31
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Jo, ke krávě
Datum: 14. listopadu 2013 13:16
Jméno: v
IP: uživatel1272
 docela dost věci na peraka . Nemohl by si to k nicemu prirovnanat??
Datum: 13. listopadu 2013 21:48
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 docelato jde co shanis
Datum: 13. listopadu 2013 21:38
Jméno: Jara
IP: uživatel14157
 Zdar draci, pulil sem motor z pionýra a jak sou v karteru zavity pro šrouby co je držej po hromadě, tak ty kolem kliky, skoušel sem do těch závitů dloubnout lehce šroubovakem.. jestli tam neni bordel nebo tak ale přišlo mě spiš, že vtom je nějaká pasta ve všech těch kolem kliky. Nevíte jestli tam ma bejt popřípadně proč? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 21:42
 Ach jo... ta pasta je těsnící tmel neboli silikon (alternativa papírového těsnění)... Zalezlo to tam, když se dávaly kartery k sobě. Neřeš
Datum: 13. listopadu 2013 21:42
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím lidi, chci vás požádat, jestli byste mi nepomohli identifikovat jedny světla (nejspíš pozičky) sám nevím z čeho jsou díky za každý nápad
tady https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1426200_660268740670617_601158602_n.jpg a https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1395205_660268737337284_536560548_n.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 16:56
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dík chlapi
Datum: 16. listopadu 2013 16:56
Jméno: Fox
IP: uživatel9494
 V téhle barevné kombinaci spíše starší tramvaj T3
Datum: 15. listopadu 2013 13:01
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jakube236! Jo sú to poziční světla z autobusu který vycházel z Trambusu. Nebudu tvrdit, ale tuším označení ŠKODA 706 a ešče nejaký písmeno, nebo tak neco. Esli Ti to trochu pomože? Esli sem se spletl, toš promiň! Toš tak.
Datum: 14. listopadu 2013 19:20
 Nazdar lidi, potřebuji poradit jak mám u fichtla zapojit elektriku, aby šla jiskra prosím napište. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 10:14
Datum: 14. listopadu 2013 10:14
 3  Od zapalovací cívky na kladívko, z kladívka na indučku pól č.1 a z pólu č.15 kabel na kostu  + ještě VN kabel a fajka
Datum: 13. listopadu 2013 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 2
Datum: 13. listopadu 2013 21:56
 Nevymejšlet krávoviny a zapojit to podle schématu, akorát si odmyslet ostatní věci ne...vždyť jsou to dva, tři dátky ne?
Datum: 13. listopadu 2013 21:46
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 No pokud ti de jenom o jiskru, tak sem u 30W zapalování viděl že ze zapalovácí cívky vede kabel na 1 a na 15 od indukčky vedly ty zbylý dvě cívky nevim jakej to mělo význam ale funguje to. Indukčka tam je 6V.
Datum: 13. listopadu 2013 21:03
 Podle schématu...
Datum: 13. listopadu 2013 18:32
Jméno: Tom
IP: uživatel12266
 Zdravím měl bych dotaz zda někdo neví jaký kuležel má klika na pionýra ze strany zapalování a primárního kolečka? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2023 14:31
 Čau! On se jen prepsal, myslel kuležer...
Datum: 21. prosince 2023 14:31
 Zdar  Ten kuležel mě rozsekal..  Kterej typ myslíš?
Datum: 13. listopadu 2013 10:57
 zdaravím,potřbuju poratit s jawa 50/21 .na jdeničku táhne uplně skvěle ale jak dám dvojku tak strácí otáčky a dusíse.mám všechno vačištěno udelal jsem praktycky vše co mě napadlo ale nic nepomáhá.Díky i zajakou kolyv radu . (pokud vás napadne více veci co udelat tak je napyšte )
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 19:04
Jméno: sel66
IP: uživatel16420
 Díkes ,Skusimto .Jen pro péro žiju v česku teprve 1rok a moc ji neumym  (sem z Německa )
Datum: 14. listopadu 2013 19:04
Datum: 13. listopadu 2013 15:33
 Ha! Jirka si hraje na slušného  . Ale skus s tím plíškem štelovat a nebo s jehlou jinak to může taky být tím že ti asi profukuje hlava nebo válec a možná že i svíčka
Datum: 13. listopadu 2013 15:06
Jméno: jirka
IP: uživatel16398
 Máš pravdu teď jsem si toho také všiml, je to ostuda. omlouvám se.
Datum: 13. listopadu 2013 6:46
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nejdřív si dej lekci češtiny
Datum: 12. listopadu 2013 23:21
 čau, hele měl jsem to sami na 21 a potom jsem vyčistil trisky a vyšteloval jsem plíšek v plovákovce a bylo to v pohodě a ještě můžeš zkusit vyčistit nádrž. Snad to pomůže.
Datum: 12. listopadu 2013 21:30
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 caau mam problem taky vam porad praskaj ty stefty jak vam drzej hlavu a valec po hromade u karteru me se dneska zlomil tak ho mam vyndat ven dekuji koukam ven maximalne 1mm a nemate nejaky navod jak e tomuto praskani steftu vyhnout dekuji ne ze budete psat at to tolik nedotahuju dotahuji to s citem
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 17:11
Jméno: standa
IP: uživatel16426
 Svou blbostí jsem před 12 lety ulomil šteft na j05,soused to vyndal vytahovákem. Jinak ten šroub/svorník je tak pevnej,že to spíš strhneš matici než by "prasknul" (???? )
Datum: 15. listopadu 2013 17:11
Jméno: kalos
IP: uživatel14122
 kleště by mohli stačit,závit je nataženej , dotahovat s citem a křížem je to jenom 6 mm
Datum: 13. listopadu 2013 10:55
 Navařit, vyšroubit  Nevrtej, zkurvíš závit. No a pak už jen nepožívat klasickou závitovku.. Není tak pevná.
Datum: 13. listopadu 2013 10:48
 Nejjednodušší je vyleptat to kyselinou... dá se sehnat v drogerce, nebo v kdekoliv jinde a je to řešení blbuvzdorný.
Datum: 13. listopadu 2013 9:55
 A kdybys nevěděl tak matky při dotahování, musíš dotahovat postupně a do "kříže"
Datum: 12. listopadu 2013 21:02
 Tak jako...šlo by to, ale musel bys to umět no...
Datum: 12. listopadu 2013 20:29
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 jo kyselinu nemam pujde to vyvrtat a pak prejet zavitnikem
Datum: 12. listopadu 2013 20:26
Datum: 12. listopadu 2013 20:15
Jméno: Tomas
IP: uživatel16409
 Dostal jsem babettu a používám jí k dojíždění k vlaku abych nemusel autem. Je to super a chci jezdit dokud nebude sníh - dřív jsem musel denně autem tak teď holt jen na zimu. Na tý cestě jednou za čas potkám známou a autem jsem jí vždycky vzal. Je to tak asi 2-3km už jsem jí tam potkal zas, poznala mě a mávla. Tak se chci zeptat jestli by šlo že bych jí na tý babettě svez taky. Je to cesta kde fakt nic nejezdí takže mi nejde o policajty ale o to jestli to ve dvou půjde. Má takový to delší sedlo takže myslím že v tom by asi problém nebyl - ale uveze nás? (já 79 a ona odhaduju asi tak 70) Je to prázdná silnice chvilku rovinka ale pak i docela pěknej a táhlej kopeček, tak aby nemusela v půlce nakonec ještě sesedat že se to přehřeje? Nikdy jsem to ve dvou nezkoušel tak čekám že to asi pojede už dost těžce? Dá to ten motor nebo to nejde vůbec a mám dycky jen mávnout na pozdrav a jet dál?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 10:50
Jméno: kalos
IP: uživatel14122
 jak řekl péro,odděláš ji......(myslím tu babetu)
Datum: 13. listopadu 2013 10:50
 Přinejhorším přišlápneš  Zkus zahodit Babettku a osedlej fichtla, tomu to už zase tak vadit nebude..
Datum: 13. listopadu 2013 10:33
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 a stojí ta známá za to? Jestli ne, tak bych jí teda akorát zamával
Datum: 12. listopadu 2013 21:27
 Ciao je brutální stroj, to jak se na tom dá jezdit po zadním je jedna věc, ale že když do toho naliješ 100 oktan tak to letí přes 70 je věc druhá  samozřejmě opravdovejch 70...
Datum: 12. listopadu 2013 19:55
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 Měl jsem babetu Ciao (nejjednodušší jednorychlostní motor bez variátoru) a dva to teda uvezlo,ale jen po rovině a nebo do jen mírného kopce,v kopci se zastavila a spojky smrděli ... a dostávalo to na prdel fakt zle .. Nejen motor...i kola...nosič... Je to blbý,ale to co píše Péro ber jako fakt... Buď chceš jezdit na babetě a nebo na kamarádce ale oboje dohromady nejde
Datum: 12. listopadu 2013 19:41
Datum: 12. listopadu 2013 19:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vyber si jedno....budto strhej babettu nebo kámošku.Ve 2 to jede , ale nepočítej s tím že životnost všeho bude nějak vysoká.
Datum: 12. listopadu 2013 18:19
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 dnes mi praskl sroub v zavitu jak mate zapalovani simsona jak jsou ty klinky co drzi zapalko vůbec nevim co mam ted delat můžete mi někdo poradit??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 20:40
Datum: 13. listopadu 2013 20:40
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 mohl bysmi ten navod najit ja nevim kde?
Datum: 13. listopadu 2013 20:25
 O pár příspěvků výše jsem dával návod jak vyleptat zalomený šroub.
Datum: 13. listopadu 2013 17:52
Jméno: honza
IP: uživatel16412
 jo v karteru a kdyz zavitnik nemam muzu to udelat treba vrtakem ten sroub by cislo 8
Datum: 13. listopadu 2013 10:46
 Zdar. To jsi zalomil šroub v karteru nebo jak?
Datum: 12. listopadu 2013 19:12
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Že by vyvrtat o číslo větší závit ?
Datum: 12. listopadu 2013 19:09
 Zdar, mám takový zajímavý dotaz ohledně výfuků - doutník VS zkosený. Subjektivně mi přišlo, že zkosený se dá při dobrém nastavení dost přetáčet,
ale v kopci jsem musel podřazovat dřív než s doutníkem, s doutníkem se daly kopce "bublat za 3 a pohoda.
Je to jen náhoda nebo jen špatný nastavení ?
Docela mi to zajímá, jaký na to máte názor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 18:07
 Super, tak to není jen můj pocit, ale fakt
Datum: 12. listopadu 2013 18:07
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 Dalo by se s tim zhruba souhlasit,ty rozdíly nejsou až tak markantní,ale doutnik má lepší spodek a mustang víc točí...
Datum: 12. listopadu 2013 17:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mám podobnou zkušenost...
Datum: 12. listopadu 2013 16:23
Jméno: §0 NZ
IP: uživatel16407
 Zdravíčko draci, tak pomalu začíná zima a chci se zeptat zda necháváte před jízdou zahřát své auta. Mám octavii II 1.9 pumpe diese  , nechávám asi tři minuty, ale mám pocit, že je to bezúčelné? Před oktávkou jsem měl felicii 1.6 benzin a tu když jsem nechal pět minut a potom jsem sedl a jel tak hned topila. Ale zajímá mě to spíš kvůli životnosti motoru, ne kvůli topeni.  Motorkám zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 20:24
 matouši kdyby měl motor nohy,nakope tě do kulí.
Datum: 13. ledna 2014 20:24
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel16695
 Hyundai Elantra 1.6 77kW, jak chytne tak vytočim okamžitě někam na 3500, někdy i víc aby chytla na všechny válce a hned nechcípla.Ale to jen na okamžik ráno za studena, pak nechám cca 30 vteřin klapat aby necukala a v klidu jedu, moc to zbytečně za studena netočim a nešlapu na to, dokud nepovyleze ručička. Jezdím na E85, když je do toho vyjmečně přimíchaná trocha benzínu tak i v mrazech tohle nemusím dělat. Jinak i v minus 20ti to na čistej E85 startovalo, dokonce i když sem měl v prdeli baterku a nemohl sem dlouho točit. Letos tam radši mám 90 Ah.  Jinak motor má naklapáno 250 tis, dokonce sem i jezdil třeba 45tis. na jeden olej, v poho šlape jak má.
Datum: 13. ledna 2014 2:33
 já mám Peugeot 406, sice benzín 1.8 16V a nechávám to ohřát v zimně jen tak než oškrábu okna a očistim auto od sněhu, pak jedu a volnější jízdou se to ohřeje a topí to skoro hned, takže je i za chvíly odmlžíno
Datum: 12. listopadu 2013 21:32
 Jojo stando taky to tak dělám, ráno skočím do auta, nastartuju, oškrabu to je cirka minutka až 2 a pak chvilku piánko si to brnkám do těch 2000, jakmile už jde cejtit ohřátej olej a turbo pěkně začne tahat, pohne se ruka na vodě, už se jí dá pomale nakládat trochu víc  ony tyhle starý TDička toho snesou fakt hodně.. jde taky o to jakej olej tam je, jak často ho měníš, najetý km... atd
Datum: 12. listopadu 2013 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 No to už je docela extrém,ale benzínum to moc nevadí ... Ty jsou ba naopak choulostivější na to,že do toho takle skočíš v mrazu,dáš tomu céres a po 1km to vařící chcípneš a za hodinu znova - to je do půli roka hlava v prdeli...u nafty(resp.TDi) to až tak neva,protože se to za ten kilák v mrazu ani neohřeje... No nic,to sou extrémy ... Kdo nemá v palici "vykydáno" tak nemusí řešit... Pro normální lidský používání jsou opravdu motory blbuvzdorný...
Datum: 12. listopadu 2013 13:36
Jméno: mustang23
IP: uživatel14518
 Taky sem videl borce , kterej sed do laguny 1.6 16v , v -15 stupnich , dal plnej kotel , motor si zaspival s omezovacem a bylo zahrato , nevim jak dlouho mu to vydrzelo ,ale prej to dela casto a motor ma uz 250 tkm  . Muj nazor je , že tyhle věco sou blbovzdorny a extremne naddimenzovany (jinymi slovy pro normalní užití) takze jestli budes zahrivat o par set otacek jinde , vubec nic se nestane .
Datum: 12. listopadu 2013 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 Řiká se že s TDi máš nastartovat a jet v nízkejch otáčkách do cca 2000 protože ty motory maj tak velkou účinost že se neohřejí a navíc na volnoběh to hovno maže. Osobně to u Oct I. TDi řešim tak,že nastartuju,je to trochu konzert,takže napřed necham sednout hydroštely aby přestaly klepat ventily,pak to necham ještě minutu až dvě,ono si zatim všechno v motoru popovidá,přestane to hulit a jedu v klidu okolo těch 1500-1600ot/min než se hne ručička na vodě. Ovšem nemam to auto úplně seriový,s holou serií je lepší jet okolo 1800-2000 ot/min aby se to zbytečně nepodtáčelo. Ale jinak to není potřeba nějak extra hrotit,znam hafo lidí co to natočej a hned jedou naprosto normálně a auta jim jezdí naprosto v pohodě. Takže tak.
Datum: 12. listopadu 2013 9:29
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Stačí pár sekund volnoběhu a pak můžeš vesele vyjet. Podle mě je mnohem lepší to zahřát klidnou jízdou než volnoběhěm, protože voda se sice ohřeje rychle, ale oleji to trvá podstatně dýl. A ten volnoběhem jen tak neohřeješ.
Datum: 12. listopadu 2013 8:51
 Nezahřívám.. Sednu, nastartuju, oškrabu a jedu. Jen to tak nehoním, dokud se to trochu nezahřeje..
Datum: 12. listopadu 2013 8:30
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Životnosti to rozhodně nepřidá, protože na volnoběh se ztuhlý olej špatně rozstříkává, tudíž to špatně maže. Ale ono je to super, nastartovat, zapnout ventilátor, oškabat okna a pak už se odmlží sami.
Datum: 12. listopadu 2013 8:19
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar včéra jsem koupil dalšího fichtla vždy když jsem startoval start.pákou tak se sem tam páka sekla a zustal v seklé poloze když sem za ní škubl tak odskočila a zas to fungovalo a tak furt dokola ale dneska se to opět seklo tak sem s tím škubl ale když chci startovat tak šlapu do prázdna. myslíte že se mohlo rozpulit start. kolečko?na roztlačení normálně chytá. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 12:59
Jméno: miselin4
IP: uživatel16408
 když couvám tak se ozývá z převodovky podivné rachtání to bude asi ono že?
Datum: 12. listopadu 2013 12:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 spíš bych to viděl na rozskočené kolečko, pokud se to stalo tak bacha aby se ti kousek nedostal mezi kola převodovky jinak jí vyhodíš celou
Datum: 12. listopadu 2013 10:07
 To bude startovací segment..
Datum: 12. listopadu 2013 8:28
 zdar draci opravuju babettu 210 neradila , pricina byla ve spatnym guferu kterym protikal olej mezi buben a pakny a ty tak prokluzovaly , vymenil jsem gufera na rovince nebo z mirnyho kopce obcas preradi ale jak kdy do mirnyho kopce vubec spis ve vyssi rychlosti zacne prskat a nema vykon :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 8:31
 Tak tak, nastav zapalko, vyčisti vejfuk a uvidíš..
Datum: 12. listopadu 2013 8:31
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 problémy s žazením může dost často způsobovat nedostatečný výkon motoru!!už jsem se o tom taky přesvědčil...a píšou to i v příručce
Datum: 11. listopadu 2013 21:00
 zdar, hele tata má babetu myslím, že taky 210 a dělá mu to samé, tak jsem to rozdělal a nasypal jsem do toho popel a začla řadit, ale dlouho to nevydrželo asi tak pul rok. no nevím zkusit to můžeš.
Datum: 11. listopadu 2013 19:44
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 caau mam veliky problem a nevim co stim doma jsem nasel valec i hlavu s pistem ktery je na 3 krouzky tam jsem krouzky koupil dal jsem to tam vse atd nakopnu cvyli bezi ale po chvyli tam neco rachta ale hodne tak jsem to chcipl sundal hlavu a byly na hlave nalepeny kousky kovu asi hliniku mno tak jsem sundaal i valec kroky pist jsou dobry dam to tam vse dohromady a zase ted skusim vimenit valec nevi nekdo cim to je diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 8:33
 A teď hurá na češtinu
Datum: 12. listopadu 2013 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 To se drolí spodní ojniční klec,v brzké době čekej i jehly
Datum: 12. listopadu 2013 6:27
 pokud neni na pístu nic napsaný tak zámek prvního kroužku musí bejt směrem k sání tudíž u pína nahoru
Datum: 11. listopadu 2013 20:37
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 ano prvni zamecek smerem k svicce je na hore
Datum: 11. listopadu 2013 20:36
Jméno: Ivan
IP: uživatel16406
 Asi si dal ten píst obráceně ne ? Máš to šipkou na pístu k výfuku ? Nebo k sání ?????
Datum: 11. listopadu 2013 20:32
|



|