Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 nazdar,mám jawu 175 a nemám techničák,zůstala mi ale spz jde s tim nějak udelat aby to bylo legální díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 1:09
 pokud si ten techničák ztratil a bylo to psaný na tebe tak ti na úřadě vystavěj duplikát, najdou si to v evidenci.....
Datum: 09. září 2008 1:09
 Samotna SPZ je ti k nicemu....akorat ti podle ni muzou dohledat na dopravce puvodniho majitele...ale pokud k ni nemas ani ty ani nikdo jinej papiry tak s tim nic legalne neudelas....jedine sehnat jiny papiry a prebouchnout pak cislo ramu...
Datum: 08. září 2008 18:44
 nene se samotnou spz nic nenaděláš!!,hlavní je velký techničák!!malý a spz se dá vyřešit,ale tenvelký je základ!!a pokuď ho nemáš,tak to jde vyřešit,tak že si nekde zeženeš a kůpíš velký tp ze stejné motorky,mno a pak přerazíš čísla na štítku a necháš vymazat číslo motoru z techničáku a nebo jdou udělat veteránské papíry,ale s tim enwim jak to je..!
Datum: 08. září 2008 18:38
 Hoši,máte někdo zkušenosti s brusírnou válců v Hovorčovicích??Dělá to tam nějakej pan Pokorný
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 16:51
Jméno: tommy
IP: uživatel2073
 čau draci, mam jawettu sport a když jedu na plnej céres tak to jakoby vystřelí z vejfuku a ještě při vysokejch otáčkách to vynechává..Nevíte čim by to mohlo bejt?? dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 19:02
Jméno: sergej
IP: uživatel3557
 Zdar mohlo by pomoct seštelovat předstih a odtrh podivej se taky jestli máš dobře nasazenej filtr ale moc od toho nečekej jednu Jawetu doma taky mám ale to nejsou závodní stroje prostě takový piánko přibližovadlo čau
Datum: 08. září 2008 19:02
 cuzte hosi nevim kdo to tu mel ale mel motor z pincka na babete jde to bez uprav ramu dat ten motor na ram od babety
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 18:47
 videl jsem to tu v galerii...urcite nejaky uchyt budes muset prevarit nebo prodlouzit,ale pujde to....stylovejsi by moh bejt motor z jawetty...
Datum: 08. září 2008 18:47
 hoj draci, udělal jsem takovej malej facelift stránek + nový fotky a video, máme novýho člena, tak jestli budete chtít mrknout tak http://www.fog.euweb.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 16:27
Jméno: lukas
IP: uživatel963
 ma takovy eror fichtl mi poradne nejede pac mi tam tece malo benzinu mel sem pocit jako by tam byl omezovač na 60 nekolikrat sem vzčisti ventil vzmenil filtr na benzin aj kdyš sem dal vyčko od nadrže pryč tak furt nic pls o radu ted mam pet lahev na ridkah jako nadrž
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 17:08
 jeste nadrz vycisti a nalej movy benzin a ten stary vylej nekam do kanala vycisti poradne kohout a kup novy filtr hadicky a jak se ti to znova zasere tak si skoc na jinou benzinku pravdepodobne maji vadny benzin
Datum: 08. září 2008 17:08
Jméno: lukas
IP: uživatel963
 ma takovy eror fichtl mi poradne nejede pac mi tam tece malo benzinu mel sem pocit jako by tam byl omezovač na 60 nekolikrat sem vzčisti ventil vzmenil filtr na benzin aj kdyš sem dal vyčko od nadrže pryč tak furt nic pls o radu ted mam pet lahev na ridkah jako nadrž
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 17:05
 tak bud rad fichtl vetsinou jede jen 60 K/h
Datum: 08. září 2008 17:05
 Zdar draci potřebuju radu mam babetu dvourychlostní a když jedu na pul plynu tak je to v poho ale jak dam plnej tak se jako zahltí nějak se dusí myslím že by to mohlo bejt směsí nevíte někdo o kolik otáček má bejt jehla povolená případně čím jiným by to mohlo být? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 16:18
 jo karburátor už jsem čistil ale nic to nepomohlo
Datum: 08. září 2008 16:18
Jméno: tomas
IP: uživatel4036
 Nazdar, ja mam jawu 23 mustanga a tiez mi toto robilo ze jak som dal plny plyn tak ju dusilo, tak som vicistil karburator a uz to islo v pohode...
Datum: 08. září 2008 16:17
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec vcera sem se byl projet a zhodil sem filtr a ze to skusim co to da bez filtru tak jedu a vpohode a najednou jako by se to zacalo dusit tak tam dam filtr a jakkmile sem to trochu pridal zase se to dusilo co s tim je
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 16:20
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 hm je to mozne ale kamosovi treba s filtrm vubec nejede a jeste se mu snad ani nestalo
Datum: 08. září 2008 16:20
 je stim to že ti tam vletel asi bordel
Datum: 08. září 2008 16:10
 cha dobre ti nemel sho sundavat tak vzčisti trysky a jesli nic ta zdelej a vyčisti karbec dufam že viš jak se to dela
Datum: 08. září 2008 16:09
Jméno: Jawa Mustang
IP: uživatel2471
 Zdar draci...chci se zeptat jakým způsobem bývají "uškrcené" motorky a jestli je yamaha XT 125 7,5kw taky priskrcena, popr. jak. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 19:00
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
 XTcko ma 7,5kW a vic z neho nedostanes, je to liny ctyrtakt. Jestli chces vetsi vykon tak si kup poradnou motorku.
Datum: 08. září 2008 19:00
 Taky se to škrtí na řídící jednotce ale to není levná záležitost. Jinak může bejt škrcená na klapce sání nebo vejfuku jak píše mustaf. Taky může bejt slepý koleno ve vejfuku nebo nějaký přepážky.
Datum: 08. září 2008 18:57
 podle vykonu co uvadis tak je urcite zavrena....nevim jestli je tou dvoutakt nebo ne,ale urcite tam budou mensi trysky,nejake zuzeni vyfuku nebo mrtva vyfukova klapka ktery se neotvira...taky se to skrti v ridici jednotce (CDI)...
Datum: 08. září 2008 18:52
 škrtí se tak že se čístečně uzavře klapka sání nebo výfuku... ale nestojím si za tím .... jo a ta yamaha by určitě měla jít otevřít
Datum: 08. září 2008 15:36
Jméno: musa
IP: uživatel4035
 cuzzte chlapi prosím vás víte kde se v pardubickém kraji dá otevřít motorka??? (větší výkon) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 15:37
 podle mně to dělají v mototechnách
Datum: 08. září 2008 15:37
 Cus mam jeden problem nevým jak se odesila pres postu nake veci např.blatníky...., a ABYCH DOSTAL ZA VECI PENIZE (PRODANÉ VECI)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 10:54
 Zabalíš to, napíšeš na krabici adresu komu to posíláš i tu svoji ale svoji škrtneš, vyplníš dobírkovou složenku na který jsou zase adresy a dopíšeš cenu a pošleš a čekáš až ti přijde složenka. na kterou si vybereš prachy.
Datum: 08. září 2008 10:54
 Zdravim všechny, mám babetu 210, včera jsem s ní příjel domu, přes noc stála v garáži a ráno jsem ji nakopnul a zjistil jsem, že mi nesvíti ani jedno světlo, nemáte s tim někdo zkušonost?Je špatný alternátor? Díky..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 11:31
 jak praskne jedna zarovka,,tak prasknou do minuty vsechny,,,
Datum: 08. září 2008 11:31
 vetsinou je nekde vypadly kabel nebo praskle zarovky
Datum: 08. září 2008 10:54
 cau kolik stovek ma mit vuly pisni cep v ojnicnim pouzdru(futru) aby se to nepridiralo protoze kdyz se to ohreje tak pisni cep se roztahne vic nez to futro tak hrozi pridreni dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 19:25
 dikas
Datum: 08. září 2008 19:25
 Zdar jestli tomu rozumím tak sis koupil nový pístní čep a pouzdro. Pruměr díry v pístu musí být shodný s průměrem nového čepu a futro musí být větší o 0,016mm až 0,027mm
Datum: 08. září 2008 19:16
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 ahoj draci,...poradte hledam a nemuzu tady najít ale nekde to tu urco bude,..hledam to kolecko na 4 prevodovej stupen,...u čz 175 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 22:14
 se mussi poradne kouknout
Datum: 07. září 2008 22:14
 Potřeboval bych vědět,jestli může jezdit na motocyklu (150cm3,10kw) s řidičským průkazem tipu A1 do 50cm3.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2008 21:50
Jméno: Kocur
IP: uživatel1711
 Jak se na něco takového mužeš vůbec zeptat?Když je asi řidičak A1 do 50 ccm tak jak by si stim chtěl jezdit na 150 ccm?Stačí trochu přemýšlet.
Datum: 30. října 2008 21:50
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 Ty kokote,to auto je od 16ti ! koukni se k nim na web nebo tak něco...dokonce sem s nima mluvil na vystave motorek...tak nedelej chytryho ty hnupe...krom toho A1 neni do 50cm3 ... A1 je 125,11kw
Datum: 09. září 2008 17:26
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
 do 50ccm byly ridicaky podskupiny A50 to bylo k autu pak dali k autu AM tj 45km/h A1-125CCM 11kw A od 18 do 25kw od 21 neomezeno to maly auto je od 15 na am
Datum: 09. září 2008 15:42
 asi kdyz je do 50cm3 tak nemuzes jezdit na 150cm3 premyslej hlavou moje řeč ale kdyz si v 16 udelas na 125 tak na mz 150
jezdit mužeš
Datum: 08. září 2008 16:18
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 + mz150 je od 18ti... (prej)
Datum: 08. září 2008 15:35
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 a to auto od jawy je od 16ti ! taky sem se divil ale pisou to (hold se to furt mění no..)
Datum: 08. září 2008 15:30
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 Nemůžeš na tom jezdit ! je to omezený na obsah a výkon v kw... takže můžeš jen na 125ccm a maximalne 11kw.... takže kdybys jel na 150tce tak je to jak jízda bez ridicaku
Datum: 08. září 2008 15:29
 Nevim nevim ale Jawa vyrabi to auticko (Jawa Chic nebo tak nak) no proste kram nejvetsiho kalibru alew to je fuk... tak to mini ,,auto,, ma obsah motoru myslim 505cm3 ale ma pouho pouho pouhych 4 kW !!!!!!!!!! a pisou je mozno ridit od 14 nebo 15 let
Datum: 08. září 2008 6:32
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
 hele jak tady rikate ze A1 je na 125ccma 11kw to neni tak uplne pravda protoze lidi kteri si delali ridicak driv tak meli papiry na 50ccm a delalo se to v 15 ale nebylo to omezeny rychlosti tet je a proto maj v ridicaku A1 do 50ccm takze ty co si delali ridicak driv muzou jezdit do 50ccm ale nemaj to omezeni 45km h a proto A1 do 50ccm
Datum: 07. září 2008 22:46
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
 pri normalni silnicni kontrole na to serou jen nesmis porusovat zakony napr. vysoka rychlost atd a hlavne bouracku kdyz bouras treba to ani neni tva chyba treba by te nekdo sejmul co se stalo kamosovi tak mel 2tis pokutu a na rok zakaz rizeni a jestli myslis mz tak sem si ji v patek koupil a jede solidne
Datum: 07. září 2008 22:35
 trochu si to pleteš!!A1 je do 125ccm a 11kw a do 50ccm je skupina Am,mno a na tu skupinu A1 nemožeš jezdit na 150ccm,je to na hovno,ale je to tak!!měli to udělat třeba do tech 11kw ale né do 125,protože tak bys mohl jezdit na mz150,a to je celkem slušná mašina,ale tak bohužel to tak neni a nemožeš na tom jezdit na A1""
Datum: 07. září 2008 22:15
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
 asi kdyz je do 50cm3 tak nemuzes jezdit na 150cm3 premyslej hlavou
Datum: 07. září 2008 22:00
 A od kdy existuje skupina A1 do 50 ccm?
Datum: 07. září 2008 21:50
 NE
Datum: 07. září 2008 21:30
 ahoj fekálisti, zrovna dokončuju renovaci pařízka, kdo by se chtěl podívat tak zavítejte na http://www.jeliman.cz , rád uvítám nějaký ten nápad nebo názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 16:35
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Zdar ty prasaku... Uz zacni davat do kupy toho zavodniho fekala, at muzem zavodit
Datum: 10. září 2008 16:35
 tak nějak ale jak říkaj místní důchodci "za příplatek bylo cokoliv"
Datum: 08. září 2008 10:58
 50 let je 50let a nevis kolik zasahu kutilem uz to melo za sebou ...muzou to byt inovace z jawy ,nebo obycejny bast...
Datum: 08. září 2008 10:56
 s tim klaxonem to neni az takova pravda, většinou se píše ža klaxon do prsíček byl jen u prvních typů ale není to pravda, co bylo na skladě to se montovalo. na štítku mám 1958 ale měl sem na tom vraku zbytky původního držáku baterií, originální bakelitovej vršek pro baterie a i ten klaxon z "údajně prvního typu" , dál tam mám sice jednolamelovou spojku, ale spojkovej koš nemá ani 3 zajišťovací tyčky jako mel pařez ani 5 jako má pincek ale má jich 6 což sem viděl taky poprvé v životě takže oni v tý jawě zkoušeli co se dalo.
Datum: 08. září 2008 10:51
 Moc pekne....ten komaxit ti schvaluji....vydrzi to vsechno...akorat ma sam o sobe mensi lesk,ale tys to dovyresil bezbarvym lakem....no pekny...jediny co bych ti asi vytknul je klakson...vsiml jsem si ze tam mas na fotkach klakson na 2,4.5V baterky co se daval do prsicek,ale na tvoji verzi byl klakson pod svetlem jako u 555 a byl uz napajenej dynamem....jinak pekna prace....mam doma taky takovyho 1957...vyklapeni sedla jeste do boku,vlastovky,levostranný karbec....uzasnej stroj....jede to furt a pokazdy,nic to nezere,vsude to vyjede a celkove je fakt dost dobrej!!!
Datum: 08. září 2008 10:44
 je mi 21 ale duševně tak 60 a dva infarkty za sebou
Datum: 07. září 2008 21:35
 555
Datum: 07. září 2008 21:28
 ja jsem taky uz tmelil pod komaxit tmelem rapid nový a vydrzi ale proste nei to akrilat mel jsem ti 55 tedka mam 20 a nevim no jsem mrte puntickar tak na tom proste nejake chyby vidim
Datum: 07. září 2008 21:28
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Ja vim ja ty ceny trochu sleduju.Fakt klaním před tebou z takového šrotu takového krasavce.Kolik ti je???
Datum: 07. září 2008 21:24
 ono ty 550ky docela stoupaj na ceně tak ty 3500 byly tak akorát.
Datum: 07. září 2008 21:22
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 To si fakt koupil za 3500tisíce???????To bych za to nedal ale to je věc každého.Ale seš fakt machr žes ho takhle zrenovoval.
Datum: 07. září 2008 21:15
 pod komaxit se bohužel nemůže dát plnič, nevydržel by tu pec takže musíš mít plechy v dobrym stavu, jeden maník už mi tady ukazoval tmel co vydrží vypalování tý barvy takže se pod komaxit dá plnit. jinak je tam zinkovej základ takže to už nikdy neschnije  . já mám s komaxitem dobrý zkušenosti vydrží to boha.
Datum: 07. září 2008 21:12
 vypada pekne akorat ten komaxit nemam dobre skusenosti ty davas pod komaxit plnic??
Datum: 07. září 2008 21:06
Datum: 07. září 2008 20:52
Jméno: cucak
IP: uživatel4029
 nazdar draci prosim vas jaka je origynal cervena barva na mustanga alebo kdyyz vite cislo tej barvi dik za odpovjedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 20:42
 spíš myslí tu víc červenou, ne tu vínovou. z hlavy nevim ale rád zjistim
Datum: 07. září 2008 20:42
 Jestli myslíš tu jawáckou červenou tak ta je 8850.
Datum: 07. září 2008 20:32
 zdar hoši date mi nějake informace kde se mam připravovat na řídičak na AM to je do 50ccm nevim vubec kde co mam hledat na netu dík za odpověd .
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 20:25
Jméno: motor
IP: uživatel680
 neni delej si testy a etesty.cz
Datum: 07. září 2008 20:25
 na nic se nepripravuj je to zbytecne
Datum: 07. září 2008 20:16
Jméno: Pepek
IP: uživatel1337
 Zdar, jednou jsem četl že se nechá udělat přípravek na seřízení předstihu pomocí žárovky a baterie.Prosím poraďte mi.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 21:56
 Nemusíš si vyrábět nic takového, když máš multimetr, stačí použít funkci diodový test.
Datum: 07. září 2008 21:56
Datum: 07. září 2008 20:40
 Vezmeš plochou 4,5V baterii na ní pripojíš dva dráky ( na každý pól jeden ) a jeden rozpůlíš a dáš tam žárovku 1,5V. Potom odpojíš od kladívka na zapalování všechno a připojíš tam jeden pól baterie a druhý pól zapojíš někam na kostru a po zapojení když otáčíš klikovkou ( ve směru točení motoru ) tak v momentě kdy žárovka zhasne tak to hodí jiskru na svíčce. Já jsem si to vyrobil a vyšteluji si to naprosto přesně.
Datum: 07. září 2008 20:36
|



|