česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2105  2106  2107  2108  2109  2110  2111  2112  2113  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jadberg      IP: uživatel111    
Když jedu na motokaře je to to samý jako kdybych jel na pinckovi bez papirů ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: Jadberg      IP: uživatel111    
aha tak fajn
 
 
Datum: 19. srpna 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3822    
no prave.ohledne policajtu...s motokarou na silnici nemas co delat...a kdyby byla po domacku delana tak na tom spravne nesmis na silnici vubec jezdit...je to strasny dneska...muzou ti napalit klidne 50000 pokuty a rok podminky ...jsou to takovy samohyby co nemaj TP,STK,SPZ,pojistku a ani nejsou spusobili k provozu na pozemnich komunikacich...
 
 
Datum: 19. srpna 2008 14:07
 
 
 
 
Jméno: Jadberg      IP: uživatel111    
heh jo ale ohledně policajtů ?
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3822    
kdyz jedes na motokare tak je to horsi nez na fichtlu bez papirů...
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: Kanasta      IP: uživatel111    
Zkoušel tady někdo dělat vodni chlazeni na pincka v podobě že by se kolem valce a hlavy udelala jakoby nadoba a v tom by byla voda a chladila valec a hlavu ? Asi pěkná blbost ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
žebra elektrodou nenavaris na to jksou specialni svarecky!!!
 
 
Datum: 19. srpna 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: Twix      IP: uživatel111    
další žebra na valec se asi nedej navařit normální elektrodou že ?
 
 
Datum: 19. srpna 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
S tou nadrzi kolem motoru by to bylo horsi, pac voda se ohreje a ta nadrz bez zebrovani ma strasne maly povrch na odvadeni tepla, takze by se to prehryvalo ejste vic... leda ze by mel zebrovani, to by se zlepsilo o neco:-)
 
 
Datum: 19. srpna 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
normál by se na to přidelala vodní čerpadlo třeba a klikovku (odpor motoru asi už by to moc nejelo)a pak už by se jenom nák dořešilo na tom žebrování dal bych nákou nádobu jenom na válec a na halvu už bych to nedával a normál nákek chladič třeba ze škodovky přepůlit URCITE BY TO SLO !!!
 
 
Datum: 19. srpna 2008 15:32
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale asi by se v tom začla vařit a bylo by to špatny
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:59
 
 
 
 
Jméno: Kanasta      IP: uživatel111    
Ale ja sem to myslel že by celej valec a hlava byli v třeba plechove nadržce a v tom by byla voda. Čim větší by byla tim by v tom bylo vic vody a to by se zas tak rychle neohřalo ne ? Sice by to vipadalo pěkně blbě ale třeba by to nějak fungovalo.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:46
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
kdybych mel cas tak bych to skusil udelat mel bych to uz i vymyslene ale za 1 me to prijde dost zbytecn to si radsi navarim zebra na valec na kazdou stranu cca o 25mm a hned se to chladi znatelne lip hlavu vozim hvezdicovou kdyz ti ten motor toci pre 10tis otacek tak se to reje jeste vic a takle to je ok ted delam 4 kval tak mam plne ruce prace s tim ale kdyby nekdy v zime byl cas tak bych to skusil zrealizovat zdar
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
no kdyby mezi zebrama slo protahnout nejaky medeny trubicky a hadickou z nich vyvadet vodu do nejaky expanzni nadoby ktera by mozna sla dat pod prsa (vite ne :-D ) jenze jak to chladit aby se to vevnitr (ta voda nebo chladici smes) nevarila... leda jeste nejakej vetrak ale zepredu by to melo chlazeni normalni takze jen zrealizovat tu nadobu a kam ji dat....
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mam teda na motokare vsechno v poho cisty serizeny a varim kazdou chvili... ale to bude uz asi tim ze ten motor je na to slabej...
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3822    
hele je to fajn napad,ale vsichni o tom jeom mluvi a nikdo to este nedoresil a neskonstruoval...na normalnim fichtlu staci mit cisty zebra na hlave a na valci,olej v prevodovce a spravnej predstih a pak zadny pridavny chlazeni nepotrebujes a muzes jezdit celej den a neupece se to...
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nahodou kdyby mel dostatek casu a prostredku tak by to klidne realizovat slo ;-)
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
S tim cerpadlem... ono by to slo udelat obehove, to znamena ze kdys se voda ohreje na valci stoupa a tim bude proudit, zasobnik umistit nekam pod prsa(predpokladam kdo nema technickou moch by se tam vejit) a nejak udelat zebrovani
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:52
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel3133    
blbost, nedotáh bys to to konce, provrát žebrování a dáš tamtrubičky a copak???? kapalina se musí taky chladit aby se nazahřívala, takže potřebuješ dallší žebrování na které bude nařážet vítr a bude ochlazovat kapalinu v prubičkách a taky potřebuješ zásobník kapaliny no a aby mohla proudit tak i vodní čerpadlo, které musíš nějakou energii pohánět.....celé jt to tak složité že se to nevyplatí. to si rači vem nějaký větrák na 6 V třeba z trabanta, dej do do nějaké roury a něch to foukat n aválec, jen si budeš muset dát osvětlení z kola.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: fggfg      IP: uživatel3821    
hele a co provrtat mříšky, dotoho trubku a tou trubkou aby protíkala voda??
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:27
 
 
 
 
Jméno: Kanasta      IP: uživatel111    
nj na svičku sem zapoměl....
 
 
Datum: 19. srpna 2008 1:18
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no, neim, jak by to bylo kolem svíčky..;-)
 
 
Datum: 19. srpna 2008 1:01
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
použij tlacitko hledat a syntax vodni chalzeni ;-)
 
 
Datum: 19. srpna 2008 0:44
 
 
 
 
Jméno: Vyfuk      IP: uživatel111    
Šel by na fichtla vyfuk ze skutra ? Ten puvodní . TO by nedělalo takovej kraval ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Poslední poznámka je nejvíc pravdivá...:-D
 
 
Datum: 19. srpna 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
a halavne z 2taktu
 
 
Datum: 19. srpna 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3822    
kdyz utesnis puvodni lauf tak taky nedela kraval a prida vykon...jinak samozrejmne ze by vyfuk ze skutra sel na fichtla,ale s jistymi upravami(koleno,uchyceni)..
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:09
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Radsi utesni ten puvodni a uvidis tu zmenu...
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: kojotcz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Podařilo se mi snížit mazací poměr u fichtla na desetinu předepsané hodnoty /1:400/ a ujel jsem na to jednu nádrž. Nyní, když mažu už správně, vše se zdá být ok. Myslíte, že se něco mohlo pomrvit? Měl bych něco zkontrolovat či si na něco dát pozor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3822    
pokud se to nezadrelo a nic necinka tak to nekoumej...jestli je tam neco KO tak ono se to casem ozve:-D:-D
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel2971    
zdarec kde je difuzor na karburatoru jawy 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 0:47
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
misto 19 sem chtel napsat 17
 
 
Datum: 19. srpna 2008 0:47
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sani.. jinak vsechno musi byt 19 mm mensi ee jinak by to nemelo vyznam kdybysi mel sani 17 a kolinko 15
 
 
Datum: 19. srpna 2008 0:46
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec.. tet sem měnil klikovku, páč byla vyštěrchaná, a dal se to do kupy, a žádný svonění z motoru, nic, krásně to šlapalo... chytal napoprvý.. ale jel sem se projet, a asi po 2 km, mi to přestalo táhnout, (jel sem jen tak na dvojku napůl plynu, a kochal sem se..:-D ) a furt to jaksi blbě jelo, tak se to votočil a jel dom, pak mi to nechtělo vyjet mírnej kopeček, kde jindy jezdim na trojku, někdy na 2, diš nejsem rozjetej, a skoru na vrcholu mi to chcíplo,tak sem to vytlačil, pak se do toho drc, jelo to asi 20 m (pořád na jedničku, měl sem plnej, ale jelo to jen tak tak), a pak chcíplo, a už sem to nenakopl.. doma sem to rozdělal, a co se nenašel.. zlomenej píst. kroužek.. je možný, že jak sem to rozdělával, tak že sem je přehodil, že si nějak blbě sedly, a zlomili se? (a to sem měl vejbrus dělanej před 450 km:-( takže skoro uplně nový.. tak znova no.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 16:25
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel1437    
tak u nas 390 sevsim
 
 
Datum: 19. srpna 2008 16:25
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
ja si vybrusy delam sam koupim akorat pist kliku krouzky cep pojistky a uz jedu :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
flaška nakyho chlastu :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja nevim... musim se zeptat co platil otec kdyz to daval znamymu na vybrus ale mysli ze tak pivo no
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
unas 650
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:50
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
u nas 500... mas ale stejne stesti ze ti ten kus krouzku jeste nevletel do jehlicek na klikovce, to se stalo me.... jinak pokud jsi ten kus krouzku co hcybi nenasel tak ti radim pokus se ho najit... bud vylit vejfukem nebu bude u kliky... ale abys to pak neslozil chvili nejel a on ti tam nevlit znova....
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
boužel je :'-( jo, kolik u vás někde stojí vejbrus? tady 550..kč
 
 
Datum: 19. srpna 2008 1:03
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tomu se rika smula chlapce. jinak esi neni skrabla vlozka tak akorat dej novy pist s krouzky a jedu dal
 
 
Datum: 19. srpna 2008 0:48
 
 
 
 
Jméno: Majfa      IP: uživatel111    
asi byl naprasklej a pak se dodělal jinak bys to tam nedal kdyby to nezapadlo do těch zamku ne ?!
 
 
Datum: 19. srpna 2008 0:03
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar borci z ceho se sklada klapka???? a jeste ta boost cosi nadobka je k tomu ze kdyz tam klapka neco propusti tak si to ten boost nasaje a kdyz jedete z kopce a pod nim pridate tak se vam to bez nej zakucka s nim nee odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
to jsi se moh zeptat rovnou mne stoho plastu a listu a zaražek boost mam doma ale jede to i bez klaky dobre kdyz jsem to vyndaval tak v tom byl benzin i kdyz sem tam zadnej nelil
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel3035    
Nazdar. Mohli byste mi poradit jaké všechny návleky můžu použít na tento čep? Prosím napište sem odkazy z tohoto shopu, D9ky moc a zdarec. Omlouvám se, ale nevím do jaké kategorie toto zařadit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
ktera se ti libi
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel3035    
To já vím, ale která přesně.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 8:59
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdybysi kliknul nad stupacky v te kategorii nasel by si toto http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/pionyr_dily/manzeta_heft
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:54
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel3035    
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Cuzzzz draci.... kdyz dam novej pist a dam tam stary krouzky (pokud to de a nezlomej se mi) budu muset znova zajizdet? Kdyz mam na stavajicim pistu par zarezu ( pac to nejakej tydyt nemazal a pejne to pridrel) a vymenim ho pomuze mi to v necem? Valec vypada netknutej...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3818    
pokud krouzky nemaj velkou mezeru v zamku a sou zajety s tim valcem tak je tam nech a hlavne je neprehod...pist by si snad zajizdet nemusel ale trochu vic oleje pro jistotu nic neskazi...pokud sou krouzky vybehany tak je zahod
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bejt tebou,tak když už budeš v tomtak tam dej i novy kroužky .....
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel3661    
Zdar hoši chtěl jsem se zeptat na co se mám připravit a čekat od zkoušek na A1 na co si dát pozor a co nezapomenout a prostě takoví důležitý věci Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 18:08
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel3661    
Podle latě, musí se dotýkat 4bodu na 2 kolech :-) A co tam ještě muže být za otázky?
 
 
Datum: 19. srpna 2008 18:08
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A ještě schválně jak poznáte jestli motocykl jede v jedné stopě? To je také jedna z otázek na které se může komisař zeptat a kluka co dělal se mnou se na to zeptal.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo jo to plexo jsem opomněl. Ale pokud máš dioptrické brýle tak plexo mít dole nemusíš. Nejlepší je zeptat se pokud nevíš instruktora. Platíš ho za to aby tě na zkoušky připravil a ne aby se jenom povozil na nějaký motorce. Tady z vysočiny kámoše vyhodil za to že předjížděl a jak vjel před cyklistu tak vjel na přechod což se nesmí. 50 metrů před přechodem, přejezdem a křižovatkou je zakázáno předjíždět. Jinak ta přednost z prava a hlavně zkoušet ty testy na netu.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 17:15
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
taky pozor na přechodech a zastavovat na stopkách. Jedneho z autoškoly kvůli tomu vyhodili
 
 
Datum: 19. srpna 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak bacha na nejaky uchylny pravacky (kdyz treba u krajnice stoji nejaky auto nakladak a aj kdyz cumi do zeme a nema zaplej motor) tak radsi zastav me za to vyhodil!!!! nejezdi ryche pac dalsiho vyhodil za to ze nestihal sledovat. a hlavne nezazmatkuj..
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
ja budu dělat za rok a myslím že to bude v poho.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: Offroader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pánové, já dělám A1 ve středu (zítra)......
 
 
Datum: 19. srpna 2008 8:39
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
moje je 304218698 tak dyztak napis a ja ti reknu co a jak
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:10
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D tyvoe jas ito myslel. nedelas u sovzila? dej mi icq
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:09
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
u jizd se divej na obe strany ja se podival jen do leva a vyhodili me za to
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel3661    
JJ jsem z Olomouce takže naco si mám dát pozor?
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3818    
pokud uz mas po silnicich neco odjezdino tak se nemas ceho bat...nikdy sem nemel v autoskole problem...jedna takova prkotina u motorky...neodjed s otevrenym plexi!! miho mladsiho brachu za to vyhodili
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:51
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nejsi ty z Olomouce??? pac ti komisari sou tam fakt na facku sem se bavil s instruktorem a rikal ze je to na kriminal pac jeho znamej si taky delal ridicak a proste komisak s nim jel 6× pres stejny misto naposesty se nepodiaval a vyhazov
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel3661    
Právě toho se bojím, instruktor říkal že ten komisař je na A1čkáře nasranej tak jen abych to udělal :-)
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel3661    
Právě toho se bojí instruktor říkal že ten komisař je na A1 nasranej tak jen abych to udělal :-)
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a taky pozor na komisare nekteri sou fakt hnusni
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Připrav se na jízdy který jsou vesměs stejný a hlavně u nich nepanikařit. Potom zkoušky na ty neštuduj vyhlášku jak všichni doporučují protože z ní co jsem dělal papíry nebylo ani ťuk nebo bylo ale stejně otázka zněla jinak. Spíš zkoušej testy na internetu a to hodně tím se nejlíp naučíš. Jízdy hlavně nepanikařit. Dávat blinkry, dodržovat rychlosti předjíždět jenom tak kde smíš a koukat do zrcátek. A hlavně bacha na přednost z prava to je hlavní kámen úrazu pokud se tam nepodíváš. Jinak technická část zkoušky o funkci motocyklu je v poho. Pokud tomu trochu rozumíš.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Sezente si knizku a ucte se pravidla... nic na tom jineho neni, jen tohle:-)
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
jj taky by me to zajimalo docela!delam je sice az pristi rok pac je me 15 ale abych se tak trochu pripravil co me ceka
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
ZDAREC ZÁVODNÍCÍ DOTAZ OHLEDNĚ TOHO POKUD VYLISUJU VLOŽKU UPRAVIM KANÁLY MUSÍM NECHAT UDĚLAT VÝBRUS A TAKY POKUD JI VYLISUJU NESTAČILO BY MÍSTO VYBROUŠENÍ VÁLCE HODIT HO NA SOUSTRUH A VYSTRUŽIT VÝSTRUŽNÍKEM VLOŽKU? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
vystružit by to šlo ale nepojede ti to protože tam budeš mýt velkou vuli meci pístem a tou vložkou a navíc neuděláš takovej povrch když udělaj vyhbrus tak to rovnou i soperfinišujou aby tam nebyly žádná škrabance a navíc jestli nemáš ten vystružník tak se ti vyplatí vybrus protože vybrus stojí do 500 ten vystružník tak 5000
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
rikam nech si udelat vybrus od tk moto za 500
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vystružit by to šlo, ale nevim, jestli bude mít vložka ideální drsnost, řek bych, že bys to stejně ještě musel vzít ještě na honovačce a ještě k tomu výstružníku, to se ti podle mě nevyplatí koupit, výstružník s tak velkým průměrem jako je vnitřní průměr vložky bude pěkně cenově mastnej
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
oprava jezdit zatim lepsi jsem zapomnel ze je vybrus
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
kdyz mas vlozku poradku tak staci vypilovat kanaly a slozit a jedit ale vdy je lepsi na soustuhu prefuky neudelas ja si ted budu objednavat rucni frézu jinak to delam vrtackou s frezkou
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: Fokke      IP: uživatel3608    
Zdarec, sehnal jsem si ČZ 125 ale jo vo dva kraje dál a vůbec nevím jak to mám udělat až tam pro ni budu co si mám vzít? malej techničák? a velkej aby mi po odhlášení na moje jméno poslal poštou? nebo jak poraďte kdo s tím má zkušenosti, Dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: Fokke      IP: uživatel3608    
ok, dík, ale když na tim budu chtít odjet tak si asi malej techničák budu muset vzít
 
 
Datum: 19. srpna 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
toto by měl někdo zkopirovat a dat na nějaky stranky. Myslím že se to bude ještě někomu hodit a je to moc dobře napsaný a na poprvé pochopitelný
 
 
Datum: 19. srpna 2008 0:10
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj přesně jak říká Dr.fík!!!
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:53
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec,já jsem motorku (Jawa 125/355) kupoval minulou sobotu a teď jsem ji přihlašoval,takže vim oč jde.Takže když koupíš motorku,tak majitel na tebe musí odhlásit papíry,ty mu při převzetí motorky podepíšeš kupní smlouvu a on to na jejím základě na tebe odhlásí.Až ti papíry pošle a budeš je mít v ruce,musíš zajít do pojišťovny a nechat si udělat poviný ručení,až ho budeš mát,tak zajede na evidenční kontrolu(tu dělaj na místě kde dělaj STK a Emise.POZOR:to poviný ručení a evidenční kontrola jsou důležitý,bez toho ti to na úřadě nepřihlásej.Až budeš mít ručení a evidenčku tak zajdeš na úřad na evidenci vozidel(pokud ti neni 18 let musí s tebou jít zákoný zástupce).Tam jim přdložíš velkej a malej techničák(malej ti vystavěj novej,takže pokud ti ho prodávájící nedá,nic se nedějě.Jenom pak na úřadě vyplníš formuláš do kterýho napíšeš že ti nebyl vydán při koupi),protokol o ovidenční kontrole,poviný ručení,a odevzdáš SPZ.Oni ti vystavěj malej TP,daj novou značku a zapíšou tě do velkýho TP jako majitele.Pak pudeš znova do pojišťovny nahlásit novou SPZ-ku.Tam ti vydaj novou kartu a můžeš jezdit.Snad to pochopíš.Kdyby si něčemu nerozuměl tak mi napiš.ICQ-372-371-357
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
Nazdar draci, už se to tu mnohokrát řešilo, co si myslíte, že je nejlepší olej do fichtla, mám na mysli motorovej, nemyslím převodovej. Odpovědi typu, lej tam M2T sem radši ani nepište myslím oleje od 100kč-200kč za litr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 23:41
 
 
 
 
Jméno: Petr Laurin      E-mail:      IP: uživatel9248    
M2t byl dobrý olej ve své době,ale teď už je dávno za zenitem,nenamazal bych s ním ani řetěz,natož lít ho do motoru,co jsem četl a není toho málo a z mých zkušeností tak M2t od 4000 OT/min maže huře a čím víc otaček tím huř,do fichtla postačí mineralni olej cca kolem 170kč od jakékoli značky API je stejna jestli to je castrol,stihl,valvoline,lepší je ale polosyntetika,to už záleží na kom kdo kolik chce investovat.Motor podle posledních výzkumů na tyto moderní oleje vydrží 3x déle při normálnich jizdních podminkách navíc se nezanáší tolik vyfuk.M2t je minulost ale na namazání bohdenů postačí ale nesmíte moc často brzdit nebo řadit aby se nekouslo lanko:-)
 
 
Datum: 21. dubna 2010 23:41
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
M2T tam nelej to dokurví všechno to neni dobre ani na mazaní retazu na motorove pile :-D je to des ja leju do čz 175 i do fechtla motul 510 2T a jsem spokojen
 
 
Datum: 19. srpna 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
Neznáme se odněkud radime? nejseš náhodou z okolí Mohelna?
 
 
Datum: 19. srpna 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ja jezdím na plnou syntetiku od castrolu a nemuzu si stezovat ale zanasi ja prase ale spalovaci prostor je bez usad raz sem do fika napral m2t a jelo to snim celkem dobre ale motor vibroval jak prase a kopcich sem citil sizení vykionu
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
jakykoliv olej Valvoline je vyborny
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pro standu:Standaise znám už dost dlouho,takže vím že má pravu.M2T je do fichtla nejlepší.A těch motorů už měl taky pár rozebranejch takže asi ví oco jde
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
Všichni sem prosím pište jen oleje od 100kč do 200kč, normální M2T určitě nestojí 100kč za litr. JInak klidně přidejte i oleje nad 250 kč. Máte třeba někdo zkušenosti s Valvoline Durablend 2T?
 
 
Datum: 19. srpna 2008 8:58
 
 
 
 
Jméno: flipmen      IP: uživatel1553    
Fichtl neni stavěněej na M2t .... pánové fichtl je stavěnej na jeste orsí olej M6A takze m2t je pro nej super olej :-) ... ale sou lepší :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2008 8:51
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
motul 510 ... polosyntetika, cca 190kc/litr, leju ho do vseho ....
 
 
Datum: 19. srpna 2008 7:43
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
je nesmysl kupovat olej pro vysokootáčkové motory, mám dobré zkušenosti s Valvolinem pro starší nízkootáčkové motory,cena myslím kolem 140kč nebo kolik to stalo za 1litr,poměr 1:50 nečoudí to,nezasere ti to výfuk,jezdí to jak má
 
 
Datum: 19. srpna 2008 6:54
 
 
 
 
Jméno: pe-tr      IP: uživatel2605    
Ja to jezdim uz 2 roky na klasickej M8AD do skodovky a nemuzu si stezovat.Micham od oka:o)1litr benalu = 2 vrchnaky sty bandasky vod toho oleje(9litrova bandaska).Jednou za pul roku vypalim vyfuk i koleno a jede se dal.Kamaradi jezdi na M2T uz hodne dlouho a zadne problemy.Ovsem je to M2T od Maditu.Mel som pod rukama M2T od jiny firmy a to byl teprv sajrajt(45kč za litr).Na spodku nadobky byli doslova hrudky nejakeho svinstva...Jinej M2T nez od Maditu neberte!!!A jinak na vykonu to znat neda.Jezdil sem chvili i na XP od Husqvarny(olej pro vysokootackove motore pily) a rozdil byl akurat v tom, ze sem nemusel nic dekarbonizovat...Vykon byl stejnej.Takze M2T = dobra volba pro ty, ktery maji cas dekarbonizovat vyfuk i motor.Cuz
 
 
Datum: 19. srpna 2008 0:03
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.zbozi.cz/?q=2t%20oleje&r=hint tady jsou nejaké 2t oleje pro orientaci..já doporučuju do fechtla M2t,valvoline,shell,castrol,motul a další značky,a pokuď nebudeš mět olej za 2000kč tak ten fechtl líp nepojede!!a jak píší ostatní,do toho možeš dat,co chceš!!
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3818    
dnesni M2T je sajrajt..aby to aspon trosku mazalo tak musis davat aspon 1:30 a to je zas oblak dymu jak za parovkou...nemuzu usoudit co je nejlepsi,ale ja jezdim na motorex speedmix a sem plne spokojenej...dost casto se rika ze dobrej je motul 510 a nejakej olej TSF...jsou dobre i mineralni oleje,nemusis tam lejt polosyntetiku,ale hlavne ne M2T!! to zlikviduje vsechno!! Standais maz si cim chces,podle tvyho prispevku jsi amater ty...ze nekdo je ochotnej lejt do fichtla lepsi olej neznamena ze je amater....zajimalo by mi jestli jsi nekdy videl rozebranej motor po jezdeni na dnesni M2T?? Asi ne...uz sem videl dooost pridrenejch motoru od M2T a od ty doby to tam leju jen v nouzi
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel3708    
hochu ja leju m2t 5 let do fechtla a kdyz nemam tak tak naleju aj prewodowy
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hej toto sa to řešilo doslova asi 100x:-D:-D,a vždy jedna strana obhajuje M2t a druhá drahší oleje..prostě M2t tomu fechtlovi stačí,ale s drahším olejem se tom taky nic nestane!!toto je nejlepší si odskoušet sám!!
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: Standais      E-mail:      IP: uživatel3091    
Tak hele na fichtla je nejlepší m2t protože je nejlevnější a do fichtla nemá cenu lejt něco dražšího a že to nemá výkon to neni olejem lil jsem to do fíka 1:10 hulilo to sice jak kráva ale výkon byl pořád stejnej. a jentak mimochodem fichtlovy je jedno jakej olej do něj leješ hlavně že maže. jednu dobu jsem jezdil na hydraulickej olej a taky to jelo a naprosto bez problému. jediný v čem je rozdíl je to, že to má s kvalitnějšíma olejema lepší spalovaní-míň kouří. m2t lejem i do terry už 30 let a jezdí furt bezvadně krásně táhne bez nejmenších problémů. tak nazdar amamtéři co jste si přečetli na reklamě že mogul je nejlepší tak budeme lít mogul.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: Smajdii      IP: uživatel3781    
M2t je uplna sračka dusi se to jede to vedvou jak hovno nema to tah liju tam čepovany olej za 200,- litr a jede to jak dabel a pist je jemny jak dětska prdylka čest
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
M2T je suprovej oil ... kamos ho leje do stroje (co ja vim) tak asi 5 let a jede jak das i ve 2.... Ja davam okolo 1:30 - 1:33 a jede mi to taky paradne... M2T: + je levnej a vetsina ( vsichni ) pinckove driv jezdili jen na M2T - Mozna pri vyssim pomeru trosicku cmoudi a oneco vic zasira vejfuk a tvori karbon ... ale ja to nikdy necistil a jede paradne
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele di fichtla nemá cenu lejt něco dražšího.M2T je postačující a fichtl je na to stavěnej,protože dřív nic jinýho nebylo.Takže fichtly,kejvačky,péráky a další modely byly ježěny na M2T.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar lid nevite nekdo proč mi střílý z výfuku a když to nakopnu tak mi to jede tak 3vteřiny pak to chcipne a to držim plnej tak nevid dik a zdarec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dik tak to zkusim
 
 
Datum: 20. srpna 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
jj predstih a odtrh svicka ti da jiskru az kdyz je vyfuk otevreny a jak se zapali smes tak ti vyleti ven komprese
 
 
Datum: 19. srpna 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
jj buď přectih a nebo karburátor ja si myslim že máš zaseklej plovák nebo je v žiti pžepouštěcí triska taková ta věco co uazvýra to palivo co tam teče taky mě to dělal když byla mrtvá dá se to jednoduše zjistit odšroubuj karburátor otoč ho vzhuru nohama a zkus fouknout do hadičky když to nepujde tak to tim nejni když to profoukneš tak je v prdeli stojí mysloim 90 kč
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:32
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
jj buď přectih a nebo karburátor ja si myslim že máš zaseklej plovák nebo je v žiti pžepouštěcí triska taková ta věco co uazvýra to palivo co tam teče taky mě to dělal když byla mrtvá dá se to jednoduše zjistit odšroubuj karburátor otoč ho vzhuru nohama a zkus fouknout do hadičky když to nepujde tak to tim nejni když to profoukneš tak je v prdeli stojí mysloim 90 kč
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
pošteluj si předstih a odtrh
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši,potřebuju dílenskou příručku na Jawa 125/355.Nemáte ji někdo doma oskenovanou?Nebo nějakej odkaz kde bych ji mohl stáhnout?Našel sem jednu ale ta nejde stáhnout.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 11:24
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel3823    
čau myslíš takovou červenou??já sem ji mnel požičanou od jednoho kámoše že by sem ti ju cez školní rok pučil a okopčil ked taqk se ozvy na mail
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:24
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: smajdi      E-mail:      IP: uživatel3781    
Zduř nevite čim by to mohlo byt když dam plny plyn a vynecavamito a střili to z vyfuku.diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 10:20
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a©      IP: uživatel2324    
jj predstih
 
 
Datum: 19. srpna 2008 10:20
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
trochu by to chtelo zlepsit psani na klavenici jinak mas moc bohatou smes nebo predstih
 
 
Datum: 18. srpna 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
cauvec draci:-) nechal jsem si delat vybrus ale nahlasil jsem spatnej cep misto 12 jsem mu rekl 10:-( a myslite ze staci si koupit desitkovi bronzovi pouzdro?? A dat ho tam misto toho 12? moc dik za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 13:35
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
kup si čep kdyt to stojí pár kurun
 
 
Datum: 19. srpna 2008 13:35
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
mischel nike neco rikej,kolik si zkurvil mojich dilu, tu spojku neco rikej kdyz ani neumis nandat lamely na kos tak neco rikej,a o plasti ani nemluv, davas dusi je ja ji protrh tak zalepis ja ji protrh znova tak radsi koupi novou :-D:-D:-D,
 
 
Datum: 19. srpna 2008 12:45
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
Weaponman to asi nehrozi aby vyrabel pouzdo, to pro nej bude lepsi ho koupit no nevim
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
budes muset vyrobyt naky pouzdro 10 aby to paslo do ojnice Swine 2 ty jsi na hovno vsadim se ze ty jsi zadnyho dachla neopravil DUBE
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
co rves, nedavej to tam je to nahovno, co delas :-D:-D, kdyz to neumis tak to nedelej
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
Zdar myslite ze by se dal vycistit karboš kyselinou citrovou mama to poziva na konvici na vodu potom je uplne cista.diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Běžně se to dělá pomocí kuchyňského octa naředěného vodou, ohřátého na cca 40 st. celsia. Problém je že karburátor nejprve musíš odmastit.. tedy pokud mastný je. Trochu oleje nevadí, protože ho vezme teplá voda. Musí se to ale proplachovat a promývat jen chvilku, protože hliník ubejvá :-). Ta kyselina citronová by fungovat mohla, obě patří do stejné skupiny organických kyselin.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja to udelal kyselinu citronovou (z toho si delam srandu z mamy :-D) a smichal s octem karbec byl jako novej v horky vode... kdyz ssem u toho s tou maamou tatovi zas rikam ze ma ballistol
 
 
Datum: 18. srpna 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: :)      IP: uživatel3816    
jasne, ked mas v karbeci vodny kamen tak urcite
 
 
Datum: 18. srpna 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
a byl aspon cistej
 
 
Datum: 18. srpna 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: 666Gaara666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano dal by se s kyselinou citronovou vicistit karboos uz sem to skousel
 
 
Datum: 18. srpna 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: jawa 23 mustang      IP: uživatel1201    
ahoj chlapi,budu zajiždět motor zítra a nechcu ho zadřít,takže víc mazat,jet na čtvrt plynu, ale nevím jak daleko mám jet abych ho nezadřel,třeba 2-3km a pak 10min přestávka? nebo jak?pls poraďte.dííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel186    
Zdar,zvol si nějakou cestu kde nejsou moc kopce.Souhlasím s ostatníma,musíš to poznat,kdy to potřebuje pauzu.Já jdu zajíždět taky.
 
 
Datum: 23. srpna 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3818    
to musis citit...jak se moc ohreje tak zacne stracet vykon kvuli zvysenymu treni...je lepsi ho nechat potom trochu vychladnout a jet dal...tech co zajizdeli cely odpoledne bez zastaveni znam dost a vsichni druhy den menili krouzky(nekteri delali novy vybrus:-D:-D)
 
 
Datum: 18. srpna 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
muze byt i pul plynu urcović mazat a tolik netocit a počkat az se zahreje pak teprve ject ja bych jezdil i dal pokud by netratil vykon tak bych mu nedaval prestavku ale to je jenom na tobě
 
 
Datum: 18. srpna 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar závodníci, chtěl bych se vás zeptat, jestli už někdo vyzkoušel v praxi tyto 2 těsnící tmely http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_445.html http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1649.html a který z nich je lepší? A můžou se použít i jako těsnění pod válec? Čet sem tu jen o utěsňování karterů. Tak pište vaše názory, sem zvědav. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 23:26
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
paulin je good to druhe jsem nezkousel
 
 
Datum: 19. srpna 2008 23:26
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
paulin nikdy!!!!! kam sem ho dal tam to teklo,pak sem si obstaral ten červený a těsní to parádně.
 
 
Datum: 19. srpna 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cerveny siloko je dost dobrej drzi a nepusti
 
 
Datum: 19. srpna 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Paulin je dobrej. To že potom nejdou ty části který jsi napatlal oddělit od sebe je právě ten účinek tmelu. Pokud musí těsnit tak musí i držet nebo ne.
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok, takže zkusím ten Paulín, díky hoši
 
 
Datum: 18. srpna 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja ho pouzivam na celej motor
 
 
Datum: 18. srpna 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já sem měl taky červenej silikon, trochu jinej než Lukopren, ale taky do vysoký teploty, motor sem s nim netěsnil, ale příde mi, že ten silikon je takovej moc měkěj po zaschnutí, aby se to pak někde tlakem nevyfouklo a ten Paulín můžu použít taky na celej motor?
 
 
Datum: 18. srpna 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
mně drží paulin úplne výborně nemůžu si stěžovat musis nejdřív očistit kartery od mastnoty tech.benzinem
 
 
Datum: 18. srpna 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
jo ja nwm jakej je paulin nemam stim zkusensti,ale ja taky pouzivam cervenej silikon a nemuzu si ho vynachvalit!!dolu z karteru jde docela krasne a cela tuba vydrzi nejmin 10 motoru ja uz mam druhu !!!a za ty prachy!Kup silikon cervenej je do hodne stupnu;-)
 
 
Datum: 18. srpna 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
me nikdy paulin nedrzel, nevim co delam spatne... navic rozdelaval jsem par motoru ktery tim byli utesneny a vubec to pak nejde dolu. ja pouzivam cervenej silikon a nikdy se mi nestalo ze bych mel nekde netesnost
 
 
Datum: 18. srpna 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jsou to ty tmely, co tu nabízí Sesa, ten Paulín a Lukopren, kterej je teda lepší? Díky
 
 
Datum: 18. srpna 2008 18:49
 
<  2105  2106  2107  2108  2109  2110  2111  2112  2113  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 0:59:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu