česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2094  2095  2096  2097  2098  2099  2100  2101  2102  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus.. vím, že to sem vůbec nepatří, ale dost mě to zajmá.. Když je yamaha DT 50 má 2,1 kW a max. rychlost (píšou) 45 km/h. Tak de to nějak otevřít? Kolik by to jelo, kdyby se to otevřelo? A ještě kdyby se k tomu dal laďák? kolik by to přidalo kW? a max rychlost? díky moc.. (a kolik asi stojí to otevření) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel3947    
oni tam sice pisou max rychlost 45 ale moje dandyna taky jede pres 80 a pisou 65. ale ta motorka je strasne draha na to ze je to 50ka za ty prachy bych urcite pockal na 125
 
 
Datum: 31. srpna 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel3947    
oni tam sice pisou max rychlost 45 ale moje dandyna taky jede pres 80 a pisou 65. ale ta motorka je strasne draha na to ze je to 50ka za ty prachy bych urcite pockal na 125
 
 
Datum: 31. srpna 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele, a když si tu motorku koupím, tak co s tím musím udělat, aby mi to jedlo těch 90?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel763    
pocuvaj otevirani? jednoducho za prve se ti pohraji ve vyfuku tu klapku co tam je tak ju otevru aby isla na doraz a vmena ti trisky za vjetsi a udelaj ti kde chces aj ked bude pisane na AM otevru ti to bo ich nezajima ci bude pruser oni ho nebudu mnet ten pruser to ne ich zajimaji peize a stoji to 3500Kč ja si daval otevrit apriliju RS 50 a jede mi pres 100 km/h a v pohodea v TP je pisane ze max rychlost je 45a moja jede o hodne vic tak asi tak zdar
 
 
Datum: 26. srpna 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3907    
ta uz je asi otevrena...otazkou je jakej ladak tam das?? Pokud tam das nejaky co je nevhodny tak ti to vykon akorat ubere....myslim si ze tech 90 je az dost a bal bych se u te motorky,kolik ten motor vydrzi,kdyz je otevreny a jeste tam das otevreny (ladeny) vyfuk...podle me z toho dostanes po upravach tak 3kw,ale zivotnost bude mala,ne-li nulová...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 16:43
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/206846-dt50sm.html no je to něco takovýhleho.. a ladák teda přidá asi tak kolik?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:52
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nj ona ta XBR je priskrcena schvalne.. ale jede to na mojich 55 KG suprove :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3907    
Otevreny YBR jede necelych 120 a zavreny 100(99) ..takze za cenu likvidace motoru to nema vyznam otvirat...jinak ohledne ty Yamahy DT 50 ..na co ji chces?? pokud je bez papiru na jezdeni nekde v lese,tak ti ji mozna nekdo otevre,ale pokud je to motorka na dokladech AM na ktery se bude normalne jezdit po silnici,tak si to nikdo neveme na triko aby ti ji otevrel..v servisu rozhodne ne...jedine ji otevrit doma na koleni...jakej je to model?? ty stary byli uskrceny na vyfuku a karburatoru,ty novy maji uz vstrikovani a je to uskrceny v CDI...a musi se vymenit to CDI ...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hmm naše 125 YBR má uškrcenej výfuk... no prostře z válce je průmer dvakrat vetsi nez začátek t´trubkly na vyfuk.. (je zkosena do kuzelu, dal uz je ten prumer stejej) takze by akorat stacilo uriznout to zkoseny nahradit tu trubku stejnym prumerem a jelo byt o jak delo... takže neco takovyho muže byt i u toho DT
 
 
Datum: 26. srpna 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a to je přímo ve vejfuku? takže kdybych tam dal ladák, tak by to tam už nebylo?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a co se odstraní jak? někde tam, kde to prodávaj? a bude to mít ají silu?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
po odstraneni restrixe ci jak tomu rikaj (neco bude ve vejfuku nebo mozna priveva) tak to poleli minimalne 80
 
 
Datum: 26. srpna 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Cawte draci,je normalne ze uz po prejdeni 400km(zabeh),sa mi niekedy motor prehreje??je to svieckou?? ja nejak mojho fika nedrzim v 6500 :-D:-D,mam 38mm priemer ,diki hosi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3907    
pokud to neni spatne serizenym zapalovanim,ucpanym vejfukem,nebo zasranejma zebrama na valci,nebo chudou smesi,tak to spusobuje to ze malo mazes...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Určitě mám na svém víc jak 1500km od GO a když jedu do kopce a trápím ho na vysokej kvalt, tak znatelně zvadne i po takovémto zajetí. Nečekej že za 400km po GO bude výbrus už nějak zázračně uvolněnej. :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2008 10:58
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Možná že by to mohlo být předstihem.
 
 
Datum: 26. srpna 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel372    
Ahoj SESO, šlo by sehnat přední světlo na jawu travel? Prosím o odpověď na email, samozřejmě že bych poslal nějakou zálohu aby byl můj odběr jistý, ale teď jde o to jestli by jsi to dokázal sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 9:54
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na mail bych rad odpovedel,,,ale neni tu zadny :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2008 9:54
 
 
 
 
Jméno: Kytka      IP: uživatel3819    
Fichtl mi jede na plnej plyn vyborne, ale kdyz ho valim jen cca na pul plynu ci mene, tak jeho chod neni kontinualni, tj. trochu vynechava v tahu. Nevite cim to muze byt? Muze to byt zpusobeno karbecem? Ve vicku vzduhoveho filtru jsou diry (minuly majitel asi experimentoval), je mozne, ze je to tim? Jehlu mam na prvnim zarezu kvuli bohatosti smesi a jinak je fik bezproblemovy, az na toto. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Mel sem podobny problem, na druhem zarezu se svicka olejovala, dal sem teplejsi svicku a v pohode:-), jen hur chyta za studena
 
 
Datum: 26. srpna 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: Kytka      IP: uživatel3819    
Teď mám právě jehlou nastavenou směs na nejvíc chudou. Když byla na druhém zářezu, tak se pořád olejovala svíčka a nechtělo to chytat..
 
 
Datum: 26. srpna 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
jehlu jdej na druhej zarez ze zhora a ty diry v tom filtru zalep napriklad jen izolepou at to tam nesaje
 
 
Datum: 26. srpna 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3035    
Vyčisti si nebo vymeň svíčku, me to dělalo taky, a dělá to i blbým palivem, nepř naftou, myslels to tak, že máš směs nejvíc bohatou jak to jde nebo nejvíc chudou?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 8:50
 
 
 
 
Jméno: &Cv      E-mail:      IP: uživatel600    
zdar lidi mam mam stadiona s22 a chtel bych se zeptat jak je tam zapojena zani brzda furt to nejak nemuzu pochopit ja tam mam tahlo a vubec nechapu kde ma bejt naka brzdova paka nebo neco takoviho (nebo je to tam prez lanko ja vubec nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 0:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3903    
v motoru je takovy segment...kdyz slapnes dozadu tak tak dosedne a funguje jako tahlo na zadni brzdu...zadna brzdova paka ani lanko tam nejni...z motoru jde packa a na te je zachycene tahlo na zadni brzdu...brzdis slapkami dozadu jako na kole...az to nekdy uvidis rozebrane tak budes koukat jak je to vymakany :-D:-D
 
 
Datum: 26. srpna 2008 0:03
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau lidi... Jeden dotaz... Mám fichtla a jde tam špatně neutrál... Když ho tam dám ( Bud z 2. nebo 1. ) tak ho přecvaknu na jinej ( z 2 na 1 a naopak ) Problém bude v převodovce, to mi je jasný, ale nechtěl by mi někdo poradit jak na to ? Hrozně se bojim do převodovky, páč tu jsem ještě nerozebíral, a nechci to posrat... Má tu někdo nákej návod ? Nebo někdo z okolí Prahy pomohl za flašku, bo dvě :-D ? Pleas... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: jouda s.r.o      IP: uživatel1946    
4 asd VÁŽNĚ??????KDO BY TO BYL ŘEK
 
 
Datum: 26. srpna 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: asd      IP: uživatel1201    
jo ale to možna ještě nevíš kamaráde a plno lidi tady,že když na místě řadíš tak musis hybat s motorkou
 
 
Datum: 26. srpna 2008 6:16
 
 
 
 
Jméno: jouda s.r.o      IP: uživatel1946    
problém neni v převodovce ale ve spojce to mi dělá fichtl taky po dlouhý jízdě když je rozehřátej olej
 
 
Datum: 26. srpna 2008 2:08
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Josef : Díky... Zkusim si zvyknout... ( Mám novej motor ) ( teda ne že novej, ale ještě jsem tenhle neměl :-D ) DÍKY !
 
 
Datum: 25. srpna 2008 23:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3903    
fichtl ma dost citlivi razeni....to ze ti tam jde blbe neutral neznamena ze je v hajzlu prevodovka...pokud neni duvod tak motor nepul...nemusi to byt chybou prevodovky...muzes mit nejak blbe zohybane tahlo nebo vymletou radicku....skontroluj si napred tyto veci...
 
 
Datum: 25. srpna 2008 23:27
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to ze na miste nevyradis dela to ze spojka uplne nevypina
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:53
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
to mi dělá taky na místě prostě NEvyřadim na neutrál musim za jízdy.takže kdyš do bržďuju tak vyřadim.nechtělo se mi to rozebírat tak sem s tim jezdil asi 14 dní a zvyknul sem si na to :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
zdravim která svíčka je lepší na studený starty a která na teplo ??? (N14c,N15c,N17C) nějak se mě to popletlo a mam v tom teď bordel :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 1:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3903    
 
 
Datum: 26. srpna 2008 1:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3903    
ja tam mam starej PAL-SUPER a chyta to za studena i za tepla a jede to porad stejne dobre...nej svicky co existovali...brysky sou k nicemu...houby to vydrzi ty novy svicky...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 1:03
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
já tam mam N17C chytne na první někda druhý našlápnutí a za tepla tahne dobře
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
hmm tak to je divný muj fichtlik jede na 1. našlápnutí a za tepla nechce moc tahnout a to tam mam N14c
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
n17c je na studeny starty a n 14c je na teply starty
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
mrte sehnaml jsem zadara motor pist ma 3 krouzky a valec este dobrej myslel jsem ze je zadrenej ale nastesti byla jen klikovka zarezla a loziska na klice zarezli tak jsem vymenil a jezdi to skvele akorat ze se 3. krouzkama jeto linejsi na neutral takze 2. krouzky jsou asi lepsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 23:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3903    
nemuzu souhlasit...na 3 krouzky je akorat vmax 65 a na 2 krouzky 70-75 ale jiny razantni rozdil tam neni...na 3 krouzky jede lip do kopcu...na 2 krouzky jak to do kopce netoci na doraz tak musis podrazovat...jen vlastni skusenost...na dva krouzky jsem jezdil od 15 let a letos sem udelal GO motoru a radeji jsem dal 3 krouzky aby to melo vetsi tah nez aby to vic tocilo...dokud byl motor dobry tak na 2 krouzky jel 75...ale zname presnost fichtlackyho tacho...ted jede 70,ale 65 je optimal max...nevim no...kazdy nazor je jiny...ja jsem zastancem 3 krouzku u jawy 21...soudruzi na slovensku to tak vymysleli a asi to tak je nejlepsi...zdarek
 
 
Datum: 25. srpna 2008 23:34
 
 
 
 
Jméno: simix      E-mail:      IP: uživatel3902    
Zdarec, neznáte někdo číslo orig. barvy červené na CZ 250/455. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: Buchtic      E-mail:      IP: uživatel3899    
ral 3004 nebo 8850
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: bloger      IP: uživatel2971    
zdarec mam pri zabehu motoru (8vybrus) posunout jehludo ktere zarazky a co mam jeste delat jak dlouho to nesmim vytacet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 0:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3903    
jinak jehlu muzes posunout o zarazku vys aby sla bohatsi smes,ale stezejni zalezitost to neni...bacha!!! pri zajizdeni nebrzdit z kopce motorem...dvoutakt pri brzdeni bez plynu motorem z kopce nemaze!!!
 
 
Datum: 26. srpna 2008 0:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3903    
nevim presne kolik...cca 5 minut jezdeni...jedna se fakt jen o prvnich par kilometru,na tech to trpi nejvic...jed chvilku,sahni na valec...kdyz uz bude horkej ze na tom neudrzis ruku tak to nech vychladnout...to ze pavko to rve od zacatku neznamena ze je to tak dobre...s rostouci teplotou se krouzky rozpinaji a vznika tim velke treni a tim padem i vetsi obrouseni krouzku pri zajizdeni...pokud chces mit dobrou zivotnost vybrusu a kompresi tak je dulezite aby ti po zajeti zbylo z tech krouzku co nejvice...pavko zajimalo by mi jakou ten tvuj fichtl ma kompresi po tak brutalnim zajeti???
 
 
Datum: 26. srpna 2008 0:13
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
jel sem snim prvni jizdu 10minut 80 a motor bezi jak hodinky bez ryh a pod
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ja liju full syntetik a od prvniho okamziku stim jezdím 80km/h a zajizdam to na tah a nemuzu si stezovat
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: bloger      IP: uživatel2971    
diky stando a ty kratke trate to je jako kolik cca km a kdyz to vychladne tak muzu zas
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3901    
moc to nevytacej a jezdi kratke trasy at se to moc neohreje...doporucuju na zajeti lepsi olej nez M2T...zajeti trva trochu dele ale vysledek je 100% spravne zajeti bez ryh a zakousnuti pistu...prvnich 50km fakt hodne volne jak sem psal a fest mazat a od tech 150-200km(motor uz jde do otacek) nejezdit az na doraz ale vytocit uz ho trochu muzes,ale furt fest mazat..aspon 1:25...ale opravdu ty prvni kilometry na trosicku plynu a nejezdit dlouho....ta sada je dost tesna a mohlo by se to rafnout..
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel3900    
čau mam pionýrka a vyskakuje mi 2 rychlost na neutrál ,nwíš čím to je?třeba jedu 10 metrú na dvojku a najednou to vyskočí.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3901    
jak psal kolecko...taky sem se setkal s pripadem ze to spusobovali ozvejkany vodici drazky na zacatku predlohovy hridele...kazdopadne rozpulit,skontrolovat hridele,kolecka,vidlicku a automat(zuby)...samozrejmne spatne soucastky vymenit....ale napred nez zacnes neco pulit tak si skontroluj jestli nemas povolenej automat na motoru(sou tam 2 srouby m6)...
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus,nejspis to bude ojebanym radicim automatem nebo slabou pruzinkou v automatu,bez puleni to opravit nepude
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel3900    
čau mam pionýrka a vyskakuje mi 2 rychlost na neutrál ,nwíš čím to je?třeba jedu 10 metrú na dvojku a najednou to vyskočí.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
skus malinko vic zatahnout za radicku ale zas at ji neohnes a este se podivej jestli na levy strane automatu necouha sroub ven ma bejt zapustenej tak kdystak ho vyndej a vyskousej bez nej a jestli ani to nepomuze tak budes muset pulit motor asi neco svidlickou nebo omlety kolecka
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám dotaz.. tady na tech strankach http://ridicske-prukazy.info/ridicske-opravneni.html je napsany ze AM je do 50ccm nebo do 45 kmh... ted sem si to rikal s kamosem on tomu nechce verit sice me s e to mu taky nechce verit aloe hold co uz tak to je.. meli tam napsat..... do 50ccm a 45 km/h nejakej boreček s aprilkou by si myslel ze muze na to mejzdit (priklad muj kamos kerymu to jezdi 120 ai se chce zabit) JINAK dneska sem si byl zazadat o ŘP a cekal sem tttri hodiny a potom mi ta pani rekla kde jsou rodice :-( ale do 20 dnu bude doma doufam ze driv odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 0:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3903    
AM znamena mopedy a motocykly o objemu valce DO 50 ccm o nejvyssi rychlosti 45km/h ...to zes cekal 3 hodiny je normalni...to ze sebou mas mit rodice uz tu bylo diskutovano...s tim ze ti prijdou papiry drive jak za 20 dni nepocitej...jinak nektere Aprilie 50 RS maji v TP 45km/h ale kdyz se otevrou tak jedou 100km/h..120 je blbost!! Ale tohle otevreni je nelegalni a kdyz te na tom chytej tak je to stejny jako kdyz budes ridit A1 na kterou nemas papiry...jedina vec co te usvedci ze moto nejede 45 bude snimek z radaru (ve meste)....
 
 
Datum: 26. srpna 2008 0:24
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
zdarte nevíte proč mi fechtl za studena nechce vubec tahnout? pořad se dusí, ale az se trochu zahřeje tak jede normalně nevíte cim to je? díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
jo ja tam mam 17
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3901    
svicka nebo kladivko
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
podivej se jakou mas svicku jestli 17. tak se nedim kup si nejlip 15.. stou to jede studeny bez problemu a kdys to nepomuze tak to fouka pod valcem.
 
 
Datum: 25. srpna 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: zar      IP: uživatel265    
pokud skočíš do studený vody co ti udělá dech pokud tam vlezeš pomalu tak to zvladneš tak to je podobný
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
to je zcela normální ale mi to nerobi nastartuje a jedu
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Hm :-) myslim že sis odpověděl skoro sám, rasit studenej motor...
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      E-mail:      IP: uživatel720    
draci poradte kde bych mohl sehnat prdeni svetlo na JAWA BETKA, nebo jestli by tam slo dat z niceho jinyho, vono to vubec nejde sehnat na ty cinsky shity, diky za odpovedi ..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 10:44
 
 
 
 
Jméno: djsatan      E-mail:      IP: uživatel720    
Weaponman: ja sem z porici, odkud si ty?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 10:44
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
djsatan ty jsi z plzne dachl21.estranky.cz čada znam nadrbuho na 2 s 15/55
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nj, v mototechne v plzni tak sezenou akorat zarovku, svetlo ne :-(
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
zeptej se v servisu kde delaji garancni opravy tam by to mohly mit
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
zeptej se v servisu kde delaji garancni opravy tam by to mohly mit
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
hej to fakt newim, ale mozna by tam slo dat světlo z korada, nebo z babety a nebo si to nech objednat v mototechně
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
cau poradte pls uz si nevim rady mam čz 175/487 a nekdy jezdim uplne v pohode a nekdy jezdim a kdyz ma motor tahnout tak vynechava a strili do vejfuku (hlavne kdyz jedu do kopce) predstih je dobrej, odtrh taky, svicka je v pohode (zkousel sem Brisk N15YC i Brisk N17C) fakt nevim cim to muze bejt ??? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
pedro: to si nemyslim na ten vejfuk je najeto asi jenom 500 km
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
třeba přicpanej vejfuk
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
ale ze to dela jenom nekdy . je to divny
 
 
Datum: 25. srpna 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: Kawasaki      IP: uživatel368    
Me to delalo to samy, poradne sem sesteloval smes a predstih, a de to...
 
 
Datum: 25. srpna 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Cus draci! Prosimvás potřeboval bych jestli někdo nevíte rozměry těch těsnících kroužků do výfuků Jawa 350/638(ty co jso mezi jednotl. díly tlumiče). Mám je úplně rozpadlý,takže už podle nich nic neobkreslím a nový taky nemůžu sehnat. Doma na to materiál mám,jenom potřebuju ty rozměry. Popř. Seso jestli bys mi neporadil ty. Moc díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: Buchtic      E-mail:      IP: uživatel3899    
nazdr vnější je 88mm vnitřní 56mm mužeš to udělat klidně ze 4mm klingeritu..nebo dát dva za sebe...připadně vystřihnout z tenkýhio plechu stejný kroužky a kligerity dát mezi ně...pokud by jsi chtěl něco upřesnit bo tak tak napiš na mejl..
 
 
Datum: 25. srpna 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/prilby/203756-nova-prilba-woker.html jde u tyhle helmy sundat ten plexik myslim tim nejak odklapeci nebo lehce sundavaci diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
jenze ja to nechci na motokros a ty brejle nejsou lyzarsky ty sou norml na motorku
 
 
Datum: 26. srpna 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3907    
nemyslel sem to ve smyslu dopravni vyhlasky o ochrane zraku,ale na opravdovej motokros se berou takovy ty velky brejle na lyzovani,akorat zapadaj do helmy...je to kvuli tomu aby ti nelitalo bahno a prach do oci...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
no to ja nemusim jezdit s brejlema na lyzovani protoze ja mam stejne opticky
 
 
Datum: 26. srpna 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3903    
bud rad ze ma plexi,aspon nemusis jezdit s brejlema na lyzovani...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 0:58
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
fakt? tak to čumim...škoda že sem tu helmui našel na netu až druhej den co sem si koupil tu jak je v odkaze
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: Lukawe555      IP: uživatel3898    
je odklápěcí kámoš má tuhle helmu ten plexi je výborná věc já by sem ho nesundával ale je to na tobjě....sunda se samozrejmne dá
 
 
Datum: 25. srpna 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na 99% nejde ale bejt tebou když chci bez plexi tak zajedu do makra a tam maj tuhle: http://www.worker-moto.cz/591/moto-prilba-worker-max606-1 za 1500
 
 
Datum: 25. srpna 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: Peca      E-mail:      IP: uživatel3170    
musi byt v Cz 175/450 baterka neslo by to roztlacit a jezdit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: šandor      IP: uživatel4044    
tam dej dvě 6 v plochý na roztlačení to stačí je to lepší než bez chtá dobře
 
 
Datum: 08. září 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Chong> Čízy od modelu 45x a 47x to už neměli, ale já to roztlačil i bez baterky a volnoběh to drželo i když sem zapnul světlo (žárovka jen trošku žhnula), hodně nejspíš záleží na stavu dynama a na tom jak je seřízený relé....
 
 
Datum: 26. srpna 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nevím jak to měli čouzety, ale kývačky i panelky od jawy měli zapojenou elektroinstalaci tak že v jednom z režimů přepnutí spínačky se dalo jet i bez připojené baterie. Ale co vím od lidí co to zkoušeli, tak to nejde našlápnout, musí se to roztlačit a to tak že fest rychle a nechce to nechat spadnout otáčky moc nízko, takže na neutrál to chce tůrovat :-). Každopádně tento způsob jízdy byl údajně jen pro zlost :-) a prý raději nikdy více...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a když tam nebudeš mit baterku tak se může stát že ti popraskaj žárovky, baterka funguje jako kondenzátor a zachytává napěťový pulzy který jdou od dynama
 
 
Datum: 25. srpna 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Záleží jestli má dynamo dostatečnej zbytkovej magnetizmus, když jo tak se dá roztlačit, ale jestli dlouho stála tak to bez baterky nejspíš nenatočíš
 
 
Datum: 25. srpna 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
musí aby to dobíjelo ne..........
 
 
Datum: 25. srpna 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3896    
musi jinak muzes treba tam dat zapalko z pionýra 550, 555 parez ale musis udelat takovou redukci na soustruhu
 
 
Datum: 25. srpna 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj,baterka tam bejt musi
 
 
Datum: 25. srpna 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
je možný že by se u fichtla v plovákovce sám ohnul ten plíšek dolu že tam de míň benzínu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
těžko se tě sám ohne, pochybuju, že benzín samospádem vyvodí tak velkej tlak, aby ti ohnul plíšek, to bude něčím jiným
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
no jo jenže ono právě to jezdilo normálně a pak tam šlo málo benzínu tak sem přihnul plíšek a bylo to zase v pohodě.a zdálo se mi že byl trochu hnutej tak nevim.ale je to jedno.zatim to jezdí já se jen tak ptal protože se mi to zdálo divný
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel2556    
sam asi težko -leda když jsi to tam daval(to vicko) ze si to ohnul ale samo asi ne
 
 
Datum: 25. srpna 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
jo a možná to bude i pravda :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2008 20:29
 
<  2094  2095  2096  2097  2098  2099  2100  2101  2102  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:26:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu