Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Leo
IP: uživatel2605
 Cau.Minule se tady nekdo ptal jakou cenu ma valec na Jawu 555, kdyz je v nalezovem stavu.Co myslite jakou ma priblizne hodnotu nove opiskovanej a s novym vybrusem?Na jawu 555.Je jako novej.100%..Co myslite?Dik caw
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 20:54
Jméno: YOu
IP: uživatel111
asi 500kč koupim
Datum: 14. srpna 2008 20:54
 zdar borci hele mám problém na mustangavy
s zadní brzdou když na ni šlápnu tak zabrzdí ale nevrátí se do stejný polohy ta páka takže mně to kolo pak pořád trochu brzdi když zatáhnu na bubnu za tu packu tak to je zaso ok ale pak se to opoakuje poradte mám tam i novej buben a nový lanko tak nevím čím to je a nezlepši se to ani když tu brzdu dotáhnu poradte pls nemuže to bejt třeba lankem fakt si nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:43
Jméno: standa
IP: uživatel3786
a kdyz nic nepomuze tak za konec vejfuku chytis perko a zachytis ho za klic brzdy....to je ale poskedni(prasacká) zachrana...
Datum: 14. srpna 2008 23:43
Mě to dělalo taky zrovna nedavno a tak sem do toho lanka kápnul trochu oila a je to OK
Datum: 14. srpna 2008 20:52
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Kdyz je novy lanko tak to asi delaj unaveny pruzinky v bubnu.Skus je vymenit.Jo a mazni trochu tu packu zadni brzdy.Ta to muze delat taky tim ze se pridira.
Datum: 14. srpna 2008 20:37
jo lanko bych vymenil..stary odrbany lanko dokaže hodně brzdit  to samy sem mel taky vymenil sem lanko a v pohode
Datum: 14. srpna 2008 20:33
 Chtěl by sem se zeptat jestly na 175 čezete mosi byt pojistka.. dik za odpovědi předem.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 18:30
asi tak kdyz tam dostanes skrat tak ti zhori jen ta pojistka a jestli ji tam nemas tak ti ten skrat muze odrovnat celou elektriku i s baterkou.
Datum: 15. srpna 2008 18:30
pojistka byt nemusi da se bez toho zit uz tak jezdim rok ale je to jen 175 na polnacky,uz tak jezdim 2 roky a zadnej skrat nenastal ani zadny horeni pod prdelí to se stava zridka
Datum: 15. srpna 2008 10:46
Jméno: MIChalJ21
IP: uživatel1711
da ale jak nastane skrat tak se ti za 1 odpali baterka a za druhe muse ti zacit ta baterka horet pod prdeli
Datum: 14. srpna 2008 22:33
Ale nemusí...taky sem bez ní jezdil asi 2 měsíce, dokud jsem nezjistil že ona tam není a místo ní to bylo v tom pouzdře jenom spojený... TAkže bez pojistky se jezdit dá! ale pozor na to....je to jen taková nouzovka...
Datum: 14. srpna 2008 21:24
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
musí ty trůbo  kolikrat ti to mam rikat
Datum: 14. srpna 2008 20:53
Jméno: sekl
IP: uživatel1201
 dělam komplet generalku motoru,new klikovka,valec s pistem 1 vybrus,atd.. skoro vše nové.jak dlouho to mám zajíždět?samozřejmě vím že tam musím lít víc oleje než obvykle
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 21:42
Jméno: Plissa
IP: uživatel155
 kdo vám todle řekl 1-2 nádrže má se to zajíždet 300-400 km a volej mýchat 1:30 nebo 1:33 ted nevim a jezdi normálně tak na půl plynu a moc ho netoč jinak se ti může stát že ho zadřeš. čus jo a je mi 14
Datum: 01. října 2008 21:42
Jméno: standa
IP: uživatel3786
2 az 3 plné nadrze...hlavne se to nesmi moc ohrat,nedoporucuje se jezdit do kopcu,maji se jezdit kratke cesty...nechat to casto vychladnout...a pak zase jet dal
Datum: 14. srpna 2008 23:45
Podle me 1-2 nadrze a snazit se co nejvic v nizkejch jinak to dopadne spatne jina podle me uz bych to mezi 2-3 nadrzi bral... pak by to melo slapat jak svycarsky hodinky
Datum: 14. srpna 2008 23:11
 Prosim lidi mě fik nománě jede ale musim ho držetz pod plynem. Jak pustim plyn tak zdechne, a to i když zašroubuju volnoběžnej šroubek naplno tryswky vpoho, dokonce sem zkoušel i jiný. mám novy plynovy lanko a dlouho sem nejel. tyvoe ted sem si uvědomil že sem dával jinak polohu jehly, takže to du vyzkoušet dat jinak ale dál pište co vás napadne . dám do reakcí (reagovat) jestli to pomohlo díkec hajda
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 20:55
tak jehlou to neni
Datum: 14. srpna 2008 20:55
 ahoj kuci .mam problem se spojkou,dneska mi přestala spojka vystavovat a za boha sem ji nemohl seřídit.mam tam tu dlouhou tyčku a kuličku sem nenašel (u nekterych byvaj tyčky 2 a kulička)moch bych tam dat tuto kuličku nekam na konec ty tyčky? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_305.html a ještě jeden dotaz,jak se šteluje spojka tou trubkovou desitkou a šroubovakem ,tak ten šroub mam uplne ožvejkany ,takže s nim nejde točit....nevite co s tim ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:05
čau myšáku jestli máš dobrý závit ve vypínací páčce tak použij imbusový červík M6 x30 ten je tvrdý a novou matku.Navař na trubkový klíč tyčku abys mohl dovnitř strčit imbus klíč,no a múžeš štelovat.Hodně štěstí
Datum: 14. srpna 2008 23:05
Já bych ti doporučil navař tam novou matku a dej novej šroub.S tou kuličkou ti asi nepomůžu já mam dvě jednu ve víku karteru a druhou mezi tyčkama a funguje to supr..
Datum: 14. srpna 2008 21:55
Jméno: vatkes
IP: uživatel1201
kamo.vubec že u některych byvaj.to maš špatne info,tam musi byt 2 tyčky a kulička.a tyčka je jedna mala a jedna velká.první dáš tu malou pak kuličku a pak tu velkou.už si poučen ted at ti radi ostatni.
Datum: 14. srpna 2008 20:20
 Nazdar draci, prosim Vás byl by jste někdo ochoten my poslat náčrtek s rozměry jak vypadá ten mezikus pod stator na fichtla když se dává do ňáký jawy nebo čz (125,175,..) Předem díky tomu, kdo my pomůže!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 20:08
 neska sem jezdil na 555 a tak sem si rekl zew to nejak netahne tak sem zacal stelovat prdstih... posunul sem desticku doprava a pak to jelo nadherne.. poto msem dal jehlu do prvnihoo zarezu z vrchu a litalo to ale asi jen 10 drkunf tak to otacim a skousim se rozjet z kopce.. furtto vynechava tak co rekl sem si asi sem dal moc velkej odtrh.... tak sem ho zmensil a zase to samo tak sem zaca hrat s predstihem a at sem to dal jakkoliv tak taky nic mezi tim uz padlo hodne nadavek a mel sem propoceny trencle z tlacenii jak svina.. tak sem se juknulk na svicku byla cerna tak sem ju ocistill dal ji zpatky skusil to a zase nic... tak sem si rekl žře se v tom vedru asi prehrala svicka (pac aj spojkovi viko bylo horky) no tak ssem dal jinou svicku a hle uz to jelo ja sem skoro brecel ze to byla svicvka... pak sem testoval trysky.. moc mala nejede moc velka jede ale dusi se streedni (kterou mam zacinovanou XD) jede a dobre.. pak sem si hral este s jehlou a skoussel sem jizdu do kopca na treti stupen... zkazil mi to nejakej typek co sedel s holkou na asfaltu a za sebou mel SUzuki SV... tak sem prisel na to ze nejlip jezdi s jehlou na prvnim zarezu z hora a ze je lepsi mit vetsi odtrh.. kdyz sem projizdel kolem toho typka tak sem se dival uplne nekam jinam  ... jinak poprve se mi stalo ze sem zrusil svicku.. i kdyz vlastne ne zrusil sem aj uplne novou boossch coz me uplne nastvalo pac hazela mega jiskru,,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:07
no to je ta moje deb*ilita  ne tak aaby mene skuseni vedeli co se muze stat a pricina toho
Datum: 14. srpna 2008 23:07
to je tak dlouhy že sem si nevšim na co se vlastne ptaš
Datum: 14. srpna 2008 20:20
Jméno: Josef
IP: uživatel1201
 ahoj draci.pořad se semnou kámoš hádá o indučce.na jawu 21,20 a 23 mustang seč dává 8v indučka?bo on furt říka že tam patří 6v.přitom 6v je mysim na pařeza.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 10:14
Co řešíte já tam mám indukčku ze Škody 120 a normálně to jede ono tam nejspíš nezáleží na napětí ale na nečem jiným.
Datum: 15. srpna 2008 10:14
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Poč by 8V nebyla origo? Já jí mám a je od výrobce Magenton, což je český výrobce, takže předpokládám že byla primárně určená pro českou motorku (na auto je moc malá). A protože je na 8V, není určená do bateriového zapalování (ty jsou jen 6V a 12, popř. 24V) a mě z toho vychází že je určená pro zapalování typu magneto. No a co já vím, tak tohle zapalování měly motorky jen jawa 50 a jawa 90... Takže když vyloučím všechna pro a proti, vychází mi logicky že je určena na pionýry, mustangy, Jawky 90 a případně pro stabilní motory (elektrocentrály apod.)... A kdo stále pochybuje ať se obrátí na Magneton, tam mu jistě rádi řeknou pro co byla konstruovaná...
Datum: 15. srpna 2008 7:28
Jméno: standa
IP: uživatel3786
na vsechny fichtly patri 6V indukcni civka...Jako mozna nahrada se pouziva levnejsi a vice dostupna 8V ale origo neni
Datum: 14. srpna 2008 23:50
Podle me se od vyroby i na 05.20.21 a 23 (tam si nejsem jistej tam asi 8v) davali 6V kdyz sem ji v krame kupoval tak sem se ptal toho chlapa a povidal ze se davali 6V ale kdyz se da 8V ze to vubec nicemu nevadi
Datum: 14. srpna 2008 23:16
áno áno 8 voltu je pro jawu20 21 a 23 ale jen tak mimochodem trabant ma 6v což je docela zajimavý
Datum: 14. srpna 2008 20:22
Jméno: mara
IP: uživatel426
na 20,21,23 je nejlepsi 8V inducka
Datum: 14. srpna 2008 18:10
 Tak draci ja se uz balim na dovcu,,, ale kazdopadne nadelim nastevnikum prepracovany chat,,,,, kde jsou nejake vychytavky,,, a hlavne jsou tam uz zaneseny moderatori co budou mazat a vykopavat,,ty co se neumeji chovat slusne,,tak aby neobtezovali ty co jsi prijdu na vecer pokecat s ostatnima
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 21:05
Tak si tu dovču užij,zasloužíš si ji.
Datum: 14. srpna 2008 21:05
No, na ten chat stejne moc lidi nechodi...teda aspon kdyz sem tam prisel ja, tak tam nikdo nebyl...
Datum: 14. srpna 2008 18:43
a bacha na sproste slova je tam nastavenej slovnik sprostych slov,, kdy vas to bude vykopavat automatycky,,
Datum: 14. srpna 2008 17:23
 Kolik potřebuju cívek kdyš nemám zapojený světla ani zvonek jen aby to chytilo stačí 1?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 18:08
Jméno: dsa
IP: uživatel1201
1cívka,ale pozor,zapalovací cívka .Rozpoznáš to tak že má tenčí vlákno a je hrubší!
Datum: 14. srpna 2008 18:08
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ano,staci ti jenom zapalovaci pol,zapalovaci okruh je zcela nezavisli na svetelnem okruhu
Datum: 14. srpna 2008 17:25
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
 zdar, chci se zeptat, kdo z vas ma zkusenosti s tim prohozenim kolecek v motoru u fichtla(silna dvojka), jak to jezdi, a presne ktery ty kolecka se prohazujou, dik tomu kdo odpovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:52
Jméno: standa
IP: uživatel3786
je to k nicemu...jak kdyz jedes na simsonu a z 2 chces dat rovnou 4...jinak je to dobry do kopců...
Datum: 14. srpna 2008 23:52
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Nevim ale já to mám taky ale ještě jsem to neodskoušel.Jestli máš rozebranej motor a chceš mít motorku do krosu tak si to přehoď nemůžeš se splést.Vtěch kolečkách je zasunutá řadící vydlička.
Datum: 14. srpna 2008 19:21
Nevim ale já to mám taky ale ještě jsem to neodskoušel.Jestli máš rozebranej motor a chceš mít motorku do krosu tak si to přehoď nemůžeš se splést.Vtěch kolečkách jsou zasunutá řadící vydlička.
Datum: 14. srpna 2008 19:20
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
a kolik to asi pojede? 30? 40?myslim na tu dvojku
Datum: 14. srpna 2008 17:47
prohazujou se posuvny kolecka na predloze a na hlavni hrideli,sou tam jenom 2 posuvny,takze si to splest nemuzes,ja stim mam celkem dobrou skusenost,hodi se to spis na takovy technictejsi krosovy useky,spis kopce a tak,pac na rovince si stou dalekou trojkou moc neskrtas,musis hodne vytocit dvojku aby se chytla trojka
Datum: 14. srpna 2008 17:31
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
 Draci. je normalní že mi na tachometru když jedu lítá rafička mezi 0-25 a až od 30km se ustálí? mam jawettu a ta mi jede tak 40 takže bych chtěl aby tachometr fumgoval už od nuly. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 18:47
bych to tipl na zničenou převodovku náhonu tachometru(nemazanej šnekXoběžné kolo) nebo spíš vyšlehanej čtyřhran na bowdenu náhonu
Datum: 14. srpna 2008 18:47
normalni to nejsi,skontroloval bych nahon tachometru,pripadne vymenil nebo jenom namazal
Datum: 14. srpna 2008 17:09
 Jak jste se někdo ptal jestli by šla řadička na pionýrovy dát dozadu aby byla jednička dolů tak to jde na této adrese je obrázek. to druhý od shora.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 17:39
 555. a550 mali jednotku dole aostané hore zotzn stoho radenie amáš
Datum: 06. listopadu 2008 17:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jednoduchy vemes vetsi vrtak vyvrtas radicku a prevaris drzak na tahlo a udelas do karteru vetsi diru a vetsi sroub a je to!
Datum: 14. srpna 2008 23:03
Musíš si sehnat řadičku, osu řadičky a táhlo z pařeza.
Datum: 14. srpna 2008 17:31
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,myslite si ze kdyz jedu po polnacce ta asi 2km a sezereme to 45ml ze je to hodne??drzim skoro pul plynu.(rychlopal)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 18:52
zkus tam nalít litr benálu a jet dokud to nevycamráš ve střídavým terénu/silnice pak si zjisíš jakous takous průměrnou spotřebu..... na 2 km to je nepřesný,,,,,ale podle toho kolik vážíš to bude něco kolem 2,5-3 litry ...pokud to máš OK naštelovaný
Datum: 14. srpna 2008 18:52
nevim jestli pocitam spravne,ale spotreba na 100km by ti vychazela asi tak neco pod 2,5l,takze celkem dobry
Datum: 14. srpna 2008 16:47
 čau chci se zeptat jak poznám že mi odešlo gufero pod zapaklem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 7:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Benzín sice vytéká, jak píše kolečko, ale ty si z počátku, když to ještě moc nezlobí, všimneš spíš oleje v prostoru zapalka, bo benzin se odpaří a olej zůstane  . Samozřejmě tohle poznáš jen, máš-li obvykle prostor zapalka čistý a ne že máš puklé víko řetězu a od něj ti tam lítá bordel  . Jinak je zcela obvyklé, že krapátek u domečku špína je, protože ani gufero není dokonalé těsnění, jde jen o míru znečištění, které by nemělo být přes zapalko vidět. Když je gufero už hodně špatné poznáš to také podle velmi malého doporu při startování.
Datum: 15. srpna 2008 7:36
a je těžký to gufero vyměnit?
Datum: 14. srpna 2008 21:32
Jméno: radim
IP: uživatel1071
dusit? snad to pujde prave do vysokych otacek a maly vykon ne?
Datum: 14. srpna 2008 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel3786
vetsinou se to dusi,kdyz sundas dekl tak to taky muze v zapalovani hucet a nekomu vyteka ze zapalovani benzin s olejem...
Datum: 14. srpna 2008 16:50
ze ti spod zapalka zacne vytejkat benzin a ze ti to zacne tahat falesnej vzduch(zvyseny otacky,malej vykon)
Datum: 14. srpna 2008 16:17
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cau..  mam takovej problem.. kdyz jedu na fikovi 1 plnej 2 plnej 3 plnej ale na trojiku to jede tak 2 sekundy a pak to zacne brzdit... neni to jako kdyz tam nestiha tyc benzin to by skubal ale takhle proste zacne brzdit a kdyz to drzim porad na plnej tak brzdi dokud proste nezastavi... ale kdyz ten plyn pustim a znova pridam tak jde zase krasne a po 2 sec to zasezacne zpomalovat ale dela mi to jenom u 3  newite pls cim to muze byt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 16:54
Jméno: rinda
IP: uživatel600
to: S.w.i.n.e2...... radsi druz hubu.....!
Datum: 15. srpna 2008 16:54
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
hod to ze skaly
Datum: 14. srpna 2008 21:48
Jméno: asd
IP: uživatel1201
hovno.měl sem s tímhle problém taky.koupil sem si indučku 8v a hned bylo po problému.
Datum: 14. srpna 2008 18:05
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
tohle dělá když se to zadírá, skoukni jak vypadá válec, píst a kroužky a skus víc mazat...
Datum: 14. srpna 2008 16:14
 ahoj nevíte kde bych sehnal protikus k segmentu na čz 180? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 15:36
dík
Datum: 14. srpna 2008 15:36
Datum: 14. srpna 2008 15:23
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 23:54
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jede úplne luxsusne ma to velkou spičku a ma to jedno krouzek skraceny valec a pist
Datum: 14. srpna 2008 23:54
no jen by me zajimalo proc si to nelestil brusnou pastou !!! pak to mas tisickrat hezci
Datum: 14. srpna 2008 19:17
Trochu nechápu to leštění kliky upnutý za čep do svěráku...  Trochu prasečina...  To víko....no koment...! Zajímalo by mě jak jede ten válec....! Ten nevypadá zle. I když by si zasloužil jednokroužek píst....  Podle čeho si to dělal...? Hlava je jasná těch mám v tuhle chvíly 8....
Datum: 14. srpna 2008 17:43
 cus hosi ma takovej problem: na zadnim kole se mi povolily dratky a je cely rozhozeny (je to tema dratkama) chtel jsem se zeptat jestly nevite o nekom kdo tadyto umi spravovat a nebo kdo by to zvladnul.. dekuji za odpovedi po pripade piste na icq 453-839-014 deky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 15:36
Jako dotahnout ty dratky y vycentrovat? Ja bych kolo sundal a zkusil bych dat do nejakeho servisu kde opravujou jizdni kola nebo do nejakyho pneuservisu ale to pochybuju
Datum: 14. srpna 2008 15:36
|



|