Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Co si myslíte že se stalo se všema náhonama tacháče? Na většině fichtlů není, tak mě zajímá jestli v tý době bylo IN jezdit bez tacháče, nebo aby se nelekli vysoký rychlosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 12:22
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
naskočklacek  no tzo mne po*er, jaké vlastní názvy máš ještě v rukávu?? jinak nechápu jak může být to lanko krátké???? já mám mustanga a kdaž sem na něm naposledy (asi před 3mi lety) jel tab bylo volné i když sem zatáčel do stran.
Datum: 21. srpna 2008 12:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Odpověď je prostá a týká se většiny zhuntovaných dílů na pionýrech... provozovali je v drtivé většině mladí lidé bez příjmů a tudíž byli ochotní investovat peníze pouze do benzínu a minimálně nutných oprav. Když se rozbil tachometr, šnek náhonu či jiný díl rychloměru, tak se raději koupil benzín  Ze stejného důvodu je téměř vždy ubroušený na karterech domeček gufera sekundárního kolečka právě proto že provozovatel nebyl ochoten koupit nové sekundární kolečko za opotřebené, ani řetěz a dokonce jsem se setkal s případem, kdy řetěz měl takovou vůli do stran že drhnul o bok zadního blatníku mustanga. Majitel zvolil originální řešení a to že problematický kousek blatníku ustříhnul nůžkami a ,,ušetřené,, peníze investoval do paliva...
Datum: 21. srpna 2008 7:10
Jméno: N45K0cK1Ac3K
IP: uživatel1123
naskočklacek  chcipam z tebe
Datum: 20. srpna 2008 21:37
stacilo by ho sikovne zajistit... vzdyt to je videt kdyz zatocis na levo tak uz skoro nestaci bovden... teda pokud ho vedes tam kudy se vyst ma, on se sice necha vyst i kratsi cestou ale pak zase skrta o naskocklacek nebo o retez...
Datum: 20. srpna 2008 20:28
kdyby byl o 5cm delsi tak bysseti nekde bud krouti, nebo motal do kola bowden
Datum: 20. srpna 2008 20:23
je moc kratkej tak se za chvilku prekrouti. kdyby byl o 5cm delsi bylo by to v poho...
Datum: 20. srpna 2008 20:22
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Tak tim se všechno vysvětluje
Datum: 20. srpna 2008 20:21
jo muj se vysoky rychlosti boji a vzhledem k tomu že sem jel po rovince i pres 80 (pres stupnici tachace) tak sem jich prerval už 5 během pul roku... takže ja uý do toho neinvesuju.. spis bych sehnal nejakej digital ay ho nerusilo magneto a svicka (kdyby nekdo vedel pls napiste mi na mail)
Datum: 20. srpna 2008 20:17
 zdarte,jak je mozny,ze jsem si koupil asi pred 2 tydny svicku n14c,a dnes jsem si konecne vyladil predstih a nevijedu s nou kopec??dal jsem tam svicku PAL NR15 A VALI TO JAK SVIN???Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 20:13
protože pal nr15 je na studeny starty(pri studenym motoru jede perfektne a pri horkym ho ani nenakopnes)a brisk n14c ti dost blbě chyta a jede pri studenym a perfektne pri teplym (taky je to letni svicka) takže kopec vyjedeš až to bude spíš už tršku rozehrty. takovej kopec 25° tak to z prvni nevyjedes pokud nemas fika napresno...
Datum: 20. srpna 2008 20:13
Jméno: pisalek
IP: uživatel2832
 zdar chtel bych jenom napsat cim se daji cistit trysky je to mezizubni kartacek takovej ten s tema štětinkama mi co mame rovnatka musime vedet o co de ztak zdravim
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 18:04
foukni do díry vzduch z kompresoru
Datum: 21. srpna 2008 18:04
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
To pauliecz by mne zajimalo jak to cistis ocelovym kartacem no.. mozna si chtel rict chlupem z oceloveho kartace ne ,!
Datum: 21. srpna 2008 16:07
normálně vem koště na zametání a vytrhni z něj štětinu a pak jí použij na to čištění, na zubním kartáčku jsou podle slabý, hlavně nepoužívej žádnej drátek nebo tu dírku v trysce vydřeš
Datum: 20. srpna 2008 21:13
hmmm a pak ssi s tim vyčisti zuby
Datum: 20. srpna 2008 20:24
Jméno: monax
IP: uživatel467
a ja je necistim vubec pac se me ne nezasiraj!!
Datum: 20. srpna 2008 19:38
4isti to čim chceš, když ti to pujde, já trysky čistim měděnym kartáčem
Datum: 20. srpna 2008 19:22
 Čaues, ještě sem se chtěl zeptat, jak sem se vás prve ptal na ty tmely, kterej použít, jestli ten Lukopren nebo Paulín, tak bych se chtěl ještě zeptat, jestli ten Paulín můžu použít i na těsnění mezi válcem a výfukem?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 17:56
ok,dík
Datum: 21. srpna 2008 17:56
čau já používám tm
el na motory od SOUDALU silikonový hermetik-červený.Odolává oleji tak benzínu akorát se sním musí dělat
rychle
Datum: 20. srpna 2008 22:38
teplene odolny silikon ,bdue toho asi vic, ja mam presneji nejakje henkel makroflex do 315°C ... akorat neodolava benzinu cz je torchu problem na nekterych mistech..
Datum: 20. srpna 2008 19:44
nejlepší je takový červený,ale název newim  ,třeba ho nekdo bude vědět..
Datum: 20. srpna 2008 19:40
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
paulin nikdy
Datum: 20. srpna 2008 19:04
 zdarec jak mam zpravit tachometr na jawe 21 nevím si stím rady díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 17:49
a jako spravit vsak na zadnom kole je nahon tachometru do toho jen vopchas lanko tachometru a druhy koniec ide do tachometru,,,nahon je na pravej strane zadneho kolesa,hned pred rozetou..je to take ovalne,,a ak tocis zadnym kolesom dopredu malo by sa tocit aj lanko!a ak sa toci lanko tak ho len nasrobuj zo spodu do tachometru mne tiez blblo tak som vyhodil tachometer a dal tam plechovku
Datum: 20. srpna 2008 17:49
 Zdar draci, mám ČZ 175/450 a chtěl bych se zeptat jestli by utáhla sidecaru, známej říkal že by byla na sidecarku lepší 250. Dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 10:21
Jméno: standa
IP: uživatel3849
musi to mit hlavne kroutak ten nejlepsi maji 350 uz ta 250 ma s tou sajdou co delat
Datum: 21. srpna 2008 10:21
175 má na sajdu malej krouťák, jak foukne vítr tak bude okamžitě zpomalovat, a to nemluvím o kopcích, nejlepší k sejdě by byla jawa 250 typ 353 nebo 559 nebo pak rovnou 350ccm
Datum: 21. srpna 2008 0:04
to ma taky krutak ze pri rozjezdu by sajda zustala na miste a motorka by jela pryc
Datum: 20. srpna 2008 21:22
a jak chceš dat sidecar na 13tikilo   ?šak by uletěla
Datum: 20. srpna 2008 20:07
Jméno: monax
IP: uživatel467
ee aspon 1300-
Datum: 20. srpna 2008 19:38
a 500 je nejlepší 
Datum: 20. srpna 2008 19:21
175 by to utáhla,a myslim že se k nim dávaly.Ale samozřejmě 250 a 350 je lepší
Datum: 20. srpna 2008 18:49
 zdarec šel by ten šnek co tu je na dandy na 50ccm ACP, sachs
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 15:05
Jméno: cvoky
IP: uživatel3067
loupáku loupáku to deš na automechanika a neviznáš se v tom??? ondra
Datum: 21. srpna 2008 15:05
nauc se cist a zjistis ze ne
Datum: 20. srpna 2008 19:36
Jméno: nj
IP: uživatel2971
 zdarec mohli by ste mi popsat jak mam dat star paku porad se mi nedari ji spravne dat kdyz ji dam zaslapnu tak mi ta pruzinka to nehodi spet(nic neni ochodene vse je v poradku)Popiste mi to prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel3849
Chong: I ty se obcas mylis...to co jsem popisoval jde udelat i u motoru po GO.....jde to na uplne kazdem motoru...nic do niceho nenarazi kdyz vis jak na to...jinak se to sprajcne o koleckov prevodovce...ale jinak poprvy nemaas pravdu
Datum: 21. srpna 2008 10:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jo a k tomu povytahování a zasování startpáky... podle mě kravina. Na jednu stranu tomu brání karter a na druhou stranu přesah ozubení jednoho z rychlostních stupňů... Takže pokud by to šlo, tak není převodovka v pořádku a jsou tam vůle jak prase
Datum: 21. srpna 2008 7:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
,,vse v poradku,, rozhodně není. Bez půlení motoru se to neobejde. Můj tip, je buď zlomení startovací pružiny, nebo její vyskočení. Ale to by hrozilo pouze v krátkém čase po sestavení motoru, z důvodu nevhodného nasazení na startovací segment, po delší době se mi to zdá velmi nepravděpodobně. Pokud by jsi měl orvané zuby, tak by to startpáce nebránilo vrátit se zpět. Tedy pokud by to se zuby nevzalo i část segmentu o který se pružina opírá, ale myslím že v drtivé většině by povolil zub v patě a dál ne, takže je to také nepravděpodobné. Rozpul a uvidíš... každopádně napiš co jsi našel.
Datum: 21. srpna 2008 7:17
Jméno: standa
IP: uživatel3840
jak pise dj nasty...jen doplnim...sundej stupacku,otoc nakopavackou az se zarazi o doraz,v tu chvili ji povytahni a otoc az za polohu ve ktere by mela byt a zasun ji zas dovnitr a je hotovo...jde povytahnout jen kdyz je dole nekde za urovni stupacky...
Datum: 20. srpna 2008 23:56
kdyz jeste neni nathla pruzina necha se vytahnout vzdycky.... si to zkus az budes skladat motor ... nedelat to tak jak pise fikus ale udelat to jak pisu ja... je to fakt mnohem jednodussi nez si kazti nervy tim ze drzis nakopavacku a pri tom se snazis dat kartery k sobe tak , aby ti ta nakopavacka nedejboze nepovolila
Datum: 20. srpna 2008 21:05
mno jo ale ta start paka by se nemela dat povytahnout.. to budes mit nejakou chybysku.. bys pak vojebal startovaci segment
Datum: 20. srpna 2008 20:28
lol..  jestli chces prijit o nervy tak to udelej jak pise fikus...  ale mnohem jednodussi to je slozit normalne a kdyz to mas u sebe stazeny sroubama tak na hridel nasadit startapku, vytahnout trochu ven z karteru, protocit ve smeru rucicek a pustit.. a je to mnohem jednodussi...
Datum: 20. srpna 2008 19:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
pri skladani motoru ji musis star paku zatlacit dolu a drzet ji dole a kartery dat ksobe pak ji teprve pustis hlavne nasat pruzinu
Datum: 20. srpna 2008 17:13
 Nazdar draci, prosim poraďte, šteloval sem zapalování na fíku protože to jelo nějak divně tak sem to perfektně vyšteloval a že to nakopnu a nic tak sem vyšrouboval svíčku zkusim ji o kostru a nic tak sem si pučil s druhého která stoprocentně funguje a zase nic tak jsem zkontroloval všechno možné ( utržené kablíky, zkraty,... ) vyměnil jsem indučku i kondík a nic. Prosim poraďte mi co by to mohlo být. Děkuji předem za rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 21:32
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
skus se podivat civku jestli ti nedre vo magneto, to me taky delalo mel sem to uplne namackli na magneto a vyrabelo to malo elektryky tak sem to tak nejak podle voka posunul a uz je to ok
Datum: 20. srpna 2008 21:32
nebo ti prostě nesedi magnety....
Datum: 20. srpna 2008 20:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
jestli si mel sundany kladivko tak je mozny ze jsto spatne slozil ty izolace
Datum: 20. srpna 2008 17:14
Ale je mi divný že ani když tu svíčku vyšroubuju a skusim ji o kostru tak ani ťuk, no skusim ještě ty kladívka.
Datum: 20. srpna 2008 15:47
Jméno: provaz
IP: uživatel3846
a mezi kladivky ti to jiskru hazi?-jestli tam neni pecka,mazna taky fajfkaby to mohla bejt.ale nejspis to bude tim sestelovanim kdyz to jezdilo.
Datum: 20. srpna 2008 15:42
 hej neberete to s tou cenzurou nejak vážně??neřikám když sem nekdo dá inzerát,že prodává fechtla,tak to beru,ale když sem dá nekdo odkaz na modely motorek   ?lol
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 15:45
Nevšiml sem si tudíš sem nic nemazal...osobně nemažu prakticky nic. Jak ty říkáš vyloženě inzerát začínající stylem-Prodám.... - Koupím... ten tu místo nemá....! Jinak nevim no je to na posouzení....! Holt to tak je....
Datum: 20. srpna 2008 15:45
Jméno: Pepa ST
IP: uživatel1246
 Zdravím všechny draky nevím kam zařadit tento dotaz, ale chtěl bych zeptat jestli někdo neznáte nebo nevíte o nějakém výrobci, který by vyráběl modely motocyklů JAWA na měřítku až tolik nezáleží. Děkuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 17:40
Jméno: Monty
IP: uživatel13
no tak při měřítku 1:87 je to leda tak na pověšení na klíče
Datum: 20. srpna 2008 17:40
Jméno: Stanislav
IP: uživatel3840
Datum: 20. srpna 2008 15:51
Datum: 20. srpna 2008 14:48
Jméno: rabbit
IP: uživatel1218
Datum: 20. srpna 2008 14:37
Jméno: dušan
IP: uživatel1089
 čus draci chi se zeptat jestli se ještě dělaji motobaterie 6V 14Ah a jestli je nejaká stránka kde ji online koupim díky nebo nějakou mototechnu kolem Pelhřimova díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 15:56
Jméno: karlos
IP: uživatel942
Datum: 20. srpna 2008 15:56
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 13:04
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 zdar draci jak mám vyndat u jawy 21 řidítka ubec mi to nejde chci to tiš vyndat celý brejle a ubec mi to nejde povolil sem všechny šrouby co tam sou ale pořád to nejde řidítka i nejdou ani vyklepat díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 8:06
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Fikusi, fikusi! Jakoupak matku máš na mysli? Na řídítkách je jediná matka ta co drží přepínač světel ale tu když povolíš tak se řídítka neuvolní  . A co to je když šroub ,,skoro není,, ?  Obutá, neobutá, oblečená, neoblečená... nečteš ty rád Werichovy pohádky  .
Datum: 21. srpna 2008 8:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
jo skus to tak ale este tam je matka na riditkach kterou musis povolit a navic unekterejch fichtlu ten sroub shoro neni
Datum: 20. srpna 2008 17:24
Jméno: morgen
IP: uživatel3838
jj ,,chong ma pravdu a najlepsie to ide gumenym kladivom nic neznicis a mozes aj silno buchnut pak chytis maticu co je vnutry ,tam kde su riaditka zasunute a uz ho len povolis..
Datum: 20. srpna 2008 14:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Povol centrální svorník (šroub) který je v ose řídítek, tak aby se uvolnil zhruba o 5mm (i víc, hlavně ať nejde volně ven). Pak do jeho hlavy udeř, tak aby se zasunul až na doraz (citlivě ať nezničíš hlavu šroubu, popř. jeho chrom). Dojde tím k vysunutí matky konusu na konci šroubu a řídítka by měli jít vytáhnout ven. jsem taky amatér a mě to prostě jde nejlíp takto  ))))
Datum: 20. srpna 2008 13:37
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
povol šroub uprostřed řidítek a pak tahej.. když to nepude tak to prolej WDčkem a nebo petrolejem a nech to tak den ustát.. a pak je vyndej
Datum: 20. srpna 2008 13:34
Jméno: :-))
IP: uživatel3353
 ) AMATÉRE ((-:
Datum: 20. srpna 2008 13:11
 Ahoj, mám problém s fechtlem. Začal mně strašně moc vynechávat při vyšších otáčkách. Kladívko jsem nastavoval všelijak, takže tím to není a sáním taky ne. Někdy to jede normálně, pak ho vypnu, za chvíli zapnu a už zase vynechává. Ale nejhorší je, že začal vydávat divný zvuky, takový divný písknutí, jako když ujde vzduch pod velkým tlakem takový šťolknutí hlasitý. Nevíte čím by to mohlo být. Myslím, že kvůli tomu to vynechává. Nemohl by to být třeba kroužek, nebo gufero? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 22:33
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
jj jak pise standa
Datum: 20. srpna 2008 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel3840
problem bych hladal nekde v zapalovani nebo v karburatoru...nic jinyho nezpusobuje ze to takle štěká...spatnej predstich nebo chudá smes..
Datum: 20. srpna 2008 15:56
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
 zdar Kolik stojí přihlášení jawy 50???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 12:45
Poviný ručení do 500Kč,evidenční kontrola 200Kč,poplatek na úřadě 300Kč
Datum: 20. srpna 2008 12:45
 zdarte,mam 2 dotazy.za 1.nevim cim to je,alemel jsem problem s odtrhem tak ten prestala je v oho ale uz zase zacina me blbnout predstih a musim ho ladit treba po ujedi 10km.coz je na ...a za 2. pist mam 1.vybrus A a kdyz jsem se dival na valec tak nahore mam vyrazeny typ C a zespodu jak to zakrejva koleno,tak kdyz jsem ho oddelat tak tam bylo typ B!ale naky divne vyrazeny,takze si myslim ze to tam nekdo z prdel* dotukal.a este neco pred apr dny mi kamos ladil presdstih a predtim kdyz to jelo tak to jelo dost slusne,a po vyladeni me to nechce poradne tahnout,ted vsude kde jsem jezdil za 3 ted jezdim s bidou za 2.svicku mam novou,nikde to neprofukuje,olej mam 1:40 a huli to.takze to dost maze.pri neutralu to jde na plny otacky.jen me napadlo pistni krouzky,ale nevim jestli to ma cenu kdyz to temer netakne.a este neco kdyz jedu na 1cku plnej kotel tak to proste vali jen na asi(odhadem)5litru votaceka vic ani tuk.nekdy.Ďikes predem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel3840
kamarad ti to vysteloval blbe....to je cely..
Datum: 20. srpna 2008 15:57
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jesi ti vynechava v otackach tak ti netece palivo, me to delalo taky, jevi se to jakoby to jen obcas zapalilo, avsak bylo to tim ze netekl benal
Datum: 20. srpna 2008 12:21
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
kdyz porad stelujes ten predstih tak asi malo dotahujes ty srouby ktere drzi kos zapalovani a proto se ti to porad rozestelovava,a spatny predstih ma za nasledek spatny vykon,jestli mas problemy s odtrhem z duvodu ze se kladivko obrusuje tak kapni kapku oleje na ten mazaci postarek(filcovy)a nemel by byt problem,a ze ti to nechce do otacek tak mas spatne predstih.
Datum: 20. srpna 2008 12:04
 co mam spravit ked mi striela s karburatoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 18:05
seřid si predstih to pomaha
Datum: 21. srpna 2008 18:05
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jedině předstih
Datum: 20. srpna 2008 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel3840
bohatost smesi a taky muze bejt ucpanej vejfuk
Datum: 20. srpna 2008 15:58
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
serid si predstih
Datum: 20. srpna 2008 11:55
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
 Zduř,poskládal jsem motor a seřizoval předstih jako vůl a nemohl jsem dojít na to správny místu furt to ve vysokejch otáčká vynechávalo a když jsem dal plnej kotel na neutrál tak to střílelo a odfukovalo Vzducháč uplně nadskakoval když to fouklo a tak jsem dal novy kladívko a naklopnul jsem to napoprvy dal jedniču a uplny tahy!!jel jsem se projet jenom do kopca tam a spátky jak jsem dojel tak se mi potentila prevodovka!!!takže mznova půlit motor  .........
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 12:06
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
me driv taky zlobilo kladivko
Datum: 20. srpna 2008 12:06
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 čau, hele jaktoze mi na parezoj 555 po novi alektrice a dobre zapojeny sviti parez jak bludicka-sviti v zadu i predu ale je to sotva videt. predni zarovka je tam 15/15w a zadek 5w nesviti i kdyz je v otackach. to je nejaka chyba v zapalovani či co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 15:39
Jméno: provaz
IP: uživatel3846
no je to podle schema a fotek a znamej co tomu rozumi rika ze to je dobre zapojeny ale taky nevi co je s tim ze to nesviti
Datum: 20. srpna 2008 15:39
a nemas přehozene napájení na magnetu? myslim ty dva vývody nejsem si jistej ale asi má bejt jeden zápalko a jeden světla?
Datum: 20. srpna 2008 11:11
|



|