Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec chlapi nevíte kde by se dal sehnat stojanek (policajt) na ČZ 175/477?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 21:52
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
 Zdar draci,nevim jestli to uz nekdo nepsal predemnou,ale chci se zeptat,jestli de nak otevrit dandy 125,popripade jak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:23
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 to je tezke otavrit sedlo vzdyt to je jednoduche
Datum: 09. září 2008 16:23
 no ty si taky expert lori, jak chces prosmte otevrit linej ctyrtakt ? ten motor fakt neni uskrcenej, vic z neho nedostanes ani kdyby ses stavel na hlavu
Datum: 09. září 2008 13:05
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 Tady jsou anti-dandysti,vzdej to a zkus hledat na webech o dandy,sport atd...
Datum: 09. září 2008 7:12
 Jednoduše to nejde, ten motor totiž neni nijak přiškrcenej, takže nejlepší možnost je koupit ten 150ccm kit, ale rychlost ti nestoupne-bude to točit pořád stejně (motor bude pružnější-větší krouťák), jedině že by si dal větší sekundární kolečko ale to by stratilo pružnost, chtělo by to tvrdší ventylový pružiny aby se to dalo víc točit, zapalování nemá omezovač a stíhá i 12tis otáček...., ale nevyplatí se to!
Datum: 09. září 2008 0:55
 no da se otevrit vem pilnik a desitky hodin prace ale jstlky to je 4tak tak ti neporadim no zlate dobre 2T
Datum: 08. září 2008 22:05
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 no ja se tu ptal taky pač ji mam taky,a nikdo mi neporadil a ani jinde mi neporadili,jediny o cem vim je koupit KIT valec 150 ccm, sehnat dobrej ladak, a prej jde neco udelat se zapolovanim- nejaky jiny prej od ,,Biturba,,
Datum: 08. září 2008 21:59
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 4 takt a jeste k tomu dandynu... bud rad ze ti jede cestovni rychlosti...
Datum: 08. září 2008 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel4033
 jenom to nedelej!!!!
Datum: 08. září 2008 21:50
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec mate zkusenosti s 9z primarnim koleckem prej je to fakt sila ale zajima mne to kolecko je mensi takze vysoke otacky oprtoti puvodnimu nepomohlo by treba 15 zube sekundarku do rychlostiprotoze mam velkou silu takze bych to mel upa paradne rozjet ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 9:41
 to jak pise dj.nasty je naprosto zbytecnej prevod...celkove je to zbytecny...kolik to jelo??? 25km/h jak fréza?? ta odveze i 10 lidi a taky vyjede vsude ....a ma tretinovou spotrebu
Datum: 10. září 2008 9:41
 ¨ja mel moznost projet se na fichtlu se zajetym 8 vybrusem ,primarem 9/34 a sekundarem 10/75... je to fakt mazec, po ceste me predjizdeli cyklisti ale kazdej kopec klidne ve dvouch jak nic
Datum: 09. září 2008 14:13
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 mám 9 zubů na primáru a 10 na sekundáru a při laxním přidáním plynu de na zadní jak nějaká kroska
Datum: 09. září 2008 12:02
 ¨nemen priparni prevod kdystak zmen sekundarni
Datum: 08. září 2008 21:50
 puvodni primarko ma 14z
Datum: 08. září 2008 21:31
Jméno: mrcin.M
IP: uživatel111
 no to puvodni primarko ma 11 ne ? a když tam dals 9 a daš na sekundar 15 zubý tak to bude jako kdybys tam nechal 11 zubý a na sekundáru 13 zubý . Opravte me jestli se pletu.
Datum: 08. září 2008 21:23
 je nějaký velký rozdíl mezi ložiskama na fechtla na kliku SKF a ZKL teda kromě ceny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 16:22
 v krámu povídali že rozdíl je asi jako mezi mercedesem a starou škodou 120
Datum: 11. září 2008 16:22
 Určitě v kvalitě ale na fechtla ti úplně stačí zkl já je dával na j250/559 a j350/634 a spokojenost
Datum: 09. září 2008 12:40
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 ze by kvalita
Datum: 08. září 2008 21:26
 cau chlapi nesak sem lil do prevodovky noivej prevodak (lip se chyta spojka) no a jelikoz nechci aby mi nekde vytikal jak mam utesnit tu nakjopavacku?? tam mi furt kapou kapky co tam mam dat??? thx ja vim ze ten tesnici krouzek ale jak??? diky! jinak ridicak snad zitra pozitri  se tesim jak malej jarda
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 21:32
Jméno: standais1
IP: uživatel3091
 to standa: zevnitř motoru žádnej o-kroužek neni tam je jen to hliníkový pouzdro (domeček naskočklacku) ve kterém má hřídel jen minimání vůli takže to nekape. o-kroužky byly až u pozdějších 05 a to zvenku přikrytý plechovou mystičkou.
Datum: 18. září 2008 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel4046
 rikam vam ze u 550,555 a prvnich 05 ten okrouzek je schovanej zevnitr karteru a nejde vindat bez rozebrani motoru...
Datum: 09. září 2008 10:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Hlada - no jestli to chápu správně, tak ty kroužky z hadice jsou ploché gumové těsnení, ty jste mohli dát akorát mezi kaopávačku a domeček startpáky. To tam vůbec nepatří a nijak ti to nepomůže. Kup si správnej O kroužek a vydloubni plechovou misku v domečku startpáky. jde to blbě bez půlení (lehce se vyrazí z druhé strany), ale jde to. Já použil špičatý pevný nůž (aby se mu nezlomila špička) a krapátek destruktivně jsem ho zaklepnul mezi misku a domeček a zapáčil. Musíš dát ale bacha ať příliš neponičíš zápich v domečku pro misku. Tohle jsem opakoval na třech místech a miska vyskočila. Pak se musí miska krapátek opravit (malými kleštěmi). Namastíš O kroužek, hřídel startpáky, vložíš nový O kroužek do misky a komplet převlékneš až k domečku a zaklepneš (nejlépe přes trubku vhodného průměru). Také je dobré před instalací nového O kroužku pilníkem srazit veškeré ostré hrany na startpáce, zejména od klínku startpáky to bývá omačkané a vytváří to ostré plochy, které mohou při nasazování poškodit O kroužek.
Datum: 09. září 2008 8:28
 A pro upřesnění... na ten o kroužek píjde ještě taková kovová mistička, kterou to přikryješ a dáš tam nakopávačku. přeji hodně zdaru!
Datum: 08. září 2008 22:08
 Jo, je to správně, sundáš nakopávačku a nasadíš O kroužek, jinak to neutěsníš, ono to občas ukápne ale to neřeš.
Datum: 08. září 2008 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel4033
 *pareza
Datum: 08. září 2008 21:53
Jméno: standa
IP: uživatel4033
 úareza musis pulit abys vimenil ten O krouzek
Datum: 08. září 2008 21:52
 no jo kam ho ale dat??? my sme ho dali teda dva co sou v hadici na vodu na ten cep na kerym je nakopavacka... je to spravne??? THX
Datum: 08. září 2008 21:21
 kdyz menis ten oukrouzk tak to nemusis pulit!!
Datum: 08. září 2008 21:09
 a to je prave to ze jak ho nakopavam tak se stupacka jaksi zohyba napravo takze kdyz je nastojanu tak je trochu napravo tak tece
Datum: 08. září 2008 20:59
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 nerad ti to rikam draku ale ten o krouzek se dava kdyz to mas rozpuleny... no a kdyz tam mas tak akorat oleje a nepokladas to na tu stranu tak to ani moc netece...
Datum: 08. září 2008 20:57
 hoj lidi, myslíte že když vyleštim hlavu, válec i kanály uplně do leskla tak že mi to přidá výkon, nebo rychlost? dík za odověďi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:18
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 pavko ja to tak mam a je to skoro to same na vykonejsisch motorech to poznat jde podle vsech knih je to nejednodussi uprava ma to je az o 5km/h víc a melo by se zlepsit vyplachování a sání smesi nebot vzduch bude mit mensi odpor vuci materialu
Datum: 09. září 2008 16:18
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 je to taková investice do budoucna protože se ti tam nebude tolik usazovat karbon a tedy ti po nějaké době nebude výkon klesat
Datum: 09. září 2008 12:06
 Když vyleštíš kanály tak ti to způsobí to že se ti tam nebude tolik usazovat karbon... na výkonu ti to nepřidá skoro nic... stejně tak s hlavou... jestli chceš zvýšit výkon, můžeš ji třeba o něco snížit  Přeji hodně zdaru při ladění!
Datum: 08. září 2008 22:11
 vyhraj si stim ale dost prace a narust vykonu skoro zadnej to spis kloune slicuj prefuky koleno vyfuku s vyf. kanalem karbec s kolinkem a tak nebo sepus do radikalnejsi zmeny
Datum: 08. září 2008 22:08
 zdarte hoši mam dotas na babetu 210 nějak mi blbnou rychlosti vubec se mi tam nechce hodit 2 a když to hodim na stojan tak musím chvilku počkat at se tam hodí 1 poratte mi prosím kde a na co se mam podívat dík za odpověd .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 16:24
 pakny v hajzlu, gufero na klice možná v prdeli (olej se dostane do odstředivky a 2stupen to nezaradi....) je vic moznosti tak sem mel tenhle problem
Datum: 11. září 2008 16:24
 Mam problem s Babettou 210: Kdyz jedu treba 25-30 km/h tak zhasne motor a naskoci pri 10 km/h..dnes sem koupil civku a svičku..karbec je jak vydezinfikovaky a poraf to samy fakt nevim...poradte...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 20:33
 cauky,mam problem,kejvacka mi nejde do otacek dusi se,kdyz se dotknu sroubovakem kladivka a sroubu kterym se utahuje konik(protikus kladivka) dak de skvele,cim to je....? moc dik za snahu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 0:58
 špatnej kabel od kondíku?
Datum: 09. září 2008 0:58
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 na 60% kondik!
Datum: 08. září 2008 21:01
Jméno: brisK
IP: uživatel4041
 zkus sa podivat lesti někde neni nejaky špatný kontakt i na tom kondiku
Datum: 08. září 2008 20:32
 Zdravičko...neviem možno to tu bolo už riešené, no predsa. Predstavte si situáciu, že zoženem nejakého chlapíka, ktorý mi predá papiere na motorku. Čo všetko musím spraviť, aby som to prihlásil u mňa v okrese? Musím pri tom prepisovaní byť aj s motorkou? A keby som si chcel v techničáku prepísať farbu tak to musím ísť najskôr k fízlom a potom na technickú? Treba pri tom prepise aj motorku mať so sebou už prestriekanú alebo nie? Díky za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 17:17
 najjenoduchsie bi bolo presstriekať celu motorku aňale ked si štitok poriadne spravýš tak sa nemusíš nicoho báť apokial ja sviem taktak nemusiš doniesť aj motorku
Datum: 06. listopadu 2008 17:17
 Musíš koupit papíry (velkej techničák, malej, spz a nejlíp i štítek), původní majitel to na svém úřadě odhlásí na tebe, potom vybrousíš číslo na rámu a vyrazíš tam to co je v papírech, uzavřeš povinný ručení, vezmeš motorku a pojedeš na STK-tam si necháš udělat buď evidenční kontrolu, když to má ještě technickou nebo (a to se vyplatí víc) rovnou technickou kontrolu, tam ti do protokolu zapíšou co nesedí (barva, číslo motoru), potom dojdeš na svůj úřad a tam to přihlásíš, při přepisu jim řekneš že chceš vymazat číslo motoru a změnit barvu, měli by to normálně udělat, potom možná budeš muset jít ještě na opakovanou technickou protože nesedící barva je myslim vážná závada (když budeš dělat jen evidenční kontrolu tak tam nebudeš muset znova) jestli ti neni něco jasný tak mi napiš mail, jo a nevim jak to chodí na slovensku ale asi to bude stejný...
Datum: 09. září 2008 1:45
Jméno: Michal15
IP: uživatel650
 ZPRáVA pro karose,,,:odkud z mladoboleslavska si přesně...???já sem taky z okolí MB...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:25
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 Michal15: co mas za stroj ?
Datum: 09. září 2008 20:25
 a já z Jizerního Vtelna  to je mimochodem taky kousek od MB....
Datum: 09. září 2008 15:34
Jméno: Michal15
IP: uživatel650
 já jsem ze židněvse
Datum: 08. září 2008 20:51
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 z kněžmosta
Datum: 08. září 2008 20:46
Jméno: Michal15
IP: uživatel650
 sry KARLOSE
Datum: 08. září 2008 20:18
 zdravim předelával sem si trochu mustanga a nevim jak tam správně dát předstih aby to fakčilo nebo jak to mám seštelovat aby to bylo dobře napište klidně na email dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 12:04
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 individuální - zkus si pár poloh a pak vyber tu co ti bude sedět nejlíp
Datum: 09. září 2008 12:04
 http://www.zkouknito.cz/velky-obrazek-nebo-fotka.f?m=0c897f28c2.jpg&fId=51 myslíte že pujde?? to sem sehnal já se eletrice moc nerozumím takže nevím no já spíš ladit
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 22:03
 to scema by nebylo spatne,ale drobne bych ho poupravil..jinak je na 20 a 21 s 20W zapalovanim...takze civka 15 je civka zapalovaci,mela by jit na kontakt 1 na indukcni civce(cerny kabel) ..dale civka 58 je na zadni svetlo(cerveny kabel) a civka 55 je na svetla(zeleny kabel) a v poloze nula je na klakson,dale z kontaktu 1 je jeste potreba vytahnout kabel na kontakt 1 v prepinaci...pokud to schema takto opravis,tak je uplne supr a dokonce je pekne srozumitelny
Datum: 08. září 2008 22:03
 Nazdar...No ísť ti to pôjde, ALE potom motorku nevypneš, pretože vypínačom nebudeš mocť prerušiť obvod vysokonapäťovej cievky. Daj si pozor aj na to zadné svetlo, pretože takto zapojené to platí pre Jawu 50/05, kde je pripojené na malú svetelnú cievku. Ak by si ho pripojil na veľkú na dvackovom zapalovaní, tak by ti praskali sulfidky. Skús si na nete nájsť origo schému. Alebo iba tak skúšaš nejaké zapojenie, či nejaké special? Ak chceš napíš, keby niečo. ČUS
Datum: 08. září 2008 19:58
 http://www.zkouknito.cz/velky-obrazek-nebo-fotka.f?m=0c897f28c2.jpg&fId=51 tady to je
Datum: 08. září 2008 19:38
Jméno: lucky
IP: uživatel2316
 zdrar seso.. shanim tlumice nebo alespon kluzaky a ten hlinikovy odlitek tlumicu... nevis na kolik by to prislo..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 20:22
 draku myslis predni? jakej rok vyroby mas,,, muzu splasit,,napis mail
Datum: 08. září 2008 20:22
Posl.aktualizace: 30. září 2008 21:02
 nojo jak ti mam napsat mail když tu nemáš mail..., ale nechce ho, sehnal sem jinýho, originál stav, rok 1978 za 300
Datum: 30. září 2008 21:02
 Kutna Hora.. kdyz tak pisni na email
Datum: 09. září 2008 13:10
 tak 500, maximálně 1000 podle toho jak by vypadal naživo.., odkud si? Zrovna scháním něco takovýho...
Datum: 09. září 2008 1:06
 no ja ho koupil za 300 stim ze nejede... tak jsem ho pritahl domu vzal dva sroubovaky a svicak ..vyndal svicku udelal jsem predstih a odtrh no a ejhle lita jako drak....
Datum: 08. září 2008 19:33
 hele, tet tak jak řikaj ostatní, ale podle mě by bylo vo dost výhodnější toho fichtla, nalakovat, ráfky aspon na stříbrno, nasadit řetěz..  trošku porovnat dráty, aby se tam všude neválely, (ale to nevidim, jen předpokládám, třeba můžou bejt porovnaný) cena se ti zvedne vo hafo, ale ty prachy do toho ani nedáš, vo kolik se to zvedne..
Datum: 08. září 2008 19:31
 jak říká kolega 5000 není reálný třeba někoho najdeš komu to za 1500 prodáš ale nevím fechtlu jsou mraky a moc platit se nikomu nechce
Datum: 08. září 2008 19:24
 rikam je to rot dal bych za to 500kč z duvodu toho ze bych si stoho vzal valec kaeŕtery setrvaky kliky a mozn ahlavu a zbitek by skoncil nevim kde... upravuji motory tak valcu a karteru atd mam dost velkou spotrebu
Datum: 08. září 2008 19:23
 hmmm,koukam ze jawaracing ma velmi osobitej smysl pro humor,jinak za toho fichtla bych dal 500-1000,musel bych to videt nazivo
Datum: 08. září 2008 19:18
 - 5000kc
Datum: 08. září 2008 19:12
 Hele tak ten muj web je fychtlmanie.websnadno.cz stranky sou teprve ve vystavbe a pořád na nich neco delám zavodní fychtly jsou 100% vytany stejne jako všechny jiné pionýry at už zavodní nebo zrenovovaní miláčci tak se mnejte a pište čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 18:17
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 cau mam dotazek je neco jako fichtl cup, ale pro silnejsi motorky (např. JAWA 250) dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 19:59
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 to by me taky zajimalo a co zavody do vrchu sou taky
Datum: 08. září 2008 19:59
Jméno: Vasili
IP: uživatel3525
 http://www.socialistik-dragster.cz/ jedou se 50, 175, 350 rozdělený do dvou kategorií (seriové a upravené) + teď nová kategorie soutěžní motory jawa a ČZ (praga, 250/593, motory ČZ řady 5xx). Nejbližší (a letos poslední) závod se jede 13.09.2008 200m na letišti Střemy u Mělníka
Datum: 08. září 2008 18:32
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 to je trochu z ruky ja sem z mladoboleslavska
Datum: 08. září 2008 18:02
 jezdi se na fichtlkapu a jezdi tam i sinlnejsi, v rabi tam jezdili jeste naky czety......
Datum: 08. září 2008 17:48
 zdar, vim ze se to tu asi resi kazdou chvili, ale je na babetu potreba ridicak nebo ne? ja se hadam s kamosem a mam za to ze dneska musi bejt ale jistej si nejak nejsem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 20:26
 jj a tím zas nechcu řéct,že sa nesmíte na nic ptat a máte si to najít samy!!tady to je od toho,aby ste se tu ptali na věci,co nevíte,ale tak pokuď potřebujete vědět nejaků rutinu,kterou najdete na první stránce,když to zadáte do vyhledávače,tak to nemá cenu,aby to zavazalo..!
Datum: 08. září 2008 20:26
 Jj, javasil má recht, kdybyste nebyli líní si projet pět stránek, tak se nemusíte ptát tady
Datum: 08. září 2008 19:23
 ježiš to máš pravdu že sa to tu řeší každou chvíli   kua je to motorové vozidlo,a na každé motorové vozidlo mosíš mět řidičák!!mno a nechápu proč se furt nekdo ptá a možu s tim jezdit na A1 a možu s tim jezdit na Am,kdyby ste byli trochu samostatní,tak si kliknete na jakoukoliv autoškolu a tam máte podrobně vypsané skupiny a pokuď umíte aspoň trochu číst,tak vám to logisky dojde,že když máte třeba fechtla a má 60km/h,tak asi nemožete jezdit na Am,které je do 45km/h,..chce to byt trochu samostatný,víc nic!!a sory že sa trochu vztekám,ale je to jednoduché,si to najít sám!!
Datum: 08. září 2008 18:30
 na babetu mas mit ridicak od 15 a na fichtla je to az od 16
Datum: 08. září 2008 17:54
 AM je to, A1 je do 125 ccm a 11 kw, a to AM na babetu potřeba je!
Datum: 08. září 2008 17:47
 jj je to řidičák na 50...A1...myslim...opravte mě pokud se mýlim...
Datum: 08. září 2008 17:30
 čau\r\nsry vim že to sem nepatří..ale stějně se zeptám  ...když někdo řekne že má otevřenou motorku....o co se konkrétně jedná...,..jaký se tam udělaj úpravy???diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 17:10
 chyba na zacatku ma byt zavrena (priskrcena jak chcete)
Datum: 08. září 2008 17:10
 otevrena znamena ze treba motorka muze mit obsah 1000 ccm ale muze mit 25Kw aby to mohl ridit od 18 let.Kw muzes mit kolik chces a kdyz si ji nechas otevrit tak ti treba upravej ridici jednotku a a pak budes mit treba 80 Kw tak treba na fichtlu si muzes dat treba vetsi trysku nebo tak neco
Datum: 08. září 2008 17:09
 zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.?????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 19:08
 nechci ti do toho mluvit ale pres internet babettu nespravis...
Datum: 08. září 2008 19:08
 bavi te to este ptat se kazdej den??? jsem ti uz jednou rek ze to mas rozebret a zjistit....nekdo psal ze muzes mit v hajzlu svicku nebo ucpanej privod paliva...to ze se ti to hreje muze bejt tim ze jsou pridreny nejaky loziska nebo pridrenej valec....dokud to nezacnes resit ty,tak to za tebe jiny nevyresej...
Datum: 08. září 2008 18:42
|



|