Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Americana
IP: uživatel2656
 Ahoj,prosim nevíte někdo proč mi střílí moje jawa 21 do výfuku? Když ji chci nakopnout tak to střelí,tak to udělá asi 3krát a počtvrtý teda chytne,ale tak za 5 vteřin chcípne.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 14:56
Jméno: Standa
IP: uživatel3720
jednoznacne predstih...a odtrh...mozna spadli kladivka a mozna to nekde na kladivku blbne a hazi to jiskru i kdyz nema...kazdopadne vadu hledej v zapalovani...kdyby to byl simerink tak by to skytalo do karburatoru..
Datum: 09. srpna 2008 14:56
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja bych sesteloval predstih
Datum: 09. srpna 2008 13:47
Jméno: Josef
IP: uživatel1318
to nebude předstihem střílíto proto že se tam nasavá falešnej vzduch přes simerinky musíš koupit simerinky!!!
Datum: 09. srpna 2008 13:44
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
hle to by mělo bejt předstihem. Skus ho postelovat
Datum: 09. srpna 2008 12:45
Jméno: rpt
IP: uživatel3719
 ahoj byl bych moc rad kdyby mi nekdo poradil co udelat s fichtlem aby byl vykonejsi sroubek na otacky us sem steloval ale malo taha cim to je??(asi by byl vhodny vybrus motoru ale nebyla by jeste jina moznost??)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 11:32
Jméno: brisK
IP: uživatel3691
malo taha ?? to može mit i jiné možnosti na ten vybrus sa podivej jestli neni ve valci schodek tak to zistiš nejlip
Datum: 09. srpna 2008 11:32
 Zdravím všude sháním návod jak viměnit na klikovce oje nevíte někdo jak na to???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 18:35
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
To jedině repasovat,jestli ji máš vylágrovanou....
Datum: 09. srpna 2008 18:35
Jméno: Kubus
IP: uživatel210
Asi myslíš ojnici co..? TAk to jedině rozlisovat celou kliku. Ale to doma neuděláš. To dej radši někomu, kdo má lis a trochu se v tom vyzná! Stejně si ji potom budeš muset nechat vyvážit a vycentrovat...
Datum: 09. srpna 2008 12:31
Jméno: zeli
IP: uživatel175
co je to oje?
Datum: 09. srpna 2008 11:46
Jméno: hh
IP: uživatel436
 zdárec přestala sem mi vypínat spojka, jednoho dne sem se rozjížděl do kopce, vypnul spojku, kruplo to a od ty doby nevypina. este sem to neotviral ale mam to v planu v nejblizsi dobe az bude cas, nevite nahodou v cem by moh bejt problem, myslim za ta tycka skrz se hybe.... dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 13:40
ja minulej rok jezdil uplne s holou mezilamelou a taky jsem jezdil... rozdelej to a uvidis co tomu je
Datum: 09. srpna 2008 13:40
Jméno: hh
IP: uživatel635
co s tyčkama?
Datum: 09. srpna 2008 11:56
Jméno: jawel
IP: uživatel3104
no tez by to mohla byt mezilamel ale spis to budou ty tycky
Datum: 09. srpna 2008 11:41
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
nevím možná mezilamela jak jsou na ni ty zuby tak uz je mas asi sjete vypust olej sundej leve viko a podivej se PS nepostracej pruzinky a take serepeticky
Datum: 09. srpna 2008 11:21
Jméno: sharky
IP: uživatel436
 nazdar ve spolek, mam problemy s fikem. nakopnu ho napoprve, tak pul hodiny jde jak pila, a po +- pulhodine zacne vynechavat a chcipne. pak kdyz ho tlacim tak jen sem tam skytne, na nakopnuti se roztoci a hned chcipne, a po chvili se s vynechavanim rozjede, a pak uz jde zas normalne...svicka je potazena cernym karbonem, pritom smes redim 1:40. co s tim? diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 6:51
Jméno: sharky
IP: uživatel272
no prave ze to pak zas jede bez čištění svíčly.... a dělalo mi to i když sem v převodovce neměl skoro žádnej olej..
Datum: 10. srpna 2008 6:51
Jméno: Standa
IP: uživatel3720
mozna ti to zere prevodak,jak to zaspini svicku tak to prestane jet...
Datum: 09. srpna 2008 14:58
jestli se ti ta svicka porad zanasi tak jestli ti to nezere prevodak guferem,potom je cerna,jo a musis ji ocistit aby ti to jelo?
Datum: 09. srpna 2008 13:09
Jméno: Monty
IP: uživatel13
asi nezbyde nic jiného než kompletně seštelovat elektriku a karbec... vim že mě to dělalo taky ale když sem se v tom asi den rýpal tak už bylo všechno v pohodě
Datum: 09. srpna 2008 10:34
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 čau chci se zeptat jak mám zkrátit primární řetěz... nikde tam nevidim žádnou spojku nebo něco ším bych to rozdělal
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 19:59
musíš flexou obrousit ty roznýtovaný konce jednoho článku z řetězu a vyklepnou a pak to spojit spojkou
Datum: 09. srpna 2008 19:59
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Datum: 09. srpna 2008 11:42
Jméno: Monty
IP: uživatel13
no i kdybych kopil nový tak ho budu muset krátit
Datum: 09. srpna 2008 11:29
No lepší je koupit novej ale pokud chceš tak prosím. Musíš koupit sponku na primární řetěz a ten řetěz se rozmontovává takhle: buď tou fryčkou co radí kolega nebo vezmeš důlčík nebo nějakou tvrdou kulatinku na ten průměr čepu a mlátíš jako o život. Jenom to polož na nějakou matičku at má ten čep kam jít ale tou fryčkou je to jednodušší hlavně nebrus do řetězu.
Datum: 09. srpna 2008 11:18
Jméno: hh
IP: uživatel436
tak to nevim to mi nejak uniklo...
Datum: 09. srpna 2008 10:30
Jméno: Monty
IP: uživatel13
dřív tu ale bylo primární kolečko které mělo 9 zubů a v popisu bylo napsané že se doporučuje zkrátit řetěz o jeden článek a já nevim jak
Datum: 09. srpna 2008 10:23
Jméno: hh
IP: uživatel436
primarni retez se nezkracuje, kdyz je moc dlouhej tak je vytahanej a dava se novej
Datum: 09. srpna 2008 10:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
flexou ho rozdelas v poho
Datum: 09. srpna 2008 10:17
 Zdravíčko pánové. Chtěl jsem se zeptat, zda 60koví kit na fíká vydrží stejně jako 50koví.. ? Všude se mluví o tom že to rychle odejde, protože na to neni motor stavěnej, tak se ptám jak dlouho to teda vydrží..? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 20:03
no klika ti dlouho nevydrží, není konstruovaná na větší tlaky a taky ložiska na klice ti můžou odejít, nejdřív ale podle mě odejdou ložiska v ojnici, jak pouzdro nahoře u pístu, tak dole na klice, pokud bys tam měl jehlový ložisko, tak by to mohlo vydržet víc, ale pouzdra jsou citlivější na změnu tlaku
Datum: 09. srpna 2008 20:03
Jméno: Standa
IP: uživatel3720
Pokud tam mas zdravou kliku sse zdravym futrem a dobrou jehlovou kleci dole tak to musi vydrzet...zas takovy rozdil v tlakach a vykonu tam neni...
Datum: 09. srpna 2008 15:00
Jméno: zeli
IP: uživatel175
zalezi jak s tim budes jezdit.. kdyz s tim budes jezdit ''jako prase'' tak ti to dlouho nevydrzi ale kdyz budes jezdit normalne tak muze vydrzet furt... zalezi taky na stavu kliky co tam mas
Datum: 09. srpna 2008 11:44
Aha a za jak dlouho odejde? Sem koukal že nová stojí nějak 1500,-
Datum: 09. srpna 2008 11:11
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Válec s pístem vydrzi ale odejde klika brzy
Datum: 09. srpna 2008 11:07
 Zdarec draci... Nevíte nekdo o nejakem srazu fíků v Českém Ráji. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 9:29
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 cau hosi chtel bych se zeptat co mam udelat aby mi svicka hazela vetsi jiskru pac kdyz ji vyndam a skusim vo zebra tak tam skoro zadny nejsou a to mam novou svicku nekde z tadydle tech dotazu sem vycet ze bych mel nejak posunout zapalkem atd.... co mam presne udelat ? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 11:09
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
to co rikaji tady kolegove nebo mas spatne VN kabel Zkontrolovat i fajfku
Datum: 09. srpna 2008 11:09
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Nastav odtrh na kladivkach
Datum: 09. srpna 2008 10:49
Jméno: Votazka
IP: uživatel720
Vyměn kondík a zkontroluj kabely a cívku !
Datum: 09. srpna 2008 9:58
Jméno: brisK
IP: uživatel3691
 Zdravim je nolmalní že mě 23ka za studena naskočí na první našlápnutí (někdy na druhé) a při zahřátém motoru je to už větší problem tak na 5-14 je to normal ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 10:05
Jméno: Monty
IP: uživatel13
stopro svíčka
Datum: 09. srpna 2008 10:05
Jméno: brisK
IP: uživatel3691
s tou hladinou se trochu pohraju ale do ničeho vrtat nebudu pač to neni pro mě řešeni pač když to vyrobili tak tam vzdušník provrtaný taky nebyl a jelo to OK - eště zkusim vyměnit tu svičku a uvidim
Datum: 09. srpna 2008 10:03
máš moc bohatou směs (volnoběžnou), sniž trochu hladinu v karbu ale tak aby to ještě jelo v pohodě při plnym plynu, nebo se dá ještě provrtat vzdušník volnoběhu....
Datum: 09. srpna 2008 1:21
Jméno: brisK
IP: uživatel3691
mam tam brisku N15C takže tam mam dat N14C ???
Datum: 08. srpna 2008 23:03
to je moc teplá ssvíčka . ja mam na 23 starou PAL 7 a šlape jak motorovka na 1-2 slápnutí
Datum: 08. srpna 2008 22:48
 Čauviď potřebovall bych poradit. za jízdy mi střílej plyny karburátorem nevím čím to je. prosí moc o radu. předem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 20:07
ještě by to podle mě mohlo bejt to, že je motor a tedy válec a hlava přehřátá, takže část sněsi ti vzplane dřív, než se dostane nad píst a horkým válcem se zapálí sama bez pomoci jiskry, tudíž ti chytne ještě dřív, než píst uzavře přepouštěcí kanálky a ten vzniklý tlak ti de zpět kanálkama a do sání a pak do karbece a z karbece ven hrdlem na sání vzduchu
Datum: 09. srpna 2008 20:07
Jméno: Monty
IP: uživatel13
klasika - předstih, odtrh
Datum: 09. srpna 2008 10:35
prej to je predstihem ale ja nevim me to dela aj kdyz mam spica predstih.. myslim si ze hodne pomuze membranove sání...a le nevim co myslim tim srili esli jako rany tak to je na stopero presdstih ale esi jen vidis jak ti z toho tryska smes jak me tak bych dal asi klapku ale nevim esi to pomuze.. pockej si na jiny odpovedi
Datum: 08. srpna 2008 23:05
 Nazdar Jaweťáci, nemáte někdo náhodou doma náhon na Jawetu? Tím myslím ten bazmek co je přidělaný na náboji předního kola. Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 9:22
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Já mám na své Jawettce
Datum: 09. srpna 2008 9:22
Datum: 08. srpna 2008 22:25
Jméno: hon
IP: uživatel2971
 Zdare chci se zepatat na co je karbec VEB BERLINER VERGASER FABRIK KNBS17-5 je to zrejme s nejake predvalecne motorky fakt nvm diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 22:10
 dneska jsem si kopil http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_109.html a na konci a na zacatku mamzety neni takovej dratek na tz my stary mamzete byl ale tu starouz uz jsem vyhodil a tak jak to mam udelat aby mi to z karburatoru nepadalo na jedny strane to drzi jenom kvuli tomu ze je tam otvor na zasroubovano šroubku DIKY ZA ODPOVĚDI
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 13:21
hosi to chce logicky myslet snad nekde doma najdes objimku ne a tim to pritahni
Datum: 09. srpna 2008 13:21
Jméno: Votazka
IP: uživatel720
vem drátek a přidrátuj to tak to mam i já :
Datum: 09. srpna 2008 10:05
j.. řekni že chceš eskapásku..
Datum: 08. srpna 2008 22:25
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
tak jednoduše si zajdi koupit ty objímky na šroubek a stáhni to.
Datum: 08. srpna 2008 22:15
Jméno: 21
IP: uživatel1640
 čau když jedu a motor je víc v tahu tak se mi začnou ozývat pístní kroužky děla to takovej zvuk cr.. crr. cr... je to i dost hlasite, motor je po vybrusu dobře zajetej tak nevim proč to děla... a jinak jede dobře...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 20:11
mě taky, jak píše Standa, taky sem se lek, že to budou kroužky, ale dělalo to jen volnoběh, takže sem zjistil, že to nejsou kroužky, ale vytahanej primární řetěz
Datum: 09. srpna 2008 20:11
Jméno: Standa
IP: uživatel3720
Datum: 09. srpna 2008 15:05
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
a nenapadlo tě že to může cinkat plovák. ten většinou cinká.
Datum: 09. srpna 2008 14:05
Jméno: 21
IP: uživatel1640
ale přitom to fakt tahne a jede a to by stačili vymněnit jen pistni kroužky? nemohl se poškodit nejak valec nebo pist přitom zajížděl jsem správně...
Datum: 09. srpna 2008 10:00
Jméno: 21
IP: uživatel1640
ale přitom to fakt tahne a jede a to by stačili vymněnit jen pistni kroužky? nemohl se poškodit nejak valec nebo pist přitom zajížděl jsem správně...
Datum: 09. srpna 2008 9:59
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
pokud je klika OK tak uz jedine ze si to spatne zajel....novy krouzky
Datum: 09. srpna 2008 7:49
Jméno: 21
IP: uživatel1640
ale ložiska gufera jsou nový a klika je jednou repasovana bylo nani napsano B a nehrka ale jen nepatrne do stran ale to každá tak nevim co to je ale trochu mne to vadí....
Datum: 08. srpna 2008 22:45
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Weaponmane ma to po vybrusu co my menit ty pako to bude klika na 100% nebo loziska na klice
Datum: 08. srpna 2008 22:13
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
to mne delalo taky vymenil jsem pist a valec a karburator made in home a jede to ve vysokechj jak krava
Datum: 08. srpna 2008 22:06
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
tak se podivej jestli nejsou polamane nebo jestli neni vylitana klika
Datum: 08. srpna 2008 22:05
Jméno: jaw 350/638
IP: uživatel2257
 zdarec nevite kdo promněřuje zapalovaní ??,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 11:13
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Tak ja ti to reknu Pán Multimetr zije v eletru nastavis si na nem ohmy a jak jsou shodne s popisem zak je zapalko dobre
Datum: 09. srpna 2008 11:13
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
vim
Datum: 08. srpna 2008 21:55
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 21:56
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
NE!
Datum: 08. srpna 2008 21:56
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
 Cau draci.Nevyte nahodou jakou ma priblizne hodnotu valec na 555 pareza?Jeden sem dnes nasel u dedy na povalu(ja mam 23 Mustanga takze mi je knicemu)a je celkem zachovalej(ten valec)...Nema ani ryhy na vlozce..dik za odpovedi.cuz
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 13:31
tak to pořadne vypískuj,a pak ti určitě cena stoupne...
Datum: 09. srpna 2008 13:31
ani ne 150 je dobra cena sice asi se na pareza newiraby ale neni to holt nowy
Datum: 09. srpna 2008 13:24
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
No 150 sa mi zda dost malo ne?Dyt se to uz nevyrabi.A na fichtla(jako 21)stoji new valec kolem 800.No sice tenhle neni novy ale doufal sem ze to ma hodnotu aspon 400-500...
Datum: 09. srpna 2008 12:15
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
No 150 sa mi zda dost malo ne?Dyt se to uz nevyrabi.A na fichtla(jako 21)stoji new valec kolem 800.No sice tenhle neni novy ale doufal sem ze to ma hodnotu aspon 400-500...
Datum: 09. srpna 2008 12:07
tak 150 jestli je fakt pěknej
Datum: 09. srpna 2008 1:23
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
Nema polamany rebra.Je dobrej..zachovalej..
Datum: 08. srpna 2008 21:46
Jméno: johny
IP: uživatel2090
ma polamany zebra?? vetsinou se ta cena pohybuje od 0-300Kč
Datum: 08. srpna 2008 21:41
 schvlane kolik lidi z vas ma JAWA 50/550  a pls napiste rok vyroby thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 22:50
Jméno: 05
IP: uživatel765
my máme taky jednoho, na rok výroby se kouknu zejtra
Datum: 11. srpna 2008 22:50
Mám dva předrenovační. oba 56 rok.(mám jak šestiprolisové boky tak tříprolisové, houkačku držák baterky, kalhotky prsíčka....trvalo to dloudo ale sehnal sem...  ) ale bez TP. Jednoho budu dávat pryč, ale až po renovaci prvního. Hodilo by se veteránský forum na Sesa moto na výměnu dílů na Jawu 550.....
Datum: 09. srpna 2008 13:04
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
neni muj,delal sem na nem prevodovku, 550 rv 1957
Datum: 09. srpna 2008 7:50
Jméno: fd
IP: uživatel1201
jawa 550 po celkové renovaci,rok výroby 1955 s papírama.
Datum: 09. srpna 2008 7:22
Jméno: Jan
IP: uživatel1818
jawa 550 v renovaci rok výroby 1957 s papíry jezdí svítí nádherný stroj .
Datum: 08. srpna 2008 20:50
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Čau kluci...Pořreboval bych poradit, co mám dělat když jsem nechal ve voctu vyvařit karburátor(asi 5 minut) a už to nechce jet jako dřív...jde to pomalejš do otáček a na 3 plnej to netočí jako dřív. Na 1st. to v nízkejch občas vynecha a pak se to rozeběhne. Pak když jsem sundal hlavu a válec zjistil sem, že jsou ve vložce válce zářezy. Po bocích jsou cca1cm hluboko a 2,5cm dlouhé a nahoře a dole je to tak 0,5x0,5cm. K čemu to slouží a jak se tomu říká. Potom bych potřeboval na jakou stranu se vyráží a jak vložka válce a kolik mě bude stát výbrus i s pístem a kroužky. Moc děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 1:26
udělal sis karburátorovej vývar, obávám se že to už nepude kloudně seřídit, a ten válec jestli to co popisuješ nejsou přepoušťáky tak je zralej na výbrus, výbrus stojí do pětikila
Datum: 09. srpna 2008 1:26
|



|