česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2090  2091  2092  2093  2094  2095  2096  2097  2098  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel1828    
Jely jste někdo na muststangovi KAPOTOVANYM a jestly jo tak jak to jede s tou kapotaži ja jsem to nikdy na živo nevidel tak napište.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já ji marně schánim na závody....:-(
 
 
Datum: 28. srpna 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel1490    
cau draci neviete preco mi moj fichtl ide iba 40km je po generalke .vibrus loziska gufera a lameli a strunky.je tam 13zubove sekundarko.a je tam predstih 2,3mm.a na 13. mi to jede dobre len uz chce stvorku prosim poradte.alebo zli tachac alebo lanko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:19
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
To bude snekem:-), kup si novej zuby sou vymlety a spatne to zabira...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:19
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
tak to bude spis tachac...skus jet vedla auta v kerem je kamos a bude ti rikat kolko zhruba jedes
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel1490    
cau ale mne to ide viborne do otacok startovat tak isto.a sviecku som od tedi necistil.a ide viborne .ale len 40km a ked ma take otacky na 3 ze bi chcel uz 4.richlost
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
predstih 1.5mm
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
daj kolem 1,5 az 1,7 abo tak nejak predstih a 0,4 odtrh
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:43
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
2,3 mm prestih???? to aj jede???..a ked ano tak sa nedif ..to bude asi tym bych powidal
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel3927    
Cau lidi mam Mustanga a on spatne tahne mám uz valec po vybrusu ale vzdycky kdyz dam trojku vnejakem mini kopecku tak musim dat zase dvojdu protoze ta trojka to neutahne ale po rovince to jezdi normalně poradte mi pyty co stym diky za vase odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
a nemas to blbe serizeny?? malej predstih?? chuda smes??? spatna svicka??
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
nemels to rozpulene?? je mozni zes v prevodovce prohosdil 2 kolecka to pak je 1 a 2 rychle po sobe a 3 netahle moc
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:52
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
vycisti kohout na nadrzi hadicku dej si palivovy filtr vycistit airbox koupit novy filtr vycisti karburator vyfukove koneno vyfuk podivej se jestli ti nepribrzduji kola namazat retez loziska ty se vycurej pred jizdou at si lehci a uvidis ze ti to prida ztraceneho kone:-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:22
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel3926    
hele hosi prechlastava se mi pincek nevim co stym prosim pomocte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: coco      IP: uživatel1648    
hele woowi budto to je plovakem ze je v nem dirka a ze je napustenej uvnitr a ze nevyplave nahoru a nebo je to pliskem jak rikaj tady kluci prihni tu mensi pazourku vic k ty stence a zkus to vyladit :-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
a plovak mas dobrej??
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
ty micalej21 nechci ti do toho kecat ale meles picoviny a jses vul ty a ne ja jehlo stelujes botatost smesi a en to ze se mu to prechcava vole
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Jestli se prechlastava, tak to nema s bohatosti smesi vubec nic spolecneho, musis nastavit hladinu v plovakove komore pryhnutim plysku dolu:-) na netu sou navody...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
toho vola neposlouchej dej jehlu v soupatku niz ma byt na druhem zarezu od vrchu tak si s tim pohrej
 
 
Datum: 28. srpna 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
prihni o kousek ten plisek v plovakove komore smerem dolu jen o kousek a vyskousej to kdystak musis jeste vic nebo na opak
 
 
Datum: 28. srpna 2008 13:12
 
 
 
 
Jméno: jaxon      IP: uživatel1831    
cau,vim ze to sem nepatri ale potreboval bych to vedet,-muzu zacit delat ridicak na auto kdyt mi je 17?jako ze si jizdy na necisto odjezdim a zaverecky udelam az v osmnacti-tak to bylo i na A1 ze sem jezdil uz v 15 ale zaverecky az v 16,diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jistě ale co mě instruktor řikal tak závěrečky mužeš dělat nejdřív den po narozeninách
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
jo deto ale zkousky muzes delat az ti bude 18
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak me napadlo, že bys ste sem mohly napsat, jak ste ke svýmu stroji přišli... Tak já mám teda 555 a k ni sem přisel takhle... prostě jednoho dne pred prázninama letnima (asi pred peti lety, nevim) se me nasi zeptali jestli s nema nekam nepojedu. rikam si proc ne a tat si vzal do kanystru benzin a vezl ho s sebou... tak sem se ptal proc vezeme ten benzin.. oni ze ke strecovi do sekacky..... no tak jak se jede ke strecovi doleva sme jeli rovne... vjeli sme na takovy cinzakovi sidliste ve vesnici.. potom tataa volal jednomu chlapovi zprace at pride...... pak se vynoril zpoza baraku s ceřnou 555 zaprášenou a od pavucin... v ten moment sem mysell že vyrazim střechu od auta. :-D .. takže taa dohustill kola otevreli sme nadrz (tam byl jeste starej benal :-D) a asi po deseti letech mozna vic neježděni se ho snažili roztláčet..... po peti minutách naskocil a jel se domu... po rivince jel tak asi ctyricet... ach to si vzpomiinam jak sem vazil tak asi 35 kg a jezdil se mnou do kopce tak stejne jako z kopce to tam byl jeste puvodni vybrus s tri krouzkovym pistem... po vybrusu nalakovani (mimochodem sme lakovali dvakrat pac ta slonova kost nesnasela benznin tak padlo na cervenou) pote ese mnu jezdil tez na trojku plny kotel do kopca....... ale potom se to zaclo kazit :-)... ted to se mnou do toho samyho kopca s mojema 55 kilama jede na tri s podrazenim na dva ale spis na dva.... a za tu dobu co ho máme sem najel urcite pes 4 tisice KM na takove blbe rovne trase (nemayslim rovne jako bez kkopcu, bez zatacek) jenze to nejezdilo jinde nez z kopce rovne a do kopce rovne a kdyz tewd jedu nekde s nasima a sou tam zatacky tak me bavi klopit ale taky se bojim to klopit pac tomu neverim... s novou motorkou je to v klidu... ale asi pred mesicem sem to klopil uplne nejvic kdyz sem jel z kopca do pravotocivy zatacky do pravyho uhlu a polomerem oblouku taak asi 6 metru.... divim seže sem neohobloval stupacky....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Mojí 21 sem dostal od táty mojeho druhého fichtla jsem si postavil z nahradních dílů ale ještě neni hotovej.Třetí 21 mám napůl s bratrancem u babičky tu jsme dostali od strejdy.a čtvrtou 21 jsme koupily s kámošem na půl.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel427    
Jednu 20 sem zdědil po dědovi a s tou druhou to bylo složitější. Byl jsem u známých, maj takovej větší statek, a v koutě pod takovym přístřeškem stála nějaká MZ (nevim jaká, tehdy sem tomu nerozuměl a teď už tam neni), tak sem se k ní šel podívat a obdivoval jí, přišel jeden ze známých svez mě na ní kousek, to se mi samozřejmně líbilo, a pak nějak přišla řeč na pincky a on mi řek že má někde v garáži jednu 2O. No tak sme se tam šli podívat, vyhrabali hi zpod krámů a sena, vycucli trochu benzínu z MZ a nalili ho do nádrže pionýra a ať to zkusim našlápnout. Asi na pátej pokus chytnul, perfektně táhnul a jezdil jak drak. Ještě ten den sem na něm jel domu a druhej den sem známýmu přivez flašku a fichtl byl muj. papíry sice nemá, ale sem s nim navýsost spokojenej...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
Všechno to začalo 25.8.2007 když jsem byl u dědy a u babičky na prázdninách.Když takhle jeden večer sedim u večeře tak na mě babička vyhrkla:strejda by pro tebe měl motorku a byla by za odvoz.Tak sem si řekl proč ne když je za odvoz a hned další den jsem se tam s dědou vypravil.Když jsme tam dorazili tak jsem s údivem zjistil že je to Jawa 23 Mustang.Jenomže to nebylo všechno.Strejda mi řekl že když u nich byly záplavy tak tenhle motocykl byl zaplavený až po řidítka.Navíc mu chyběl karburátor a celé vzduchové sání.No dali jsme se se strejdou do řeči když v tom přicházel strejdův soused a strejda se ho ptá:hele máš ještě toho pionýra?on řekl: No za jisté! ale mám ho rozebranýho.Ve zlomku vteřiny mě napadlo kolik by za něj asi tak chtěl když je rozebranej.Ale pak sem řekl vždyť mám mustanga a to mi stačí.No ale asi po půl hodině řeči mi ten chlapík řekl:no hele mám ho támhle v garáži tak jestli chceš tak se na něj můžeš jít podívat.No neváhal sem a šel jsem.Byla tam jawa 20 a akorát neměla kola.Mutstanga jsem prodal coz me později mrzelo a tak jsemsi koupil jiného...Ale ta jawa 20 tu jsem si zrenovoval do origo stavu uplne od zakladu....Ted s ni budu jezdit jen ve zvlastnich prilezitostech .-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
ja sem svyho prvniho fichtla zbastlil z dilu ktery sem nasel v kulne a na pudicce...bylo mi asi 10 let a ani sem poradne nevedel jak co ma spravne byt a jak ma byt co serizene...proste sem s kamosem postavil ram na kolech,predni vidle co sem tam dal byly ohle ale to nevadilo,zadni tlumice nebyli...nenasli se...nahradili je 2 trubky...bez plechu..jen ram,kola,motor banda,riditka(kus trubky na kterou se vesel rychlopal) a to bylo vse...eletriku sem zapojil podle motokary z fichtla kterou sme jezdili u dedy...od starsich kluku sem vedel ze odtrh ma bejt 0.4 ale o predstihu nic nerikali takze to nikdy nejelo poradne...motor byl uz vybehanej takze se to vecne dusilo...takze sem udelal nejruznejsi ucpavky aby se to nehltilo....a takle sem s tim valcil asi do 13 let...pak nasledovala 05 ktera chodila lip jak simson(prvni vlastorucni GO motoru)......pak nekolik 21 a 20 a mustangu a hafo stroju... az sem dostal A1 tak se zacalo jezdit na jedinym zakazanym fichtlovi kterej byl doma...pionyr 21..original neponicenej po dedovi..na SPZ..dokud sem nemel papiry tak sem na nej nesmel sahnout...pak nasledovali ruzne kratke epizody s dandy,simsonem,čz 477,250 panelka a nevim co vsechno....dneska jezdim na dedkovym fichtlovi a na peraku a vetsinou autem...fichtly delam uz jen jako konicek a maly privydelani na pivo a cigara...tak tohle je muj pribeh...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci...Tak ja som k môjmu prvému Pionierovy prišiel tiež riadnou náhodou. Bola to 05-ka s motorom z J20. Jedného letného dňa sme s kamošom hrali futbal a napadlo ho, že si pôjdeme spraviť vodičák a zoženeme nejaké stroje. Neskôr som stretol ďalšieho kamoša a tomu doma ležal nepojazdný fechtl, a kedže nemal on záujem, som si preň večer asi o desiatej išiel. Kedže som už o fechtloch niečo vedel, lebo môj krstný je zanietený pre tieto stroje, na druhý deň začala menšia renovácia. Asi o týždeň na to z dvora vykukol oranžový drak, a bol to fakt super stroj:-) No a k mojej 555-ke som prišiel cez inzerát a momentálne sa renovuje:-) Čauko:-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 13:39
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jedmou jsem s kámošem byli v garazi a zavolal mu nakej bratranek ze nam da mustanga zadaco jinak ho vyhodi na srotak tak jsme tam sli mam ho doma ale motor byl na sr..ky tak tam je motor od strejdy a jinak klika protoze jsem zadrel jehly skurveny
 
 
Datum: 28. srpna 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
já sem byl jednou u kamoša a ten najedou dostal napad že by z garaže vytahl fechtla tak jeho tatík nam to vytahl dal nam benzin a sli sme si hrat:-D nikdo nevedel jak se to ovlada tak sme to tak po 2 hodinách pokusů a omylů nějak pochopili no a to mě začlo bavit tak sem si hned dal inzerát že koupim fdechtla tak do 2 tis a hned se mě ozval borec že mě prodá za 1500 mustanga takže sem byl nejvíc happy a už ho mám asi 4. rokem a baví mě to furt a pořád:-D
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:53
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
to já sem k němu přišel takhle : normálně měl táta ještě jednu starou helmu tak mně párkrát svezl na svojí KMX 125 pak sme se ta kvečer bavily a tak mně řekl jestly bych si to taky chtěl vyzkoušet .. v té době jsem zjistil že nestačí jenom přidat plyn a ject .... naučil jsem se zacházet se spojkou ( popojíždění vždycky po 10 cm) pak řek lať se zkusím rozjet tak se mse rozjel na 7dmej pokus pac pred tim mne fotr ukazal jak se to stavi na zadni.. takze sem se bal pridat plyn :-) no a jel sem asi tak 20-30 na 1cku pak sme zastavily a tata mne za jizdy rekl ze kdyz chci zabrzdit musim zmacknout spojku... pak mne vysvetlil razeni a ten vecer sme se zase bavily a tak sme se bavily že by mě koupil mustanga .. jak se řeklo tak se taky stalo jely sme pro něj až do telče ( přes 100 km) a tak sme vyrazily celá rodina na trip .. celej mustang stál 1500 pojízdnej..... po jednom roce tuneni sem si koupil simsona ( sou na nem jinci veci a chtel sem se priucit necemu novymu) a jel i o hodne lip... pak sem fichtla prodal za 3000....
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:43
 
 
 
 
Jméno: garry      IP: uživatel2971    
zdarec jak si mam zvetsit hl.trysku mam 8 vybrus o kolik a cim atd jestli to pude vrtackou jestli jo tak jakym vrtakem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: jaawaaa      IP: uživatel1265    
tu trysku si radši kup teda pokud nemáš soustruh na tím se to dá taky udělat ale hlavně to nedělej vrtačkou je to nepřesný
 
 
Datum: 28. srpna 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
nemusis ji zvetsovat....bohate staci 72mm ty se na fiky taky delali...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1217    
PROSIM O ODPOVĚD!!! sorry ale sem mi to nešlo vložit.....http://www.sesa-moto.cz/pokec/prevodovka_spojka_prevody/id_6040.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1217    
díky
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Povol lanko od ručního vypínání spojky a přitahni ten šroub na automatu.Kladka se pak začne přibližovat
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
čau,,,potřeboval bych poradit s mojí čz 125/453. Jde pěkně vytočit a volnoběh drží uplně v pohodě, ale když třeba jedu z kopce a necham to chvíli běžet jen na volnoběh a pak chci zase zvíšit otáčky, tak aby se to roztočilo tak musim nejdřív dost přidat plyn a pak až mužu ubrat třeba na čtvrt plynu.....(jinak ja osobně si myslim, že je to směsí, jenže nevym jak to nastavit tim šroubkem na kerbecu) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
predstih nebo bohatost smesi
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ale ja tam mam nové krabicové relé a bohužel to dělá i při nabité baterii.....
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
me to delalo na 250 ..bylo to dobijenim...slaba jiskra..
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no jo jenžeu tohodle karburátoru je hladina pevná a jinak karec je naprosto čistej
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
toto samo mi delalo na fichtlovi.... bylo to hladinou myslim a nebo tryskou ted uz nevim... jel sem z kopce mel sem zařazeno a přidal sem tak to chvili trvalo nez se to vyhouplo do otacek... to samo mi delalo aj kdyz sem mel vyrazeny
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: JayJay      E-mail:      IP: uživatel1326    
zdar draci potrebuju pomoct doma sem nasel karburator a vubec nevim z ceho je volnobezna tryska je 50 a hlavni 98 tady sou fotky http://disco.7x.cz/neznamy-karburator takze kdyby nekdo poznal z ceho to je tak pls napiste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
šeci ste vedle jak ta jedle tenhle karbec je z TRAVNí SEKAčKY Mf 70 mám ich doma asi 4 ešte ani ty díre od príruby nepasujou na 175 ani na 250 treba je prevrtat pac sou moc blízko u sebe.Moje maju cisla2792 to pred tym je neco take jak vyrobni cislo kazdy karbec ma jine, má difuzor 23mm ale ked prevrtáš ty díre tak sedne aj na kyvačky panelky pojede to sním dobre menej to žere:-)standa mnel také pravdu sou to dvoutaktní Frézi skur sekačky má to v predu tokovou zubatou lištu máme celou doma myslim tu sekačku
 
 
Datum: 28. srpna 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
montoval se na valec co mel dve svicky,, je to soutezni motor prezdivan libenak
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
je to jikov...jooo je to ze švéda...mate pravdu...ale videl jsem ho taky na frézách...ten sved mi predtim nenapadnul...vim ze na drvejsi sportovni verze se davali karburatory jako byl typ na peraku akorat s sirsim difuzorem...tak mozna v tech mladsich modelech uz se daval tento karburator..
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:24
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dyt ma na boku napsany Jikov... a na vicku na plynovy bowden czekoslovakia ;-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: gerry      IP: uživatel2971    
reknu ti to takhle mel by to byt Dell orto nejspis my mame postrikovac a nan nem to je je tam babetackej motor atd je to vyroba domaci kutila ten postrikovac
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: Golem      IP: uživatel650    
tak tendle karbec se dával na kejvačky,v provedení do ŠVÉDSKA.byli zelený,měli lyže,drapáky,uzoučkej přední blatník,a měli vedený řazení od nožní páky až na nádrž...nebo pak myslím že na ty krosový Libeňáky
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
Nevim presne z ceho je,ale meli ho stary dvoutaktni frézy....(ta freza jak na tom hrusinskej vez rodinu a baba mu rikala,to je dost dedku zes nas taky vyvez...ve filmu slavnosti snezenek...nevim jak se ty frezy jmenovali..) ..
 
 
Datum: 28. srpna 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel368    
Můžu dát do pionýra 20 svíčky pal nr 17c a pal 14-7y? Nebo to něčemu uškodí?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 9:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
dej tam co chces...hlavne jestli to ma normalni kratkej zavit a jede to ...dlouhy svicky z auta tam nedavej...podle oznaceni nevim o jakou svicku se jedná..
 
 
Datum: 28. srpna 2008 9:57
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
nic by to nemelo zrobit
 
 
Datum: 28. srpna 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar hoši potřebuju radu mam babetu 210 a furt mi chcipa když zastavím at je teply nebo studeny a šroub na nastavení volnoběhu už mam několikrat nastaveny spravně dík za odpověd hojte . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 22:49
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel3920    
Zkus profouknot trysku volnobehu
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:49
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
zdarte,vcera jsem si koupil fichtla asi si myslim 05.Nevim totiz jiste jestli je to 05??na zapalku ma cislo ze to ma 20W,potom 6130 a pred 6130 to ma 05,vzadu na plastovym svetlu to ma taky 05 a naky dalsi blbosti.na krytu na olej to ma sroub v pravo coz je hooooooooodne divny.co myslite je to opravdu 05?nejde mi motor do plnejch otacek,kamos ma mustangovskyho vyfuka a ja uz taky.me to tolik nerve jak jemu,muze to byt tim ze mam asi plnej vejfuk??a jeste neco karburator co byl na tom fechtlu co jsem si koupil je uplne cisty,proste v poho a nechce to jet s tim karbosem??s mym starym.PS:st itek na kostre neni.DĎĎĎĎϡik mmmmoooooooooooooooooooooooc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 8:47
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar...no 05-ka má na olejovom kryte skrutku na vypúšťanie oleja vpravo, potom spojový kryt má zaoblený. Tak ak máš tento spojkový kryt taký, potom máš aj bloky(kartery) 05-kové. Len si daj pozor, či nemajú pri valci rebrovanie, lebo to už by boli z 550 alebo 555. Tak ak máš aspoň tieto veci také isté, pravdepodobne to máš 05-kový motor(pre presnosť by bolo nutné skontrolovať hlavu, karburátor a prevodovku). Čau:-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 8:47
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Karburátor asi špatně nastavenej, hladina, jehla atd... A O5 mají taky kulatej kryt zapalování, ten šroub na olej mají vpravo taky jen O5... myslim :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
PS:myslim karbos co byl na tom fiku proste nevali
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
cuus draci ! Nevíte kolik stojí přepis MZ 150 na 125 ??? a jaká je asi průměrná spotreba. hodlám koupit.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
Hočí vono A1 je do 125ccm a 11kW takže to musí odpovídat v obdouch případech takže to nestačí jenom uškrtit
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
jj je to stále řešený téma jinak Mz 150 je mašina jako bejk ale zase si za to vezme tak 4 určite a až si na ní zvykneš nebude problém jezdit za 6litrů
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
neprepises...to bys musel mit nekoho znamyho na STK a do TP by ti museli napsat vymena valce za 125ccm ...jinak MZ 150 uz sou tak proflakly,ze je fizlove stavej stejne casto jak fichtly,protoze kazdej druhej ma MZ 150 a ridicak ma A1 ...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
U MZ 150Etz je ti skrceni vykonu k ničemu, protoze mz ma 9,5kw takze tam ma jeste rezervu...staci jen koupit nebo spis nechat udelat pist a valec o prumeru jaky ma 125ccm namontovat a jet na technickou...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 9:01
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A známej ( Pokud ho máš, tak ti to zase otevře... Ony to škrtěj tak, že ti omezej průtok paliva do motoru, tím snížej výkon... Musíš to mít hlavně potom zapsaný v TP a čerti to musej respektovat...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 0:27
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nechat zapsat na technický... ( ale musej to dělat... Ne každá dělá kontroly po přestavbě...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 0:26
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No ono to jde, ale ne že se přímo přepíše... Nák takhle... : Zajedeš si třeba do servisu, nebo ke známýmu... Necháš si to snížit výkonově na požadovaný počet ( Asi máš A1 takže 11Kw) Tkz uškrtit...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 0:23
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel3608    
téměř všechno jde, diť i 125 ETZ jsou v šechách a přihlášený ale poskrovnu, tak proč by to nešlo, zkus is sehnat za drahe peníz válec ze 125 a pak to normálně protáhni jako přestavbu, ale připrav si tučnej obnos hlavně za nesehnatelnej válec
 
 
Datum: 27. srpna 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Normálně propiskou... Ne máš smůlu kdyby tohle šlo tak si koupim R1 a přepíšu si na 125 a 11kw :-) wow
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
to se da prepsat to by me taky zajimalo???????????????????, dik za odpoved
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: 3220      IP: uživatel2656    
Nepřepíšeš!!!
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
čus draci, nechtěl by někdo pokecat o Jawettě?? moje icq 288-883-085 dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: ttomtomtom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar hoši potřebuju radu mam babetu 210 a furt mi chcipa když zastavím at je teply nebo studeny a šroub na nastavení volnoběhu už mam několikrat nastaveny spravně dík za odpověd hojte . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: Mutaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
tam je ale odstředivá spojka .. a u babet je zařazená 1čka ( př. 2jka) furt neutral tam neni!
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
asi se ti nezozepinaji rozbehovbe spojky tak ti to zustane jakoby zarazene a jak zastavujes tak udusis motor
 
 
Datum: 28. srpna 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
zdar SESO mam dotaz http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1655.html šel by tenhle přerušovač na čz 175/477 nebo čz 125/476 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no pokud mas 12V tak na oboje :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci nevi tu nekdo jakou ma spotrebu jawa 250? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mam ten motor na ctyrkolce takze mam dvakrat takovou spotrebu
 
 
Datum: 28. srpna 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
ja mam 250/455 a nasel jsme o ni ze si bere 2,8/100km:-) coz me docela zarazilo pac tolikhle malo si nebere ani mejch 5 fichtlu:-D
 
 
Datum: 28. srpna 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hodně záleží která Jawa 250. Dědovy žral pérák 3l / 100km.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
250ky byly hodně dobře postavený stroje. Vůbec nežraly,takže bych počítal,že když to máš dobře seřízený,vejfuky good,karbec godd atd.,tak si to veme tak max. 5 litrů na 100 km v jednom člověku. Ve dvou se samozřejmě spotřeba razantně mění,ale to i u fichtla. Tak ať ti to jezdí!
 
 
Datum: 28. srpna 2008 8:01
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hodně záleží na stylu jízdy ale spotřeba bude kolem 4 až 5 litrů na sto v jednom člověku :-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 0:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3921    
dle prevodu na rozetach....3-12litrů
 
 
Datum: 27. srpna 2008 23:40
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D:-D8-10 mě bere 350:-D:-D250 tak do 7 a to točíš max!!pokud teda neni vyhoněná,jak zajíc na poli!!
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
kolem 5-6l na 100km zalezi na stavu motoru
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
děda ji ma a řikal že když byla nova tak neměl problem ujet stovku kilaku za 3 litry ale časem se to prej horšilo a žrala víc.Ted nevim kolik to muže brat
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
newim ale typoval bych tak 8l a kdyz tom vytnes tak i 10 ale fakt nevim ja 250 nemam ja mam 175
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
mrte jak auto
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: Kompost      IP: uživatel111    
Zdarec , mam takovej problem , nemužu mit na karburatoru žádný sání ,fitr a dokonce ani silonku. Když na nem prostě neco je tak to nejede a nejde vytočit. Za jizdy ve 30km rychlosti sem pred neho daval ruku a div mě nesežral prsty jak to sálo . Co by to mohlo byt ? Jehlu mam na druhé zastrčce ze spoda a volnoběh dobrej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: ulis      IP: uživatel368    
treba mas volnÿ predni kolo
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3923    
a nemas zacpanej filtr a airbox??? Pak dalsim problemem muze byt vysoka hladina a nebo prorezana hlavni tryska...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Mas bohatou smes tak to potrebuje vic vzduchu aby to horelo
 
 
Datum: 28. srpna 2008 9:15
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To budeš mít asi něco s pístem... mě to dělalo něco podobného, ale místo sání to foukalo... Na volnoběh to jentak tak běhalo, ale při přidání plynu, to normálně flusalo ven, místo aby sálo... TAk jsem sundal hlavu a válec, a zjistil, že je kousek pístního kroužku ulomenej... Možná to budeš mít tky něco podobného... S tim sáním... Zkus se pořádně podívat do motoru...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 0:22
 
 
 
 
Jméno: Kompost      IP: uživatel111    
hej ty seš asi gramlavej , ja na te diře do karbecu nemožu met nic ani silonku jinak to prostě nejede ! chapeš nauč se čist !!!! A nevim čim to je....
 
 
Datum: 27. srpna 2008 23:50
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak skus vyměnit filtr..
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je kravina že bys neměl na karburátoru sání. sání je ta díra u šoupátka. mě to funguje normálně ale řve to když nemám filtr. a saje taky hrozně moc ale jezdim s klidem kolem 80. když dám fltr tak je sice hlasitější nez ostatni, al zas vic jede...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: Kompost      IP: uživatel111    
no mě právě strašně moc , vubec to nechapu .Chtěl bych aspon nějáký sání na to at to tolik neřve a nelita tam bordel ale bohužel nemožu. Nevite co s tym ?
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
to je nějaké čudné,jakto vytočím tak mi to trochu saje když tam dám ruku tak to trochu je cítít že to táhne vzduch ale že by nějak extrémně to ne
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: Gorol      IP: uživatel1519    
ČAU DRACI SLOŽIL SEM DNESKA MOTOR JEL SEM SE PROJECT A PO CHVILI JEŽDĚNÍ SEM SE VRATIL DOMŮ A TEN MOTOR BYL NEHORÁZNĚ HORKEJ BYLY HORKÉ KARTERY I NAKOPAVAČKA O VLACI A HLAVE NEMLUVE SVICKA BYLA TAKY DOST HORKA A FAJFKA(TA PLASTOVA ČERNÁ)TAKY.PORADTE CO S TÍM MÁM PROSÍM ŽE SE TO PŘEHŘÍVÁ.dÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
vydělěj svíčku a skus jak pude motor těžce (nakopavačkou) a když to pude těžce tak máš asi holt přidřenej valec nebo si dal větší píst na menší valec prostě neco takovýho ..
 
 
Datum: 28. srpna 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel3924    
zkontroluj olej v motoru
 
 
Datum: 28. srpna 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Pokud vím,většinou je přehřívání způsobeno přidírajícím se motorem. Nechci tě strašit,ale i tohle by to mohlo být. Jasně,hliník vede teplo,ale kartery a víčka by se neměly ohřát nějak extrémně. Mě se 350 taky přidírala a převodovka celá topila jako kamna,dal jsem to na vůbrus a všechno je ok. Nevím no,zkus na to mrknou a uvidíš.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 8:06
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
víte o tom že dvoutaktní motor vzduchem chlazený má pracovní teplotu kolem 120°C a vzhledem k tomu že kartery sou z hliníku kterej velice dobře vede teplo, olej v převodovce působí jak kondenzátor a drží teplo ještě dlouho potom co motor už nejede,,svíčka je horká protože odvádí přebytečný teplo od elektrod ze spalovacího prostoru, to jen pro info, ale pokud si o karter v místě spojky nebo zapalování popálíte ruku tak je něco v nepořádku...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 0:51
 
 
 
 
Jméno: Majfa      IP: uživatel111    
jo ale přehřejvat se to bude aj ze svičkou ....:-(
 
 
Datum: 27. srpna 2008 23:55
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
tak zkuš studenější svícu
 
 
Datum: 27. srpna 2008 23:22
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
tak to za jizdy chlad nasledujicim zpusobem......kdyz pojdes z kopecka, tak tam dej nizsi kvalt, vypni zapalovani, a dej plnej plyn......bude se to chladit benzinem a pak to i lip pojede ja to takhle obcas udelam i kdyz se mi to neprehriva....a narust toho vykonu kdyz je to trochu ochlazeny na svych strojich dost pocituji.....:-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jeje tak to jestli si nemel starej puvodni pist osoupanej tak moc ze se zdalo ze mas tejnej prumer jak ten co si nasel ve skrini a ted to moc dre... to jeblbost davat tam valec s ryhama!!
 
 
Datum: 27. srpna 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: Majfa      IP: uživatel111    
ne ale dal sem tam jinej valec co sem našel ve skřini ?! Sou v nem ryhy a jezdim pomalu abych ho trochec zajel ale stejně , nakopnu po 100m ve 30km/h na trojku bez vytáčení a je to vařící !!!!
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
koukni jesi sou pistní kroužky na zamkach nebo nemáš to po vybrusu ?
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: Majfa      IP: uživatel111    
j mě to taky pak vic nechce , mam 21 a nevim jestli tam mam přidelat pelchy at vic fuci na ten motor. Moc by se to tam asi nevlezlo tak budu uvažovat o nějákým větráku a jednu svetelnou civku .
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
kdyz to prudce schladis tak ten valec muze prasknout!!!!!a me se tak prehriva fik ze vypnu elektriku a on etse par vterin motor de nechtel sem tomu verit ale je to tim ze je uplne rozzhavena svicka a smes od toho este chyta!!ale jak se to prehreje tak to vubec netzahne upa to straci vykon az to nechce jet!
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: Ikar      IP: uživatel111    
proč se to nesmí chladt vodou ? vozil sem sebou pul litrovou inekcu a zajizdy to dřiv chladil...a pohoda
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      E-mail:      IP: uživatel720    
To sem slysel, taky, ze nakej amik jel na jednicku a zapek motor, ale k veci, zkontroluj hladinu prevod.oleje, vycisti valec, hlavu, aby to lip chladilo, hlavne to nechlad proudem vody na rozehratej valec !! :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Majfa      IP: uživatel111    
no to mu ale nepomože , mam stejnej problem počkam si na odpovedi, a možná bys měl vic mazat do benalu a dolit olej do převodovky ten taky chladí !!!
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jednou sem cetl ze nekdo si pucil auto v praze (amik) a jak je zvyklej na automat tak v na dalnici do plzne volal ze má rozkvarenej motor tak tam prijeli a prej to bylo uplne na mol.. pac ten ridic zaradil a jel.......
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:24
 
<  2090  2091  2092  2093  2094  2095  2096  2097  2098  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:00:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu