Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 cau draci co je vykonejsi benzin nebo nafta???myslim tim obecne!! ne ve fichtlovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:33
Jméno: standa250
IP: uživatel4023
 marny neco vysvetlovat kdyz nektery z vas si porad melou tu svoji....
Datum: 07. září 2008 11:33
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Jo je tam hrubka Výkonnějši tam ma bejt
Datum: 06. září 2008 18:17
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Ehm, benzin je víkonnější než nafta. U náklaďáků se používa nafta kvůli tomu že nemá takovou SPOTŘEBU! Nafta je líná má lepšpí tah od spod tj, ale celkově ne...
Datum: 06. září 2008 18:16
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 ja bych raci letecky benzin  nebo nitrometan..u leteckeho benzinu je to tak ze je vykonejsi pouze u vysi komprese ..tech 12..nekde sem to cetl ..a zas nitrometan..je dvakrat silnejsi nez normalni benzin..takze to ptida hodne vykonu navic
Datum: 06. září 2008 15:16
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já mám radši naftáka dnes TDi jezdej jako debil benzín se mi zná takovej línej nafta de hezky od zpoda to je můj názor
Datum: 06. září 2008 14:59
 mno benziňáky maj lepší odpichy,ale to neznamená že sou silnější!!
Datum: 06. září 2008 14:02
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 no rekl bych ze standa ma pravdu
Datum: 06. září 2008 14:00
 uz vikonu si myslim nezalezi na jakej druch paliva jezdis ale na obsahu a motoru a takovejch vecech\r\n
Datum: 06. září 2008 13:22
 Benzinove motory pracuji ve vyssich otackach nez naftove se stejnou ucinnosti s dost vyssi spotrebou...neboli naftovy motor ma vetsi ucinnost....Nemuzes jednoznacne rici co je vykonnejsi jestli benzin nebo nafta....jedna se o motor ktery tu smes spaluje.....naftovy motor je obecne pomalobezny,ale dnesni TDi a motory se vstrikovanim Comonnrail toci jak bezny benzinovy motor ....na druhou stranu silnicni motocykly dnes toci az 18000 otacek....tohle bych rekl ze byla spatne polozena otazka...u paliva se muzeme bavit o jeho vyhrevnosti a vybusnosti ale ne o jeho vykonu....
Datum: 06. září 2008 12:15
 Podle mě jsou výkonější auta s naftovým motorem.Protože proč by se jinak dávaly nafťáky do náklaďáků,kamionů,traktorů,atd.
Datum: 06. září 2008 12:13
 Jo a nafta není odpad z výroby benzínu.
Datum: 06. září 2008 12:03
 Nafta pracuje od nízkejch otáček a má větší krouťák, benzín musíš točit když chceš výkon, dneska jezdí nafťák Leemans, takže určitě bych netvrdil že je výkonější to, či ono.\r\n
Datum: 06. září 2008 12:00
 benal... nafta je vlasne odpad z vyroby benzinu teda ale spon si to myslim
Datum: 06. září 2008 11:53
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 Čuss draci jak prřijdou tyčinky a kulička na mustafovi od vika až k lamelam a kolik je v mustangu ložisek ... pište a dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 10:45
 jawa 20,21,05,23 mela přesně jak tady píšou kuličku, krátkou tyčku, kuličku a dlouhou tyčku a jawa 550 a 555 má jen dlouhou tyčku a jednu kuličku v karteru.
Datum: 07. září 2008 10:45
 tady to máš po lopate kuliča-malá tyčka-kulička-velká tyčka-kulička dáš ju do kartru.V mustangu sou tri ložiska 6303 c3 dva kuse,6004 jeden kus
Datum: 06. září 2008 14:24
 vsecho co jsem taj psal jsem bral jako od spojkoveho kose ke krytu zapalovani
Datum: 06. září 2008 11:58
 jo i sesa taj ma jen dve dlouha meri 110mm a kratka 25mm kulicka prumer 5mm ale kdyz das 4mm kulicku tak se nic nestane
Datum: 06. září 2008 11:52
 nechci se hadat ale motoru jawa 50 pionýr jsem mel rozpulenejch tak asi 500 jawa 550 a 555 a jen jednu tycku je to tak ze tam ma kulisku a dlouhou tycku a jawa 20,21,23 maj kratkou tycku kulicku a dlouhou nejaky 3 tycky top asi uz nekdo delal doma ze mu to nevipinalo ale origo jsou 2 a jedna kule
Datum: 06. září 2008 11:49
 oprava ojic ´= ojnic, klikove=klikovce mě se sere klavesnice
Datum: 06. září 2008 11:39
 chyba... jsou tam tři tyčky a dvě kuličky (jedna tyčka i s kuličkou bejvá zasekla ve spojkovym koši...
a je to takhle od spojkovyho koše kratka kule krratka kule dlouha
a na fichtlovi je jedno ložisko na klikove jako na píst, jedno u magneta jeno u primarka, jedno pod spojkovym košem a jedno pod sekundarem. mno a to je asi vsechno... jinak někdo má předělaný místo ojic ložiska...
Datum: 06. září 2008 11:37
 kratka kulicka dlouha ticka
Datum: 06. září 2008 11:19
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
 Zdar draci,pomuze necemu,kdyz vyvrtam do kliky diry nebo to spis uskodi?A kdyztak jakej tak prumer a kolik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 15:01
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no na klice se dejak tzv podkovi podle me to jde líp do otáček
Datum: 06. září 2008 15:01
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 no rekl bych ze bys ji dost poskodil nevim ci by vydrzela
Datum: 06. září 2008 13:57
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 no rekl bych ze bys ji dost poskodil nevim ci by vydrzela
Datum: 06. září 2008 13:55
 A proč to chceš dělat? Fichtl jede jako pila, de rychle do otáček i rychle padaj. Jel si někdy na kejvačce?
Datum: 06. září 2008 12:34
 to nedelej spis to osoustruz na prumer 90mm jeinak to nebude vubec vyvarene ale i po tom odsoustruzenim to chce staticky vyvait cau
Datum: 06. září 2008 11:21
 Je to jeden ze spůsobů odlehceni kliky,do vyvrtanych otvoru se da napareny korek,ale nemuzes tam ty diry navrtat jentak kam chces....musi to byt vyvazene...jinak to bude akorat hazet a bude to spusobovat nadmerne vibrace motoru....doctes se o tom v kazdem clanku o tuningu motoru a kliky....ja osobne nikdy kliku na fichtlu neupravoval....
Datum: 06. září 2008 11:01
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 myslim ze do kliky jentak diry nevyvrtas
Datum: 06. září 2008 9:53
Jméno: LADA
IP: uživatel111
 Abych vyměnil ojnicu u klikovky tak ju musim slisovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:40
 musis rozlisovat vymenit slisovat a pak jeste vycentrovat
Datum: 06. září 2008 11:40
 jo tohle jen tak doma neuděláš
Datum: 06. září 2008 11:22
Jméno: Tomas
IP: uživatel4015
 preco mi na jawe 21 niekedy dlhsie trva kym sa dostane do otacok ?myslim toto: dam rychpal naplno ale nereaguje hned.THX\r\na druha otazka : musim zabehnut aj new original valec tuto od SESA??\r\nPS :sesa very good design
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:04
 Pokud zabihas motor,tak se mu zprvu nechce do otacek vubec a nenut ho k tomu...jinak kazdy novy nebo vybrouseny valec se musi napred zajet...
Datum: 06. září 2008 11:04
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
 Jaky sou nevyhody toho když je vymlácený pouzdro ojnice ? Kromě toho že cinka v motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:55
 a kdyz to ma vuly tak se blbe steluje predstih a ve finale to dava jiskru nekde jinde tudis blbe spalovani
Datum: 06. září 2008 11:55
 Vetsinou to jede blbe v nizkejch otackach....kdyz nechas dlouho cinkat horni pouzdro tak to casem narusi i spodni pouzdro a to se pozdeji vysype...
Datum: 06. září 2008 11:06
Jméno: JUT
IP: uživatel111
Posl.aktualizace: 06. září 2008 12:08
 Original tam jsou dvě.
Datum: 06. září 2008 12:08
 original tam jsou 3 nebo alespon jsem to tak mel ja musis ho narazit na zacatek vystruzit poporazit a takle udelej vsechny vystruznik pouzi stavitelni a ber malou sponu at to mas hlake cau
Datum: 06. září 2008 11:44
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
 v každým ramenu jsou dvě pouzdra.když tam dáš tři,tak se nic nestane.
Datum: 06. září 2008 7:40
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
 Když mě pincek ztratil tah je to vyběhanym vlacem vždycky ? nebo to može byt i Pistem s ryhami ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 13:29
 Myslím že když jsou rýhy na pístu, tak něco bude asi i na válci, takže výbrus ale asi by to mohla udělat netěsnost v klikovce.
Datum: 06. září 2008 13:29
 taky ti nekde muze sdat vales treba mas blbe simerinkyn nebo nejake tesneni ale jestly jsou ryhy tak to dej na vybrus cau
Datum: 06. září 2008 11:45
 Pokud mas ve valci ryhy tak to je prvotni naznak toho ze valec potrebuje vybrus....pokud mas nejaky poskozeny pist tak to muze byt druhy duvod...muze to byt taky spatne sestelovane...ale u tebe to vypada na ten vybrus+novy pist a krouzky ....udelej vybrus a bude po problemech
Datum: 06. září 2008 11:10
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 cau potrebuju dat zapalko z mot. pily do fichtla z jakeho typu kolik cca stoji mate to nekdo udelane?? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:28
Jméno: jk
IP: uživatel1337
 joseph.j@seznam.cz
Datum: 09. září 2008 19:28
Jméno: f
IP: uživatel1337
 Pošli mi taky prosm tě taky fotky. Díky
Datum: 09. září 2008 19:13
 ja mam moznost koupit jedno zapalko ale nevim jestly me tam pujde
Datum: 06. září 2008 14:38
 georgu mas prosim nejakou fotku toho zapalka kdystak me ji pls posly na mejla adamec37@seznam.cz moc dik
Datum: 06. září 2008 14:37
 Já mám z Husqvarny, je to supr věc ale chce to dát si s tím prácičku když ti s tím někdo neporadí myslím že to budeš dělat rok,
stálo mě to cca 2000,- zapalko bylo starší ale to bych neřešil páč se tam nemá co pokazit a strávil jsem na tom asi tak 10 hodin.
Datum: 06. září 2008 13:23
 sem tady chvily a hned sem pochopil to hvezdičkovani... Prostě když napišeš dotaz nebo odpoveď známkuje se od 0- 4 a podle toho se potom nekde urci (teda nevim kde ale asi to tak bude) jak si zkuseny uzivatel... takže když nekdo ma třeba prispevek se dvema hvezdickama a dalsi treba se ctyrmy tak potom v nejake statistice zkusenosti by mel mit teoreticky tri
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 9:49
 Hodnotí to každej uživatel co chodi na pokec!!! já tě můžu ohodnotit, ty me můžes ohodnotit.......
Datum: 06. září 2008 9:49
 aha tak to komplet hodnoceni je videt hned u jmena!!! jen me to ze zacatku matlo kdyz sem tam nic nemel
Datum: 05. září 2008 22:49
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
 Zdar,mám 21 fichtla a když to je studený tak to jde blbě nastartovat i roztlačit.Jak se ohřeje tak jede jako drak.Poraďte mi co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel4023
 kamarade to by ses divil co vsechno muze spusobovat spatny kladivko....
Datum: 07. září 2008 11:36
 No že to je normální bych neřek, na fíkovi nepoznám jestli je teplej nebo studenej, táhne stejně a kladívku je myslím jedno jestli je motor teplej nebo studenej,
skusil bych svíčku ale je to fechtl prostě si někdy dělá co chce.
Datum: 06. září 2008 13:36
 svicka a mozna i kladivko pokud ti to jde nepravidelne kdyz je to studene
Datum: 06. září 2008 11:13
 zkus jinou svicku
Datum: 06. září 2008 1:13
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 predstih ale jinak na druhou stranu to je normalni
Datum: 05. září 2008 22:52
Posl.aktualizace: 06. září 2008 9:03
Datum: 06. září 2008 9:03
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 jednu mas
Datum: 05. září 2008 22:56
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 ¨furt nechapu ty hvězdicky co to znamena???dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 9:26
 tak to určitě musíš
Datum: 06. září 2008 9:26
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 a to musim bejt asi nejak za registrovaneaj nebo jak??
Datum: 05. září 2008 22:44
 jak te hodnoti ostatni co chodi na pokec
Datum: 05. září 2008 22:17
Jméno: klk
IP: uživatel2971
 zadrec mam možnost si koupit Jawa 250/592 ale nic o tom nevim neni to pro mne ale chci se zeptat co si o tom myslitejestli je to dobry stroj nebo ani ne sory ze to sem davam uz asi po 3 ale dost me to zajima!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 23:15
 je dobra protože je to jawa proc by jawa byla zla???jaa neudelala ani jednu nepodarenou motorku aby si vedel
Datum: 05. září 2008 23:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Je to veteran...  jinak jawa dela jen dobre stroje
Datum: 05. září 2008 21:57
 Dobrý den, prosím Vás o malou informaci, chtěl bych si nalakovat mou dvacítku, ze 1975, ale nevím v jakých barevných variantách se dělala, zaujala mě ta slonová kost a revmaplechy do té šedi,nebo to je bílá,nevím, tak bych Vás chtěl poprosit o poučení v tomto směru, ten muj fichtl je ten s tou hranatou zadní částí, tak abych mu dedal náhodou barvu, která tam nemá být. Pokud by to bylo možné poslat ičíslo bary. Předem děkuji za odpověď .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:33
 Bylo dost provedeni ,dam ti link aspon na nejake o kterych vim ze jsou original http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_03 , http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_51 , timto si nejsem na 100% jisty http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_53 ,http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_66 , http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_39 , tenhle je nadhernej ale myslim ze v barve 8850 uz se nedelali http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_22 ,tahle je jedna z nejcastejsich http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_20_49 , jeste dalsi typickou barvou pro novou dvacitku je taková zlutá lehce do zelena....jinak bezne byli modra,zluta,oranzova,cervena,zelena ....slonova kost byla mocna jako zakaznicky prani...
Datum: 06. září 2008 11:33
 Ahoj Seso. Tak sem po čtyřech dnech přišel na tuto stránko a celkem se mi to tady líbí. Ale... Jelikož mám jaksi ššpatný barvocit tak moc dobře nevidim ty zeleny (nebo jaky) nicky na tom šedém splívá mi to. A ještě jak je naqpsany kolik lidi už odpovědělo tak to bych dal zpatky jak to bylo, nahoru. Jinak OK  (k fichtlovi zlobi me, zase predstih)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 22:03
  ty ze mas styri hvězdy  DD ja tomu fakt nerozumim ani jak mmam davat smajlu ani nekomu pridavat hvězdy to asi delaj ty moderatori ne sem stoho nejak vedle seso chtelo by to nejakej návod jak to používat!!
Datum: 05. září 2008 22:03
 CHLAPY ZDRAVIM! dotaz koupil jsem svicku NGK B8HS jezdil jsem na ni tak 20KM pote odešla pak jsem zkusil NGK B7HS a ta slapala bez problemu vymenoval jsem ji asi 3do roka tetka jsem zase chtel zkusit B8HS a odesla mi do 5KM cim to može bejt podotykam odesla brzo a pokaždé na jinym motoru možna to je jen blbá náhoda vím že náká ta briska vydrží mrte dlouho ale zase NGK je rozdíl jak svina má větší výkon od nižších otáček zato při tech nejviších se výkon "propadne" u brisky se mi zdá že ji o neco víc vytočim a výkon v nejvyšších otáčkách zustává a nepropadne se předem díky za odpověd popř. ZNÁTE JINOU SVÍČKU KTERÁ ZVÍŠÍ VÝKON A NEODCHÁZÍ TAK ČASTO ZNAČKA POPŘ CENA
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 21:37
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja se Championkama (konkretne l82c) mam spis negativni zkusenosti. Svicka je pomerne draha. Odpalil jsem ji do tydne. Brisk N14C za 34 korun mi vydrzi delsi dobu. Pritom obe svicky maji stejnou tepelnou hodnotu... Asi fekal nema championky rad  Nebo ze bych mel jen smulu na svicky?
Datum: 06. září 2008 21:37
 Stara svicka PAL-Super ...nejlepsi jiskra,nejvetsi vydrž...
Datum: 06. září 2008 11:35
 já mam pal n15 a bez problémů mě slouží už třetím rokem
Datum: 06. září 2008 11:26
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 champion l82c spicková svicka
Datum: 05. září 2008 22:04
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 De o to ze b8hs je studena a tak se na ni usazuje olej... jinak ngk vydrzi mnohem dele nez brisky... a take maji lepsi spalovani
Datum: 05. září 2008 21:46
Jméno: Martin
IP: uživatel4013
 POradte prosim mam pioniera predstih je nastelovany ale sviecka iskru dava a nechce chytit ani na roztlacenie benzin ide ale ani vôbec neotpaluje
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 22:46
 zkus vymenit svicku ona taky muze hazet v normalnim prostredi ale v tlaku to nehodi jiskru jinak jestli to nepomuze tak se podivej jestli ti neutike nekde komprese mi to delalo to ze kdyz jsem mel spatn utahlou hlavu tak mi komprese utikala a neslo nastartovat
Datum: 05. září 2008 22:46
Jméno: Plisa
IP: uživatel155
 Zkus jinou indučku vypadá že má probitý vinutí a venku hází jiskru a pod tlakem ne.
Datum: 05. září 2008 20:39
Jméno: morgen
IP: uživatel3838
 mozno ti tam ide vela vzduchu,vela benzinu,,ked je tam vela bnzinu tak tiez neopali
Datum: 05. září 2008 20:38
Jméno: Martin
IP: uživatel4013
 POradte prosim mam pioniera predstih je nastelovany ale sviecka iskru dava a nechce chytit ani na roztlacenie benzin ide ale ani vôbec neotpaluje
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 20:37
 Hle je mozny ze svicka ti dava jiskru ale jak ji zamontujes tak prestanu protoze tam je tlak! vyskousej jinou
Datum: 05. září 2008 20:37
 ZDAR VŠEM CO BY MI PORADILI S MOJÍ JAWOU 21.PŘI NASTAVENÍ PŘEDSTIHU JSEM DAL PÍST AŽ NA HORNÍ ÚVRAŤ, NASTAVIL NA 0,4CM ZATOČIL Z5 .DAL JSEM TAM CIGARETOVÝ PAPÍR. TOČIL ZPĚT, DOKUD SE PUSTIL A PÍST MI MÍSTO 1.2 MM UKÁŽE PŘES 1 CENTIMETR ZKOUŠEL JSEM NASTAVIT MAGNETO ALE STEJNĚ NIC .... PŘEDEM DÍKY ZA ODPOVĚĎ!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:53
 mno tak to bude asi vackou protozee je uplne obrousena diky vsem za odpovedi snad se da koupit....
Datum: 06. září 2008 11:53
 znova dej pist do HU,na kladvka dej odtrh 0.4 mm !!! a skus to znova s tim cigaretovym papirkem ... nevim jestli predstih 1.2mm pred HU je nejaka tvoje osvedcena varianta,ale na fiku ma byt predstih 1,6-1.9mm...chce to odskouset....ja treba jezdim na 1.5mm predstih a odtrh 0.2mm a jede festovne...jak to udelam podle manualu tak to sotva hekne...
Datum: 06. září 2008 11:39
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Na internetu mas spoustu velmi lehko srozumitelnych navodu... staci umet jen cist
Datum: 05. září 2008 21:29
 Kde jsi nastavoval 0,4 cm? Jestli myslíš odtrh na kladívku, tak ten má být v horní úvrati 0,4 mm.
Datum: 05. září 2008 20:40
|



|