Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hrosak
IP: uživatel15410
 cus draci neznate někdo nekoho z okolí Hradce Kralove kdo dela motory na stadiona .dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 12:15
Jméno: Toňas
IP: uživatel16468
 Doporučuju v Trutnově Jan Jebavý. Specializuje se na jawy a čezety a defakto na všechno. Má velkou dílnu a hafo náhradních dílů a dělá kompletní generálky. Sám jezdí na s22jce po renovaci. Mě dělal motor na 157/470 výbrus, go kliky, těsnění, spojka atd a i s pracej to vyšlo asi na 3000kč. motor ještě trochu přeleštil, válec načernil nádhera. Číza lítá jak prdlá  Telefon 605 739 730. Ulice Spojovací 571 Trutnov fakt doporučuju
Datum: 25. listopadu 2013 12:15
Jméno: Peter
IP: uživatel16462
 ked startujem musim drzat plyn ked pustim zhasne pls poradte kde moze byt chyba. PS: okolo toho kohutiku-otvorene,zatvorene,rezerva je to mokre od benzinu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 16:24
Jméno: Vacken
IP: uživatel16460
 Skus nastavit volnoběh. Na kohoutek dej těsnění, nebo se podívej jestli ti nerosí nádrž a nemáš v ní dírku.
Datum: 24. listopadu 2013 16:24
Jméno: Vacken
IP: uživatel16460
 Dobrý den.
Sháním větší rozetu. Mám čezetu 150 předělanou na krosku. Mám rozetu 42 zubů a na poli to vůbec nejede, protože je ta motorka stavěná na silnice. Sháním nějakou rozetu 65 zubů +, ale tady sem našel max. 56 zubů. Poradíte mě prosím, kde jinde seženu větši nové rozety ? Děkuji
PS: Omlouvám se, že chci poradit stránku, kde seženu větší rozety tady prostě nejsou ty co potřebuju..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 21:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No já se tady ocáď ani nevymotám! Šak si zadej: "rozeta a počet zubú" a najde se Ti jich tolí, že jich ani neuneseš! Toš tak.
Datum: 25. listopadu 2013 21:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jo a pro péro. Ty si asi nigdy s motorem ČZ 150 nic nedělal, gdyž máš takovej názor. Kromě tý pomalý jedničky nemá žádnú chybu. Pro začátek je daleko lapší jak kerákoliv 175ka. Já měl sice rychlejší jedničku, taky upravenej válec, hlavu a karburátor. Ale gdyž uš sem opravdu závodil s čtyřkvaltem, tak sem na tý 150 enom se třema pořád trénoval. Toš tak.
Datum: 25. listopadu 2013 20:58
 Ahoj Vacken! Gdyž napšeš na múj meil, toš Ti pošlu fotky toho zemědělskýho stroje. Je to taky na vynášecím pásu na hnúj!
Datum: 25. listopadu 2013 20:45
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 http://www.motokramek.cz/rozeta-%20-zubu-kyvacka-sportka-56-z/ měl jsem 175/477 na pole a dal jsem tam tuhle rozetu. Větší sem nesehnal. (dá se tam prý dát rozeta ze nějakého zemědělského stroje, cca 75 zubů)
Datum: 24. listopadu 2013 20:56
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 potom jedině zajít někde do prodejny kde prodávají řetězy a řetězové věnce a koupit si nějaký věnec a přidělat ho na původní rozetu
Datum: 24. listopadu 2013 20:47
Jméno: Vacken
IP: uživatel16460
 No to mi je jedno, že to nepojede rychle -_-
Datum: 24. listopadu 2013 18:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když tam dáš rozetu řekněme 75z tak ta čz bude ráda když pojede 50km/h,tohle není motor vhodnej na nějakej kros
Datum: 24. listopadu 2013 16:19
 Čus draci, nevíte někdo jestli jdou dát kola z koráda na babettu? Pište prosím Pavelka
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 18:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16464
 pokud maš dratěná kola tak uřcitě ne .na elektrony je jine uloženi a i elektronových bylo víc druhu
Datum: 24. listopadu 2013 18:33
 Zdar, prosim Vás, jak je to u velký jawy s předníma tlumičema. Mám takovej problém, že když vyšroubuju tu horní matici, tak pravej tlumič vytáhnu, ale na levý straně to nejde, tam je nějak přichycenej ke kluzáku. Poradí mi prosím někdo jak to má správně být? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 13:01
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Jak přesně nastavit zapalko na pionýrovi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 13:01
Jméno: pepa
IP: uživatel16459
 jednoduše mezeru mezi kladívky 04mm když je píst nahoře
dát píst cca 2 mm u 555 05 cca 3 mm dozadu před uvat a v tento okamžik povolit cele zapalko a otáčení cele časti s cívkami donutit kladívka otvírat....
to by mělo stačit aby to chytlo jemne nastavení se dělá že to skusíš projet a malinko zapalko otočit jak to pojede nejlíp...toto je asi nejmeně naročný postup...pamatuj že jiskra přesočí jak kladívka otevřou..ne sepnou..a ten zbytek už domyslíš
Datum: 24. listopadu 2013 13:01
 Taky Tě zdravím. Přesně se to dá nastavit podle návodu.
Datum: 24. listopadu 2013 12:40
 chtěl bych se zeptat jestli se dá někde sehnat když máte rychlopal a je tam ten napínák potřeboval bych sehnat delší neví někdo o něčem ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 12:15
 měnil no  díky
Datum: 24. listopadu 2013 12:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16458
 nechej mě hadat si měnil lanko od plynu že,,,ty repliky jsou šíleně dlouhéjedině vypodložit rozřízlo M6 maticí....napínaky sem delší nenašel.
Datum: 24. listopadu 2013 12:10
 Z čeho jsou lepší tlumiče čz 180 nebo jawa 350/638 ? Chci si je dát na svou čz 476/477.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 0:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mam za to, ze jsou stejne dlouhe... zitra ti to muzu omerit. Mam doma oboje.
Datum: 25. listopadu 2013 0:19
 A jsou delší ?
Datum: 24. listopadu 2013 20:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ber je, jsou určitě lepší než stávající u 477/476. Kór za tyhle peníze.
Datum: 24. listopadu 2013 20:21
 Tak jestli nemaji vydřený kluzáky tak je to velice pěkná cena...gufera nejsou drahý, tak vyměníš rovnou obě, a pak tam dáš olej...tušim že 200ml 10w40 do každýho ramene.
Datum: 24. listopadu 2013 17:39
 A je dobra cena za ty ze 180 1000 Kč sou i s brejlema a novejma prachovkama jen maji špatny jedno gufero.
Datum: 24. listopadu 2013 17:18
 Jo takhle, přední...no ty jsou uplně stejné, jak ze 180 tak z 350. Odlišuje se to tušim jenom spodníma brejlema.
Datum: 24. listopadu 2013 15:54
 Omlouvám se za nedorozumění myslel sem přední tlumiče mam možnost koupit z ČZ 180 za 1000 Kč mají špatný jedno gufero a nebo jestli shanět z 250.
Datum: 24. listopadu 2013 15:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 24. listopadu 2013 11:59
 Dej tam ty z ČZ 180, jsou o poznání lepší než z 477...
Datum: 24. listopadu 2013 10:14
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Zdar hoši. Mám takový dotaz. Jakým regulátorem dobíjení a z čeho by šel nahradit originální regulátor dobíjení na ČZ 175/502 s dynamostartérem? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 13:01
Jméno: _CZK_
IP: uživatel9460
 Stačí hledat:
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/relatko_aev_12v_100w.html
Datum: 27. listopadu 2013 13:01
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Martin: Tady jsem to nikde nenašel.
Datum: 27. listopadu 2013 12:22
Jméno: pepa
IP: uživatel16466
 teoreticky tedy jakekoliv z auta z dynamem š octavia 100 MB první žigul ....jestli ti to pomuže
Datum: 24. listopadu 2013 20:09
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 mimochodem zde v krámku
Datum: 24. listopadu 2013 19:17
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 AEV 0409
Datum: 24. listopadu 2013 19:12
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Mám na tom 12V výstroj. Originální regulátor tam nemám právěže žádný, tak se tady ptám z čeho by tam šel dat (nahradit místo originálního) protože ho nemožu sehnat
Datum: 24. listopadu 2013 17:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16458
 za mě by tam měl jít jakýkoliv 6 voltovej ne? jen pokud pudeš do aev tak aby si měl správně polaritu to je plus či mínus na kostru...nebo je nějakej duvo proč by se to lišilo od normálu?
Datum: 24. listopadu 2013 12:04
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2013 18:42
 podívej se na nějakej tady z fichtlkramku nebo si tam vyrob z plechu není to zas tak těžká práce
Datum: 26. listopadu 2013 18:42
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 a nemate nejakej tip potřeboval bych crossovej blatník dozadu na jawku 250
Datum: 24. listopadu 2013 21:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 řekl bych že je to blatník z Vogónský lodi! ..
Datum: 24. listopadu 2013 13:33
 ale jinak bych řekl že je to z nějakého chopera a má to zařízlej konec
Datum: 24. listopadu 2013 12:04
 to jo no je to fakt hnusný když už si chcete upravovat motorky tak když chcete udělat něco takovýho tak to postavte z nějaké rozložené motorky nebo to nakupte po dílech a stavějte a neničte pěkný origo kousky
Datum: 24. listopadu 2013 12:03
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vypadá to jak kus ohnutýho okapu
Datum: 24. listopadu 2013 11:34
 on nemyslel materiál ale z jakej motorky, ale jestli si chceš nějakej takovej koupit na svoji motorku tak to nedělej nevypadá to dobře, vubec to nesedí na tu motorku
Datum: 24. listopadu 2013 9:25
Jméno: Marťas
IP: uživatel16456
 Určo plast
Datum: 24. listopadu 2013 8:33
 ahoj lidi mam velikej problem dovezl jsem od dědy před 2 lety babetu ríkal ze jezdila a jednoho dne ji proste nenastartoval potom uběhly 2 roky a pustil jsem se do ni vyčistil jsem jí motor a karbec , skusil jsem jiskru a jiskra byla parádní nasadil jsem svičku do hlavy a přidělal jsem fajfku a že to skusím natočit ale babeta nestartuje motor se točí ale nezapálí to směs tak teď už nevím co stím poraďte mi prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 19:36
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 jiskru to házi venku ale když se dá benzin pod svičku tak nechytne no přemešlím nad tyrytorem ale ten jsem daval z jine babety
Datum: 25. listopadu 2013 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ty kontakty na to tyrystoru pořádně očisti, odrbej je smirkem
Datum: 24. listopadu 2013 11:35
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jo...jo u mě to dělal tyristor,taky 3 roky stála ,jiskra venku byla ale nechytla , pak jsem dal nový a běžela hned na první drc...........
Datum: 24. listopadu 2013 11:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16455
 tesko soudit gfera jsou u babety často problem jak chodí na sucho.....ale musí se odelat spojka ....o dost snažší je to od zapalka ...
ale nejdřív než rozebereš pulku motru dej benzín od injekční stříačky a stříkni ho otvorem pro svíčku do válce....skus to natočit pokut to naběhne je zavada v karburaci jestli nee je to vlastní motor elektro skus a kdyžtak napiš
Datum: 23. listopadu 2013 23:09
 Maš špatny gufera měl jsem to same. svička byla mokra , ale nikdy nechytla . Rozdelal jsem spojky a hned to bylo vidět.
Datum: 23. listopadu 2013 20:50
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 to jsem nezkoušel ale nevim jakej kabel na svičku je novej a fajfka taky
Datum: 23. listopadu 2013 20:05
Jméno: mustamger
IP: uživatel15871
 To by se ti mohl někde kostřit kabel na svíčku, zkus ho omotat izolačkou a když to pude tak je to kabelem.
Datum: 23. listopadu 2013 20:04
 Zdar je tu nějaký fajnšmekr který upravil svůj věnec rozety , mám problěm se 3 kolíky které jsou uloženy v silenblocích v kole už jsem je dvakrát opravoval svářečkou ale vždy povolí. Není lepší způsob jak to zpevnit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 20:57
 Taky jsem jenom pořádně zavařil kvalitníma elektrodama a naprosto bez problémů....
Datum: 25. listopadu 2013 20:57
 Já jsem to taky zavařil a drží to dobře...
Datum: 24. listopadu 2013 12:50
 Normálně jsem to zavařil, mám to v závoďáku a celou sezónu to drží. Otázka je jestli si to zavařil pořádně?
Datum: 23. listopadu 2013 19:39
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar hoši,nevíte někdo,kde bych sehnal nový molitan do sedla na pionýra? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 20:58
 Zajeď se zeptat nějakého čalouníka. Já jsem dal sedlo čalouníkovi a ten mi udělal komplet nový potah z kůže (černá a šedá kůže), dal nový molitan a i nový sponky co tu kůži drží a chtěl za to jen 500 Kč. Sedlo mám opravené už několik let a je pořád jako nové
Datum: 23. listopadu 2013 20:58
 Ahoj, pokud si vzpomínám tak Moto Jelínek měl sedlo, jinak asi nový nikde neseženeš.
Datum: 23. listopadu 2013 20:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Zdravim... nevíte někdo o nějakej fotkách fichtlů v khaki? Potřebuju dát do rychtiku před STK J21, je to takový hospodský přibližovadlo... tenkrát jsem někde našel fakt pěkně udělanou tušim že dvacítku, ale teď nemůžu najít nic...
Díky lk
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 11:35
Datum: 24. listopadu 2013 11:35
 Já možná vím kterou myslíš, před pár měsíci tuším jsem zahlídl někde na bazaru armádní 20-ku, už si ji moc nepamatuji ale měla myslím na předních vidlicích takové 2 "váčky" a možná měl i nějakou bagáž, a byla v dobrém stavu .. ale nevim jestli to jde ještě dohledat, bo jsem to hledal a nic .. ještě sem našel tohoto, ale je divný, je to 05 se zadním plechem z 20/21. Mě se stala podobná věc, že jsem kdysi na googloval obrázky vývozních Mustangů a uplně někde dole byl origo kastlík s origo čiteljným schématem .. ale už jsem to nikdy nedohledal no, což je škoda ..
Datum: 24. listopadu 2013 11:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no tuhle jsem našel taky, ta je hnusná... ta jak se mi tenkrát líbila byla tušim v kombinaci s matnou černou... jenomže ted jí najít...
Datum: 23. listopadu 2013 19:48
Jméno: BEDYSLAV
IP: uživatel12628
 http://www.vhu.cz/wp-content/uploads/2013/03/2-jawa50-20pionyr.jpg
Datum: 23. listopadu 2013 18:39
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 11:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kolecko: furt si na to přišel včas... mě na to museli upozornit až PČR, naštěstí jenom za 300Kč... když ono je těžký uhlídat TK na 7 křápech...
Datum: 24. listopadu 2013 11:12
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 sakra on uz toho mustafa nemá
Datum: 23. listopadu 2013 19:35
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 23. listopadu 2013 18:51
 S tou STK si nedělejte prdel...nedávno jsem se chtěl podívat kdy mi končí technická na číze, a končila mi v dubnu 2010
Datum: 23. listopadu 2013 18:46
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Začátkom Listopadu
Datum: 23. listopadu 2013 18:21
 a kdy si tu byl naposled?
Datum: 23. listopadu 2013 18:11
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 23. listopadu 2013 17:51
 robo: a na čem sem jezdíš? možná už jsem tě někdy viděl
Datum: 23. listopadu 2013 17:45
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja som z Lieskového ze šancov možem ist niekedy s vami  A ja pre istotu ani nemám TP ale aj tak dosť často na ňom jazdím na Brezovů . a v Slavkove som tiež raz bol
Datum: 23. listopadu 2013 17:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 mám ten samej problém   to jsem rád že nejsem sám
Datum: 23. listopadu 2013 17:11
 mužem.. ale problém je ten že na všem mám už propadlou stk
Datum: 23. listopadu 2013 16:37
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 tak to je hned za kopcem když tak múžeme nekdy zajezdit
Datum: 23. listopadu 2013 16:32
 z Březové
Datum: 23. listopadu 2013 16:20
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 a ty jsi z kama ?
Datum: 23. listopadu 2013 16:18
 tak to si hned vedle strání tak se tam zajed podívat a uvidíš
Datum: 23. listopadu 2013 16:16
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 Slavkov
Datum: 23. listopadu 2013 16:13
 no to já taky.. a kde konkretně?
Datum: 23. listopadu 2013 16:12
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 bydlím kousek od UH Brodu
Datum: 23. listopadu 2013 15:51
 jo a doklady to nemá jen tu spz
Datum: 23. listopadu 2013 15:18
 odkud jsi kespre? už jem ho viděl osobně.. byl jsem u něj brát nějaké díly na jawettu ... posledně za něj chtěl tuším že 2500 .. stav je tak jak vypadá na fotkách.. tedy obyčejný mustang
Datum: 23. listopadu 2013 15:14
 Bohužel z fotky poznáme prd  Navíc to někdo nejspíš fotil kávovarem nebo něčim takovym...
Datum: 23. listopadu 2013 15:06
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_41_75_15_vybrus_cep_14_1.html na tenhle píst patří tuning kroužky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 19:06
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 ale i 3kroužkáč je tuning ne ?
Datum: 28. listopadu 2013 19:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 tunning je tam spíš pro to, že je to prostě už tunning no.. jinak má recht standa. ty 1,5mm tunnig kruhy sou na ty jednokruhový tunning písty co sou vlastně taky tunning  akorát trošku víc tunning než ten standartní dvoukruhovej tunning. takže vlastně není tunning jako tunnig. je fakt že je to s těma tunningama trošku nepřehledný, ale co je víc, čí míň tunnig se dá poznat i z fotek. tunningu zdar
Datum: 24. listopadu 2013 21:11
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 určitě ? je na nem napsany typ tuning
Datum: 24. listopadu 2013 20:18
Jméno: Standa
IP: uživatel16457
 Ne,obyč silný 2mm se spodnim zámkem
Datum: 24. listopadu 2013 11:42
Jméno: Steffo
IP: uživatel16376
 Zdar, chtěl bych se zeptat jak mám správně zajet válec? Slyšel jsem že bych měl i přenastavit jehlu v karburátoru ale nevím na jaký zářez  tak prosím poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 14:44
 Prosím tě neposlouchej toho exota... zajíždí se v mazacím poměru 1:25, při 3. zářezu od shora. Motor se nepřetáčí ani nepodtáčí, střídají se častěji rychlostní stupně, dělají se častěji zastávky pro vychladnutí motoru. Nejezdí se ve dvou. Po vyjetí cca 2 plných nádrží tomu začni víc nakládat...
Datum: 23. listopadu 2013 14:44
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 dává se na 3 ale není to nutne ja to nechal furt tak jak to bylo stačí jen když to nebudeš moc vytáčet a prních pár km nejezdit ve 2
Datum: 23. listopadu 2013 14:30
 SESO zařiď nějak ať se vyrábí stupačky z oceli a né z litiny. Ty z litiny lámu furt . Ty z oceli se ohnou a narovnáš je. BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 15:02
 bedy posli mi foto,, chci je videt,, prodavam ten streibrne a jsou gut,, pok jsi mel ty cerne,tak je treba je dotanout na krev aby steny byli primacknute ke krizi
Datum: 24. listopadu 2013 15:02
Jméno: Standa
IP: uživatel16457
 Pozor! Starý šli ohnout,ale jen jednou a na jednu stranu,při narovnání taky každá praskla. Nový stupačky mam,je to nějakej obrobenej výkovek,ale na ocel bych to neviděl,ani ty starý nebyla ocel,možná je to jen obyč železo a nebo ta litina,ale to je jedno,já se k tomu chovam normálnně a mě nepraskaj a jsem spokojenej....
Datum: 24. listopadu 2013 11:37
 studuji automobilní školu a vím že je víc druhů ocele .
Datum: 24. listopadu 2013 10:55
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 jestli to máš u pionýra tak tam dej osky z předních kol závit je stejný a dlouhé jsou tak akorát
Datum: 24. listopadu 2013 1:53
 si udělej sklopný ne?
Datum: 23. listopadu 2013 22:09
 plus většinu těch druhů ještě můžeš tepelně upravovat...
Datum: 23. listopadu 2013 20:45
 Bedy: Kdybys věděl kolik existuje druhů ocelí a litin, tak by ti to ani tak zajímavý nepřišlo
Datum: 23. listopadu 2013 18:47
 dobrý je ty stupačky dotáhnout na krev, jakmile jsou trošku povolený a bouchneš o ně tak jebnou v závitu...
Datum: 23. listopadu 2013 18:24
 OK takže ty originální českoslovenksý se dali ohnout byly z ocele .. ty nový se nedají ohnout a taky ocel. ..hmm zajímavý..jednou sem fichtla položil křupla, jednou sem dupl trochu taky křupla je to na hovno
Datum: 23. listopadu 2013 17:10
 Ony ty stupačky budou ocelový...to podle mě neni litina...
Datum: 23. listopadu 2013 11:42
Jméno: Standa
IP: uživatel16454
 V tom případě si je udělej z kusu šroubu,protože zde tuším,že nebude problém ani v materiálu,ani v dodavateli,ale problém bude mezi sedačkou a řidítkama
Datum: 23. listopadu 2013 11:38
 Dobrý den budou vánoce , a chtěl bych si pořídit nějaké nářadíčko (lepší) je něco bez čeho se fichtlák neobejde . chci třeba klešte na segrovky u ložisek a jaký rozmezí v mm mám koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 22:52
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Já popužívám nářadí od Knipexu nebo Bahco a max spokojenost.
Je to možná trochu dražší, ale alespoň nemám omlácený ruce od ožvejkanejch klíčů.
Dobrý jednoúčelový klíče mám i o Stanley.
Datum: 23. listopadu 2013 22:52
Jméno: drn
IP: uživatel13436
 Kleště kup od knipexu. máš je na furt, velikost vybereš podle toho jake segrovky sundáváš (průměr ségrovky)
Datum: 23. listopadu 2013 20:25
 A v jaké cenové relaci? Já můžu doporučit kleště Knipex. Jsou podle mě nejlepší ve vesmíru  Akorát trochu dražší...ale zase jsou na furt.
Datum: 23. listopadu 2013 11:43
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Zdravím, vás chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví originál odstín červené barvy na stadionu s 22. je to normálně čsn 8850, jak je na jawách nebo se pletu. a ta šedá má normu 1003? hledal jsem, ale furt jsem si celkem nejistej, pokud máte někdo zkušenosti podělte se. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 8:21
|



|